GT3 - Welke auto's gebruiken jullie het meest?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 657 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

Steffie

Opaque

Op woensdag 24 juli 2002 00:49 schreef Waterlelie het volgende:
Dat je autos kan winnen geld alleen voor de ps2 zeker he?
GT3 is een compleet anders spel dan Grand Theft Auto 3 ;)
Op woensdag 24 juli 2002 00:25 schreef Harwin het volgende:
Oude quote :P

Hoe doe jij dat bij Endurance races dan? Ik ben nu met Trial Mountain 3 Hour bezig, maar lig een ronde of 4 voor op de nummer twee. Hele veld ligt trouwens einden uit elkaar, is beetje saai racen zo. Enige lol is nog om te proberen of ik de snelste rondetijd kan verbeteren.
Die speel ik normaal nooit. Heb ze allemaal een keer gedaan omdat het nodig is om het spel uit te spelen. Maar het duurt mij wat te lang. Niet zozeer de afstand van de races zelf, maar ik heb eigenlijk geen goede auto met setup kunnen vinden waarmee je een ronde of 50 exact even hard rijdt als de rest van het veld.

Totaan de eerste bandenstop is het vaak erg close en daarna wordt het een chaos en rijd ik op de een of andere manier ineens twee seconden per ronde sneller dan de rest van het veld.

AI mogen ze weleens wat bijschaven. Voor een deel hebben ze dat al succesvol gedaan in Concept. Met gelijkwaardig materiaal rijdt je niet zo snel meer weg van de rest op Ace niveau. Echter de lijnen die ze rijden zijn nog veel te statisch en houden praktisch geen rekening met wat jij doet.

De meeste van die endurance races heb ik geloof ik gereden met die Denso Sard Supra GT.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste