Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
Ondanks dat ik inmiddels een andere telefoon heb, ik gebruik de LG nog vooral voor emulators.

Kreeg ineens een melding voor een nieuwe update, ben benieuwd of de G8S net als de V50 ook ooit Android 12 gaat krijgen.

Patch niveau 1 Juni 2022.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UE2DzYZeYQtsNSAgqdpsn7pn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius22
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 20-08-2022
De camera-app die ik gebruikte op de LG G8S thinq, is ineens vervangen door een veel simpeler exemplaar. Het gaat om de app die bij aanschaf op het toestel zat. Geen portretstand meer, geen handmatige instellingen meer, niet meer mogelijk om raw-opnamen te maken, etc. Heel jammer. Herkent iemand dit? Ik wil m'n oude app terug! Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Julius22 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:29:
De camera-app die ik gebruikte op de LG G8S thinq, is ineens vervangen door een veel simpeler exemplaar. Het gaat om de app die bij aanschaf op het toestel zat. Geen portretstand meer, geen handmatige instellingen meer, niet meer mogelijk om raw-opnamen te maken, etc. Heel jammer. Herkent iemand dit? Ik wil m'n oude app terug! Wat kan ik doen?
Net bij mij zelf nagekeken, RAW staat zoals altijd in settings als je "Handmatige Camera" kiest en portret heeft een knop in "Meer" in de Camera app.

Android 11 hier met nieuwste security patch, maar de genoemde locaties zijn niet anders sinds dat ik het toestel heb (bij aankoop draaide deze Android 9)

Mocht het er alsnog niet staan, reset de hele app eventueel (gegevens en cache legen)

[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 19-08-2022 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius22
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 20-08-2022
Thanks! Toen ik vanmorgen de app weer opende, was alles bij het oude. Een raadsel hoe dat mogelijk is. Ik heb geen instellingen gewijzigd of updates uitgevoerd.
Ik heb weer allerlei standen, zoals: portret, AI camera en handmatige camera. Gisteren had ik er maar twee: foto en video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:53
Zag dat mensen met LG G8 al android 12 hadden ontvangen. Ben benieuwd of wij deze update ook mogen verwachten.

Zijn er überhaupt nog mensen die hun LG g8s gebruiken? Ik ben van plan om die van mij te fabrieksresetten als de nieuwe update naar 12 ooit komt. Hopelijk kan ik er dan weer 1 a 2 jaar mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Dan zit je een spelletje te spelen (via emulator) op je LG, krijg je ineens een melding dat Android 12 update beschikbaar is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/KRS04rCEvINoO6aGVU7GqfvA.jpg

Ik moest een foto maken met mijn andere telefoon, want ik heb al de Google account ontkoppeld van de LG

Ik heb de LG nog puur voor wat emulators, omdat mijn iPhone die niet draait (deze heeft de LG vervangen) en mijn andere Samsung telefoon kan er minder goed mee omgaan vanwege de Exynos chip.

Maar ik geef toe, als je mij exact 3 jaar en 1 maand geleden had verteld dat de LG G8S van Android 9 helemaal naar Android 12 zou gaan, zou ik zo iemand uitlachen.

Het is dan ook zo enorm zonde dat LG pas hun update beleid heeft verbeterd nadat ze zijn gestopt met het uitbrengen van smartphones, want ze hebben de laatste jaren al niet zo enorm veel verschillende modellen uitgebracht, maar toch was het hele update beleid gewoon slecht.

Ik ben dan ook vooral benieuwd naar de performance in emulatie en of de bugs die Android 11 met zich meebracht nu weg zijn, in mijn ogen was de Android 10 update qua performance, bugs en accuduur het beste en het meest stabiele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:53
Mizgala28 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:28:
Dan zit je een spelletje te spelen (via emulator) op je LG, krijg je ineens een melding dat Android 12 update beschikbaar is.

[Afbeelding]

Ik moest een foto maken met mijn andere telefoon, want ik heb al de Google account ontkoppeld van de LG

Ik heb de LG nog puur voor wat emulators, omdat mijn iPhone die niet draait (deze heeft de LG vervangen) en mijn andere Samsung telefoon kan er minder goed mee omgaan vanwege de Exynos chip.

Maar ik geef toe, als je mij exact 3 jaar en 1 maand geleden had verteld dat de LG G8S van Android 9 helemaal naar Android 12 zou gaan, zou ik zo iemand uitlachen.

Het is dan ook zo enorm zonde dat LG pas hun update beleid heeft verbeterd nadat ze zijn gestopt met het uitbrengen van smartphones, want ze hebben de laatste jaren al niet zo enorm veel verschillende modellen uitgebracht, maar toch was het hele update beleid gewoon slecht.

Ik ben dan ook vooral benieuwd naar de performance in emulatie en of de bugs die Android 11 met zich meebracht nu weg zijn, in mijn ogen was de Android 10 update qua performance, bugs en accuduur het beste en het meest stabiele.
Werkt Android 12 een beetje?

Ik zit nu op Android 11 en durf hem (nog) niet te updaten.

Ik wil een dezer dagen mijn telefoon naar fabrieksinstellingen terugbrengen zodat ik er weer een jaartje mee vooruit kan. Volgens mij heeft Android 12 ook niet veel grote spannende verbeteringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
banaliteit schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:14:
[...]

Werkt Android 12 een beetje?

Ik zit nu op Android 11 en durf hem (nog) niet te updaten.

Ik wil een dezer dagen mijn telefoon naar fabrieksinstellingen terugbrengen zodat ik er weer een jaartje mee vooruit kan. Volgens mij heeft Android 12 ook niet veel grote spannende verbeteringen.
Ik moest twee keer kijken of de update gelukt was aangezien er zo weinig verschillen zijn.

Paar tweaks in de muziek app (chromecast support die nu goed werkt) en hier en daar een andere knopje en uiterlijk.

A12 draait even goed/slecht als A11 (want de kleine stoters in animaties op bepaalde plekken, en de verlaagde performance in emulators die A11 met zich meebracht, zijn nog steeds van toepassing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman63
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 20:31
Weet niet of het aan de laatste update ligt maar ik heb regelmatig een niet opkomend toetsenbord. Het gebeurd bij meerdere apps. Bij b.v. whatsapp of de mail krijg je geen toetsenbord. Pas na een herstart van de telefoon werkt het weer.
Hebben jullie hier ook last van?
Pagina: 1 2 Laatste