Het Grote LTO Network topic - Nederlands Blockchain Bedrijf

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijonko
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15-04-2023
DjFly schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:31:
Heren, Dames, bedankt voor al deze nuttige info. Ik kom er na het lezen van een aantal berichten achter dat ik mijn originele portefeuille (uit de voorverkoop in 2017) had moeten 'overhangen' van waves naar LTO mainnet. Ik zal LTO contacteren. Waarom krijg je 10 maal zo veel tokens ?(tegen 1/10 van de koers neem ik aan?)

Speciaal dank voor alle nuttige info aan Northstar die zich rot schrijft, maar mijn kennis van dermate 'rookie' niveau dat ik weinig zinvols kan toevoegen in reacties :).
Maak een wallet aan op wallet.lto.network. Vul daar het formulier in via Waves Token Swap. Zo heb ik mijn coins terug gekregen. En inderdaad x10! Congrats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-04 09:52
Mooie prijs action gisteren en vandaag. Je voelt gewoon dat hij klaar is om een niveau hoger te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 28-04 13:58
Vanaf vandaag communiceer ik enkel nog in het Nederlands, sorry beloved friends from abroad;) Wat is er veranderd de laatste keer dat ik berichtte? Eigenlijk niets! Mijn voorspelling op 21 februari jl. voor LTO zijn goed geweest. De laatste hobbel de komende weken om begin April 2021 boven 1 dollar uit te komen staat nog steeds. En daarbij mijn voorspelling voor eind 2020 en/of begin 2021 van 5,80 dollar staat als een huis. Het kan zelfs zijn dat ik dit naar boven bij moet stellen op termijn, want de contraire beweging van LTO tov Bitcoin is opzienbarend te noemen. De komende dagen tot weken worden heel belangrijk om te bepalen of de prijs voor het einde van het jaar bijgesteld zal moeten worden.

Voor LTO is de $1 geen enkel probleem meer op basis van mijn technische plaatje. Ik zie zelfs $1,20 voor medio April.

Een ieder veel succes met LTO. Ik verkoop ze nooit meer en lease ze terug!

Dit is geen advies aan of voor een ieder dit leest! Ik geef enkel mijn idee/mening weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-02 05:59
Ook goed om te weten dat er LTO staking beschikbaar is op Binance, misschien makkelijker dan de andere staking opties :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xamsix op 24-03-2021 14:30 ]

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Northstar schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:52:
Mooie prijs action gisteren en vandaag. Je voelt gewoon dat hij klaar is om een niveau hoger te springen.
Wilde je nog even bedanken voor alle goede informatie in dit topic. Daardoor een behoorlijk aantal gekocht voor ongeveer 30 dollarcent per stuk met de intentie om voor langere tijd te holden. Dan is het toch mooi dat het nu al flink doorstijgt. Leuk om te zien en ben benieuwd waar het in de toekomst heen gaat!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tony71
Weeeeeeeer tijd voor een klein feestje boys en girls, ik bedoel jongens en meisjes;)

YouTube: LTO Network Dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Er zijn meerdere manier om te staken. Ik vermoed dat Northstar er meer over kan vertellen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:20
Iemand weleens staking op binance gedaan?
Ik had 7 dagen lto geprobeerd.
Is nu afgelopen maar het duurt blijkbaar even voor het weer beschikbaar is.
Klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
wesley2004 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 22:36:
Iemand weleens staking op binance gedaan?
Ik had 7 dagen lto geprobeerd.
Is nu afgelopen maar het duurt blijkbaar even voor het weer beschikbaar is.
Klopt dat?
Staking op Binance is mogelijk ja. 2 manieren, 7 dagen en 30 dagen. De 7 dagen geeft niet echt iets extra's ten opzichte van mainnet staking. Reward percentage is hetzelfde. Echter als je stopt met staken op Binance duurt het inderdaad wel soms tot 3 dagen voordat je tokens weer unlocked zijn. Mainnet kan je ten alle tijden je lease stoppen en dan in een uur je tokens op Binance hebben voor eventueel cashen.
30 dagen op Binance geeft wel iets voordeel, namelijk gegarandeerd (blijkbaar) 10% jaarlijkse rewards (tegenover de 6-8% jaarlijks op mainnet). Je hebt echter ook weer de lock up en enkele dagen extra.

Waarom zou je niet voor Binance staking kiezen? Het zit zo: Binance gebruikt je locked up tokens om te handelen en zo meer LTO te vergaren, vaak met niet gunstige prijs bewegingen ten opzichte van de community. Dit doen ze zodat ze daarna dus meer rewards kunnen uitbetalen aan hun locked leasers. Dit MOETEN ze wel doen omdat mainnet transacties (waar Binance dus vast een node draait van 10M LTO) maar 6-8% APY (annual percentage yield) geeft en ze dus ergens het verschil vandaan moeten halen om uit te betalen.

Daarnaast is het gunstiger voor de community om Binance zo leeg mogelijk te halen. Door LTO daar weg te halen dwing je hun algorithms om de prijs omhoog te gaan duwen om zo meer mensen te verleiden te verkopen, zodat ze weer genoeg liquiditeit krijgen. Het is dus juist belangrijk om naar mainnet te gaan me tje LTO en strong hands te hebben. ;)

Wanneer wel staken op Binance? Als je zo'n klein plukje LTO hebt dat het niet nuttig is om naar mainnet te gaan (kost namelijk 10 LTO ongeveer om van Binance naar mainnet te gaan), omdat je het niet snel terug zou verdienen met je staken in een community node. Dat zou naar mijn inziens de ennige reden kunnen zijn om op Binance te staken :P Want exchange is = not your keys, not your coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Om ook wat verder te kijken dan de prijs deze week:

Rick heeft gisteren in een snelle AMA gezegd dat er nog 3 andere landen geïnteresseerd zijn om met de United Nations GoLand Registry aan de slag te gaan. Hun boiler plate approach is dus zeer geslaagd en hoe tof zou het zijn als LTO's oplossing de wereld standaard wordt voor land registraties rondom de wereld. Het is een oprechte mogelijkheid omdat in deze tijd veel landen bezig zijn hun land registratie systemen een overhaul te geven. En met de support van de UN heeft LTO een sterke case om nog meer landen binnen te slepen.

Daarnaast heeft Sphereon (één van de LTO partners/integrators) bekend gemaakt dat zij de MyCompanyApp gaan creëren samen met LTO:
https://sphereon.com/news...eate-mycompanywallet-app/
The MyCompanyWallet app for companies consists of a personal identity of the authorized company officer, with an associated ‘wallet’ that holds the data as Verifiable Credentials (VCs).

An example of company data as a Verifiable Credential could be an extract from Chamber of Commerce, the Bank account details, the Ultimate Beneficial Owner (UBO). These data are validated and digitally signed at issuance by so-called “Trusted Parties”, for example the Chamber of Commerce, the bank, a public notary, etc. and then stored in the personal MyCompanyWallet.

By then sharing this data as Verifiable Credentials/Presentations, the requesting party – like for example the Telco – receiving the data can automatically import the data and verify its authenticity and trust the data. As a result, the company can process application procedures much faster.
Combineer dat met de partnership van DUSK en LTO, en je gaat erg coole structuren krijgen in de corporate world met een zeer lage drempel voor blockchain gebruik.
Dusk: https://dusk.network/news/lto-dusk-tokenized-share-registry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Northstar schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:24:
[...]

Staking op Binance is mogelijk ja. 2 manieren, 7 dagen en 30 dagen. De 7 dagen geeft niet echt iets extra's ten opzichte van mainnet staking. Reward percentage is hetzelfde. Echter als je stopt met staken op Binance duurt het inderdaad wel soms tot 3 dagen voordat je tokens weer unlocked zijn. Mainnet kan je ten alle tijden je lease stoppen en dan in een uur je tokens op Binance hebben voor eventueel cashen.
30 dagen op Binance geeft wel iets voordeel, namelijk gegarandeerd (blijkbaar) 10% jaarlijkse rewards (tegenover de 6-8% jaarlijks op mainnet). Je hebt echter ook weer de lock up en enkele dagen extra.

Waarom zou je niet voor Binance staking kiezen? Het zit zo: Binance gebruikt je locked up tokens om te handelen en zo meer LTO te vergaren, vaak met niet gunstige prijs bewegingen ten opzichte van de community. Dit doen ze zodat ze daarna dus meer rewards kunnen uitbetalen aan hun locked leasers. Dit MOETEN ze wel doen omdat mainnet transacties (waar Binance dus vast een node draait van 10M LTO) maar 6-8% APY (annual percentage yield) geeft en ze dus ergens het verschil vandaan moeten halen om uit te betalen.

Daarnaast is het gunstiger voor de community om Binance zo leeg mogelijk te halen. Door LTO daar weg te halen dwing je hun algorithms om de prijs omhoog te gaan duwen om zo meer mensen te verleiden te verkopen, zodat ze weer genoeg liquiditeit krijgen. Het is dus juist belangrijk om naar mainnet te gaan me tje LTO en strong hands te hebben. ;)

Wanneer wel staken op Binance? Als je zo'n klein plukje LTO hebt dat het niet nuttig is om naar mainnet te gaan (kost namelijk 10 LTO ongeveer om van Binance naar mainnet te gaan), omdat je het niet snel terug zou verdienen met je staken in een community node. Dat zou naar mijn inziens de ennige reden kunnen zijn om op Binance te staken :P Want exchange is = not your keys, not your coins.
Persoonlijk heb mijn LTO's vastgezet op Binance voor 30 dagen. Simpelweg omdat ik eigenlijk alles op Binance doe en behoorlijk lui ben (weinig zin om uit te zoeken hoe het op het mainnet werkt, en transacties te doen naar een andere wallet).

Dat de coins locked zijn vind ik niet zo erg, ik weet van mezelf dat ik komende maanden niet ga verkopen. De return is prima te noemen, maar is pas echt interessant als de prijs (verder) omhoog gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Xamsix schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Persoonlijk heb mijn LTO's vastgezet op Binance voor 30 dagen. Simpelweg omdat ik eigenlijk alles op Binance doe en behoorlijk lui ben (weinig zin om uit te zoeken hoe het op het mainnet werkt, en transacties te doen naar een andere wallet).

Dat de coins locked zijn vind ik niet zo erg, ik weet van mezelf dat ik komende maanden niet ga verkopen. De return is prima te noemen, maar is pas echt interessant als de prijs (verder) omhoog gaat.
Ugh, je doet me hart pijn man! Verwachten dat de prijs omhoog gaat maar niet de moeite nemen om even uit te zoeken hoe je naar mainnet komt -O- (wat behoorlijk makkelijk is trouwens ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harveo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17:57
Ik heb mijn LTO's ook gestaked op Binance. Puur om te kijken hoe het werkt.

Het mainnet dus... ik heb dus een LTO wallet nodig en vanuit daar kan ik dus ook staken? Qua percentage krijg ik 1% meer op mainnet volgens de stake calculator. Wat zijn nog meer voordelen van staken op deze manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Harveo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:48:
Ik heb mijn LTO's ook gestaked op Binance. Puur om te kijken hoe het werkt.

Het mainnet dus... ik heb dus een LTO wallet nodig en vanuit daar kan ik dus ook staken? Qua percentage krijg ik 1% meer op mainnet volgens de stake calculator. Wat zijn nog meer voordelen van staken op deze manier?
wallet.lto.network is de mainnet wallet ja.

Andere voordelen zijn dus de snellere unlock, en je tokens echt in eigen beheer. Betekent dus ook dat je je SEEd woorden goed moet opslaan ergens, want niemand anders kan je in je wallet helpen als je die kwijtraakt. Algemeen voordeel: Exchange van tokens drainen = bots buy pressure omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Leuke Nederlandse podcast met de jongens van Upblock:
https://twitter.com/upblock_io/status/1375367249435971585

Haha Rick heeft gewoon echt een cybertruck besteld (had hij van de week over getweet), awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Northstar schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:57:
Leuke Nederlandse podcast met de jongens van Upblock:
https://twitter.com/upblock_io/status/1375367249435971585

Haha Rick heeft gewoon echt een cybertruck besteld (had hij van de week over getweet), awesome.
Weet jij of LTO winstgevend is als bedrijf? Ik heb op KVK gekeken maar er zijn volgens mij geen financials beschikbaar.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:21:
[...]

Weet jij of LTO winstgevend is als bedrijf? Ik heb op KVK gekeken maar er zijn volgens mij geen financials beschikbaar.
Het bedrijf zelf volgens mij wel omdat ze ook consultancy doen en ingehuurd worden om te helpen producten te bouwen. Daarnaast hebben ze een gezonde reserve van de teamtokens die er tot nu toe verkocht zijn. De producten die ze als SaaS aanboden begonnen net quitte te draaien werd er laatst gezegd, en deze producten worden nu echt verkocht aan bedrijven zodat die ze zelf gaan beheren (zoals je zag van de verkoop van Legalthings naar KATE innovations).

En vergeet niet dat LTO Network is voort gekomen uit Firm24, die al jaren winstgevend is volgens mij, dus met de financiële stromingen zit het allemaal wel snor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chiel_78
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:40
Zo, was mijn LTO token 'investering' (het was maar 100,-) uit 2017 een beetje vergeten, Bedacht mij vorige week dat ik die tokens nog op waves had staan en vorige week hun waves->lto network formuliertje toch maar eens ingevuld. Niks meer gehoord, maar ik zie dat er nu 5000 LTO tokens voor mij staan in de LTO wallet.

Leuk rendement! :)

[ Voor 3% gewijzigd door chiel_78 op 26-03-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley2004
Mag inmiddels wel weer even paar procent omhoog. Daar kon ik wel aan wennen afgelopen tijd.
Dit ziet er zo zielig uit die rode cijfers.
Wat gebeurt er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
wesley2004 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:47:
Mag inmiddels wel weer even paar procent omhoog. Daar kon ik wel aan wennen afgelopen tijd.
Dit ziet er zo zielig uit die rode cijfers.
Wat gebeurt er?
Na een stijging van 1000% in 5 maanden tijd is een 4% daling over de laatste 24 uur wel te accepteren denk je niet?

"Wat gebeurt er"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley2004
Xamsix schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:51:
[...]

Na een stijging van 1000% in 5 maanden tijd is een 4% daling over de laatste 24 uur wel te accepteren denk je niet?

"Wat gebeurt er"
Hahaha idd als je het zo ziet.
Ik ben net een paar weken met crypto bezig dus vergeef mijn onwetendheid maar!
Ik heb gewoon geduld, zal vast weer goedkomen. Maar was dit even niet gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
wesley2004 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 23:20:
[...]

Hahaha idd als je het zo ziet.
Ik ben net een paar weken met crypto bezig dus vergeef mijn onwetendheid maar!
Ik heb gewoon geduld, zal vast weer goedkomen. Maar was dit even niet gewend.
Haha geen probleem, welkom in de rollercoaster. Goed vasthouden en niet te snel eruit springen. Niet te angstig worden bij rode cijfers, in principe heb je die op de beurs ook, bij crypto zitten er alleen veel grotere swings in. LTO maakt zelfs tot dusver weinig grote dalingen moet ik zeggen, bij andere alts zie je wel eens -20% op een dag bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
Kennis van me wil nu ook LTO. Waar kan die het beste kopen ?
wil ze wel uiteindelijke in eigen beheer (mainnet) hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door harley op 01-04-2021 08:26 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:42
harley schreef op donderdag 1 april 2021 @ 07:37:
Kennis van me wil nu ook LTO. Waar kan die het beste kopen ?
Voor gemak en veligheid is Binance een goede partij. LTO volume is daar ook het hoogste van alle exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Op Reddit en op Telegram spreekt men van een aankondiging vanmiddag. Als dat de aankondiging is dat LTO verhandelbaar zal worden op een US exchange, zou dat voor de koers natuurlijk enorm zijn :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:43:
Op Reddit en op Telegram spreekt men van een aankondiging vanmiddag. Als dat de aankondiging is dat LTO verhandelbaar zal worden op een US exchange, zou dat voor de koers natuurlijk enorm zijn :)
Of is het een 1 april grap?! Of totaal wat anders?! Oh, de spanning! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Northstar schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:16:
[...]

Of is het een 1 april grap?! Of totaal wat anders?! Oh, de spanning! 8)
Betreft een partnership:

Ik begin me wel een beetje zorgen te maken over de hoeveelheid shillers op r/cc. Natuurlijk is aandacht fijn en wordt LTO niet zonder reden geshilld op een sub die toch echt bekend staat om een relatief behouden mentaliteit wat betreft het pushen van random coins - maar het is de laatste tijd zo toegenomen dat ik me afvraag of dit ook negatief kan uitpakken. We willen immers geen PnD scenario's zien bij LTO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Northstar
Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:12:
[...]

Betreft een partnership:

[Twitter]

Ik begin me wel een beetje zorgen te maken over de hoeveelheid shillers op r/cc. Natuurlijk is aandacht fijn en wordt LTO niet zonder reden geshilld op een sub die toch echt bekend staat om een relatief behouden mentaliteit wat betreft het pushen van random coins - maar het is de laatste tijd zo toegenomen dat ik me afvraag of dit ook negatief kan uitpakken. We willen immers geen PnD scenario's zien bij LTO.
Ach LINK werd ook eerst gezien als pump en dump. LTO heeft genoeg substantie in zich om dat imago te overstijgen en toch te profiteren van een gunstige koersbeweging die erbij komt kijken volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
Het lijkt wederom op een aankomende "W" patroon;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
paul-s83 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:25:
[...]

Voor gemak en veligheid is Binance een goede partij. LTO volume is daar ook het hoogste van alle exchanges.
en als ik op binance koop dan kan ik ze verhuizen naar mijn eigen mainnet wallet ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:20:
Woensdag AMA op CryptoCurrency Reddit. Ik hoop op mooie diepgaande vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:42
harley schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:38:
[...]

en als ik op binance koop dan kan ik ze verhuizen naar mijn eigen mainnet wallet ?
Zekers. Binance biedt de optie om elk type coin naar een wallet naar keuze te sturen. Dus je kan zonder problemen je gekochte LTO naar je eigen Mainnet wallet die je op je laptop hebt staan sturen.

Vraag is alleen of dat nodig is. Binance is een van de meest betrouwbaarste Exchanges ter wereld. Als het niet om wereldschokkende bedragen gaat dan zou ik het het persoonlijk op Binance laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyjoey
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-06-2021
Tony71 schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:20:
met als volgend koersdoel? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Hi Joeyjoey, ik wacht even af nu het op 0,90 wederom afketst. Het zou nu kunnen omslaan in een triple top. Dat is dan bearish en zou kunnen betekenen dat er een trendomkeer aankomt. Sterke steun is rond 0,70. Liever niet naar beneden, maar het is misschien wel weer een koopkans!

Het ligt overigens niet aan LTO, maar alle coins lijken even te pauzeren of iets;)

Ik geef hier geen financieel advies! Enkel mijn eigen mening deel ik. Ik ben geen financieel deskundige! Het is mijn hobby om crypto te volgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Tony71 op 07-04-2021 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuv0036
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 26-06-2021
Even n domme vraag misschien, ik heb in 2017 LTO's gekocht en ik dacht dat ik ze kwijt was.
Heb nu de seed en address gevonden gelukkig!
Echter ik kan me echt niet heugen hoe ik het destijds gekocht/opgeslagen heb en ik zou ze graag gewoon willen inwisselen voor geld. Aangezien ik n niwit ben kan iemand heel simpel stap voor stap beschrijven hoe dat te doen,?
Bedankt alvast
Carolien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Heuv0036 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 20:24:
Even n domme vraag misschien, ik heb in 2017 LTO's gekocht en ik dacht dat ik ze kwijt was.
Heb nu de seed en address gevonden gelukkig!
Echter ik kan me echt niet heugen hoe ik het destijds gekocht/opgeslagen heb en ik zou ze graag gewoon willen inwisselen voor geld. Aangezien ik n niwit ben kan iemand heel simpel stap voor stap beschrijven hoe dat te doen,?
Bedankt alvast
Carolien
Je kan ze naar mij overmaken en dan betaal ik je 0.35€ per LTO.

Nee grapje, ik denk dat je het beste een Binance account kan aanmaken, ze daar naartoe sturen om dan vervolgens uit te laten betalen via Binance.

---

@Northstar wat vond je van de AMA? Ik denk een goede manier om LTO in de spotlight te zetten, hoewel LTO al een aardige presence leek te hebben op r/cc. Wel veel "when (US) binance" achtige vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuv0036
Bedankt, dat heb ik geprobeerd. Ik heb in de LTO netwerk wallet mijn seed ingevoerd en een account aangemaakt. Als ik in dat account kijk zie ik niets staan, ik dacht dan zie ik mijn aangekochte LTO's maar overal staat"0".
Ook heb ik n Binance account aangemaakt (omdat ik vanuit LTO wallet n "brug" naar Binance wil maken) maar aangezien ik vlgs mij niets heb (??) kan ik ook niets verplaatsen. Binance wordt ik trouwens continu uitgegooid en moet ik opnieuw inloggen... Wat n hobby.. wordt er n beetje tureluurs van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Jedi_Pimp schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:09:
[...]

Je kan ze naar mij overmaken en dan betaal ik je 0.35€ per LTO.

Nee grapje, ik denk dat je het beste een Binance account kan aanmaken, ze daar naartoe sturen om dan vervolgens uit te laten betalen via Binance.

---

@Northstar wat vond je van de AMA? Ik denk een goede manier om LTO in de spotlight te zetten, hoewel LTO al een aardige presence leek te hebben op r/cc. Wel veel "when (US) binance" achtige vragen :P
Ik had zelf iets meer diepgang willen zien en/of technische vragen. Dus dat vond ik wat tegenvallend van de CryptoCurrency community. Wel mooie/goede exposure. Post heeft ook 24 uur pinned gestaan en heeft 650 upvotes gekregen, wat heel schappelijk is. Dus hopelijk groeit de community binnenkort weer een stuk. Maarjah iedereen zit op die US exchange te wachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Heuv0036 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:28:
Bedankt, dat heb ik geprobeerd. Ik heb in de LTO netwerk wallet mijn seed ingevoerd en een account aangemaakt. Als ik in dat account kijk zie ik niets staan, ik dacht dan zie ik mijn aangekochte LTO's maar overal staat"0".
Ook heb ik n Binance account aangemaakt (omdat ik vanuit LTO wallet n "brug" naar Binance wil maken) maar aangezien ik vlgs mij niets heb (??) kan ik ook niets verplaatsen. Binance wordt ik trouwens continu uitgegooid en moet ik opnieuw inloggen... Wat n hobby.. wordt er n beetje tureluurs van..
Als jij in 2017 LTO hebt gekocht dan staan je LTO waarschijnlijk nog op WAVES. Je moet even contact zoeken met het team om ze gestort te krijgen in een LTO mainnet wallet en daarna kan je ze naar Binance toe sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weggooi24
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08-11-2024
Ze zijn erg actief op telegram, dus daar kan je het snel geregeld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuv0036
Ze staan nog op waves denk ik, dat moet wel.
Pfff fijn, en bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
Op het moment van schrijven beweegt LTO zijwaarts.
Het gebrek aan volumes geeft geen duidelijke richting (zowel naar boven als naar beneden) aan.
Voorspellen is nu moeizaam nu het gevangen zit tussen 0,70 en 0,90 range. Op basis van mijn tijdsbalk verwacht ik tussen de 2 en 4 dagen een sterke beweging met zeer hoge volumes. Echter weet ik niet of dit omhoog of omlaag zal zijn. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit op dagbasis. Een daling is een kans om goedkoop wat bij te kopen, ook al is contrair handelen moeilijker voor sommigen;)
Op de middenlange termijn ben ik zeer bullish en zie ik zeer zeer hoge koersen voor LTO.

Ik geef hier geen financieel advies! Enkel mijn eigen mening deel ik. Ik ben geen financieel deskundige! Het is mijn hobby om crypto te volgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tony71 op 09-04-2021 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Hier ook iemand die in 2017 voor 100 euro LTO's heeft gekocht en er pas net achter kwam dat de waarde toch wel een stukje hoger is komen te liggen inmiddels, leuk om te zien :)

Heb net een verzoek ingediend om ze vanuit Waves om te zetten, ben benieuwd!

Als ik dit topic zo lees zit er nog best wel wat rek in dus overweeg om ze ook nog wel aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
drGoeroe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 18:53:
Hier ook iemand die in 2017 voor 100 euro LTO's heeft gekocht en er pas net achter kwam dat de waarde toch wel een stukje hoger is komen te liggen inmiddels, leuk om te zien :)

Heb net een verzoek ingediend om ze vanuit Waves om te zetten, ben benieuwd!

Als ik dit topic zo lees zit er nog best wel wat rek in dus overweeg om ze ook nog wel aan te houden.
En nu dan ook even helpen die bekendheid te vergroten zodat de hele wereld van LTO af weet en we in de top 20 terecht komen, waar we horen. Als wij als community ons werk niet doen, komen we er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Ik zie een kleine positieve divergentie in de RSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Korte uitleg: Koers gaat omlaag. RSI zet hogere bodem neer. In theorie (nog wel even meer signalen oppikken) kunnen we een grote correctie omhoog krijgen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
De OBV indicator houd ik nu in de gaten;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:47:
Korte uitleg: Koers gaat omlaag. RSI zet hogere bodem neer. In theorie (nog wel even meer signalen oppikken) kunnen we een grote correctie omhoog krijgen;)

Deze TA trade persoon leek het tot nu toe redelijk bij het rechte einde te hebben dus hopelijk ook de stijging binnenkort: YouTube: Elliott Waves on Cryptos: Is It A Good Time To Enter LTO Network, Or...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Ik geloof niet dat deze updates al geplaatst had op het Tweakers forum:

https://sphereon.com/news...eate-mycompanywallet-app/ Sphereon gaat samen met LTO een nieuw DID product maken om de KYC processen van bedrijven te stroomlijnen (en dus veel efficienter te maken).

CEO Rick heeft ook gemeld dat LTO samen werkt met Swishfund om DeFi naar de echte wereld te brengen met hun DID structuur (met het gerucht dat iemand van Goldman Sachs ook erbij betrokken is).

https://twitter.com/realr...tatus/1379832909155209219

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Tony71 schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:45:
Tony71 schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:47:
Tony71 schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:27:
Ff serieus. Dit onder aan je bericht is al overbodig als je het 1 keer doet.
Maar in 3x in 1 bericht door wijzigingen en toevoegingen????

Iedereen weet dat crypto casino voor eigen risico is, en als er mensen iets doen op jou dit is geen advies advies is dat voor hun risico...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Omdat je tegenwoordig nergens meer een krantje kan krijgen, wilde ik wat te lezen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:38:
Omdat je tegenwoordig nergens meer een krantje kan krijgen, wilde ik wat te lezen geven.

Haha stop it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Northstar schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:17:
[...]

Deze TA trade persoon leek het tot nu toe redelijk bij het rechte einde te hebben dus hopelijk ook de stijging binnenkort: YouTube: Elliott Waves on Cryptos: Is It A Good Time To Enter LTO Network, Or...
Zijn interpretatie kan kloppen. Ik probeer zelf ook bepaalde conclusies te trekken. De truc is om niet naar uitschieters (zowel omhoog als omlaag) te kijken, maar de middenweg te volgens. Correcties zijn heel belangrijk om te bepalen waar de nieuwe steun ligt. Voor LTO wil ik volumes zien. Deze kunnen nieuwe richtingen aangeven. Aangezien de volumes langzaam maar zeker afnemen, de koers wat zakt en RSI stabiliseert of omhoog schijnt te willen, is een volgende indicator alles bepalend. Ik kijk 80% naar de RSI en OBV. Deze zijn simpel te volgen en hebben het in 80% van de gevallen goed. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:12:

Ik was hier dus al een beetje bang voor. BTC en de main alts pumpen, de lowcaps bleeden en heel de LTOnauts Telegram group is in paniek. De shills op r/cc zijn opeens een stuk stiller. Dit is dan ook het publiek dat 1$+ had verwacht binnen een week of 2 en een pullback hadden ze niet voorzien - dus verlaten ze het schip.

Zelf blijf ik wel zitten, maar wel jammer dat dit gebeurt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
Achter de wolken schijnt de zon, Jedi-pimp;) Deze pullback moest een keer komen. Ik hoopte op run naar 1,10 en dan terug naar 0,80-0,85 range om dan rustig verder te gaan. Het gebeurde echter al bij 0,90 en terug naar 0,65. In theorie zou het nog ietsje lager kunnen (0,60). LTO is voor mij een prachtige crypto. En als je geduld hebt, zou je weleens 10 op de borden kunnen zien staan. Ik ga voor 0,70 voor het einde van de dag!

Leasing compenseert daling en versterkt stijging;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:40:
Achter de wolken schijnt de zon, Jedi-pimp;) Deze pullback moest een keer komen. Ik hoopte op run naar 1,10 en dan terug naar 0,80-0,85 range om dan rustig verder te gaan. Het gebeurde echter al bij 0,90 en terug naar 0,65. In theorie zou het nog ietsje lager kunnen (0,60). LTO is voor mij een prachtige crypto. En als je geduld hebt, zou je weleens 10 op de borden kunnen zien staan. Ik ga voor 0,70 voor het einde van de dag!

Leasing compenseert daling en versterkt stijging;)

Morgen weer uitbetaling van LowSea Leasing. Meestal zo tussen de 350 en 350 LTO per twee weken per 100K LTO. Zorgt ervoor dat je een groter stuk van een krimpende (deflationary) taart krijgt. :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Laatst online: 28-02 13:12
Morgen payday! Mijn schamele stack wordt weer een fractie groter, waarvoor dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Kun je de uitbetaalde coins niet automatisch meteen weer leasen zonder een extra fee te betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
harley schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:30:
Kun je de uitbetaalde coins niet automatisch meteen weer leasen zonder een extra fee te betalen ?
Er schijnen één of twee nodes te zijn die dat kunnen maar dat heb ik nooit uitgezocht. Die berekenen door welk deeltje van wie is terwijl het nog niet uitbetaald is ofzo. Geeeeeen idde. Persoonlijk vind ik dat te veel gepriegel en is het goed om 1 of 2 keer in de maand in je wallet in te loggen zodat je niet je inlogcodes vergeet enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Spotgoedkoop! Kan bijna niet anders dat het straks omhoog knalt. Nog even en ik ga lege flessen inleveren om wat bij te kunnen kopen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Tony71 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:03:
Spotgoedkoop! Kan bijna niet anders dat het straks omhoog knalt. Nog even en ik ga lege flessen inleveren om wat bij te kunnen kopen;)

Dankjewel, ik heb op jouw financiële advies een LTO long positie ingenomen met mijn spaargeld. Ik kan iedereen aanraden het ook te doen. Ik ben namelijk financieel deskundige en het is mijn beroep om crypto te volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
Mijn vrouw is net weg, boodschappen aan het doen. Ze vroeg aan mij of ze nog iets bijzonders mee moest nemen voor het weekend. Ik zei tegen haar neem maar flessenmelk mee in plaats van pakkenmelk, als je weet wat ik bedoel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:03:

Dubbele bodem confirmed? Stijging richting ATH zou waarschijnlijk goede timing zijn met de cycle van btc -> eth -> top 50 -> small caps waar lto zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Northstar schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:26:
[...]

Dubbele bodem confirmed? Stijging richting ATH zou waarschijnlijk goede timing zijn met de cycle van btc -> eth -> top 50 -> small caps waar lto zit.
Nog niet Northstar, maar hikt er wel tegenaan. En moet 12 april 11.30 breken dan boemboem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Ik vermoed een 1,2,3,bodempatroon. Dus nog een keer terug naar ca. 0,65 en dan richting de neklijn. Als die breekt naar boven (is ca. 0,765) met volume dan is omkering een feit. En gaan we hopelijk een lange weg omhoog zien. Op dit moment is de OBV twijfelig. Vandaar mijn conclusie dat het eerst terug gaat. Voor mij hoeft het overigens niet, mag nu wel de weg omhoog nemen;)

Als het wederom richting de bodem gaat, drink ik al ons melkflessen leeg om muntjes te verzamelen;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
Gister heb ik op mijn personal wallet iets moois toegevoegd;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xamsix
Northstar schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:26:
[...]

Sorry Northstar, ik begeef me niet meer hiero. Tony "geen financieel advies" Montana bevuilt dit topic enorm met voorspellingen waar niemand om vraagt. Is overigens ook zijn enige activiteit op Tweakers, geeft te denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Vandaag is een update van de technische roadmap naar buiten gebracht, focused op Q2 van 2021:
https://blog.ltonetwork.com/roadmap-quarterly-update/

Het is duidelijk dat het team veel te doen heeft. Interessante vernieuwingen die eraan zitten te komen en enkele aanpassingen om de chain meer gebruiksklaar te maken voor de volledige focus op DIDs.

Het team heeft ook aangegeven volop in nieuwe aanneemrondes voor developers te zitten, waardoor ze binnenkort weer meer activiteiten te gelijk kunnen door ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Het is nooit fijn als een muntje tegen de verwachting in daalt. Echter kun je het ook heel goed op een positieve manier bekijken. Het geeft anderen die er nog niet in hebben geinvesteerd de kans om er goedkoper in te stappen;)

Investeren is een marathon en geen sprint;)

LTO is voor de mij de meest waardevolle crypto in mijn wallet en dat blijft ook zo. Het is gewoon super wat de jongens doen en mijn vertrouwen verdwijnt niet nu het samenmet alle andere altcoins daalt.

From earth to moon and finally to MARS! Go LTO

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:32:
Het is nooit fijn als een muntje tegen de verwachting in daalt. Echter kun je het ook heel goed op een positieve manier bekijken. Het geeft anderen die er nog niet in hebben geinvesteerd de kans om er goedkoper in te stappen;)

Investeren is een marathon en geen sprint;)

LTO is voor de mij de meest waardevolle crypto in mijn wallet en dat blijft ook zo. Het is gewoon super wat de jongens doen en mijn vertrouwen verdwijnt niet nu het samenmet alle andere altcoins daalt.

From earth to moon and finally to MARS! Go LTO
Miscchien kunnen we weer iets minder op de prijs focussen hier en gewoon de updates blijven geven. Zij die geïnteresseerd zijn in de prijs kunnen naar ltonaut channel komen op telegram. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Gaat lekker :+

[ Voor 7% gewijzigd door vrrs op 22-04-2021 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Even de diepte in met Decentralized Identities voor DeFi:
https://blog.ltonetwork.com/did-for-defi-definitively/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Blockchain staat eigenlijk nog steeds in de kinderschoenen. Er is nog zo veel meer te ontdekken en use cases uit te pluizen. Eén van de obstakels is het vertrouwen in "anonieme" adressen op de verschillende chains. Door middel van LTO's DIDs zal hier een werkbare oplossing voor komen, waardoor het gebruik van smart contract op welke chain dan ook een stukje veiliger gemaakt kan worden weer:
On $LTO, an organization can use the new association transactions to establish an account belonging to an accredited partner. The accredited partners are allowed to certify businesses. Through the help of $LINK, it's then possible to create a smart contracts that can only be used by these certified businesses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Laatst online: 28-02 13:12
Mochten er nieuwe mensen zijn die willen gaan leasen, dan zou ik persoonlijk de Kahion node aanraden. Deze doet ook aan compounding, en is naar mijn mening in veel opzichten prettiger dan eerder benoemde nodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Snikkeldrijer schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:44:
Mochten er nieuwe mensen zijn die willen gaan leasen, dan zou ik persoonlijk de Kahion node aanraden. Deze doet ook aan compounding, en is naar mijn mening in veel opzichten prettiger dan eerder benoemde nodes.
Meer nodes zijn alleen maar welkom! Helpt de decentralisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
HitBTC heeft LTO toegevoegd aan de exchange:
https://twitter.com/hitbtc/status/1386552275791867905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Mooi interview met LTO Network en Sphereon (één van LTO's integrators):
YouTube: LunarCRUSH Live! with LTO Network

Deze heren hebben goed nagedacht waar er winst te halen is voor bedrijven en zijn druk bezig om de structuur te bouwen die deze weg zal ondersteunen. Hopelijk binnenkort weer meer nieuws! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Dat vind ik ook het mooie aan LTO. Ze bekijken het vanuit het perspectief van hun klanten en ontwikkelen een oplossing voor een specifiek probleem. Dit in tegenstelling van 'anderen' die veel ontwikkelen en hopen daar klanten voor te vinden.

LTO hebben een real businesscase. Tijd zal alles verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ik kan ineens niet meer inloggen op mijn LTO Wallet.

Dus mijn seed phrase maar weer ingevuld maar nu is alles leeg, geen leasing geen transfers helemaal niks :(
Ook komt de Seed niet overeen met de seed die ik erbij had opgeschreven.

[ Voor 18% gewijzigd door harley op 20-05-2021 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
harley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:06:
Ik kan ineens niet meer inloggen op mijn LTO Wallet.

Dus mijn seed phrase maar weer ingevuld maar nu is alles leeg, geen leasing geen transfers helemaal niks :(
Ook komt de Seed niet overeen met de seed die ik erbij had opgeschreven.
Even die checkbox uitvinken? Waarschijnlijk hoofdletter of dubbele spatie fout.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harley
Die had ik ook al uitgevinkt, maar ik had dus alles in exact de volgorde zoals het stond erin gezet, maar de enters moet je niet meedoen dus alles als 1 regel, het voorbeeld was toen ik hem aanmaakte in 3 regels.Het werkt dus weer gelukkig.

[ Voor 6% gewijzigd door harley op 21-05-2021 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Er is een mooi document verschenen van LTO en hun integrator Sphereon om meer vorm te geven aan wat decentralized identities en verifiable credentials kunnen betekenen in het echte leven. Check de volgende 25 use cases die zijn opgesteld: https://drive.google.com/...JNfCkEGblFE52tIDhbgW/view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
LTO was gisteren op Twitter Spaces online (kende het nog helemaal niet...) voor een gesprek over DeFi 2.0 zoals ze dat noemen. Het brengen van DeFi uit de crypto wereld naar de echte wereld. Voor hen die LTO al een tijdje volgen is het waarschijnlijk al duidelijk dat dit voor LTO één van de voornaamste richtingen is die ze opgaan. Er was dan ook niet echt iets heel spannends in het gesprek, maar het was wel een goed gesprek en zeker Chiel Ruiter (Ex Directing Manager van Goldman Sachs) die samenwerkt met LTO om dit DeFi punt te tackelen kon bijzonder goed en helder uitleggen wat de huidige staat van DeFi is en waar zij zien dat het heen gaat.

Kortom, zonder enorm nieuws toch de moeite waard om naar te luisteren: https://twitter.com/david...tatus/1399788830140645379

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tony71
Het duurde even, terug van weggeweest;) Wat een rit gezien van LTO zeg. Heb echter niets verkocht en zelfs mijn positie vandaag fors uitgebreid. Mijn staking heb ik verdeeld op Binance (10%) en de overige LTO's op mijn wallet (<7%).

Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Nooit weggeweest. Jammer dat de correctie van LTO een dubbele klap kreeg toen btc inkakte. Maar werk aan DID gaat onverminderd door. Zijn nu 2 nieuwe devs begonnen. Index node komt eraan, alsmede updates van transactie types die erbij komen.

Sphereon vertelde dat rosetta klaar is en getest wordt momenteel. Dat maakt dingen crosschain ook weer makkelijker op lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
LTO heeft de laatste maanden wat minder transacties lopen op het mainnet door verschuivingen van de integrators. De verwachting is dat dit nog wel enkele weken gaat duren voordat de implementatie aan de KATE Innovations kant voltooid is en alles weer op volle toeren draait. Veel mensen lijken hier nerveus van te worden, maar er is genoeg achter de schermen bezig bij LTO om bullish over te zijn.

Als onderdeel van de LowSea Leasing uitbetalingen (2x per maand), probeer ik altijd een kort(ish) overzicht te schrijven van de activiteiten sinds de laatste uitbetaling. Deze updates zijn hier te volgens (in het Engels):
https://cryptonarf.medium.com/

Met als laatste entry the 15de juni uitbetaling.
https://cryptonarf.medium...of-june-2021-d4acb0b11ade

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Morgen zal LTO Network's CEO - Rick Schmitz te gast zijn bij BNR's Big Five:
https://twitter.com/TheLTONetwork/status/1409906539599740939

10.00 uur op BNR: https://www.bnr.nl/podcast/thebigfive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Hallo allemaal,

Welke swap kan ik het best gebruiken om mijn LTO' s van exchange Binance naar mijn wallet te brengen. Het scheelt nogal in prijs!?

ERC-20 to mainnet of Bep-2 to mainnet?

Hieronder enkele mogelijkheden en prijzen bij Biance:
BEP2
Arrival time
≈ 2 mins
Binance Chain (BNB)
fee 0.93 LTO
(≈ €0.134223)

ERC20
Arrival time
≈ 3 mins
Ethereum (ETH)
fee 89 LTO
(≈ €12.84)

LTO
Arrival time
≈ 25 mins
fee 5 LTO
(≈ €0.721627)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:31:
Hallo allemaal,

Welke swap kan ik het best gebruiken om mijn LTO' s van exchange Binance naar mijn wallet te brengen. Het scheelt nogal in prijs!?

ERC-20 to mainnet of Bep-2 to mainnet?

Hieronder enkele mogelijkheden en prijzen bij Biance:
BEP2
Arrival time
≈ 2 mins
Binance Chain (BNB)
fee 0.93 LTO
(≈ €0.134223)

ERC20
Arrival time
≈ 3 mins
Ethereum (ETH)
fee 89 LTO
(≈ €12.84)

LTO
Arrival time
≈ 25 mins
fee 5 LTO
(≈ €0.721627)
LTO manier is de mainnet integratie en dus het meest directe pad om LTO van de exchange naar LTO mainnet te krijgen. Kosten zijn minimaal en de transfer is simpel en snel. Je hoeft dan namelijk niet meer de bridge te gebruiken, maar je doet gewoon een LTO Mainnet transfer van de exchange naar je LTO wallet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Northstar
LTO Network is nu beschikbaar als app op in de ledger live manager. Voor nu alleen in de experimental modus (dus om de LTO app te vinden moet je eerst de developer mode in ledger live manager settings aanzetten), maar er wordt naar de officiële Ledger goedkeuring toe gewerkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DiBQT_KPkEUGBWVT_iearUBBn4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BjOBhQj5WviK1FwffhWBY4do.jpg?f=fotoalbum_large

Er is een third-party wallet UI beschikbaar (dus gebruik op eigen risico, hoewel de maker van de wallet UI ook de maker van de LTO ledger app is) en een gerespecteerd member van de community is: http://lto.stakely.io

Er wordt gewerkt om de officiële LTO mainnet wallet UI aan te passen voor ledger integratie, maar dit kan nog wel even duren voordat die af is.

Ledger App op community member's github: https://github.com/iicc1/ledger-app-lto
Dezelfde repo, maar forked door Ledger: https://github.com/LedgerHQ/app-lto

Wallet UI zoals op lto.stakely.io te zien: https://github.com/iicc1/lto-network-ledger-wallet-ui

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O8bMYaaMv8qfm44Zw5pKWH2BAr4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bqx8zRCTsB6mxxijpkPrs1kW.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PNMgkrvmNxJ2Od9gDBwJa2WBfdU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cd9k2nx6cpb9ZY9kleJqrMsL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Northstar op 13-07-2021 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just-Michael
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-04 12:33
Northstar schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:05:
LTO Network is nu beschikbaar als app op in de ledger live manager. Voor nu alleen in de experimental modus (dus om de LTO app te vinden moet je eerst de developer mode in ledger live manager settings aanzetten), maar er wordt naar de officiële Ledger goedkeuring toe gewerkt.

[Afbeelding]
Daar heb ik echt eindeloos om zitten zeuren bij Ledger. Goed dat die er eindelijk aan komt!
Al geïnstalleerd middels experimental mode, werkt perfect.

Zie graag nog een officiele UI beschikbaar komen en wellicht Ledger Live op een dag. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony71
Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat het maandelijk dividend/staking verschilt in aantallen die je ontvangt tov andere maanden. Er zitten grote verschillen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Tony71 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 16:17:
Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat het maandelijk dividend/staking verschilt in aantallen die je ontvangt tov andere maanden. Er zitten grote verschillen in!
De APY die je krijgt van je lease is afhankelijk van de activiteit op LTO mainnet. De afgelopen maanden is om verschillende redenen het aantal mainnet dagelijkse transacties naar beneden gegaan waardoor de APY ook naar beneden ging. Dit had te maken met overnames van nodes, Proof of Concepts that stopped and are awaiting to go into production, etc.. The daily txs are rising now again as KATE Innovations spun up their first node on the 1st of August. So everyone is looking forward to the activity and APY growing again from here on out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXav
  • Laatst online: 28-04 10:53
Vandaag de Cobalt Mainnet Update, dit soort nieuws zou toch een positief effect op de koers moeten veroorzaken?

Is er een verklaring voor het achterblijven van de prijsontwikkeling van LTO, dit lijkt al een aantal weken rond de $0,30 te blijven hangen?

Is er tevens al duidelijkheid over listing op een US exchange? Ik wil graag van Binance af, maar kan geen goed alternatief vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
TXav schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:26:
Vandaag de Cobalt Mainnet Update, dit soort nieuws zou toch een positief effect op de koers moeten veroorzaken?

Is er een verklaring voor het achterblijven van de prijsontwikkeling van LTO, dit lijkt al een aantal weken rond de $0,30 te blijven hangen?

Is er tevens al duidelijkheid over listing op een US exchange? Ik wil graag van Binance af, maar kan geen goed alternatief vinden..
Ik wilde het nieuws net gaan plaatsen. Cobalt Mainnet update is announced. Een toffe upgrade die LTO van B2B chain gaat optillen naar een chain die door elke andere blockchain gebruikt kan gaan worden als Decentralized Identities en Verifiable Credentials struktuur.

Tweet: https://twitter.com/TheLTONetwork/status/1433715324000505858

en Blogpost: https://blog.ltonetwork.com/cobalt-update/

En om je vraag te beantwoorden, geen idee waarom de prijs achter blijft. Ik vermoed zelf omdat er te veel op Binance aankomt. En een US exchange wordt nog steeds aan gewerkt en ze zijn al een stuk verder in het proces, maar ze zijn er nog niet helemaal (duh). Ik weet wel dat het prioriteit heeft voor het team, dus hopelijk kunnen we weer snel vooruit en kunnen we die enorme berg LTO bij Binance een beetje beter gaan verdelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
Gisteren heeft LTO Network een nieuwe partnership bekend gemaakt: https://twitter.com/TheLTONetwork/status/1435154313236475906

LTO Network, Sphereon en Triall gaan samen werken om informatie van clinical trials veilig te stellen via anchoring en de Decentralized Identities en Verifiable Credentials gaan gebruikt worden om het proces er omheen beter te beveiligen. Check de twitter voor de blogpost met meer informatie en een infographic video.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northstar
LTO is zojuist gelist op bitvavo.

https://twitter.com/bitvavocom/status/1435576919609720832

Eindelijk erkenning voor Nederlands project! :D

• TXav
  • Laatst online: 28-04 10:53
Northstar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:13:
Gisteren heeft LTO Network een nieuwe partnership bekend gemaakt: https://twitter.com/TheLTONetwork/status/1435154313236475906

LTO Network, Sphereon en Triall gaan samen werken om informatie van clinical trials veilig te stellen via anchoring en de Decentralized Identities en Verifiable Credentials gaan gebruikt worden om het proces er omheen beter te beveiligen. Check de twitter voor de blogpost met meer informatie en een infographic video.
LTO Network, Sphereon en Traill hebben toch al een geruime tijd een samenwerkingsverband, is dit niet alleen een nieuw ‘project’? (C*19 clinical trail)

Voorzover ik weet zijn Sphereon en Traill soortgelijke bedrijven als LTO (bij Traill loopt de token pre-sale), beide in Nederland gevestigd.

Ik heb het even teruggezocht en kwam een mooi stukje van ruim een jaar geleden tegen op Newsbit.nl
https://newsbit.nl/sphere...uizenden-transacties-toe/
Sphereon integreert zijn productsuite met LTO Network en voegt duizenden transacties toe

LTO Network wordt een steeds breder geaccepteerde blockchain en het team blijf door ontwikkelen. LTO verwelkomt nu niet alleen een klant, maar een hele productsuite die al draait bij verschillende overheidsinstanties en particuliere bedrijven, genaamd Sphereon. In dit artikel kom je te weten wat Sphereon precies is.

Wat is Sphereon?

Sphereon is in 2016 opgericht met het doel om vertrouwen te creëren in een digitale wereld door middel van schaalbare beveiligingstoepassingen. Sphereon bouwt oplossingen in samenwerking met softwareontwikkelaars, systeemintegrators en bedrijven. Spehereon helpt bedrijven bij het integreren van blockchain technologieën in huidige bedrijfssystemen. Dit doen ze via hun Sphereon Gateway met behulp van plug-ins en API’s. Precies hier is waar LTO Network om de hoek komt kijken. De API die zorgt voor data-integriteit en efficiënte samenwerking tussen meerdere belanghebbenden.

Applicatiebouwers en onafhankelijke softwareleveranciers, zoals Sphereon, zijn blockchain agnostisch, wat ook logisch is. Waarom zouden ze op één paard wedden als de klant misschien gewoon de voorkeur geeft aan een ander paard. Uiteindelijk komt het neer op de fundamentele technologie en de financiën die met deze extra beveiligingslaag gepaard gaan. Tot dusver is Sphereon geïntegreerd met onder andere Ethereum, Factom en HyperLedger.

Waarom LTO Network?

LTO Network is dus een nieuwe toevoeging aan Sphereon. Dit dankzij de eenvoud van integratie en een aantrekkelijk financieel model. LTO Network heeft zichzelf bewezen als de meest kostenefficiënte en snelle blockchain-oplossing voor gegevensintegriteit die momenteel beschikbaar is. LTO beveiligt momenteel ongeveer 50.000 gegevensobjecten per dag. Met een microblokkeringstijd van 1,2 seconden. Hiermee is de gegevensintegriteit vrijwel onmiddellijk en biedt het aanzienlijk lagere kosten dan de concurrenten op het gebied van gegevensintegriteit.

“We richten ons op herhaalbare oplossingen op blockchains met echt productiegebruik. LTO Network viel ons op door het snel groeiende transactievolume en het gemak van integratie in onze bestaande oplossingen. We krijgen vaak vragen van onze klanten over wat de toekomst van blockchain voor hen in petto heeft en met LTO Network in ons portfolio kunnen we onze klanten veel meer kansen geven om te profiteren van de voordelen van blockchain-technologie, dan we nu al kunnen. We kijken uit naar veel meer integraties en projecten in de toekomst samen met LTO Network! “ – Sebastian Boender, CEO of Sphereon

De samenwerking

De samenwerking stelt LTO Network in staat om gebruik te maken van de bestaande applicatie-infrastructuur van Sphereon, die al op grote schaal is geïntegreerd in verschillende overheidsinstanties en particuliere bedrijven. Hun ecosysteem van blockchain-oplossingen en hun gebruikers zijn één van de grootste ter wereld!

“Door de Sphereon-productsuite aan LTO Network toe te voegen, maken we een grote sprong voorwaarts in onze reeds succesvolle integratorbenadering. Omdat hun apps al actief zijn bij grote eindklanten, zouden we binnenkort een toename van netwerktransacties moeten zien binnenkomen. Ik raad ten zeerste aan om hun productsuite als bedrijf (eigenaar) te bekijken, omdat er voor elk bedrijf blockchain-mogelijkheden zijn! ” – Rick Schmitz, CEO van LTO Network
Goed nieuws dat Bitvavo eindelijk LTO Network heeft toegevoegd! (Laatst nog contact gezocht met Bitvavo hierover)

• Northstar
TXav schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:37:
[...]

LTO Network, Sphereon en Traill hebben toch al een geruime tijd een samenwerkingsverband, is dit niet alleen een nieuw ‘project’? (C*19 clinical trail)

Voorzover ik weet zijn Sphereon en Traill soortgelijke bedrijven als LTO (bij Traill loopt de token pre-sale), beide in Nederland gevestigd.

Ik heb het even teruggezocht en kwam een mooi stukje van ruim een jaar geleden tegen op Newsbit.nl
https://newsbit.nl/sphere...uizenden-transacties-toe/

[...]

Goed nieuws dat Bitvavo eindelijk LTO Network heeft toegevoegd! (Laatst nog contact gezocht met Bitvavo hierover)
Lto en Sphereon werken al samen ja. Maar Triall is een aparte organisatie (wel weer met overlap met Sphereon team). In ieder geval moet dit nog allemaal gaan opstarten en dus is het een nieuwe client die erbij komt.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste