Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-06 18:27
robjeex schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 02:28:
Iemand wellicht ervaring met een screenprotector voor de achterkant? Merk toch dat soms juist door een case de achterkant gekrast blijkt te zijn.

Wil dir graag voorkomen bij mijn 11 pro max.
Deze protectors gebruik ik altijd , komen niet los, beschermen goed en perfect voor als je een case gebruikt
https://www.benl.ebay.be/...8dbb01:g:5~sAAOSw8G1dl28p

voor de 11 en 11 pro zijn ze ook te vinden bij dezelfde verkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robjeex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-01 20:52
Deze protectors gebruik ik altijd , komen niet los, beschermen goed en perfect voor als je een case gebruikt

Thanks! Meteen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ESR hoesjes inmiddels binnen. Leren hoesje is erg mooi gemaakt maar toch weet ik niet of ik er blij mee ben. Had for the time being lokaal een tpu smoked transparant hoesje aangeschaft en die beviel eigenlijk best wel. Goeie grip en verdikkingen op de hoeken waardoor hij lekker beetpakt. Het leren hoesje is dunner en erg veel bescherming voor de camera's is er ook niet. Ga het een weekje uitproberen want het ziet er wel erg mooi en stijlvol uit, dat zeker. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-06 09:19
Op mijn huidige iPhone 7 wissel ik af tussen 2 hoesjes. De Spigen Ultra Hybrid (transparent) en de Knomo iPhone 7 Premium Leather Folio in "chili" (= rood). Jawel, in het rood, want dat past mooi bij mijn product RED iPhone 7. Ook mijn vriendin wisselt vaak tussen een back cover en een wallet case. Wij reizen vaak, zowel privé als voor het werk, en dan is een wallet case erg handig. Je kan die schuin zetten om lekker film te zien in het vliegtuig, en ook tijdens het thuiswerken is dat erg handig tijdens de conference calls.

Ondertussen zijn mijn vriendin en ik in blijde verwachting van onze iPhones 11 PRO's. Zij heeft de silver 512 GB besteld en ik de midnight green 512 GB. De volgende hoesjes zijn besteld in tweevoud.

1) iPhone 11 Pro Case Ultra Hybrid van Spigen, beide transparent.
2) Knomo maakt jammer genoeg geen iPhone wallet hoesjes meer. Decoded had vroeger als probleem dat de camera uitsparing te dicht tegen de flits zat waardoor die reflecteerde en je een wazige foto kreeg. De BookBook van TwelveSouth hing snel uit elkaar. Case-Mate maakt ook leuke wallet cases maar kwalitatief kunnen ze niet tippen aan Knomo. Ik wil verder een wallet case waar minstens 2 bankkaarten in kunnen en waar geen irritante flapjes aan de zijkant hangen om de hoes te sluiten. Uiteindelijk kwam ik via een vriend terecht bij Piel Frama: https://www.pielframa.com...one-11-pro/framaslimcards . Zo heb ik er ook 2 besteld: één voor mij en één voor mijn vriendin. Ze kosten wel 67 euro/stuk wat zeker niet weinig is, maar de reviews zijn lovend en als ze kwalitatief zo goed zijn als Knomo dan vind ik het het geld wel waard. Mijn Knomo case ziet er na jaren nog steeds perfect uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas93
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Sinds vanmiddag ook een trotse eigenaar van mijn iPhone 11 Pro. Nu opzoek naar een hoesje en kwam dit topic tegen. Graag zou ik een hoesje willen waarmee ik de achterkant ook zo goed mogelijk beschadig. Vanochtend verwijderde ik mijn hoesje van mijn iPhone 7 en kwam er (tot grote schrik) achter dat de achterkant ontzettend beschadigd is, terwijl hij altijd in een hoesje heeft gezeten. Iemand enig idee waar ik op moet letten om dit bij mijn mooie nieuwe iPhone 11 Pro te verkomen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:22
Tomas93 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:33:

Graag zou ik een hoesje willen waarmee ik de achterkant ook zo goed mogelijk beschadig.
Dan kun je beter geen hoesje nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:32
Spijker hoesje ?

:

Graag zou ik een hoesje willen waarmee ik de achterkant ook zo goed mogelijk beschadig.

[ Voor 75% gewijzigd door OkeOkeOke op 08-10-2019 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Vanochtend verwijderde ik mijn hoesje van mijn iPhone 7 en kwam er (tot grote schrik) achter dat de achterkant ontzettend beschadigd is, terwijl hij altijd in een hoesje heeft gezeten.
Of hetzelfde hoesje van je iPhone 7 er om doen.

[ Voor 39% gewijzigd door OkeOkeOke op 08-10-2019 00:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OkeOkeOke
. Iemand enig idee waar ik op moet letten om dit bij mijn mooie nieuwe iPhone 11 Pro te verkomen? :)
Jazeker dit hoesje niet meer kopen.

Bovenstaande kan prima in een post. Met de quote knop kun je dan ook meerdere posts quoten.

[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 08-10-2019 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:55
Sinds vanmiddag ook een trotse eigenaar van mijn iPhone 11 Pro. Nu opzoek naar een hoesje en kwam dit topic tegen. Graag zou ik een hoesje willen waarmee ik de achterkant ook zo goed mogelijk beschadig. Vanochtend verwijderde ik mijn hoesje van mijn iPhone 7 en kwam er (tot grote schrik) achter dat de achterkant ontzettend beschadigd is, terwijl hij altijd in een hoesje heeft gezeten. Iemand enig idee waar ik op moet letten om dit bij mijn mooie nieuwe iPhone 11 Pro te verkomen? :)
je hebt ook screenprotectors voor de achterkant. Wellicht kan je deze er eerst op doen en daarna je hoesje erover?

is hierboven eerder benoemd:
Azmodann schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 15:08:
[...]

[ Voor 25% gewijzigd door Alekz87 op 08-10-2019 11:25 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:15
Cass Casey schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:46:
Net bij Amac bij Rotterdam centraal een Belkin curved protector laten plaatsen. Kostte me weer een stukje rib uit mijn lijf (€45,-), maar zit er prachtig op. Tip: vraag om Myrna. Neemt de tijd en haalt er zelf voldoening uit als het scherm perfect erop zit. Zo. Stukje schaamteloze reclame.
Effe mezelf kwooten. Helaas zat er na een paar dagen een spontane barst in de protector. Even contact gezocht met Amac. Ze vroegen of ik even langs kon komen bij de winkel in R'dam om er naar te laten kijken. Hopelijk zien ze zelf ook dat er geen sprake is van valschade of iets dergelijks. Straks even langs lopen dus.

Edit: zonder problemen een nieuwe erop gekregen. Althans: de eerste nieuwe plakte niet goed. De tweede zat een stofje onder. De derde was eindelijk prima. Nu hopen dat deze goed blijft.

[ Voor 11% gewijzigd door Cass Casey op 08-10-2019 17:39 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06 20:18
renegrunn schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:26:
Zojuist dit hoesje ontvangen: https://www.appelhoes.nl/...-iPhone-11-Pro-case-Zwart
Mooi dun en sluit goed aan. Ook prettig in het vasthouden.

De belkin curved die ik eerder heb laten plaatsen heb ik er weer afgehaald. Kon niet wennen aan de verminderde touch beleving. Dus op zoek naar wat anders...
Ik heb ook deze Spigen Liquid Air aangeschaft voor de 11. Tevreden mee. Fijn materiaal, flexibel maar toch stug, sluit goed aan, niet te dik, opstaand randje aan de voorzijde en bij de camera. Maar... komend van een 6s is een 11 met een hoesje wel ineens erg groot.

Denk er sterk aan de 11 bij dagelijks gebruik zonder hoes te gebruiken. En bij gelegenheden waar ik van plan ben veel foto’s te maken (uitjes, vakantie, etc...) deze hoes er omheen te doen.

Het is al eerder voorbij gekomen, maar ook mijn 6s zit onder de krassen en putjes ondanks gebruik van een backcover (door stofjes en vuil). Dus een cover is geen garantie dat het toestel er als nieuw uit blijft zien, maar uiteraard wel extra bescherming tijdens een val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Julio_Ricardo schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:59:
[...]

Ik heb ook deze Spigen Hybrid Air aangeschaft voor de 11. Tevreden mee. Fijn materiaal, flexibel maar toch stug, sluit goed aan, niet te dik, opstaand randje aan de voorzijde en bij de camera. Maar... komend van een 6s is een 11 met een hoesje wel ineens erg groot.

Denk er sterk aan de 11 bij dagelijks gebruik zonder hoes te gebruiken. En bij gelegenheden waar ik van plan ben veel foto’s te maken (uitjes, vakantie, etc...) deze hoes er omheen te doen.

Het is al eerder voorbij gekomen, maar ook mijn 6s zit onder de krassen en putjes ondanks gebruik van een backcover (door stofjes en vuil). Dus een cover is geen garantie dat het toestel er als nieuw uit blijft zien, maar uiteraard wel extra bescherming tijdens een val.
Ha! Precies wat ik ook doe. Gebruik een hoesje bijna enkel tijdens wintersport e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Net als bij de X ben ik voor een Mous case gegaan. Deze heeft mijn X bij verschillende valpartijen gered en ziet er ook kwaliteit high end uit.
https://uk.mous.co/collec...ll+filter-material-walnut

Niet de goedkoopste cases, maar na 2 jaar om de X heen nog steeds van goede kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:05
Wow. De Screenknight afgelopen maandagavond besteld via eBay. Werd dinsdag verzonden en vandaag al binnen! Lekker snel.
Heb de back protection gekocht voor m’n 11 Pro. Zo komen er ook geen krasjes op de achterzijde met een clear case er omheen. :)

https://www.benl.ebay.be/...tary-Shield-/153671809793

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 10-10-2019 18:15 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 15:09
Gatver... gisteren een hoesje besteld van Krusell “sandstone”, heb ik het voor de pro Max besteld ... :(

Mocht iemand nog een leuk hoesje willen met sandstone feeling in de kleur groen (iets lichter dan midnight green) mag mij een bericht sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:40

JB

Cédric roelt!

Niek_1981 schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:31:
[...]

Dat zeg niets inderdaad, had precies hetzelfde en ik ben vrijdag het filiaal op Demer binnen gelopen en voor de iPhone 11 Max Pro hadden ze er in ieder geval nog genoeg op voorraad en anders proberen in hun filiaal in de Heuvel.
Nog tips mbt filiaal om een Belkin Screenprotector Invisiglass Ultra te laten plaatsen :? Wil er straks langs gaan en dan lijkt me de Heuvel minder druk maar wellicht werken de pro's bij Demer :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
JB schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:22:
[...]

Nog tips mbt filiaal om een Belkin Screenprotector Invisiglass Ultra te laten plaatsen :? Wil er straks langs gaan en dan lijkt me de Heuvel minder druk maar wellicht werken de pro's bij Demer :+
heb je ein-de-lijk je iPhone ontvangen? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:30:
[...]

heb je ein-de-lijk je iPhone ontvangen? :*)
Nope, dit is damage control voor de X die naar de vrouw gaat. Hopelijk vandaag als DHL niet Express eea vertraagd... F5 knop is bijna stucque :+

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 14-10-2019 10:33 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

[...]

Op de Demer is het ook vaak minder druk hoor, over het algemeen sta je binnen 5 min weer buiten.

Gewoon bij binnenkomst gelijk iemand aanspreken.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Niek_1981 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:59:
[...]

Op de Demer is het ook vaak minder druk hoor, over het algemeen sta je binnen 5 min weer buiten.

Gewoon bij binnenkomst gelijk iemand aanspreken.
Zit erop. Ben benieuwd of de vrouw deze wel heel houd :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
[...]

Heb ‘m paar weken terug ook op de Demer laten plaatsen. Was er op maandagochtend direct om 12:00 toen ze opengingen. Was om 12:05 weer buiten.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:36
Hier bij Coolblue in A’dam een Invisble Shield laten aanbrengen. Zit er super strak op en ze nemen er mooi de tijd voor :)

Verder zo’n Clear Case ondanks alle berichten genomen. Is even wennen maar na een paar dagen is het echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 18:23:
[...]

Heb ‘m paar weken terug ook op de Demer laten plaatsen. Was er op maandagochtend direct om 12:00 toen ze opengingen. Was om 12:05 weer buiten.
Wat heb je nu betaald? Op de Amac site zie ik 24,95 euro. Ik heb bij Heuvel 34,95 euro betaald. Op de bon staat "Belkin Screenforce - InvisiGlass Ultra - iPhone X/Xs/11 Pro... Ik vind op de site geen enkele Belkin die dat kost en heb geen Privacy versie erop...

https://www.amac.nl/belki...-ultra-iphone-11-pro-x-xs

@Canaria Jouw zoektocht heb ik ook voor mijn 11Pro. Volgens mij doel je op een Belkin Curved bijv. maar die blijft die lelijke hap eruit houden. Weet ook niet of de sensoren van de leg raken als je die bedekt :?

[ Voor 22% gewijzigd door JB op 14-10-2019 20:46 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik twijfel nog over een screenprotector. Er zit nu tijdelijk een goedkope glazen protector van Hema op het scherm. Liefst wil ik er een waarvan de rand wegvalt onder de rand van de case, bestaat dat?

Ook wil ik het liefst dat hij bovenaan recht is, dus zonder inkeping. Een kleine opening voor de speaker is prima. Zoals dit dus: https://www.caudabe.com/p...ld?variant=18507928993889.

Ik vind screenprotectors lelijk maar voelbare krassen in het scherm storen me nog veel meer.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:17

lonkhuijzen

100% ADH

Hier door amac de belkin screenforce temperedcurve laten plaatsen en het enige wat je ziet is de rand bij de notch.

Valt dus niet weg onder de rand van de case maar ligt flush met de rand van de case.

De rest is vanwege de zwarte rand niet zichtbaar.

Ik heb altijd zonder screenprotectors gedaan omdat ik het ook lelijk vind maar van deze ben ik echt onder de indruk.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
JB schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 20:19:
[...]

Wat heb je nu betaald? Op de Amac site zie ik 24,95 euro. Ik heb bij Heuvel 34,95 euro betaald. Op de bon staat "Belkin Screenforce - InvisiGlass Ultra - iPhone X/Xs/11 Pro... Ik vind op de site geen enkele Belkin die dat kost en heb geen Privacy versie erop...

https://www.amac.nl/belki...-ultra-iphone-11-pro-x-xs

@Canaria Jouw zoektocht heb ik ook voor mijn 11Pro. Volgens mij doel je op een Belkin Curved bijv. maar die blijft die lelijke hap eruit houden. Weet ook niet of de sensoren van de leg raken als je die bedekt :?
Heb ook € 34,95 betaald. Screenprotector kost € 24,95 en je betaald € 10 voor het plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:37:
[...]

Heb ook € 34,95 betaald. Screenprotector kost € 24,95 en je betaald € 10 voor het plaatsen.
Ah... Dat verklaard. Volgens medewerkster was het plaatsen "gratis"... :z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:08
Heb hier de curved screen protector van Belkin. Die heb ik voor 45 EUR bij Amac gekocht en laten plaatsen. Heel tevreden mee. Maar ik hoop dat er toch ooit een screen protector door Amac geplaatst kan worden, die geen notch uitsparing heeft.

Verder ben ik weer terug bij de Apple Clear Case. Ik had deze eerst ook, maar stuurde hem terug omdat ik hem te glad vond. Daarna een uitstapje naar de Spigen Ultra Hybrid Zwart. Maar daar zit een ontwerpfoutje in de randen.

Deze Apple Clear Case is opmerkelijk stroever en de knoppen drukken ook beter. Wellicht dat er toch iets aangepast is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 23:49
JB schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:39:
[...]

Ah... Dat verklaard. Volgens medewerkster was het plaatsen "gratis"... :z
De screenprotector in de webshop en die in de winkel zijn niet dezelfde versie, die in de winkel kunnen ze met een apparaat op je telefoon plaatsen, die van de webshop schijnen daar niet geschikt voor te zijn (aldus de Amac customer care). Verschillende producten dus. De medewerkster had op zich gelijk, het plaatsen is 'gratis' want die kosten zijn al in de prijs van het product verwerkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

schekker schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:25:
[...]

De screenprotector in de webshop en die in de winkel zijn niet dezelfde versie, die in de winkel kunnen ze met een apparaat op je telefoon plaatsen, die van de webshop schijnen daar niet geschikt voor te zijn (aldus de Amac customer care). Verschillende producten dus. De medewerkster had op zich gelijk, het plaatsen is 'gratis' want die kosten zijn al in de prijs van het product verwerkt. ;)
Die zijn wel geschikt maar ze maken inderdaad onderscheid. Die thuis bestel dingen hebben een malletje erbij zitten. Degene in de winkel zitten in een plastic zakje en leggen ze meteen erop via een apparaat. De werknemer kende het prijsverschil met de site niet.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-06 12:14
Vandaag mijn ESR bumper(https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1) binnen voor de Iphone 11 en moet zeggen mijn telefoon voelt in eens een stuk kleiner en lichter dus fijner in gebruik.

Enig nadeel is dat in mijn geval met een panzerglass protectie van de voorzijde minimaal is.

Een Gear4 was mij toch te beschermend en deze ESR is perfect voor mijn gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neith
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06-2023
Vandaag kwam mijn rhinoshield mod NX binnen. Heb al jaren rhinoshield en ben nu toch ook weer erg blij met dit hoesje 🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor degenen met een Midnight Green iPhone, kan het onderstaande cover van harte aanbevelen. Kleurt mooi tezamen, is erg licht en heeft een fijne grip:

https://www.mykrusell.com/sandby-cover-5019.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Niet de screenprotector van Hema zelf, maar de comfortabele gedachte die een screenprotector mij bezorgt heeft me overtuigd: ik heb er vanavond toch maar een laten plakken.

Toen ik m'n iPhone 11 Pro net een paar dagen had, liep ik tijdens een familieweekend op het strand van Ameland en heb ik een paar onvergetelijke familiefoto's laten schieten (of juist niet ...) omdat ik bang was dat het 'nieuwe' van m'n telefoon gezandstraald zou worden.

Ik wil ook m'n winterjas kunnen dragen ook al heeft die geen zakken waar een telefoon veilig zit. Ik wil niet meer boos worden op m'n hond als hij naast me komt zitten op de bank en daarbij enthousiast op mijn telefoon stapt.

Het is een gebruiksvoorwerp maar dan nog, ik ken mezelf, na het eerste krasje ben ik er helemaal niet meer voorzichtig mee en ga ik een nieuwe willen. Een nieuwe screenprotector is dan een stuk voordeliger dan een nieuw scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kijk eens aan :+
https://www.thearnoldcase.com/
(Geen idee of de site betrouwbaar is, heb nog geen 11 :P)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
WhatsappHack schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:14:
[...]

Kijk eens aan :+
https://www.thearnoldcase.com/
(Geen idee of de site betrouwbaar is, heb nog geen 11 :P)
Besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb nu een protector op de voor en achterkant geplakt. Ik vind ze echt naar aanvoelen en vingervlekken aantrekken. Echt goor. Niet meer het originele gevoel. Tegelijkertijd moeten de iPhones wel hoezen en protectors, ik zie nu al krasjes. Eigenlijk best raar dat dit nodig is 😕
Iemand tips hiervoor, om je iPhone zo dicht mogelijk bij het origineel te houden?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:26
kamerplant schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:53:
Ik heb nu een protector op de voor en achterkant geplakt. Ik vind ze echt naar aanvoelen en vingervlekken aantrekken. Echt goor. Niet meer het originele gevoel. Tegelijkertijd moeten de iPhones wel hoezen en protectors, ik zie nu al krasjes. Eigenlijk best raar dat dit nodig is 😕
Iemand tips hiervoor, om je iPhone zo dicht mogelijk bij het origineel te houden?
Ik heb screen protector & apple clear case niks anders meer :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Je hebt ultra thin cases die echt strak om het toestel zitten. Maar dat is echt alleen bescherming tegen krassen, verwacht niet dat hij veel opvangt bij vallen. Heb zelf nu een week deze in gebruik voor de afwisseling:
https://nl.aliexpress.com...1602_8,searchweb201603_52
Het midnight groene komt er subtiel doorheen (kleur case: donker transparant) en ziet er opzich wel gaaf uit en voelt heel strak, het voelt alsof je geen case erom hebt. Tot nu toe vind ik het niet heel risky ofso, maar ik ben altijd wel voorzichtig met mijn telefoons.
Je hebt ook van die Dbrand/Slickwraps skins maar daar ben ik totaal geen fan van.

Heb ondertussen al best wat clear TPU cases laten komen (Baseus, Esamday, Cafele, Nillkin, ESR, Torras) maar die van Baseus blijft toch echt het meest 'clear' (geen blauwe tint) en is het minst bulky.
Binnenkort krijg ik nog de silicone case in dark olive binnen van ome ali, maar daar verwacht ik niet veel van. Apple Leather case is weer retour gegaan, vond ik toch wat te dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Alexknl schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:08:
[...]

Je hebt ultra thin cases die echt strak om het toestel zitten. Maar dat is echt alleen bescherming tegen krassen, verwacht niet dat hij veel opvangt bij vallen. Heb zelf nu een week deze in gebruik voor de afwisseling:
https://nl.aliexpress.com...1602_8,searchweb201603_52
Het midnight groene komt er subtiel doorheen (kleur case: donker transparant) en ziet er opzich wel gaaf uit en voelt heel strak, het voelt alsof je geen case erom hebt. Tot nu toe vind ik het niet heel risky ofso, maar ik ben altijd wel voorzichtig met mijn telefoons.
Je hebt ook van die Dbrand/Slickwraps skins maar daar ben ik totaal geen fan van.

Heb ondertussen al best wat clear TPU cases laten komen (Baseus, Esamday, Cafele, Nillkin, ESR, Torras) maar die van Baseus blijft toch echt het meest 'clear' (geen blauwe tint) en is het minst bulky.
Binnenkort krijg ik nog de silicone case in dark olive binnen van ome ali, maar daar verwacht ik niet veel van. Apple Leather case is weer retour gegaan, vond ik toch wat te dik.
Hee kerel! Je bent er flink mee bezig met die cases, niet normaal! Fijn dat je je info deelt. Thnx.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:18
Pas wel op met die ultra thin cases. Vooral als je je telefoon in je broekzak hebt komt er makkelijk vuil tussen en heb je alsnog krassen.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Ik heb de mous limitless besteld op mous.co inclusief de glazen screen protector (20% korting met code MobileReviewsEh2010-19VF) voor 49,15 incl verzendkosten

Doorslaggevend was voor mij dat die limitless ingebouwde magneten heeft wat het mounten in de auto weer makkelijker maakt

[ Voor 28% gewijzigd door lazydave-II op 25-10-2019 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-06 16:36
Vraagje, in het verleden heb ik vaak van die tempered glass dingen geplaatst op de iPhone 7 van mijn vrouw maar viel me altijd op dat ie eigenlijk net niet helemaal over het scherm gedeelte paste. Vond ik altijd pokke lelijk maar mijn vrouw kon het weinig schelen. Nu heb ik dr een 11 gegeven, en nu moet er natuurlijk weer een protector op. Geldt dit nog steeds of past het tegenwoordig beter? Ik ziet ze ook met zwart randje op de protector echt vraag ik me af of het dan niet helemaal het scherm ‘verkleint’. Iemand input?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07
lazydave-II schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:12:
Ik heb de mous limitless besteld op mous.co inclusief de glazen screen protector (20% korting met code MobileReviewsEh2010-19VF) voor 49,15 incl verzendkosten

Doorslaggevend was voor mij dat die limitless ingebouwde magneten heeft wat het mounten in de auto weer makkelijker maakt
Dat dacht ik dus ook maar helaas.. er zitten speciale magneten in en die werkt dus niet op mijn auto magneet helaas.... dus alsnog gewoon een oude magneet in het hoesje tapen dat werkt altijd, kan ik alleen niet draadloos laden, maar dat deed ik sowieso niet

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Trump heeft ook een nieuwe iPhone: https://twitter.com/realD...iphones-terug~a27f64d4%2F

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Dat hangt echt af van de kwaliteit van je screen protector. Een goede glazen protector voelt gewoon hetzelfde als het originele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-04 23:36
Gunth schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:50:
Ik heb momenteel de Mujjo - Full Leather Blauw en woensdag komt de Nomad - Rugged Case binnen
Allebei niet goedkoop maar elegant, mooi leder en goede bescherming.
Zeker de Nomad
Hi! Ik overweeg ook deze beide hoesjes voor mijn iPhone 11, maar twijfel over beide nog een beetje:

Bij mujjo lees ik dat de knoppen en camera opening net niet goed uitgelijnd zijn
Over de Nomad lees ik dat deze net wat dikker is en dat de rand aan de onderkant minder handig is met apps wisselen.

Wat zijn jouw ervaringen? Welke raad je aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:52

Fjeze

AllesPerfect!

tvdo schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:18:
[...]

Hi! Ik overweeg ook deze beide hoesjes voor mijn iPhone 11, maar twijfel over beide nog een beetje:

Bij mujjo lees ik dat de knoppen en camera opening net niet goed uitgelijnd zijn
Over de Nomad lees ik dat deze net wat dikker is en dat de rand aan de onderkant minder handig is met apps wisselen.

Waarom niet gewoon de leather case van Apple zelf.
Gebruikte ik op mijn iPhone XS en nu op mijn 11 Pro. Perfecte pasvorm.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Fjeze schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:21:
[...]

Waarom niet gewoon de leather case van Apple zelf.
Gebruikte ik op mijn iPhone XS en nu op mijn 11 Pro. Perfecte pasvorm.
Die is er niet voor de gewone 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06 14:54
tvdo schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:18:
[...]

De mujjo is een mooi Hoesje en bij mij Is de zijkant van de slider niet perfect in het midden maar storend is het niet.
De Nomad is idd dikker en zwaarder maar ik heb geen last van apps switchen.
Persoonlijk zou ik de Nomad kiezen voor de betere bescherming algemeen en dat de onderkant ook beschermd is.
Sinds ik de Nomad heb ligt de mujjo in de kast

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:52

Fjeze

AllesPerfect!

syltheboy schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:25:
[...]

Die is er niet voor de gewone 11.
Ow dat wist ik niet. Wel zonde want vind die echt fijn en mooi.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-04 23:36
Fjeze schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:42:
[...]

Ow dat wist ik niet. Wel zonde want vind die echt fijn en mooi.
Idd jammer dat die er niet zijn voor de 11. En thanks voor je advies over Nomad en mujjo! Ik heb nu geen bescherming onderaan bij de iPhone 6 en mis t niet, maar weet dus niet hoe t swipen werkt bij wisselen tussen apps. Maar goed dat t bij jou niet storend is. Ik denk dat ik dan voor Nomad ga. Die heeft ook een verhoogde rand bij t scherm toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
Mijn 11 PRO zit in een Ultra Hybrid transparent case van Spigen. Op zich voelt de case zeer kwalitatief aan, komt het midnight green nog mooi tot zijn recht en uit ervaring van mijn iPhone 7 weet ik dat die wel tegen een stootje kan. Maar nu met de 11 PRO lijkt het alsof de case nog wat dikker geworden is en voelt alles toch wel erg bulky aan.

Mijn vriendin heeft haar 11 PRO in een Nordic Elements Frejr case (kleur: Grijs/Hout) gestoken. Het midnight green van haar iPhone komt dan minder tot zijn recht, maar als case zelf voelt die ook erg kwalitatief en is sowieso minder dik dan de Spigen die ik gebruik.

Zelf heb ik nog wat hoesjes op komst: 2 goedkope van AliExpress en één (hopelijk) degelijke FramaSlimCards van Piel Frama in het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatjeB1985
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-06-2021
Zie foto.. Resultaat van keurig een hoesje dragen bij mijn iPhone 7. Helaas flink beschadigd..

Voor mijn nieuwe iPhone 11 pro ben ik op zoek naar een goed hoesje om dit te voorkomen. Iemand aanraders of advies waar ik op moet letten om dit te beperken? De Spigen Crystal Case had ik voor mijn iPhone 7, deze sla ik dus liever over :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/58gjqT5/Whats-App-Image-2019-11-03-at-20-21-28.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
PatjeB1985 schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:26:
Zie foto.. Resultaat van keurig een hoesje dragen bij mijn iPhone 7. Helaas flink beschadigd..

Voor mijn nieuwe iPhone 11 pro ben ik op zoek naar een goed hoesje om dit te voorkomen. Iemand aanraders of advies waar ik op moet letten om dit te beperken? De Spigen Crystal Case had ik voor mijn iPhone 7, deze sla ik dus liever over :)

[Afbeelding]
Je gaat het bijna met elke case hebben.. alleen met de Apple cases heb ik het niet gehad, ik denk door de zachte binnenkant.

Het komt gewoon doordat er viezigheid tussen de case en de phone komt. Vooral die spigen cases, aangezien ze die aircushion hebben en dus ruimte zit waar er makkelijk vuil tussen komt.

Regelmatig de case eraf en even schoonmaken helpt. Ik gebruik tegenwoordig gewoon goedkope baseus tpu cases via Ali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:17

[Afbeelding]
Enige verschil zit hem wel in de materialen die met de 11 pro/max gebruikt zijn. Geen matte aluminium meer dus ik zie niet heel snel gebeuren dat je zulke beschadigingen krijgt. Ik heb zelf de spigen liquid hoesje eromheen en tot nu toe niks. Wat ik wel aanraad is gewoon om de zoveel tijd je hoesje schoon te maken. Geld voor alle soorten hoesjes komt altijd wat tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann

[Afbeelding]
Gebruik deze protector voor de achterkant https://www.benl.ebay.be/...c1762f:g:efgAAOSw9G1dl2qE

Ik gebruik deze screenknight bij alle toestellen en deze zien er altijd als nieuw uit. En het maakt het je mobiel niet dikker in een hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatjeB1985
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-06-2021
Greetoz schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:22:
[...]

Je gaat het bijna met elke case hebben.. alleen met de Apple cases heb ik het niet gehad, ik denk door de zachte binnenkant.

Het komt gewoon doordat er viezigheid tussen de case en de phone komt. Vooral die spigen cases, aangezien ze die aircushion hebben en dus ruimte zit waar er makkelijk vuil tussen komt.

Regelmatig de case eraf en even schoonmaken helpt. Ik gebruik tegenwoordig gewoon goedkope baseus tpu cases via Ali
Thanks! Dan ga ik er denk ik toch maar een van Apple kopen. Nu nog bedenken welke kleur het mooiste is met mijn midnight green iPhone :)
Azmodann schreef op maandag 4 november 2019 @ 00:21:
[...]

Gebruik deze protector voor de achterkant https://www.benl.ebay.be/...c1762f:g:efgAAOSw9G1dl2qE

Ik gebruik deze screenknight bij alle toestellen en deze zien er altijd als nieuw uit. En het maakt het je mobiel niet dikker in een hoesje
Hmm.. klinkt interessant.. Passen dan alle hoesjes nog er omheen? Bijvoorbeeld die van Tech21, Spigen of de leren van Apple zelf? Die van Apple zitten er normaal vrij strak omheen toch? Ik kan me voorstellen dat dit problemen geeft met zo'n backcover er op. Wat voor hoesje heb jij er omheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
PatjeB1985 schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:34:
[...]

Thanks! Dan ga ik er denk ik toch maar een van Apple kopen. Nu nog bedenken welke kleur het mooiste is met mijn midnight green iPhone :)

[...]

Hmm.. klinkt interessant.. Passen dan alle hoesjes nog er omheen? Bijvoorbeeld die van Tech21, Spigen of de leren van Apple zelf? Die van Apple zitten er normaal vrij strak omheen toch? Ik kan me voorstellen dat dit problemen geeft met zo'n backcover er op. Wat voor hoesje heb jij er omheen?
Alle hoesjes passen er zonder problemen eromheen , ik heb UAG , apple lederen hoes , apple siliconen hoes , ....allemaal gebruikt en passen perfect. Vergelijk het met een stukje van een bladje papier dat je achter je gsm zit in het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 12:02

De Tech21 Evo Check heeft een soort van reliëf aan de binnenkant waardoor de achterkant alleen met dat reliëf contact maakt met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-06 22:26

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 80% gewijzigd door Daedalus op 07-11-2019 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 08-06 16:53

Pat-Juh

Patrick

catchingfire schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:18:
[...]

De Tech21 Evo Check heeft een soort van reliëf aan de binnenkant waardoor de achterkant alleen met dat reliëf contact maakt met de telefoon.
Ervaring met mijn oude iPhone: amper een putje oid te bekennen. Iedere week ff schoon blazen helpt (uit de case halen) en na ieder strand bezoek :+ .

Tech21 heeft prima cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Toen ik m'n 11 Pro in gebruik nam heb ik hem direct in een Apple Clear Case gestopt. Maar nu een maand later vind ik die toch te lomp, vooral de zijkanten. Ik wilde zoiets als de Caudabe Lucid Clear die ik voor m'n iPhone X had, met uitsparingen voor de knoppen en een iets minder hoge opstaande rand. Nu ik toch een screenprotector heb maakt het me ook niet meer uit dat het scherm boven de rand uitsteekt. Dus het is weer een Caudabe Lucid Clear geworden.

De Apple Clear Case houd ik nog wel als reserve, want de Caudabe-case is iets minder schokbestendig, Een val resulteert al snel in een barst in het kraakplastic, waar de Apple-case een zachte bumper heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Dennisweb schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 22:14:
Heb hier de curved screen protector van Belkin. Die heb ik voor 45 EUR bij Amac gekocht en laten plaatsen. Heel tevreden mee. Maar ik hoop dat er toch ooit een screen protector door Amac geplaatst kan worden, die geen notch uitsparing heeft.

Verder ben ik weer terug bij de Apple Clear Case. Ik had deze eerst ook, maar stuurde hem terug omdat ik hem te glad vond. Daarna een uitstapje naar de Spigen Ultra Hybrid Zwart. Maar daar zit een ontwerpfoutje in de randen.

Deze Apple Clear Case is opmerkelijk stroever en de knoppen drukken ook beter. Wellicht dat er toch iets aangepast is?
Wat voor foutje zat er in de Spigen Ultra Hybrid zwart ? Want ik zie helemaal geen foutjes, hij zit perfect om mijn iphone 11 pro.

Zelf ben ik inmiddels ook naar een Amac winkel geweest, en een Belkin Invisiglass Ultra laten plaatsen. Wordt met een machine geplaatst, en dat ging perfect! (wel in 2 keer: 1e keer toch een klein haartje tussen gekomen, maar dan plaatsen ze zo weer een nieuwe) De screenprotector die ik er eerst op had zitten (Just in Case Tempered Glass), zat echt beduidend minder mooi, en een klein hoekje van de protector was er na een goede twee weken al af gebroken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:17
StarWolfer schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:54:
[...]

Wat voor foutje zat er in de Spigen Ultra Hybrid zwart ? Want ik zie helemaal geen foutjes, hij zit perfect om mijn iphone 11 pro.

Zelf ben ik inmiddels ook naar een Amac winkel geweest, en een Belkin Invisiglass Ultra laten plaatsen. Wordt met een machine geplaatst, en dat ging perfect! (wel in 2 keer: 1e keer toch een klein haartje tussen gekomen, maar dan plaatsen ze zo weer een nieuwe) De screenprotector die ik er eerst op had zitten (Just in Case Tempered Glass), zat echt beduidend minder mooi, en een klein hoekje van de protector was er na een goede twee weken al af gebroken.
Ik heb hem ook gehad. Bij zat er wel een foutje. Het plastic sluit op de achterkant niet goed aan de zwarte rand aan of de linker kant of de rechter kant.. kan me het niet herinneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:26
Canaria schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:14:
Toen ik m'n 11 Pro in gebruik nam heb ik hem direct in een Apple Clear Case gestopt. Maar nu een maand later vind ik die toch te lomp, vooral de zijkanten. Ik wilde zoiets als de Caudabe Lucid Clear die ik voor m'n iPhone X had, met uitsparingen voor de knoppen en een iets minder hoge opstaande rand. Nu ik toch een screenprotector heb maakt het me ook niet meer uit dat het scherm boven de rand uitsteekt. Dus het is weer een Caudabe Lucid Clear geworden.

De Apple Clear Case houd ik nog wel als reserve, want de Caudabe-case is iets minder schokbestendig, Een val resulteert al snel in een barst in het kraakplastic, waar de Apple-case een zachte bumper heeft.
Ik heb een hoop cases gehad maar de Clear case van Apple is toch wel beste hoor..

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Mocht ik de overstap naar een 11 Pro maken dan ga ik misschien wel voor de Clear case van Apple. Ik ga normaal gesproken altijd voor de Leather case van Apple, scheelt het veel qua lompheid of maakt dat niet zoveel uit?

Verder heb ik nog een Bodyguardz Curved screen-protector liggen die ik destijds voor mijn Xs had gekocht, want die van Belkin (een normale) had ik niet helemaal 100% goed geplakt. Ik vond het zonde om hem er weer af te halen en nu stoor ik me er totaal niet meer aan. Die van Bodyguardz bewaar ik dus als reserve, mocht de Belkin het begeven door een val. Een anders plak ik hem op de 11 Pro, maar ik wil nog wel een jaar met mijn Xs doen.

[ Voor 52% gewijzigd door syltheboy op 07-11-2019 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 23:18

Erw

Wie heeft ervaring met de “Spigen Ultra Hybrid” case?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:43
Erw schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:30:
Ik op een iPhone 8 Plus was een goed ding ;-)

Heb inmiddels een iPhone 11 met de clear case van Apple en die is best goed.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

Nicj56 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:55:
[...]

Ik op een iPhone 8 Plus was een goed ding ;-)

Heb inmiddels een iPhone 11 met de clear case van Apple en die is best goed.
Hoe zit dat met vuil etc achter het hoesje? (Spigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:08
Lotfi schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:57:
[...]

Ik heb hem ook gehad. Bij zat er wel een foutje. Het plastic sluit op de achterkant niet goed aan de zwarte rand aan of de linker kant of de rechter kant.. kan me het niet herinneren :)
Precies dit. En dat is lelijk. Uiteindelijk ben ik teruggegaan naar de Clear Case van Apple en ik ben er eigenlijk al helemaal aan gewend. Hij is ook niet meer zo glad en stijf.

Wat wel jammer is: soms zit er een belletje onder de case bij het Apple logo op de iPhone. Even de onderkant van de case loswrikken is dan weer voldoende. Verder heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Dennisweb schreef op donderdag 7 november 2019 @ 23:45:
[...]

Precies dit. En dat is lelijk. Uiteindelijk ben ik teruggegaan naar de Clear Case van Apple en ik ben er eigenlijk al helemaal aan gewend. Hij is ook niet meer zo glad en stijf.

Wat wel jammer is: soms zit er een belletje onder de case bij het Apple logo op de iPhone. Even de onderkant van de case loswrikken is dan weer voldoende. Verder heel tevreden.
Nee sorry. Ik zie het echt niet. Sluit perfect aan, en ik heb geen naden of opstaande randen, als ik hem probeer te bewegen. Zit netjes & naadloos aan elkaar vast. Ik ben over mijn Spigen Ultra Hybrid echt meer dan tevreden.

[ Voor 10% gewijzigd door StarWolfer op 08-11-2019 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

StarWolfer schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:51:
[...]

Nee sorry. Ik zie het echt niet. Sluit perfect aan, en ik heb geen naden of opstaande randen, als ik hem probeer te bewegen. Zit netjes & naadloos aan elkaar vast. Ik ben over mijn Spigen Ultra Hybrid echt meer dan tevreden.
Geen last van vuil en stof tussen hoesje en telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 08-06 16:53

Pat-Juh

Patrick

Erw schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:30:
Best een prima case voor de 11Pro, zeker voor het geld. Twijfelde tussen deze en een duurdere varianten van andere merken dit lijkt mij echter voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

Pat-Juh schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:28:
[...]

Best een prima case voor de 11Pro, zeker voor het geld. Twijfelde tussen deze en een duurdere varianten van andere merken dit lijkt mij echter voldoende.
Ben erg benieuwd of vuil en stof makkelijk tussen de telefoon en het hoesje komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-06 20:03

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ik heb sinds kort een 11 Pro Max en merk wel dat een hoesje gewenst is :+

Maar wat is het verschil tussen een Spigen Liquid Crystal en een Spigen Ultra Hybrid?

Na een snelle search blijkt het (https://www.reddit.com/r/...s_ultra_hybrid_iphone_xr/) te liggen dat de UH ietwat dikker is en een harde achterkant heeft.

Ik ga dan voor de LQ. :)

[ Voor 41% gewijzigd door d22wth op 10-11-2019 20:51 ]

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-05 18:59
Ik merk wel dat de ultra clear enorm veel stof en vuil tussen de case en de iphone doorlaat... en ik vind hem behoorlijk bulky. Bij mn 8 plus viel dat niet op, maar bij deze 11 pro wel... ben opzoek naar een andere hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
d22wth schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:46:
Ik heb sinds kort een 11 Pro Max en merk wel dat een hoesje gewenst is :+

Maar wat is het verschil tussen een Spigen Liquid Crystal en een Spigen Ultra Hybrid?

Na een snelle search blijkt het (https://www.reddit.com/r/...s_ultra_hybrid_iphone_xr/) te liggen dat de UH ietwat dikker is en een harde achterkant heeft.

Ik ga dan voor de LQ. :)
Ik heb er nog een te koop.. maandje gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Greetoz schreef op zondag 10 november 2019 @ 22:37:
[...]

Ik heb er nog een te koop.. maandje gebruikt.
Oh ik heb m inmiddels al besteld 😅

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
Ik zie dat je hem al besteld heb maar toch reageer ik nog even: mijn 11 PRO zit in een Spigen Ultra Hybrid. Op zich biedt de case goede bescherming tegen valpartijen, dat weet ik uit ervaring. Mijn iPhone 7 zat ook altijd in een Spigen Ultra Hybrid en die ziet er na jaren nog altijd als nieuw uit. Maar voor de 11 PRO is de Ultra Hybrid nog ietsje dikker geworden. Ik vind hem persoonlijk ook wat té dik. Het valt bij een 11 PRO ook meer op dan bij een 7 vind ik.
Verder klopt het ook dat er geregeld kleine stofjes tussen de case en iPhone zitten. Om de paar dagen maak ik het even schoon. Dat had ik bij mijn 7 ook niet, terwijl het bij de 11 PRO wel is. Ik denk dus dat je met de Liquid Cristal een goeie keuze hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik zit even te twijfelen nog over in welke case ik m'n iPhone ga steken.
Ik had bij m'n iPhone 6 een Apple Siliconen case (zwart) deze ging na 1,5 jaar toch een beetje scheuren en afbrokkelen aan de onderkant, verder opzich wel tevreden mee ook al is het niet de mooiste case.

Bij m'n iPhone 8 had ik de Apple Leather case (zadelbruin) maar deze is dus helaas niet beschikbaar voor de iPhone 11 (non pro). Ik zit dus te twijfelen, of weer een siliconen case halen, of de clear case van apple, maar vind deze er persoonlijk op de foto's nogal bulky uitzien, zeker bij de randen, of op zoek nog naar een alternatief, zal daarvoor alvast even dit topic doorspitten.

[ Voor 3% gewijzigd door gise op 11-11-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Erw schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:31:
[...]

Geen last van vuil en stof tussen hoesje en telefoon?
Ik heb ook even goed gekeken, maar ja, een heel klein beetje. Dat is sinds mijn vorige post toen ik bij de Amac ben geweest (op 25 oktober, want toen was hij er eventjes af) dus best wel snel stof inderdaad. Dus ja, dat is wel een nadeel van dit hoesje?

Dat hij wat bulky is, is gewenning en ik vind het wel mooi staan. Hij beschermt daarintegen wel echt geweldig. Ik ben zo iemand waar de telefoon regelmatig van een tafel af klettert :X, en de opstaande randjes aan voor en achterkant werken dan echt als hij plat op de vloer valt _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door StarWolfer op 11-11-2019 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

H1MSELF1SH schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:10:
Ik zie dat je hem al besteld heb maar toch reageer ik nog even: mijn 11 PRO zit in een Spigen Ultra Hybrid. Op zich biedt de case goede bescherming tegen valpartijen, dat weet ik uit ervaring. Mijn iPhone 7 zat ook altijd in een Spigen Ultra Hybrid en die ziet er na jaren nog altijd als nieuw uit. Maar voor de 11 PRO is de Ultra Hybrid nog ietsje dikker geworden. Ik vind hem persoonlijk ook wat té dik. Het valt bij een 11 PRO ook meer op dan bij een 7 vind ik.
Verder klopt het ook dat er geregeld kleine stofjes tussen de case en iPhone zitten. Om de paar dagen maak ik het even schoon. Dat had ik bij mijn 7 ook niet, terwijl het bij de 11 PRO wel is. Ik denk dus dat je met de Liquid Cristal een goeie keuze hebt gemaakt.
De UH is wel prettig bij een kleine telefoon, alleen met 6,5" vallen de verschillen veel meer op. Ik hou er niet van als mijn telefoon lomp(er) aanvoelt. Het hoesje moet natuurlijk ook niet tè dun zijn. Maar ja nog steeds beter dan geen hoesje ;)

Het gaat ook maar om 15 euro dus waar doen we moeilijk over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 12:02
Dennisweb schreef op donderdag 7 november 2019 @ 23:45:

YouTube: Apple iPhone 11 Clear Case Review - A TERRIBLE, TERRIBLE case

Ben happy met m'n Tech21 EvoCheck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Toch ook een hoop tevreden gebruikers volgens mij. Deze link wordt telkens gedeeld als het om de clearcase gaat. Enige is dat hij gewoon te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleP38
  • Laatst online: 20:36
een 7min review voor een telefoon hoesje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:17
Na het half overlijden van mijn XS Max besloten om de 11 Pro Max te kopen. Heb even de clear case van Apple er om gehad, op zich erg tevreden mee, maar ik heb toch liever een wallet case.

Hij is misschien wat prijzig, maar ben voor een case van Burkley gegaan (link). Vind het ideaal dat je hem ook 'los' kunt gebruiken als je even lekker op de bank hangt of nog even in bed met je telefoon bezig bent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e8q7MXPX98uchrsuxJzUX4td/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MUfoTF3aQulWGjUouIN9dfIO/medium.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NRhxIlQPx6DYd1gFxsyEb2JZ/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dyw3xWUbrhoe826tlgKmEam9/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JBKu1xsrkJzceIxPcAEQa36r/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Kim8R55WfJximBtT4c3rdyx0/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Heeft iemand een tip waar je een glazen screen protector voor de achterkant van de iPhone 11 kan kopen? Ik heb nu en goede (onzichtbare) voor de voorkant, en goor plastic op de achterkant. De achterkant voelt heel cheap.

🌞🍃

• Arbitrator
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-04 07:42
bobdigi schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:45:
Na het half overlijden van mijn XS Max besloten om de 11 Pro Max te kopen. Heb even de clear case van Apple er om gehad, op zich erg tevreden mee, maar ik heb toch liever een wallet case.

Hij is misschien wat prijzig, maar ben voor een case van Burkley gegaan (link). Vind het ideaal dat je hem ook 'los' kunt gebruiken als je even lekker op de bank hangt of nog even in bed met je telefoon bezig bent.

[Afbeelding]
[Afbeelding] [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ziet er prachtig uit. Hoe ervaar je de pasvorm en hoe 'bulk' wordt de telefoon er van?
De prijs is vrij vors, kun je wat meer vertellen over de kwaliteit van he leer.

Ik wil m'n SE upgraden naar een 11 pro max (met name vanwege de camera's en batterij) en ergens ben ik bang dat het apparaat niet meer in m'n broekzak past 8)7

• JB

JB

Cédric roelt!

:( Ik krijg nu een luchtbel onder de “Belkin Screenforce - InvisiGlass Ultra - iPhone X/Xs/11 Pro”. Wordt met de dag groter zo lijkt :/

Mijn boefje is liev!

• Greetoz
JB schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:32:
:( Ik krijg nu een luchtbel onder de “Belkin Screenforce - InvisiGlass Ultra - iPhone X/Xs/11 Pro”. Wordt met de dag groter zo lijkt :/
Als je hem heb laten plaatsen, terug gaan ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Greetoz schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:27:
[...]

Als je hem heb laten plaatsen, terug gaan ;-)
Ja laten plaatsen inderdaad.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greetoz
JB schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:41:
[...]

Ja laten plaatsen inderdaad.
Mijn Belkin invisiglass zit er al sinds de release perfect op. Bij m’n vriendin ook.

• JB

JB

Cédric roelt!

Greetoz schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:50:
[...]

Mijn Belkin invisiglass zit er al sinds de release perfect op. Bij m’n vriendin ook.
Hier nu precies een maand..

Afbeeldingslocatie: https://imgup.nl/images/2019/11/14/belkin.jpg

@Greetoz nou dat wordt kastje naar de muur verhaal... "Nee meneer dit kan vochtschade zijn, u moet contact opnemen met Belkin" :z

edit:
Inmiddels keurig een nieuwe gekregen, hopelijk blijft deze goed

[ Voor 36% gewijzigd door JB op 14-11-2019 18:31 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Was jaren helemaal gelukkig met de leren cases van Apple zelf maar heb nu een 11 en moest dus op zoek naar een alternatief. Voorlopig geland bij een case van Decoded (link). Ben geen fan van de plastic rand rond de camera maar ik heb er ook niet echt last van. Verder: fijn klikkende knopjes, vrij 'clean' ontwerp en weinig bulk. Komt qua beleving redelijk in de buurt van de Apple cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalike
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:48
bobdigi schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:45:

[Afbeelding]
[Afbeelding] [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ziet er ook fantastisch mooi uit. Heb je die rechtstreeks op de website van Burkley gekocht? Geen last van de douane gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeryP
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-11-2024
hallo allemaal,

ik weet niet of dit al besproken is hier maar vroeg me af of er mensen zijn die het Leren Folio-hoesje voor de 11 Pro (Max) van Apple gebruiken? Hij lijkt me erg mooi maar de prijs staat me wel flink wat tegen.. tevens ben ik bang dat als je hem dubbelklapt om te bellen, je slecht te verstaan bent.. Zijn hier mensen met ervaring?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbitrator
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-04 07:42
Heeft iemand wel eens zo'n saffieren screenprotector geprobeerd?

Ik kwam dit vanavond tegen op youtube en het ziet er wel zwaar degelijk uit, maar ruim € 80,- voor een screenprotector...
https://www.shellrus.com/sapphire-x
YouTube: World's FIRST iPhone 11 Sapphire Screen Protector? Shellrus Sapphire...
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste