Gisteren een Elgato Game Capture HD60 Pro gekocht, vandaag binnen gekregen. Het viel me direct op dat de verzegeling was verbroken en toen ik het product verder uitpakte viel me op dat er meer gebreken waren (zie afbeeldingen). Nu heb ik dit topic al uitvoerig doorgelezen en de twee conclusie die ik er uithaal is dat er nergens in de WKOA staat dat een conform product ook perse betekent dat het nieuw is en dat je altijd een product mag terug sturen zonder opgave van reden.
Mijn vraag is vooral tot in hoeverre een product als dit te vertrouwen is. Het is voor mij duidelijk dat het al eens uit de verpakking is gehaald en ondanks dat er nog 24 maanden aan garantie op zit knaagt het wel. Stel ik me aan of is retourneren in dit geval beter? Als de antistatische zak niet geopend was had het me niet heel veel uitgemaakt.

ps: ik heb geen idee waarom de afbeeldingen niet werken op het forum
.
Mijn vraag is vooral tot in hoeverre een product als dit te vertrouwen is. Het is voor mij duidelijk dat het al eens uit de verpakking is gehaald en ondanks dat er nog 24 maanden aan garantie op zit knaagt het wel. Stel ik me aan of is retourneren in dit geval beter? Als de antistatische zak niet geopend was had het me niet heel veel uitgemaakt.

ps: ik heb geen idee waarom de afbeeldingen niet werken op het forum

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 16-08-2019 17:50 . Reden: Plaatjes gemaakt ]