Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:31

kraats

Ik rol

Wees blij dat je de oude indeling nog hebt. Ik heb dit 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q5hDVPYjGTvM9A3Y4xzB0dJ3dE4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/eUR2qhTWWWVlo1iIAyybbnTX.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KWx-tFmPlx_xElV826RAIIv83SQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nplXVoeynudAglFAHTc3wFxG.png?f=fotoalbum_tile

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

kraats schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:30:
Werkt hier wel gewoon met versie 7.93.1 build 31 35363 van de Netflix app. Er verschijnt een overlay over het hele scherm om het seizoen te selecteren. Misschien eens kijken of volgorde van verwijderen van gegevens en updates uitmaakt?
Hier zelfde versie, maar dan wel de dropdown en ook geen probleem om die te selecteren:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hkCqtXK.png

@Dweebus Verder als je hem in landscape wilt houden, dan zou je ook een aflevering kunnen openen en dan kijken of je naar de nieuwe aflevering kunt navigeren. Ik zet hem meestal ergens aan en vervolgens gewoon via "kijk verder" ga ik naar de volgende aflevering. Ik zie ook niet wat het probleem is als je dit eenmalig opzoekt via portrait en daarna verder kijkt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Martinspire schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:19:
[...]

Hier zelfde versie, maar dan wel de dropdown en ook geen probleem om die te selecteren:
[Afbeelding]

@Dweebus Verder als je hem in landscape wilt houden, dan zou je ook een aflevering kunnen openen en dan kijken of je naar de nieuwe aflevering kunt navigeren. Ik zet hem meestal ergens aan en vervolgens gewoon via "kijk verder" ga ik naar de volgende aflevering. Ik zie ook niet wat het probleem is als je dit eenmalig opzoekt via portrait en daarna verder kijkt.
Kijk, zoals in jouw screenshot had ik het ook verwacht, aangezien die pulldown er in portrait mode wel zit bij mij.

Het is ook geen ramp, er zijn inderdaad meerdere manieren om er mee om te gaan. Het viel me alleen op en gezien de tablet nieuw is en het om een systeemapp gaat, was ik even bang dat er aan mijn kant iets mis was.
Maar lijkt dus op een versie "dingetje". (Ik heb 7.94 etc)

Maar beide bedankt voor de feedback! Zorgen zijn weg nu :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dweebus op 16-03-2021 15:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Hij is er trouwens eindelijk. Zo maar eens updaten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y34vAbOFXrV3hJ9-NvhJg0aBiRQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RjZnHFlY4KbdlkIxEbroEc0m.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjobar
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 14:37
kraats schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:40:
Hij is er trouwens eindelijk. Zo maar eens updaten
[Afbeelding]
Heb je deze OTA gekregen of heb je deze geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:27
Is alleen voor de S6 LTE, de wifi versie heeft nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

jjobar schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:28:
Was OTA, maar inderdaad voor de LTE versie (en productcode TPH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jjobar schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:28:
[...]

Pandorian schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:44:
Is alleen voor de S6 LTE, de wifi versie heeft nog niets.
Krijg hem hier nu ook binnen op de SM-T860 (wifi versie dus).

Nice!

[ Voor 27% gewijzigd door m0ridin op 24-03-2021 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjobar
Top, ik krijg hem nu ook binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Idem, En dat terwijl ze eerder Juli aangaven voor de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• his.dudeness
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-08 20:25

his.dudeness

The Dude Abides.

Doet hier iemand aan digitaal schetsen/schilderen?
Ik zit te denken om een S6 te halen (omdat S7 geen OLED scherm heeft) om daarop met HeavyPaint te schilderen en zou graag horen of iemand hier misschien al HP gebruikt en hoe de ervaring is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:11
Update van mei kwam vandaag binnen op de S6 LTE.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:00

AvK

Ready Set Go

devilkin schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:35:
Update van mei kwam vandaag binnen op de S6 LTE.
En vandaag op de 'gewone' wifi versie.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Vandaag een grote update ontvangen op m'n SM-T865. Voor zover ik nu kan zien vooral wijzigingen in icons en een aangepast settings menu, maar kom vast nog wel wat nieuws tegen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mETXO5POpE1KXtxF4ccGVqAl45A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kWJTHPUqD25vAS7TLzlQmRpg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, zag dat hij voor de SM-T860 wel al beschikbaar is voor duitsland dus dan zal NL snel volgen (en als het te lang duurt, de duitse al gedownload ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Krijg hem ook net binnen na checken van update 🙂

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kon niet wachten en heb hem via odin geflashed ;)

*edit*
Kan placebo zijn, maar lijkt allemaal wat vlotter te werken?

[ Voor 40% gewijzigd door m0ridin op 15-10-2021 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

m0ridin schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:41:
Ik kon niet wachten en heb hem via odin geflashed ;)

*edit*
Kan placebo zijn, maar lijkt allemaal wat vlotter te werken?
Misschien omdat hij net gereset is?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 07:18:
[...]

Misschien omdat hij net gereset is?
Niks gereset, gewoon geupdate (wel mbv odin, maar dus met behoud van data en apps)...

Cache/ed kan idd wel gereset zijn, geen idee hoe dat precies op de achtergrond zit. Ah well, allemaal best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

m0ridin schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:14:
[...]

Niks gereset, gewoon geupdate (wel mbv odin, maar dus met behoud van data en apps)...

Cache/ed kan idd wel gereset zijn, geen idee hoe dat precies op de achtergrond zit. Ah well, allemaal best :)
Reset bij mij is afsluiten + opstarten. Ik weet niet hoe vaak jij hem opstart, maar de laatste keer dat dat bij mij is gebeurt was met de laatste update :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Wailing_Banshee Oh haha, herstart is hij idd wel. Nou herstart die van mij soms random (helaas), dus dat herstarten doet hij af en toe wel. Maar wie weet heeft dat ook wel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
Weer een ota. Helaas nog steeds geen darkmode voor Facebook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De vermelding dat Android 12 uit is voor de Tab S6 is op zich een mooie reden voor een kick toch?

Heb zelf via frija de duitse (DBT) firmware gedownload want OTA was hij nog niet beschikbaar voor mijn PHN versie, net geinstalleerd en nog te vroeg om er iets over te zeggen maar in ieder geval goed nieuws lijkt me zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Jep, zit met smart te wachten voor de (in mijn geval) TPH versie. Ik zag wel dat er binnen een maand al drie versies voor DBT uitgekomen zijn, dus lijkt er op dat ze er nog flink aan aan het sleutelen waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hier ook nog geen update binnen, maar we wachten rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Ik zag op sammobile dat de update voor TPH (die heb ik nodig) al uit was, maar mijn tablet wilde 'm niet zelf downloaden. Daarna maar even aan de computer gehangen met smartswitch en die vond 'm wel. Ik zit nu op T865XXU5DVD2.
Ik hoopte dat Android 12 op zou lossen dat ik geen F1TV kan kijken op deze tablet, maar dat maakt helaas geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjobar
kraats schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 08:51:
Ik zag op sammobile dat de update voor TPH (die heb ik nodig) al uit was, maar mijn tablet wilde 'm niet zelf downloaden. Daarna maar even aan de computer gehangen met smartswitch en die vond 'm wel. Ik zit nu op T865XXU5DVD2.
Ik hoopte dat Android 12 op zou lossen dat ik geen F1TV kan kijken op deze tablet, maar dat maakt helaas geen verschil.
Ik heb deze tablet ook maar kijk gewoon F1TV hierop. Het zou dus niet aan de tablet hoeven te liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

@jjobar Dat zou ook mijn idee zijn, maar krijg helaas een DRM foutmelding en support van F1 weet ook niet wat er aan te doen. Gelukkig werkt het nog wel in Chrome op de tablet, maar dat is een stuk omslachtiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik snap ook nog niet helemaal waarom mijn tablet de update nog niet krijgt aangeboden. Ik zit niet op een rare firmware en dit gebeurde ook bij de vorige paar updates. Alsof ze hem vergeten door te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

OTA update naar Android 12 komt hier binnen!!!

:) :) :) :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Sinds de update naar Android 12 heb ik een probleempje.
Ik mag graag zo nu een dan een simpel spelletje doen op de tablet zoals water kleurtjes bij elkaar gieten of iets met het schuiven van blokken ed. Daar komt dan regelmatig een korte advertentie bij voorbij vanuit Google Play Store om naar een volgend level te gaan bijvoorbeeld.
Nu schalen die video's niet goed sinds de update. Komt er op neer dat het beeld ingezoomd is waardoor de keuze knoppen buiten het beeld vallen. Dus ik kan de video niet stoppen, of als die klaar is op het 'verder gaan' knopje drukken. Domweg omdat die niet zichtbaar is.
Meer mensen die dit hebben? En wat kunnen we er aan doen? Foutje in Android 12?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En maar even een klein kickje, er is nieuwe (kleine) update. Security patch is nog steeds maart dus wat andere dingen geupdate blijkbaar (omschrijving was een algemene "Overall stability of your device has been improved".

