Goedenavond Tweakers,
Het tijdperk waarin ik heb gewerkt met meerdere beeldschermen behoort tot de verleden tijd. Het is tijd voor vernieuwing; één groot beeldscherm i.p.v. 2-3 duaalbeeldschermen. De reden voor deze keuze is o.a.
Het andere beeldscherm heeft een breder scherm, is betaalbaarder en is meer toegespitst op zowel werken als gamen. Nadeel, game specs zijn wel wat lager. Voordat ik een beeldscherm van zo'n bedrag aanschaf wil ik mij eerst goed laten informeren door jullie zonder dat ik mij achteraf in de vingers snijd.
Op basis van dit verhaal, waar gaat jullie advies naar uit?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Het tijdperk waarin ik heb gewerkt met meerdere beeldschermen behoort tot de verleden tijd. Het is tijd voor vernieuwing; één groot beeldscherm i.p.v. 2-3 duaalbeeldschermen. De reden voor deze keuze is o.a.
- Behoefte aan een overzichtelijk scherm i.p.v. de storende randen tussen meerdere beeldschermen.
- Duaal werken: ik zou graag een breed beeldscherm aanschaffen om meerdere taken tegelijkertijd te kunnen uitvoeren. Het beeldscherm wordt met name gebruikt voor twee doeleinden: enerzijds thuiswerken (als coder / WordPress), anderzijds gamen.
Het andere beeldscherm heeft een breder scherm, is betaalbaarder en is meer toegespitst op zowel werken als gamen. Nadeel, game specs zijn wel wat lager. Voordat ik een beeldscherm van zo'n bedrag aanschaf wil ik mij eerst goed laten informeren door jullie zonder dat ik mij achteraf in de vingers snijd.
Op basis van dit verhaal, waar gaat jullie advies naar uit?
Alvast bedankt voor het meedenken!