Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 09:44
Volvados schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:10:
Google Fit synchronisatie lijkt nu native te werken via de Amazfit app. Kan bij "Accounts toevoegen" worden gedaan, waar eerder ook Strava en WeChat stonden.
Heb jij hier al goede ervaringen mee (of iemand anders natuurlijk)?

Ik heb het horloge pas sinds vandaag, maar ik gebruikte altijd al de Google Fit app. Hoop dat dit horloge wel een positieve bijdrage levert en niet alles in de war zal brengen

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:35

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

De GTS van mijn vrouw is deze week gesneuveld door een onhandige beweging waardoor het horloge met het glas tegen de deurpost werd geslagen.

Grote barst in het scherm.

We hebben nu een Fitbit Versa 2 gekocht omdat deze, naar ons idee, meer aansluit bij haar sportiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaive
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-11-2021
Met welke instelling kan ik instellen dat de horloge niet aangaat tijdens het slapen. Zo gauw ik mijn arm draai. Kan ik dit ergens uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Do not disturb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaive
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-11-2021
Doe je dat op de horloge, of in de app??

En waar??
En dan dat de horloge niet oplicht als ik mijn arm draai

[ Voor 13% gewijzigd door Skaive op 01-08-2020 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
In de app als het goed is. Ik heb de GTS niet meer dus doe het uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russkyl
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-01-2024
De Do Not Disturb kun je aanzetten in het menu die verschijnt als je naar beneden swiped.

Zie dit artikel voor de verschillende opties: https://support.amazfit.com/us/faq/931

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRi62
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01-04-2021
De problemen met de uitvoer naar Strava zijn nog steeds niet opgelost. Heel vervelend. Ik had goed hoop dat dit wel zou worden opgepakt, maar ik heb er nu al ongeveer 2 maanden last van. Zo heb ik weinig plezier van mijn betaalde versie van Strava. Zijn er meer die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
JaRi62 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:04:
De problemen met de uitvoer naar Strava zijn nog steeds niet opgelost. Heel vervelend. Ik had goed hoop dat dit wel zou worden opgepakt, maar ik heb er nu al ongeveer 2 maanden last van. Zo heb ik weinig plezier van mijn betaalde versie van Strava. Zijn er meer die daar last van hebben?
Ja.
Voor mij de reden om over te stappen naar Garmin.
Afgezien van het ransomware-gebeuren van de afgelopen dagen: werkt uitstekend.

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zierbeek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:08
Foute plaats

[ Voor 97% gewijzigd door zierbeek op 10-08-2020 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRi62
Wat bedoel je met ‘foute plaats’?

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Ik heb hem sinds 2 dagen in huis, alleen wil hij geen GPS signaal vinden. Of ik nou buiten of binnen sta, geen resultaat. Heb hem al 2 keer naar factory settings teruggebracht en de app opnieuw geinstalleerd op mijn telefoon. Helaas allemaal ook zonder resultaat.

Hebben jullie hier ook last van (gehad)? Wat is een mogelijke oplossing? Thanks! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:51
Hi!

Gisteren helaas mn Amazfit GTS uit mn handen laten glippen op tegels, met als gevolg dat de onderkant van het scherm gebarsten is.

Weet iemand waar het scherm van dit horloge te vervangen is? Google levert me helaas niet heel veel resultaten. Enkel een vervangend scherm, maar nergens een How-To. Liefste laat ik het dus ergens doen

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRi62
TheTinusNL schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:50:
[...]

Ja.
Voor mij de reden om over te stappen naar Garmin.
Afgezien van het ransomware-gebeuren van de afgelopen dagen: werkt uitstekend.
Ik heb inmiddels voor een andere oplossing gekozen. De app Amazfit -die inmiddels zepp heet- gebruik ik nog steeds, maar ik exporteer niet meer vanuit de app naar Strava. Daarvoor gebruik ik nu de app AmazTools. Die app biedt minder informatie dan Zepp, maar het exporteren naar Strava gaat prima. Ik doe handmatig na iedere activiteit. De app Zepp gebruik ik nog, omdat daar meer informatie is te lezen dan in AmazTools. Mijn problemen zijn hiermee opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRi62
pipapaulus schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:38:
Ik heb hem sinds 2 dagen in huis, alleen wil hij geen GPS signaal vinden. Of ik nou buiten of binnen sta, geen resultaat. Heb hem al 2 keer naar factory settings teruggebracht en de app opnieuw geinstalleerd op mijn telefoon. Helaas allemaal ook zonder resultaat.

Hebben jullie hier ook last van (gehad)? Wat is een mogelijke oplossing? Thanks! <3
Dat is apart. Bij mij werkt het wel. Soms moet ik een paar minuten wachten, maar meestal gaat het sneller.

• stephen86
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Mijn partner denkt aan de Huami GTS ter vervanging van haar Forerunner 35. Deze mist nl. de mogelijkheid workouts te maken op de telefoon en te syncen met haar watch. Dit kan mijn Vivo van Garmin wel maar die vindt ze niet zo mooi.

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om workouts te sturen naar de smartwatch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
@stephen86 Nee dat kan niet en serieus sporten met de GTS zou ik ook niet aan willen raden. Voor het maken van workouts kun je beter een 45 of 245 kopen. Of een Apple Watch als ze dit model mooi vindt.

[ Voor 17% gewijzigd door Aghanim op 12-11-2020 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stephen86
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
@Aghanim Bedankt voor je antwoord, daar was ik naar opzoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:11
Nieuwe update naar 1.0 versie lost bij mij veel op qua bugs 👍👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
summaheat schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:34:
Nieuwe update naar 1.0 versie lost bij mij veel op qua bugs 👍👍
Hoe heb je die te pakken gekregen? ik zit nog steeds op 0.1.1.16 en via Zepp geen update. :?

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:11
BarnOwl schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:03:
[...]

Hoe heb je die te pakken gekregen? ik zit nog steeds op 0.1.1.16 en via Zepp geen update. :?
Ik heb nog steeds last van de bug waar hij 2x50 m in het zwembad geregistreerd word als 1x50 m . Beetje frustrerend maarja hopelijk bij update beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 21:10
Is er nog iemand hier die gaat upgraden naar de GTS 2 of de GTS 2e?

Met name de GTS 2e vind ik interessant gezien de batterij 14 dagen mee gaat (op papier ;-)).
Er zit alleen geen interne opslag op en geen speaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 21:10
Inmiddels de Amazfit GTS 2e binnen gekregen.

Eerste indruk:

Draagt fijner dan mijn fitbit charge 2
GPS is snel en accuraat. De wandelingen meet hij exact.
Stappen telt hij goed. Bijna gelijk aan een Fitbit alta hr
Display erg mooi
notificaties krijg ik allemaal goed binnen, ook van teams.
Temperatuur meet hij van de huid, heb je niet veel aan.
Batterij ca -10% per dag, maar kijk regelmatig. Hartslag per minuut. Always on staat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldijomo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-08 12:20
We hebben hier de GTS gold en we merken dat na 3 a 5 dagen max. de batterij op is. Er word alleen bijgehouden als er gewandeld word in het sportgedeelte.

Nu lees ik dat dit voornamelijk door de GPS komt?

Is er een mogelijkheid om deze uit te zetten of dat de GTS de GPS van je telefoon gebruikt.

En

Zijn er nog andere items die extreem veel batterij zuigen en uit gezet kunnen worden want die genoemde 14 dagen bij normaal gebruik en 46 in stand-by modes worden hier echt niet gehaald. Wat is normaal wat is stand-by modes dan, dat je hem op je nachtkastje laat liggen?

Hoop dat jullie tips hebben!

https://mastodon.nl/@NiemPseu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldijomo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-08 12:20
GTS 2e nu ook binnen en enige weken in bezit. IK ben gegaan voor de mat zilver\chrome\titanium met groene band. Geen idee hoe de metaalkleur echt heet.

Mijn ervaring als volgt:

Ik heb voor zowel de app als het horloge al updates gekregen. App 6.0.2 horloge 1.3.22.01.
Hierbij is de lay-out van zwart en onleesbaar chaotisch, naar netjes wit en overzichtelijk gegaan.

Bij mijn eerste opladen en gebruik had ik alle sensoren aangezet, dit was ik gewent vanuit mijn Huawei die ook 14 dagen mee ging dus gaan. Helaas pakte dit geheel anders uit, verbruik zakte naar 30% per 24h.

Nadat ik in Gezondheidsbewaking de opties "voortdurende stressbewaking" en "ademhalingskwaliteit (Beta)" had uitgezet en de hartbewaking van 1 naar 30 minuten zakte het verbruik drastisch. Nu hangt het op 7% per dag. Dit is incl. een a twee uurtjes sporten per dag met GPS en constante hartbewaking die automatisch aan gaat zodra je een sportoptie gebruikt.

De watchfaces zijn zeer miniem, maar in de Google Playstore is de optie om er honderden gratis meer te krijgen. Let goed op welke GTx je download van Rokitskiy.DEV anders werkt het niet.

Met de 7% kom je ook echt rond de 14 dagen dus ik ben zeer tevreden met deze 2e versie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PexVnZ-kqJDJRjM4l8d9zMnsIdk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mDvIcyTtR2JlsEqOpfWPIM2T.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Eldijomo op 26-07-2021 16:40 ]

https://mastodon.nl/@NiemPseu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariska1
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 05-11-2022
ik heb een amazfit horloge.
Tijdens mijn workout stopt deze regelmatig en ben ik alles kwijt.
heb al resets gedaan en opnieuw de app geinstalleerd. wie heeft daar ook last van en weet iemand dit op te lossen?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Xiaomi Amazfit GTS] Levertijden & Prijzen
- Cases, bandjes e.d.: [Xiaomi Amazfit GTS] Accessoires