i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Ik heb eind vorig jaar lang getwijfeld en vanaf december al in bestelling staan. Niet bij Coolblue.Muyz schreef op maandag 24 februari 2020 @ 19:59:
[...]
Ik ook. Heb heel erg lang zitten twijfelen, want ondanks de prijs is het enigszins een compromis. Met name gebrek aan goede HDR ondersteuning is jammer. Anyway, ondanks dat: kan niet wachten 😊.
Zojuist een bevestiging gekregen dat ik het vandaag kan ophalen, Coolblue. Ben heel benieuwd 😊
Nu sparen voor een andere videokaart 😋
Jullie zijn niet bang! Ik hoop dat de prijzen nog wat dalen naar een meer palatable niveau.
In de tussentijd ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ze laten ons er wel op wachten zeg, ze introduceerden dat rotding CES2017 als "Coming Soon"..... en dus hopelijk eind dit jaar eens een keer.....According to the latest LG.Display panel production roadmaps we have, this new HDR600 version of the panel is penciled in for mass production in Q1 2020, which means that at best we could expect to see this new display in Q2 next year. Our personal view is that like the 38WN95C model this will slip, especially given how long it has taken for the 38GL950G panel/display to be finalized. H2-2020 would be a safe bet I think right now.
Nouja, hopelijk is Big Navi er dan ook
[ Voor 10% gewijzigd door zion op 26-02-2020 08:41 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Shit ik moet mijn bureau opruimen zo groot.. wat is deze monitor een wow factor. Ga ook voor het eerst naar een ultrawide scherm.
IPS glow, heb ik ook gehad op mijn Dell scherm en dit LG scherm heeft voor mijn gevoel er minder last van, maar het valt me eigenlijk tijdens gebruik ook niet eens op. Zodra ik recht voor het scherm zit is het een prachtig ding ;-)
Heb gisterenavond het scherm op 144hz gezet, en dat werkt prima in Windows en in games. Heb vooral Call of Duty gedaan.
Heb wat met de settings zitten spelen, tot dat ik tevreden ben met de setup. Of dat het beste is geen idee, maar voor mij is het prima..
Daarna zal ik HDR eens aanzetten en dan Call of Duty spelen.. serieus sommige zeggen niet merkbaar, maar of ik heb niet zoveel eisen, maar ik vind het er prachtig uitzien, echt veel levendiger dan met HDR uit.
Al met al tevreden.
Ik ben nieuwsgierig van nature, en je hebt geen openbare inventaris, dus als je het delen wilt? Met wat voor een monster setup stuur je dat ding aan op 144Hz HDR?Moose84 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:30:
Heb gisterenavond het scherm op 144hz gezet, en dat werkt prima in Windows en in games. Heb vooral Call of Duty gedaan.
Heb wat met de settings zitten spelen, tot dat ik tevreden ben met de setup. Of dat het beste is geen idee, maar voor mij is het prima..
Daarna zal ik HDR eens aanzetten en dan Call of Duty spelen.. serieus sommige zeggen niet merkbaar, maar of ik heb niet zoveel eisen, maar ik vind het er prachtig uitzien, echt veel levendiger dan met HDR uit.
Al met al tevreden.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Ik gebruik de monitor zowel voor office als game toepassingen. Heel handig vind ik de LG app waarmee je het scherm op verschillende manieren kunt onderverdelen. Zo wordt browsen, TV kijken en in een shell nog wat hackwerk verrichten wel heel aangenaam.
Gamen is geweldig. De PC is sinds aanschaf van dit scherm voltijds bezet door gezinsleden (oude scherm was ook wel heel slecht
HDR heb ik nog niet echt een mening over.
Edit: de fan in de monitor hoor je overigens absoluut niet.
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20