Goedemiddag mede tweakers,
Dit is een al langer lopende kwestie waar ik mee in de maag zit.
Ik werk nu al twee jaar voor dezelfde werkgever. In deze twee jaar ben ik aardig gestegen met mijn loon, omdat ik nog jong ben en mijn werk tevreden over mijn functioneren is.
Dit jaar kwam ik er tijdens de belastingaangifte in juni (Ik had mijn tijdelijke versie ingevuld I.P.V. de definitieve...
) achter dat ik 630 euro moest terugbetalen. Ik heb dit laten uitzoeken door de dame van de administratie en zij wist mij te vertellen dat dit kwam door een verkeerde belastingpercentage dat in 2018 heeft aangestaan in de loonadministratie van het bedrijf. De snelle stijging van mijn loon zorgde ervoor dat ik van belastingpercentage moest wisselen.
Ik heb dit eerst laten zitten, maar tijdens de vakantie begon het aan mij te knagen: Waarom moet ik betalen voor fouten die gemaakt zijn door de administratie op mijn werk. Ik wil graag met mijn vriendin samenwonen en 630,- is toch een hoop geld (Een bank bijvoorbeeld).
Mijn directeur is ook een lange tijd weg geweest (daarom dat er dus zolang overheen is gegaan).
Wat zeggen jullie? Zou ik dit nog bespreken met directeur?
Excuses voor gemaakte spelfouten
EDIT: Bedankt heren voor de reacties! Dit was mij nog niet zo snel te binnen geschoten.
Dit is een al langer lopende kwestie waar ik mee in de maag zit.
Ik werk nu al twee jaar voor dezelfde werkgever. In deze twee jaar ben ik aardig gestegen met mijn loon, omdat ik nog jong ben en mijn werk tevreden over mijn functioneren is.
Dit jaar kwam ik er tijdens de belastingaangifte in juni (Ik had mijn tijdelijke versie ingevuld I.P.V. de definitieve...

Ik heb dit eerst laten zitten, maar tijdens de vakantie begon het aan mij te knagen: Waarom moet ik betalen voor fouten die gemaakt zijn door de administratie op mijn werk. Ik wil graag met mijn vriendin samenwonen en 630,- is toch een hoop geld (Een bank bijvoorbeeld).
Mijn directeur is ook een lange tijd weg geweest (daarom dat er dus zolang overheen is gegaan).
Wat zeggen jullie? Zou ik dit nog bespreken met directeur?
Excuses voor gemaakte spelfouten
EDIT: Bedankt heren voor de reacties! Dit was mij nog niet zo snel te binnen geschoten.
[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas1996 op 13-08-2019 14:21 ]