AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik verwacht veel van LTO network in de toekomst. Deze Nederlandse jongens zijn zeer goed bezig om mainstreem te worden!!
Heel veel plezier met jullie LTO's
Als je je tokens in je mainnet wallet hebt kan je het beste een mainnet transfer naar Binance doen en daar verkopen. Heb je daar al een account? Weet je hoe je exchanges moet gebruiken?Tony71 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:34:
Ook ik ben een early backer van LTO NETWORK. Onlangs heb ik een nieuwe account gekregen...van waves naar LTO network wallet. Ik verdiep me in de leaseconstructie. Een mooi rendement! Echter zou ik ook weleens iets willen verzilveren (lees verkopen). Hoe regel ik dat?
Ik verwacht veel van LTO network in de toekomst. Deze Nederlandse jongens zijn zeer goed bezig om mainstreem te worden!!
Heel veel plezier met jullie LTO's
[ Voor 15% gewijzigd door Tony71 op 17-02-2021 12:10 ]
Geen idee hoeveel Tweakers in LTO zitten eigenlijk. Ik ben deze forum thread begonnen om mensen op de hoogte te brengen van LTO. Sommige zijn ingestapt andere late het links liggen. Ieder zijn eigen keuze.Tony71 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:47:
Ik ben Lto backer sinds 2017. Hoeveel zitten er op dit forum van hetzelfde jaar?
Wat betreft leasen, altijd doen als je LTO langere tijd wil vasthouden. Geeft je meer tokens zonder iets te doen. Ik run zelf de LowSea Leasing node, en heb over de honderd mensen in de node zitten. Eigen node runnen is ook niet heel erg moeilijk maar je moet er zin in hebben en handigste is een VPS beschikbaar hebben.
Als je wilt verkopen moet je inderdaad naar een exchange toe. Dat kan je via mainnet transfer doen als je naar Binance of Bitmax gaat, of je kan erc20 (hoge fees) of BEP2 variant gebruiken om de tokens te verplaatsen (eigenlijk geen reden voor want mainnet transfer is het makkelijkst en goedkoopste volgens mij). Op Binance of een andere exchange moet je het dan inderdaad verkopen en dan laat je het door de exchange je euro's terug storten naar je bankrekening als je niet verder wilt handelen.
Ik heb in december 2017 800 LTO gekocht voor 107 euro. Ik zie dat mijn LTO's nu een waarde hebben van ~263 euro.
Maar als ik kijk naar het ICO rendement op https://coinmarketcap.com/currencies/lto-network/ dan hebben ze het over een rendement van 610% en ze meten pas vanaf 28 mei 2019, terwijl ik in december 2017 al LTO's had.
Weet iemand hoe dit zit? Ik probeer het te snappen.
Is al een keer uitgelegd in dit topic: De 2017 LTO waren op Waves, bij de swap van Waves naar LTO Mainnet gaan je LTO x10 omdat de totale supply werd verhoogd met x10. Dus je hebt niet 800 LTO, maar 8000 LTO momenteel (als je het team contacteert met je aankoop bewijs en je een mainnet wallet aanmaakt waar je ze op gestort krijgt). Kortom je 8000 LTO zijn momenteel 3200 USD waard.Dimitri19921 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:50:
Ik zit met de onderstaande vraag:
Ik heb in december 2017 800 LTO gekocht voor 107 euro. Ik zie dat mijn LTO's nu een waarde hebben van ~263 euro.
Maar als ik kijk naar het ICO rendement op https://coinmarketcap.com/currencies/lto-network/ dan hebben ze het over een rendement van 610% en ze meten pas vanaf 28 mei 2019, terwijl ik in december 2017 al LTO's had.
Weet iemand hoe dit zit? Ik probeer het te snappen.
Ojee, is even kijken hoe ik dat ga doen. Ik zie mijn 800 LTO wel in mijn Waves wallet. Toch leuk nieuws dit!Northstar schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:36:
[...]
Is al een keer uitgelegd in dit topic: De 2017 LTO waren op Waves, bij de swap van Waves naar LTO Mainnet gaan je LTO x10 omdat de totale supply werd verhoogd met x10. Dus je hebt niet 800 LTO, maar 8000 LTO momenteel (als je het team contacteert met je aankoop bewijs en je een mainnet wallet aanmaakt waar je ze op gestort krijgt). Kortom je 8000 LTO zijn momenteel 3200 USD waard.
Maar ik kreeg er 500 voor 107,18 om precies te zijn. Hoe heb jij er 800 gekregen dan ?
Maar even advocaat van de duivel, wat als de leaser ermee stopt, verdwijnt met de noorderzon ?
@Tony71 Volgende keer graag even de valuta erbij zetten want jij praat over dollars, scheelt toch wel paar cent
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik denk dat je reactie op mij slaat? Ik weet het niet precies maar het was volgens mij 500 + een bonus. Ik heb op 11 december 2017 mijn coins gekocht, wellicht kun je daar wat mee.harley schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:21:
heb de mijne eind december gekocht en nu inderdaad ook geleased ( volgens mij bij lowsea maar kan nu nergens terugvinden waar ze precies zijn)
Maar ik kreeg er 500 voor 107,18 om precies te zijn. Hoe heb jij er 800 gekregen dan ?
Maar even advocaat van de duivel, wat als de leaser ermee stopt, verdwijnt met de noorderzon ?
@Tony71 Volgende keer graag even de valuta erbij zetten want jij praat over dollars, scheelt toch wel paar cent
Je had waarschijnlijk de SEED bonus nog mee kunnen pakken ja. Ik zat daar zelf ook net 3 dagen te laat mee helaas.Dimitri19921 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:07:
[...]
Ik denk dat je reactie op mij slaat? Ik weet het niet precies maar het was volgens mij 500 + een bonus. Ik heb op 11 december 2017 mijn coins gekocht, wellicht kun je daar wat mee.
De leaser is de persoon die de tokens bezit en "uitleent" aan de node. Dus als die verdwijnt gebeurd er helemaal niets. De node betaalt je nog uit voor de dagen dat je actief was.harley schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:21:
heb de mijne eind december gekocht en nu inderdaad ook geleased ( volgens mij bij lowsea maar kan nu nergens terugvinden waar ze precies zijn)
Als de node zelf verdwijnt, dan kan het zijn dat je je rewards kwijt raakt. Afhankelijk van de node, kan dat een dag, een week, of enkele weken zijn, dat ligt eraan wanneer de laatste uitbetaling was. Maar je eigen tokens blijven altijd in je eigen bezit. De node kan dat niet aankomen. Dus zelfs als de node verdwijnt, kan je simpel weg je lease stoppen naar de wallet van de node en naar een nieuwe node leasen om daar rewards van te krijgen.
En maak je over LowSea maar geen zorgen. Ik zit er nog wel een tijdje in
Je lease transactie bekijken in je wallet adres. Kan gewoon in de http://explorer.lto.network daar zie je dan naar wie je geleased heb en dan kan je de node adres vergelijken met de nodes op https://lto.tools/generators/harley schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:31:
Was daar ook niet zozeer bang voor. Maar waar kan ik nu terug zien aan wie ik ze geleased heb. Want toen ik het wilde controleren kon ik dat niet zomaar terugvinden
Ik ben net begonnen met staking. Doe dat via LowSea nu.
Nog geen ervaring met staking ofzo, ,maar omdat ik LTO voor longterm heb, kan ik er beter maar iets mee doen is de gedachten.
Ik kan alleen nergens vinden wat het verwachte rendement is... ? En als laatste noobvraag ;-) Kun je er ook ieder willekeurig moment weer uitstappen, incl winst/rendement?
Thnx again voor je goede info!
Rendement is tussen 6 en 8 % momenteel op jaarbasis. En jep je kan er weer uit stappen wanneer je wilt, er is geen lockup periode. Node betaalt je uit voor alle blocks die je lease actief was.Meyzamo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:05:
Northstar thnx voor al;le LTO info.
Ik ben net begonnen met staking. Doe dat via LowSea nu.
Nog geen ervaring met staking ofzo, ,maar omdat ik LTO voor longterm heb, kan ik er beter maar iets mee doen is de gedachten.
Ik kan alleen nergens vinden wat het verwachte rendement is... ? En als laatste noobvraag ;-) Kun je er ook ieder willekeurig moment weer uitstappen, incl winst/rendement?
Thnx again voor je goede info!
Rendement is afhankelijk van aantal transacties en totaal aantal staked btw dus het fluctueert een beetje.
Veel crypto hebben weinig intrinsieke waarde. Eerder een instrumentele waarde. Zo is er veel crypto die misschien 2 projecten hebben gerealiseerd en waarvan de mensen achter de bewuste crypto op het strand liggen in Bali met zakken vol met geld. Ondanks dat loopt de bewuste coin gewoon door. Zeer vreemd but true!
LTO Network is net even anders! Hebben goed trackrecords, continue updates en een plan voor komende jaren. Ik verwacht dat zij veel adoptie zullen krijgen in de toekomst, zeker in Europa en waarschijnlijk ook global.
Ik zit er sinds 2017 in! En ik ben sterk van plan bij te kopen. Ik geloof heilig dat crypto, waaronder LTO op het punt staat om breed geaccepteerd te worden door (financiele) mensen.
Dit is geen advies aan een ieder dit leest! Ik geef mijn idee/mening weer!
Dit is geen advies aan of voor een ieder dit leest! Ik geef enkel mijn idee/mening weer!
Maar als het nu zo snel zou stijgen zou dat wel goed zijn voor de echte gebruikers van het LTO systeem, of wordt het dan te duur voor ze ?
Dat is allemaal geen probleem. De nodes kunnen de transactiekosten verlagen als de kosten te hoog gaan worden. Men verwacht dat dit voor het eerst misschien rond 1,5 USD zal moeten gebeuren, maar dat wordt wel in de community besproken.harley schreef op zondag 21 februari 2021 @ 23:22:
Zou mooi zijn, en inderdaad noem je wel de reden waarom ik ook wel in LTO geloof IPV al die shitcoins.
Maar als het nu zo snel zou stijgen zou dat wel goed zijn voor de echte gebruikers van het LTO systeem, of wordt het dan te duur voor ze ?
Anyway, meteen maar een mainnet wallet aangemaakt en het viel mij op dat je in de wallet een "Waves Token Swap" optie hebt waar je via een formulier die manuele swap kunt aanvragen. Er wordt alleen niet gesproken over die x10 dus ik hoop dat dat goed gaat dan. Maar in ieder geval kun je blijkbaar via de wallet ook de swap aanvragen.
Ik las ook hier dat je zelf een node kunt runnen als je wilt staken maar dat je dan beter een VPS gebruikt. Dat lijkt me wel een leuk project maar ik krijg meteen vraagtekens over beveiliging en je huurt een VPS bij een 3de partij dus ... Maar goed, ik lees bij leasen dat je je tokens in je eigen wallet houdt dus ik moet me er maar eerst meer in verdiepen.
Wel vraag ik me af of de ROI niet hoger is als je leased omdat je dan gezamelijk met een groter aantal coins staked ? Of maakt dit niet uit en loopt de ROI gewoon linear ?
Ik lees dat je vanaf 1000 tokens al een node kunt runnen maar dat je dan minder vaak rewards kunt verwachten en dat 100.000 tokens geadviseerd is. Vervolgens verwijzen ze je door naar een calculator en als je daar 1000, 10000 of 100000 invult is de reward procentueel telkens hetzelfde. Dus telkens een factor 10x meer opbrengst, dus ik snap niet dat je dan bij 1000 LTO minder vaak rewards kunt verwachten ?
De minimun requirements voor zelf een node runnen zijn ook niet erg duidelijk. Ik zou zelfs de laatste RPi 4 met een SSD eraan kunnen nemen als ik dat zo zie. Maar eens dieper graven in de documentatie.
Bitcoin daalt, LTO daalt, alles daalt!
Vanaf januari 2021 gezien is de stijging nog steeds ruim 100%.
Deze correctie is gezond en maakt het sterker. Het aanstampen van de bodem!
Gezien het feit dat LTO daalt met lage dag aantallen/volumes en zich omhoog werkt met hoge volumes, denk ik dat het binnen uiterlijk een week of 2 gaat stabiliseren en zijn weg omhoog weer gaat vervolgen.
LTO heeft 2x zijn all time high kort achter elkaar opgezocht. Zodra LTO boven deze 0,42 komt is dat een super sterk signaal. Dit zal nog meer investeerders aantrekken, ook omdat men bang is de boot te missen.
Kopen op deze koersrange van ca. $0,28-0,29 is naar mijn mening echt een opportunity.
Interview met Rick Schmitz van LTO Network op 26 februari 2021: https://coinmarketcal.com/en/event/live-ama-58087
Dit is geen advies aan of voor een ieder dit leest! Ik geef enkel mijn idee/mening weer!
https://www.reddit.com/r/...nts/lpr4xx/letsss_gooooo/
[ Voor 26% gewijzigd door Tony71 op 25-02-2021 13:48 ]
Hoe laat is de AMA en is deze later terug te kijken? Ben benieuwd maar heb morgen weinig tijd.Tony71 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:06:
Op dit moment zullen sommigen twijfelen of investeren in crypto verstandig is.
Bitcoin daalt, LTO daalt, alles daalt!
Vanaf januari 2021 gezien is de stijging nog steeds ruim 100%.
Deze correctie is gezond en maakt het sterker. Het aanstampen van de bodem!
Gezien het feit dat LTO daalt met lage dag aantallen/volumes en zich omhoog werkt met hoge volumes, denk ik dat het binnen uiterlijk een week of 2 gaat stabiliseren en zijn weg omhoog weer gaat vervolgen.
LTO heeft 2x zijn all time high kort achter elkaar opgezocht. Zodra LTO boven deze 0,42 komt is dat een super sterk signaal. Dit zal nog meer investeerders aantrekken, ook omdat men bang is de boot te missen.
Kopen op deze koersrange van ca. $0,28-0,29 is naar mijn mening echt een opportunity.
Interview met Rick Schmitz van LTO Network op 26 februari 2021: https://coinmarketcal.com/en/event/live-ama-58087
rickkert94 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:24:
[...]
Hoe laat is de AMA en is deze later terug te kijken? Ben benieuwd maar heb morgen weinig tijd.
:strip_exif()/f/image/O5W2NwDRl6fBwHNJdWdDFMJw.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet om je direct aan te vallen want je bericht an sich is niet slecht. Maar de combinatie van het voorspellen van x20 in waarde dit jaar + een volledig nieuw account, bezorgd mij altijd een beetje.Tony71 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:21:
Mijn verwachting is dat binnen enkele dagen de prijs aan de bovenkant wordt gebroken en dat het eind maart begin april rond $1,00 zal staan. Mijn eigen koersdoel voor de komende 12 maanden is $5,80. Dit alles op basis van mijn visie op het technische plaatje;)
@Northstar bedankt voor al je informatie in dit topic, heel overzichtelijk en goed gebracht. Het heeft mijn interesse in ieder geval wel gewekt. Ga morgen eens beter ernaar kijken!
[ Voor 12% gewijzigd door Xamsix op 25-02-2021 21:54 ]
PSN/Steam: Xamsix
I am investing in stocks en crypto since 2008;)
[ Voor 19% gewijzigd door Tony71 op 26-02-2021 15:02 ]
:strip_exif()/f/image/4rjrkRwMqEjxa1DTzlFBNcP6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KmuA7ECWAc5XZwrYxuJPoDYn.jpg?f=fotoalbum_large)
Just some casual use case talk in the LTO Tech channel on Telegram. Edit: plaatjes verkeerd om.
[ Voor 46% gewijzigd door Northstar op 26-02-2021 13:49 ]
Ik heb vorige week via het Google formulier aangegeven dat ik in totaal 800 LTO heb gekocht en dat ik de x10 swap graag laat uitvoeren.
Echter zie ik dat 5000 LTO is toegevoegd aan mijn LTO Mainnet adres 3JkJwAzpkU9A1vWjpgsV6fAuncSg2k1Z5AN, terwijl dit toch (10 * 800) - 800 = 7.200 had moeten zijn?
Of was daar nou net die bridge voor?
Das wel raar zeg... anderzijds de brug van Waves naar LTO is inmiddels al meer dan een jaar dicht (al bijna 2 jaar), en het zou mij niet verbazen als de bonus tokens zijn gebruikt voor community incentives, marketing, exchange supply etc. Wel zuur ja.Dimitri19921 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:36:
ik probeer nu mijn 800 LTO die in mijn Waves wallet staan (https://waves.exchange/) te sturen naar mijn Mainnet LTO wallet, maar dat krijg ik niet voor elkaar.![]()
Of was daar nou net die bridge voor?
En die 800 LTO van WAVES ga je inderdaad niet kunnen overzetten. Daar was die bridge voor.
De deur van de node staat openrobino007 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:56:
Mooi topic, ik ga mij er even verder in lezen, maar het trekt wel mijn aandacht.
Ik zat dat deel net na te lezen toevallig, jij bedoelt denk ik lowsea dan? Ik hou dat in mijn achterhoofd. Heb net ook een deel aangekocht.
Kort vraagje; ik heb toevallig ergens een overzichtje gezien van transacties op LTO, maar kan het nu niet meer terugvinden (volgens mij was het reddit). Wat me in een eerste oogopslag bezorgde was dat het grootste deel van de transacties lijkt te gebeuren door bedrijven van dezelfde CEO. In dat geval betekent dat het hoge aantal transacties in vergelijking met andere projecten met een veel hogere market cap, minder significant zou zijn. Heb ik dit fout gezien of zit er een bredere uitleg achter?
YouTube: LIVE: Horizen + LTO Network Partnership AMA
When you see the value of horizen https://coinmarketcap.com/currencies/horizen/ in comparison of LTO https://coinmarketcap.com/currencies/lto-network/ While LTO is much more interesting than Horizen, we can translate that to a much higher price ratio for what we see today.
There where many good thoughts in the +52 minutes. A few moments however get me more thrilled:
1. boilerplate 7.20 (Full mailbox LTO, half of Africa (United Nations) want to use the same as Afganistan.
2. bringing value 10.41
3. buying pressure is coming from users who needs them to work with them 11.20
4. good outlook in coming months for Afganistan 16.05
5. Rick sees new opportunities...voting 32.25
6. the smile says it all 34.06
7. more to come from UN 37.35
8. bunch of clients participating on mainnet
9. a new internet 44.00
Do you already participate.
[ Voor 74% gewijzigd door Tony71 op 27-02-2021 18:18 ]
Dit was een tijd lang het geval (maar toen nog steeds geen probleem omdat zij zelf gewoon de grootste integrator waren), waar LegalThings het grootste deel van de transacties heeft. Echter is LegalThings recentelijk verkocht aan KATE Innovations: https://blog.ltonetwork.com/kate-innovations-acquires-legalthings-b-v-from-firm24/Xamsix schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:55:
[...]
Kort vraagje; ik heb toevallig ergens een overzichtje gezien van transacties op LTO, maar kan het nu niet meer terugvinden (volgens mij was het reddit). Wat me in een eerste oogopslag bezorgde was dat het grootste deel van de transacties lijkt te gebeuren door bedrijven van dezelfde CEO. In dat geval betekent dat het hoge aantal transacties in vergelijking met andere projecten met een veel hogere market cap, minder significant zou zijn. Heb ik dit fout gezien of zit er een bredere uitleg achter?
Dus de grootste integrator is nu dus niet meer in LTO beheer, terwijl KATE de toegepaste IT oplossing verder gaat opschalen op internationaal niveau.
Ik denk het ook idd, maar ik ben blij dat ik dit topic tegen kwam en zodoende toch nog mijn 5.000 LTO kon verzilveren. Dank daarvoor!Northstar schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 08:59:
[...]
Das wel raar zeg... anderzijds de brug van Waves naar LTO is inmiddels al meer dan een jaar dicht (al bijna 2 jaar), en het zou mij niet verbazen als de bonus tokens zijn gebruikt voor community incentives, marketing, exchange supply etc. Wel zuur ja.
En die 800 LTO van WAVES ga je inderdaad niet kunnen overzetten. Daar was die bridge voor.
My expectations for early spring is still there!
Zolang BTC geen rare neerwaartse sprongen maakt is het een kwestie van tijd voor een nieuwe ATH voor LTO idd.Tony71 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:01:
Een kleine 10% er bovenop en we staan op all time high voor LTO Network. MIjn verwachting is dat dit deze week gebroken gaat worden en een versnelling gaat krijgen. Pas bij range 58-62 verwacht ik een adempauze.
My expectations for early spring is still there!
LTO zal sneller profiteren van de optimisme die onstaat onder jongeren die goud en vastgoed minder zien als belegging, maar crypto omarmen!
De volumes bij LTO gaan geleidelijk omhoog en de explosieve stijging die ik voorzie zal misschien wel binnen 3 tot 5 weken kunnen plaatsvinden.
BTC heeft wel de vervelende eigenschap moeilijk te gaan doen elke keer als LTO een lekkere run maaktDimitri19921 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:59:
[...]
Zolang BTC geen rare neerwaartse sprongen maakt is het een kwestie van tijd voor een nieuwe ATH voor LTO idd.

https://cursus-beleggen.com/analyse/w-formatie
[ Voor 5% gewijzigd door Tony71 op 03-03-2021 13:34 ]
[ Voor 66% gewijzigd door Tony71 op 06-03-2021 17:33 ]
Leuk dat het nu zo goed gaat inderdaad, alleen die 6k is wel heel ver weg in sats, of btc moet dumpen. Maar dat is 6x van nu.Northstar schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:52:
New ATH in USD voor LTO. 0,477 USD is de nieuw gezette ATH, hoewel het misschien nog verder gaat vandaag. Maar men moet niet vergeten dat ATH in sats uit 2019 stamt: toen LTO's ATH 6000 sats neerzette. Daarna komt pas echt de price discovery.
MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS MARS
Wat acht jij een realistische market cap voor eind 2021, ervan uitgaande dat we dan de market cycle top van BTC reeds hebben gehad (laten we zeggen rond de 75k USD)?Tony71 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:32:
lift off...
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
[ Voor 4% gewijzigd door Dimitri19921 op 07-03-2021 23:31 ]
Zijn weg begonnen om perseverance een bezoekje te brengen

:strip_exif()/f/image/9NSVwyFQWupGYX5YEtX5BahN.jpg?f=fotoalbum_large)
Is er enige aanleiding voor deze stijging of dondert ie ook weer zo in elkaar ?
[ Voor 30% gewijzigd door harley op 08-03-2021 07:45 ]
Hebben jullie onze mascotte al gezien, love her (shirt)!
YouTube: LTO Network Dance
[ Voor 26% gewijzigd door Tony71 op 08-03-2021 08:09 ]
I like the melbourne shuffle. Ooit geprobeerd te leren, maar is funest voor mijn knieënTony71 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:07:
We zijn er nog lang niet. Zoals eerder gemeld zal LTO begin van deze lente op een 1 dollar staan. Mijn verwachting voor het einde van dit jaar of begin volgend jaar is 10x de huidige prijs.
Hebben jullie onze mascotte al gezien, love her (shirt)!
YouTube: LTO Network Dance
Kan ook nog altijd, minder belastend voor de knietjes;)
Tony71 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:32:
Klap eens in je handjes blij blij blij....
Kan ook nog altijd, minder belastend voor de knietjes;)
Iemand in dit topic die hier een idee bij heeft?Jedi_Pimp schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:10:
[...]
Wat acht jij een realistische market cap voor eind 2021, ervan uitgaande dat we dan de market cycle top van BTC reeds hebben gehad (laten we zeggen rond de 75k USD)?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
When you read the complete forum you should already know. It gives you also a good idea about what LTO Network has to offer for now and more interesting the future. It feels good to listen, hear or read something about the things you interested in.
Oke, my predictions are ca. 1$ early spring and $5,80 winter 2021/2022.
When you find something interesting about LTO or you have questions about LTO feel you free to place this here. We can always learn from each other;)
[ Voor 8% gewijzigd door Tony71 op 09-03-2021 10:39 ]
Jij denkt dat BTC gaat toppen op 75k??Jedi_Pimp schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:48:
[...]
Iemand in dit topic die hier een idee bij heeft?
Persoonlijk denk ik BTC eerder tussen de 100k-150k, maar genoeg mensen die richting de 250k USD denken.
LTO ben ik gewoon extreem bullish op. Het begint nu net een beetje te lopen maar ik denk dat LTO top 50 materiaal is. Wat tijdens de bull run toch wel tussen de 1B - 30B USD moet uitkomen als marketcap. Dus ergens tussen de 4 en de 100 USD per LTO. Er staan gewoon zo veel dingen goed op een rij als je het vergelijkt met de andere top 50 chains momenteel.
1) Total supply is gunstig en deflationair.
2) Circulating supply is al 75% in omloop en grootste deelw at nog moet unlocken is het team's Merger & Acquisition fonds, wat pas gebruikt wordt op hogere token price om er meer waarde uit te halen, en als het gebruikt wordt dan wordt het gebruikt om meer waarde aan LTO toe te voegen. Dus alleen maar goed.
3) Rewards zijn lekker, zeker op deflationary total supply. Passive income is real.
4) Echte bedrijven die LTO gebruiken. Gebruik blijft groeien. Goede partnerships die groot willen uitpakken.
Ja ik ben bullish. Een Chainlink run acht ik toch wel echt tot de mogelijkheden, zeker gezien the supply metrics beter zijn voor LTO dan voor LINK. De community groeit ook erg hard momenteel, op telegram, op reddit, 4chan (

Ik denk dat als er een USA exchange bij komt dat we een stuk hogere prijzen gaan zien nog weer.
Dat gezegd... het kan natuurlijk alle kanten op. BTC kan dumpen, wereld markt met covid kan instorten, hyperinflatie van de USD kan gebeuren. MAar zolang BTC zijn dominantie binnen de totale marketcap niet voor een groot deel verliest is het echt alt seizoen nog niet begonnen en is er nog veel meer winst te behalen, naar mijn inziens.

When we surpasses the $1. We are not a penny stock, read penny coin anymore. The way up is much more secure through adoption by bigger investors and of course to join the bigger ones out there. The minimum price range for LTO Network is 5,80 to 6,40 for this year when you compare it to other coins out there. The Bitcoin will not be the coin to make a comparison with. The influence is not 1 to 1. LTO wil grow much much faster in percentage then the mother of all.
[ Voor 8% gewijzigd door Tony71 op 09-03-2021 13:49 ]
Thanks, ook aan @Tony71 (ik spreek overigens gewoon NederlandsNorthstar schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:25:
[...]
Jij denkt dat BTC gaat toppen op 75k??Interesting... of bedoel je euro ipv USD?
Persoonlijk denk ik BTC eerder tussen de 100k-150k, maar genoeg mensen die richting de 250k USD denken.
LTO ben ik gewoon extreem bullish op. Het begint nu net een beetje te lopen maar ik denk dat LTO top 50 materiaal is. Wat tijdens de bull run toch wel tussen de 1B - 30B USD moet uitkomen als marketcap. Dus ergens tussen de 4 en de 100 USD per LTO. Er staan gewoon zo veel dingen goed op een rij als je het vergelijkt met de andere top 50 chains momenteel.
1) Total supply is gunstig en deflationair.
2) Circulating supply is al 75% in omloop en grootste deelw at nog moet unlocken is het team's Merger & Acquisition fonds, wat pas gebruikt wordt op hogere token price om er meer waarde uit te halen, en als het gebruikt wordt dan wordt het gebruikt om meer waarde aan LTO toe te voegen. Dus alleen maar goed.
3) Rewards zijn lekker, zeker op deflationary total supply. Passive income is real.
4) Echte bedrijven die LTO gebruiken. Gebruik blijft groeien. Goede partnerships die groot willen uitpakken.
Ja ik ben bullish. Een Chainlink run acht ik toch wel echt tot de mogelijkheden, zeker gezien the supply metrics beter zijn voor LTO dan voor LINK. De community groeit ook erg hard momenteel, op telegram, op reddit, 4chan () staat ook geregeld vol van LTO.
Ik denk dat als er een USA exchange bij komt dat we een stuk hogere prijzen gaan zien nog weer.
Dat gezegd... het kan natuurlijk alle kanten op. BTC kan dumpen, wereld markt met covid kan instorten, hyperinflatie van de USD kan gebeuren. MAar zolang BTC zijn dominantie binnen de totale marketcap niet voor een groot deel verliest is het echt alt seizoen nog niet begonnen en is er nog veel meer winst te behalen, naar mijn inziens.
Ik geloof niet dat BTC aftopt op 75k, ik denk echter wel dat we ergens in de zomer of in het najaar tegen een market cycle top gaan aanlopen die een periode van afkoeling gaat inluiden. Derhalve uitgegaan van 75k einde 2021, had inderdaad ook 100k kunnen zijn. Puur om meer richting te geven aan de market cap inschatting van LTO
[ Voor 95% gewijzigd door .oisyn op 10-03-2021 10:57 ]
ah op die manier! Ik zit zelf nog ernstig te twijfelen of het na de zomer (ik verwacht wel een zomer dip eigenlijk) nog weer omhoog schiet. Zal waarschijnlijk aan de top liggen die voor de zomervakantie bereikt wordt.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:47:
[...]
Thanks, ook aan @Tony71 (ik spreek overigens gewoon Nederlands)
Ik geloof niet dat BTC aftopt op 75k, ik denk echter wel dat we ergens in de zomer of in het najaar tegen een market cycle top gaan aanlopen die een periode van afkoeling gaat inluiden. Derhalve uitgegaan van 75k einde 2021, had inderdaad ook 100k kunnen zijn. Puur om meer richting te geven aan de market cap inschatting van LTO
[ Voor 98% gewijzigd door .oisyn op 10-03-2021 10:58 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nu wil ik mijn LTO transferren naar de LTO wallet maar op LiteBit krijg ik de error dat het adres van mjjn LTO wallet een 'onbekend wallet adres' is.
Ik vermoed dat dit iets van doen heeft met de aard van het token dat LiteBit aanbiedt, al staat nergens vermeld of dit het ERC-20 of het BEP-2 token is (het MAINNET token zal het sowieso niet zijn gok ik).
Mocht iemand hulp of suggesties kunnen bieden, dat wordt gewaardeerd
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
Litebit heeft inderdaad de ERC20 versie van LTO (die is het makkelijkste te listen). Je lal dus eerst een wallet op wallet.lto.network aan moeten maken om vervolgens in die wallet de bridge te gebruiken om ERC20 naar mainnet te versturen. Pas wel op want de eth gas fees zijn erg hoog op dit moment, dus er kunnen hoge transactie kosten aanzitten.Hiigara schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:02:
Recent heb ik LTO ontdekt en na wat DD heb ik een er een (kleine) som ingestopt. Ik had nog een LiteBit-account (don't get me started) waarop het aangeboden werd dus hier aangekocht.
Nu wil ik mijn LTO transferren naar de LTO wallet maar op LiteBit krijg ik de error dat het adres van mjjn LTO wallet een 'onbekend wallet adres' is.
Ik vermoed dat dit iets van doen heeft met de aard van het token dat LiteBit aanbiedt, al staat nergens vermeld of dit het ERC-20 of het BEP-2 token is (het MAINNET token zal het sowieso niet zijn gok ik).
Mocht iemand hulp of suggesties kunnen bieden, dat wordt gewaardeerd
Ik heb geprobeerd via de bridge in de wallet een klein aantal token naar Litebit te sturen, tokens kwamen nooit aan in de wallet. Zelfde geprobeerd met Bitconmeester, zelfde uitkomst.
Hoe kan ik mijn coins versturen naar een wallet waar ik ze kan verhandelen?
Ik haak hier even op in. Heb net een post geplaatst. Als ik het goed begrijp heb je 2 Lto wallets nodig voor mainnet en erc20. Kan je dan vanaf de Erc 20 wallet versturen van en naar andere cryptobrokers?Northstar schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:00:
[...]
Litebit heeft inderdaad de ERC20 versie van LTO (die is het makkelijkste te listen). Je lal dus eerst een wallet op wallet.lto.network aan moeten maken om vervolgens in die wallet de bridge te gebruiken om ERC20 naar mainnet te versturen. Pas wel op want de eth gas fees zijn erg hoog op dit moment, dus er kunnen hoge transactie kosten aanzitten.
Heb je gekeken eerst of deze brokers uberhaupt LTO coins supporten? Waarschijnlijk niet. Wat voor een wallet adree heb je naar proberen te sturen? Litebit BTC wallet neemt bv geen LTO.Dijonko schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:00:
Ik heb in LTO geinvesteerd in 2018 tijdens de eerste buyers ronde. Daardoor heb ik nu een leuk aantal op mn LTO wallet staan. Ik ben zeker niet van plan om te verkopen maar ik wil graag mn way out weten.
Ik heb geprobeerd via de bridge in de wallet een klein aantal token naar Litebit te sturen, tokens kwamen nooit aan in de wallet. Zelfde geprobeerd met Bitconmeester, zelfde uitkomst.
Hoe kan ik mijn coins versturen naar een wallet waar ik ze kan verhandelen?
Een goede optie zou Binance zijn, daar is LTO wel geaccepteerd, kun je een account aanmaken en naar specifieke adres sturen. Je kan daar ook uitcashen.
Ja, deze brokers accepteren LTO, staat ook tussen de lijst met coins, er staat dan ook een knop storten bij. Dan krijg je een adres, daar heb ik de tokens naartoe gestuurd maar komen niet aan.Xamsix schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:10:
[...]
Heb je gekeken eerst of deze brokers uberhaupt LTO coins supporten? Waarschijnlijk niet. Wat voor een wallet adree heb je naar proberen te sturen? Litebit BTC wallet neemt bv geen LTO.
Een goede optie zou Binance zijn, daar is LTO wel geaccepteerd, kun je een account aanmaken en naar specifieke adres sturen. Je kan daar ook uitcashen.
Snap er niks meer van😂
Ik kan me voorstellen dat kleine aantallen LTO momenteel helemaal niet verzonden worden omdat de ETH gas prices zo hoog zijn. Het team moet dan 60 USD betalen voor jouw verzending van 5USD aan tokens ofzo.Dijonko schreef op zondag 14 maart 2021 @ 11:49:
[...]
Ja, deze brokers accepteren LTO, staat ook tussen de lijst met coins, er staat dan ook een knop storten bij. Dan krijg je een adres, daar heb ik de tokens naartoe gestuurd maar komen niet aan.
Snap er niks meer van😂

Beste wat je kan doen is even contact opnemen met het team via dit formulier en in de telegram chat springen om te kijken wat er mis is: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoAcwwBBSk6k4XycffcGyVlQhvsqd924QVxdy9byYTQiJw2g/viewform
Dank. Zoiets vermoedde ik al. Ik ga nog eens goed naar de bridge functie van de LTO wallet kijken. Die damn ETH fees gaan het voor mij voorlopig niet feasible maken een transfer te doen en LiteBit ondersteunt geen staking.Northstar schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:00:
Litebit heeft inderdaad de ERC20 versie van LTO (die is het makkelijkste te listen). Je lal dus eerst een wallet op wallet.lto.network aan moeten maken om vervolgens in die wallet de bridge te gebruiken om ERC20 naar mainnet te versturen. Pas wel op want de eth gas fees zijn erg hoog op dit moment, dus er kunnen hoge transactie kosten aanzitten.
Zijn er exchanges die de niet-ERC20 versie listen?
Binance en Bitmax hebben allebei LTO mainnet transacties geïntegreerd, scheelt hoop transactiekosten.Hiigara schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:14:
[...]
Dank. Zoiets vermoedde ik al. Ik ga nog eens goed naar de bridge functie van de LTO wallet kijken. Die damn ETH fees gaan het voor mij voorlopig niet feasible maken een transfer te doen en LiteBit ondersteunt geen staking.
Zijn er exchanges die de niet-ERC20 versie listen?
Dan ga ik daar toch eens serieus naar kijken. Ik wil m'n gegevens liefst bij zo weinig mogelijk exchanges parkeren maar als het niet anders kan dan, dan kan het niet anders. Thx!Northstar schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:01:
[...]
Binance en Bitmax hebben allebei LTO mainnet transacties geïntegreerd, scheelt hoop transactiekosten.
🙏🏼🤑
Dat is dan 10.000 tokens op mainnetOwinden schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:52:
Mannen, superfijn dat ik dit tegenkom. Destijds ook vroeg LTO aangekocht in 2017 en na vele uren proberen niet achter de locatie van mijn tokens gekomen. Nu alles aangevraagd via LTO en weliswaar vertrouwen dat ze boven water komen. 1000 tokens volgens m’n factuur. Hopen dat het adres geen foutje bevat. Of kan die inzien? Zoiets las ik klopt dat?
🙏🏼🤑
Wallet adres bedoel je? Geen idee hoe dat zichtbaar is met de formulieren. Good luck en welcome to the movement
https://www.reddit.com/r/...tokenomics_and_much_more/
Ik heb weer wat LTO bijgekocht. Vergeleken met sommigen van jullie nog steeds peanuts qua aantal, maar voor mij een evidente long term hold (1+ jaar). Heb ook het idee dat de community rustig is en niet vatbaar voor PnD's en dat soort ellende.
Dat gezegd hebbende... When US listing?
Speciaal dank voor alle nuttige info aan Northstar die zich rot schrijft, maar mijn kennis van dermate 'rookie' niveau dat ik weinig zinvols kan toevoegen in reacties
Nee hoor, geen 1/10 marktprijs. Gewoon bam tokens x10! En genieten van de mooie stabiele prijs rond 0.50 USD waar hij nu hangt, wachten op de volgende leg up.DjFly schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:31:
Heren, Dames, bedankt voor al deze nuttige info. Ik kom er na het lezen van een aantal berichten achter dat ik mijn originele portefeuille (uit de voorverkoop in 2017) had moeten 'overhangen' van waves naar LTO mainnet. Ik zal LTO contacteren. Waarom krijg je 10 maal zo veel tokens ?(tegen 1/10 van de koers neem ik aan?)
Speciaal dank voor alle nuttige info aan Northstar die zich rot schrijft, maar mijn kennis van dermate 'rookie' niveau dat ik weinig zinvols kan toevoegen in reacties.