GTS 2e nu ook binnen en enige weken in bezit. IK ben gegaan voor de mat zilver\chrome\titanium met groene band. Geen idee hoe de metaalkleur echt heet.
Mijn ervaring als volgt:
Ik heb voor zowel de app als het horloge al updates gekregen. App 6.0.2 horloge 1.3.22.01.
Hierbij is de lay-out van zwart en onleesbaar chaotisch, naar netjes wit en overzichtelijk gegaan.
Bij mijn eerste opladen en gebruik had ik alle sensoren aangezet, dit was ik gewent vanuit mijn Huawei die ook 14 dagen mee ging dus gaan. Helaas pakte dit geheel anders uit, verbruik zakte naar 30% per 24h.
Nadat ik in Gezondheidsbewaking de opties "voortdurende stressbewaking" en "ademhalingskwaliteit (Beta)" had uitgezet en de hartbewaking van 1 naar 30 minuten zakte het verbruik drastisch. Nu hangt het op 7% per dag. Dit is incl. een a twee uurtjes sporten per dag met GPS en constante hartbewaking die automatisch aan gaat zodra je een sportoptie gebruikt.
De watchfaces zijn zeer miniem, maar in de Google Playstore is de optie om er honderden gratis meer te krijgen. Let goed op welke GTx je download van Rokitskiy.DEV anders werkt het niet.
Met de 7% kom je ook echt rond de 14 dagen dus ik ben zeer tevreden met deze 2e versie.
[
Voor 13% gewijzigd door
Eldijomo op 26-07-2021 16:40
]