Wat ik nu het jammere aan dit hele voorval vind is het volgende:
Ik maak puur voor de fun een dynamische sig en bedenk met dat het met de info, die sowieso tot mijn beschikking staat, wel geinig zou zijn om een systeem te maken, waarmee je kan zien, welk draadje de bezoeker voor jou bekeek. Je hebt er niks aan, het is gewoon voor de gein.
In eerste instantie had ik er een gemaskerd IP-adres in staan. Achteraf gezien kan ik heel goed begrijpen, dat men daar nu niet echt blij mee was, hoewel ik er toestemming voor had. Immers poste ik niet het volledige IP-adres. Dat heb ik er toen dus ook inmiddelijk uitgesloopt.
Het ergste hieraan is nog wel, dat mensen die absoluut geen verstand van zaken hebben (zoals wel blijkt) er nu over vallen.
Toch vreemd dat mensen die weten hoe webservers werken op mijn hand zijn he

Denk daar maar eens over na.
Elke keer dat jij een website bezoekt, wordt er een zooi info, hetzij door een script, hetzij door de webserver zelf gelogd.
Deze info is inderdaad niet openbaar, maar dat doe ik ook niet!!!
Als je anoniem wil internetten, moet je maar achter een anonomyzing proxie gaan zitten. Referres uitschekelen en je IP-spoofen o.i.d.
Oh ja ICQ-en ed. zijn ook uit d'n boze. Daarmee kan je zelfs de interne IP's van mensen zien!!!!
Allemaal ophef over dingen waar men blijkbaar dus geen vverstand van heeft.
Dat is gewoon jammer