Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Netjes! Toch raar hoe die rankeds werken. We hebben dezelfde tier, maar ik ben met 85k 4e geworden (bijna 6e). Mijn top 3 had allemaal 95k+Eärendil schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 07:57:
Vannacht nog ingehaald (had gisteravond nog 1.5k voorsprong op 3), maar met 3e plaats nog wel de belangrijkste rewards:
[Afbeelding]
Toch de kart binnen!
Nu voorlopig 1e deze week, maar ziet er naar uit dat dat zo gaat blijven. Want mis op track 3 een glider en op track 2 en 3 heb ik level 1 karts en geen tickets dus zal nog wel aardig wat gaan zakken…
Maar het is niet erg, was 4 weken lang ofzo 1e geworden, dus nu even 2 mindere weken is dan niet gek helaas.
Dit vind ik vaak de lastige afweging. Je weet nooit hoe stevig de ranked cup van de tweede week is en daarmee een gok hoeveel tickets je in gaat zetten. In mijn geval heb ik behoorlijk veel in moeten zetten in de eerste week. Een deel is niet erg, dat zit in karts die ik deze week ook kan gebruiken. Maar ik heb ook tickets gestoken in Petey en Mario Sunshine. Die tickets had ik uiteraard liever in Gold Petey gestoken. Alleen is het maar de vraag of ik dat wel gehaald had. Bij de run naar tier 80 heb ik een paar keer ook gehad dat ik dacht ik ga voor week 2. En dan blijk je zon eenvoudige ranked te krijgen in die week dat je dan weer weinig tot niets in hoeft te zetten, waardoor je beter alles in week 1 had kunnen stoppen...Cache schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:07:
1e en competitie deze week valt op het eerste gezicht vies tegen. Misschien had ik beter tickets op zak kunnen houden vorige week, omdat het behalen van de top 3 deze week wat makkelijker lijkt dan afgelopen ranked. 😝
Als ik zo kijk naar de ranked van week twee dan heb ik zomaar het idee dat de top 3 halen nog een uitdaging wordt. Een paar spelers zijn tier 82/83, maar een paar hebben ook gewoon betere items dan ik. Dat wordt kijken waar het schip strand.
Nouja hopelijk komt er nog eens een track waarbij ik gold cannonball bowser wel kan gebruiken en coinbox petey niet ;-)
Ik denk dat veel dit verhaal wel herkennen. Bij een nieuwe tour is het toch speculeren hoeveel je aan tickets moet uitgeven. Soms is dat lastig soms makkelijk.Tootoo schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:13:
[...]
Dit vind ik vaak de lastige afweging. Je weet nooit hoe stevig de ranked cup van de tweede week is en daarmee een gok hoeveel tickets je in gaat zetten. In mijn geval heb ik behoorlijk veel in moeten zetten in de eerste week. Een deel is niet erg, dat zit in karts die ik deze week ook kan gebruiken. Maar ik heb ook tickets gestoken in Petey en Mario Sunshine. Die tickets had ik uiteraard liever in Gold Petey gestoken. Alleen is het maar de vraag of ik dat wel gehaald had. Bij de run naar tier 80 heb ik een paar keer ook gehad dat ik dacht ik ga voor week 2. En dan blijk je zon eenvoudige ranked te krijgen in die week dat je dan weer weinig tot niets in hoeft te zetten, waardoor je beter alles in week 1 had kunnen stoppen...
Als ik zo kijk naar de ranked van week twee dan heb ik zomaar het idee dat de top 3 halen nog een uitdaging wordt. Een paar spelers zijn tier 82/83, maar een paar hebben ook gewoon betere items dan ik. Dat wordt kijken waar het schip strand.
Ik heb ook wel eens tickets bewaard voor week 2 en dat ik daar kwam in een onmogelijke poul en dat ik dacht "had ik het maar uitgegeven in week 1".. Nu geef ik eigenlijk alleen maar uit in week 1 als ik door de uitgaven een goed gevoel heb over een top 3 plek. Dat pakte deze tour gelukkig goed uit.
