Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films kijken, Internetten en weer gamen als ik een nieuwe video kaart heb
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn zeer oude video kaart NVIDIA GTX 550 ti deze kan ik pas aan het einde van het jaar vervangen.
een HDD en mijn huidige SSD en misschien de dvd brander. Maar denk dat ik deze ga vervangen door een extern exemplaar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ga dit keer voor AMD ipv Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is de onderstaande setup een juiste samenstelling van spullen is alweer een poos geleden dat ik een systeem gemaakt heb.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films kijken, Internetten en weer gamen als ik een nieuwe video kaart heb
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn zeer oude video kaart NVIDIA GTX 550 ti deze kan ik pas aan het einde van het jaar vervangen.
een HDD en mijn huidige SSD en misschien de dvd brander. Maar denk dat ik deze ga vervangen door een extern exemplaar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ga dit keer voor AMD ipv Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee

Ga je overklokken?
Nee denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is de onderstaande setup een juiste samenstelling van spullen is alweer een poos geleden dat ik een systeem gemaakt heb.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESE | € 150,99 | € 150,99 |
1 | Voedingen | Corsair CX650M | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 62,95 | € 62,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 718,53 |