[Event] 'By innovation only' 10 september 2019 19:00

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste
Acties:
  • 47.118 views

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:51
Ligt het aan mij of is de geruchtenmolen dit jaar echt veel minder? Normaal was de hele iPhone allang uitgelekt rond deze tijd. Heb het idee dat het daarom een tegenvallend en vrij saai jaar gaat worden voor de iPhone. Heb niet eens geruchten gehoord over een nieuw design ofzo (ik hou wel van het vierkantige ontwerp van de nieuwe iPad pro, zou verwachten dat ze dit bij de iPhone 11 ook zouden doorvoeren)

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:16

PBP

Scrtz schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:57:
Ligt het aan mij of is de geruchtenmolen dit jaar echt veel minder? Normaal was de hele iPhone allang uitgelekt rond deze tijd. Heb het idee dat het daarom een tegenvallend en vrij saai jaar gaat worden voor de iPhone. Heb niet eens geruchten gehoord over een nieuw design ofzo (ik hou wel van het vierkantige ontwerp van de nieuwe iPad pro, zou verwachten dat ze dit bij de iPhone 11 ook zouden doorvoeren)
Alles is juist al weken geleden uitgelekt. :+

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
heb nu al een paar dagen een iPhone 6S in gebruik, ter overbruging en wachtend op wat gaat komen met de Keynote over 2 weken.

Wel bizar hoe goed de iPhone 6S eigenlijk was, maar vooral nog steeds is in 2019.
Als ik kijk wat ik nou daadwerkelijk kan met de 6S en het vergelijk met mijn oude Xs is het eigenlijk wel bizar dat voor zo'n 75-80% de 6S meer dan prima is voor alledaags gebruik en het verschil Xs vs. 6S nou niet echt dramatisch is.

Nieuwe batterij erin en de 6S draait als een zonnetje met iOS 12 en hoef overdag niet bij te laden ('s nachts opladen is voldoende).

voor mij is de 6S toch wel 1 van de allerbeste iPhones ooit, qua design en vooral ergonomie.

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 29-08-2019 09:09 ]

• Scrtz
PBP schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:05:
[...]

Alles is juist al weken geleden uitgelekt. :+
Haha ik heb mijn tekst eens teruggelezen en zie dat ik het inderdaad compleet verkeerd heb verwoord. Lijkt gewoon niks spannends te komen buiten de 3 camera's met bijkomende vierkantige oerlelijke camera uitsparing aan de achterzijde. Ik vind camera uitsparingen sowieso al heel erg lelijk, vond het bij de X al lelijk maar daar kon ik nog een beetje aan wennen maar dat grote vierkant dat we hoogstwaarschijnlijk gaan krijgen vind ik echt niks voor Apple eigenlijk.

Ooit was Apple nog het merk die design boven functionaliteit stelde en ervoor zorgde dat ze toch een oplossing vonden voor designtechnische beperkingen zoals een camera uitsparing waar vrijwel elk ander merk welk mee kampte, om maar een voorbeeld te noemen. Maar dat lijkt ook bij Apple al lang van de baan.

De X is overigens de eerste iPhone sinds de 4S die ik langer dan een jaar heb gehad, misschien ga ik zelfs dat 3e jaar ook wel halen omdat Apple mij steeds minder weet te overtuigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:07
Scrtz schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:10:
[...]

Ooit was Apple nog het merk die design boven functionaliteit stelde en ervoor zorgde dat ze toch een oplossing vonden voor designtechnische beperkingen zoals een camera uitsparing waar vrijwel elk ander merk welk mee kampte, om maar een voorbeeld te noemen. Maar dat lijkt ook bij Apple al lang van de baan.
Dit ben ik 100% met je eens en dat mis ik ook wel aan Apple vandaag de dag.. :)
[...]

De X is overigens de eerste iPhone sinds de 4S die ik langer dan een jaar heb gehad, misschien ga ik zelfs dat 3e jaar ook wel halen omdat Apple mij steeds minder weet te overtuigen..
Vergeet niet dat de rek en innovatie er eigenlijk wel een beetje uit is bij de mobiele telefonie. Dus wellicht is ons verwachtingspatroon ook gewoon wel te hoog.

©2004

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

dit.

Sinds Apple last kreeg van anorexia met hun iPhones, werd het wel duidelijk dat het de ''form over function'' kant op ging.

Ik vind die puist op de achterkant van de X en Xs ook spuuglelijk en al helemaal met de komende iPhones waar die puist uitgegroeid is als een ware tumor.
Maar gelukkig hoef ik nauwelijks naar die tumor te kijken tijdens dagelijks gebruik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

IMHO ook precies de reden waarom er weinig in de media gebeurt. Mensen zijn niet meer overtuigd om weer behoorlijke investeringen te moeten doen voor minimale vernieuwingen. Ik had bij de X ook voor het eerst geen goede reden voor mezelf om de Xs te halen. Voor die tijd vanaf de iPhone 4 alle modellen gehad. Nu weer geen goede reden als ik kijk naar de gelekte designs enz. Weer een kleine 1K nodig om te upgraden omdat de X in dat geval naar de vrouw gaat.

Mijn boefje is liev!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20:21
Geert1976 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:05:
heb nu al een paar dagen een iPhone 6S in gebruik, ter overbruging en wachtend op wat gaat komen met de Keynote over 2 weken.

Wel bizar hoe goed de iPhone 6S eigenlijk was, maar vooral nog steeds is in 2019.
Als ik kijk wat ik nou daadwerkelijk kan met de 6S en het vergelijk met mijn oude Xs is het eigenlijk wel bizar dat voor zo'n 75-80% de 6S meer dan prima is voor alledaags gebruik en het verschil Xs vs. 6S nou niet echt dramatisch is.

Nieuwe batterij erin en de 6S draait als een zonnetje met iOS 12 en hoef overdag niet bij te laden ('s nachts opladen is voldoende).

voor mij is de 6S toch wel 1 van de allerbeste iPhones ooit, qua design en vooral ergonomie.
Dit gevoel heb ik met de iPhone 5S.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Zullen we vandaag de uitnodiging zien?

2018: Do. 30 aug. uitnodiging / Wo. 12 sept. evenement
2017: Do. 31 aug. uitnodiging / Di. 12 sept. evenement
2016: Ma. 29 augustus uitnodiging / Wo. 7 sept. evenement
2015: Do. 27 augustus uitnodiging / Wo. 9 sept. evenement
2014: Do. 28 augustus uitnodiging / Di. 9 sept. evenement

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
JB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:54:
IMHO ook precies de reden waarom er weinig in de media gebeurt. Mensen zijn niet meer overtuigd om weer behoorlijke investeringen te moeten doen voor minimale vernieuwingen. Ik had bij de X ook voor het eerst geen goede reden voor mezelf om de Xs te halen. Voor die tijd vanaf de iPhone 4 alle modellen gehad. Nu weer geen goede reden als ik kijk naar de gelekte designs enz. Weer een kleine 1K nodig om te upgraden omdat de X in dat geval naar de vrouw gaat.
Ja dat is zeker zo, en zonde ook wel. Maar goed, ik loop al 2 jaar met een X rond (die overigens prima voldoet) en dan gaat het toch kriebelen om weer eens te upgraden. Soms wel eens jammer dat elk jaar upgraden gewoon geen zin meer heeft, vroeger deed ik dat elk jaar.
Als ik dat weer zou willen moet ik toch terug naar Android volgens mij...

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:22
robcoenen schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:11:
Zullen we vandaag de uitnodiging zien?

2018: Do. 30 aug. uitnodiging / Wo. 12 sept. evenement
2017: Do. 31 aug. uitnodiging / Di. 12 sept. evenement
2016: Ma. 29 augustus uitnodiging / Wo. 7 sept. evenement
2015: Do. 27 augustus uitnodiging / Wo. 9 sept. evenement
2014: Do. 28 augustus uitnodiging / Di. 9 sept. evenement
Hoop het, ben benieuwd wat voor leuke conclusies er weer uitgetrokken gaan worden.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

DennusB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:18:
[...]

Ja dat is zeker zo, en zonde ook wel. Maar goed, ik loop al 2 jaar met een X rond (die overigens prima voldoet) en dan gaat het toch kriebelen om weer eens te upgraden. Soms wel eens jammer dat elk jaar upgraden gewoon geen zin meer heeft, vroeger deed ik dat elk jaar.
Ja laatste keren was het vaak "joepie een nieuwe iPhone -O- " Bij de X had ik echt zoiets van hehe eindelijk weer iets nieuws met gave functionaliteit *O* . De Xs was wederom -O- Bij de "11" ook weer dat -O- gevoel maar al helemaal door die puist achterop. Als de camera dan een much improvement is, maakt het nog iets goed maar waarom zo lelijk :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:24:
[...]

Ja laatste keren was het vaak "joepie een nieuwe iPhone -O- " Bij de X had ik echt zoiets van hehe eindelijk weer iets nieuws met gave functionaliteit. De Xs was wederom -O- Bij de "11" ook weer dat -O- gevoel maar al helemaal door die puist achterop. Als de camera dan een much improvement is, maakt het nog iets goed maar waarom zo lelijk :/
Ja ik ben ook heel benieuwd wat ze met die camera gaan doen en of alle lekken kloppen. Qua camera upgrade hoop ik van wel, qua design echt van niet. Dat ziet er bij de meeste Android telefoons toch een stukje beter uit...

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
DennusB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:18:
[...]

Dat kriebelen had ik dus elk jaar behalve sinds de X. Vind de X nog steeds een supermooi toestel. Ik ben altijd wel te paaien voor een nieuw design maar als zelfs dat er al niet of amper in zit dan haak ik al snel af haha.

Overigens denk ik dat als de R variant 2 camera's krijgt de koopmotieven voor de 'Pro' modellen ook steeds kleiner wordt voor de meerderheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

DennusB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:25:
[...]

Ja ik ben ook heel benieuwd wat ze met die camera gaan doen en of alle lekken kloppen. Qua camera upgrade hoop ik van wel, qua design echt van niet. Dat ziet er bij de meeste Android telefoons toch een stukje beter uit...
Ja precies, waarom niet mooi onder elkaar :? Is dat onmogelijk ivm positionering componenten, maakt dat de camera minder goed of waarom!? Nog maar even afwachten maar de leaks zullen vast wel weer kloppen...

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 29-08-2019 10:26 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
JB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:26:
[...]

Ja precies, waarom niet mooi onder elkaar :? Is dat onmogelijk ivm positionering componenten, maakt dat de camera minder goed of waarom!? Nog maar even afwachten maar de leaks zullen vast wel weer kloppen...
Daar zijn ook wel wat mockups over te vinden en ziet er ook niet echt fantastisch uit maar wellicht wel beter dan dat grote vierkant ja..

• hk12nl
Ik had 3 rondjes ook nog wel mooi gevonden. iig mooier dan zo'n groot vierkant..

©2004

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou er gaan twee geruchten natuurlijk.

1. De rechthoek van nu maar dan in het vierkant (dus zwart vlak wat erop ligt)
2. Achterkant gemaakt van een enkel stuk glas waarin verhoging zit voor camera.

Optie 2 ziet er nog wel aardig uit. Optie 1 wat minder maar ach als het betere foto’s op levert ben ik al dik tevreden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:42
Die camera humb is design en totaal niet functioneel.
Ik zie liever dat Apple de camera integreert zoals op de LG v50:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.pocket-lint.com/r/s/970x/assets/images/147219-phones-review-hands-on-lg-v50-thinq-image13-wexkovj7cb.jpg

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Diecke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:16
Denken jullie dat er nog veranderingen gaan komen voor de iPad Air (in prijs)?

Zit te twijfelen of ik de keynote afwacht of dat ik gewoon de Air nu al bestel, aangezien ik niet verwacht dat er iets gaat wijzigen voor qua specs. Weet alleen niet of er ook wat met de prijs gaat gebeuren..

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:11
Volgens mij komt Apple in september zelden met nieuwe iPads en dus ook geen prijswijzigingen voor de oudere modellen denk ik.

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:32
Diecke schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:55:

Zit te twijfelen of ik de keynote afwacht of dat ik gewoon de Air nu al bestel, aangezien ik niet verwacht dat er iets gaat wijzigen voor qua specs. Weet alleen niet of er ook wat met de prijs gaat gebeuren..
Het is maar een keer voorgenomen dat een iPad binnen een jaar is vervangen door een opvolger (iPad retina met 30-pin naar iPad 4 met Lightning). Mijn inschatting is dat de kans heel klein is dat de nieuwe Air al wordt vervangen, laat staan een prijsverlaging.

• robcoenen
Diecke schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:55:

Ik verwacht wel een iPad 10.2 (de laagste in het segment) in september of oktober. Dit staat natuurlijk los van de Air maar het is wel interessant om af te wachten welke specs deze gaat krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
rimave schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:34:
Die camera humb is design en totaal niet functioneel.
Ik zie liever dat Apple de camera integreert zoals op de LG v50:

[Afbeelding]
Zoiets onsymmetrisch zul je nou echt nooit gaan zien bij Apple, haha.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 15:09
Camera bump vind ik persoonlijk niet heel erg. Als het dan de versie wordt waarbij het uit één stuk glas bestaat dan vind ik het nog mooi ook :) (net als bij de Mate 20 Pro).

de 3 aparte lenzen vind ik zelf wat minder (uitsparingen voor de camera's en daar omheen de kleur van bijvoorbeeld de iphone. Zie onderstaande link), maar dit zal puur gewenning zijn.

https://akm-img-a-in.toss..._uG.u9KK4Qoy02F3KksZ2ShAR

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Knamix schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:50:
Camera bump vind ik persoonlijk niet heel erg. Als het dan de versie wordt waarbij het uit één stuk glas bestaat dan vind ik het nog mooi ook :) (net als bij de Mate 20 Pro).

de 3 aparte lenzen vind ik zelf wat minder (uitsparingen voor de camera's en daar omheen de kleur van bijvoorbeeld de iphone. Zie onderstaande link), maar dit zal puur gewenning zijn.

https://akm-img-a-in.toss..._uG.u9KK4Qoy02F3KksZ2ShAR
Dit zie ik toch al 100x liever dan zo'n lelijk zwart vlak...

Afbeeldingslocatie: https://akm-img-a-in.tosshub.com/indiatoday/images/story/201906/iphone_11.jpeg?BrNNhZl_uG.u9KK4Qoy02F3KksZ2ShAR

Mijn boefje is liev!

• Knamix
JB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:06:
[...]

[Afbeelding]
Smaak verschilt :)

De Mate 20 Pro heeft ook zo'n zwart vlak en ik hoor daar bijna niemand over. Ik vond dat zelfs wat hebben.

De 3 losse camera's is zo "in je face" en is wat meer opvallend omdat de camera's apart van elkaar zijn.

maaaarrr.... Het kan ook zijn dat ik last heb van trypophobia :+ :+

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Knamix schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:56:
[...]

Smaak verschilt :)

De Mate 20 Pro heeft ook zo'n zwart vlak en ik hoor daar bijna niemand over. Ik vond dat zelfs wat hebben.

De 3 losse camera's is zo "in je face" en is wat meer opvallend omdat de camera's apart van elkaar zijn.

maaaarrr.... Het kan ook zijn dat ik last heb van trypophobia :+ :+
Ja dat is ook. Ik vind het ook gaaf op de X (Wit) die ik nu heb maar dan is dat niet zo'n groot zwart vlak.

Mijn boefje is liev!

• MaZo
  • Niet online
M’n 6S Plus ligt al een tijd op sterven (verlies ‘s nachts 40% op flight mode terwijl batterij al vervangen is, camera focust niet goed meer) en het is de hoogste tijd om te upgraden. Helaas schijnen de echte veranderingen zoals 5G etc. pas volgend jaar te komen, maar zo lang kan ik niet meer wachten. Hoop dat het meevalt met de prijs dit jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-06 13:47
Hoop dat ze wereldwijd nu dualsim gaan uitbrengen, maar zal wel bij de Esim blijven.

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:15
MaZo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:18:
M’n 6S Plus ligt al een tijd op sterven (verlies ‘s nachts 40% op flight mode terwijl batterij al vervangen is, camera focust niet goed meer) en het is de hoogste tijd om te upgraden. Helaas schijnen de echte veranderingen zoals 5G etc. pas volgend jaar te komen, maar zo lang kan ik niet meer wachten. Hoop dat het meevalt met de prijs dit jaar!
Al zou je telefoon het aankunnen: de uitrol van bruikbaar 5G in Nederland gaat nog wel een paar jaar duren. Dan ben je wellicht alweer toe aan een nieuwe telefoon. Met een betere 5G chip. Dus gezien je bericht over je 6S, zou ik gewoon nu een nieuwe XI, XS, XR of X aanschaffen.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

• MaZo
  • Niet online
Cass Casey schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:56:
[...]

Al zou je telefoon het aankunnen: de uitrol van bruikbaar 5G in Nederland gaat nog wel een paar jaar duren. Dan ben je wellicht alweer toe aan een nieuwe telefoon. Met een betere 5G chip. Dus gezien je bericht over je 6S, zou ik gewoon nu een nieuwe XI, XS, XR of X aanschaffen.
Ik woon in Zwitserland, hier hebben meerdere providers al een 5G netwerk uitgerold of staan op het punt dat te doen.

https://www.itmagazine.ch...der_Welt_weit_voraus.html
225 von weltweit insgesamt 239 5G-Antennen für den kommerziellen Gebrauch stehen in der Schweiz. An zweiter Stelle folgt Australien mit 10 Antennen.

[ Voor 19% gewijzigd door MaZo op 29-08-2019 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Uitnodigingen voor de Keynote zijn zojuist verstuurd.

datum: 10 september

Kijkend naar de uitnodiging: (nieuwe) kleuren groen en lavendel iPhones confirmed :+

[ Voor 40% gewijzigd door _Bailey_ op 29-08-2019 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Ja dit vind ik ook wel oké.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 18:06:
Uitnodigingen voor de Keynote zijn zojuist verstuurd.

datum: 10 september

Kijkend naar de uitnodiging: (nieuwe) kleuren groen en lavendel iPhones confirmed :+
Ja zal wel voor de XR zijn. Net zoals de Apple waar de uitnodiging naar hint.

Ik zie wel graag een Rode 11 Max Pro dinges

Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2019/08/appleinvites-800x843.jpg?retina

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 29-08-2019 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Uitnodiging plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://www.apple.com/v/apple-events/livestream/b/images/livestream/poster__bf7h8lkl9wya_xlarge_2x.jpg

Nothing to see here

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
Stiekem hoop ik dat dit voor de gehele 11 line is :).

Een blauwe iphone 11 Pro zou voor mij geweldig zijn, maar ik gok dat dit inderdaad hint naar de opvolger van de XR.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

[Afbeelding]
Echt zwaar lelijk dit. Dit is eigenlijk het enige wat me tegenhoud om te upgraden vanaf een X.

Elect a clown, expect a circus.

• de Foarsitter
Ik neem aan dat de tweakers die zeuren over de camera bump geen hoesje gebruiken :+

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Donstil schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 18:16:
[...]

Ik zie wel graag een Rode 11 Max Pro dinges

[Afbeelding]
Beter van niet want dan moet wél de creditcard trekken :/

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

mr.JamesBond schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:08:
Ik neem aan dat de tweakers die zeuren over de camera bump geen hoesje gebruiken :+
Met die nieuwe achterkant, moet je haast wel...
Slasher schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:07:
[...]

Echt zwaar lelijk dit. Dit is eigenlijk het enige wat me tegenhoud om te upgraden vanaf een X.
Jij vind dat zwarte parkeervak wel mooi, of beiden niets? Ik vind het ook geen porem maar drie kogelgaten op wit zie ik dan liever.

[ Voor 41% gewijzigd door JB op 29-08-2019 20:27 ]

Mijn boefje is liev!

• de Foarsitter
JB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:25:
[...]

Met die nieuwe achterkant, moet je haast wel...

[...]

Jij vind dat zwarte parkeervak wel mooi, of beiden niets? Ik vind het ook geen porem maar drie kogelgaten op wit zie ik dan liever.
Eerlijk gezegd vind ik beide mooi. Als de iPhone geen glazen achterkant heeft zal ik het zonder hoesje gebruiken

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:48
mr.JamesBond schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:08:
Wat is er mis met een uitstekende camera? :D

• de Foarsitter
Pino112 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:10:
[...]

Wat is er mis met een uitstekende camera? :D
Ik vind de camera bump van de iPhone 11 prachtig. Ook van de iPhone die ik nu heb

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:56

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Het blijft allemaal toch wat matig in de geruchten voor dit jaar. Ik las een vrij onbetrouwbaar eerste gerucht over de iPhones in 2020. Dat zouden er 3 zijn die in 5.4, 6.1 en 6.7 inch komen. Allemaal nog erg vaag maar ik hoop wel dat het klopt, eindelijk weer eens een wat kleiner model in plaats van die halve tablets van tegenwoordig.

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 29-08-2019 21:55 ]

youtube.com/@hisrep

• de Foarsitter
Als het event om 19:00 uur (Nederlandse tijd) begint, hoe laat is het dan -naar verwachting- afgelopen?

• robcoenen
mr.JamesBond schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:28:
Als het event om 19:00 uur (Nederlandse tijd) begint, hoe laat is het dan -naar verwachting- afgelopen?
Trek je ongeveer 2 uurtjes uit voor het evenement.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Van een leverancier inmiddels begrepen dat het officieel iPhone 11 (de nieuwe XR in vijf kleuren), iPhone 11 Pro (de nieuwe XS in drie kleuren) en iPhone 11 Pro Max (de nieuwe XS Max in drie kleuren) gaan worden.

De bron is een leverancier in Nederland welke cases maakt onder verschillende merknamen. Hij wist ook te vertellen (maandag al) dat het evenement op 10/9 is en op 17/9 liggen er toestellen in de winkels in Nederland. Dat laatste betwijfel ik, de namen kwamen al eerder langs.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:05
THE_BASE schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:43:
Van een leverancier inmiddels begrepen dat het officieel iPhone 11 (de nieuwe XR in vijf kleuren), iPhone 11 Pro (de nieuwe XS in drie kleuren) en iPhone 11 Pro Max (de nieuwe XS Max in drie kleuren) gaan worden.

De bron is een leverancier in Nederland welke cases maakt onder verschillende merknamen. Hij wist ook te vertellen (maandag al) dat het evenement op 10/9 is en op 17/9 liggen er toestellen in de winkels in Nederland. Dat laatste betwijfel ik, de namen kwamen al eerder langs.
10-9 event
13-9 pre-order
20-9 release

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:45:
[...]

10-9 event
13-9 pre-order
20-9 release
Logischer. Op vrijdag is altijd een release. 👌

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• Rivanov
THE_BASE schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:48:
[...]

Logischer. Op vrijdag is altijd een release. 👌
Daarom. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:34

Mondje vol wel. iPhone Eleven Pro Max.

• Donstil
  • Niet online

Ja namen en 10sept werden al wel een tijdje genoemd natuurlijk dat is niet echt een spannende bewering.

17/9 zou wel interessant en vooral afwijkend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08:48

shyheim

busta! straight busta!

Benieuwd wanneer die nieuwe iOS er dan is. Week voor de release?

Heel benieuwd naar die donkere modus.

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik hoop snel. Wil gaar donkere modus :D

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

harm12nl schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 01:19:
Ik hoop snel. Wil gaar donkere modus :D
Muah, ik heb hem snel op automatisch gezet.
Heel de tijd die dark mode is echt niet chique..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Famous schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:56:
[...]

Haha echt he, ik d8 ook altijd poah dark mode nice dat moet ik hebben.. Heb ik het nu gebruik ik het amper. Ook op automatisch gezet, leuk voor s'avonds maar hoef het niet de hele dag.

Nou daar hoef je geen leverancier voor te zijn want dat kan iedereen je zowat wel vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Famous schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:56:
[...]

Ik was idd niet duidelijk genoeg maar bedoel idd voor in de avonduren :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 19:16
mprkooij schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:00:
[...]

Mondje vol wel. iPhone Eleven Pro Max.
Een beetje te lang lijkt mij. Zal het niet gewoon iPhone Pro Max worden? Analoog aan de iPad en MacBook

[ Voor 6% gewijzigd door pacificocean op 30-08-2019 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thallyos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06 21:35
Donstil schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:05:
[...]

Ja namen en 10sept werden al wel een tijdje genoemd natuurlijk dat is niet echt een spannende bewering.

17/9 zou wel interessant en vooral afwijkend zijn.
Het is een leverancier die spreekt. Op 17/9 zullen ze waarschijnlijk in de winkeldepots arriveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
harm12nl schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:06:
[...]

Ik was idd niet duidelijk genoeg maar bedoel idd voor in de avonduren :)
Bij mij gaat hij om 22:00 over op Dark Mode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-06 21:42
pacificocean schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:18:
[...]

Een beetje te lang lijkt mij. Zal het niet gewoon iPhone Pro Max worden? Analoog aan de iPad en MacBook
Ook al is het wat korter, verwacht ik het niet. Als ze dezelfde 3 modellen houden zitten ze volgend jaar met een naam probleem, denk aan "iPhone Pro 2 Max". Of ze lossen het op door net als bij de iPads en MacBooks het jaartal erbij zetten, maar dit lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hou het gewoon op:

- iPhone
- iPhone Pro
- iPhone Pro Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bram22 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:27:
[...]

Ook al is het wat korter, verwacht ik het niet. Als ze dezelfde 3 modellen houden zitten ze volgend jaar met een naam probleem, denk aan "iPhone Pro 2 Max". Of ze lossen het op door net als bij de iPads en MacBooks het jaartal erbij zetten, maar dit lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Lijkt mij prima.
Gewoon een iPhone Pro 256gb (2019), volgend jaar iPhone Pro 256gb (2020), makkelijker kan niet.

Al die cijfers en letters.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Dark mode lijkt me in de avonduren ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Famous schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:32:
[...]

Lijkt mij prima.
Gewoon een iPhone Pro 256gb (2019), volgend jaar iPhone Pro 256gb (2020), makkelijker kan niet.

Nou zeg dat, hoe fijn zou dat zijn.
- iPhone 2019
- iPhone 2019 Pro
- iPhone 2019 Pro Max

Kantinepraat; "Ja ik denk dat ik mijn iPhone 2016 toch wel ga vervangen voor een iPhone 2019" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Famous schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:32:
[...]

Lijkt mij prima.

Ja precies, iPhone 5C, iPhone SE, iPhone XR echt niemand begrijpt er toch nog wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-06 16:53

Pat-Juh

Patrick

Iedere keer dat ik de nieuwe “keuzes” zie des te meer ze mij gaan liggen. De laatste geruchten voor de camerabump kunnen er mee door. Een gecentreerd logo (zoals op de iPad en MacBook al het geval is), zwart op zwarte bump, matte afwerkingen, etc. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192266

Ik zit te twijfelen of ik ga upgraden naar de iPhone 11 (Pro) vanaf mijn iPhone 7 128Gb. Eigenlijk voldoet deze nog aan al mijn eisen, maar er zijn wel een paar redenen voor het overwegen van een upgrade:
  • De batterij is bij gemiddeld gebruik al aan het einde van de middag leeg. Eventueel kan ik de batterij (82%) laten vervangen, maar voor mijn gevoel blijft de capaciteit van de batterij van de 7 relatief klein. Ik heb inmiddels altijd een powerbank in mijn tas. :-(
  • Laden gaat traag met de bijgeleverde Apple lader, zeker als ik dit vergelijk met de veel goedkopere Samsung A40 van mijn broertje. Dat kan inmiddels dus beter.
  • Toestel voelt anno 2019 ouderwets aan. Het design stamt eigenlijk al uit 2014 als ik mij niet vergis.
De voornaamste reden dat ik twijfel is vooral de hoge prijs die Apple vraagt. Ik blijf sowieso bij Apple omdat ik niet van ecosysteem wil switchen. Even nadenken nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217504

Mijn iPhone XS 512GB die ga ik waarschijnlijk wel vervangen, zeker als ze van 512 GB -> 1TB gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:32
Anoniem: 192266 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:12:
Ik zit te twijfelen of ik ga upgraden naar de iPhone 11 (Pro) vanaf mijn iPhone 7 128Gb. Eigenlijk voldoet deze nog aan al mijn eisen, maar er zijn wel een paar redenen voor het overwegen van een upgrade:
  • De batterij is bij gemiddeld gebruik al aan het einde van de middag leeg. Eventueel kan ik de batterij (82%) laten vervangen, maar voor mijn gevoel blijft de capaciteit van de batterij van de 7 relatief klein. Ik heb inmiddels altijd een powerbank in mijn tas. :-(
  • Laden gaat traag met de bijgeleverde Apple lader, zeker als ik dit vergelijk met de veel goedkopere Samsung A40 van mijn broertje. Dat kan inmiddels dus beter.
  • Toestel voelt anno 2019 ouderwets aan. Het design stamt eigenlijk al uit 2014 als ik mij niet vergis.
De voornaamste reden dat ik twijfel is vooral de hoge prijs die Apple vraagt. Ik blijf sowieso bij Apple omdat ik niet van ecosysteem wil switchen. Even nadenken nog....
Een nieuwe batterij van Apple kost € 49. Dan is de batterijconditie weer 100%. Dat is toch een gokje waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

de iPhone 7 was een hele grote stap voor Apple toentertijd. Big-Small principe voor de SoC, veel sterkere GPU. 3D Touch, Wide-Gamut scherm, TrueTone Flits, Stereospeakers, f1.8 vs 2.2 rearcamera. Bij de Plus versie ook nog een tele-camera. En dankzij dit verouderd de iPhone 7 heel erg goed. Anno 2019 nog ruim voldoende voor vrijwel alles. ik upgrade waarschijnlijk puur omdat het zakelijk kan en ik mijn iPhone 7 binnen de familie ga doorgeven (persoon zit op een 5S welke wel erg verouderd is :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Minus dan 3D Touch want dat is er sinds de 6s (en gaat naar verwachting verdwijnen) en True Tone flits want is namelijk al geïntroduceerd bij de iPhone 5s.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 31-08-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Batterij van XS is ook helemaal niet zo spetterend, maar de XR weer wel. Kortom even wachten of de 11 echt betere batterijduur heeft maar anders zou ik inderdaad voor €49 een nieuwe batterij nemen... als hij eigenlijk verder overal voldoet is dat zonde.

En dat trage laden is nu juist omdat Apple altijd al aangaf dat dit niet goed is voor de accu en je die dus veel sneller moet vervangen. Je zit dus nu met een 4 jaar oude iPhone 7, die waarschijnlijk een batterij van >70% had gehad als snelladen mogelijk was geweest. Let goed op dat de Samsungs dit ook weten en donders goed in de gaten hebben dat op dit moment een verouderde batterij nagenoeg de enige serieuze reden is waarom je tegenwoordig na 2 jaar een nieuwe telefoon zou willen. Alle innovatie is er uit dus op de batterij na zouden de meesten prima 3 a 4 jaar vooruit moeten kunnen met hun telefoon.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeNachtwacht schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:09:
[...]
Snip..
Alle innovatie is er uit dus op de batterij na zouden de meesten prima 3 a 4 jaar vooruit moeten kunnen met hun telefoon.
Respect voor de mensen die dat redden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 217504 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Haha ja precies. Na een jaartje ben ik er volledig op uitgekeken. Dan moet ik verandering (zelfs als ze zo klein zijn als de laatste jaren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Donstil schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:06:
[...]

Haha ja precies. Na een jaartje ben ik er volledig op uitgekeken. Dan moet ik verandering (zelfs als ze zo klein zijn als de laatste jaren).
Heb ik ook gehad, uit verveling afgelopen winter de Galaxy S9 gehaald om te proberen na bijna 10 jaar op iOs te hebben gezeten (vanaf de iPhone 4 5s, 6 en nu 7). Ondanks de verandering ben ik weer terug bij mijn iPhone 7. Het werkt gewoon zoals het hoort. en de nieuwigheid? Afgezien van een gimmick meer of minder is de ervaring sinds de iPhone 4 hetzelfde gebleven. Goed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:06:
[...]

Na een jaartje ben ik er volledig op uitgekeken. Dan moet ik verandering (zelfs als ze zo klein zijn als de laatste jaren).
Hebben we t nu over smartphones of over vrouwen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Geert1976 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:27:
[...]

Hebben we t nu over smartphones of over vrouwen?
iPhone XS 512 GB + Apple care+ en 2x Apple hoes kosten me ongeveer €1800
Dat ga ik met een vrouw niet redden😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:22
Pat-Juh schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:02:
[...]

Heb ik ook gehad, uit verveling afgelopen winter de Galaxy S9 gehaald om te proberen na bijna 10 jaar op iOs te hebben gezeten (vanaf de iPhone 4 5s, 6 en nu 7). Ondanks de verandering ben ik weer terug bij mijn iPhone 7. Het werkt gewoon zoals het hoort. en de nieuwigheid? Afgezien van een gimmick meer of minder is de ervaring sinds de iPhone 4 hetzelfde gebleven. Goed.
Herkenbaar, alleen heb ik nog 3 andere uitstapjes gemaakt naar een Mate20 Pro, S9, S10 en een Pixel 2 XL...
Uiteindelijk kom ik altijd weer terug, iOS werkt 10x stabieler en soepeler dan Android, plus de apps zijn een stuk beter.. Vooral de Samsung en Huawei toestellen die ik gehad heb waren echt een wirwar aan apps en opties en onduidelijke overzichten. iOS is al sinds het begin in de basis hetzelfde, uiterst stabiel en vlot geen enkele stutter en altijd vloeiend.

Uiteindelijk kunnen we het allemaal wel redden met een 7 of 7 Plus, maar wie wil er nu niet een nieuw toestel ieder jaar. Geef er met mijn plezier mijn geld aan uit, sommige verklaren met voor gek, maar ik zie het als een soort hobby. Uiteindelijk spendeer ik meer uren met mijn telefoon dan achter een laptop of computer dus dat mag ook gewoon wat kosten in verhouding.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Neh voor mij moet er wel iets zijn waar je het geld aan terug ziet. Ik geef graag geld uit aan innovatie, dus laatste jaren zit mijn geld in de Apple Watch. Daar zit veel meer vernieuwing in.

De laatste jaren was de enige schokkende wijziging van smartphones het bezelloze scherm van de X. Elke keer een iets hippere camera zal mij echt worst wezen, en dan worden de flagships elk jaar nog duurder ook :/

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

DeNachtwacht schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:09:
Neh voor mij moet er wel iets zijn waar je het geld aan terug ziet. Ik geef graag geld uit aan innovatie, dus laatste jaren zit mijn geld in de Apple Watch. Daar zit veel meer vernieuwing in.

De laatste jaren was de enige schokkende wijziging van smartphones het bezelloze scherm van de X. Elke keer een iets hippere camera zal mij echt worst wezen, en dan worden de flagships elk jaar nog duurder ook :/
Heb zoals jij inderdaad ook andere zaken waar ik liever mijn geld aan spendeer als er niets significants veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Wat ik ook wil kopen met de nieuwe iPhone: een standaard die filmen stabiliseert. Iemand tips?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:27:
[Hebben we t nu over smartphones of over vrouwen?
Hehe :)

Met mijn vriendin wel maar mijn vrouw is lastiger inruilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:49
Anoniem: 217504 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:23:
Mijn iPhone XS 512GB die ga ik waarschijnlijk wel vervangen, zeker als ze van 512 GB -> 1TB gaan.
Uit pure nieuwsgierigheid, voelt 512gb op dit moment als een beperking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

mr.JamesBond schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:09:
Wat ik ook wil kopen met de nieuwe iPhone: een standaard die filmen stabiliseert. Iemand tips?
Je bedoelt dus gewoon een gimbal? Zoek ff oo YT naar iPhone Gimbal comparison en je hebt oa die van DJI en enkele andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WouterL schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 20:59:
[...]

Uit pure nieuwsgierigheid, voelt 512gb op dit moment als een beperking?
Nee, het zweet breekt me niet uit bij die gedachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:42
Dit hele bericht klinkt wel als heel aannemelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palatinus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-04 17:02
Is er al iets geweten over of er een Intel of Qualcomm modem in gaat zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-06 20:25
Hier verleden week de iPhone XR verkocht.
Vorig jaar gestart met de XS Max en na even een Android-toestel gebruikt te hebben de IPhone XR gekocht. Super tevreden van de XR maar dit jaar ga ik toch weer voor de Max.
We kunnen beginnen aftellen.

In tussentijd heb ik de iPhone 6s en eigenlijk werkt die nog vlotjes :-)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb een iPhone X 64GB en icm 200GB iCloud storage is dat voor mij meer dan voldoende. Gebruik iCloud Photo Storage met Optimized iPhone Storage geactiveerd en heb daardoor nog 27GB beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0IVW65i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
yorroy schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:11:
[...]

Dit hele bericht klinkt wel als heel aannemelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:08
Anoniem: 217504 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Mijn volgorde van iPhone:
iPhone 3G, iPhone 4, iPhone 6, iPhone X

Voordeel van lang wachten is dat je echt het idee hebt dat je nieuwe telefoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Twijfel nog steeds: 11 Pro of de Pro Max, wat een dilemma weer zeg. Voors en tegens? Behalve dat de ene een koeltas en andere een koelkast is in optiek van sommige ;)
grote_oever schreef op zondag 1 september 2019 @ 10:46:
[...]

Mijn volgorde van iPhone:
iPhone 3G, iPhone 4, iPhone 6, iPhone X

Voordeel van lang wachten is dat je echt het idee hebt dat je nieuwe telefoon hebt.
Nadeel is weer dat je echt het idee hebt dat je alweer een geruime poos niet de nieuwste hebt :)

[ Voor 53% gewijzigd door Jaymone op 01-09-2019 10:48 ]

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:31
Tsja, als het ding doet wat het moet doen en nog gewoon vlot dan heb je er minder moeite mee.

Als die lekken kloppen dan zou voor mij zelfs nu de ‘gewone’ 11 al een ruime upgrade worden vanaf een 7+ maar goed die bevalt nog is vlot accu is in orde en heeft 256GB dus drang om te upgraden is er niet echt. Ben al 1 jaar contract vrij maar KPN kan me niets leuks bieden en al helemaal niet goedkoper dus verlengen wordt hem niet.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Laatst online: 09-06 14:54
Heb al sinds de 3g elk jaar een nieuwe.
Nu wacht ik ff af of de upgrade de moeite zal zijn.
Dan word het wel een pro max want mijn xr word te klein ;)
Het ram zou toch een upgrade mogen hebben, vond ik zo ergelijk aan mijn X dat apps opnieuw moesten laden.
Dit is bij de xr wel een stuk beter maar nog niet op het niveau van de top android toestellen.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:42
Gunth schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:24:
Het ram zou toch een upgrade mogen hebben, vond ik zo ergelijk aan mijn X dat apps opnieuw moesten laden.
Dit is bij de xr wel een stuk beter maar nog niet op het niveau van de top android toestellen.
Daar heb ik nog nooit last van gehad op een iPhone. iOS gaat veel beter om met zijn resources, dus die heeft geen 12gb intern geheugen nodig zoals die top Android toestellen.

Yek, Android en top in 1 zin gebruikt. Ik ga ff mijn mond spoelen. :+

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.