Versie: T860XXU4DVE1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Is er op de S6(lite) een manier waarop je die ongevraagde 'handige features' meldingen uit kan zetten?

In de meldingen UI kan ik ze óf niet uitschakelen of ze komen pas te voorschijn als één van de ingebouwde apps voor de eerste keer een reclame-melding stuurt.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Net een OTA update binnen gekregen.
Toch mooi bij deze relatief oude tablet die voor mijn gevoel nog steeds rete snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik zit eraan te denken om zo'n air tag ding te kopen. Nu lees ik bij de Samsung variant dat die alleen met een Galaxy smartphone gebruikt kan worden. Nu heb ik geen Samsung telefoon, maar wel m'n S6. Zou ik die tag daar ook mee kunnen gebruiken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Flinke update binnengekregen (SM-T865). Nieuwe taakbalk is wel leuk om mee te spelen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5TLjCilMEnUFN_aY9KKry7hM_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2gEBJsa6lalnI38zl5QEojBh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, net via odin en frija ook maar geinstalleerd (werd hier nog steeds niet aangeboden op mijn PHN variant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Heb h'm net via OTA binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:36
heeft iemand ervaringen met schrijven op dit tablet? ik zoek iets om aantekeningen op te maken. de Remarkable 2 schijnt enorm fijn te schrijven maar ik wil veel meer connectie mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb de update er nu op staan, maar vind de nieuwe taakbalk nog niet echt handig. Knoppen zijn nu erg klein aan de zijkant (had wel wat meer marge gewild) en de knop links doet niks (misschien ligt dat aan de launcher?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Martinspire schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:34:
Ik heb de update er nu op staan, maar vind de nieuwe taakbalk nog niet echt handig. Knoppen zijn nu erg klein aan de zijkant (had wel wat meer marge gewild) en de knop links doet niks (misschien ligt dat aan de launcher?)
Die werkt niet met 3rd part launcher. Ik gebruik Nova dus dit gaf hetzelfde probleem als bij jou.
Ik heb dan maar de nieuwe taakbalk uitgeschakeld.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ikbenben schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:12:
[...]

Die werkt niet met 3rd part launcher. Ik gebruik Nova dus dit gaf hetzelfde probleem als bij jou.
Ik heb dan maar de nieuwe taakbalk uitgeschakeld.
Ik merk als ik de taakbalk uitschakel maar met Good Lock bij NavStar de App Stacking aanzet, ik bijna dezelfde functionaliteit heb (minus de startknop links). Al zijn het gewoon de laatst gebruikte apps, maar dat is mij ook gewoon prima. En je de padding tussen de knoppen is wat groter dus ik ram niet 2 tegelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tw_gotcha schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:31:
heeft iemand ervaringen met schrijven op dit tablet? ik zoek iets om aantekeningen op te maken. de Remarkable 2 schijnt enorm fijn te schrijven maar ik wil veel meer connectie mogelijkheden.
Heb deze zelf vooral daarvoor aangeschaft, aantekeningen op werk. Werkt prima, toevallig sinds vandaag een paper-like screenprotector erop gezet. Daarvoor altijd een glass-protector gehad en dat schreen an sich ok maar wat 'glad'. Voelde niet super fijn, maar werkte prima.

Nu met deze paperlike protector voelt het heel fijn.

Gebruik zelf vooral onenote, doe niks aan omzetten geschreven -> getikt ofzo, gewoon aantekeningen en die laten zoals ze zijn.

Ook het keyboard dock heb ik, maar gebruk ik minder vaak dan ik had gedacht (als in echt amper). Werkt goed voor wat het is, maar gewoon niet vaak nodig in die vorm. Dan pak ik snel de laptop en voor aantekeningen gebruik ik de pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
bedankt, nuttige info! ik had ook over die paper-like gelezen (toegepast op een ipad) lijkt me een goed idee.
En idd iets als onenote zoek ik zodat ik alles ook op pc kan organiseren.

welke paaper feel screenprotector heb je gekocht?

[ Voor 12% gewijzigd door tw_gotcha op 15-10-2022 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tw_gotcha schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:26:
bedankt, nuttige info! ik had ook over die paper-like gelezen (toegepast op een ipad) lijkt me een goed idee.
En idd iets als onenote zoek ik zodat ik alles ook op pc kan organiseren.

welke paaper feel screenprotector heb je gekocht?
Oops, voor de zekerheid onder het motto 'beter laat dan nooit':

https://nl.aliexpress.com/item/1005001998788980.html

Enige minpunt is dat je wel ziet dat er een protector overheen zit (iets korreliger ofzo?) en dat schijnt dat het puntje van de pen er sneller mee sijt.... Nog geen last van persoonlijk, amar wel een kanttekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
dank! ik had ereen gekocht maar vond het vreselijk. Soort van schuurpapier en het scherm reageerde nauwelijks meer als touchscreen. Het kale scherm van de surface geeft een beter gevoel dus ik laat het maar zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Komt hier net een OTA update binnen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvK schreef op donderdag 6 april 2023 @ 12:35:
Komt hier net een OTA update binnen.

:)
Nou ja zeg, dacht dat er geen updates meer kwamen :) Aangename verrassing... en niet eens alleen een security update maar nog wat extra optimalisaties ook.

Nice, blijft een fijne tablet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik had toch wel wat eerder nog een security update verwacht. Mijn S6 zit nog op beveiligingspatch oktober. Ik had in ieder geval wel iets in januari verwacht maar die kwam niet.

Maar goed, deze dus wel. Mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Ik zat er lang op te wachten, maar had me er al bij neer moeten leggen dat we geen Android 13 meer gaan krijgen. Voorlopig zit de S6 op biannual updates, dus wellicht in het najaar nog eentje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

kraats schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:22:
Ik zat er lang op te wachten, maar had me er al bij neer moeten leggen dat we geen Android 13 meer gaan krijgen. Voorlopig zit de S6 op biannual updates, dus wellicht in het najaar nog eentje
Et voila, vandaag nog een (kleine) update binnengekregen voor mijn SM-T865
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCr4FbIt7DjkdRdE2p8EFWy4RJM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VswXTXdnqjSNIW1UOUXwTfle.png?f=fotoalbum_large

Toch maar eens van die titanium (achtige) tips voor de s-pen besteld, reden is dat ik een paper-like screenprotector gebruik en die normale tips sneller lijken te slijten. Niet zozeer gemerkt, dacht ik, tot ik de oude eruit haalde en idd... was nog maar een stompje over ;)

Ach, kostte maar 6 euro voor 2 tips die redelijk eindeloos mee zouden moeten gaan dus de moeite waard.

Tab S6 is nog steeds mijn standaard notitieblok, wat dat betreft gaat hij nog prima mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Hoi! Ik ben in de markt om een Android tablet te kopen, maar ben nog niet helemaal zeker van mijn zaak. Daarom dacht ik een oudere tweedehands tablet op de kop te tikken. Ik wil graag een OLED, maar ook een niet al te grote tablet. En omdat bij de S7, S8 en S9 de OLED alleen op de grotere Plus modellen zit, kom ik vaak toch weer uit bij deze. Zijn er onder jullie nog die de S6 gebruiken? Ik denk er vooral op te surfen, youtube/netflix, en misschien af en toe een foto'tje editen met Snapseed.
Hoe ervaren jullie de S6 in 2024?
Hoe zit het met de softwareupdates?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@eswa Ik gebruik hem zelf niet al te intensief meer, maar voor mij nog steeds prima voldoende voor dat soort basic taken... Batterij gaat nog lang mee, fijn formaat idd.Software updates zijn afwezig, mijn laatste update is van september vorig jaar en dat was geloof ik alleen nog een security update (en degene ervoor was ook weer 6 maanden daarvoor oid).

Maar hij zit nu op android 12 en daar zal hij op blijven, vermoed dat zelfs security updates er niet meer komen.

Als je specifieke vragen hebt, shoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
eswa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:12:
Ik wil graag een OLED, maar ook een niet al te grote tablet. En omdat bij de S7, S8 en S9 de OLED alleen op de grotere Plus modellen zit
Normale Tab S9 heeft een OLED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Heb anderhalf jaar? geleden de S6 weggegeven omdat deze traag werd. Volgens mij krijg je alleen nog maar de echt noodzakelijke veiligheids updates op de S6.

Heb nu een normale S9 met inderdaad een Oled scherm. Kan ik weer 5 jaar vooruit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zijn er onder jullie nog die de S6 gebruiken? Ik denk er vooral op te surfen, youtube/netflix, en misschien af en toe een foto'tje editen met Snapseed.
Die van mij doet het nog prima. Ik gebruik hem nog dagelijks voor wat simpele dingen. Ideale e-reader, ideale browser, ideale videoweergave. Voelt bij mij niet sloom aan.
Qua updates is het alweer van een lange tijd geleden, zoals gezegd alleen veiligheidsupdates, maar ook dat gebeurt nu maar elk half jaar of zo. Al is er niet echt iets wat ik mis en qua snelheid is ie ook prima.

Ik heb wel een grote kras over het scherm heen (hij is toch een keer verkeerd gevallen), maar verder valt de kwaliteit mij mee. Ik heb er geen hele grote hoes omheen zitten, alleen dat flap-ding van Samsung waar je hem mee overeind kunt zetten en dat bevalt wel prima. Enige klacht is dat de pen nu niet echt meer op lijkt te laden, maar die zou ik eventueel kunnen vervangen als ik hem nog werkelijk zou gebruiken.

Op de updates na zou ik niet weten waarom ik hem zou moeten vervangen. Hij is hier niet sloom geworden, accu doet het nog prima. Ik heb wel altijd die Good Guardians - App Optimizer gedraaid, ik heb wel het idee dat dat op de langetermijn wel lijkt te helpen, doe het op mijn telefoon ook. Net als de overige tools daarvan. En met Good Lock kan ik ook wat meer aanpassen. Dus ja, ben nog steeds tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Hier ook nog een hele tevreden gebruiker. Gebruik hem met name om de krant te lezen (ja, ik lees de krant nog, maar dan wel electronisch :p) en om mee te lego-en (de handleiding in pdf). En om m'n boodschappenlijstje te maken natuurlijk.

Alles werkt nog goed, alleen laatst de nib van m'n pen vervangen (een setje goedkoop bij ali gekocht), die deed namelijk raar. Toen ik hem eruit gehaald had bleek waarom: de nib was 3/4e door (hij hing echt alleen nog aan een randje :p)

Ik heb alleen het idee dat m'n pen niet meer zo goed blijft zitten, maar dat is niet zo'n heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Cool! Thanks voor de antwoorden! Zag inderdaad dat ze bij de S9 op het kleinste model weer de OLED terug hadden gebracht. Maar (mede daardoor) is die wel aan de prijs. Uiteindelijk is dat vermoedelijk de beste optie op dit moment als geld geen rol speelt, maar ik weet nog niet helemaal of een Android tablet de oplossing is die ik nodig heb, vandaar misschien goed te testen op een S6.
Goed te lezen dat jullie nog tevreden zijn! Hoe is het met de batterij?

Het enige is inderdaad die updates die hij niet meer krijgt. Opzich geen probleem als ie prima werkt nu, en als de beveiligingsupdates nog wel komen (zei het sporadisch), dan zal het wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

eswa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:30:
Cool! Thanks voor de antwoorden! Zag inderdaad dat ze bij de S9 op het kleinste model weer de OLED terug hadden gebracht. Maar (mede daardoor) is die wel aan de prijs. Uiteindelijk is dat vermoedelijk de beste optie op dit moment als geld geen rol speelt, maar ik weet nog niet helemaal of een Android tablet de oplossing is die ik nodig heb, vandaar misschien goed te testen op een S6.
Goed te lezen dat jullie nog tevreden zijn! Hoe is het met de batterij?

Het enige is inderdaad die updates die hij niet meer krijgt. Opzich geen probleem als ie prima werkt nu, en als de beveiligingsupdates nog wel komen (zei het sporadisch), dan zal het wel goed zitten.
Batterij gaat ook lang genoeg mee. Ik weet eigenlijk niet eens hoe lang, want ik gebruik hem nooit zo lang achter elkaar dat ie dan op gaat. Ik hoef hem ook maar 1x per week op te laden en dat is dan inclusief aardig wat uurtjes de lego handleiding open hebben staan. Hoeft niet op volle brightness, want het scherm is fel genoeg. Eigenlijk alleen in de felle zon is wat minder, maar je ziet pas recent smartphones die dat beter voor elkaar hebben. Ik gok dat ie een uurtje of 12 screen on time zal hebben, maar het kan ook best meer zijn.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste