Heel Bizar ja, wel leuk om mij op plek 8 te zien in jouw lijst. Eens kijken of die score nog wat opgekrikt kan worden
Je mist er nog een paar!
:fill(white):strip_exif()/f/image/sTQP4FQu3u9RoRNNt7C3pA3J.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/GAMN1amrZcsDdVn0UshOB8MI.png?f=user_large)
@Jorx100
Ik hou je in de gaten!
Mn ranking kan ook nog spannend worden btw.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CQrhpAjMOO4vhfcQA3VF3pjp.png?f=user_large)
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Voor de coinlimitbreakers een tip: dK Pass R/T (Wario cup) levert 119 a 121 muntjes op met gouden Mario (op 50 cc).
Doe dat!! Jij hoort ook wel wat hoger te staan dan tier 64.Sleehond schreef op zondag 31 december 2023 @ 11:02:
[...]
Heel Bizar ja, wel leuk om mij op plek 8 te zien in jouw lijst. Eens kijken of die score nog wat opgekrikt kan worden
Hier toch nog maar proberen of het eindelijk eens goed valt. Heb de max nog niet voor deze week heb ik het gevoel.
[ Voor 46% gewijzigd door bennieeee op 31-12-2023 16:10 ]
De scores zijn zeker bizar! Hier sta ik nu eindelijk tweede met 199k, de nummer 1 (top 100 speler) heeft 213k en de nummer 3 192k. Daarna is het gelijk 128k… Ik hoop wel de 200k grens te beslechten deze ronde!
Op track 1 wel een heerlijke run gehad. Drie coinbox drivers (2x level 1x, 1x level 1). Itembox 1 had ik een boombox met 2 coinboxen en daarna een goede boombox. Daarna nog een bananen frenzy.
Enige jammere is dat ik geen hoog level heb voor mijn boomerang driver op track 3. Moet het doen met slechts een level 7 coinbox driver, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen
Op track 1 wel een heerlijke run gehad. Drie coinbox drivers (2x level 1x, 1x level 1). Itembox 1 had ik een boombox met 2 coinboxen en daarna een goede boombox. Daarna nog een bananen frenzy.
Enige jammere is dat ik geen hoog level heb voor mijn boomerang driver op track 3. Moet het doen met slechts een level 7 coinbox driver, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen
Bizarre scores ja deze week. Succes om de 200k te doorbreken.Tootoo schreef op zondag 31 december 2023 @ 16:12:
De scores zijn zeker bizar! Hier sta ik nu eindelijk tweede met 199k, de nummer 1 (top 100 speler) heeft 213k en de nummer 3 192k. Daarna is het gelijk 128k… Ik hoop wel de 200k grens te beslechten deze ronde!
Dat Mario Kart tour ook in 2024 maar veel plezier mag brengen. Beste wensen

Iedereen een fijn 2024 met af en toe tijd voor Mario Kart Tour 😀
@pjot1 ik hou jou ook de gaten hoor! Maar ik zit wel safe voor deze week denk ik. Tier 90 is dan bereikt. Dat was eigenlijk het einddoel, maar toch maar eens kijken wat er nu nog mogelijk is.
@pjot1 ik hou jou ook de gaten hoor! Maar ik zit wel safe voor deze week denk ik. Tier 90 is dan bereikt. Dat was eigenlijk het einddoel, maar toch maar eens kijken wat er nu nog mogelijk is.
Eerst iedereen de beste wensen en een mooi en gezond 2024 gewenst!Jorx100 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 20:36:
Iedereen een fijn 2024 met af en toe tijd voor Mario Kart Tour 😀

Lekker! Tier 90 is een mooi doel. Het valt me op dat je vaak blijft hangen rond een bepaalde tier en dan weer de weg omhoog vindt. Het blijft natuurlijk een leuk spelletje.
Hier zit in de 2e en 3e nog wel wat ruimte denk ik. Al is de 2e wel een pr.

[ Voor 4% gewijzigd door pjot1 op 02-01-2024 10:53 ]
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Mijn cup gaat ook spannend worden deze week. Ik sta nummer 1 en kan ook niet veel hoger denk ik.. en nummer 2, 3 en 4 schelen allemaal maar zo’n 300 punten van elkaar of minder. Gekkenhuis.
Ik heb wel eens @Poeksel, @texelonia en volgens mij @Jorx100 ook een keertje in mn ranking gehad. (Niet tegelijk) Maar het rare is dat dat andersom niet het geval was.Ohne schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 00:45:
Hey, nog een vraagje voor jullie allen hier. Zijn jullie wel eens bij elkaar ingedeeld in een cup van de week? Toevallig? Lijkt me extra leuk.
Hoe dat algoritme werkt is mij een raadsel. Zoals hier ook wel eens beschreven is; een speler in een hogere tier kans soms gemakkelijkere tegenstanders hebben dan iemand in een lagere tier.
Gelukkig eerste
erg blij mee
Heb uiteindelijk veel tickets maar ook best veel tijd in de afgelopen week gestopt. Nog één win en ik zit op de 25 wins op tier 99 dus dichter bij een volle strippenkaart.
Heb uiteindelijk veel tickets maar ook best veel tijd in de afgelopen week gestopt. Nog één win en ik zit op de 25 wins op tier 99 dus dichter bij een volle strippenkaart.
3e geworden! Nu tier 96!

1e geworden, nu weer tier 65
Maarja schommel al maanden tussen tier 63 / 64 / 65
Deze week weer lastig en ga ik zeker geen 1e worden, kortom ik schiet geen klap op momenteel.
Mis hierdoor wel een beetje inspiratie voor MKT moet ik zeggen momenteel.
Deze week weer lastig en ga ik zeker geen 1e worden, kortom ik schiet geen klap op momenteel.
[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 03-01-2024 10:37 ]
Precies dit, maar rond de 68/69..Sleehond schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:37:
1e geworden, nu weer tier 65
Gisteravond stond ik 4e, dus ik een uur lang knallen om er wat extra's uit te persen. 2k erbij en blij. Om dan na refreshen erachter te komen dat iedereen in dat uur aan het verbeteren was en ik alsnog 6e stond

Ik hang ook al een tijd in de 60 tieren. Maar ik ben ook 3 keer vrijwillig 2 tiers gezakt omdat de concurrentie te groot was en de prijzen niet geweldig, dus dan leek t me handig, als ik toch sowieso al een tier zou zakken, om gelijk maar 2 te doen, dan is de cup daarop in ieder geval een stuk makkelijker.
Vorige week werd ik eerste met 242 punten voorsprong, nu met ruim 36k voorsprong. In beide gevallen ongetwijfeld een PR.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1.
Tot nu toe nauwelijks geschommel, maar dit jaar wellicht wel.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1.
Tot nu toe nauwelijks geschommel, maar dit jaar wellicht wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Poeksel op 03-01-2024 13:10 ]
het is voor mij al best wel een tijd geleden dat ik alle groene-munt-pipes heb afgevuurd. Meestal stop ik als ze 500 per pipe worden.. of ik steek er eens flink wat energie in en dan krijg je voor 500 muntjes 3 van die stomme rooie kaartjes waar ik honderden van heb... das erg zonde van mn tijd vind ik. Erg demoniverend om de laatste pipes dan nog te halen.
Bedankt voor de tip @MetalSonic . Voor mij zijn de green pipes ook geen zekerheidje, maar soms ben ik klaar met de Ranked Cup en dan rij ik wel eens wat banen waar je veel groene coins krijgt. Maar meestal blijven er wel 10 groene pijpen over. De multiplayer pipes speel ik overigens wel altijd leeg. Dat is minder moeite en levert wel flinke cash op.
@Ohne
Zit veel troep in maar er zitten ook echt goede dingen in. HE pointts uncap, een HE driver ticket het kan allemaal. Ook veel troep daarom zoek ik per tour mogelijkheden om relatief snel de coins te verzamelen. Ik zet het geluid van mario kart tour uit. Lekker achtergrond muziekje en grinden maar. Ondertussen maak ik plannen wat ik daarna doe of de volgende dag.
@Jorx100
Multiplayer doe ik ook altijd. Leuke rewards ja. Normale groene pijpen valt via deze track wel mee vind ik. Als je achterin rijd een grote kans op dry bowser frenzy en dan pak je snel veel coins. In die tracks meerdere item blocks en hij is ook relatief snel voorbij!
Zit veel troep in maar er zitten ook echt goede dingen in. HE pointts uncap, een HE driver ticket het kan allemaal. Ook veel troep daarom zoek ik per tour mogelijkheden om relatief snel de coins te verzamelen. Ik zet het geluid van mario kart tour uit. Lekker achtergrond muziekje en grinden maar. Ondertussen maak ik plannen wat ik daarna doe of de volgende dag.
@Jorx100
Multiplayer doe ik ook altijd. Leuke rewards ja. Normale groene pijpen valt via deze track wel mee vind ik. Als je achterin rijd een grote kans op dry bowser frenzy en dan pak je snel veel coins. In die tracks meerdere item blocks en hij is ook relatief snel voorbij!
Het valt me trouwens op dat de spelers die op tier 99 zijn allemaal heel veel of alle mii-suits hebben aangeschaft. Kan ook handig zijn natuurlijk, dan kan je je character 3000 basispunten geven ofzo. Sinds er deze tour veel mii-suits in de aanbieding zijn, zouden jullie me aanraden om zo veel mogelijk te kopen en ze ook te gaan sparen? Ik heb er momenteel 22. En ik heb Rubees genoeg om nog 3 aan te schaffen. Is dat een slimme aanpak?
Het hangt ook af van je verdere coverage. Als jij verder op alle tracks drivers beschikbaar hebt, dan kan het nuttig zijn. Toch weer gratis 10 basepoints op x drivers bij elke aankoopOhne schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:18:
Het valt me trouwens op dat de spelers die op tier 99 zijn allemaal heel veel of alle mii-suits hebben aangeschaft. Kan ook handig zijn natuurlijk, dan kan je je character 3000 basispunten geven ofzo. Sinds er deze tour veel mii-suits in de aanbieding zijn, zouden jullie me aanraden om zo veel mogelijk te kopen en ze ook te gaan sparen? Ik heb er momenteel 22. En ik heb Rubees genoeg om nog 3 aan te schaffen. Is dat een slimme aanpak?
Maar als je coverage nog niet compleet is, dan zou het handiger kunnen zijn om eerst te investeren in ontbrekende drivers.
Heb je MKT Toolbox al eens gebruikt? Die geeft vrij snel inzicht in je coverage.
MKT toolbox? Dat ken ik niet. Maar ik denk dat m’n coverage vrij oké is. Ik bedoel ik heb nooit meer een baan waar ik niet een character auto of flyer heb die word aangeraden voor de baan.
https://www.mkttoolbox.com/login/?ret_url=%2FOhne schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 07:52:
MKT toolbox? Dat ken ik niet. Maar ik denk dat m’n coverage vrij oké is. Ik bedoel ik heb nooit meer een baan waar ik niet een character auto of flyer heb die word aangeraden voor de baan.
De site zit niet héél vriendelijk in elkaar, maar is een kwestie van aanmelden, synchronisatie aanvragen en dan in het spel een vriendschapsverzoek accepteren. Daarna kun je precies zien wat je nog mist en waar je in zou moeten investeren
Ligt eraan hoe ver je wil doorgroeien, hoeveel je dit spel wil gaan spelen voor zover je dit nu al kan zeggen. In tier 99 heb je drivers nodig met 2,2k basepoints in veel poules om de top 3 te halen en al helemaal om eerste te worden.Ohne schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:18:
Eerste 2 maanden heb ik wat afkeer gehad van de Mii's vond ze maar niks en ik zweerde bij coinbox items. Maar een Mii coinbox is toch nog een paar niveaus beter. Nog 1 en dan heb ik ze allemaal.
Ik sluit me aan bij @MetalSonic en @BBBrt. Als je coverage compleet is, dan zijn de Mii's de beste investering voor je rubies. Dat is ook de algemene mening op Reddit. Ik had tot september nauwelijks Mii suits gekocht omdat ik net zo'n afkeer had als @MetalSonic, maar sinds er geen updates meer zijn koop ik alle discount suits. Ik zit nu op ongeveer 45 van 65.
In tegenstelling tot velen hier, ben ik niet zo'n liefhebber van MKT Toolbox. Ik vind het niet overzichtelijk en teveel werk. Je zou in theorie heel gericht kunnen investeren, maar dat betekent ook dat je regelmatig Ranked cups niet kunt winnen en daarmee veel pointcap tickets mist. Ik gebruik MKT Toolbox dus niet en bekijk per tour waarin ik ga investeren. Ik kijk dus nooit verder dan twee weken vooruit.
Verder volg ik vooral de prestaties van @pjot1 met interesse. Die speelt ook al ruim vier jaar en bijna volledig GPO en dus vergelijkbaar met mij. In theorie moet ik dus tot dezelfde resultaten kunnen komen. Hij kruipt richting tier 99, ik had nooit verwacht dat dat met GPO mogelijk was!
Voor de battles kijk ik vooral naar @Slettesloery, dat is de enige persoon in mijn lijst met S+9. Ik blijf op dit moment hangen op S+7. Als je daar een keer laatste wordt, verlies je zoveel dat je daarna vier keer eerste moet worden...
Vandaag een paar keer good old Rainbow Road gedaan voor een nieuwe highscore en jawel, voor het eerst meer dan 60k!
In tegenstelling tot velen hier, ben ik niet zo'n liefhebber van MKT Toolbox. Ik vind het niet overzichtelijk en teveel werk. Je zou in theorie heel gericht kunnen investeren, maar dat betekent ook dat je regelmatig Ranked cups niet kunt winnen en daarmee veel pointcap tickets mist. Ik gebruik MKT Toolbox dus niet en bekijk per tour waarin ik ga investeren. Ik kijk dus nooit verder dan twee weken vooruit.
Verder volg ik vooral de prestaties van @pjot1 met interesse. Die speelt ook al ruim vier jaar en bijna volledig GPO en dus vergelijkbaar met mij. In theorie moet ik dus tot dezelfde resultaten kunnen komen. Hij kruipt richting tier 99, ik had nooit verwacht dat dat met GPO mogelijk was!
Voor de battles kijk ik vooral naar @Slettesloery, dat is de enige persoon in mijn lijst met S+9. Ik blijf op dit moment hangen op S+7. Als je daar een keer laatste wordt, verlies je zoveel dat je daarna vier keer eerste moet worden...
Vandaag een paar keer good old Rainbow Road gedaan voor een nieuwe highscore en jawel, voor het eerst meer dan 60k!
Te veel werk? Dat was het wel toen het nog een Excelsheet was, maar je weet toch wel dat het nu geautomatiseerd is?Jorx100 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 22:20:
Ik sluit me aan bij @MetalSonic en @BBBrt. Als je coverage compleet is, dan zijn de Mii's de beste investering voor je rubies. Dat is ook de algemene mening op Reddit. Ik had tot september nauwelijks Mii suits gekocht omdat ik net zo'n afkeer had als @MetalSonic, maar sinds er geen updates meer zijn koop ik alle discount suits. Ik zit nu op ongeveer 45 van 65.
Ik heb de laatste tijd vooral mijn overall coverage verbererd en minder gekeken naar de ranked. Gewoon in gekeken welke upgrades 'de meeste waar voor je geld' geven oftewel het meeste potentieel per bestede ticket.
De komende tijd zal ik wat meer focussen op de ranked, want ik wil nu wel eens die verrekte tier 70 halen. Ik denk alleen wel dat ik er daarna echt klaar mee ben. Hogere tiers zitten er voor mij echt niet in
"Klaar mee ben"? Je stopt met mariokart tour? Of stop je met je best doen en er veel tijd insteken?BBBrt schreef op zondag 7 januari 2024 @ 00:12:
[...]
Te veel werk? Dat was het wel toen het nog een Excelsheet was, maar je weet toch wel dat het nu geautomatiseerd is?
Ik heb de laatste tijd vooral mijn overall coverage verbererd en minder gekeken naar de ranked. Gewoon in gekeken welke upgrades 'de meeste waar voor je geld' geven oftewel het meeste potentieel per bestede ticket.
De komende tijd zal ik wat meer focussen op de ranked, want ik wil nu wel eens die verrekte tier 70 halen. Ik denk alleen wel dat ik er daarna echt klaar mee ben. Hogere tiers zitten er voor mij echt niet in
Ik denk dat laatste en dan uiteindelijk dat eerste. De lol raakt er al flink af nu er geen updates meer zijn. Het enige wat me nog enigszins motiveert is eindelijk eens die verrekte 70 halenOhne schreef op zondag 7 januari 2024 @ 00:19:
[...]
"Klaar mee ben"? Je stopt met mariokart tour? Of stop je met je best doen en er veel tijd insteken?
En komend jaar komt de Switch 2. Dan ga ik daar lekker verder Mariokarten!
ik wil eigenlijk doorgaan totdat ik 1 top 1000 heb gehaald.. maar ik denk dat ik dan nog minstens een jaar flink door moet gaan, als MKT zo lang nog bestaat. Ik kwam er gewoon veel te laat achter dat t bestond..
Eerst maar eens tier 70 halen inderdaad, dat zou theoretisch woensdag al kunnen, maar ik schat mn kansen slecht in, ik sta momenteel 4e, en kan eigenlijk niet veel betere scores neerzetten, nou heb ik nog 5 HE kaarten van elke variant, maar die kan ik waarschijnlijk volgende tour beter gebruiken.
Eerst maar eens tier 70 halen inderdaad, dat zou theoretisch woensdag al kunnen, maar ik schat mn kansen slecht in, ik sta momenteel 4e, en kan eigenlijk niet veel betere scores neerzetten, nou heb ik nog 5 HE kaarten van elke variant, maar die kan ik waarschijnlijk volgende tour beter gebruiken.
@Jorx100
MKT toolbox is niet veel werk. Ik gebruik het vooral om te kijken welke items ik het beste kan gebruiken. Zo reed ik voorheen met Toad Mii lvl6 1410. Volgens MKT toolbox kan ik beter met Gold Petey lvl6 1190 rijden. Bam! Eerste rondje 2 coinbox en een coinfrenzy.
Ook vind ik het handig om te kijken wat er per track mogelijk is. Zo weet je gelijk waar je nog wat punten kan pakken. Heb zelfs een keer gehad meer punten te scoren dan volgens MKT toolbox mogelijk is. Maar dat was een gewoon dè perfecte run.
Over tier 99, die komt wel aardig in zicht! Je hebt van die periodes dat je blijft hangen om een bepaalde tier. Het wilde gewoon maar niet opschieten. Ben wel fanatiek gebleven en altijd vol ingezet op de ranking cups. Ook moet ik eerlijk bekennen dat ik de premium challenges aanschaf iedere tour. Dat is toch net dat beetje extra.
@Ohne
Met MKT toolbox kan je ook je coverage bekijken voor al je d/k/g. Als je geen coverage gaps meer hebt kan het lonen om te investeren in Mii's. Tenminste als je genoeg rubies hebt. Anders kan je misschien beter rubies inzetten voor coins en daar tickets voor kopen want dat is goedkoper dan een ticket voor een d/k/g uit de spotlightshop.
Top 1000 is heel erg lastig. Heb het zelf een aantal keer geprobeerd maar niet gelukt. Je moet elke cup net zoals je ranking cup benaderen en bovendien moeten je items van een dusdanig niveau zijn dat het haast niet lukt als je er geen geld investeert. Mocht je het echt een keer willen proberen dan zou ik de komende tijd al je tickets opsparen en over een half jaar ofzo helemaal los gaan. Moet je ook wel 2 weken de tijd hebben.
MKT toolbox is niet veel werk. Ik gebruik het vooral om te kijken welke items ik het beste kan gebruiken. Zo reed ik voorheen met Toad Mii lvl6 1410. Volgens MKT toolbox kan ik beter met Gold Petey lvl6 1190 rijden. Bam! Eerste rondje 2 coinbox en een coinfrenzy.

Over tier 99, die komt wel aardig in zicht! Je hebt van die periodes dat je blijft hangen om een bepaalde tier. Het wilde gewoon maar niet opschieten. Ben wel fanatiek gebleven en altijd vol ingezet op de ranking cups. Ook moet ik eerlijk bekennen dat ik de premium challenges aanschaf iedere tour. Dat is toch net dat beetje extra.
@Ohne
Met MKT toolbox kan je ook je coverage bekijken voor al je d/k/g. Als je geen coverage gaps meer hebt kan het lonen om te investeren in Mii's. Tenminste als je genoeg rubies hebt. Anders kan je misschien beter rubies inzetten voor coins en daar tickets voor kopen want dat is goedkoper dan een ticket voor een d/k/g uit de spotlightshop.
Top 1000 is heel erg lastig. Heb het zelf een aantal keer geprobeerd maar niet gelukt. Je moet elke cup net zoals je ranking cup benaderen en bovendien moeten je items van een dusdanig niveau zijn dat het haast niet lukt als je er geen geld investeert. Mocht je het echt een keer willen proberen dan zou ik de komende tijd al je tickets opsparen en over een half jaar ofzo helemaal los gaan. Moet je ook wel 2 weken de tijd hebben.
@Jorx100
Doe je goed! Miis verzamelen is een goede manier effectief van veel items de basepoints te verhogen. Naast dat miis een hoge basepoints kunnen halen hebben veel ook een dikke coverage
:strip_exif()/f/image/b4WGorngw4CCYHnbnsuj7nLD.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zijn nu mijn elite items! Hebben mij vaak mooie scores gegeven
Doe je goed! Miis verzamelen is een goede manier effectief van veel items de basepoints te verhogen. Naast dat miis een hoge basepoints kunnen halen hebben veel ook een dikke coverage
:strip_exif()/f/image/b4WGorngw4CCYHnbnsuj7nLD.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zijn nu mijn elite items! Hebben mij vaak mooie scores gegeven
Hele week al 141 punten voorsprong op de nummer 2. Nummer 3 staat op 6k achterstand. Lijkt wel goed te komen.
Okee even een domme vraag over MKT Toolbox dan...
Ik weet dat je via een friends verzoek jouw gegevens kunt (laten) inladen, maar hoe houd je het daarna up to date?
Ik weet dat je via een friends verzoek jouw gegevens kunt (laten) inladen, maar hoe houd je het daarna up to date?
Hij update niet vanzelf. Bij een nieuw vriendschapsverzoek wordt alles weer opnieuw geupdate.Jorx100 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:22:
Okee even een domme vraag over MKT Toolbox dan...
Ja dit, of al je nieuwe aanwinsten en upgrades handmatig doorvoeren. Je kunt in de toolbox aangeven of je een item hebt en met welk level etc. Dat is nu wel íets makkelijker te doen, nu er niet elke tour allerlei nieuwe items worden toegevoegd aan het spelpjot1 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:49:
[...]
Hij update niet vanzelf. Bij een nieuw vriendschapsverzoek wordt alles weer opnieuw geupdate.
Dit dus ook!BBBrt schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:58:
[...]
Ja dit, of al je nieuwe aanwinsten en upgrades handmatig doorvoeren. Je kunt in de toolbox aangeven of je een item hebt en met welk level etc. Dat is nu wel íets makkelijker te doen, nu er niet elke tour allerlei nieuwe items worden toegevoegd aan het spel
Door te spelen met basepoints en levels kan je dus ook bekijken wat het doet met je score en daarmee kan je dus bepalen of je het upgradewaardig vindt!
1e geworden! Nu tier 97!
Erg blij mee, tier 99 komt toch langzaam in zicht!

Toch nog een plekje gezakt maar 2e is prima. Nummer 1 ging der nog ff 9k overheen.
Deze tour lijkt lastig te worden met veel level 4 items.
Groene pijp.:strip_exif()/f/image/RRvzWoRNgWxc9FpYZAXL6xAI.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan is dit een leuke verrassing!
Deze tour lijkt lastig te worden met veel level 4 items.
Groene pijp.
:strip_exif()/f/image/RRvzWoRNgWxc9FpYZAXL6xAI.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan is dit een leuke verrassing!
[ Voor 60% gewijzigd door bennieeee op 10-01-2024 09:05 ]
10e !!!
Man man man, raak er wel klaar mee. Continue tussen tier 63/65. Nu weer terug naar 64 dus. Zit al maanden (?) hier te kutten.
Man man man, raak er wel klaar mee. Continue tussen tier 63/65. Nu weer terug naar 64 dus. Zit al maanden (?) hier te kutten.
Vorige week keihard knallen en 6e worden en nu op de eerste dag per track 2-3 pogingen gedaan en 1e geworden... Weer 69, dus ik zal deze week wel weer 6e of lager worden
Ik ben nipt derde geworden, dus nu voor t eerst ooit hoor ik bij de tier 70 club. Met 5 mooie rubees om t te vieren. En natuurlijk een gouden pijp.. daar zat een cart in die nu level 3 is en die ik nog nooit heb gebruikt, joepie!
Yes weer eerste! Niet eens alle tickets uitgegeven dus goed gegokt dat het genoeg was
Ik stond op een gegeven moment eerste in mijn ranked, maar zakte elke dag een plaats en uiteindelijk zesde. Dus een rank gezakt. Maakt het waarschijnlijk wel weer makkelijker om te stijgen 
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1-6.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1-6.
Geef je normaal al je tickets uit dan??MetalSonic schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:19:
Yes weer eerste! Niet eens alle tickets uitgegeven dus goed gegokt dat het genoeg was
Wel mooi dat jullie het hebben over 'al' die tickets. Ik kom meestal niet verder dan 3-4 HE's per tour (1 uit de challenges, 1 uit de tourgifts, 1 kopen en met geluk 1 in de token shop)
De eerste paar maanden deed ik dat elke tour. Daarom een best slechte start gemaakt. Gaf toen ook alle level en driverpoint uncaps uit ook als ik geen goede positie kon halen.
Afgelopen week had ik nog 7 driver uncaps op de plank en coins om in de shop 1 te kopen. Daarmee zou mijn driver op track 1 een level 8 driver zijn. Tijdje getwijfeld wel of niet, als ik het wel doe zou ik met een goede run net iets meer punten hebben. Maar met mijn level 7 driver had ik al een erg goede run. Zou dus en tickets kosten en veel tijd en je weet nooit of het genoeg is.
Ik heb ze op een gegeven moment een beetje opgespaard, tot ik er ongeveer 10 had van alle HE tickets.. (soms iets meer soms iets minder) En ik geef er bijna elke tour wel een paar uit. Maar ik hou tenminste 4 of 5 van elke over, voor regenachtige dagenBBBrt schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:05:
Wel mooi dat jullie het hebben over 'al' die tickets. Ik kom meestal niet verder dan 3-4 HE's per tour (1 uit de challenges, 1 uit de tourgifts, 1 kopen en met geluk 1 in de token shop)
@Sleehond
Kop op!
We hebben allemaal zo'n periode. Het is gewoon hopen op een wat makkelijkere ranking. Als je dan eenmaal weer 'los' bent is de weg omhoog ook weer makkelijk te vinden!
@Ohne
Hier geef ik elke tour zo'n beetje alles uit. Heb het dan ook echt nodig om een redelijke plek te halen in mn ranking ook al kijk ik het eerst even aan. Als het niet nodig is hou ik ze op zak. Ook kijk ik naar de 2e week. Streven is toch wel minimaal lvl6 en 2x pointscap maar dat valt zeker niet altijd mee. Ook hierbij helpt MKT toolbox. Verder heb ik een aantal items die ik gewoon hoog wil hebben vanwege vaak gebruikt.
Kop op!
@Ohne
Hier geef ik elke tour zo'n beetje alles uit. Heb het dan ook echt nodig om een redelijke plek te halen in mn ranking ook al kijk ik het eerst even aan. Als het niet nodig is hou ik ze op zak. Ook kijk ik naar de 2e week. Streven is toch wel minimaal lvl6 en 2x pointscap maar dat valt zeker niet altijd mee. Ook hierbij helpt MKT toolbox. Verder heb ik een aantal items die ik gewoon hoog wil hebben vanwege vaak gebruikt.
@bennieeee das niet zo hoog toch..?? Tenminste, die tweede baan kan nog wel wat bij.
Dat heeft ie nu gedaanOhne schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 17:36:
@bennieeee das niet zo hoog toch..?? Tenminste, die tweede baan kan nog wel wat bij.
Maar strakke scores hoor. En dat op de eerste dag!
Gisteravond een bijna perfecte race gereden op track 1. 2 giant banana en een normale banana. 100 punten onder het maximum volgens MKT Toolbox 
Als ik nú die 70 niet pak, weet ik het ook niet meer
Als ik nú die 70 niet pak, weet ik het ook niet meer
Na de normal gliders nu ook de normal drivers op level 8. Voor de karts ben ik nog wel een paar maanden zoet
Wauw! Ik heb al weken geen HE-ticket kunnen kopen, ik hoop er elke keer op. En het valt me op dat jij ook normal en gold tickets kan kopen, die staan er bij mij nooit tussen, maar hoe verder je bent in de game hoe meer kans je maakt op die dingen zie ik, want alles wat je level 8 hebt komt gewoon niet meer in de shop, bij mij zijn eigenlijk standaard 5 van de opties normal en de rest gold… maar als je daar al veel van op level 8 hebt krijg je dus meer kans op leuke dingen in de shop. Interesting. Bovendien hou je dan sowieso meer geld binnen omdat je veel dingen uit pipes schiet die je al hebt en dus worden omgezet naar doekoes. Very interesting.
Je slaat de spijker op zijn kop!Ohne schreef op zondag 14 januari 2024 @ 10:07:
[...]
Wauw! Ik heb al weken geen HE-ticket kunnen kopen, ik hoop er elke keer op. En het valt me op dat jij ook normal en gold tickets kan kopen, die staan er bij mij nooit tussen, maar hoe verder je bent in de game hoe meer kans je maakt op die dingen zie ik, want alles wat je level 8 hebt komt gewoon niet meer in de shop, bij mij zijn eigenlijk standaard 5 van de opties normal en de rest gold… maar als je daar al veel van op level 8 hebt krijg je dus meer kans op leuke dingen in de shop. Interesting. Bovendien hou je dan sowieso meer geld binnen omdat je veel dingen uit pipes schiet die je al hebt en dus worden omgezet naar doekoes. Very interesting.
Concentreer eerst op je gliders, dan karts, dan drivers. Koop elke ticket die je kan betalen en krijgen. Dan kan het nog redelijk rap gaan.Ohne schreef op zondag 14 januari 2024 @ 11:13:
Ja dat gaat nog wel even duren.
Het aantal super gliders is niet zo veel. Dat zou ook een goede optie zijn om te upgraden. Voorheen kon je je vasthouden aan deze items,
:fill(white):strip_exif()/f/image/xN0F8cy0CXC2aIjXWiWtoOJC.png?f=user_large)
Dit is eigenlijk alsnog een goed startpunt en je ziet vanzelf welke items er nog verschijnen in de shop!
Ik kwam er net achter dat ik met alle tickets die ik nog had de Base Normal Karts allemaal direct op lvl 8 kon krijgen
Normal drivers heb ik allemaal minimaal op lvl 7 + 25/40, dus dat schiet ook aardig op.

Normal drivers heb ik allemaal minimaal op lvl 7 + 25/40, dus dat schiet ook aardig op.
Thanks via dit lijstje weer een paar groepen op 8 gezet!pjot1 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 11:44:
[...]
Concentreer eerst op je gliders, dan karts, dan drivers. Koop elke ticket die je kan betalen en krijgen. Dan kan het nog redelijk rap gaan.
Het aantal super gliders is niet zo veel. Dat zou ook een goede optie zijn om te upgraden. Voorheen kon je je vasthouden aan deze items,
[Afbeelding]
Dit is eigenlijk alsnog een goed startpunt en je ziet vanzelf welke items er nog verschijnen in de shop!
Via https://www.mkttoolbox.com/analysis/shop/? kun je vinden welke items je nog nodig hebt en hoeveel. Verder kun je zien hoeveel extra HE-tickets het oplevert.
Met iets meer dan 19M aan muntjes, kan ik alles maxenPoeksel schreef op zondag 14 januari 2024 @ 14:10:
Via https://www.mkttoolbox.com/analysis/shop/? kun je vinden welke items je nog nodig hebt en hoeveel. Verder kun je zien hoeveel extra HE-tickets het oplevert.
Dat duurt ongeveer 20 jaar
Gelukkig 2044!BBBrt schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:35:
[...]
Met iets meer dan 19M aan muntjes, kan ik alles maxen![]()
Dat duurt ongeveer 20 jaar
Dit was achteraf niet de beste strategie denk ik. De normal karts komen tegenwoordig allemaal in de store, en alle karts die ik nu op 8 heb had ik zonder tickets op termijn ook wel op 8 gekregen met shop en pipes. De 7 karts die eerder niet in de shop stonden staan allemaal op een veel lager level, en ik had de tickets waarschijnlijk beter kunnen bewaren voor de laatste van deze items.Eärendil schreef op zondag 14 januari 2024 @ 12:04:
Ik kwam er net achter dat ik met alle tickets die ik nog had de Base Normal Karts allemaal direct op lvl 8 kon krijgen
Oké dus de normal karts die er later bij kwamen zie je veel minder vaak in de store? Dus daarbij ben je afhankelijk van tickets.. dat bedoel je?
Het aantal normal karts in de shop is denk ik nog niet veranderd (nog afwachten), en dat zijn nu dus de die zeldzamere karts. Daar zit geen probleem. Maar in de pipes krijg ik nu munten i.p.v. de base normal karts die op lvl 8 heb. Daardoor duurt het uiteindelijk langer voor ik alles heb.
Dat klopt natuurlijk niet helemaal. Nu vang je weer coins bij pipes waardoor je meer en sneller meer coins hebt wat je weer kan investeren in de shop. Bovendien is de kans op een ticket groter.Eärendil schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 13:06:
Het aantal normal karts in de shop is denk ik nog niet veranderd (nog afwachten), en dat zijn nu dus de die zeldzamere karts. Daar zit geen probleem. Maar in de pipes krijg ik nu munten i.p.v. de base normal karts die op lvl 8 heb. Daardoor duurt het uiteindelijk langer voor ik alles heb.
De kans op een ticket in de shop wordt toch pas groter als je een hele categorie level 8 hebt?
En ik dacht ook dat de sub categorieën niet meer golden? Dus alle normal karts zijn een categorie, alle super karts zijn een categorie, alle HE karts zijn een categorie. Zelfde voor de drivers en gliders. Dus niet meer die eerdere verdeling waarbij enkele super gliders een categorie waren en de overige super gliders een andere categorie.
En ik dacht ook dat de sub categorieën niet meer golden? Dus alle normal karts zijn een categorie, alle super karts zijn een categorie, alle HE karts zijn een categorie. Zelfde voor de drivers en gliders. Dus niet meer die eerdere verdeling waarbij enkele super gliders een categorie waren en de overige super gliders een andere categorie.
Nog 20k voor op de nummer twee! Hopelijk geen gekke dingen vannacht.
* pjot1 is blij! 
Net aan 3e geworden. Nu tier 98 en 1 stap verwijderd van de 99!
Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende week!

Net aan 3e geworden. Nu tier 98 en 1 stap verwijderd van de 99!
Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende week!
2e plek. Vannacht dan pas eindelijk in gehaald. Wel weer extra rubies want voor het eerst tier 72.
1e! Met ruim 12k voorsprong mocht dat ook niet meer misgaan.
Eens kijken naar deze week. Ervaring leert in ieder geval dat ik volgende tour weer 2 weken kansloos ben…
Eens kijken naar deze week. Ervaring leert in ieder geval dat ik volgende tour weer 2 weken kansloos ben…
Eerste geworden na een zeer makkelijke week! Ben benieuwd hoe de volgende is. Succes iedereen

Ik denk dat de 1e plek er deze week niet in zit.... 

:fill(white):strip_exif()/f/image/ryvnFmrzKyAZLBxJwL0sQEdC.png?f=user_large)
Eerste geworden met 27k voorsprong. Wonderlijk hoe het de ene week zo makkelijk gaat en het de andere week bikkelen is.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1-6-1.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4-2-3-4-2-5-1-1-2-1-1-2-8-11-1-6-15-2-1-3-13-10-3-2-2-1-3-2-13-1-15-14-2-4-6-2-5-11-1-5-3-6-2-2-1-8-1-1-8-1-3-6-2-1-4-1-1-6-1.
Gefeliciteerd allemaal! Ik was ook eerste. En ik had beide drivers nog niet. Nu heb ik er 171.. Nice. Hadden jullie wat leuks in de gouden pijp? Ik kreeg een koopa freerunner gold, die is nu bijna level 6 , dus ik klaag niet.
Hier uit de gouden pijp een HE glider die ik nog niet had, dus helemaal top.
Racing mario is nu level 6 gewordenOhne schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:42:
Gefeliciteerd allemaal! Ik was ook eerste. En ik had beide drivers nog niet. Nu heb ik er 171.. Nice. Hadden jullie wat leuks in de gouden pijp? Ik kreeg een koopa freerunner gold, die is nu bijna level 6 , dus ik klaag niet.
Hmz, dat belooft niet veel goeds... Hier de Silver Starchute uit de gouden pijp. Gebruik ik soms.MetalSonic schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:56:
Oef Ricky! Die was in mijn poule ook eerste
Racing Mario, gebruik je die wel eens?
@Ohne Coinbox is altijd goed! Gold Koopa was mn 2e lvl 8 he driver!
Gelukkig nooit hoeven gebruiken afgelopen jaar. Met hem als item kon ik ook niet op tier 99 blijven 😂pjot1 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:37:
[...]
Hmz, dat belooft niet veel goeds... Hier de Silver Starchute uit de gouden pijp. Gebruik ik soms.
Racing Mario, gebruik je die wel eens?![]()
@Ohne Coinbox is altijd goed! Gold Koopa was mn 2e lvl 8 he driver!
Ik ben het ergens toch wel een beetje met hem eens. Volgens mij krijg je pas echt tickets als de gehele categorie klaar is. Bijvoorbeeld die normal karts moet je blijkbaar allemaal hebben in tegenstelling tot wat het oude overzichtje liet zien. Ik moet er nu nog 4 (die zeldzamere), waardoor ik nu nog altijd geen tickets krijg op die plekken. Maar voor mij is dat wel een goede verhouding: ik krijg wel vaak muntjes, zodat ik die 4 karts best snel kan upgraden. Nog slechts 224 tickets / upgrades te gaan…pjot1 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 16:21:
[...]
Dat klopt natuurlijk niet helemaal. Nu vang je weer coins bij pipes waardoor je meer en sneller meer coins hebt wat je weer kan investeren in de shop. Bovendien is de kans op een ticket groter.
Verder benieuwd of ik weer eens de top 1000 haal. Als het zo door gaat ben ik met mijn huidige totale score veilig
Ik kwam er dit weekend tijdens het coins uitdelen achter dat gouden Petey tier 3 is op Ghost Valley 2. Moest hem alleen nog even upgraden naar level 8. Toch weer zo'n 15k extra punten.
De karts en gliders moet je allemaal hebben, maar bij de drivers heb je er 15 van de 17 nodig volgens https://www.mkttoolbox.com/analysis/shop/?Tootoo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:19:
[...]
Ik ben het ergens toch wel een beetje met hem eens. Volgens mij krijg je pas echt tickets als de gehele categorie klaar is. Bijvoorbeeld die normal karts moet je blijkbaar allemaal hebben in tegenstelling tot wat het oude overzichtje liet zien.
Ah dat zou kunnenPoeksel schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:00:
Ik kwam er dit weekend tijdens het coins uitdelen achter dat gouden Petey tier 3 is op Ghost Valley 2. Moest hem alleen nog even upgraden naar level 8. Toch weer zo'n 15k extra punten.
[...]
De karts en gliders moet je allemaal hebben, maar bij de drivers heb je er 15 van de 17 nodig volgens https://www.mkttoolbox.com/analysis/shop/?
Shit. Ineens tweede.. ik hoop dat ik niet nog verder zak. Ik heb geen zin om tickets uit te geven..
Hoeveel punten achter de nummer één? En waarom wil je geen tickets uitgeven?Ohne schreef op zondag 21 januari 2024 @ 22:41:
Shit. Ineens tweede.. ik hoop dat ik niet nog verder zak. Ik heb geen zin om tickets uit te geven..
Als het voor een item is die je later ook nog veel gaat gebruiken is daar imo weinig mis mee
Er zijn toch maar 15 normal drivers?Poeksel schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:00:
De karts en gliders moet je allemaal hebben, maar bij de drivers heb je er 15 van de 17 nodig volgens https://www.mkttoolbox.com/analysis/shop/?
Top 3 is toch altijd goed?Ohne schreef op zondag 21 januari 2024 @ 22:41:
Hier heb ik nog wel een aantal tickets over, ook omdat ik tekort tickets heb om verder up te graden. Heb zoveel mogelijk tickets uitgegeven en in mijn ogen ook zo slim mogelijk.
:fill(white):strip_exif()/f/image/TtAqMA0VepuRAj7u0tREQkPT.png?f=user_large)
En dan mijn scores,
:fill(white):strip_exif()/f/image/ALahlXX5VJ5hU8Q3ofR9YAbB.png?f=user_large)
Track 3 zit nog een heel klein beetje ruimte denk ik maar dat wil nog niet vallen zoals ik wil. Want het is best spannend in mn ranking dus fingers crossed! 1e plaats gaat sowieso niet lukken maar top3 zou mogelijk kunnen zijn!
:fill(white):strip_exif()/f/image/8aHUCH8seaPDWCkJnKrJLj1p.png?f=user_large)
Oei, dilemma deze week. Alles eruit geperst maar zojuist op 25 punten gezakt naar de vierde plek. Ik kan zeven tickets gebruiken voor Gold Petey, die op level 8 opeens top shelf is. Dat levert me zo 10k op, waarmee ik misschien wel eerste wordt. Echter, de komende tour heb ik niks aan Gold Petey, ik heb dan vrij matige drivers waarvoor zeven driver tickets goed van pas zouden komen...