Toon posts:

[LG G8s ThinQ] Ervaringen en discussie

Pagina: 1
Acties:

• Erik11
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 05-01 09:58
Niet eens een topic in het forum gedeelte... Dat kan weinig goeds betekenen.

Waarom is er zo, relatief, weinig aandacht voor dit toestel op tweakers? Als ik de reviews elders lees laat het toestel nauwelijks steekjes valen (grootste nadelen zijn het update beleid, LG skin en de grotere notch), maar is het ook nergens een echte uitblinker. Gezien de specs icm de huidige prijs had ik toch een stuk meer aandacht omtrent dit toestel verwacht.

Mijn Nokia 8 is aan vervanging toe en ik ben eigelijk weer op zoek naar zo'n goed value for money toestel en eigelijk is alleen de LG G8s ThinQ overgebleven op m'n shortlist. Mooie behuizing en formaat, prima spec's en een meer dan prima prijs. Waar zit volgens jullie het addertje?

• Erik11
Dus de meeste hier zullen eerder voor de Xiaomi Mi 9T Pro gaan?

Qua prijs/ spec's iig zeer vergelijkbaar

• Erik11
Ik was eigelijk al bijna zeker om de LG8S te gaan bestellen, maar na tips toch nogmaals naar de net uitgbrachte Xiaomi Mi 9T Pro gaan kijken en nu weet ik het niet meer...

Wat vinden jullie doorslaggevende argumenten om voor te gaan bij deze toestellen?

Het design, formaat en ips cerificering spreken voor de LG wat mij betreft, maar het nog iets grotere scherm zonder notch spreken weer voor de Xiaomi. Qua GUI kan ik er niets over zeggen aangezien ik van Android one af kom, wat daar dichterbij ligt qua interface weet ik niet.

• Erik11
remanus schreef op zondag 8 september 2019 @ 14:09:
Ik heb met dezelfde keuze gezeten, was er helemaal overtuigd van om de 9T pro te halen. Toen kwam ik de LG G8s met vinger scanner aan de achterkant tegen(een plus punt voor mij), top specs en maar 400 euro. Ik heb de LG besteld en na 3 dagen gebruik nog geen tel spijt van. Het enige min punt tot nu toe is de plek van de aan en uit knop.

Ik zelf kom van een Oneplus 5t en daarvoor ook meerdere Oneplus toestellen gehad. Oneplus wordt door vele geprezen om zijn kale android skin. Mijn mening over LG is dat de skin niet zo heel veel scheelt, dat kan ook misschien komen omdat ik nova launcher gebruik.

Ik zou zeggen vergelijk jouw plus en min punten en maak daar je keuze uit. Ze zullen verder niet veel voor elkaar onder doen.

Trouwens bij de KPN kan je hem testen, hij lag in Tilburg gewoon in de winkel.
Het is uiteindelijk de Xiaomi geworden. Had toch net wat meer vertrouwen in hun GUI en updatebeleid
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee