Hallo allemaal,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe systeem zal voornamelijk voor gamen gebruikt gaan worden. Al zal er af en toe ook wat studie (IT) en werk bij komen kijken.
Qua games speelde ik voor kort voornamelijk Hearts of Iron 3 en EU4, en zelfs daar had m'n pc al moeite mee. Met mijn nieuwe systeem zal ik naast deze games ook weer (online) shooters gaan spelen. Ik wil dus graag een 1440p, 144hz systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €2500. Goedkoper is natuurlijk ook goed, maar kan ook nog wel €50 of €100 duurder, maar niet verder dan dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem is iets van 12 jaar oud, dus word een compleet nieuw systeem. Dus PC, monitor, keyboard, muis, headset. Misschien ook nog een speakerset?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuw systeem. 1440p 144hz scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil eigenlijk liefst een black and white build, beetje RGB, maar hoef geen hoogtezon naast me hebben staan.
Ga je overklokken?
Laatste keer dat ik een overclock heb gedaan is jaren geleden, maar mogelijk wil ik het wel weer gaan proberen. Misschien dan AIO CPU cooling erbij?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb mn wensenlijstje bijgevoegd. Ik hoop dat iemand hier een blik op kan werpen en misschien wat advies kan geven. Misschien betere onderdelen? Voeding te groot/klein? Geheugen compatible? Misschien toch andere CPU/GPU? Ben ik een onderdeel vergeten?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe systeem zal voornamelijk voor gamen gebruikt gaan worden. Al zal er af en toe ook wat studie (IT) en werk bij komen kijken.
Qua games speelde ik voor kort voornamelijk Hearts of Iron 3 en EU4, en zelfs daar had m'n pc al moeite mee. Met mijn nieuwe systeem zal ik naast deze games ook weer (online) shooters gaan spelen. Ik wil dus graag een 1440p, 144hz systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €2500. Goedkoper is natuurlijk ook goed, maar kan ook nog wel €50 of €100 duurder, maar niet verder dan dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem is iets van 12 jaar oud, dus word een compleet nieuw systeem. Dus PC, monitor, keyboard, muis, headset. Misschien ook nog een speakerset?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuw systeem. 1440p 144hz scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil eigenlijk liefst een black and white build, beetje RGB, maar hoef geen hoogtezon naast me hebben staan.
Ga je overklokken?
Laatste keer dat ik een overclock heb gedaan is jaren geleden, maar mogelijk wil ik het wel weer gaan proberen. Misschien dan AIO CPU cooling erbij?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb mn wensenlijstje bijgevoegd. Ik hoop dat iemand hier een blik op kan werpen en misschien wat advies kan geven. Misschien betere onderdelen? Voeding te groot/klein? Geheugen compatible? Misschien toch andere CPU/GPU? Ben ik een onderdeel vergeten?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Ventus OC | € 739,- | € 739,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Wit | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Toetsenborden | Razer BlackWidow (2019) US | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Muizen | Razer Deathadder Elite - Zwart | € 57,70 | € 57,70 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16W | € 104,- | € 104,- |
| 1 | Gaming headsets | Steelseries Arctis 7 Zwart (2019 edition) | € 109,99 | € 109,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 118,58 | € 118,58 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.214,28 | ||
[ Voor 17% gewijzigd door Gillian1981 op 30-08-2019 20:20 ]