Dan zit je een spelletje te spelen (via emulator) op je LG, krijg je ineens een melding dat Android 12 update beschikbaar is.
Ik moest een foto maken met mijn andere telefoon, want ik heb al de Google account ontkoppeld van de LG
Ik heb de LG nog puur voor wat emulators, omdat mijn iPhone die niet draait (deze heeft de LG vervangen) en mijn andere Samsung telefoon kan er minder goed mee omgaan vanwege de Exynos chip.
Maar ik geef toe, als je mij exact 3 jaar en 1 maand geleden had verteld dat de LG G8S van Android 9 helemaal naar Android 12 zou gaan, zou ik zo iemand uitlachen.
Het is dan ook zo enorm zonde dat LG pas hun update beleid heeft verbeterd nadat ze zijn gestopt met het uitbrengen van smartphones, want ze hebben de laatste jaren al niet zo enorm veel verschillende modellen uitgebracht, maar toch was het hele update beleid gewoon slecht.
Ik ben dan ook vooral benieuwd naar de performance in emulatie en of de bugs die Android 11 met zich meebracht nu weg zijn, in mijn ogen was de Android 10 update qua performance, bugs en accuduur het beste en het meest stabiele.