Het is geen gekke bespaartip, maar echt zoden aan de dijk zet het ook niet aangezien dat 10 of 5l per spoelbeurt is. Een tuin besproeien is een heel stuk meer en dus win je er meer mee door water uit een regenton te gebruiken. .Dát is de insteek. Je kan grotere stappen maken met andere besparingen ipv de focus te leggen op het doortrekken van de toilet met regenwater. Ik neem even aan dat dit de insteek is van @NapoTheVivaldi schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:36:
[...]
Ik ken meer mensen die dat doen en op internet wordt het ook vaak aangeraden als bespaartip, dus zo gek is het niet.
Hey, iedere stap is er één. Maar zo op het eerste gezicht ga je het meeste daar winnen op het besparen van water. Ga lekker even iedere dag het bijhouden en kijk waar je pieken ziet of wat onevenredig veel water verbruikt. En uiteraard ook even meten of je meter niet draait als alles uitstaat. Maar dat brengt mij weer terug naar start: meten is wetenTheVivaldi schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:35:
[...]
Ik weet dat het nog veel is. Maar je moet ergens beginnen, toch? Ik zeg niet dat ik vanaf nu altijd 10 minuten zal blijven douchen, ik wil het verder omlaag brengen. Maar het is wennen om korter te douchen, dus vandaar dat ik niet meteen van 18 naar 5 ga of zo. Babystapjes, zeggen ze
[...]
Ik zal het per dag gaan bijhouden, dank voor de tip
Succes!
[ Voor 50% gewijzigd door Notna op 29-08-2019 14:41 ]