GT3 - Welke auto's gebruiken jullie het meest?

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 657 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:51

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje bezig met GT3, en ik vind het nog steeds een MEGA-VET spel! 8-) Heb al m'n rijbewijzen behalve de laatste (S-license) op 4 onderdelen na. Ben niet voor goud gegaan, maar voor brons of zilver. Ben begonnen met een Mazda MX-5 die ik ondertussen aardig heb getuned. Heb nu een aantal auto's waarmee ik enkele endurance-races (bijv. 100 rondjes op de oval) kan winnen. Hier kan je een hoop geld winnen en een leuke auto.
Ik heb er nu ongeveer 20 stuks (had er meer maar heb er ook enkele verkocht) en deze gebruik ik het meeste:

* Chrasher MX-5 321 pk eerste auto
* Chrasher LANCER Evolution VII GSR 449 pk te gebruiken in de rally's.
* Chrasher VIPER GTS 749 pk snel maar erg zwaar
/me Racecar 760 pk (gewonnen) beste auto op dit moment, snel en licht :9~
* CORVETTE C5R 754 pk pas gewonnen.

enkele pics genomen met van de TV met m'n digicam: :9

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-05.jpg

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het ook nog steeds een errug leuk spel.

Ik heb nu 1,700,000 credits en rij het meest in mijn F1 wagentje. Daar verleer je het rijen btw wel van.

Ik moet Special ook nog halen en heb al 4 Endurance races gereden. Mijn eerste auto was een PT Cruiser, echt een kloteding. De vetste auto van het spel is de GT-One! Je weet wel, die met licht-blauw en oranje enz. Wat een geluid komt daar uit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja ik rij nog steeds in mn Mazda MX-5 (j) met maar 244 pk.. maarja ben net terug van vakantie dus ga het deze dagen maar ff inhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
oe dat ziet er leuk uit......vooral die viper :)

maar helaas geen PS2 :'(

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
[update]
Johoo.. Ik heb net mijn eerste F1-wagen gewonnen! :) Ga hem morgen eens aan de tand voelen in een aantal races. Als die wagen echt zo snel is dan denk ik dat ik hem niet zo vaak ga gebruiken. Vind het veel leuker om met wat competatievere auto's te rijden.

* Chrasher 001 F1 Car 790 pk gewonnen in de Super Speedway Endurance (+/- 1 uur sturen)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~
/me kruipt gelijk achter de PS2 en komt er pas achter vandaan als die een F1 wagen heeft :P
Tot over een jaartje dus :+

F1 auto's zijn dus alleen maar bij endurance race's te winnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zeg loop me niet zo lekker te maken, straks wil ik ook een PS2 :9~

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 00:30 schreef qball het volgende:
F1 auto's zijn dus alleen maar bij endurance race's te winnen :?
Yep, wat ik begrepen heb van enkele sites en nieuwsgroepen kan je deze alleen winnen met endurance races en in de professional league. Voor de professional league heb je volgens mij wel de S-licentie nodig. :( (is heel erg lastig). Alleen dan kan je tegen andere F1-wagens rijden op het circuit van Monaco. :9~ Deze race is eerst nog "hidden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Als ik binnenkort weer een paar leuke auto's heb gekocht of gewonnen, dan zal ik die hier ook posten (inclusief pics). :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 00:49 schreef Chrasher het volgende:

[..]

Yep, wat ik begrepen heb van enkele sites en nieuwsgroepen kan je deze alleen winnen met endurance races en in de professional league. Voor de professional league heb je volgens mij wel de S-licentie nodig. :( (is heel erg lastig). Alleen dan kan je tegen andere F1-wagens rijden op het circuit van Monaco. :9~ Deze race is eerst nog "hidden".
AAAAAAARGH die race moet ik doen :9~
/me gaat dan ook maar eens voor t s licence (moet eerst nog maar ff a international halen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 00:40 schreef D³ het volgende:
Zeg loop me niet zo lekker te maken, straks wil ik ook een PS2 :9~
Idd

In 1 nam ik altijd een Supra, RX-7, Viper, Cerbera, GTO of Skyline. Skyline en Supra kon je tunen tot 900+ PK. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: Kan iemand mij vertellen op GT3 er PRECIES het zelfde uit als de reclame op TV :? In-game dus.

GT3 zoals in die reclame ziet er echt supermooi uit, maar van de verschillende screenshots her en der ben ik niet echt onder de indruk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 01:20 schreef Marius het volgende:
offtopic: Kan iemand mij vertellen op GT3 er PRECIES het zelfde uit als de reclame op TV :? In-game dus.

GT3 zoals in die reclame ziet er echt supermooi uit, maar van de verschillende screenshots her en der ben ik niet echt onder de indruk. :)
Ik heb alleen die reclame gezien van die Viper op dat natte wegdek die tegen de richting in rijdt en dan 180 graden draait. Mijn eerste reactie was: Jeeezz.. dat hebben ze slecht opgenomen of verwerkt (ik vond dat er niet echt strak uitzien). Op mijn TV (via een SCART-aansuiting) ziet het er nog strakker uit! *D
Probeer eens een demotje te bekijken in één of andere gameshop of bij vrienden, dan weet je het zeker. Die plaatjes die je hier ziet halen absoluut niet de kwaliteit die je in werkelijkheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

Steffie

Opaque

Yaris cup in de Professional League vond ik wel cool. Was erg competatief (wel alles gewonnen).

De leukste auto's om mee te rijden vind ik vaak de auto's die goed driften. Op dit moment heb ik daarvan:
- Viper GTS
- R34 GT-R met VCD vol op de achterwielen ingesteld
- DB7 Vantage Coupe
- Camaro Z28

ASM en TCS zet ik altijd uit :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 01:26 schreef Chrasher het volgende:

[..]

Ik heb alleen die reclame gezien van die Viper op dat natte wegdek die tegen de richting in rijdt en dan 180 graden draait. Mijn eerste reactie was: Jeeezz.. dat hebben ze slecht opgenomen of verwerkt (ik vond dat er niet echt strak uitzien). Op mijn TV (via een SCART-aansuiting) ziet het er nog strakker uit! *D
Probeer eens een demotje te bekijken in één of andere gameshop of bij vrienden, dan weet je het zeker. Die plaatjes die je hier ziet halen absoluut niet de kwaliteit die je in werkelijkheid hebt.
WOW, da's dan echt mooi gewoon. Zal wel een tijdje duren voordat er een racegame voor de PC in die kwaliteit uitkomt.
Jammer dat ik de PS2 + GT3 + stuur nog te duur vind, anders wist ik het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Huur een ps2 bij je videoboer ofzow...ga ik ook doen. Kan ik alvast mezelf verlekkeren aan GT3 :9~

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Huren! Verdomd dat is een goed plan, ik bedoel voor 1 spel een console kopen is toch wat té (FF en MGS boeien me niet echt).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Kost wel wat...bij videoland hier is het ƒ300,- borg en ƒ40,- per dag apparaat huur :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hmmz das wel prijzig ja :(

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Heb nu nog maar 2 autos maar het meeste rijd ik met mijn EvoVI,opgefokt tot +/-557pk 8-) *D

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 19:10
Op maandag 30 juli 2001 01:40 schreef Harwin het volgende:
Kost wel wat...bij videoland hier is het ƒ300,- borg en ƒ40,- per dag apparaat huur :(
En wat kost een spelletje per dag/week ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die reclame ziet er idd bagger uit! 8-) Wel grappig trouwens...

Hey! Ik won met die Super Speedway Endurance 1x een Clio Sports en 3x een Corvette C5R. Ik heb een zwarte F1 gewonnen met 100 laps Tokyo. Niet normaal man, die duurde 2.30u of zo. Er zijn maar 4 cups in Prof. League waarvoor je Special nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de borg kun je meestal wel afdingen. (voor 100 piek doen ze het meestal ook wel)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Op maandag 30 juli 2001 02:49 schreef FRaGMaN het volgende:
op de borg kun je meestal wel afdingen. (voor 100 piek doen ze het meestal ook wel)
Ik ga ff afdingen in de Videoland, tis geen rommelmarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Wat boeit de borg nou? Die krijg je toch weer terug. Als je dan gaat afdingen doe het dan op de huurprijs. Bijvoorbeeld als je dat ding een week leent dat je een stuk minder hoeft te betalen.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op maandag 30 juli 2001 02:09 schreef Sir_Killalot het volgende:

[..]

En wat kost een spelletje per dag/week ?
5 piek per dag of 25 piek per week dacht ik. Ik huurde wel eens psx spellen en dan had ik 3 voor 30 piek een week lang. Ik zal wel ff kijke, denk da'k morgen wel ff bij de videoboer kom, moettoch ff naar winkelcentrum.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo! On-topic alstublieft! Die armoedzaaier-talk kan ook via ICQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op maandag 30 juli 2001 03:00 schreef Sir_Killalot het volgende:

[..]

Ik ga ff afdingen in de Videoland, tis geen rommelmarkt...
Lol *D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Op maandag 30 juli 2001 03:07 schreef 007 het volgende:
Hallo! On-topic alstublieft! Die armoedzaaier-talk kan ook via ICQ.
:?

Wat zeur je nou, we hebben het nog steeds over GT3 hoor.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Laatst online: 02-10 22:44
Net als in deel 2: Suzuki Pikes Peak racer - dat ding is zo gigantisch snel, daar win je alles mee, zelfs als je ze een rondje voorsprong geeft!! ( heel leuk om andere auto`s mee te winnen, wegligging is ook super,voor rally en wegraces ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Tip voor de mensen die graag een stuur willen maar die het te duur vinden.

Dit is het "Force Feedback Racing Wheel" van Thrustmaster.

Afbeeldingslocatie: http://europe.thrustmaster.com/products/products/motorsports/images/pc_ferrariffb.gif

Dit stuur is in het verleden altijd erg goed getest. Ik had dit stuur dus al voor de PC. Gelukkig bleek dat het stuur het ook prima doet aan de PS2!!! :)
Thrustmaster heeft nu net dit stuur opnieuw uitgebracht in een doos waar ook op staat dat het met de PS2 werkt enzo, maar de oude versie is dus precies hetzelfde. Deze oude versie verkopen ze nog in veel winkels.

Een erg goed(kop)e oplossing voor de PS2 EN de PC.

Thrustmaster site: http://europe.thrustmaster.com/products/products/motorsports/pc_ferrari_ffb_racwheel.php

Edit: In een Press Release op de site staat ook bevestigd dat het stuur PS2 compatible is. Deze had ik nog niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony zegt dat alleen dat Logitech-stuur werkt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op maandag 30 juli 2001 13:47 schreef 007 het volgende:
Sony zegt dat alleen dat Logitech-stuur werkt hoor!
Ze hebben natuurlijk een vette deal met Logitech >:) Op de Thrustmaster site staat inderdaad dat het stuur ook op een PS2 werkt.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op maandag 30 juli 2001 10:04 schreef Joop het volgende:
Tip voor de mensen die graag een stuur willen maar die het te duur vinden.

Dit is het "Force Feedback Racing Wheel" van Thrustmaster.

[afbeelding]

Dit stuur is in het verleden altijd erg goed getest. Ik had dit stuur dus al voor de PC. Gelukkig bleek dat het stuur het ook prima doet aan de PS2!!! :)
Thrustmaster heeft nu net dit stuur opnieuw uitgebracht in een doos waar ook op staat dat het met de PS2 werkt enzo, maar de oude versie is dus precies hetzelfde. Deze oude versie verkopen ze nog in veel winkels.

Een erg goed(kop)e oplossing voor de PS2 EN de PC.

Thrustmaster site: http://europe.thrustmaster.com/products/products/motorsports/pc_ferrari_ffb_racwheel.php

Edit: In een Press Release op de site staat ook bevestigd dat het stuur PS2 compatible is. Deze had ik nog niet gelezen.
erm...ik heb dat stuur op me pc, maar goedkoop? ƒ379,95 heb ik er voor betaald en in een zooi zaken gekeken en nergens goedkoper. Maybe bij de Pricewatch..die kende ik toen nog nie :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb een verneukte mazda MX5 :( gaat nog maar 196 met 371 pk :P ben al aan het sparen voor een Lancer Evo VI :)

[edit] na al jullie getiep over stuurwielen heb ik mijn Logitech wingman formula force ook maar is van m'n pc getrokken en getest.. nix :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Williams BMW F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik heb nu een Skyline GT-R v-spec II,"lichtjes" opgevoerd,heb nu 1055pk :9~ en een top van 371 km/u 8-)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op maandag 30 juli 2001 19:07 schreef Kezmanatic het volgende:
Ik heb nu een Skyline GT-R v-spec II,"lichtjes" opgevoerd,heb nu 1055pk :9~ en een top van 371 km/u 8-)
De R34 kan makkelijk de 420 halen hoor, op midfield haal ik er al rond de 392 mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 30 juli 2001 19:16 schreef Steffie het volgende:

[..]

De R34 kan makkelijk de 420 halen hoor, op midfield haal ik er al rond de 392 mee ;)
Welke R34? :)
Maar ik vind het toch niet slecht van een auto die standaard "maar" 276pk heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

De Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec II

Afbeeldingslocatie: http://www.skylinesdownunder.co.nz/skylinepictures/r34pics/r34no6.gif

Ding wordt in Australië veel gebruikt voor drag races. De R32 kan volgens mij nog iets harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! Daar heb ik idd een zeer vette versie van gewonnen, gaan we zo es ff tunen dan. Maar mijn RUF GTR (of zo, die van 160.000) heeft nu 1099pk'tjes aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ff voor de newbies :)