Mario Sunshine is een leuk item, denk niet dat dat verspilling is ;-)
Lang geprobeerd en altijd ging er wel iets mis, zelfs als ik mijn scores verbeterde. Toch top drie gehaald en dat was het doel, Pietje is binnen!Poeksel schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:49:
Hier ook tier 73, maar met 115k sta ik zesde met 5k achterstand op de nummer 1. Niet makkelijk om mijn scores nog te verbeteren, maar ik ga het proberen!
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3.
Ook deze week voorlopig 1e maar daar zal ik sowieso niet blijven staan. 3x 20k staan ongeveer en aardig aan de max. Geen zin om te investeren.
Nog 159 rubies laat ik staan. Kan nog een glider kopen waarbij ik er weer 2 banen bij krijg. Maar Mario Sunshine wil ik zo graag, bereik er niks mee, maar de big banana is soms verrekte handig.
[ Voor 27% gewijzigd door bennieeee op 26-10-2022 14:52 ]
Hij is niet extreem vaak bruikbaar en een wat oudere driver, maar wel een leuke waar zoals MetalSonic al van aangaf ook geen spijt hoeft te hebben.
Ik vind hier de scores ook dik tegenvallen. Zit zelf op net 60. Sta er 2e mee naar de nummer 3 staat gewoon 6.5k achter me.BBBrt schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:21:
Hmm, waar ik vorige week met 85k 6e had kunnen worden, sta ik nu met 67k ruim eerste... Ben benieuwd of er nog mensen wakker moeten worden of dat ik gewoon zonder moeite Petey ga pakken
Thanks! Wordt gewaardeerd!Jorx100 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:37:
Vorige week knap 18e geworden. Had geen enkele moeite gedaan, en om @pjot1 te helpen aan hoge ranking 😂. Deze week ook bij mij de concurrentie flink minder. Met ruime voorsprong het weekend in, heb nu nog 2k over op de nummer 2. Maar ik ben ook tevreden met plek 2 of 3. Verder vooral bezig het player level van @Slettesloery bij te houden. Ik weet het, het dient verder geen enkel nut. Wel blij dat we volgende weer naar New York gaan, daar heb ik nog wat restjes EXP zitten.
Nou, het playerlevel heeft wel degelijk invloed op je scores. Al zal het natuurlijk niet veel zijn maar elke punt telt. 292 is trouwens best hoog!

Ondertussen sta ik deze tour op 1373k. De laatste twee cups heb ik alleen multiplayer gespeeld en daar kan ik wellicht nog zo'n 100k halen, in de ranked wil ik nog tickets inzetten en dat levert vast ook minstens 10k op. Dan zit ik niet ver van de top 1000, misschien maar eens proberen!
Ik was de player level praktisch vergeten. Zit ik dan met mijn 225, @Vozze zag ik op 235, en @Slettesloery met 297!!pjot1 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:44:
[...]
Thanks! Wordt gewaardeerd!Al denk ik wel dat het de vorige ranking weinig uitgemaakt. Was een redelijk slagveld.
Nou, het playerlevel heeft wel degelijk invloed op je scores. Al zal het natuurlijk niet veel zijn maar elke punt telt. 292 is trouwens best hoog!
Player level grinden heb ik altijd vreselijk saai gevonden. Gaat zoooo traag.
Ik volg hier niets van. Wat is precies de 'strategie' achter player level gains? Ik weet dat je per nieuwe track een x hoeveelheid XP kunt halen, maar hoe weet je precies welke tracks je hebt 'uitgespeeld', waar er nog wat te halen valt etc?Jorx100 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:13:
Klopt @MetalSonic. Ten opzichte van 225 heb ik ongeveer 350 punten per track meer dus ongeveer 1000 in de ranked cup. Dat is niet veel, het loont meer de moeite om 50x te resetten voor een mooie score met drie frenzies.
In de eerste 150 tracks sinds de start van Mario Kart Tour kon je 100% per track halen (=1.0 player level) daarna werd het 70% (=0.7 player level). Op dit moment is het maximale level daarom 301.
Zolang je na een race het percentage links bovenin ziet oplopen, weet je dat er nog XP in de track zit. Als deze niet meer oploopt dan heb je 'm helemaal leeggeraced. Voor zover ik weet is er geen overzicht van en moet je het dus zelf bijhouden. Over het algemeen moet je een track 35 tot 45 keer winnen. Voor de tracks in de ranked cup is dat geen probleem.
Precies dit, mijn enige aanvulling is dat ik hoop dat je in de toekomst wel iets van een overzicht krijgt van hoeveel per track nog aan experience eruit kan worden gehaald.Jorx100 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:37:
@BBBrt Als je 1e, 2e of 3e eindigt, dan loopt het percentage van je player level op (links bovenin scherm). Bij 4e krijg je er niks bij en bij 5e t/m 8e loopt ie iets af. Voor 200cc is dit meeste, op dit moment bij nieuwe tracks zo'n 2,4% maar dit loopt langzaam af.
In de eerste 150 tracks sinds de start van Mario Kart Tour kon je 100% per track halen (=1.0 player level) daarna werd het 70% (=0.7 player level). Op dit moment is het maximale level daarom 301.
Zolang je na een race het percentage links bovenin ziet oplopen, weet je dat er nog XP in de track zit. Als deze niet meer oploopt dan heb je 'm helemaal leeggeraced. Voor zover ik weet is er geen overzicht van en moet je het dus zelf bijhouden. Over het algemeen moet je een track 35 tot 45 keer winnen. Voor de tracks in de ranked cup is dat geen probleem.

Was op het laatste moment ook best spannend!
:fill(white):strip_exif()/f/image/4if4Zy8i9pXaF1uJLFqwkLPo.png?f=user_large)
Veel plezier weer in de nieuwe tour iedereen
Fijn een nieuwe driver en kart. Uit de pijp kwam Cat Peach. Deze week lijkt aardig mis alleen op baan 3 een glider. Zit er 1 in de spotlight maar moet nog nazien of die handig is om te halen.

Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1.
Nieuwe doel: dit jaar nog gouden Mii halen! Ik sta nu op tier 75.
Die tokenshop is wel heel zielig ja deze keer. Twee regels

Zullen ook wel hiermee meer mensen willen prikkelen om de premium packages te kopen

Edit: altijd leuk om weer eens in NYC te racen, ondertussen zal ik permanent 150 rubies opzij houden voor wanneer Mario King coinbox te koop is.
[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 02-11-2022 16:38 ]
Deze tour heel veel New York maar het stoort me nog niet. Vancouver vind in sowieso een mooi circuit.
Ik zit wel me wel weer te ergeren aan de ranking. Ik heb nu weer acht tegenstanders met alles tenminste op level 6. Zelf heb ik het meeste op 4 en echt niet genoeg tickets. Bovendien wil ik niet investeren in d/k/g die vooral voor cities zijn. Een oneerlijke strijd dus, kansloze week en nog lang niet in de buurt van tier 80 😠
Ah, zit die in de spotlight? Die wil ik hebben! Geeft mij 2 banen extra coverageCache schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:06:
Deze maar gekocht in de spotlight shop, omdat ik aan de rest niets heb en mijn rubies opstapelen. Schijnt een redelijke kart te zijn.![]()
[Afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Poeksel op 06-11-2022 15:32 ]
Dat moeten ze ook echt eens aanpassen ja…Poeksel schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:30:
Een level 3 common kart gemaxt (inclusief base points). Ruim over de honderd keer klikken
Dat als je genoeg tickets hebt je in 1 keer kan klikken voor 1 volledig level.
Hoe gaat het bij jullie?
Ik heb net mijn scores op 1 en 3 aangescherpt tot praktisch max (voor mij). Op 2 is nog wel 1 of 2k te halen.MetalSonic schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:49:
Wat een vreselijke week. Al gezakt naar plek zes. De boombox wil maar niet vallen op track drie…
Hoe gaat het bij jullie?
Sta eerste nu, maar het is dringen in de top 3
Wat duurde het lang voordat de uitslag bekend was! Maar vandaag dan eindelijk: plek 797. Toch een mijlpaal!Poeksel schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:43:
Totaalscore van 1526k gehaald, dat moet goed genoeg zijn voor top 1000 (al ga ik de badge niet dragen).
Ik de huidige ranking voorlopig achtste, denk nog wel te kunnen stijgen, verschillen zijn niet zo groot.

Daarmee voldoende rubies om Daisy Swimwear te kopen uit de shop die ik nog niet had
Die heeft wel een mooie ruime coverage van 38 tracks op 3 items per box
[ Voor 68% gewijzigd door Sleehond op 08-11-2022 09:09 ]
Nummer een plek op 200 cc geeft 1,0 % nummer twee geeft 0,7 %. Zo kom ik natuurlijk nooit op level 250..
Ik weet zeker dat ik bij vorige versies tussen de 2,5 en 4 kreeg per gewonnen race @ 200 cc
Dit klopt niet helemaal. Bij nieuwe tracks behaal je de eerste rondes 1,8%. Dit bouwt af tot je een tijdje idd 1% behaalt. Daarna bouwt het af naar 0.MetalSonic schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:14:
Ik dacht.. laat ik weer eens aan mijn player level werken. Nou dat ging vroeger toch echt wel sneller.
Nummer een plek op 200 cc geeft 1,0 % nummer twee geeft 0,7 %. Zo kom ik natuurlijk nooit op level 250..
Ik weet zeker dat ik bij vorige versies tussen de 2,5 en 4 kreeg per gewonnen race @ 200 cc
Morgen nieuwe ranking. Afgelopen nacht ingehaald nu krap 4e. Hoop dat ze in China druk hebben met andere dingen komende nacht...

Benieuwd wat iedereen op de ballon battle haalt komende week. Zit zelf al op 36k.
Maak daar maar 42 44 van
:strip_exif()/f/image/Keb6cwHNN9nKB5nWIFhXCJ70.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 78% gewijzigd door bennieeee op 08-11-2022 19:30 ]

En nu voorlopig 25.000 voorsprong op nummer 2 in de nieuwe week

Uiteindelijk vierde dus toch nog wat tickets en rewards kunnen pakken. Achteraf niet heel slecht.
Eens kijken hoe de tweede week gaat. Hopelijk kan ik nu wel naar tier 84
Uit de gouden pijp ook nog een nieuwe kart en heb de Cact-B in de spotlight shop kunnen kopen.
Deze week sta ik er voorlopig ook nog goed voor. Zou eventueel ook weer nieuwe kart kunnen opleveren, ookal is dat een super.
Heeft iemand nog tips voor de Battle? Specifieke route? En zou level 6 coinboxer beter zijn dan level 7 lucky7?
Als je een topscore wil neerzetten zou ik voor de Level 7 lucky 7 driver gaan.BBBrt schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:30:
Yes! 1e geworden en nu tier 64. Komt 65 toch opeens in beeld
Uit de gouden pijp ook nog een nieuwe kart en heb de Cact-B in de spotlight shop kunnen kopen.
Deze week sta ik er voorlopig ook nog goed voor. Zou eventueel ook weer nieuwe kart kunnen opleveren, ookal is dat een super.
Heeft iemand nog tips voor de Battle? Specifieke route? En zou level 6 coinboxer beter zijn dan level 7 lucky7?
net zo lang restarten tot je begint met een lucky 7 frenzy en daarna hopelijk nog 1 of 2 coin frenzy's uiteraard met vast houden combo. Dan heb je waarschijnlijk zo een 40k + score op track 2.
Serie nu Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3.
Zou https://www.reddit.com/r/...er_points_in_battle_mode/ werken?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MbiMb4bder0PPEI3uCIZCMPC.jpg?f=user_large)
@BBBrt of een coinbox driver vraag mij niet hoe..
Is niet mijn score
[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 10-11-2022 22:32 ]
Komende weken animal tour, klinkt wel leuk!!
Heb trouwens nog wel ruimte in me vriendenlijst. Mijn nummer is 932838655696.
Nieuwe tour is de animal tour, ben benieuwd ziet er wel leuk uit!
