My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Deze japanse link staan nog wat films onderaan. Beetje uitzoeken maar wel tof.
http://home.hiroshima-u.ac.jp/kokuyama/gt/download.html
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
http://www.planetps2.com/gts/gt3/movies.asp
Rijdt dat btw een beetje met een gamepad
Ik heb nog nooit met een stuur gespeeld, maar heb dat eigenlijk ook niet nodig. Op de pc speel ik ook altijd alles met toetsenbord en muis.Op donderdag 02 augustus 2001 23:30 schreef Solosmots het volgende:
Rijdt dat btw een beetje met een gamepad
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Je hebt maar 1 view nodig en dat is incar view. Mij lukt het echt niet om een rondje te rijden met external view (in geen enkel spel trouwens). Ik schat bochten dan totaal verkeerd in, external view is eigenlijk toch voor rookiesOp donderdag 02 augustus 2001 20:21 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
En die 2de externe view was goed, snap niet dat ze nou zoiets weghalen
Hoe meer views, hoe beter
Ze moeten net zoveel views ingame doen als je bij de replay heb in GT2, dat zou pas relaxt zijn
Verwijderd
zou iemand filmpie kunnen posten met de viper erin?
zit trouwens bij de corvettes ook de nieuwere corvette; die je ook in need for speed heb [dacht dat je m al in 3 had, maar hij zat in elk geval in nfs4]
t spel ziet er erg nice uit
misschien dat ik toch maar een psx2 moet kopen
Welke Viper, de GTS of de GTSR ?Op vrijdag 03 augustus 2001 04:25 schreef HS het volgende:
Hey thnx man! Retestrak!! Welk circuit is dit? Doet me denken aan een Noord Amerikaans Stratencircuit.. hmm... Detroit? Vancouver? Toronto misschien? Hmmmm...... Ik zou gokken op Vancouver.Op donderdag 02 augustus 2001 19:33 schreef Steffie het volgende:
Hier een filmpje zoals je speelt. Dit is dus met die Zexel op R246. Bij de start kan je duidelijk merken dat ik geen TC gebruik. Ik speel meestal zoals op de snapshot hieronder te zien is, dus niet met die externe view.
[afbeelding]
http://global99.addr.com/gt3_r246_zexel.avi (96sec, 12.2MB)
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
De circuits die erin zitten zijn:
Midfield Raceway (R)
Apricot Hill Raceway (R)
Grand Valley Speedway (R)
Laguna Seca Raceway
Deep Forest Raceway (R)
Test Course
Super Speedway
Seattle City Circuit (R)
Monte Carlo
Tokyo Route 246: Akasaka (R)
Special Stage Route 5 (R)
Special Stage Route 11 (R)
Trial Mountain Circuit (R)
Rome Circuit (R)
Tahiti Dirt Course (R)
Tahiti Maze (R)
Smokey Mountain (R)
Swiss Alps (R)
Complex String
Waar een R achter staat is ook een reversed van. 33 Verschillende dus
Verwijderd
als dat allemaal goed is ga ik er toch echt wel es overnadenken om em te kopen
Verwijderd
Met external view zie je teminste ook nog wat er om je heen gebeurtOp donderdag 02 augustus 2001 23:37 schreef keldon het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 view nodig en dat is incar view. Mij lukt het echt niet om een rondje te rijden met external view (in geen enkel spel trouwens). Ik schat bochten dan totaal verkeerd in, external view is eigenlijk toch voor rookies
En je ziet je eigen vet getunde auto teminste
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Verder een zeer cool spel. En zit er ook een 2ehands markt in zoals in gt1? Want dan had je voor een koopje een stoere wagen.
Verwijderd
Op vrijdag 03 augustus 2001 18:27 schreef Mako het volgende:
Ik wil niet op alle slakken zout gaan leggen, maar in de screenshots zie ik wel veel auto's met abnormaal veel vermogen. Is dit al gestaafd met de werkelijkheid, of is het alleen theoretisch mogelijk?
Verder een zeer cool spel. En zit er ook een 2ehands markt in zoals in gt1? Want dan had je voor een koopje een stoere wagen.
Nee, het kan wel. In Japan hebben ze echt gekken zitten. 1000 PK wordt al makkelijk gehaald, er zijn er al met 1400 PK. En dat zijn dan V6 met twinturbo of biturbo.Op vrijdag 03 augustus 2001 18:28 schreef Solosmots het volgende:
In Japan kan alles
Viel me ook al op dat als je de camber enzow verandert je het ook daadwerkelijk kunt zien. Blitse detailsOp vrijdag 03 augustus 2001 17:10 schreef 007 het volgende:
Weet je wat fun is, je banden helemaal schuin naar buiten zetten, ziet er echt niet uit!
Is dat maybe omdat in Japan (schijnt...) een auto niet meer als 276 pk standaard vermogen mag hebben? Dat is dacht ik ook de reden dat alle wagens als de NSX, GTO (3000 whatever...die Mitsubishi), Impreza GT AWD, Supra maar 276pk standaard hebben in het spel.:?Op vrijdag 03 augustus 2001 18:52 schreef Tweaker het volgende:
[..]
[..]
Nee, het kan wel. In Japan hebben ze echt gekken zitten. 1000 PK wordt al makkelijk gehaald, er zijn er al met 1400 PK. En dat zijn dan V6 met twinturbo of biturbo.
Ik race altijd met de camera op de voorbumper...(GT1 en 2 dus). Zit die view ook in GT3?
Is bi turbo en twin turbo niet hetzelfde?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
Ja...Op vrijdag 03 augustus 2001 22:52 schreef Harwin het volgende:
Ik race altijd met de camera op de voorbumper...(GT1 en 2 dus). Zit die view ook in GT3?
Ik dacht overigens dat het limiet 280pk was. En ach, de japanners hebben wel andere vreemde gewoontes (zoals een apparaatje in de auto dat irritant gaat piepen als je sneller gaat dan 120km/u).Op vrijdag 03 augustus 2001 22:52 schreef Harwin het volgende:
Is dat maybe omdat in Japan (schijnt...) een auto niet meer als 276 pk standaard vermogen mag hebben? Dat is dacht ik ook de reden dat alle wagens als de NSX, GTO (3000 whatever...die Mitsubishi), Impreza GT AWD, Supra maar 276pk standaard hebben in het spel.:?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Op vrijdag 03 augustus 2001 04:25 schreef HS het volgende:

http://global99.addr.com/gt3_gv_viper-gts-r.avi (69sec, 9.15MB)
Dat is alvast een Viper
Verwijderd
ik ookOp zaterdag 04 augustus 2001 22:13 schreef HS het volgende:
viper gts zal ik ook erg blij mee zijn als die voor me deur stond hoor
PIII 800@804 Mhz
Je moet gewoon voor jezelf kijken waar je prioriteiten wat betreft geld uitgeven liggen.
Ik heb een binnenspiegel om te kijken wat er achter me gebeurt (beetje blocken enzo). Maar gebruik jij dan external view? Ik zit er dan echt in elke bocht naast, totaal niet in te schatten.Op vrijdag 03 augustus 2001 17:46 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Met external view zie je teminste ook nog wat er om je heen gebeurt
En je ziet je eigen vet getunde auto teminste
Verwijderd

PSN-id: Chrasher
Wat helemaal frustrerend is: Ik had een Lancer VII gekocht om de Lancer cup te rijden, won ik een Lancer IV. Daarna de tweede Lancer cup gereden, won ik nog een Lancer VII! Nu zit ik met 3 Lancers, allemaal waardeloos
Ben trouwens bezig met de Special License, valt me nog mee. Die time trail testen had je in GT1 wel, in GT2 waren ze weg, maar nu zijn ze er weer. Ik vind dat ze nogal varieren in moeilijkheid: Seattle Circuit II met GT40, Laguna Seca met Viper en Cote d'Azur met GT One zijn het moeilijkst, de rest had ik na een paar keer wel (Cote d'Azur heb ik nog niet).
These are my principles. If you don't like them, I have others.
PIII 800@804 Mhz
Gewoon op 2 CD's denk dat het een ontzettende hit wordt.
Of kan je met bleem2 GT3 spelen op de PC?
Dark Jedi
Sega GT is onlangs uitgebracht op de PCOp zondag 05 augustus 2001 15:13 schreef DarkJedi het volgende:
Waarom kunnen ze zo'n spel als GT3 niet op de PC uitbrengen?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Volgens mij krijg je bij die beginner, amateur en professional league altijd dezelfde. Filmpjes kan je trouwens opnieuw bekijken bij Arcade > Bonus ItemsOp maandag 06 augustus 2001 01:56 schreef 007 het volgende:
Heb nu Beginner en Amatuer uitgereden, kreeg een vet filmpje na die laatste zeg! Trouwens een Viper GTS TEAM Oreca gewonnen...
Verwijderd
Zou dat ding nog een beetje gauw goedkoper worden
Verwijderd
Ik heb het gedaan, en speel GT3 na 2,5 week nog steeds iedere dag. Ben nog maar op 51%.Op maandag 06 augustus 2001 23:09 schreef Retr0 het volgende:
Blijf reply'en lui ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik een ps2 ga aanschaffen voor gt3
Verwijderd
zoals Resident Evil: CV en binnenkort The GetawayOp dinsdag 07 augustus 2001 01:34 schreef HS het volgende:
kopen die ps2, hij is vast niet alleen voor GT3, er komt vast wel een GT4)) en verder heb je nog games als MGS2 ennuh er zijn nog wel wat toppers hoor waar ik zo ff niet op kom
PIII 800@804 Mhz
Als ik nou niet op vakantie ga en de annuleringsverzekering slikt m'n redenOp dinsdag 07 augustus 2001 02:26 schreef Acolyte57 het volgende:
Ik wil wel een PS2, maar vind 1099 beetje veel voor ps2/gt3 combo gezien het feit dat ik ook nog moet eten enzo. Ik weet, prioriteiten moet je hebben, maar honger lijden is ook niet zo tof
Owwww, ik WIL zo'n ding. Ik vond GT2 ook al zo lekker spelen. Alleen dat zag er niet echt mooi uit (maar ook weer wel, omdat het zo mooi bewoog allemaal).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
1099,- inclusief gt3 @ bart smitOp maandag 30 juli 2001 00:40 schreef D³ het volgende:
Zeg loop me niet zo lekker te maken, straks wil ik ook een PS2
Verwijderd
Maar post nog wat filmpjes ofzo
als ik een PS2 koop, komt ie op mn kamer te staan, waar ik dus een tv van 37 cm heb staan.... blijft er dan nog wel wat van de graphix over??
Moest ik ook doen, maar meteen een 70cm beeldbuisOp dinsdag 07 augustus 2001 11:44 schreef Retr0 het volgende:
Ik heb maar zo'n klein onbekend merk tv'tje van 200 piek, je kent ze welDus ik moet ook meteen een brute tv erbij kopen ofzo
Maar post nog wat filmpjes ofzo
Jah, die heb ik al.Op dinsdag 07 augustus 2001 12:24 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Moest ik ook doen, maar meteen een 70cm beeldbuis.
Zelfs huren wil niet. Ik heb afgelopen donderdag 8 videotheken afgebeld

De kwaliteit is niet zo goed als van een stand-alone DVD speler en dat gehannes met je joypad als je een filmpje wil kijken is ook niet echt handig.Op dinsdag 07 augustus 2001 13:06 schreef JvS het volgende:
[..]
Jah, die heb ik al.Alleen die verrekte ps2 nog. En nou ben ik helemaal niet meer zo'n gamer, maar ik moet mezelf maar gek genoeg krijgen om zo'n ding te kopen.
Zelfs huren wil niet. Ik heb afgelopen donderdag 8 videotheken afgebeld. Overal was-ie of pleitte of gestolen (
) of deden ze 't niet.
. Ik wil weten of dat ding een beetje 't aanzien waard is qua DVD's. (wil ik zelf zien).
Het kan, da's ook eigenlijk alles wat er mee gezegd is voor de DVD speler van de PS2
Maar ik heb toch liever een echte standalone DVD speler...
Verwijderd
Idd niets mis mee hoor
Filmpjes heb ik nu ff geen tijd voor
Ik up nu een filmpje van een boxter met in-game view (zonder sound helaas..). Kwaliteit is wel ver beneden dan TV-scherm kwaliteit..Op dinsdag 07 augustus 2001 16:23 schreef Retr0 het volgende:
filmpjes
Als ie er is dan pleur ik de link hiero neer

Ik heb gisteren een PS2 met GT3 gekocht
Maar goed, ben dus gisteren begonnen, heb nu 10,6% uitgespeeld (eerste 3 uur aan licenses gespendeerd...IA laatste test lukte me nie
Beste vrind wette dat
Had zelfs een paar dagen vrij genomen toen hij uit kwam.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb 2 van die Tickfords gewonnen bij de SS-endurance,probeer het daar maar eens.Op woensdag 08 augustus 2001 00:28 schreef 007 het volgende:
Weinig interessante auto's heb jij.Behalve dan die TickFord! Die wil ook, en 1,500,000 is me teveel. Ik heb dan wel 3,000,000 maar toch vindt ik hem te duur. Ik heb net eindelijk die ultra vette GT-40 uit 1969 gewonnen of zo.
Ben nu op 52%. Oja, die GT-One ziet er leuk uit, ik had dezelfde gewonnen, maar na er 100m ingereden te hebben heb ik hem weer verkocht. Klotuh ding! Die F1 rijdt stukken beter...
Ik leg die in iets minder dan 53 minuten af
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
+/- 700CC Maar wel met 190 PK

Daarmee wel het Turbo en 4WD kampioenschap gewonnen... Wel leuk net de Pausmobiel tussen Scoobies en Skylines...
Hier nog wat in-game pics:

Ben ik blij dat ik vakantie van m'n werk hebOp dinsdag 07 augustus 2001 23:51 schreef Chrasher het volgende:
Daar gaan je vrije uurtjes de komende weken! Welcome to the club.
Had zelfs een paar dagen vrij genomen toen hij uit kwam.
Ik heb gisteravond (naja..vannacht) Super Speedway Endurance gereden met die MX5...ben 2e geworden...Dammit, 236pk was nie genoeg

Beste vrind wette dat
HuhOp woensdag 08 augustus 2001 14:28 schreef Harwin het volgende:
...
en ik heb (op "aanraden" van Steffie..ik heb deze topic gelezen dus) een Mitshubisi Lancer Evo VI Rs gekocht maar geen credits meer om te tunen
Dat is wel ongeveer een van de laatste auto's waar ik het leuk vind om mee te rijden
Beste vrind wette dat
ff uitleggen: Camera is een FujiFilm FinePix 1400 zoom en TV is een Sony 63cm beeldbuis van 6 jaar terug (type? geen flauw id). Ik neem aan dat me tv een refreshrate van 50 heeft (ik heb ook een DC en sommige spellen daarvoor kan je instellen op 50 of 60hz en op 60 werkt het voor geen meter (beeld is heel wazig) en op 50hz is'ie perfect.
Beste vrind wette dat
Ben ik wel nieuwschierig naar namelijk
Verwijderd
Zou iemand daar screens (filmpje!) van kunnen posten als het niet teveel moeite is? Ik heb een psx1 en vond gt1 echt helemaal top maar ik vind 1100,- echt veel geldOp woensdag 08 augustus 2001 21:55 schreef Steffie het volgende:
Op 16:9 TV krijg je dan een vertical split en daardoor heb je dan niet echt last dat je het overzicht op de baan verliest (aspect ratio van 1 split blijft dan 4:3). Op 4:3 krijg je een horizontale split, die is gewoon hetzelfde als in de voorgaande delen.

Met welke race heb je die touringcars gewonnen?Op woensdag 08 augustus 2001 23:03 schreef Chrasher het volgende:
Woohooo... heb net mijn tweede Formule-1 car gewonnen. En ook nog een aantal leuke Touringcars.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
En ik heb weer wat waanzinnige screenshots.

Da's wel een beetje heel erg "wishfull thinking"Op woensdag 08 augustus 2001 21:55 schreef Steffie het volgende:
Op 16:9 TV krijg je dan een vertical split en daardoor heb je dan niet echt last dat je het overzicht op de baan verliest (aspect ratio van 1 split blijft dan 4:3). Op 4:3 krijg je een horizontale split, die is gewoon hetzelfde als in de voorgaande delen.
16:9 vertical split is 8:9 en geen 12:9 (=4:3). Het is dus een stukkie smaller
Die vinnik mooiOp woensdag 08 augustus 2001 23:03 schreef Chrasher het volgende:
Woohooo... heb net mijn tweede Formule-1 car gewonnen. En ook nog een aantal leuke Touringcars.![]()
![]()
Deze wil ik in het echt hebbenOp woensdag 08 augustus 2001 23:03 schreef Chrasher het volgende:
volgens mij is het 4:3 hoor, je krijgt dan namelijk zwarte randen boven en onder... Is dus eigenlijk ook alleen om op een grote 16:9 tv te spelen. Op een 32" is het in ieder geval perfectOp donderdag 09 augustus 2001 02:49 schreef JvS het volgende:
Da's wel een beetje heel erg "wishfull thinking"
16:9 vertical split is 8:9 en geen 12:9 (=4:3). Het is dus een stukkie smaller. Maar gaaf is dat wel. Lijkt me prima speelbaar op een 82cm 16:9

Normaal 4:3 beeld

Aspect Ratio van 4:3 -> horizontale split

Aspect Ratio van 16:9 -> verticale split
Zoals je ziet is het beeld wat je dus op een 16:9 tv krijgt (bijna) gelijk aan het normale 4:3 beeld.
hey crasher jij hebt 2 f1 cars maar in de PU kan ik maar 2 race vinden waar je 1 dezelfde f1 kan winnen. dat is de f090/s bij dream car champioenship in de prof league/super speedway 150 miles. welke f1 car is dit die gele of die blauwe.
heb je trouwens al de team oreca dodge viper gtsr? die kan je winnen met alle goude medailles in de amateur league.
De eerste keer dat we splitscreen vertical speelde ging ik dus alle kanten op behalve de goede kant. Ik kan het zo echt niet spelen, teveel gewend aan horizontal splitscreen (the good ol' daysOp donderdag 09 augustus 2001 11:28 schreef Steffie het volgende:
Ter verduidelijking heb ik even screenies gemaakt:
[afbeelding]
Normaal 4:3 beeld
[afbeelding]
Aspect Ratio van 4:3 -> horizontale split
[afbeelding]
Aspect Ratio van 16:9 -> verticale split
Zoals je ziet is het beeld wat je dus op een 16:9 tv krijgt (bijna) gelijk aan het normale 4:3 beeld.