Op mijn huidige iPhone 7 wissel ik af tussen 2 hoesjes. De Spigen Ultra Hybrid (transparent) en de Knomo iPhone 7 Premium Leather Folio in "chili" (= rood). Jawel, in het rood, want dat past mooi bij mijn product RED iPhone 7. Ook mijn vriendin wisselt vaak tussen een back cover en een wallet case. Wij reizen vaak, zowel privé als voor het werk, en dan is een wallet case erg handig. Je kan die schuin zetten om lekker film te zien in het vliegtuig, en ook tijdens het thuiswerken is dat erg handig tijdens de conference calls.
Ondertussen zijn mijn vriendin en ik in blijde verwachting van onze iPhones 11 PRO's. Zij heeft de silver 512 GB besteld en ik de midnight green 512 GB. De volgende hoesjes zijn besteld in tweevoud.
1) iPhone 11 Pro Case Ultra Hybrid van Spigen, beide transparent.
2) Knomo maakt jammer genoeg geen iPhone wallet hoesjes meer. Decoded had vroeger als probleem dat de camera uitsparing te dicht tegen de flits zat waardoor die reflecteerde en je een wazige foto kreeg. De BookBook van TwelveSouth hing snel uit elkaar. Case-Mate maakt ook leuke wallet cases maar kwalitatief kunnen ze niet tippen aan Knomo. Ik wil verder een wallet case waar minstens 2 bankkaarten in kunnen en waar geen irritante flapjes aan de zijkant hangen om de hoes te sluiten. Uiteindelijk kwam ik via een vriend terecht bij Piel Frama:
https://www.pielframa.com...one-11-pro/framaslimcards . Zo heb ik er ook 2 besteld: één voor mij en één voor mijn vriendin. Ze kosten wel 67 euro/stuk wat zeker niet weinig is, maar de reviews zijn lovend en als ze kwalitatief zo goed zijn als Knomo dan vind ik het het geld wel waard. Mijn Knomo case ziet er na jaren nog steeds perfect uit.