Wow! Daarom twijfelde ik. Er is een vrij lang recht stuk waar je een coinboxfrenzy helemaal leeg kunt harken (en omkeren!). Als dat 2/3 keer lukt...MetalSonic schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:31:
[Afbeelding]
@BBBrt of een coinbox driver vraag mij niet hoe..
Is niet mijn score
Toegevoegd (billie)!bennieeee schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 07:19:
@MetalSonic Wow wat een score!!
Komende weken animal tour, klinkt wel leuk!!
Heb trouwens nog wel ruimte in me vriendenlijst. Mijn nummer is 932838655696.
Ja klopt 2 coinbox frenzy en een aantal losse coinbox heen en weer op de lange rechte stuk en nsc.Sleehond schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 08:33:
@Slettesloery bovenstaande is toch jouw score?
Nieuwe tour is de animal tour, ben benieuwd ziet er wel leuk uit!
Doe je goed, was dat sowieso jouw truuk daar? alleen maar heen en weer door de 2 itembox locaties op het rechte stuk? dus geen rondjes maken via de bochtige stukken?Slettesloery schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:53:
[...]
Ja klopt 2 coinbox frenzy en een aantal losse coinbox heen en weer op de lange rechte stuk en nsc.
Was inderdaad jouw score die ik had gekopierd en geplakt, omdat ik het niet eerst met je had afgestemd deed ik het "anoniem" wist niet of je er van gediend was.
Zal komende dage eens kijken of ik er nog wat uit kan persen, zit daar met 6-7-7 aan he items op 40k
[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 12-11-2022 14:03 ]
Begin tot eind pak je 4x de item box en niemand aanvallen game zo lang mogelijk uitrekken.op de lange stuk heb je ook minder ai die op je schieten dan in die driehoek.MetalSonic schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 14:02:
[...]
Doe je goed, was dat sowieso jouw truuk daar? alleen maar heen en weer door de 2 itembox locaties op het rechte stuk? dus geen rondjes maken via de bochtige stukken?
Was inderdaad jouw score die ik had gekopierd en geplakt, omdat ik het niet eerst met je had afgestemd deed ik het "anoniem" wist niet of je er van gediend was.
Zal komende dage eens kijken of ik er nog wat uit kan persen, zit daar met 6-7-7 aan he items op 40k
Slettesloery schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 14:59:
[...]
Begin tot eind pak je 4x de item box en niemand aanvallen game zo lang mogelijk uitrekken.op de lange stuk heb je ook minder ai die op je schieten dan in die driehoek.
/f/image/8fEhDHnP3bAaXcEWO4z6tDUX.png?f=fotoalbum_large)
Vier keer? Bedoel je niet twee keer of rijd jij ergens anders?
Na de item box keren en weer paken ja het zijn der 2 maar als je het goed doe kan je 4 paken en bananen frenzy ergens anders gooien.MetalSonic schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:44:
[...]
[Afbeelding]
Vier keer? Bedoel je niet twee keer of rijd jij ergens anders?
Ik heb het nu wat vaker herhaald.Slettesloery schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 16:07:
[...]
Na de item box keren en weer paken ja het zijn der 2 maar als je het goed doe kan je 4 paken en bananen frenzy ergens anders gooien.
Er zijn drie grote uitdagingen voor mij.
1) Op deze track is de kans op een coinbox of coinbox frenzy klein (ondanks mijn level 6 cb driver)
2) voor ik het weet zijn alle bots weer zonder balonnen en is het potje klaar
3) groene schild frenzy's en bananen frenzy;s... die snoepen vaak één van mijn eigen balonnen
Dat is inderdaad soms lastig. Je kan wel gewoon tegen de muren doordriften zodat je je combo vasthoudt. Zelf ga ik soms linksaf aan het einde, net hoe het uitkomt. In dit rondje kan je ook redelijk je combo vast houden plus dat je daar 2 itemboxen hebt.BBBrt schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:35:
Het lukt mij niet om fatsoenlijk te keren op het rechte stuk (waar je start). Daar nog tips voor?

Tier 58!
Nieuwe HE glider sky high flyer!
Todays challenge pijp een HE Mario classic!
Prima start van de dag

Verder mis ik voor deze tour eens een keer niets.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LZSv509t68yu2XNkY0XXr5Hh.jpg?f=user_large)
Tot zondag ochtend was er niks aan de hand. En toen werd er iemand wakker. Hij leek elk uur dichterbij te komen met zijn score. Gelukkig toch nog eerste!!
Daarmee een einde aan mijn podiumstreak: 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2-3-1-3-4.
Op track drie loop ik af en toe wat te kloten bij het item block bij de waterval op 150cc, ik vlieg er vaak over.
https://www.reddit.com/r/...t_pool_credit_to_sam78it/BBBrt schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:46:
Heeft iemand toevallig Penguin Toadette in de spotlight shop? (Of beter: is er misschien online ergens een lijstje met inhoud van de spotlight shop van elke week te vinden?)
@MetalSonic Ja, kart pro is altijd wel een dingetje. Je hebt mazzel of niet. Gisteren eerste 3 races multiplayer en ook hatseflats! Ik ga ook liever voor 2 items, word je toch minder afgeschoten. Niet naar combo's kijken, muntjes (vaak) laten liggen en binnenbochten nemen. Lukt best aardig, zeker nu er ook 'amateurs' meedoen.
Hier gaat het ook best lekker. Nu dik 7k voorsprong op de nr 2. Vandaag eindelijk Meowser kunnen kopen in de spotlight shop. Is ook Yoshi kangaroo in de shop... Kom net ruim 80 rubies tekort...
Maar, misschien haal ik wel 2x 45 rubies uit de tokenshop pijp want groene muntjes sparen gaat lekker zo!
:fill(white):strip_exif()/f/image/CDhlj4B8sTJDDGiEjRZs9Vyv.png?f=user_large)
Lekkere score hoor met die items. Had je dubbel giant banana frenzy + coin frenzy?pjot1 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:32:
@PoekselAltijd handig die links op Reddit!
@MetalSonic Ja, kart pro is altijd wel een dingetje. Je hebt mazzel of niet. Gisteren eerste 3 races multiplayer en ook hatseflats! Ik ga ook liever voor 2 items, word je toch minder afgeschoten. Niet naar combo's kijken, muntjes (vaak) laten liggen en binnenbochten nemen. Lukt best aardig, zeker nu er ook 'amateurs' meedoen.
Hier gaat het ook best lekker. Nu dik 7k voorsprong op de nr 2. Vandaag eindelijk Meowser kunnen kopen in de spotlight shop. Is ook Yoshi kangaroo in de shop... Kom net ruim 80 rubies tekort...![]()
Maar, misschien haal ik wel 2x 45 rubies uit de tokenshop pijp want groene muntjes sparen gaat lekker zo!![]()
[Afbeelding]
Die Pro challenge is inderdaad het "makkelijkste" met 2 items.. Ik had 'm al 3 races eerder kunnen halen maar was bij een paar bochten niet zo scherp dus paar keer 2de of 3de geworden. gelukkig werden de 2 wins wel opgeslagen. Uiteindelijk makkelijk eerste en toen binnen. Ondertussen ook alweer alle multiplayer green pipes gepakt!
Nee, niet eens een coinfrenzy! Wel 2 big banana frenzies. Icm met deze glider geeft dit 20 punten extra wanneer ze door normale bananen heenrijden. Bij max combo geeft een giantbanana 171 punten en een normal 191 met mijn loadout. Tot 2x toe kreeg ik de frenzies bij de eerste itembox. Lekker in het midden blijven rijden zodat ze er eigenlijk niet omheen kunnen. Ik weet in ieder geval dat er nog meer inzit maar dat zal niet gemakkelijk zijn.MetalSonic schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 19:06:
[...]
Lekkere score hoor met die items. Had je dubbel giant banana frenzy + coin frenzy?
Die Pro challenge is inderdaad het "makkelijkste" met 2 items.. Ik had 'm al 3 races eerder kunnen halen maar was bij een paar bochten niet zo scherp dus paar keer 2de of 3de geworden. gelukkig werden de 2 wins wel opgeslagen. Uiteindelijk makkelijk eerste en toen binnen. Ondertussen ook alweer alle multiplayer green pipes gepakt!
Top!
Ik heb nu officeel even 100% driver coverage. Zal vast niet lang duren, maar vind het een leuke mijlpaal
Ik vind het wel prima eigenlijk, die lege tier shop. Ik vond het de afgelopen tijd wel steeds meer werk worden allemaalMetalSonic schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:39:
de tiershop slaat net zoals vorige tour weer nergens op, gelukkig wel weer leuke tracks om te doenen dat is natuurlijk het belangrijkste.
Op track drie loop ik af en toe wat te kloten bij het item block bij de waterval op 150cc, ik vlieg er vaak over.
Dat laatste heb ik geprobeerd na te bootsen, maar het lukt me niet om die itemblocks te missen, zelfs als ik het probeer... Bedoel je gewoon die eerste lading, meteen bij de start? Hoe vlieg je daar overheen?MetalSonic schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:39:
de tiershop slaat net zoals vorige tour weer nergens op, gelukkig wel weer leuke tracks om te doenen dat is natuurlijk het belangrijkste.
:strip_exif()/f/image/RCJsS6M0kuNldCd4LzNYejWE.jpg?f=fotoalbum_large)
Welke zouden jullie upgraden? Of kan ik beter iets kopen als de kans zich voordoet? Heb toch meer dan 600 ruby’s
[ Voor 9% gewijzigd door texelonia op 19-11-2022 16:21 ]
Het kan ermee te maken hebben dat ik zoveel mogelijk achter de cpus probeer te komen altijd om de kans op een boomerang frenzy te vergroten. Er wordt vaak een boost geactiveerd en dan ga ik door de waterval over de items als ik het niet corrigeerBBBrt schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:27:
[...]
Dat laatste heb ik geprobeerd na te bootsen, maar het lukt me niet om die itemblocks te missen, zelfs als ik het probeer... Bedoel je gewoon die eerste lading, meteen bij de start? Hoe vlieg je daar overheen?
Moet je nagaan hoeveel tijd sommige er in stoppen die player level 300 zijntexelonia schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 13:48:
[...]
Ik vind het wel prima eigenlijk, die lege tier shop. Ik vond het de afgelopen tijd wel steeds meer werk worden allemaalDe soms erg uitgebreide token shop, meer cups, steeds meer challenges, nu die pijpjes bij de multiplayer, etc. Mag wel een beetje leuk blijven ipv een fulltime baan
Parttime mag toch wel? In werk gaat anders toch veel vrije tijd verloren.texelonia schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 13:48:
[...]
Ik vind het wel prima eigenlijk, die lege tier shop. Ik vond het de afgelopen tijd wel steeds meer werk worden allemaalDe soms erg uitgebreide token shop, meer cups, steeds meer challenges, nu die pijpjes bij de multiplayer, etc. Mag wel een beetje leuk blijven ipv een fulltime baan
Toch mis ik die tickets uit de tokenshop. Geeft soms net de tickets die je nodig hebt.
Had een beetje hetzelfde probleem. Uiteindelijk voor die laatste gegaan. Ook omdat het een lekker klein kartje is.texelonia schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:20:
[Afbeelding]
Welke zouden jullie upgraden? Of kan ik beter iets kopen als de kans zich voordoet? Heb toch meer dan 600 ruby’s
Rubies lekker op zak houden voor iets wat je nodig hebt. Als je items al hebt en je wilt ze upgraden maar geen coins voor tickets kan je beter rubies inzetten voor coinrush races en daarvan tickets kopen. Ben je minder rubies kwijt.
Black Cat all the way!texelonia schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:20:
[Afbeelding]

Zelf doe ik nog volop mee voor plek een
Ik sta sinds 5 min op plek 1, maar dat blijft vast niet zo. Top 3 wel reëel, maar het zit allemaal dicht op elkaar.MetalSonic schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:19:
Laatste dag alweer van deze week! Hoe gaat het bij jullie?
Zelf doe ik nog volop mee voor plek een
Vandaag voor het eerst in ca. een half jaar een nieuw item uit de ACP. De tropical jeep!