Heeft iemand al uitgevogeld of in battles de frenzies ook beperkt zijn tot 3 stuks? En of het uitmaakt of je 1 of 2 ballonnen overhoudt?Jorx100 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:46:
Ik snap de ballonkeuze ook niet zo. Het lijkt geen invloed te hebben op de punten, maar waarom zijn er in de tier shop dan verschillende prijzen?
Bij de battle is het overigens belangrijk om binnen de 90 seconden te finishen, want dan krijg je 'well fought!' bonus. Dat gaat om duizenden punten dus is heel belangrijk. Dus: zo snel mogelijk iedereen afschieten en zoveel mogelijk boxen pakken om in die korte tijd wat frenzies te halen!
iemand al een track gevonden om veel groene muntjes te pakken? ik heb 'm deze tour nog niet gevonden
RMX Choco Island 1, maar dat is vooral omdat PGP mijn beste coinboxer is. Maar de track is ook relatief snel én de CB's lijken vaak wel goed te vallen in de rechte stukken.
Maar echt hard gaat het sowieso niet
Ik vind de update op het eerste gezicht helemaal niets. In principe 350 rubies voor een HE driver/kart/glider itt 450 rubies voor op zijn minst 2 HE drivers/karts/gliders en 94 normals/supers.
Daarnaast krijg je nu alleen nog maar rubies in packs, waarbij je 1 driver kan kopen met de rubies uit de duurste pack. Voorheen kreeg je een HE driver en kart met nog eens 90 rubies voor 2 10-pulls.
Daar komt bovenop dat de prijzen van de packs ook nog eens omhoog zijn gegaan.
In mijn beleving dus driedubbel niets…
Daarnaast krijg je nu alleen nog maar rubies in packs, waarbij je 1 driver kan kopen met de rubies uit de duurste pack. Voorheen kreeg je een HE driver en kart met nog eens 90 rubies voor 2 10-pulls.
Dankjewel, mijn pgp mag er ook zijn dus ik ga daar eens proberenBBBrt schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:47:
RMX Choco Island 1, maar dat is vooral omdat PGP mijn beste coinboxer is. Maar de track is ook relatief snel én de CB's lijken vaak wel goed te vallen in de rechte stukken.
Ik ben eigenlijk een beetje huiverig geworden om me rubies uit te geven..
Heb er nu 165 hiervoor hadden ze echt gejeukt om uit gegeven te worden. Nu denk ik is het het wel waard. Kan een kart kopen voor 100 rubies, heb nog 10 tickets er voor liggen. Daarmee wordt ik gegarandeerd eerste deze week. Maar iets houdt me tegen om er 100 rubies tegen aan te gooien
Heb er nu 165 hiervoor hadden ze echt gejeukt om uit gegeven te worden. Nu denk ik is het het wel waard. Kan een kart kopen voor 100 rubies, heb nog 10 tickets er voor liggen. Daarmee wordt ik gegarandeerd eerste deze week. Maar iets houdt me tegen om er 100 rubies tegen aan te gooien
Ik ga mijn coverage-sheet weer eens bijwerken en een top 5 van meest efficiënte D/K/G maken. Alleen die ga ik nog kopen. Eventueel met een leuke 'nieuwe' driver.bennieeee schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:41:
Ik ben eigenlijk een beetje huiverig geworden om me rubies uit te geven..
Wat voor sheet gebruik je?BBBrt schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:32:
[...]
Ik ga mijn coverage-sheet weer eens bijwerken en een top 5 van meest efficiënte D/K/G maken. Alleen die ga ik nog kopen. Eventueel met een leuke 'nieuwe' driver.
Dit is een kart met 33 banen max als 3 ster. Dus eigenlijk wel mega bruikbaar.
https://www.reddit.com/user/spinachpants/bennieeee schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:35:
[...]
Wat voor sheet gebruik je?
Dit is een kart met 33 banen max als 3 ster. Dus eigenlijk wel mega bruikbaar.
Deze. Kost even wat tijd om alles in te vullen, maar dan zie je meteen of je iets aan die kart hebt
Lijkt erop dat multiplayer pas de volgende tour weer terugkomt. Dat is best wel een flater van Nintendo.
Wordt trouwens ook lastig om de multiplayer challenges te halen zo
[ Voor 25% gewijzigd door Poeksel op 07-10-2022 23:25 ]
Mijn coverage is momenteel D(354/356), K(348/356), G(351/356).
Als ik Penguin Toadette op de kop weet te tikken, zit ik op 100% driver coverage
En er staan nu 4 specifieke karts en 3 gliders op mijn lijstje. Alleen daar ga ik rubies aan besteden...
Als ik Penguin Toadette op de kop weet te tikken, zit ik op 100% driver coverage
En er staan nu 4 specifieke karts en 3 gliders op mijn lijstje. Alleen daar ga ik rubies aan besteden...
Zo, 5 quick tickets gebruikt om alle cups te unlocken… yolo
Deze ochtend lekker deze cups afknallen
Deze ochtend lekker deze cups afknallen
Jammer van de multiplayer iddPoeksel schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:01:
Lijkt erop dat multiplayer pas de volgende tour weer terugkomt. Dat is best wel een flater van Nintendo.
De challenges kunnen we vast daarna alsnog halen. Of misschien krijgen we als compensatie wel wat ruby’s cadeauPoeksel schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:01:
Ik ben inmiddels 'om' en zie de voordelen van de huidige situatie juist in. Daar waar je soms tot wel 450 rubies moest uitgeven om gegarandeerd dat missende item te krijgen, kun je hem nu 'oprapen' voor 100. Voor beginnende spelers is het nieuwe systeem wel echt nadelig, maar als je alleen nog hier en daar een D/K/G nodig hebt, is het nieuwe systeem goed.Cache schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 18:43:
Ik vind de update op het eerste gezicht helemaal niets. In principe 350 rubies voor een HE driver/kart/glider itt 450 rubies voor op zijn minst 2 HE drivers/karts/gliders en 94 normals/supers.
Alleen daar zit ook weer een nadeel: iedereen kan nu vrij snel z'n coverage naar 99,9% brengen en daardoor worden we allemaal eenheidsworsten
Gister kon ik de driver kopen die mijn coverage naar 100% zou brengen (maar had niet genoeg rubies), maar vandaag een kart gekocht die mij 3 levels erbij geeft in mijn coverage...
@Tootoo
Congrats met je dikke score op track twee!
Je glider is beter maar verder zijn onze items ongeveer vergelijkbaar. Hoe deed je dit?
Je glider is beter maar verder zijn onze items ongeveer vergelijkbaar. Hoe deed je dit?
Nog niet zelf bekeken maar dit is mogelijk interessant: YouTube: No King Mario, No problem - Best Strategy for Battle Mode | Mario Ka...MetalSonic schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:28:
@Tootoo
Goede tip! ThanksPoeksel schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:56:
[...]
Nog niet zelf bekeken maar dit is mogelijk interessant: YouTube: No King Mario, No problem - Best Strategy for Battle Mode | Mario Ka...
Volledig focussen op je punten en verhoging van je combo counter en als bonus af en toe een cpu pakken. Ik ga het rijden in rondjes (wat hij doet) ook testen.
Iets hiervoor gelukkig al mn score kunnen opkrikken tot 42
@MetalSonic eigenlijk als een dronkenlap door de track gedenderd en een paar goede frenzies weten te bemachtigen... Geloof dat ik op het einde ook nog wel een dikke Well Fought bonus kreeg, die hielp ook goed mee. Maar ik ga ook weleens de andere tactiek gebruiken
Eindelijk de lijst van reddit eens kunnen invullen. Qua drivers mis ik 3 banen, qua kart 12 en qua glider 14. Fijn om eens te zien welke handig zijn om zo snel mogelijk proberen te bemachtigen!
Pluspunten update:
- meer cups
- meer controle over nieuwe items (je koopt ze)
Nadelen update:
- pipe's minder belangrijk, ik moet daar nog wel wat van "afkicken" vond het leuk om flink wat rubies te sparen en dan er voor te zitten, pullen maar......
- Battle mode, wel, niet wel niet, nee uiteindelijk vind ik het toch niet zo leuk
Sta nu derde, doe het redelijk rustig aan, geloof het wel. Jammer dat de MP mode nog steeds niet beschikbaar is.
- meer cups
- meer controle over nieuwe items (je koopt ze)
Nadelen update:
- pipe's minder belangrijk, ik moet daar nog wel wat van "afkicken" vond het leuk om flink wat rubies te sparen en dan er voor te zitten, pullen maar......
- Battle mode, wel, niet wel niet, nee uiteindelijk vind ik het toch niet zo leuk
Sta nu derde, doe het redelijk rustig aan, geloof het wel. Jammer dat de MP mode nog steeds niet beschikbaar is.
Het duurde even, maar MKT Toolbox heeft mijn inventory gesynchroniseerd. En wat blijkt: "Congrats! You have all races covered!"
Nu de karts (3 tracks) en gliders (1 track) nog.
Nu de karts (3 tracks) en gliders (1 track) nog.
[ Voor 6% gewijzigd door Poeksel op 11-10-2022 22:02 ]
Best geïnvesteerd deze week maar was niet de enige. Voorsprong van 8k is geworden een achterstand van 2k in de laatste paar uren. Ach maakt ook niet uit voor die laatste 5 rubies en 500 munten.
Uit de Gouden pijp kwam Blue Soda, die hadden we nog niet.
Uit de Gouden pijp kwam Blue Soda, die hadden we nog niet.
Vannacht nog ingehaald en 4e geworden. Maar prima, in ieder geval geen gat in mijn super drivers nu. En die HE kart kan me gestolen worden, want ik weet nu toch dat hij me niets oplevert (nog niet) 
Benieuwd naar deze week!
Benieuwd naar deze week!
Meteen je kans gegrepen om 1M score neer te zetten. Netjes!Sleehond schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:23:
Had nog niet m’n best gedaan op track 3, toetje dus voor vanavond bewaard![]()
Nu 11k voorsprong en sta stevig 1e![]()
Lijkt erop dat ik hiermee 3 weken achter elkaar 1e ga worden. Tevens lijken de kaarten voor volgende week ook gunstig te zijn. Zo gaat het weer even voor de wind![]()
[Afbeelding]
Ik ga er ook maar eens voor. Moet toch te doen zijn met 15 cups.
Zo weer 1e! Tier 73 nu!
Van mij mogen ze multiplayer ook eens fixen, kan niet eens de challenges completen...

Van mij mogen ze multiplayer ook eens fixen, kan niet eens de challenges completen...
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Hier eerste gebleven met gelukkig een bijzonder makkelijke ranked. Als ik zag wat voor scores er allemaal gehaald werden, daar zou ik niet bij in de buurt komen of heel veel moeite voor moeten doen. Maar ik had niemand in mijn ranked met hoge levels. Nieuwe ranked is nog even kijken, maar ik leek opnieuw niemand te zien die kei hard zal gaan...
Verder ben ik nog niet onverdeeld enthousiast of negatief over de update. Ja ik mis ook wel de pipes, dat bleef leuk en ik vind wel dat je daarmee veel meer bang for "buck" krijgt. De nieuwe opzet compenseert het wel een beetje, maar niet genoeg. Ook de packs zijn zodanig uitgekleed dat ik ze niet meer interessant vind. Voorheen vond ik een pack met een goed (of dringend missend item) samen met rubies nog wel oke. Maar nu enkel rubies? Dat vind ik wel behoorlijk karig worden. Ook nog met gestegen prijzen... Meer cups is dan wel weer prima
Verder ben ik nog niet onverdeeld enthousiast of negatief over de update. Ja ik mis ook wel de pipes, dat bleef leuk en ik vind wel dat je daarmee veel meer bang for "buck" krijgt. De nieuwe opzet compenseert het wel een beetje, maar niet genoeg. Ook de packs zijn zodanig uitgekleed dat ik ze niet meer interessant vind. Voorheen vond ik een pack met een goed (of dringend missend item) samen met rubies nog wel oke. Maar nu enkel rubies? Dat vind ik wel behoorlijk karig worden. Ook nog met gestegen prijzen... Meer cups is dan wel weer prima
1e gebleven!
Uit gouden pijp de pink dozer.
Sta nu weer 1e met ruim 10.000 voorsprong. Verwacht dus wel 4 weken op rij 1e te gaan worden.
Uit gouden pijp de pink dozer.
Sta nu weer 1e met ruim 10.000 voorsprong. Verwacht dus wel 4 weken op rij 1e te gaan worden.
Verrek..! Die had ik nog niet goed door haha, dank je wel, leuk mijlpaal!BBBrt schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:17:
[...]
Meteen je kans gegrepen om 1M score neer te zetten. Netjes!
Ik ga er ook maar eens voor. Moet toch te doen zijn met 15 cups.
Ik heb precies wat jij hier zegt in de 2de alinea. De prikkel om packs te kopen is gewoon weg. Vroeger kon je al "losse rubies " kopen nee ik heb dit niet. Uiteraard heb ik nog wel interesse in de "premium challenge packsTootoo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:55:
Hier eerste gebleven met gelukkig een bijzonder makkelijke ranked. Als ik zag wat voor scores er allemaal gehaald werden, daar zou ik niet bij in de buurt komen of heel veel moeite voor moeten doen. Maar ik had niemand in mijn ranked met hoge levels. Nieuwe ranked is nog even kijken, maar ik leek opnieuw niemand te zien die kei hard zal gaan...
Ja de premium packs zijn nog oke. Die kocht ik voorheen ook wel. De enige waar ik nog over twijfel of ik die wel wil kopen is de premium++ pack. Bij elkaar wordt het anders weer wat veel, maar je krijgt er in ieder geval nog wel goede tickets voor....MetalSonic schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:00:
[...]
Ik heb precies wat jij hier zegt in de 2de alinea. De prikkel om packs te kopen is gewoon weg. Vroeger kon je al "losse rubies " kopen nee ik heb dit niet. Uiteraard heb ik nog wel interesse in de "premium challenge packs"
Ik stond al een aantal dagen eerste met 6k voorsprong en daar veranderde ook de laatste nacht niets aan. En ik heb niet eens tickets moeten gebruiken. Normaal wisselde ik eerste plaatsen altijd af met zwakke resultaten, maar in de tweede helft van dit jaar blijft het maar goed gaan:
1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (3.0) 3-1.
En ik denk ook dat na de gold pass een premium pack de beste koop is voor wie geld in het spel wil investeren.
1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (3.0) 3-1.
En ik denk ook dat na de gold pass een premium pack de beste koop is voor wie geld in het spel wil investeren.
Ik pak zelf alleen nog maar de gold pass. Met als volgt de reden:
Door nu goed te kijken naar welke items uit de spotlight shop veel toevoegende waarde hebben voor je verzameling kun je ruby uitgaven enorm beperken. De spotlight bonus die items vroeger uit de week 1 en week 2 pijp hadden, is komen te vervallen. Daardoor zijn nieuwe items minder belangrijk voor ranked/acr geworden. Daarnaast onderscheidt de beloning voor het winnen van ranked zich op dit moment met plek 2 nog maar met 5 rubies en 500 muntjes. Daarvoor hoef je dus niet meer gigantisch te investeren. Zo heb ik deze ranked ook plek 1 laten varen terwijl ik maar een zo’n 3-4k verwijderd was. Ik wilde alleen niet in mijn lvl 1 items investeren. Die keuze wordt dus veel makkelijker en parallel daaraan spaar je dan ook makkelijker tickets. Kopen van de premium challenges heeft daardoor voor mij persoonlijk ook minder waarde gekregen. Neemt niet weg dat je daar nog steeds wel de beste prijs-kwaliteit (of eerder kwantiteit) hebt, afgezien van de gold pass.
Door nu goed te kijken naar welke items uit de spotlight shop veel toevoegende waarde hebben voor je verzameling kun je ruby uitgaven enorm beperken. De spotlight bonus die items vroeger uit de week 1 en week 2 pijp hadden, is komen te vervallen. Daardoor zijn nieuwe items minder belangrijk voor ranked/acr geworden. Daarnaast onderscheidt de beloning voor het winnen van ranked zich op dit moment met plek 2 nog maar met 5 rubies en 500 muntjes. Daarvoor hoef je dus niet meer gigantisch te investeren. Zo heb ik deze ranked ook plek 1 laten varen terwijl ik maar een zo’n 3-4k verwijderd was. Ik wilde alleen niet in mijn lvl 1 items investeren. Die keuze wordt dus veel makkelijker en parallel daaraan spaar je dan ook makkelijker tickets. Kopen van de premium challenges heeft daardoor voor mij persoonlijk ook minder waarde gekregen. Neemt niet weg dat je daar nog steeds wel de beste prijs-kwaliteit (of eerder kwantiteit) hebt, afgezien van de gold pass.
2e keer deze week dat ik 10.000 munten krijg uit de today challenge

Sjongejonge 15 startickets ten compensatie van de multiplayer. Ik weet niet wat je eraan hebt aangezien je alle tourgifts al binnen kan halen? 
In iedergeval in mijn ogen een slechte compensatie, had dan een zooitje rubies/coins gedaan....
In iedergeval in mijn ogen een slechte compensatie, had dan een zooitje rubies/coins gedaan....

