Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaOrange
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08-2022
Goedenavond Tweakers,

Het tijdperk waarin ik heb gewerkt met meerdere beeldschermen behoort tot de verleden tijd. Het is tijd voor vernieuwing; één groot beeldscherm i.p.v. 2-3 duaalbeeldschermen. De reden voor deze keuze is o.a.
  • Behoefte aan een overzichtelijk scherm i.p.v. de storende randen tussen meerdere beeldschermen.
  • Duaal werken: ik zou graag een breed beeldscherm aanschaffen om meerdere taken tegelijkertijd te kunnen uitvoeren. Het beeldscherm wordt met name gebruikt voor twee doeleinden: enerzijds thuiswerken (als coder / WordPress), anderzijds gamen.
Games die ik graag speel: Battlefield 5 & 1 op ULTRA kwaliteit. Daarnaast vind ik het erg prettig om meerdere tabs / vensters naast elkaar open te hebben staan om zodoende optimaal te kunnen werken. Het LG beeldscherm is met name gericht op het gamen, heeft een fors prijskaartje (1800 EUR+) en heeft een mindere breedte van het scherm. Daarnaast wel ondersteuning voor G-Sync, IPS en 75hz 1ms.

Het andere beeldscherm heeft een breder scherm, is betaalbaarder en is meer toegespitst op zowel werken als gamen. Nadeel, game specs zijn wel wat lager. Voordat ik een beeldscherm van zo'n bedrag aanschaf wil ik mij eerst goed laten informeren door jullie zonder dat ik mij achteraf in de vingers snijd.

Op basis van dit verhaal, waar gaat jullie advies naar uit?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Benieuw wat voor advies je krijgt. Ga dit topic even volgen. Ben zelf benieuwd wat de reviews gaan zijn over het lg paneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:46
De keuze lijkt me vrij makkelijk eerlijk gezegd. De Samsung heeft een hogere resolutie (in de breedte), ondersteunt DisplayHDR1000 en FreeSync2. Tot slot heeft dat scherm échte 10 bit kleurondersteuning (wat voor jou misschien minder interessant is). De LG doet "slechts" DisplayHDR400, heeft 8 bit + FRC (wat het op 10 bit kleur laat lijken) en GSync ondersteuning. Welke videokaart heb je? Als je een AMD videokaart hebt dan is de enige goede keuze eigenlijk de Samsung, omdat je met de LG geen FreeSync ondersteuning hebt.

Persoonlijk zou ik voor de Samsung gaan, vooral vanwege de DisplayHDR1000. Dit scherm kan een stuk feller dan het LG scherm, waardoor de HDR veel meer tot zijn recht komt, ook overdag. Het verschil tussen VA en IPS lijkt mij persoonlijk niet zo heel erg spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik denk dat je je keuze vooral moet laten afhangen van of je een IPS of een VA paneel wil.

Ik heb deze specifieke Samsung niet onder handen gehad maar de ervaring leert dat IPS altijd consistenter zal zijn met zijn pixel reponse. Daar bedoel ik mee dat bij IPS de response tijden voor elke kleur redelijk identiek zijn terwijl daar bij VA enorme spreiding in kan zitten. Daar komt de term brown smearing ook vandaan. Bruin is een notoir moeilijke kleur om van en naar te schakelen voor een VA pixel.

Echter, de Samsung heeft noemenswaardige HDR met (als ik mij niet vergis, ik moet nog even een bron zoeken) meerdere dimming zones. Dat is iets wat in specifieke games een hele toffe ervaring kan opleveren.

Andere factor dan; resolutie. 5120x1440 is ongeveer even zwaar om aan te sturen als 4k. Verwacht dan ook navenante framerates. Zelfs een 2080Ti is niet in alle games krachtig genoeg om de framerate strak boven de 70 te houden (ik spreek uit ervaring). 3840x1600 zit echter op slechts driekwart van dat aantal pixels en is daarmee ook goed te doen voor een 2080Ti.

@Xudonax, het verschil tussen 10-bit vs 8-bit+FRC ga je op het blote oog niet zien. Het lijkt er niet op, het is 10bit, enkel op een andere manier bereikt door temporeel en spatieel kleuren te alterneren.

[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 27-08-2019 09:51 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saego
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik volg ook. Heb nu een 4K (LG 27UK650-W) scherm, maar mijn 1080ti heeft het lastig ermee en 1440p content op dat scherm is niet om aan te zien. Kan dan of kiezen voor een tweede scherm (LG 27GL850) wat goedkoper is, of mijn 4K scherm te vervangen door een Samsung C49RG90 of LG 38GL950G of zelfs een Acer Z35P.

Ik vroeg mij persoonlijk ook af of je een game in 21:9 formaat kan spelen op een 32:9 scherm zonder dat het de game stretcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Saego schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:06:
IIk vroeg mij persoonlijk ook af of je een game in 21:9 formaat kan spelen op een 32:9 scherm zonder dat het de game stretcht.
Ja, maar je zult dan zwarte balken aan de zijkanten hebben. Vaak is dit een setting in de software van je GPU om de scaling goed in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 20:57
Xudonax schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:18:
[...]

Ja, maar je zult dan zwarte balken aan de zijkanten hebben. Vaak is dit een setting in de software van je GPU om de scaling goed in te stellen.
Dat is een vraag die ik ook had. Centreert de monitor dan netjes het beeld of staat het of links of rechts van de monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Abom schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 09:46:
[...]

Dat is een vraag die ik ook had. Centreert de monitor dan netjes het beeld of staat het of links of rechts van de monitor?
Dat is afhankelijk van de monitor, maar in mijn ervaring zetten ze het (bijna) allemaal in het midden neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-07 11:12
Ik hou al een tijdje de LG UltraGear 38GL950G in de gaten en zie nu dat hij te bestellen is online, maar kan nog amper reviews / testresultaten vinden van de monitor naast de gene van Linus Tech Tips. Iemand al iets gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:23
nickvandam schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:52:
Ik hou al een tijdje de LG UltraGear 38GL950G in de gaten en zie nu dat hij te bestellen is online, maar kan nog amper reviews / testresultaten vinden van de monitor naast de gene van Linus Tech Tips. Iemand al iets gevonden? :)
Ik ook :)

Staat sinds deze week als leverbaar in de webshops, ik gok dat het dus niet lang meer zal duren met de reviews

Als de reviews goed zijn ga ik de kat waarschijnlijk nog even uit de boom kijken owv de prijs :$

[ Voor 9% gewijzigd door TiezZ_BE op 03-10-2019 18:04 ]

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
TiezZ_BE schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:02:
[...]
Als de reviews goed zijn ga ik de kat waarschijnlijk nog even uit de boom kijken owv de prijs :$
Ja prijs is wel een beetje auw, maar zal denk nog wel dalen. Enige wat ik erg jammer vind is de minimale HDR. Voor die prijs mag je toch wel 1000 nits verwachten. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Hij staat terug op pre-order overal -_-

De 1000 nits icm zone dimming die tot nu toe bij monitoren werden toegepast hebben imo teveel kinderziektes (halo's etc). We zullen zien wat de miniled backlight brengt of eventueel monitors met een 2e paneel erachter om de lichtsterkte te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosukiller
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 10:43
Er zijn inmiddels aardig wat reviews live van beide modellen. Wellicht is de keuze wat makkelijker voor je geworden inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Gosukiller schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:49:
Er zijn inmiddels aardig wat reviews live van beide modellen. Wellicht is de keuze wat makkelijker voor je geworden inmiddels?
Van de LG 38GL950G is nog geen enkele goede review online op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosukiller
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 10:43
TiezZ_BE schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:22:
[...]

Van de LG 38GL950G is nog geen enkele goede review online op dit moment...
Ik kan niet spreken over de kwaliteit van de review, maar TomsHardware heeft er eentje vorige week geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Gosukiller schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:48:
[...]

Ik kan niet spreken over de kwaliteit van de review, maar TomsHardware heeft er eentje vorige week geplaatst.
Die had ik reeds gezien, dat is geen review maar een gebruikerservaring.

T.e.m. gisteren was er dus geen enkele echte review online van de 38GL950G

Edit:

PS: Tomsguide =/= Tomshardware

[ Voor 4% gewijzigd door TiezZ_BE op 10-10-2019 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
TiezZ_BE schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:22:

De 1000 nits icm zone dimming die tot nu toe bij monitoren werden toegepast hebben imo teveel kinderziektes (halo's etc). We zullen zien wat de miniled backlight brengt of eventueel monitors met een 2e paneel erachter om de lichtsterkte te regelen.
Hier heb je wel een punt. Denk daarom dat ik wel genoegen neem met 400 nits. Heb momenteel de PG279Q
en is echt een top monitor, maar ik vind hem te klein voor werk. Vandaar dat ik al een tijdje opzoek ben naar dezelfde specs alleen in een ultrawide formaat.

Dus als 38GL950G goed uit te test komt qua color accuracy ben ik verkocht. :)

EDIT: Oh ja, had daarnaast een mail gestuurd naar Megekko en Azerty wanneer ze de 38GL950G verwachten op voorraad te hebben en kreeg als reactie: 'Geen idee', dus we zullen het zelf maar een beetje in de gaten moeten houden.

[ Voor 13% gewijzigd door nickvandam op 16-10-2019 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Toevallig heb ik vandaag LG een bericht gestuurd over deze monitor met de vraag wanneer de leveranciers deze monitor mogen verwachten. Waarschijnlijk het zelfde antwoord geen idee. Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Misschien komt hij volgend jaar als we geluk hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
nickvandam schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:28:
Misschien komt hij volgend jaar als we geluk hebben :P
Hoop dat t een mooi cadeau gaat worden met Sinterklaas of kerst. Maar hoor er de laatste tijd vrij weinig van

• Moose84
Iemand nog nieuws over dit LG scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Ik heb hem besteld op Megekko :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Ik zag dat ze hem daar en bij cdrom land hebben.
Twijfel nog om direct de eerste te zijn. zou graag nog wat ervaringen willen lezen voordat ik ga bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickvandam
Ja snap het wel, maar wacht echt bijna al een jaar op een nieuw scherm en had dit jaar als deadline om alles zakelijk te vernieuwen. :P

Als ik hem binnen heb kan ik sowieso wel even mijn ervaringen posten. Als het goed is komt hij deze zaterdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moose84
nickvandam schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:02:
Ja snap het wel, maar wacht echt bijna al een jaar op een nieuw scherm en had dit jaar als deadline om alles zakelijk te vernieuwen. :P

Als ik hem binnen heb kan ik sowieso wel even mijn ervaringen posten. Als het goed is komt hij deze zaterdag.
Top, ben inderdaad benieuwd! Ja zaterdag levering zou t dan echt zo zijn 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Ben benieuwd

Heb net een Rift s besteld, ga eerst zien hoe die bevalt. De prijs moet toch nog wat zakken voor mij en wil reviews zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Status van het LG scherm bij megekko en cdromland is weer niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Moose84 schreef op maandag 2 december 2019 @ 18:16:
Status van het LG scherm bij megekko en cdromland is weer niet op voorraad.
Oh shit, nou ik ben zeer benieuwd of ik hem zaterdag krijg :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Earthlump
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 12:33
Ik heb al sinds ergens oktober de bestelling staan, en ik kreeg zojuist een mailtje dat het zaterdag zou moeten gebeuren. Maarja na een mailtje of 10 waarvan zeker 4 of 5 keer met de inhoud "toch weer weken later" neem ik dit met een korreltje zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Earthlump schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:07:
Ik heb al sinds ergens oktober de bestelling staan, en ik kreeg zojuist een mailtje dat het zaterdag zou moeten gebeuren. Maarja na een mailtje of 10 waarvan zeker 4 of 5 keer met de inhoud "toch weer weken later" neem ik dit met een korreltje zout.
Krijg nu een melding van Megekko dat de nieuwe leverdatum 26-12 is. :| Jij toevallig ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earthlump
nickvandam schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 18:18:
[...]

Krijg nu een melding van Megekko dat de nieuwe leverdatum 26-12 is. :| Jij toevallig ook?
Van welke datum is jouw bestelling? Ik heb namelijk nog geen bericht gehad. Sterker nog, maandag werd mijn verwachtte leverdatum van 12-12 naar 7-12 verschoven en aangezien dat de eerste keer was dat de datum naar vóren kwam, gaf dat de burger moed. Wellicht heeft dat te maken met het feit dat de bestelling al in oktober is gedaan?

Wat overigens ook goede moed geeft is dat het scherm mondjesmaat beschikbaar begint te raken in zowel de US als in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Ik heb gister besteld toen ik zag dat hij op voorraad kwam, maar toch mis gegrepen denk. Waarschijnlijk zit het bij jou wel goed. Ben benieuwd! Laat maar weten of het wat is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Sowieso ben ik benieuwd naar ervaringen hiero 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earthlump
Waarschijnlijk kan ik jullie geen fatsoenlijke vergelijking geven met andere recente ‘game’ schermen, want ik speel al 10 jaar op een HPzr30w.... :p maar ik zal jullie op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Earthlump schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:41:
Waarschijnlijk kan ik jullie geen fatsoenlijke vergelijking geven met andere recente ‘game’ schermen, want ik speel al 10 jaar op een HPzr30w.... :p maar ik zal jullie op de hoogte houden.
Dat maakt niet uit, als je maar een reviewtje (al dan niet officiëel, maar iig hier) schrijft hoe het scherm het bij jou doet.
Ik ben zelf heel geinteresseerd iig 2 dingen:
Ik heb net in de PW de volgende verbeteringen doorgevoerd:
1. In de PW stond dat hij max. DP1.2 ondersteunde, maar volgens de user manual is dat DP1.4 (Is ook een vereiste voor G-Sync HDR, dus ga ervanuit dat dat wel goed zit), kan je dat even verifiëren?
2. In diezelfde user manual staat ook dat hij Adaptive Sync op de DP (alléén DP) poort ondersteunt, zou je dat ook kunnen verifiëren?

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Ja zag het ook! Dan zal er vast ook wel een ASUS versie komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Zie btw nu ook dat DirectSale er 8 op voorraad heeft. Niet dat ik hem daar ooit zal bestellen, maar toch een goed teken dat ze langzaam binnen stromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
nickvandam schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:50:
Zie btw nu ook dat DirectSale er 8 op voorraad heeft. Niet dat ik hem daar ooit zal bestellen, maar toch een goed teken dat ze langzaam binnen stromen.
Waarom niet? heb er net 2 dingetjes (pricewatch: Edifier R2000DB & pricewatch: Logitech G604 Lightspeed) besteld en die kwamen mooi op tijd binnen, maar verder geen ervaringen met de shop, slechte service ofzo?
nickvandam schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:23:
Nee geen ervaring met de shop, maar ik bestel meestal alleen bij Megekko, Azerty of Coolblue. O-)
Had producten Maandag 02-12, 23:50 besteld, levertijd 3-4 dagen stond er bij. Vanochtend (04-12) stond de koerier op de stoep, keurig met T&T enzo, dus qua bezorging iig geen problemen gehad.
Volgens de buren heeft de LG trouwens gewoon Freesync, en volgens T.net niet, en volgens de User Manual "Adaptive Sync on DP output only", dus wat is het nou? :?
(https://nl.hardware.info/...0g-b.538559#specificaties)
LG 38GL950G-B

38 inch
3840x1600
109 ppi
IPS / PLS / AHVA
Gebogen scherm
AMD FreeSync
Nvidia G-Sync
144 Hz
HDMI
DisplayPort
1 ms

[ Voor 67% gewijzigd door zion op 04-12-2019 20:26 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earthlump
nickvandam schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:50:
Deze winkel geeft al weken op en af aan dat ze een X aantal op vooraad hebben, en dan toch weer niet. En dan soms op de dag daarna weer wel, en dan toch weer niet, etc. Ik geloof niet dat er tot nu toe landelijk ook maar 1 geleverd is, dus ook door deze winkel niet.

Lijkt mij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
zion schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:15:
[...]

Waarom niet? heb er net 2 dingetjes besteld en die kwamen mooi op tijd binnen, maar verder geen ervaringen met de shop, slechte service ofzo?

Had producten Maandag 02-12, 23:50 besteld, levertijd 3-4 dagen stond er bij. Vanochtend (04-12) stond de koerier op de stoep, keurig met T&T enzo, dus qua bezorging iig geen problemen gehad.

[...]
Nee geen ervaring met de shop, maar ik bestel meestal alleen bij Megekko, Azerty of Coolblue. O-)

EDIT: Ach ja, is meer de 'wat als' er iets mis is met het scherm en ik een beetje service nodig heb.

Het is tenslotte ook een hoop geld.

[ Voor 31% gewijzigd door nickvandam op 04-12-2019 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Earthlump schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:41:
We wachten met smart af tot morgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earthlump
nickvandam schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:42:
[...]

We wachten met smart af tot morgen _/-\o_
Als het hele feestje überhaupt doorgaat natuurlijk. Het is even afwachten of ik vanavond een verzendbevestiging in de mail krijg.

Edit: En het feestje gaat dus wéér niet door.... belachelijk hoe vaak ik nu al een andere datum doorgekregen heb. Geeft je te denken hoe het proces erachter werkt....

[ Voor 21% gewijzigd door Earthlump op 07-12-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Earthlump schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:35:
[...]

Als het hele feestje überhaupt doorgaat natuurlijk. Het is even afwachten of ik vanavond een verzendbevestiging in de mail krijg.

Edit: En het feestje gaat dus wéér niet door.... belachelijk hoe vaak ik nu al een andere datum doorgekregen heb. Geeft je te denken hoe het proces erachter werkt....
Nou lekker dan. Geef het dan ook niet veel hoop dat ik hem einde van de maand krijg, anders annuleer ik wel de bestelling en kijk ik volgend jaar wel wat er qua alternatief op de markt is dan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earthlump
Nouja de nieuwe datum is nu woensdag, en niet de 26ste zoals bij jou (dacht ik?). Maar ik geloof er maar niet te veel in....

Update: Zojuist bericht gehad dat hij op voorraad is en morgen geleverd gaat worden.... Eerst een verzendbevestiging, dan geloven :)

Update 2: Verzonden! Morgen 10-12 als alles goed gaat dus!

[ Voor 49% gewijzigd door Earthlump op 09-12-2019 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-11-2024
Earthlump schreef op zondag 8 december 2019 @ 01:33:
Nouja de nieuwe datum is nu woensdag, en niet de 26ste zoals bij jou (dacht ik?). Maar ik geloof er maar niet te veel in....

Update: Zojuist bericht gehad dat hij op voorraad is en morgen geleverd gaat worden.... Eerst een verzendbevestiging, dan geloven :)

Welke shop en tegen welke prijs als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Earthlump schreef op zondag 8 december 2019 @ 01:33:

Ow nice, en en? ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earthlump
Er is een pakket van 14,6 kilo onderweg :p

Vanavond! (Als ze zich aan de tijd houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Earthlump schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:10:

Eens kijken of ik die wagen kan onderscheppen 😉
Ben benieuwd naar je ervaringen. En alvast veel plezier er mee. Altijd leuk nieuwe spullen uitpakken 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Earthlump schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:10:

Nice man! Ben zeer benieuwd. We horen het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Hebben jullie ik eigenlijk besteld met pixel garantie? Betaal je klein bedrag voor zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earthlump
zion schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:15:
[...]

Dat maakt niet uit, als je maar een reviewtje (al dan niet officiëel, maar iig hier) schrijft hoe het scherm het bij jou doet.
Ik ben zelf heel geinteresseerd iig 2 dingen:
Ik heb net in de PW de volgende verbeteringen doorgevoerd:
1. In de PW stond dat hij max. DP1.2 ondersteunde, maar volgens de user manual is dat DP1.4 (Is ook een vereiste voor G-Sync HDR, dus ga ervanuit dat dat wel goed zit), kan je dat even verifiëren?
2. In diezelfde user manual staat ook dat hij Adaptive Sync op de DP (alléén DP) poort ondersteunt, zou je dat ook kunnen verifiëren?
1. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet checken? Maar de user manual zegt idd 1.4.

2. Adaptive sync kan ik instellen.

Wat een prachtding. Ik kom van een oude HPzr30w dus dit is een substantiële upgrade. Ik heb nog geen tijd gehad om echt te gamen of details te checken maar wat ik zo snel even opstartte was fantastisch en immersive. Daar deed ik het voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Goed om te horen! Ik ben vooral benieuwd naar de bouwkwaliteit en hoe zijn de zwart waardes (IPS glow)?

Ik heb met pixelgarantie gedaan, toch maar een klein bedrag. Maar tegenwoordig is het volgens mij zeer zeldzaam een dode pixel en je kan hem natuurlijk altijd binnen 14 dagen terugsturen indien je er last van hebt.

Veel plezier met je monitor, ik wacht nog rustig af. Bezorgdatum is nu 27 december geworden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earthlump
nickvandam schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:17:
Goed om te horen! Ik ben vooral benieuwd naar de bouwkwaliteit en hoe zijn de zwart waardes (IPS glow)?
Ja het is en blijft IPS met de daarbij behorende limitaties. Ik heb daar persoonlijk niet zo’n moeite mee, maar de zwartwaardes zijn niet veel beter dan het scherm waar ik van af kwam.

De bouwkwaliteit vind ik een dikke prima.

[ Voor 5% gewijzigd door Earthlump op 10-12-2019 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Earthlump schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:02:
[...]

1. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet checken? Maar de user manual zegt idd 1.4.

2. Adaptive sync kan ik instellen.

Wat een prachtding. Ik kom van een oude HPzr30w dus dit is een substantiële upgrade. Ik heb nog geen tijd gehad om echt te gamen of details te checken maar wat ik zo snel even opstartte was fantastisch en immersive. Daar deed ik het voor!
Ik denk dat menig gamer stiekem een beetje jaloers is (op de goede manier), veel plezier er mee in ieder geval, en niet GoTten, gamen jij!

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Stil hier, hij bevalt zeker goed? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Tomcat84 op 14-12-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Ik denk dat het dit jaar voor mij niet meer gaat worden. Zie hem nu btw ook op bol.com staan: https://www.bol.com/nl/p/...BEVw.1_28.29.ProductTitle

Beschikbaar op 31-01-2020. Misschien komt er dan een grote batch onze kant op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earthlump
Tomcat84 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 13:46:
Stil hier, hij bevalt zeker goed? :)
Vooral niet echt tijd gehad, kerstinkopen etc.

Ik heb wat gerommeld met RDR2, en dat ziet er fantastisch uit, ondanks de ingrepen die ik heb moeten doen om de grafische pracht en praal ook soepel te laten draaien. Moet wel zeggen dat ik aan de limiet van mn 1080Ti kom met zo’n game als RDR2 op zo’n resolutie als deze.

Nog nooit eerder heb ik een scherm gehad met G-sync dus ik kan het verder voor jullie nergens mee vergelijken.

Een andere gedachte die nu zo boven komt drijven: de dynamische instelling van de biaslight achterop is eigenlijk net iets te traag. Er is een zeer duidelijk waarneembare vertraging tussen wat er op je scherm veranderd en de biaslight die daar op reageert.
Dat neemt niet weg dat een statisch lampje achter het scherm best prettig oogt, maar daar had ik wel iets meer van verwacht eerlijk gezegd.

En zoals verwacht, het is IPS met de bekende nadelen van IPS. Dus de zwartwaarde en daarmee contrast is er eentje die daar ook bij past.

[ Voor 75% gewijzigd door Earthlump op 16-12-2019 18:01 ]

• nickvandam

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

38WN95C klinkt leuk, maar als de 38GL950G nog steeds niet leverbaar is nu, denk ik dat die nieuwe er misschien over 2 jaar pas echt is.
Al die monitor aankondigingen zijn echt vervelend.

Kwa specs is die nieuwe gewoon perfect, en beter dan wat er nu nog niet eens echt verkrijgbaar is.
Zo blijf je doorgaan met wachten.

Coding 4 Fun!

• Earthlump
En dat moet je dus nooit doen want er is toch altijd wel iets mooiers en beters aan de horizon....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
Vrijdag 6 december mijn 38GL950G bij Directsale besteld, 15 dagen later heb ik nog altijd niets mogen ontvangen. En dat terwijl-ie op 6 december direct leverbaar was (8 stuks op voorraad) en de volgende dag bij mij thuis geleverd zou worden. Dit was telefonisch bevestigd door de klantenservice. Inmiddels een aantal keer gebeld en zelfs áls een medewerker aangeeft dat het beeldscherm morgen weer voorradig is, dan nog wordt deze niet verzonden. Van de week opnieuw gebeld met de vraag wat daadwerkelijk de status is. De medewerker belde toen even met het distriebutiecentrum in Arnhem, echter wisten zij zelf het ook niet. Kortom, ik heb hier een heel slecht gevoel over. Het is maar dat-ie elders ook niet op voorraad is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Vincenz0 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:53:
38WN95C klinkt leuk, maar als de 38GL950G nog steeds niet leverbaar is nu, denk ik dat die nieuwe er misschien over 2 jaar pas echt is.
Al die monitor aankondigingen zijn echt vervelend.

Kwa specs is die nieuwe gewoon perfect, en beter dan wat er nu nog niet eens echt verkrijgbaar is.
Zo blijf je doorgaan met wachten.
Het was bij de aankondiging van de 38gl950g reeds bekend gemaakt dat er een freesync model zou volgen.

Wachten is soms wel goed, het ligt er maar aan wat je nu voor je neus hebt staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Eyradir schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:41:
Vrijdag 6 december mijn 38GL950G bij Directsale besteld, 15 dagen later heb ik nog altijd niets mogen ontvangen. En dat terwijl-ie op 6 december direct leverbaar was (8 stuks op voorraad) en de volgende dag bij mij thuis geleverd zou worden. Dit was telefonisch bevestigd door de klantenservice. Inmiddels een aantal keer gebeld en zelfs áls een medewerker aangeeft dat het beeldscherm morgen weer voorradig is, dan nog wordt deze niet verzonden. Van de week opnieuw gebeld met de vraag wat daadwerkelijk de status is. De medewerker belde toen even met het distriebutiecentrum in Arnhem, echter wisten zij zelf het ook niet. Kortom, ik heb hier een heel slecht gevoel over. Het is maar dat-ie elders ook niet op voorraad is....
Shit zeg, ik heb die dag zelf ook met dit bedrijf gebeld en bevestigde mij dat er inderdaad 8 waren. Wel vervelend voor je, heb zelf ook nog niks maar vond t zo raar dat dit toen de enige partij was die deze schermen op voorraad had. Ergens ben ik blij dat ik nog niks besteld heb.

Zou gewoon nog meer ervaringen willen lezen voordat ik over ga tot aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Ja mijn leverdatum was ook sinds kort bij Megekko naar 31 december gegaan. Datum verandert om de week, ze weten het zelf waarschijnlijk ook niet. :O

Had dit scherm graag bij de zakelijke kosten van dit jaar meegenomen, maar dat gaat hem toch niet meer worden dus heb de bestelling maar geannuleerd. Ik zie het wel wanneer hij op voorraad is en kan hem dan altijd nog bestellen.

Heb momenteel de PG279Q, dus kan nog wel even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
nickvandam schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:11:
Ja mijn leverdatum was ook sinds kort bij Megekko naar 31 december gegaan. Datum verandert om de week, ze weten het zelf waarschijnlijk ook niet. :O

Had dit scherm graag bij de zakelijke kosten van dit jaar meegenomen, maar dat gaat hem toch niet meer worden dus heb de bestelling maar geannuleerd. Ik zie het wel wanneer hij op voorraad is en kan hem dan altijd nog bestellen.

Heb momenteel de PG279Q, dus kan nog wel even wachten.
Hij is nu weer op voorraad. Zojuist besteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Haha, god damn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
Moose84 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:41:
[...]

Shit zeg, ik heb die dag zelf ook met dit bedrijf gebeld en bevestigde mij dat er inderdaad 8 waren. Wel vervelend voor je, heb zelf ook nog niks maar vond t zo raar dat dit toen de enige partij was die deze schermen op voorraad had. Ergens ben ik blij dat ik nog niks besteld heb.

Zou gewoon nog meer ervaringen willen lezen voordat ik over ga tot aanschaf.
Toevallig dat jij ook met hen belde die dag! Gezien het feit dat ik mijn scherm nog steeds niet heb, heb je er goed aan gedaan om hem (nog) niet te bestellen. Ik ben er absoluut niet over te spreken dat Directsale je het idee geeft dat zij als enige Nederlandse retailer deze schermen al verkopen, omdat de Duitse distributeur zogezegd geen rekening houdt met Nederlandse release dates.

Ik zie nu trouwens op de Pricewatch dat enkele leveranciers de 38GL950G (beweren) over 6 werkdagen te kunnen leveren....is er dan eindelijk licht aan het einde van de tunnel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Eyradir schreef op maandag 23 december 2019 @ 21:36:
[...]

Toevallig dat jij ook met hen belde die dag! Gezien het feit dat ik mijn scherm nog steeds niet heb, heb je er goed aan gedaan om hem (nog) niet te bestellen. Ik ben er absoluut niet over te spreken dat Directsale je het idee geeft dat zij als enige Nederlandse retailer deze schermen al verkopen, omdat de Duitse distributeur zogezegd geen rekening houdt met Nederlandse release dates.

Ik zie nu trouwens op de Pricewatch dat enkele leveranciers de 38GL950G (beweren) over 6 werkdagen te kunnen leveren....is er dan eindelijk licht aan het einde van de tunnel?
Dat is nog maar de vraag inderdaad. Heb deze shops ook gezien, en eerst 27 december nu 31 december, maar heb totaal geen verwachting dat het ook op de 31ste gaat gebeuren. Ik wacht af 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Benieuwd of je vandaag een verzendbewijs krijgt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
nickvandam schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:09:
Benieuwd of je vandaag een verzendbewijs krijgt :Y
Haha nope, maar had t wel verwacht. Nieuwe datum 7 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
Zijn er inmiddels mensen die hun 38GL950G uit één van de in Tweakers genoemde webshops hebben mogen ontvangen? Ik ben zelf nog steeds in afwachting van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Nee man, nieuwe datum 16 jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
https://maxict.nl/lg-38gl...m=cpc&utm_source=tweakers

maar nog duurder.. dan bij de andere shops.
Iemand die de monitor daar in preorder heft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Maxict = nooit een optie m.i. (teveel slechte reviews en misleidende levertijden etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
Ben benieuwd wie het bij Max ICT of 4Launch aandurft, aangezien hij nergens anders voorraadig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Haha echt he, Azerty + €430,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Tnx, heb het zojuist bekeken. Het is eigenlijk niks nieuws als ik eerlijk ben.
Of heb jij een andere mening na het zien van deze review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Moose84 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:00:
[...]

Tnx, heb het zojuist bekeken. Het is eigenlijk niks nieuws als ik eerlijk ben.
Of heb jij een andere mening na het zien van deze review?
Nope niets nieuws, maar fijn om te horen dat de kleurweergave perfect is. Staat hij inmiddels al op je bureau? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
nickvandam schreef op maandag 20 januari 2020 @ 22:35:
[...]

Nope niets nieuws, maar fijn om te horen dat de kleurweergave perfect is. Staat hij inmiddels al op je bureau? :)
Nee dat nog niet, 31ste wordt nu geschreven in de mailtjes die ik ontvang.
Maar vervelend is dat andere shops nu wel voorraad hebben. Dus als ze dan weer afwijken, kan het zijn dat ik ga annuleren, maar gek genoeg hou ik het nog best goed vol ;-)

Jij al wat in bestelling staan, of ga je voor de nieuwe aankondiging = 2 jaar wachten denk ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Schiet weer lekker op ja. Ik zat gister wel te twijfelen om hem bij Azerty gewoon te bestellen. Toen was hij gewoon €1999 en nu weer €2800. Zijn ook lekker bezig daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

In amerika kost het ding gewoon 1800 dollar, ik zou gewoon wachten een maandje of 2 tot de vooraden aangevuld zijn.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm_unseen
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-08 19:19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eyradir
Na 52 dagen wachten is het eindelijk zo ver: Directsale heeft me een verzendbevestiging gemaild! Zoals verwacht, wordt het scherm bezorgd door DHL. Precies als ik de hele dag van huis ben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moose84
Eyradir schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:47:
Na 52 dagen wachten is het eindelijk zo ver: Directsale heeft me een verzendbevestiging gemaild! Zoals verwacht, wordt het scherm bezorgd door DHL. Precies als ik de hele dag van huis ben ;)
Happy😂😂 ik heb ook een gevoel dat t deze week gaat gebeuren, megekko zegt ook voorraad te hebben en dat komt overeen met de leverdatum, maar eesrst de bevestig hebben 😉

Benieuwd hoe die bevalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eyradir
Moose84 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 07:19:
[...]

Happy😂😂 ik heb ook een gevoel dat t deze week gaat gebeuren, megekko zegt ook voorraad te hebben en dat komt overeen met de leverdatum, maar eesrst de bevestig hebben 😉

Benieuwd hoe die bevalt
Dat klinkt goed! Het lijkt er inderdaad op dat de monitors in Nederland eindelijk binnendruppelen. Morgen komt de bezorger langs, ik laat zeker nog even weten wat mijn eerste indrukken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Eyradir schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:05:
[...]

Dat klinkt goed! Het lijkt er inderdaad op dat de monitors in Nederland eindelijk binnendruppelen. Morgen komt de bezorger langs, ik laat zeker nog even weten wat mijn eerste indrukken zijn.
Zucht weer vertraagd. Had deze week wel de hoop dat de monitor binnen zou komen, zeker na de andere positieve berichten en voorraad van andere shops

[ Voor 13% gewijzigd door Moose84 op 28-01-2020 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickvandam
Moose84 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:28:
[...]

Zucht weer vertraagd. Had deze week wel de hoop dat de monitor binnen zou komen, zeker na de andere positieve berichten en voorraad van andere shops
Denk dat het wel goedkomt, hij is nu echt overal op voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm_unseen
  • Laatst online: 20-08 19:19
Klopt. de standaard prijs is nu rond de 2000. De vraag is meer waar ga je m bestellen. Ik neig naar bol.com vanwege een goed retourbeleid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eyradir
Hoop dat-ie snel komt, @Moose84! Ik kan je vertellen dat hij het wachten absoluut waard is geweest. Mijn eerste indrukken zijn heel positief:

* Geen dode pixels of wat dan ook. Backlight bleed is te verwaarlozen, in de praktijk geen last van.

* De monitor oogt zeer solide en staat stevig op de voet.

* Ik draai mijn scherm op 120hz. Dat is mijn inziens de sweet spot qua verversingssnelheid en bitdiepte.

* Zoals verwacht, is het scherm enorm! Ik kom van een 27" 1080p TN-scherm van tien jaar oud, dus een behoorlijke cultuurshock. Je hebt zo veel real estate op je scherm. Prachtig in games. En fijn voor multitasking.

* Voor de HDR hoef je dit scherm niet te halen, dat was bekend. Ik heb dit tot nu toe alleen in Eurotruck Simulator 2 uitgeprobeerd (niet bepaald de beste game om zoiets te testen), maar kon geen enorme verschillen ontdekken. Goed om te weten is dat je de HDR-modus van tevoren in Windows 10 aan moet zetten. Daardoor wordt je hele scherm 'washed out', behalve in de HDR-film of spel dat je wilt spelen. Je moet deze modus dus steeds aan- en uitzetten. Niet ideaal, hopelijk gaat Windows hier in de toekomst slimmer mee om.

Al met al heel blij met mijn aankoop tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
Eyradir schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:14:
Hoop dat-ie snel komt, @Moose84! Ik kan je vertellen dat hij het wachten absoluut waard is geweest. Mijn eerste indrukken zijn heel positief:

* Geen dode pixels of wat dan ook. Backlight bleed is te verwaarlozen, in de praktijk geen last van.

* De monitor oogt zeer solide en staat stevig op de voet.

* Ik draai mijn scherm op 120hz. Dat is mijn inziens de sweet spot qua verversingssnelheid en bitdiepte.

* Zoals verwacht, is het scherm enorm! Ik kom van een 27" 1080p TN-scherm van tien jaar oud, dus een behoorlijke cultuurshock. Je hebt zo veel real estate op je scherm. Prachtig in games. En fijn voor multitasking.

* Voor de HDR hoef je dit scherm niet te halen, dat was bekend. Ik heb dit tot nu toe alleen in Eurotruck Simulator 2 uitgeprobeerd (niet bepaald de beste game om zoiets te testen), maar kon geen enorme verschillen ontdekken. Goed om te weten is dat je de HDR-modus van tevoren in Windows 10 aan moet zetten. Daardoor wordt je hele scherm 'washed out', behalve in de HDR-film of spel dat je wilt spelen. Je moet deze modus dus steeds aan- en uitzetten. Niet ideaal, hopelijk gaat Windows hier in de toekomst slimmer mee om.

Al met al heel blij met mijn aankoop tot nu toe!
Bedankt voor je tips, hier heb ik zeker wat aan als ik dit scherm ooit op mn bureau heb ;-)

Wel ben ik nog nieuwsgierig als je deze settings hoger zet of je ervaring dan veel minder is
Ik draai mijn scherm op 120hz. Dat is mijn inziens de sweet spot qua verversingssnelheid en bitdiepte.

Heel veel plezier met je schermpje ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eyradir
Moose84 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:12:
[...]
Wel ben ik nog nieuwsgierig als je deze settings hoger zet of je ervaring dan veel minder is
Ik draai mijn scherm op 120hz. Dat is mijn inziens de sweet spot qua verversingssnelheid en bitdiepte.
De hogere verversingssnelheid heb ik nog niet in games uitgetest, simpelweg omdat mijn 1080 GTX qua FPS daar nooit in de buurt zal komen (van de zomer maar de markt op voor een 3000 serie!). in Windows heb ik het wel uitgetest. Daar zie je direct dat tekst er raar uitziet. Je zult het vanzelf wel merken. Ik geloof dat je hier in games minder last van hebt, tenzij je in de betreffende game ook weer met tekst te maken krijgt.

Inmiddels zijn we weer een dag verder en het is nog steeds een feest.
Heel veel plezier met je schermpje ;-)
Dank je wel, hopelijk kun jij er gauw ook mee aan de slag! Ik ben benieuwd naar je eerste indrukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickvandam
Eyradir schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:14:
Thanks voor je reactie en veel plezier met het scherm! Ik wacht nog even af wat er allemaal de komende maanden binnen komt hobbelen. In principe heb ik al een goed scherm staan dus kan het nog wel even uitstellen. Denk dat het straks gewoon een ultrawide + 3080 Ti upgrade is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Inmiddels is er een kwaliteitsreview: TFT Central Review - LG 38GL950G

Topding met de verwachte nadelen, m.n. prijs.

Voor mij komt dit dicht in de buurt van perfectie (= incl. HDR600 en een stuk lagere prijs).

Voor E1250 had ik er nog wel over nagedacht maar E2k vind ik echt te gek voor een pc monitor.

Dus voorlopig maar even geduld hebben tot er wat meer concurrentie is en de prijzen gezakt zijn. Kan helaas wel even duren ben ik bang.

Voor diegenen die hem hebben: Gefeliciteerd, lijkt me echt een heerlijke monitor. Goed voor gaming en productiviteit. Vooral die verticale resolutie lijkt me echt een pluspunt.

ps: je moet er eigenlijk ook nog een 3080Ti of Big Navi bijhalen dus dat loopt aardig op :P

[ Voor 79% gewijzigd door Help!!!! op 15-02-2020 16:18 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Laatst online: 20:16

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Subtiel kickje hoor :+
Het is ondertussen toch meer een verkapt 38GL950G topic geworden, omdat eigenlijk in eerste instantie het al een hele vreemde vergelijking is....

Een (zo niet dé) ultieme game monitor (van dit moment), tegenover een DQHD scherm.....

maar verder heb je gelijk, en zou TS sowieso al een link naar beide monitors hebben moeten plaatsen in de OP eigenlijk.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvandam
Vooral deze zin in the review over de 38GN950 "VESA DisplayHDR 600 certification which will necessitate the use of some kind of local dimming." Ik wacht geduldig af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moose84
Net besteld bij coolblue
Pagina: 1 2 Laatste