sorry heb een Tik fout gemaakt(zat ergens anders aan te denken toen ik dit intikkde): ipv dagen moet: weken staan, zie mijn eerste post: 2-3 weken de tijd..Op maandag 03 september 2001 20:20 schreef Chrasher het volgende:
[..]
Kan je eens een linkje geven naar dat draadje, ik kan hem niet vinden. Lijkt mij trouwens erg stug dat je GT3 uit kan spelen in een paar dagen. Chrasher need proof!
Kijk eens bij je GAME-STATS en vertel eens: (of een pic van je Game-stats)
- aantal gewonnen bonus wagens ?
- aantal gereden races ?
- aantal gewonnen races ?
- aantal bekers (trophies) ?
- aantal kilometers gereden (of mijlen) ?
- hoeveelheid prijzengeld ?
- op hoeveel dagen sta je ? (onderaan in het "my home" scherm)
deze post dus...Op dinsdag 21 augustus 2001 17:19 schreef Kev0867 het volgende:
ik heb hem al sinds 22juli en heb hem eindelijk uitgespeeld, jaja 100% dit heeft me 486 dagen geduurd in het spel, zeg maar gewoon wat flink geraced de afgelopen weken, heb 68auto's waarbij alle F1 wagens, ook inzitten, ik moet wel zeggen dat het wel simpel is wanneer je met een F1 wagen zomaar met bijvoorbeeld een MR race kan meedoen, dat haalt de lol er wel af..
edit:
: ben wel trots om mezelf, dat ik hem heb uitgespeeldomdat het veel moeite gekost heeft
Bij gebrek aan een capture kaart, maak ik ze met m'n digicam (een verse Fuji Finepix 6900Op maandag 03 september 2001 20:34 schreef Harwin het volgende:
[little offtopic]
Hoe maak jij die screens btw? Ik heb begrepen met een digicam, wil ik ook wel doen, ik weet alleen niet hoe![]()
[/little offtopic]
PSN-id: Chrasher
Ja erg ziek he, soms wel 13uur per dag..Op maandag 03 september 2001 22:38 schreef Chrasher het volgende:
Ok,ok Kev0867 jij wint.Maar ik vind het nog steeds zeer snel. Heb je zeker niets anders gedaan dan meerdere uren per dag (5 ofzo) enkele weken alleen maar racen.
Hier is weer een update! Check out die TVR speed 12, die ziet er zeer

Ik heb nu in dit draadje al 84 verschillende modellen geplaatst en dat is nog niet de helft van het totale aanbod in GT3.
Mayb zelfs vanavond al, maar dat zien jullie vanzelf wel
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
De LM versie gebruikte ik altijd veel, brute driftbak was dat altijd.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Enne, sorry modemers
Maja hier allereest de game status:

Ben nog niet zover dus

Heb tot nu alleen nog maar single races gedaan, maar die game is wel redelijk portie stijl
die afkorting lm staat toch voor le mans of nie?
Die Clio Racecar kan je in de Clio Trophy van de Proffesional League winnen. Van die Impreza zou ik het zo niet weten.Op zaterdag 08 september 2001 16:20 schreef kRyPtO het volgende:
waar kan je die impreza lm car winnen en die clio race car?
die afkorting lm staat toch voor le mans of nie?
Zelf heb ik net een 2e Mitsubishi FTO LM Race Car gewonnen in een zeer mooi nieuw kleurtje:

als iemand weer auto's post zou het dan nie makkelijker zijn om er bij te zetten waar bij je hem gewonne heb.
we kunnen ook met ze alle een html file maken dan heb je zeg maar de naam van de race en welke auto je er bij wint en dan kan je een plaatj bekijken van die auto. snappie
Ik ben nu op 74.6% en heb op één na alle races in de proffesional league gereden. Hierna wachten nog een tiental endurance-races, de meeste time-trials en de arcade-mode.
Hier zijn weer wat nieuwe racemonsters.

Nope, F1's zijn ook te winnen in een aantal competities ein Prof-modus. 'Gewoon' zo lang rijden tot je genoeg punten hebt om te winnen, saven, exit, auto incasseren. Is het niet de goede? Reset, en je bent weer terug in je competitie waar je gesaved heb...Op maandag 30 juli 2001 00:30 schreef qball het volgende:
F1 auto's zijn dus alleen maar bij endurance race's te winnen
Verwijderd
Ben pas op 10% ofzo, heb een zwaar getunede Impreza WRX STi, zwaar getunede Yaris (voor Yaris cup en FF races), een Evo VII voor de Evo cups, en nog een Mitsubishi FTO
Dit spel is zo verslavend, net als GT1 en GT2
Heb deze week mijn pc thuis nauwelijks aangeraakt en geen pot CS meer gespeeld hehe
http://forum.granturismo.com/showthread.php?s=46ab8c06f79b1993166c25374644bdd1&threadid=45473
Met een beetje logisch rijden kan je zo best kosten besparen op je auto's, ik win een italiaanse auto met de NA cup en race daarmee de italiaanse cup, bespaart weer 275000
Helaas geen capture kaart, zit op 54% nu.
Zal is proberen of het met de digicam nog een beetje zichtbaar wordt.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Verwijderd
hoe bedoel je?Op zondag 02 december 2001 20:39 schreef PC-ICE het volgende:
weet iemand hoeveel outo's er bij het orgineele gt3 ps2 spel.. want ik zie er echt veel.. maar zitten die allemaal bij het spel?
dat je ze kan kopen bij de dealer ofzo?
de meeste niet je moet ze allemaal winnen.
[flauwe mode]
download ze van www.ikwilautosvoorgt3hebben.nl
[flauwe mode]
Verwijderd
misschien kun je beter eerst een woordenboek nederlands kopen...Op zondag 02 december 2001 20:44 schreef PC-ICE het volgende:
nee maar hoeveel zitten er in het spel? okal moet je ze winnen.. of downloaden jullie ze allemaal? want als er meer dan 50 outo's standaart in dat spel zitten.. okal moet ik ze winnen of kopen of wat dan ook dan ga ik morgen een ps 2 koopen
anyway, er zitten ongeveer 150 auto's in, de meesten kun je gewoon kopen, de bijzondere moet je winnen.
Volgens mij zitten er zo'n 185 verschillende wagens in GT3 (buiten het feit dat de meeste modellen in verschillende kleuren zijn te krijgen). Het zijn ook allemaal merken en types die je gewoon kan of kon krijgen wereldwijd.
btw van dat downloade he dat is een geintje want dat kan nie met een ps2. ik weet nie of je dit serieus nam.
wat ik ook vreemd vind is dit:
ik was gisteravond bij een maat heeft ook een ps2 en gt3, hij is nog nie zo ver dus ik zeg tegen hem koop die skyline gt-r 32j dus hij die kopen helemaal opfokke turbo kit etc. toen kwam hij op de 990hp ff olie er in gegooit eind resultaat 1040hp aardig wat maar ik heb met precies de zelfde auto 1051hp.
hoe kan dit?
het enigste verschil is dat ik er 1300km mee gereden had, zal dat er mee te maken gehad hebben?
hij heeft nou mij skyline gekocht dus nu heeft hem ook met 1051hp.
ja, als je er mee gaat rijden krijg je wat meer vermogen, doordat je hem "inrijdt". als je teveel rijdt met een auto neemt het vermogen ook weer af.Op zondag 02 december 2001 20:58 schreef kRyPtO het volgende:
wat ik ook vreemd vind is dit:
ik was gisteravond bij een maat heeft ook een ps2 en gt3, hij is nog nie zo ver dus ik zeg tegen hem koop die skyline gt-r 32j dus hij die kopen helemaal opfokke turbo kit etc. toen kwam hij op de 990hp ff olie er in gegooit eind resultaat 1040hp aardig wat maar ik heb met precies de zelfde auto 1051hp.
hoe kan dit?
het enigste verschil is dat ik er 1300km mee gereden had, zal dat er mee te maken gehad hebben?
hij heeft nou mij skyline gekocht dus nu heeft hem ook met 1051hp.
Verwijderd
zeg geef die link is dat vind ik HEEL intressand..Op zondag 02 december 2001 20:58 schreef Chrasher het volgende:
Haha... ik heb al die jpg's nog online staan. Helemaal vergeten.
Volgens mij zitten er zo'n 185 verschillende wagens in GT3 (buiten het feit dat de meeste modellen in verschillende kleuren zijn te krijgen). Het zijn ook allemaal merken en types die je gewoon kan of kon krijgen wereldwijd.
staan in het topicOp zondag 02 december 2001 21:45 schreef PC-ICE het volgende:
[..]
zeg geef die link is dat vind ik HEEL intressand..
ik wist niet dat het spel zo realistich was man
Op zondag 02 december 2001 21:45 schreef PC-ICE het volgende:
[..]
zeg geef die link is dat vind ik HEEL intressand..

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
andere tv kopenOp vrijdag 24 augustus 2001 20:27 schreef Raimond het volgende:
Ik heb vanmorgen eindelijk een PS2 GT3 pack gekocht
Ik heb alleen een probleempje:
Ik speel het op een 37 cm TV (een kleintje dus) en stelde de boel dus in op 4:3 aspect ratio.
Als ik dan ga rijden ziet het er allemaal heel mans uit, maar ik heb totaal geen gevoel van snelheid; als ik 200 rijd lijkt het wel of ik 20 rijd.....
Als ik het beeld dan op 16:9 zet is het een stuk beter, alleen zijn dan alle auto's meteen 2 keer zo smal, dus dat ziet er ook niet super uit...
Iemand suggesties?
De vos loopt door het bos.
Verwijderd
ehm .............. halloOp zondag 02 december 2001 22:54 schreef pinny het volgende:
eh hoe maken julie van die screen shot van gt3 wil ik ook kan mijn supra laten zien die 402km rijdt kan harder maar afstelling van versnelling staat al op het hoogstjammer maar gaat wel vet hardt.
ik vind dat er best wat rook uit de uitlaat mag komen.
en dat je 10 verschillende spoilers kan kiezen, hier bedoel ik dus mee dat je ook de buiten kant kan tunen niet alleen de motor inhoud.
bij 1 en 2 kon je race modification kopen soms was het vet soms niet maar wel gaaf om te doen.
ik denk dat ze de schade aan auto's het best er uit kunnen laten, dat zal het spel alleen maar minder maken denk.
het verschil in uitlaten moet je ook kunnen horen vind ik (ik d8 dat het in 3 al zo was maar dat weet ik niet zeker)
en dat je verschillende merken uitlaten heb.
of vette neon lampen ergens onder/in je auto plaatsen dat zal ook
hebben jullie nog leuken ideeen?
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Verwijderd
JAAAAH dat MOETEN ze doen.. dat is echt relextOp maandag 03 december 2001 19:43 schreef kRyPtO het volgende:
of vette neon lampen ergens onder/in je auto plaatsen dat zal ookzijn.
je moet ook niet zo snel opgevenOp woensdag 05 december 2001 19:47 schreef MM- het volgende:
AARRRGGG ff af reageren met gta want ik bak niks van gt.
o,ja een tip:
ga nooit trade doen als je er nix van snapt, ben er van de week me save game mee kwijt geraakt en kan nu weer opnieuw beginnen.
Always outnumbered, never outgunned!
idd optische tuning, zoals in GT Advance op de GBA.
Verder moet testcourse een hele harde schop het spel uit krijgen, wat een &*(#$)(*#$& baan als je die in race moet doen. Dat zoiets er voor testen in zit ok, maar welke idioot bedenkt nu dat je daar 20 ronden moet rijden, 1x voorop en klaar, rest

Meer auto's
En dat trade systeem beter uitleggen, dacht dat ik auto's ruilde (mijn GT40 tegen een Pagnini LM) kocht ik dat ding voor 1250000 credits ... weg budget

Cups voor klote auto's eruit (die Yaris cup dus) tis een racegame, niet een wedstrijd snelkruipen.
Voor de rest vind ik GT3 gewoon
staat ook nergens hoe het werkt ofzo
Verwijderd
UPGRADE YOUR CAR FOR FREE
Here's a little trick you can do to save money on upgrading your cars. First, you must have 2 memory cards. Save your game onto both MEMORY CARD #1 and MEMORY CARD #2. Buy the car that you want and upgrade it as much as you can (if you have the money, buy every single upgrade you can think of, including every tire type). Now save the game onto only MEMORY CARD #2.
After you've finished saving the game, load the saved game data from the other card, MEMORY CARD #1 (this should be the original save before you purchased anything). Go to your Home and then the Trade section to Load Garage Data from MEMORY CARD #2. Now you can buy the car that you spent hundreds of thousands upgrading for its original sticker price.
TIP: You can use this at the beginning of the game to get an extra one or two upgrades for your very first car.
http://guides.ign.com/guides/13846/starting_off.html
Gaat dus meer om gratis tunen maar toch best handig

Verwijderd
Verwijderd
ik heb ook lang moeten w8en.. maar nu ik hem heb is het echt wreed.. gwoon vette bakken winnen en bewaren en opfokken en races winnen.. echt lanchen..Op zaterdag 08 december 2001 14:53 schreef Tweetyfrk het volgende:
Ik krijg GT3 voor kerst, kan niet w88IK WIL OOK KUNNEN SPELEN!!!! :P:P:P
Verwijderd
ff offtopic maar is die bak van jouw in die icon?Op vrijdag 07 december 2001 14:56 schreef kRyPtO het volgende:
ja dat ging ik dus doen maar toen ff verkeerde save op verkeerde memroy kaart gezet
was het maar waar, dan zat ik hier nietOp zaterdag 08 december 2001 15:17 schreef PC-ICE het volgende:
[..]
ff offtopic maar is die bak van jouw in die icon?
Verwijderd
iddOp zaterdag 08 december 2001 16:54 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
was het maar waar, dan zat ik hier niet
Verwijderd
Daar heb ik echt geen tijd voor. Ik heb denk ik de helft van alle auto's wel in m'n garage staan. Ongeveer de helft daarvan is voorzien van een goede setup. En de helft daarvan heeft wat betere onderdelenOp zaterdag 08 december 2001 22:09 schreef PC-ICE het volgende:
gaat er nog iemand vanavond zen auto's updaten..? want ik wil ff inspecteren wat voor auto's jullie in den garage hebben staan.
Ik rijd gewoon een week of twee lang in dezelfde auto (wanneer die me bevalt) en dan neem ik weer een andere om ff een paar competatieve cups te rijden. Afgelopen 1,5 week zit ik veel met die DB7 te jagen, dat ding heb ik nu zo goed als onder controle wanneer ik dwars door de bochten ga
Denk dat ik volgende week weer met een ander ga rijden.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
Op wat voor Tv spelen de meeste van jullie? En dan heb ik het natuurlijk over formaat, niet merk
Jullie ontzettende sappige pics hebben me helemaal verkocht.
Music Addicted
Wat is WS btw?
Music Addicted
WS = Wide Screen (toch?)Op dinsdag 11 december 2001 19:46 schreef Boekster het volgende:
Heb ook maar een PS2 aangeschaft met GT3. Kerstcadeau voor mezelf. Ik heb al weer een uurtje gespeeld! (bijna proefwerkweek ). Heb hem nu ff beneden staan op een 20" , maar ik heb dus boven maar een 14" . Is dat nog een beetje te spelen of kan ik beter zo snel mogelijk een nieuwe TV kopen?
edit:
Wat is WS btw?
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
een klein rot tvtje.. maar ik maak die pics met een tv kaart (nu dan) nog geen foto's van gepost komt motgen of vanavond wel.. maar een ps2 is echt mooi..Op maandag 10 december 2001 22:51 schreef Boekster het volgende:
Even een heel simpel vraagje:
Op wat voor Tv spelen de meeste van jullie? En dan heb ik het natuurlijk over formaat, niet merk.
Ah, k, tnx!Op dinsdag 11 december 2001 20:28 schreef AuRal het volgende:
[..]
WS = Wide Screen (toch?)
En ja, een PS2 is sweet.
Music Addicted
het lekkerste rijden is een skyline of een evolution..
bruutste is mijn blauwe met witte velgen 1100pk supra
Iets wat ik persoonlijk erg vet vind is om een auto volledig te tunen..simulation tyres eronder.. Traction control eraf en stability managment eraf.. en dan op complex string gaan driften
- Lotus Exige heeft dan een verdomd goede wegligging tegen over de rest ( met soft tyres , verlagen en shocks instellen zonder TC of SM is driften erg moeilijk whehe)
- MR2 GT-S is leuk driften.
- 4wd is wat minder leuk maar wel kewl
- FF is ook leuk met een hand remmetje
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
55cm Trinitron WEGAOp maandag 10 december 2001 22:51 schreef Boekster het volgende:
Even een heel simpel vraagje:
Op wat voor Tv spelen de meeste van jullie? En dan heb ik het natuurlijk over formaat, niet merk.
Groot zat voor slaapkamer TV en voor de console ook een fijn formaat, groter is beter, maar ik zit er vrij dicht op vanuit bed gezien en moet het wel kunnen overzien natuurlijk
Voor lijst van mijn auto's (zonder plaatje, dat gaat echt fucked met een digicam): http://members.home.nl/terpelle/gt3.htm
Zeker. Ben ik helemaal met je eens. Behalve dat 4WD minder leuk is dan een MR2 GT-S. Er zijn van die leuke apparaatjes te koop (VCD controller). Daarmee kan je van een 4WD alle power op de achterwielen instellenOp woensdag 12 december 2001 16:11 schreef Capoeirist het volgende:
Iets wat ik persoonlijk erg vet vind is om een auto volledig te tunen..simulation tyres eronder.. Traction control eraf en stability managment eraf.. en dan op complex string gaan driften
- MR2 GT-S is leuk driften.
- 4wd is wat minder leuk maar wel kewl
Ideaal om je 4WD Skyline het gevoel van een MR-2 te geven.
Die zwarte ViperGTS is geeilOp zaterdag 08 december 2001 16:25 schreef PC-ICE het volgende:
Ok hier is dan me eerste update.. meschien niet al te goede auto's maar wel max tuned allemaal.. en ik zal bij de volgende update de foto's wat duidelijker proberen te maken..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
dit lijk mij opzicht een aardig vet gemaakt spelletje ,kan ik dit ook ergens gratis downen of moet ik er weer 100piek voor dokken

Je mag er 150 piek voor dokken, 't is geen pc spelOp zaterdag 15 december 2001 15:07 schreef Smokehead het volgende:
Gasten
dit lijk mij opzicht een aardig vet gemaakt spelletje ,kan ik dit ook ergens gratis downen of moet ik er weer 100piek voor dokken
Enne, downloaden? want? Kopen zal je
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
waarschijnlijk ook nog 700,- voor de ps2 zelfOp zaterdag 15 december 2001 15:14 schreef Harwin het volgende:
[..]
Je mag er 150 piek voor dokken, 't is geen pc spel
Enne, downloaden? want? Kopen zal je
Koop ik een Mazda MX-5, ga ik een cup doen, 1e auto die ik win: Mazda MX-5

Perfect!! Ik kende em al, maar was em kwijt. Nu kan ik mijn eigen auto list van auto's voorzien, kewlOp zaterdag 15 december 2001 16:07 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ik heb deze week ook een PS2 gekocht!!!
W00T!!!
Maareh kennen jullie deze page al?
Vet handig!!!
En die Team Oreca Viper vind ik rijden als een draak, kan niks met dat ding, staat leuk in de garage en daar houdt het bij mij mee op
Verwijderd
jij kan er meschien niet mee rijden.. maar ik zal morgen of vanavond wel ff een filmpje posten hoe ik een leuk en niet te makelijk baan rijd..Op zaterdag 15 december 2001 18:50 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
Perfect!! Ik kende em al, maar was em kwijt. Nu kan ik mijn eigen auto list van auto's voorzien, kewl
En die Team Oreca Viper vind ik rijden als een draak, kan niks met dat ding, staat leuk in de garage en daar houdt het bij mij mee op
Verwijderd
mijn auto verzameling is compleet.. ik heb nu eindelijk alle auto's die ik wilde.. ik zal vanavond men garage ff showen..:)
o,ja pc-ice het kan aan mij liggen hoor maar die pics van je doen het niet.
En ik moet de Vitz race en de F1 cup nog

Toyota Yaris Cup is juist een van de leukste uit het hele spel. Wanneer je auto niet helemaal opvoert en de setup niet al teveel aanpast, dan zijn die races super close en vervelen ze geen moment.Op dinsdag 25 december 2001 23:57 schreef TAG_Speedy het volgende:
Vandaag m'n 4e F1 gewonnen ... fun gaat er wel af hoor met al die rondjes rijden op die suckende testcourse of SS11
En ik moet de Vitz race en de F1 cup nog
Vooral de Testcourse is leuk in die cup, omdat je daar meer dan bij andere auto's het nut en de werking van slipstreamen kan ondervinden.
Wanneer je auto te snel gaat voor het veld, moet je die gewoon iets langzamer maken. Dan zul je zien hoe leuk die cup is.
Iemand nog tips voor afstelling van de Vitz dan voor de proffesional cup
Ook al gaat die auto niet hard, daarom kan het racen met dat ding nog best wel leuk zijn. Het hele veld binnen .3 sec en constant wisselen van plaats 1 tot en met 6 vind ik wel leuk.
dat is ook wel leuk alleen die vits race zuigt zwaar, ik had ook me roze rs helemaal opgefokt en verloor toen nog dinkOp woensdag 26 december 2001 16:37 schreef Steffie het volgende:
Dan wil ik niet weten hoe jij rijdt, want als je die Yaris helemaal opvoerd dan is die een stuk sneller dan de rest van het veld, helemaal op de rechte stukken
Ook al gaat die auto niet hard, daarom kan het racen met dat ding nog best wel leuk zijn. Het hele veld binnen .3 sec en constant wisselen van plaats 1 tot en met 6 vind ik wel leuk.

Snap er niks van, morgen nog is wat proberen dan maar, al vind ik 93% wel een leuke eindscore.
Verwijderd
je haalt de woorden uit me mondOp woensdag 26 december 2001 03:45 schreef Steffie het volgende:
[..]
Toyota Yaris Cup is juist een van de leukste uit het hele spel. Wanneer je auto niet helemaal opvoert en de setup niet al teveel aanpast, dan zijn die races super close en vervelen ze geen moment.
Vooral de Testcourse is leuk in die cup, omdat je daar meer dan bij andere auto's het nut en de werking van slipstreamen kan ondervinden.
Wanneer je auto te snel gaat voor het veld, moet je die gewoon iets langzamer maken. Dan zul je zien hoe leuk die cup is.
Oude quoteOp woensdag 26 december 2001 03:45 schreef Steffie het volgende:
[..]
Toyota Yaris Cup is juist een van de leukste uit het hele spel. Wanneer je auto niet helemaal opvoert en de setup niet al teveel aanpast, dan zijn die races super close en vervelen ze geen moment.
Hoe doe jij dat bij Endurance races dan? Ik ben nu met Trial Mountain 3 Hour bezig, maar lig een ronde of 4 voor op de nummer twee. Hele veld ligt trouwens einden uit elkaar, is beetje saai racen zo. Enige lol is nog om te proberen of ik de snelste rondetijd kan verbeteren.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR