Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Jorx100 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:50:
Oei, dilemma deze week. Alles eruit geperst maar zojuist op 25 punten gezakt naar de vierde plek. Ik kan zeven tickets gebruiken voor Gold Petey, die op level 8 opeens top shelf is. Dat levert me zo 10k op, waarmee ik misschien wel eerste wordt. Echter, de komende tour heb ik niks aan Gold Petey, ik heb dan vrij matige drivers waarvoor zeven driver tickets goed van pas zouden komen...
Oeh! Das wel weer heel nipt. Kan je niet 2 tickets investeren in Mario Samurai? Heb je alsnog 5 over! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:24
Jorx100 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:50:
Echter, de komende tour heb ik niks aan Gold Petey, ik heb dan vrij matige drivers waarvoor zeven driver tickets goed van pas zouden komen...
Hoe weet je nu al dat je de komende tour matige drivers hebt? Het enige wat bekend is, is toch dat het de Wintertour heet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorx100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:28
@pjot1 ik had nu met mijn Mario Samurai level 4 een perfecte run met twee boomerang frenzies met heeeel veel coins, dus ik ben bang dat ik met een level 5 die score niet ga verbeteren.

@Eärendil op Reddit is al vastgesteld hoe de komende drie tours eruit gaan zien (identiek aan de tours van 2023). https://www.reddit.com/r/...chedule_for_tours_ranked/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hopelijk hebben de meest een mooie plek veroverd. Ik heb zojuis na een saaie grind eindelijk alle green pipes weer gepulled. In sommige tours schiet het niet op!. Als je bijna nooit coinbox frenzy krijgt duurt het lang.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
* pjot1 zijn dag begint goed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OkbMuFXCv6YioLOc3K7G8P2vVcY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wth7hyk6pKh2WJITllZnEWkN.png?f=user_large

Nu nog vasthouden! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorx100
@pjot1 Gefeliciteerd! Knappe mijlpaal!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste! Eigenlijk laatste paar dagen niks gebeurd in de top drie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgnmim_B1wyZj4xfFRBpXu_s89g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CXESXndYXVnPjk3vEOGKhz0T.jpg?f=fotoalbum_large

Deze gekocht, ook nog eens met korting. Nu eindelijk alle mii's! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 78% gewijzigd door MetalSonic op 24-01-2024 09:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ohne
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 27-08 07:09
@pjot1 gefeliciteerd met je nummer 99 !!
@MetalSonic gefeliciteerd met je laatste mii!!

Ik was nipt derde dus ben nu tier 72. Nice! Er zat wederom niet veel soeps in de begeerde gouden pijp. Een flyer die ik nooit gebruik is nu level 3, joepie!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ohne schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:56:
@pjot1 gefeliciteerd met je nummer 99 !!
@MetalSonic gefeliciteerd met je laatste mii!!

Ik was nipt derde dus ben nu tier 72. Nice! Er zat wederom niet veel soeps in de begeerde gouden pijp. Een flyer die ik nooit gebruik is nu level 3, joepie!
Dankjewel d:)b

Congrats met je promotie naar tier 72!

Wie weet is die glider in de toekomst nog interessant. Het is in elk geval een high end item :9B gooi er dan nog 2 he uncaps tegen aan en ja dan kan je wel wat :)F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:25
Eerste geworden, nu tier 96. Ben benieuwd of ik de prestatie van @pjot1 kan evenaren!

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1-6-1-1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
13e geworden en weer terug van 65 naar 64.

Al maanden aan de gang, ik heb ook geen behoefte aan gold pass, dus ik vrees dat ik langzaam aan wel ga afhaken, er zit al maanden 0 voortgang in en ook het feit dat ze niet echt meer ontwikkelen maakt wel dat ik langzaam aan een beetje afhaak.... helaas!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:59:
13e geworden en weer terug van 65 naar 64.

Al maanden aan de gang, ik heb ook geen behoefte aan gold pass, dus ik vrees dat ik langzaam aan wel ga afhaken, er zit al maanden 0 voortgang in en ook het feit dat ze niet echt meer ontwikkelen maakt wel dat ik langzaam aan een beetje afhaak.... helaas!
Ik snap je keuze hoor. Mijn enthousiasme is ook flink gedaald. Bevalt mij niet echt dat ze alleen de laatste pak 'm beet 100 tours herhalen waarom niet gewoon vanaf tour 1? Krijg je voor je gevoel nieuwe tracks, tracks die we nu praktisch zijn vergeten.

De placement gifts zijn ook matig. Het is dat ik kan knokken voor 8 driver uncaps

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xr6SsPaOxNRzNKdoURs2kFgXsf8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YEIB52dd6X4aI5Pi2ncToMmK.jpg?f=fotoalbum_large 8)7 8)7

Niemand wacht op zo'n gare birdo :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ohne
@Sleehond ik begrijp t wel. Het is ook frustrerend als je niet verder komt, bij elk spel is dat zo. Ikzelf heb wel de gold pass… dus dat helpt wel wat. Maar verder wil ik er ook niets aan uitgeven. Ik hoop dat ik t nog wel een tijdje leuk blijf vinden, als ik straks alle “normal” characters, karts en flyers heb lijkt me een mooie tijd.. dan heb je ook ineens meer coins om andere dingen te kopen, dat gaat dus dan ook sneller.. nog even volhouden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Thanks @Jorx100 en @Ohne!

@Ohne
Dus je hebt toch nog een paar punten kunnen pakken! Heb je daarvoor moeten upgraden of had je nog wat punten liggen?

@Jorx100
Nu jij nog! ;)

@Poeksel
Je stond eigenlijk altijd boven me in tier tot 93/94/95 ofzo. Dus het moet haalbaar zijn! Je geeft je tickets voor langere termijn slimmer uit dan ik dus ik zou zeggen, de beuk erin! d:)b

@Sleehond
Kop op! Ik snap en begrijp je. Ik denk ook dat wel allemaal wel zo'n periode hebben. Zeker als je blijft hangen rond een bepaalde tier. Het is me vaker opgevallen, ook bij anderen, dat als je daar doorheen gebroken bent, de weg omhoog weer makkelijker wordt. Nu is het een soort vicieuze cirkel. :/ Ik duim voor een gemakkelijke ranking deze week voor je! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfuDDP_HKek6JnpJxkk6szvqYk4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4eGhh2teIYKQIFj4kiSA6hWG.jpg?f=fotoalbum_large
Lekker dagje in de shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Maar heb je ook geld _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja hoor, had 80k op de plank liggen dus kon het meteen kopen. :9B

Daarna had ik ineens 16 driver uncaps dus ik heb Mario Giant Banana (met de staart) maar level 8 gemaakt. Ik twijfelde een klein beetje maar toen ik zag dat hij op iets van 32 tracks tier 1 keuze is wist ik genoeg. Vind het sowieso leuk ter afwisseling van de boomerang en coinbox items. oOo

[ Voor 40% gewijzigd door MetalSonic op 27-01-2024 14:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sTzYUzyLGQVtSK6ZxYrcdeDrqyM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YjU6OCsAImjfiEJyEEP1CUjr.png?f=fotoalbum_large

Tip: item pakken meteen in de tenten sturen beneden en je pakt meteen weer een item! Weinig tijdverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe rijden jullie op track 1 voorbij de eerste grote jump? Links op die verhoging of beneden? Ik ben er eigenlijk nog niet over uit wat de meest effectieve route is om giant banan's te droppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic
Ik pak altijd links, kan je gemakkelijker je combo vasthouden. Driftend door de 2 muntjes en dan de 3 op de jump. Beneden weer een jump en dan gelijk naar links voor nog een jump en dan de dashpanel jump.

Als ik dan een giant Banana frenzy heb dan bevalt dat goed. Soms ga ik halverwege naar beneden om daar ook een paar bananas te plaatsen. :9

Dat laatste geldt eigenlijk ook voor de 3e track. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pjot1 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 17:28:
@MetalSonic
Ik pak altijd links, kan je gemakkelijker je combo vasthouden. Driftend door de 2 muntjes en dan de 3 op de jump. Beneden weer een jump en dan gelijk naar links voor nog een jump en dan de dashpanel jump.

Als ik dan een giant Banana frenzy heb dan bevalt dat goed. Soms ga ik halverwege naar beneden om daar ook een paar bananas te plaatsen. :9

Dat laatste geldt eigenlijk ook voor de 3e track. :)
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik heb het ook geprobeerd. De grote bananen komen vaak waar ze niet moeten komen. En het is wel goed, bijna woensdag en ik ben wel een beetje klaar met track 1.

Hoe gaat het verder in je poule?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:49:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik heb het ook geprobeerd. De grote bananen komen vaak waar ze niet moeten komen. En het is wel goed, bijna woensdag en ik ben wel een beetje klaar met track 1.

Hoe gaat het verder in je poule?
Volgens mij heb je toch al vrij nette scores?

Hier gaat het vrij goed! Nu 5k voorsprong op de nummer 2 en 10k op nr 3. Hoop dat ik het vast kan houden! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohne
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTL5BmkAITmSYfwh6F_xzHCD1eQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5eSsqsm9sKXhptwYze14xy4z.jpg?f=fotoalbum_large
Oké.. ik ga pitten. Dit is de stand momenteel., het zal mij benieuwen wat t morgen is als ik wakker word. Zet m op nog even allemaal, voor degenen die nog even doorgaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
1e geworden!

Tier 100! Oh nee, nog steeds 99... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
9e en voor de 100e x terug naar tier 63

Ga nu toch wel serieus nadenken of ik dit nog verder ga spelen. Het is ook een beetje een tijdsdingetje aan het worden. Geen zin meer om als een halve verslaafde het te moeten spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:43
Sleehond schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:10:
9e en voor de 100e x terug naar tier 63

Ga nu toch wel serieus nadenken of ik dit nog verder ga spelen. Het is ook een beetje een tijdsdingetje aan het worden. Geen zin meer om als een halve verslaafde het te moeten spelen.
Ik sta een beetje verbaasd over jou scores van afgelopen week. Daar had wel echt veel meer in moeten kunnen zitten.

Je had veel betere items vergeleken mij en vooral baan 2/3 had je kunnen uithalen.
Maar snap heel goed dat je er wel klaar mee bent verder op deze manier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
bennieeee schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:32:
[...]

Ik sta een beetje verbaasd over jou scores van afgelopen week. Daar had wel echt veel meer in moeten kunnen zitten.

Je had veel betere items vergeleken mij en vooral baan 2/3 had je kunnen uithalen.
Maar snap heel goed dat je er wel klaar mee bent verder op deze manier.
Waarschijnlijk is het dan gerelateerd aan het feit dat ik er geen energie meer voor heb om het een X aantal uur per week serieus op te pakken.

Soms heb ik al geen zin in de daily challenge… dat zegt helaas wel iets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste, was een zeer makkelijke week. Uiteindelijk met een verschil van ongeveer 30k :)

Succes iedereen in week 2!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:47:
[...]

Waarschijnlijk is het dan gerelateerd aan het feit dat ik er geen energie meer voor heb om het een X aantal uur per week serieus op te pakken.

Soms heb ik al geen zin in de daily challenge… dat zegt helaas wel iets.
je kan ook even het spel naast je neerleggen natuurlijk en dan kijken of het toch weer prikkelt ;-).. Ik denk dat iedereen hier begrijpt wat je bedoelt.

Maar zoals ik al vaker heb gezegd, mede door dit gezellige forum blijf ik nog wel even Mario Kart doen (en omdat ik nu alle extreme challegnes wil halen, zit op 28/30 )

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ohne
De scores zijn niet veranderd tijdens mijn trip in dromenland . Dus tweede geworden. Tier 73! Nice!, maarrrr ook dikke kans dat ik deze week gelijk weer een tier zak zo te zien. Succes allemaal!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb afgelopen week de ranked wat verwaarloosd omdat ik in Singapore (gedaan) en Bangkok (nog niet klaar) EXP wilde legen. Daarom vierde geworden, is ok voor nu.

Serie: 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1-6-1-1-4.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:31
9e, en weer terug naar 68 :')

Ik heb de 70 aangetikt en dat was mijn doel. Vanaf nu alleen nog maar spelen voor de fun en ranked loslaten. Dat geeft ook wel wat ontspanning, denk ik...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorx100
@Sleehond Heel herkenbaar dat je Mario Kart Tour soms even zat bent, dat hebben we allemaal wel eens. Even wat gas terugnemen helpt dan wel. Ik heb ook periodes meer en minder gespeeld.

Bij mij gaat het sinds de zomer wel erg goed. Heel lang blijven hangen rond tier 75, maar toen in vrij korte tijd naar tier 94 nu. En dat met echt alleen Gold pass. Ik probeer de flow door te trekken naar 99!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jorx100 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 18:28:
@Sleehond Heel herkenbaar dat je Mario Kart Tour soms even zat bent, dat hebben we allemaal wel eens. Even wat gas terugnemen helpt dan wel. Ik heb ook periodes meer en minder gespeeld.

Bij mij gaat het sinds de zomer wel erg goed. Heel lang blijven hangen rond tier 75, maar toen in vrij korte tijd naar tier 94 nu. En dat met echt alleen Gold pass. Ik probeer de flow door te trekken naar 99!
Indrukwekkend dat je het zo goed doet met alleen gold! Succes verder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohne
Wat is er nog meer dan Goldpass dan? Er is toch niemand die losse rubees koopt toch?! 145 voor 70 euro ofzo.. belachelijk duur in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ohne schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 00:00:
Wat is er nog meer dan Goldpass dan? Er is toch niemand die losse rubees koopt toch?! 145 voor 70 euro ofzo.. belachelijk duur in ieder geval.
Je hebt nog de packs en natuurlijk de challenges die kan kopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohne
Dus… volgende week exploration tour. Kan iemand me nu dan ook alvast vertellen welke characters, karts en flyers er nodig zijn? Blijkbaar is t allemaal copy-paste van een jaar geleden. Eigenlijk kun je dus dan vele weken vooruit zien, handig. Is er een plek waar ik deze informatie kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sta 2e met ruim 10k achterstand op nummer 1, zie ook geen ruimte om in te lopen.

Gaat weer lekker dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ohne schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:41:
Dus… volgende week exploration tour. Kan iemand me nu dan ook alvast vertellen welke characters, karts en flyers er nodig zijn? Blijkbaar is t allemaal copy-paste van een jaar geleden. Eigenlijk kun je dus dan vele weken vooruit zien, handig. Is er een plek waar ik deze informatie kan vinden?
Ik gebruik Ticket Optimizer daarvoor (al kijkt die alleen naar wat je al hebt).

https://www.reddit.com/r/...nked_investments_in_year/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met veel moeite eindelijk weer alle multiplayer pipes kunnen pullen. Bij minimaal 1 op de 2 potjes heb ik een disconnect. De servers zijn instabieler dan ooit helaas. De 30 wins voor multiplayer voelt mede hierom als zeer uitdagend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohne
Bij mij disconnect ie de laatste tijd juist heel weinig… 30 pipes zijn ook al binnen maar helaas wederom weinig soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
Zo blij als deze tour voorbij is. Het is echt een kwelling om alles binnen te rijden dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bennieeee schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:20:
Zo blij als deze tour voorbij is. Het is echt een kwelling om alles binnen te rijden dit keer.
Waarom is het een kwelling? Vind je de tracks zo vervelend of is het wat anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ohne schreef op maandag 5 februari 2024 @ 00:51:
Bij mij disconnect ie de laatste tijd juist heel weinig… 30 pipes zijn ook al binnen maar helaas wederom weinig soeps.
Die kan je afkloppen dan, van de weinig disco's. Ik zal het binnenkort nog eens proberen op de 4G kijken of dat wellicht beter gaat dan wifi. Wie weet.

Extreme challenges complete komt ook dichterbij. Nu op 28/30 en ik verwacht woensdag op 29/30 te zitten. Als ik ze 30/30 heb ga ik toch wel nadenken hoe lang ik dit spel nog blijf spelen. Die extreme challenges vind ik nu een leuke om op te jagen maar als er nooit meer nieuwe challenges komen..

Tja...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eärendil
bennieeee schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:20:
Dan speel je toch gewoon wat minder? Als je deze tour niet alle coins/tokens/pipes/challenges haalt staan er volgende tour weer nieuwe voor je klaar.

In een tour doe ik:
- alle "groene" challenges
- today's challenge
- elke track van de ranked 5-10 keer (soms zelfs minder als ik voor die tijd een goeie run heb)
- multiplayer genoeg om de challenges te halen, maar niet meer
- token shop groene pijp tot ze ong. 150-200 token per pijp zijn
- coins/token aplenty

Ik grind verder eigenlijk nergens meer voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
MetalSonic schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:53:
[...]

Waarom is het een kwelling? Vind je de tracks zo vervelend of is het wat anders?
Vind de tracks weinig aan misschien ook omdat thema me niet aanspreekt. De ranked dan nog wel me best voor aan het doen, momenteel 2e. De overige banen rij ik 1x en klaar.

Hopelijk komende cup weer wat meer interesse voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Andere tip: als er races zijn die je eigenlijk puur doet voor coins/pipes/tokens, doe ze terwijl je ondertussen iets aan het kijken bent. Veel aandacht heb je toch niet nodig voor die races. Ik doe multiplayer vrijwel altijd terwijl ik een serie of iets op Youtube kijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Poeksel op 06-02-2024 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohne
Poeksel schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 09:20:
Andere tip: als er races zijn die je eigenlijk puur doet voor coins/pipes/tokens, doe ze terwijl je ondertussen iets aan het kijken bent. Veel aandacht heb je toch niet nodig voor die races. Ik doe multiplayer vrijwel altijd terwijl ik een serie of iets op Youtube kijk.
Dat doe ik ook vaak inderdaad. Filmpjes/podcast luisteren terwijl ik speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Poeksel schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 09:20:
Maar dan krijg je toch niks mee van de serie? Je zult toch echt op het scherm moeten kijken ivm de actie/sturen etc. Knap als je dan ook nog je serie serieus kan volgen haha!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Sleehond schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 19:33:
[...]

Maar dan krijg je toch niks mee van de serie? Je zult toch echt op het scherm moeten kijken ivm de actie/sturen etc. Knap als je dan ook nog je serie serieus kan volgen haha!
Ja ik kan dat, zeker multiplayer kan ik prima op de (figuurlijke) autopiloot.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
3e geworden. 18k voorsprong op de nr4 en 2k achter de nummer 2. Best een groot verschil tussen de top3 en de rest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
Sleehond schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 19:33:
[...]

Je zult verbaasd staan over hoeveel series er eigenlijk prima te volgen zijn op basis van alleen audio ;)

Hier voor de 3e keer op rij gedegradeerd. Weer terug naar 67. Maar elke tour kan ik wat meer loslaten *O*

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-5mHZJDsKTFCGkRpPf2HvU4xB4Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HYJuJ105Uk5vXN6p8QSW9yqy.jpg?f=fotoalbum_large

Weer gewonnen, extreme kaart bijna vol :)

Succes weer iedereen d:)b

/oftopic: speel btw al wat minder, geniet nu met volle teugen van Mario RPG remake SWITCH O+

[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 07-02-2024 08:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ohne
Tweede geworden dus nu tier 74! Rechtzodiegaat!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
4e geworden, zat ook wederom weer niet meer in.

Het goede is dat ik op track 1 de eerste poging direct een tripple frenzy rit had met NSC. Dus die is direct afgetikt.

Track 2 en 3 nu 1 poging beide gedaan en daarmee vooralsnog 1e plek met 78k punten en de nummer 2 heeft 61k punten. Track 2 en 3 kan ik nog behoorlijk los gaan dus vooralsnog is mijn hoop op deze week wel goed :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Ik ben blijkbaar in consolidatiemode, weer vierde.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1-6-1-1-4-4.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hoe is jullie poule?

Ben benieuwd of er bij mij nog mensen wakker worden of dat het een extreem simpele is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YvoWJBJGHEzOS_ORq1ztNVneyf4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0psdjsT9zlv61VHVF2wJ2yhu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorx100
@MetalSonic Dan gaat het completeren van die extreme challenges wel lukken! Het viel mij ook op dat de meeste tegenstanders deze week niet de goede items lijken te hebben. Ik sta zelf ook maar op 108k, maar daarmee wel safe tweede. Maar het is nog vroeg in de week en bij Mario Kart Tour moet je de week niet prijzen voor het woensdag is 😄

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Dat is wel een erg grote voorsprong! Ik heb ook wel een comfortabele voorsprong, maar met vijf spelers nog zonder score, dus ik ben er nog niet gerust op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic
Geen sleepers in je lijst? En zoals @Jorx100 al zegt, de week is net begonnen en het is nog geen woensdag. Zo kijk ik er ook elke week tegen aan. :P

Hier wordt het waarschijnlijk weer vechten....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tlr_qHui2QVyaMN5Uu01s9zvjYk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5sNBKFA8N8NQeGlYsNJRrQnE.png?f=user_large

Lijkt niet zo spannend en heb nog wel een aantal tickets maar de nr1 is nog lang niet klaar.... En zoals elke week zullen er nog wel een paar sleepers in de lijst staan.... :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Jorx100
Ik prijs uiteraard nog niet de week. Ik vind dit een leuke eerste indruk. Zop de vrijdag ochtend durf ik die wel te vormen. Vaak zat dat ik donderdag ochtend al achter de feiten aan liep. Heb ook dan wel al wat lekkere scores kunnen neerzetten.

Succes voor je week!

@Poeksel
Hoeveel sta je nu voor dan op de nummer twee? Hopelijk straks ook nog zo'n voorsprong :)

@pjot1
Ik heb als ik eerlijk ben al maanden geen last gehad van sleepers. Had ik vroeger veel meer. Uiteraard hebben jullie gelijk hoor. Kan altijd iemand wakker worden met dikke items en dikke skills en dat ik ineens 10k achter loop.

Succes met een top 3 plek!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
[
@Poeksel
Hoeveel sta je nu voor dan op de nummer twee? Hopelijk straks ook nog zo'n voorsprong :)
21k. Voordat ik jouw ranked zag, dacht ik dat dat veel is ;)

Zit nog wel zo'n 56k van mijn max volgens Ticket Optimizer, maar ik hoop dat mijn huidige score genoeg is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Wm_negli5NW4deTZoob2rtjLM8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kpuT17vNcbrexinImf7w3KWJ.jpg?f=fotoalbum_large
En dat heb jk praktisch nooit! Even 300 green coins. Scheelt mij weer wat grinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
MetalSonic schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:39:
[Afbeelding]
En dat heb jk praktisch nooit! Even 300 green coins. Scheelt mij weer wat grinden.
Deze zijn heerlijk ja, scheelt veel!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xir6OfW7kS-Qa3BRVlLONZwCa7Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cB88vZUZWD0rUX45Ox1u5Cns.jpg?f=fotoalbum_large
Ook weer binnen 😄

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
2e geworden.

Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende week! :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleehond
Finally…!

Eindelijk weer 1e na weken drama.

Tier 64 (voor de 237e keer zo ongeveer)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bennieeee
1e🥳
Voor mijn doen veel kunnen verzamelen laatste weekjes. Dus overal 10 high end tickets klaar liggen om te upgraden.

Baan 2 gaat in ieder geval met veel plezier gereden worden deze week.

[ Voor 23% gewijzigd door bennieeee op 14-02-2024 07:54 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l17aM4e2TGRcp4KBaGNOwXDkfP4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oM8DiQDtTpeqbM2IILKXFJ1r.jpg?f=fotoalbum_large
Mario Kart Tour uitgespeeld?

Zo voelt het ergens wel een beetje. De laatste unieke (en uitdagende) challenge gehaald. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik met dit spel doe. Nu nog even nagenieten van de de extreme challenge voltooing en dan later verder kijken.

Succes weer iedereen voor week 2!

Edit: vreemd, hij staat niet bij de completed challenges :? Alle andere zie ik wel maar deze extreme niet. Ook al spel opnieuw opgestart. Nouja de printscreen is bewijs en de badge zal er wel bij staan.

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 14-02-2024 14:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBBrt
MetalSonic schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:34:
[Afbeelding]
Mario Kart Tour uitgespeeld?

Zo voelt het ergens wel een beetje. De laatste unieke (en uitdagende) challenge gehaald. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik met dit spel doe. Nu nog even nagenieten van de de extreme challenge voltooing en dan later verder kijken.

Succes weer iedereen voor week 2!
Wat mij betreft zeker uitgespeeld! Gefeliciteerd :)

Hier 1e geworden. Leuk hoor, nieuwe drivers (kreeg ook nog Tanooki Rosalina uit de gouden pijp), maar dat voegt nu echt helemaal niets meer toe nu mijn coverage al langere tijd 100% is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste gebleven. Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1-6-1-1-4-4-1.

Ook een nieuw project begonnen: elke dag een keer coin rush x10 spelen. Ik heb heel veel rubies en kan er weinig mee, behalve in geld omzetten dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ohne
Ik was ook eerste. Tier 75 nu. Ik hoop echt snel die gouden mii suit binnen te slepen. En @MetalSonic lijkt wel uitgespeeld inderdaad. Misschien word dag ook wel mijn eindstation.., als mk tour dan nog bestaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohne
@Poeksel hoezo kun je niets met rubees??! Ikzelf heb steeds een tekort. Daar kun je toch nieuwe karts en drivers van kopen of upgraden? Geef mij maar 2000 rubees hoor, dan koop ik 20 nieuwe mii suits…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Ohne schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:13:
@Poeksel hoezo kun je niets met rubees??! Ikzelf heb steeds een tekort. Daar kun je toch nieuwe karts en drivers van kopen of upgraden? Geef mij maar 2000 rubees hoor, dan koop ik 20 nieuwe mii suits…
Ik heb op 1 na alle Mii al en voor de rest ook volledige coverage. Dus ik ben vooral bezig met tickets kopen om te kunnen upgraden. Dat is goedkoper dan upgraden door iets met rubies te kopen (75 rubies is 12000+ coins = 1 HE driver ticket).

[ Voor 10% gewijzigd door Poeksel op 14-02-2024 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohne
Ohja.. en de mii suits zijn de enige dingen die je alleen met rubees kan kopen natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorx100
Gefeliciteerd @MetalSonic. Echt een mooie prestatie! Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dit (nu al) gehaald hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jorx100 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:26:
Gefeliciteerd @MetalSonic. Echt een mooie prestatie! Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dit (nu al) gehaald hebben!
Dankjewel d:)b

Ben er zelf heel blij mee. Veel weken was het ook echt spannend oOo

Ik wens iedereen veel plezier en succes met het halen van die badge :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohne
Jorx100 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:26:
Denk je niet dat veel mensen die vrij snel na de launch van het spel al zijn begonnen nu al een tijdje tier 99 zijn?? Waarschijnlijk (tien)duizenden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorx100
@Ohne Dat klopt wel denk ik, wereldwijd zijn dat er vast al heel veel. Maar dan nog... Je moet wel 25x eerste worden vanaf tier 99, dat is echt een forse opgave. Dat gaat mij in ieder geval nooit lukken, ik word meestal 2e of 3e in mijn Ranked Cup. In mijn vriendenlijst heeft bijna niemand alle extreme challenges gehaald denk ik. Misschien @Vozze en @Slettesloery ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ohne schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:10:
[...]

Denk je niet dat veel mensen die vrij snel na de launch van het spel al zijn begonnen nu al een tijdje tier 99 zijn?? Waarschijnlijk (tien)duizenden.
Ik weet niet hoeveel mensen MKT spelen maar 10duizenden lijkt me veel. Ik ben speler vanaf het eerste uur en heb ook eigenlijk altijd de gold pass gehad. Het is eigenlijk onmogelijk om zonder (meer) geld te investeren deze challenge te halen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Jorx100 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:19:
@Ohne Dat klopt wel denk ik, wereldwijd zijn dat er vast al heel veel. Maar dan nog... Je moet wel 25x eerste worden vanaf tier 99, dat is echt een forse opgave. Dat gaat mij in ieder geval nooit lukken, ik word meestal 2e of 3e in mijn Ranked Cup. In mijn vriendenlijst heeft bijna niemand alle extreme challenges gehaald denk ik. Misschien @Vozze en @Slettesloery ...
OP basis van hun scores denk ik dat die twee en misschien Henkie ook de de extreme challenges al hebben gehaald.

Ik heb btw al nagedacht over de positie van Mario Kart Tour. Volgende kwam eruit:

Ik blijf het spelen maar wel een rustiger pitje. Ik zal misschien niet meer dagelijks muntjes uit delen omdat ik het ook niet meer elke dag zal opstarten. Wel nog regelmatig maar niet meer zo vaak als eerste. Kan dus zijn dat je een keer geen muntje van mij krijgt. Heb het jaren dagelijks gedaan zelfs toen het zo traag ging maar ik kan niks meer beloven.

Verder dat is meer voor mijzelf, ik zal minder challenges kopen. Ik zal vaker kijken wat ik kan doen met de huidige items. Uiteraard zitten daar al veel dikke bij dus dat moet goed komen.

Tot slot zal ik ook wat minder actief worden hier in het topic. Ik zal hier nog af en toe koekeloeren en wat posten maar ja weer minder dus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jorx100
@MetalSonic Ik kan me wel vinden in jouw betoog over jouw aanpak de komende tijd voor Mario Kart Tour. Ik kan de muntjes wel missen denk ik 😄, maar voor jouw inbreng op dit forum ligt dat anders. Ik mag denk ik wel voor iedereen spreken dat we jouw bijdragen zeer waarderen. Jij bent toch de drijvende kracht hier. Gelukkig zijn er nog genoeg mensen met veel doelen (geldt ook voor mij), dus we gaan nog even lekker door. Maar nogmaals, alle begrip voor je standpunt en gelukkig nog geen definitief vaarwel! 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorx100
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5_YfP3d9HY3ZWINghaj75Pa15Fk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wc5MJECPIc9ut12HWJZ4UVaU.jpg?f=fotoalbum_large
Hier komt er een einde aan de opmars van de laatste weken. De top 3 is veel te ver weg en heeft betere items. Een weekje langer tier 96 dan maar. Misschien de volgende tour naar tier 98...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Nadat ik de motivatie beetje kwijt was toen in tier 80 gehaald had, zat ik nu ook weer eens in de lift omhoog. Inmiddels tier 84. Maar deze week wordt niks geloof ik. Hoewel ik nog niet echt goede scores heb, zie ik mezelf ook geen 20k punten erbij halen om de top 5 te kunnen halen. Of ik moet nog even investeren in items. Ik heb best wat tickets, maar de items deze week zijn gewoon niet de meest interessante om in te investeren vind ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
3e geworden. Niet geheel ontevreden. :P

Iedereen weer gefeliciteerd en veel succes en plezier komende week! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
4e geworden en ook verwacht dus in die zin prima.

Gefeliciteerd aan de resultaten!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ohne
5e geworden.. voor t eerst in lange tijd dat ik geen tier omhoog ga.. nou ja, deze week weer een kans. Zet m op allemaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poeksel
Eerste geworden. Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1-6-1-1-4-4-1-1.

Nog 1 tier te gaan!

Edit: mijn project coin rush even in pauze gezet, ik deed er vandaag eentje met een ticket en kreeg maar 398 muntjes.

[ Voor 19% gewijzigd door Poeksel op 21-02-2024 23:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBBrt
7e! :-)

Ik heb niets meer van mijn wishlist te strepen, dus ga tickets uitgeven aan dingen die ik leuk vind. Coinbox mii en gouden Mario, denk ik. Maar eerst maar eens sparen, want meer dan 1-2 tickets per tour haal ik toch niet :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Lekker shoppie vandaag! :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4JJ9ZdrHcJ8RX_uawHBhxFsuSEM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yUxnWR3rFIR4eEE6rDKNB3Do.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Balen dat je “maar” 20k hebt >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Sleehond schreef op zondag 25 februari 2024 @ 10:09:
[...]

Balen dat je “maar” 20k hebt >:)
Beetje wel. Maar heb nog 2,5k uit de tokenshop en de multiplayerpipe is meestal ook gewillig qua coins. En anders maar coinrush doen.

Ik heb wat te doen vandaag! :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eärendil
Twee milestones vandaag:

Voor het eerst 100k 105k in ranked:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fM61dvLMK_LAGgHf_6wVgaSJDE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uprI6ujtihht8FQMrju3F0yh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wY1zEofqK-i5nrWgJDztzHJTaJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/baVjwDF83o0HlgbmOmb0ZSrS.jpg?f=fotoalbum_large

Na deze week waarschijnlijk Tier 70

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Congrats met je milestones @Eärendil

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohne
Lekker bezig @Eärendil

Ik ga niet zo lekker.. sta momenteel 9e en kan denk ik niet veel punten extra scoren. Sowieso zakken deze week. En ik heb t ook heel druk momenteel dus ik kan ook niet veel spelen. Mast goed, komt wel weer.
Succes nog even allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Dacht een gemakkelijke week te hebben maar niets is minder waar. Toch nog 3e geworden! :)

Iedereen weer gefeliciteerd met de resultaten en succes komende week! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohne
Potverdikkie… 9e geworden. Das echt de laagste score ooit ongeveer. Nou ja.. vol goede moed de tweede week in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
7e geworden..

ZUCHT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Tweede geworden en daarmee de tier challenges gehaald. Dat levert 300 rubies op!

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1-6-1-1-4-4-1-1-2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Ohne en @Sleehond

2 steps forward 1 step back? Hopelijk is de ranking jullie deze week beter gezind! :)

@Poeksel
Welkom bij de tier 99 club! *O* *O* *O* d:)b :9B

Tier 99 vasthouden lijkt tot nog toe makkelijker dan om steeds weer 1e te worden... :X

Pagina: 1 ... 155 ... 161 Laatste