Iemand had berekend dat dat (zonder gold pass) juist niet kon. Zal vast kloppen en daarom deze compensatie.pjot1 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:17:
Sjongejonge 15 startickets ten compensatie van de multiplayer. Ik weet niet wat je eraan hebt aangezien je alle tourgifts al binnen kan halen?
De beste oplossing is m.i. de multiplayer challenges 14 dagen extra te laten staan. Dan hoef je ook geen onderscheid te maken tussen mensen die wel en niet aan het begin van de tour multiplayer gespeeld hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Poeksel op 13-10-2022 13:36 ]
Klopt wat je zegt! Het is inderdaad niet mogelijk zonder Gold pass. De gold challenges zijn ook 15 sterren. Dus voor mensen zonder gold pass is het nu mogelijk om alle tourgifts binnen te harken.Poeksel schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:35:
[...]
Iemand had berekend dat dat (zonder gold pass) juist niet kon. Zal vast kloppen en daarom deze compensatie.
De beste oplossing is m.i. de multiplayer challenges 14 dagen extra te laten staan. Dan hoef je ook geen onderscheid te maken tussen mensen die wel en niet aan het begin van de tour multiplayer gespeeld hebben.
De multiplayer battle challenge is volgens mij tot sint juttemus maar de gewone multiplayer challenge is alleen deze tour beschikbaar. Dus ik vind jouw oplossing een goede oplossing. Mocht Nintendo het niet lukken om de bug deze tour te fixen vind ik dat we dan ook 5 of meer rubies compensatie mogen hebben.
In het nieuwbericht staat dat de star tickets alleen ter compensatie van de challenges zijn. Ze zullen ook nog 'items' (rubies?) uitdelen op een later moment vanwege de storing van multiplayerpjot1 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:17:
Ahhhh, weer eens niet goed gelezen. We gaan het zien!BBBrt schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:14:
[...]
In het nieuwbericht staat dat de star tickets alleen ter compensatie van de challenges zijn. Ze zullen ook nog 'items' (rubies?) uitdelen op een later moment vanwege de storing van multiplayer
Vandaag een belangrijk item in mijn Daily Selects:
spoiler::no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SJVQjeNy4IL05YRXDqFMWKaY.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SJVQjeNy4IL05YRXDqFMWKaY.jpg?f=user_large)
Top!Eärendil schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:27:
Vandaag een belangrijk item in mijn Daily Selects:
spoiler:
Ik wil nu ook mijn supers nog compleet maken met 4 ontbrekende karts. Hopelijk zitten die ook in de Daily Selects carrousel
Lukt mij nog niet echt om op de battlestage een echte topscore neer te zetten. Irritante track
Ik heb ook nog niet echt door wat nou dé taktiek is. Toch ook wel veel proberen en hopen op 3 goede frenzies binnen 90 seconde. Met beperkte loadout moet je al snel richting 25 kunnen. Met echt top spul veel sneller richting 30++.MetalSonic schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 15:45:
Lukt mij nog niet echt om op de battlestage een echte topscore neer te zetten. Irritante track
Ik wacht ook nog steeds op de gouden tip.
In de vorige cup kon ik nog redelijk m'n combo vasthouden in deze balloon battle vind ik dat een stuk lastiger.
De manier voor mij om redelijk m'n combo vast te houden is te driften om de eerste muur vanaf het 'plein'.
Vanaf de tweede helft is het een stuk makkelijker, je kan dan rondjes driften in het midden, de itemboxen verschijnen dan in binnenste ring om het gras. Vuur zoveel mogelijk af en maak maximaal gebruik van de itemboxen. Tegenstanders raken is bijzaak in mijn optiek.

In de vorige cup kon ik nog redelijk m'n combo vasthouden in deze balloon battle vind ik dat een stuk lastiger.
De manier voor mij om redelijk m'n combo vast te houden is te driften om de eerste muur vanaf het 'plein'.
Vanaf de tweede helft is het een stuk makkelijker, je kan dan rondjes driften in het midden, de itemboxen verschijnen dan in binnenste ring om het gras. Vuur zoveel mogelijk af en maak maximaal gebruik van de itemboxen. Tegenstanders raken is bijzaak in mijn optiek.
Voor mij blijft de beste tip de tip die al gegeven is: in rondjes rijden. Ik pak zelf de binnenste hoek. Daardoor kan ik in een cirkel goed blijven driften en redelijk veel item blokken pakken. Gelijk alle items weg gooien zodat ik bij een volgend block weer nieuwe items kan pakken. Want die combo blijft het belangrijkste...
Voor nu sta ik in ieder geval met deze score eerste. Mocht dat tweede worden dan vind ik het ook wel goed zo
Is het al woensdag?
Voor nu sta ik in ieder geval met deze score eerste. Mocht dat tweede worden dan vind ik het ook wel goed zo
Hier sluit ik mij bij aan. De tactiek maar de slotvraag.Tootoo schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 14:38:
Voor mij blijft de beste tip de tip die al gegeven is: in rondjes rijden. Ik pak zelf de binnenste hoek. Daardoor kan ik in een cirkel goed blijven driften en redelijk veel item blokken pakken. Gelijk alle items weg gooien zodat ik bij een volgend block weer nieuwe items kan pakken. Want die combo blijft het belangrijkste...
Voor nu sta ik in ieder geval met deze score eerste. Mocht dat tweede worden dan vind ik het ook wel goed zoIs het al woensdag?
Knaagt hier wel dat ik deze tour geen multiplayer kon doen. Gelukkig bijna de volgende!
Ik doe hetzelfde als tootoo, alleen ga ik in de eerste helft van de battle niet direct mijn items weggooien. Vaak zit er een mushroom tussen die kan helpen de combo te behouden. Met een lvl 6 HE glider voelt het moeilijker de combo te verliezen dan te behouden in alle eerlijkheid. 
Ik heb erg weinig gespeeld deze week. De update kan mij niet bekoren. Met de komst van de spotlight shop wordt er juist een licht geworpen op het grootste probleem van mario kart tour, i.e. er zijn gewoon erg veel items, waarvan het gros buiten de vervaldatum ligt.
Waarschijnlijk slinger ik de app nog wel iedere dag even aan, maar ik ga wel beginnen het spel uit te faseren. Het is goed na 2,5 jaar spelen en met een tweede op komst.
Ik heb erg weinig gespeeld deze week. De update kan mij niet bekoren. Met de komst van de spotlight shop wordt er juist een licht geworpen op het grootste probleem van mario kart tour, i.e. er zijn gewoon erg veel items, waarvan het gros buiten de vervaldatum ligt.
Waarschijnlijk slinger ik de app nog wel iedere dag even aan, maar ik ga wel beginnen het spel uit te faseren. Het is goed na 2,5 jaar spelen en met een tweede op komst.
Gefeliciteerd alvast met de 2deCache schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:07:
Ik doe hetzelfde als tootoo, alleen ga ik in de eerste helft van de battle niet direct mijn items weggooien. Vaak zit er een mushroom tussen die kan helpen de combo te behouden. Met een lvl 6 HE glider voelt het moeilijker de combo te verliezen dan te behouden in alle eerlijkheid.

L2 cacheMetalSonic schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:21:
[...]
Gefeliciteerd alvast met de 2deHopelijk een gezonde mini Cache erbij
Gefeliciteerd!
Hier dezelfde gedachten. Het wordt steeds makkelijker (gemaakt) om het spel eens een dagje te laten voor wat het is. Deze week überhaupt vrij weinig gespeeld, want stond woensdagmiddag al op nummer 1 met 10k voorsprong. Inmiddels bijna bijgelopen (nummer 2 heeft 1(!!) punt minder dan ik), maar top 3 word ik zeker.
Succes allemaal met de laatste loodjes.
Gefeliciteerd @Cache!
Hier gemengde gevoelens over de update. Blij dat de pijpen er nog inzitten en dat je door de spotlight shop eigenlijk nooit meer een T3 item mist. Minder blij dat het toch best veel rubies kost en zo dus niet zo snel een item upgrade.
Ook minder blij dat de inflatie ook toeslaat op de rubies. Gevoelsmatig krijg je in verhouding nu ook minder rubies per tour waardoor de HE items in de spotlight shop heel erg duur zijn. Maar ja, als je voorheen soms 450 rubies nodig had om een bepaald item te krijgen valt 150 wel mee.
De tokenshop is ook erg karig deze tour. Hopelijk is dat morgen ook een stuk beter.
De battles kan ik wel bekoren. Al is het soms wel stressvol en zijn allerlei spastische bewegingen nodig om te knallen en je combo vast te houden. Tenminste in mijn geval...
Best trots op m'n score en blijkbaar is het mogelijk om een coinfrenzy te krijgen, door middel van deze frenzy kon ik dus deze score neerzetten. Wat de criteria is voor een coinfrenzy zou ik niet weten. Is ook na vele malen spelen ook maar 1x voorgekomen. 
Heb helaas een zeer fanatieke top 6 (incl. mijzelf) die elke dag wel een duizendje omhoog kruipen. Ikzelf dan weer minder...
Vooral op track 2 nog geen goede frenzies/run gehad. Nu redelijk comfortabel 4e... Ik ga, nog ff!
Succes iedereen!
Hier gemengde gevoelens over de update. Blij dat de pijpen er nog inzitten en dat je door de spotlight shop eigenlijk nooit meer een T3 item mist. Minder blij dat het toch best veel rubies kost en zo dus niet zo snel een item upgrade.
Ook minder blij dat de inflatie ook toeslaat op de rubies. Gevoelsmatig krijg je in verhouding nu ook minder rubies per tour waardoor de HE items in de spotlight shop heel erg duur zijn. Maar ja, als je voorheen soms 450 rubies nodig had om een bepaald item te krijgen valt 150 wel mee.
De tokenshop is ook erg karig deze tour. Hopelijk is dat morgen ook een stuk beter.
De battles kan ik wel bekoren. Al is het soms wel stressvol en zijn allerlei spastische bewegingen nodig om te knallen en je combo vast te houden. Tenminste in mijn geval...
Heb helaas een zeer fanatieke top 6 (incl. mijzelf) die elke dag wel een duizendje omhoog kruipen. Ikzelf dan weer minder...

Succes iedereen!
150 is inderdaad te doen als je meeneemt dat je soms praktisch de hele pipe moest leeg halen voor je item..pjot1 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:19:
Gefeliciteerd @Cache!
De battles kan ik wel bekoren. Al is het soms wel stressvol en zijn allerlei spastische bewegingen nodig om te knallen en je combo vast te houden. Tenminste in mijn geval...Best trots op m'n score en blijkbaar is het mogelijk om een coinfrenzy te krijgen, door middel van deze frenzy kon ik dus deze score neerzetten. Wat de criteria is voor een coinfrenzy zou ik niet weten. Is ook na vele malen spelen ook maar 1x voorgekomen.
Heb helaas een zeer fanatieke top 6 (incl. mijzelf) die elke dag wel een duizendje omhoog kruipen. Ikzelf dan weer minder...Vooral op track 2 nog geen goede frenzies/run gehad. Nu redelijk comfortabel 4e... Ik ga, nog ff!
![]()
Succes iedereen!
Ik heb al een paar keer coin frenzy gehad. Kwestie van geluk. Ik heb vooral vaak een green shield frenzy.
2e geworden… nummer 1 gisteravond laat nog circa 2.000 punten onder mij, nu toch opeens 5.000 boven mij geëindigd wat ik niet verwacht had…. Jammer
Net als @bennieeee hier een nieuwe HE!

Net als @bennieeee hier een nieuwe HE!
/f/image/yhEnoFKiCsw5Jn3R6XKthhPX.png?f=fotoalbum_large)
Lakitu is zeker handigbennieeee schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 07:03:
Eerste geworden met als klap op de vuurpijl een nieuwe HE.[Afbeelding]
Yup, had bij de trailer al zo'n gevoel dat het een nieuwe cb driver zou zijn. Ben benieuwd of ik in de top 3 kan eindigen.bennieeee schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:36:
Weer een nieuwe coinbox driver.
Heb op de eerste twee tracks het minimale level voor de kart. Dat wordt wel een uitdaging.
Ik had op track 2 een highscore met een derde plek, dat frusteerde me een beetje, maar het bleek voor de ranking niet uit te maken: tweede plek (met ruime achterstand).
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2.
Ik vind het jammer van de 100 rubies compensatie, blijkbaar was een eerlijke oplossing niet mogelijk.
Serie nu 1-15-1-1-11-14-1-1-3-1-5-14-1-11-7-3-8-1-1-1-2-1 (v3.0) 3-1-2.
Ik vind het jammer van de 100 rubies compensatie, blijkbaar was een eerlijke oplossing niet mogelijk.
Hoe is jullie ranked voor de rest? Ik weet wel aardig zeker dat ik de eerste plek niet ga halen deze week. De nummer 1 heeft nu al 132k namelijk…
Bij mij is het nog rustig. Sta nu nog eerste, maar zal niet lang duren, denk ik.
Wat leuk trouwens, die pipes die je krijgt op basis van je multiplayer battle scores. Daar kun je nog best leuke dingen mee binnen harken. Heb nog geen rubies of coins gehad, maar wel point boos tickets, stars, quick tickets en level tickets. Prima spul je haalt (in het begin) bijna bij elk potje wel een pipe.
Wat leuk trouwens, die pipes die je krijgt op basis van je multiplayer battle scores. Daar kun je nog best leuke dingen mee binnen harken. Heb nog geen rubies of coins gehad, maar wel point boos tickets, stars, quick tickets en level tickets. Prima spul je haalt (in het begin) bijna bij elk potje wel een pipe.
@pjot1
Haha, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Jouw scores liggen altijd al hoger dan de mijne. Bovendien ziet mijn ranking er niet rooskleurig uit, mijn levels zijn laag. Er zijn zeker 10 betere tegenstanders, dus deze week laat ik lopen. Volgende week zijn mijn levels ook niet best, maar misschien geeft Nintendo me dan weer eens wat realistische tegenstanders. Ik ga me maar eens uitlezen in de battles, want dat vind ik wel leuk tot nu toe.
Haha, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Jouw scores liggen altijd al hoger dan de mijne. Bovendien ziet mijn ranking er niet rooskleurig uit, mijn levels zijn laag. Er zijn zeker 10 betere tegenstanders, dus deze week laat ik lopen. Volgende week zijn mijn levels ook niet best, maar misschien geeft Nintendo me dan weer eens wat realistische tegenstanders. Ik ga me maar eens uitlezen in de battles, want dat vind ik wel leuk tot nu toe.
Ja, maar het is jammer dat je maar zo weinig kan pullen, max schijnt 30x in een tour te zijn. Heb je zo binnen helaas.[b]BBBrt in "[Mobile] Mariokart Tour"
Wat leuk trouwens, die pipes die je krijgt op basis van je multiplayer battle scores.
Gisteren Mario sunshine gekocht (had ik niet)
Vandaag de rubies compensatie en daarmee chargin Chuck gold gekocht (had ik ook niet)
2 leuke en goede nieuwe HE drivers dus, top!
Vandaag de rubies compensatie en daarmee chargin Chuck gold gekocht (had ik ook niet)
2 leuke en goede nieuwe HE drivers dus, top!
:fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large)
Vanavond 21:00 multiplayer toernooi!
Was weer even geleden. Join voor multiplayer fun met andere Tweakers.
Hopelijk tot vanavond
:fill(white):strip_exif()/f/image/6BorWqJY8IH9B9MQRbAkkia8.png?f=user_large)
Nou, eerlijk is eerlijk, meestal zet je al vrij snel een goede score en dan kijk ik toch even bij jou voor wat er ongeveer mogelijk is. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor @texelonia die wat later piekt. Wij 3en zitten vaak wel bij elkaar.Jorx100 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:15:
@pjot1
Hoe doen jullie eigenlijk met die spreadsheet van Reddit. Die wordt natuurlijk elke 2 weken opnieuw gemaakt met de wijzigingen.
Moet je hem elke keer helemaal opnieuw invullen of blijven je ingevulde dingen staan?
Moet je hem elke keer helemaal opnieuw invullen of blijven je ingevulde dingen staan?
Ik gebruik een andere dan die van Reddit, daar zit een export/import functie in voor de data van de vorige tour:
https://docs.google.com/s...svO6dtMWw-gSvDispIn8/copy
https://docs.google.com/s...svO6dtMWw-gSvDispIn8/copy
Ik zag jouw invite helaas pas 20 minuten later, en toen ik alsnog probeerde te joinen kreeg ik de melding.MetalSonic schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:38:
[Afbeelding]
Vanavond 21:00 multiplayer toernooi!
Was weer even geleden. Join voor multiplayer fun met andere Tweakers.
Hopelijk tot vanavond
[Afbeelding]
"Room is full or doesn't exist any longer"
Volgende keer weer een kans
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Wat voor tactiek hanteren jullie eigenlijk bij het online battle mode stuk? Buiten het feit dat het vrij buggy is (soms rijd de kart doel en stuurloos rond, verbroken verbindingen, noem maar op), ben ik er ook nog niet zo kapot van. Vandaag met teams snappen sommige mensen ook niet dat je je eigen teamleden vooral niet kapot moet schieten. Een echte tactiek krijg ik dan nog niet echt gevonden, anders dan:
- een driver met heart is nu nog een stukje fijner, aangezien je dan niet geraakt kan worden.
- begin je bij cookie land met een item block voor je, dan hebben degene links en rechts van je geen item block en daarmee kwetsbaarder.
- bij Twilight house na het pakken van een item block wijk ik gelijk van de route rechtdoor af vanwege inkomende schilden). Of de gok nemen en kijken of je daardoor degene tegenover je gelijk uit kan schakelen.
Al met al vind ik het nog maar lastig om hoog te eindigen, ben dus benieuwd naar jullie tactieken
- een driver met heart is nu nog een stukje fijner, aangezien je dan niet geraakt kan worden.
- begin je bij cookie land met een item block voor je, dan hebben degene links en rechts van je geen item block en daarmee kwetsbaarder.
- bij Twilight house na het pakken van een item block wijk ik gelijk van de route rechtdoor af vanwege inkomende schilden). Of de gok nemen en kijken of je daardoor degene tegenover je gelijk uit kan schakelen.
Al met al vind ik het nog maar lastig om hoog te eindigen, ben dus benieuwd naar jullie tactieken
Ik ben al volledig klaar voor deze tour. Zonet wat multiplayer dingen gedaan en daar zaten blijkbaar heel veel cups bij die ik nog niet had gedaan
Black Cat cruiser uit de acp.

Black Cat cruiser uit de acp.
Bij die van Spinachpants is de laatste tab ingericht in snel de nieuwe sheet te vullen. Even je loadout kopiëren en plakken ;-)bennieeee schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:35:
Hoe doen jullie eigenlijk met die spreadsheet van Reddit. Die wordt natuurlijk elke 2 weken opnieuw gemaakt met de wijzigingen.
@Tootoo Ik vind het ook nog maar lastig. Ik doe zo’n beetje hetzelfde als jij. Bij Twilight House inderdaad meteen opzij. Bij Cookie land als je zelf niet bij een item box begint, dan geen ticket start en meteen naar links of rechts ipv naar voren, zodat je minder makkelijk doelwit bent.
Met teams krijg ik er wel makkelijker % bij. Gisteren en eergisteren werd ik steeds vrij snel afgeschoten en schoot het echt niet op.
Voor de punten en dus de pijpjes is het makkelijker als de instellingen zo zijn dat he frenzy’s kunt krijgen.
Gisteravond met de multiplayer van hier vond ik de battles veel leuker. Misschien omdat we met 4 waren ipv 8? Vandaag gebeurt het ook regelmatig dat er 7 spelers zijn en ik in het team van 3 zit, flauw… En als je zelf een room maak met vrienden dan krijg je ook geen % er bij natuurlijk.
Met teams krijg ik er wel makkelijker % bij. Gisteren en eergisteren werd ik steeds vrij snel afgeschoten en schoot het echt niet op.
Voor de punten en dus de pijpjes is het makkelijker als de instellingen zo zijn dat he frenzy’s kunt krijgen.
Gisteravond met de multiplayer van hier vond ik de battles veel leuker. Misschien omdat we met 4 waren ipv 8? Vandaag gebeurt het ook regelmatig dat er 7 spelers zijn en ik in het team van 3 zit, flauw… En als je zelf een room maak met vrienden dan krijg je ook geen % er bij natuurlijk.
Tof dat je nog een persoonlijk bericht hierover stuurt! Ik zou het leuk vinden als je er de volgende keer bij bent!Steeldunes schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:54:
[...]
Ik zag jouw invite helaas pas 20 minuten later, en toen ik alsnog probeerde te joinen kreeg ik de melding.
"Room is full or doesn't exist any longer"
Volgende keer weer een kans
Ik heb eigenlijk niet echt een tactiek. Ja wellicht niet teveel in de buitenste ring komen na een paar minuten. Dit omdat “dode” spelers je bekogelen met items.Tootoo schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:22:
Wat voor tactiek hanteren jullie eigenlijk bij het online battle mode stuk? Buiten het feit dat het vrij buggy is (soms rijd de kart doel en stuurloos rond, verbroken verbindingen, noem maar op), ben ik er ook nog niet zo kapot van. Vandaag met teams snappen sommige mensen ook niet dat je je eigen teamleden vooral niet kapot moet schieten. Een echte tactiek krijg ik dan nog niet echt gevonden, anders dan:
Ik vind de online battlemode maar matig. Ik had vroeger met vrienden veel meer plezier met deze modus. Vooral op de Nintendo 64.
Naast wat al genoemd is voor online battles: je kan in principe op ieder moment stil gaan staan door op een muur in te rijden. Ik doe dat terwijl ik drift. Je kunt dan de hoek waarin je tegen de muur aan drift aanpassen door je vinger te bewegen om de juiste hoek te vinden. Dat kan op veel momenten erg tactisch zijn, e.g. om een achtervolger voorbij te laten schieten en er direct achteraan te gaan.
Aan het begin is het overleven door de vele spelers. Daarna mensen achterna gaan en hopen op rode schilden. Pas op voor items vanaf de zijlijn. Kijk (altijd) goed op de minimap, vaak kun je anticiperen hoe iemand rijdt.
Aan het begin is het overleven door de vele spelers. Daarna mensen achterna gaan en hopen op rode schilden. Pas op voor items vanaf de zijlijn. Kijk (altijd) goed op de minimap, vaak kun je anticiperen hoe iemand rijdt.
Ik kan me wel vermaken bij de battles. Het loopt vrij soepel en is ieder potje anders. Wel irritant om langs de zijlijn toe te kijken als je er vroeg uit ligt. Ik ben vrij snel naar level B geklommen.
Ik rijd graag met lucky seven drivers, die heb ik op beide levels top shelf. Een lucky seven geeft een redelijke dekking rondom je hele voertuig en je kan je als een kamikaze in een tegenstander storten. En zoals cache al zei, je moet de eerste minuut zien te overleven, daarna kan je wat aanvallender rijden.
Ik rijd graag met lucky seven drivers, die heb ik op beide levels top shelf. Een lucky seven geeft een redelijke dekking rondom je hele voertuig en je kan je als een kamikaze in een tegenstander storten. En zoals cache al zei, je moet de eerste minuut zien te overleven, daarna kan je wat aanvallender rijden.
Hier is het 3 keer niks. 11e en ook komende week verwacht ik geen wonderen. Kan wel investeren maar stiekem vind ik dat altijd zonde in dit soort weken.
Maar vanmorgen wel heel blij met de daily spotlight! Want daar zat Candlelight flight cake in en die levert me 6 banen op
Maar vanmorgen wel heel blij met de daily spotlight! Want daar zat Candlelight flight cake in en die levert me 6 banen op
MetalSonic schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:56:
Hoe is het bij jullie? Ik kan knokken voor plek twee ;-)
:strip_exif()/f/image/Zj8hJtFfeBgfvsxGIxEZyxro.jpg?f=fotoalbum_large)
Hetzelfde. Hooguit plek twee en dat is het…
Dit schiet tenminste op! 3 big banana's frenzies! 
:fill(white):strip_exif()/f/image/NAoUKXJOQTG18CEEJ7fUYn6f.png?f=user_large)
Qua ranking kan het nog spannend worden. Elke dag wisselen er wel een paar plaatsen. Voor nu is 1e plaats mogelijk denk ik maar ja, het is natuurlijk nog geen woensdag.
:fill(white):strip_exif()/f/image/NAoUKXJOQTG18CEEJ7fUYn6f.png?f=user_large)
Qua ranking kan het nog spannend worden. Elke dag wisselen er wel een paar plaatsen. Voor nu is 1e plaats mogelijk denk ik maar ja, het is natuurlijk nog geen woensdag.

:fill(white):strip_exif()/f/image/Su5Va4yU49pLmU6sv6aYYWBs.png?f=user_large)
Dat vind ik echt heel knap! 1e worden is echt uitzondering hier. En je moet per rank minimaal 11-12 keer eerste worden om te stijgen...Jorx100 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:07:
Ik kan me wel vermaken bij de battles. Het loopt vrij soepel en is ieder potje anders. Wel irritant om langs de zijlijn toe te kijken als je er vroeg uit ligt. Ik ben vrij snel naar level B geklommen.
En dan nog los van de lengte van sommige games en het vele hangen (errors bij starten en echt lange hangers/crashes bij einde)..
Ik ben blij als ik de 100 ballon-pops en grade E binnenheb. Daarna zal ik het niet heel veel meer spelen, denk ik.
Ik heb nu 4 keer quick tickets ingezet om de Daily Spotlight te verversen, maar heb het idee dat er per tour maar een roulatie is van 25-30 items... Ik krijg steeds een heel groot deel van dezelfde items terug. Ervaren jullie dit ook (degenen die quick tickets op deze manier verspillen dan)?
Ja hetzelfde hier. Vaak kan ik alleen maar uit normale items kiezen. Ook na gebruik van quick ticketsBBBrt schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:24:
Ik heb nu 4 keer quick tickets ingezet om de Daily Spotlight te verversen, maar heb het idee dat er per tour maar een roulatie is van 25-30 items... Ik krijg steeds een heel groot deel van dezelfde items terug. Ervaren jullie dit ook (degenen die quick tickets op deze manier verspillen dan)?
Laatste dag alweer, iedereen succes met een top 3 plekje. Zou lekker zijn om Petey Prianha (Gold) te pakken. Dan kan je volgende week los gaan op track 2.... Als het mij lukt dan heb ik 12 HE driver uncaps klaar liggen voor hem en nog heel veel point uncaps.
Als het niet lukt dan moet ik volgende week op die track met een canon item spelen
Als het niet lukt dan moet ik volgende week op die track met een canon item spelen
Top 3 zou mooi zijn inderdaad! 
:fill(white):strip_exif()/f/image/Zhnfex0ySQH0yiae12FmGYfo.png?f=user_large)
Best wel spannend hier! Plek 1 en 3 komen elke dag wel iets omhoog. Voor mij is het redelijk klaar, track 1 3 big banana frenzies, track 2 moet voor m'n gevoel nog iets inzitten maar een boombox icm 1 a 2 coinfrenzies wil maar niet lukken, track 3 is 3 coinfrenzies.
Toch zit ik met een dilemma, ik kan green sprout glider kopen in de spotlight shop en met nog een (duur) kaartje uit de Tiershop kan ik deze lvl6 maken. Kost wel 100 rubies; ik vraag me af of dat het wel waard is. Op sommige tracks mis ik nog een paar items maar zolang ik die niet nodig heb voor de ranked cup zit mij dat wel goed. Maar de volgende tour?
:fill(white):strip_exif()/f/image/Zhnfex0ySQH0yiae12FmGYfo.png?f=user_large)
Best wel spannend hier! Plek 1 en 3 komen elke dag wel iets omhoog. Voor mij is het redelijk klaar, track 1 3 big banana frenzies, track 2 moet voor m'n gevoel nog iets inzitten maar een boombox icm 1 a 2 coinfrenzies wil maar niet lukken, track 3 is 3 coinfrenzies.
Toch zit ik met een dilemma, ik kan green sprout glider kopen in de spotlight shop en met nog een (duur) kaartje uit de Tiershop kan ik deze lvl6 maken. Kost wel 100 rubies; ik vraag me af of dat het wel waard is. Op sommige tracks mis ik nog een paar items maar zolang ik die niet nodig heb voor de ranked cup zit mij dat wel goed. Maar de volgende tour?
Hier ook tier 73, maar met 115k sta ik zesde met 5k achterstand op de nummer 1. Niet makkelijk om mijn scores nog te verbeteren, maar ik ga het proberen!