eswa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:12:
Zijn er onder jullie nog die de S6 gebruiken? Ik denk er vooral op te surfen, youtube/netflix, en misschien af en toe een foto'tje editen met Snapseed.
Hoe ervaren jullie de S6 in 2024?
Hoe zit het met de softwareupdates?
Die van mij doet het nog prima. Ik gebruik hem nog dagelijks voor wat simpele dingen. Ideale e-reader, ideale browser, ideale videoweergave. Voelt bij mij niet sloom aan.
Qua updates is het alweer van een lange tijd geleden, zoals gezegd alleen veiligheidsupdates, maar ook dat gebeurt nu maar elk half jaar of zo. Al is er niet echt iets wat ik mis en qua snelheid is ie ook prima.
Ik heb wel een grote kras over het scherm heen (hij is toch een keer verkeerd gevallen), maar verder valt de kwaliteit mij mee. Ik heb er geen hele grote hoes omheen zitten, alleen dat flap-ding van Samsung waar je hem mee overeind kunt zetten en dat bevalt wel prima. Enige klacht is dat de pen nu niet echt meer op lijkt te laden, maar die zou ik eventueel kunnen vervangen als ik hem nog werkelijk zou gebruiken.
Op de updates na zou ik niet weten waarom ik hem zou moeten vervangen. Hij is hier niet sloom geworden, accu doet het nog prima. Ik heb wel altijd die Good Guardians - App Optimizer gedraaid, ik heb wel het idee dat dat op de langetermijn wel lijkt te helpen, doe het op mijn telefoon ook. Net als de overige tools daarvan. En met Good Lock kan ik ook wat meer aanpassen. Dus ja, ben nog steeds tevreden.