'k heb nu een mazda MX5 waarmee ik alles verreden heb wat ik kan winnen :(

moeilijkste is die turbo cup waarvan ik die tokyotrack niet kan winnen. Wat is een goede auto om nu te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 30 juli 2001 19:35 schreef Steffie het volgende:
De Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec II

[afbeelding]

Ding wordt in Australië veel gebruikt voor drag races. De R32 kan volgens mij nog iets harder.
Ik heb de R34 II,wat heb je er dan nog meer aan vertimmerd?
Ik heb de alles getuned wat er getuned kan worden.
Of heb je ook die sportversnellingsbakken en tandwielen gekocht enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 30 juli 2001 21:06 schreef Ruud het volgende:
nu ff voor de newbies :)

'k heb nu een mazda MX5 waarmee ik alles verreden heb wat ik kan winnen :(

moeilijkste is die turbo cup waarvan ik die tokyotrack niet kan winnen. Wat is een goede auto om nu te kopen?
Ik heb eerst met mijn eerste auto nog ff doorgespaard en toen een EVO VI gekocht,redelijk goedkoop en ook goed en goedkoop op te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op maandag 30 juli 2001 21:23 schreef Kezmanatic het volgende:
Ik heb de R34 II,wat heb je er dan nog meer aan vertimmerd?
Ik heb de alles getuned wat er getuned kan worden.
Of heb je ook die sportversnellingsbakken en tandwielen gekocht enzo?
- full customizable suspension
- sport brakes
- brake controller
- engine helemaal opgefokt
- turbo die van 80.000 knikkers
- racing intercooler
- full customizable gearbox
- VCD controller om van de 4WD achterwielaandrijving te maken 8-)
- medium hard racing tyres
- level 3 weight reduction

Verder heb ik die bak zo ingesteld dat die een beetje crappy stuurt, maar wel vet hard gaat en snel optrekt. Uiteraard ASM en TCS uitgezet.
Race er eigenlijk alleen maar mee op Test Course, Midfield Raceway, Super Speedway, Tokyo en Grand Valley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 30 juli 2001 22:12 schreef Steffie het volgende:

[..]

- full customizable suspension
- sport brakes
- brake controller
- engine helemaal opgefokt
- turbo die van 80.000 knikkers
- racing intercooler
- full customizable gearbox
- VCD controller om van de 4WD achterwielaandrijving te maken 8-)
- medium hard racing tyres
- level 3 weight reduction

Verder heb ik die bak zo ingesteld dat die een beetje crappy stuurt, maar wel vet hard gaat en snel optrekt. Uiteraard ASM en TCS uitgezet.
Race er eigenlijk alleen maar mee op Test Course, Midfield Raceway, Super Speedway, Tokyo en Grand Valley.
Ok bedankt,ik zal eens aan het klussen gaan :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
OK mensen, ik heb vandaag niet zoveel tijd gehad :( , dus zet ik maar wat andere wagens neer die nu in mijn garage staan.

* Chrasher vraagt zich nog steeds af wat die SUZUKI ALTO in zijn garage doet? :?

Op de pics staan het type en de specificatie / power van de auto.
Heb net een VW BEETLE en een AUDI TT gekocht om in die speciefieke races te kunnen meerijden (heb ze al voor +/- 70% getuned). Eens kijken wat we morgen kunnen winnen. :)

Zoals je kan zien heb ik met de meeste van deze wagens nog geen kilometer gereden. |:(

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKingpin
  • Laatst online: 06-12-2017

DaKingpin

i rule DUH!!!

Op maandag 30 juli 2001 01:31 schreef Marius het volgende:

[..]

WOW, da's dan echt mooi gewoon. Zal wel een tijdje duren voordat er een racegame voor de PC in die kwaliteit uitkomt.
Jammer dat ik de PS2 + GT3 + stuur nog te duur vind, anders wist ik het wel. :)
is er niet een proggie ofso dat je um gewoon op de pc kan spelen zoals bleem op de ps1 dan noem ik nu wel een kutproggie maar goed dat moet er wel wezen ofso so ja pplz plzzzz let me know :)

ik heb btw es op een lan gt3 op een beamer gespeeld als je dat siet wil je cht nix anders meer maarja een beetje beamer is al gouw zon 20.000 :'( owwel w8 tot de volgende lan er is :9~

iff u suck like the best go down like the rest (it`s my duty to please that booty =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je GT3 op je PC wil simuleren heb je een systeem nodig wat niet te koop is. Dus dream on! Of koop gewoon een PS2. Maar 'kopen' komt niet voor in het woordenboek van GoT. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Ik zal morgen wel ff paar filmpjes en screenies maken via mijn tvkaart.

Mijn nieuwste aanwinst is een FTO LM. Geen leuke auto, veelste veel grip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GElukig hebben ze die viper iets beter bestuurbaarder gemaakt, want dat zoog echt in 2. En die gold metalic Alto heb ik ook :D Hij is alleen nog niet voledig getuned.

Alto roeleerd zwaar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 01:50 schreef 007 het volgende:
Als je GT3 op je PC wil simuleren heb je een systeem nodig wat niet te koop is. Dus dream on! Of koop gewoon een PS2. Maar 'kopen' komt niet voor in het woordenboek van GoT. :r
Als ik dat spel zou kunnen spelen op mijn pc voor 150 piek, zou ikhet meteen kopen. *D Supervetspel was 1 al. Ik heb er alleen geen zin in om er een PS2 voor te kopen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook plaatjes van mooie Supra, NSX, Skyline, EVO, GTO (GT3000) en RX-7 ? :9~

Liefst zonder info zoals deze

Afbeeldingslocatie: http://www.skylinesdownunder.co.nz/skylinepictures/r34pics/r34no6.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKingpin
  • Laatst online: 06-12-2017

DaKingpin

i rule DUH!!!

Op dinsdag 31 juli 2001 01:50 schreef 007 het volgende:
volgens mij valt dat ook wel mee hoor met een gf3 heb me een amd athlon 1.4,512 rd met een msi bordje en een sb 5.1 live hmmzzz moet so wel lukken d8 ik *D

iff u suck like the best go down like the rest (it`s my duty to please that booty =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 21:00 schreef DaKingpin het volgende:
volgens mij valt dat ook wel mee hoor met een gf3 heb me een amd athlon 1.4,512 rd met een msi bordje en een sb 5.1 live hmmzzz moet so wel lukken d8 ik *D
1) Dit is al langs geweest, zelfs de DreamCast is bijna niet te simuleren op je PC.
2) Blijf eigenwijs, en probeer het vooral! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Hier een paar auto's waar ik veel mee race / gewonnen heb en mijn game status. License heb ik allemaal ff snel gehaald, daarom alles bronze :)

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap09.jpg
Mijn favoriete wagen. Ding drift erg goed met alle power op de achterwielen.

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steffie.hypermart.net/images/gt3/snap13.jpg

Als ik morgen tijd heb, maak ik een paar filmpjes van mijn rijstijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 10:23
Ik ben nog geen optie tegengekomen om tweedehands auto's te kopen, zit dit er wel in?
Ben nu nog bezig in een Nissan Trueno (186Bhp). Maar echt blij wordt je daar niet van...

[/typo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 22:51 schreef Steffie het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Huh? Volgens mij heb je GT3 op 16:9 gezet terwijl je geen breedbeeld hebt. Want op mijn breedbeeld en met GT3 op 16:9 zijn de auto's nog steeds veel breeder hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 01 augustus 2001 11:01 schreef RemcoZ het volgende:
Ben nu nog bezig in een Nissan Trueno (186Bhp). Maar echt blij wordt je daar niet van...
Niet om het 1 of ander maar als echte Intial D fan moet ik toch ff opmerken dat een Trueno een TOYOTA is (Corolla variant in Europa, Celica in de VS/Canada) ook wel bekend als de 86 (de 85 is de Levin).

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg
ik heb geen psx2, maar heb echt erg veel gran turismo gespeeld, imo het beste race spel ooit, zo uitgebreid enzo
gran turismo had dan ook die super snelle wagens [die toyota van de le mans] enzo..
maar nu zie ik hier normale wagens, rally wagens, snelle sport wagens en zelfs formule1 wagens????? wtf ik moet een psx2 kopen met granturismo3 :D

vertel eens wat over de verschillende competities enzo

welke merken autos zijn er eigenlijk?
ik miste ferarri en de mercedes clk-gtr altijd ;p bmw mocht ook wel wat uitgebreider [er zat bijv geen z3 in]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 31 juli 2001 22:51 schreef Steffie het volgende:
Hier een paar auto's waar ik veel mee race / gewonnen heb en mijn game status. License heb ik allemaal ff snel gehaald, daarom alles bronze :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mijn favoriete wagen. Ding drift erg goed met alle power op de achterwielen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Als ik morgen tijd heb, maak ik een paar filmpjes van mijn rijstijl :)
die filmpjes wil ik wel zien ja :9~

enne die auto's zien inderdaad een beetje op elkaar geduwd uit op die foto's van jou....klopt niet echt

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 01 augustus 2001 11:37 schreef 007 het volgende:

[..]

Huh? Volgens mij heb je GT3 op 16:9 gezet terwijl je geen breedbeeld hebt. Want op mijn breedbeeld en met GT3 op 16:9 zijn de auto's nog steeds veel breeder hoor.
Diepe gok: het spel staat ingesteld op 16:9, hij heeft ook een 16:9 tv, maar via de tv-in op z'n tvkaart ziet dat er niet zo mooi uit, omdat dat 4:3 is. Vergeten even spelletje om te zetten naar 4:3 :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op woensdag 01 augustus 2001 11:37 schreef 007 het volgende:

Heb een 32" breedbeeld TV. Maar heb de ps2 ff op mijn tvkaart aangesloten en vergeten beeld weer op 4:3 te zetten ;)

Ik maak ze straks wel ff opnieuw, dan zal ik de brightness ook ff goed zetten.

[edit]
LOL, voortaan maar even de hele topic verder lezen voordat ik een reply neerdump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw, okay... Ik zou het al gek vinden als je dat zelf niet had gemerkt, maar goed. :) Ik vindt het niet erg hoor, 't ziet er alleen een beetje weird uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik heb nu die Superspeedway 150 mile challenge gedaan(en gewonnen ;) ),maar nu zie ik bij de uitreiking van de autos dat er meerdere staan.
Ik heb nu die Tickford gekregen maar als ik hem weer een keer rij krijg in dan sowieso 1 van die andere autos totdat ik ze allemaal gehad heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 12:08

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hmmz, ik heb nu een volledige getunede Porsche (900zoveel pk) die iets van 435km/h doet.

Maar hij rijdt niet lekker genoeg om bepaalde races mee te winnen in de amateur league. Maar echt geld om 'even' een dikke straatracer te kopen heb ik ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op woensdag 01 augustus 2001 21:35 schreef keldon het volgende:
Hmmz, ik heb nu een volledige getunede Porsche (900zoveel pk) die iets van 435km/h doet.

Maar hij rijdt niet lekker genoeg om bepaalde races mee te winnen in de amateur league. Maar echt geld om 'even' een dikke straatracer te kopen heb ik ook niet :(
Koop een Evolution,kost niet zoveel en het opvoeren is ook niet zo duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je kan 4 auto's winnen bij de Super Speedway 150 Miles. Ik heb dus 3x een Corvette C5R gewonnen en 2x een Clio Sports Car. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
OK jongens, voordat ik weer wat auto's post, heb ik nog wat screenshots gevonden die ik jullie niet wil onthouden ! Voor diegene die nog geen PS2 hebben, dit zijn in-game graphics die constant op 50fps (PAL-versie) draaien. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/a1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/a2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/a3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/a4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
En hier zijn dan nog wat auto's. Trouwens, die MR2-GTS is zeer moeilijk op de weg te houden als hij volledig getuned is. De downforce is niet in te stellen, dus als je een wagen wilt die makkelijk kan driften, dan raad ik deze aan.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-18.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op woensdag 01 augustus 2001 16:31 schreef HS het volgende:
omg
ik heb geen psx2, maar heb echt erg veel gran turismo gespeeld, imo het beste race spel ooit, zo uitgebreid enzo
gran turismo had dan ook die super snelle wagens [die toyota van de le mans] enzo..
maar nu zie ik hier normale wagens, rally wagens, snelle sport wagens en zelfs formule1 wagens????? wtf ik moet een psx2 kopen met granturismo3 :D

vertel eens wat over de verschillende competities enzo

welke merken autos zijn er eigenlijk?
ik miste ferarri en de mercedes clk-gtr altijd ;p bmw mocht ook wel wat uitgebreider [er zat bijv geen z3 in]
Heb je GT2 ook nie gespeeld dan? Dara heb je iig die Toyota LeMans bak ook in, rallybakken als de Evo V, Impreza GT whatever en al die snelle LM versies van bv de NSX en de Viper.
Ferrari heeft een contract met EA, net zoals Porsche...RUF is een tuningbedrijf gespecialiseerd in Porsches en is in Duitsland een zelfstandige huppeldepup (organisatie?) en mag dus als RUF in GT voorkomen...fijne wagens :)
Ik ben ook van plan een ps2 speciaal voor GT3 te kopen....weird :?

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 22:52 schreef Chrasher het volgende:
OK jongens, voordat ik weer wat auto's post, heb ik nog wat screenshots gevonden die ik jullie niet wil onthouden ! Voor diegene die nog geen PS2 hebben, dit zijn in-game graphics die constant op 50fps (PAL-versie) draaien. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
als dit echte in-game beelden zijn, MOET ik ook zo'n ps2 hebben!!! :9~ :9~ :9~ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op donderdag 02 augustus 2001 00:54 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

als dit echte in-game beelden zijn, MOET ik ook zo'n ps2 hebben!!! :9~ :9~ :9~ :)
Dan ga maar vast sparen :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54

KMK

IK WIL NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DIE FILMPJES ZIEN!!!! B-)

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Hier heb ik een Divx-je van een race met formule-1 auto's (5 Mb). 8-)
Kwaliteit is niet overdonderend, maar je ziet wel duidelijk wat je te wachten staat.

Met dank aan een grote GT3-fan van de IGN-boards! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 16:39

Raimond613

Simracer

damn! Ik moet ook een PS2 :)

Probleem is niet het geld, maar ik heb geen zin om nu 1000 piek te betalen terwijl ie over een paar maanden waarschijnlijk de helft kost!!

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54

KMK

Op donderdag 02 augustus 2001 08:36 schreef Chrasher het volgende:
Kwaliteit is niet overdonderend, maar je ziet wel duidelijk wat je te wachten staat.

GAAAAAFFFFFF

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op donderdag 02 augustus 2001 08:36 schreef Chrasher het volgende:

Sweet Mother Mary....dat is IN GAME!??!?!?!

ERhm bestaat er ook een DreamCast emulator voor de PS2? (dus om DC games op de PS2 te spelen?)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4MULA
  • Laatst online: 10-12-2023
Misschien oud nieuws maar de suzuki twin peak kun je maar liefst opvoeren tot maarliefst 1700 PK :9~ ehehe knalluhhhhhhhh

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 15:44 schreef 4MULA het volgende:
Misschien oud nieuws maar de suzuki twin peak kun je maar liefst opvoeren tot maarliefst 1700 PK :9~ ehehe knalluhhhhhhhh
Wow! Ik ga es ff naar de dealer! :9~ Of is dat weer zo'n vuile concept-car?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Zit de nieuwe Bugatti ook in GT3? Die is behoorlijk wreed.. las er laatst een stuk over in een Duits autoblad... 1001 PK.. 400+ Km/uur (maar begrensd op 350 Km/uur..kan op verzoek van de klant verwijderd worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Hier alvast 1 filmpje van mijn rijkunsten op Laguna Seca. Kwaliteit is helaas ver beneden het beeld van de TV. Ik gebruik uiteraard de R34, die hier nog niet helemaal opgefokt is.

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_ls_r34.jpg
http://global99.addr.com/gt3_ls_r34.avi (81sec, 10.9MB)

Aspect ratio hier is dus 4:3 en het filmpje is in DivX formaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 16:18 schreef 007 het volgende:

[..]

Wow! Ik ga es ff naar de dealer! :9~ Of is dat weer zo'n vuile concept-car?
Denk het niet. Skyline worden ook getuned naar 1300-1400 pk door fanatieke lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 16:20 schreef tazzman het volgende:
Zit de nieuwe Bugatti ook in GT3? Die is behoorlijk wreed.. las er laatst een stuk over in een Duits autoblad... 1001 PK.. 400+ Km/uur (maar begrensd op 350 Km/uur..kan op verzoek van de klant verwijderd worden).
En dan komt ie naar Nederland en wordt hij op 250 begrensd. :+

Wil wel eens weten wat dat ding zuipt, Heel je kooferbak is een benzinetank volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op donderdag 02 augustus 2001 16:56 schreef Steffie het volgende:
Hier alvast 1 filmpje van mijn rijkunsten op Laguna Seca. Kwaliteit is helaas ver beneden het beeld van de TV. Ik gebruik uiteraard de R34, die hier nog niet helemaal opgefokt is.

[afbeelding]

Leguna Sega is nogaltijd 1 van mijn facoriete USA circuits.. vroeger veel op geraced met Andretti's Racing Nogiets..(dat je de hele carriere van Andretti moet doen enzo).

Hmmmm hoeveel was zo'n PS2 ook al weer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 16:56 schreef Steffie het volgende:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 17:05 schreef tazzman het volgende:
Hmmmm hoeveel was zo'n PS2 ook al weer? :)
Hehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Gaaf filmpje zeg!!! Ongelooflijk wat een spel... wow wow wow. Heerlijk dat close-racing! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Hier een replay van mij met een Aston Martin DB7 op Midfield Raceway. In dit filmpje kan je goed zien dat ik veel drift 8-)
Wat je op deze snapshot uit dat filmpje ziet, is dus de remschijf die opgloeit.

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_mr_db7.jpg
http://global99.addr.com/gt3_mr_db7.avi (77sec, 10.2MB)

Ik zal hier ook nog ff een breedbeeld versie van capturen met iets andere camera standpunten :9~ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Downloaden we ook maar.. :) Ga vooral zo door met die filmpjes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op donderdag 02 augustus 2001 16:58 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Denk het niet. Skyline worden ook getuned naar 1300-1400 pk door fanatieke lui.
Ik kom niet verder dan 1050 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Helemaal te gek die ingame movies!! Wow, zie je die remmen helemaal opgloeien in de eerste bocht???? Meer meer meer!! Enneuh maak ook wat "in car" movies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op donderdag 02 augustus 2001 17:44 schreef tazzman het volgende:
Helemaal te gek die ingame movies!! Wow, zie je die remmen helemaal opgloeien in de eerste bocht???? Meer meer meer!! Enneuh maak ook wat "in car" movies? :)
Die remmen zie je geleidelijk aan steeds meer oranje worden bij het aanremmen van bochten.

Ik zal straks ff Tokyo R246 doen met een Loctite Zexel GT-R. Dan capture ik die wel zoals je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hoeveel verschillende auto's en circuits zitten er eigenlijk in GT3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Hier de 16:9 versie van die DB7 replay. Nogmaals deze kwaliteit is dus ver beneden het echte beeld.

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_mr_db7-2.jpg

http://global99.addr.com/gt3_mr_db7-2.avi (81sec, 10.3MB)

Heb ook maar ff het brake en accelerator metertje in beeld gezet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Hier een filmpje zoals je speelt. Dit is dus met die Zexel op R246. Bij de start kan je duidelijk merken dat ik geen TC gebruik. Ik speel meestal zoals op de snapshot hieronder te zien is, dus niet met die externe view.

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_r246_zexel.jpg
http://global99.addr.com/gt3_r246_zexel.avi (96sec, 12.2MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Op donderdag 02 augustus 2001 19:33 schreef Steffie het volgende:
Hier een filmpje zoals je speelt. Dit is dus met die Zexel op R246. Bij de start kan je duidelijk merken dat ik geen TC gebruik. Ik speel meestal zoals op de snapshot hieronder te zien is, dus niet met die externe view.

[afbeelding]
http://global99.addr.com/gt3_r246_zexel.avi (96sec, 12.2MB)
Ik vind de in car view niet echt overzichtelijk, en de view achter de auto is net ff te dichtbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt Laguna Seca btw wel moeilijk zeg... En die Stage Route 11 of zo ook. Wat is die Nissan met 1700pk een kloteding zeg, langzaam optrekken en lage topsnelheid en geen wegligging. Wat wil je nog meer? :P Ik haat ook alles met achterwielaandrijving.

Ik heb nu trouwens 2,500,000 credits! En iets van 25 getunede auto's. Die GT-40 (geloof ik) is de beauty van de eeuw, die met blauw en oranje bedoel ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op donderdag 02 augustus 2001 20:03 schreef 007 het volgende:
Ik vindt Laguna Seca btw wel moeilijk zeg...

Ik haat ook alles met achterwielaandrijving.
Laguna Seca vind ik juist een van de leukste circuits samen met Midfield en Grand Valley.

Ik vind juist achterwielaandrijving leuk. Vooral MR uitvoeringen. 4WD zonder VCD is meer voor rookies :P
Op donderdag 02 augustus 2001 19:48 schreef Sir_Killalot het volgende:
Ik vind de in car view niet echt overzichtelijk
Als je de circuits kent, dan heb je eigenlijk helemaal geen last van onoverzichtelijkheid. Die externe view vind ik zelf ook niet alles, maar deze auto heeft ook een mega spoiler achterop zitten die wat uitzicht wegneemt.
De cameraposities zijn trouwens hetzelfde als in de voorgaande versies. Alleen ze hebben die 2e externe view weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Op donderdag 02 augustus 2001 20:12 schreef Steffie het volgende:

[..]

Laguna Seca vind ik juist een van de leukste circuits samen met Midfield en Grand Valley.

Ik vind juist achterwielaandrijving leuk. Vooral MR uitvoeringen. 4WD zonder VCD is meer voor rookies :P
[..]

Als je de circuits kent, dan heb je eigenlijk helemaal geen last van onoverzichtelijkheid. Die externe view vind ik zelf ook niet alles, maar deze auto heeft ook een mega spoiler achterop zitten die wat uitzicht wegneemt.
De cameraposities zijn trouwens hetzelfde als in de voorgaande versies. Alleen ze hebben die 2e externe view weggehaald.
En die 2de externe view was goed, snap niet dat ze nou zoiets weghalen :?

Hoe meer views, hoe beter :7

Ze moeten net zoveel views ingame doen als je bij de replay heb in GT2, dat zou pas relaxt zijn 8-)
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste