Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Hier zelfde versie, maar dan wel de dropdown en ook geen probleem om die te selecteren:kraats schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:30:
Werkt hier wel gewoon met versie 7.93.1 build 31 35363 van de Netflix app. Er verschijnt een overlay over het hele scherm om het seizoen te selecteren. Misschien eens kijken of volgorde van verwijderen van gegevens en updates uitmaakt?

@Dweebus Verder als je hem in landscape wilt houden, dan zou je ook een aflevering kunnen openen en dan kijken of je naar de nieuwe aflevering kunt navigeren. Ik zet hem meestal ergens aan en vervolgens gewoon via "kijk verder" ga ik naar de volgende aflevering. Ik zie ook niet wat het probleem is als je dit eenmalig opzoekt via portrait en daarna verder kijkt.
Kijk, zoals in jouw screenshot had ik het ook verwacht, aangezien die pulldown er in portrait mode wel zit bij mij.Martinspire schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:19:
[...]
Hier zelfde versie, maar dan wel de dropdown en ook geen probleem om die te selecteren:
[Afbeelding]
@Dweebus Verder als je hem in landscape wilt houden, dan zou je ook een aflevering kunnen openen en dan kijken of je naar de nieuwe aflevering kunt navigeren. Ik zet hem meestal ergens aan en vervolgens gewoon via "kijk verder" ga ik naar de volgende aflevering. Ik zie ook niet wat het probleem is als je dit eenmalig opzoekt via portrait en daarna verder kijkt.
Het is ook geen ramp, er zijn inderdaad meerdere manieren om er mee om te gaan. Het viel me alleen op en gezien de tablet nieuw is en het om een systeemapp gaat, was ik even bang dat er aan mijn kant iets mis was.
Maar lijkt dus op een versie "dingetje". (Ik heb 7.94 etc)
Maar beide bedankt voor de feedback! Zorgen zijn weg nu
[ Voor 3% gewijzigd door Dweebus op 16-03-2021 15:36 ]
Heb je deze OTA gekregen of heb je deze geflashed?kraats schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:40:
Hij is er trouwens eindelijk. Zo maar eens updaten
[Afbeelding]
Was OTA, maar inderdaad voor de LTE versie (en productcode TPH)jjobar schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:28:
Heb je deze OTA gekregen of heb je deze geflashed?
jjobar schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:28:
[...]
Heb je deze OTA gekregen of heb je deze geflashed?
Krijg hem hier nu ook binnen op de SM-T860 (wifi versie dus).Pandorian schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:44:
Is alleen voor de S6 LTE, de wifi versie heeft nog niets.
Nice!
[ Voor 27% gewijzigd door m0ridin op 24-03-2021 08:40 ]
Ik zit te denken om een S6 te halen (omdat S7 geen OLED scherm heeft) om daarop met HeavyPaint te schilderen en zou graag horen of iemand hier misschien al HP gebruikt en hoe de ervaring is.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
En vandaag op de 'gewone' wifi versie.devilkin schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:35:
Update van mei kwam vandaag binnen op de S6 LTE.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
*edit*
Kan placebo zijn, maar lijkt allemaal wat vlotter te werken?
[ Voor 40% gewijzigd door m0ridin op 15-10-2021 18:59 ]
Misschien omdat hij net gereset is?m0ridin schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:41:
Ik kon niet wachten en heb hem via odin geflashed
*edit*
Kan placebo zijn, maar lijkt allemaal wat vlotter te werken?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Niks gereset, gewoon geupdate (wel mbv odin, maar dus met behoud van data en apps)...Wailing_Banshee schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 07:18:
[...]
Misschien omdat hij net gereset is?
Cache/ed kan idd wel gereset zijn, geen idee hoe dat precies op de achtergrond zit. Ah well, allemaal best
Reset bij mij is afsluiten + opstarten. Ik weet niet hoe vaak jij hem opstart, maar de laatste keer dat dat bij mij is gebeurt was met de laatste updatem0ridin schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:14:
[...]
Niks gereset, gewoon geupdate (wel mbv odin, maar dus met behoud van data en apps)...
Cache/ed kan idd wel gereset zijn, geen idee hoe dat precies op de achtergrond zit. Ah well, allemaal best
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Heb zelf via frija de duitse (DBT) firmware gedownload want OTA was hij nog niet beschikbaar voor mijn PHN versie, net geinstalleerd en nog te vroeg om er iets over te zeggen maar in ieder geval goed nieuws lijkt me zo!
Ik hoopte dat Android 12 op zou lossen dat ik geen F1TV kan kijken op deze tablet, maar dat maakt helaas geen verschil.
Ik heb deze tablet ook maar kijk gewoon F1TV hierop. Het zou dus niet aan de tablet hoeven te liggen...kraats schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 08:51:
Ik zag op sammobile dat de update voor TPH (die heb ik nodig) al uit was, maar mijn tablet wilde 'm niet zelf downloaden. Daarna maar even aan de computer gehangen met smartswitch en die vond 'm wel. Ik zit nu op T865XXU5DVD2.
Ik hoopte dat Android 12 op zou lossen dat ik geen F1TV kan kijken op deze tablet, maar dat maakt helaas geen verschil.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik mag graag zo nu een dan een simpel spelletje doen op de tablet zoals water kleurtjes bij elkaar gieten of iets met het schuiven van blokken ed. Daar komt dan regelmatig een korte advertentie bij voorbij vanuit Google Play Store om naar een volgend level te gaan bijvoorbeeld.
Nu schalen die video's niet goed sinds de update. Komt er op neer dat het beeld ingezoomd is waardoor de keuze knoppen buiten het beeld vallen. Dus ik kan de video niet stoppen, of als die klaar is op het 'verder gaan' knopje drukken. Domweg omdat die niet zichtbaar is.
Meer mensen die dit hebben? En wat kunnen we er aan doen? Foutje in Android 12?
Versie: T860XXU4DVE1
In de meldingen UI kan ik ze óf niet uitschakelen of ze komen pas te voorschijn als één van de ingebouwde apps voor de eerste keer een reclame-melding stuurt.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Toch mooi bij deze relatief oude tablet die voor mijn gevoel nog steeds rete snel is.
Die werkt niet met 3rd part launcher. Ik gebruik Nova dus dit gaf hetzelfde probleem als bij jou.Martinspire schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:34:
Ik heb de update er nu op staan, maar vind de nieuwe taakbalk nog niet echt handig. Knoppen zijn nu erg klein aan de zijkant (had wel wat meer marge gewild) en de knop links doet niks (misschien ligt dat aan de launcher?)
Ik heb dan maar de nieuwe taakbalk uitgeschakeld.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ik merk als ik de taakbalk uitschakel maar met Good Lock bij NavStar de App Stacking aanzet, ik bijna dezelfde functionaliteit heb (minus de startknop links). Al zijn het gewoon de laatst gebruikte apps, maar dat is mij ook gewoon prima. En je de padding tussen de knoppen is wat groter dus ik ram niet 2 tegelijk in.ikbenben schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:12:
[...]
Die werkt niet met 3rd part launcher. Ik gebruik Nova dus dit gaf hetzelfde probleem als bij jou.
Ik heb dan maar de nieuwe taakbalk uitgeschakeld.
Heb deze zelf vooral daarvoor aangeschaft, aantekeningen op werk. Werkt prima, toevallig sinds vandaag een paper-like screenprotector erop gezet. Daarvoor altijd een glass-protector gehad en dat schreen an sich ok maar wat 'glad'. Voelde niet super fijn, maar werkte prima.tw_gotcha schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:31:
heeft iemand ervaringen met schrijven op dit tablet? ik zoek iets om aantekeningen op te maken. de Remarkable 2 schijnt enorm fijn te schrijven maar ik wil veel meer connectie mogelijkheden.
Nu met deze paperlike protector voelt het heel fijn.
Gebruik zelf vooral onenote, doe niks aan omzetten geschreven -> getikt ofzo, gewoon aantekeningen en die laten zoals ze zijn.
Ook het keyboard dock heb ik, maar gebruk ik minder vaak dan ik had gedacht (als in echt amper). Werkt goed voor wat het is, maar gewoon niet vaak nodig in die vorm. Dan pak ik snel de laptop en voor aantekeningen gebruik ik de pen.
En idd iets als onenote zoek ik zodat ik alles ook op pc kan organiseren.
welke paaper feel screenprotector heb je gekocht?
[ Voor 12% gewijzigd door tw_gotcha op 15-10-2022 11:32 ]
Oops, voor de zekerheid onder het motto 'beter laat dan nooit':tw_gotcha schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:26:
bedankt, nuttige info! ik had ook over die paper-like gelezen (toegepast op een ipad) lijkt me een goed idee.
En idd iets als onenote zoek ik zodat ik alles ook op pc kan organiseren.
welke paaper feel screenprotector heb je gekocht?
https://nl.aliexpress.com/item/1005001998788980.html
Enige minpunt is dat je wel ziet dat er een protector overheen zit (iets korreliger ofzo?) en dat schijnt dat het puntje van de pen er sneller mee sijt.... Nog geen last van persoonlijk, amar wel een kanttekening.
Nou ja zeg, dacht dat er geen updates meer kwamen
Nice, blijft een fijne tablet!
Et voila, vandaag nog een (kleine) update binnengekregen voor mijn SM-T865kraats schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:22:
Ik zat er lang op te wachten, maar had me er al bij neer moeten leggen dat we geen Android 13 meer gaan krijgen. Voorlopig zit de S6 op biannual updates, dus wellicht in het najaar nog eentje
/f/image/VswXTXdnqjSNIW1UOUXwTfle.png?f=fotoalbum_large)
Ach, kostte maar 6 euro voor 2 tips die redelijk eindeloos mee zouden moeten gaan dus de moeite waard.
Tab S6 is nog steeds mijn standaard notitieblok, wat dat betreft gaat hij nog prima mee!
Hoe ervaren jullie de S6 in 2024?
Hoe zit het met de softwareupdates?
Maar hij zit nu op android 12 en daar zal hij op blijven, vermoed dat zelfs security updates er niet meer komen.
Als je specifieke vragen hebt, shoot.
Normale Tab S9 heeft een OLED.eswa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:12:
Ik wil graag een OLED, maar ook een niet al te grote tablet. En omdat bij de S7, S8 en S9 de OLED alleen op de grotere Plus modellen zit
Heb anderhalf jaar? geleden de S6 weggegeven omdat deze traag werd. Volgens mij krijg je alleen nog maar de echt noodzakelijke veiligheids updates op de S6.eswa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:12:
Heb nu een normale S9 met inderdaad een Oled scherm. Kan ik weer 5 jaar vooruit.
Die van mij doet het nog prima. Ik gebruik hem nog dagelijks voor wat simpele dingen. Ideale e-reader, ideale browser, ideale videoweergave. Voelt bij mij niet sloom aan.eswa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:12:
Zijn er onder jullie nog die de S6 gebruiken? Ik denk er vooral op te surfen, youtube/netflix, en misschien af en toe een foto'tje editen met Snapseed.
Qua updates is het alweer van een lange tijd geleden, zoals gezegd alleen veiligheidsupdates, maar ook dat gebeurt nu maar elk half jaar of zo. Al is er niet echt iets wat ik mis en qua snelheid is ie ook prima.
Ik heb wel een grote kras over het scherm heen (hij is toch een keer verkeerd gevallen), maar verder valt de kwaliteit mij mee. Ik heb er geen hele grote hoes omheen zitten, alleen dat flap-ding van Samsung waar je hem mee overeind kunt zetten en dat bevalt wel prima. Enige klacht is dat de pen nu niet echt meer op lijkt te laden, maar die zou ik eventueel kunnen vervangen als ik hem nog werkelijk zou gebruiken.
Op de updates na zou ik niet weten waarom ik hem zou moeten vervangen. Hij is hier niet sloom geworden, accu doet het nog prima. Ik heb wel altijd die Good Guardians - App Optimizer gedraaid, ik heb wel het idee dat dat op de langetermijn wel lijkt te helpen, doe het op mijn telefoon ook. Net als de overige tools daarvan. En met Good Lock kan ik ook wat meer aanpassen. Dus ja, ben nog steeds tevreden.
Alles werkt nog goed, alleen laatst de nib van m'n pen vervangen (een setje goedkoop bij ali gekocht), die deed namelijk raar. Toen ik hem eruit gehaald had bleek waarom: de nib was 3/4e door (hij hing echt alleen nog aan een randje
Ik heb alleen het idee dat m'n pen niet meer zo goed blijft zitten, maar dat is niet zo'n heel groot probleem.
Goed te lezen dat jullie nog tevreden zijn! Hoe is het met de batterij?
Het enige is inderdaad die updates die hij niet meer krijgt. Opzich geen probleem als ie prima werkt nu, en als de beveiligingsupdates nog wel komen (zei het sporadisch), dan zal het wel goed zitten.
Batterij gaat ook lang genoeg mee. Ik weet eigenlijk niet eens hoe lang, want ik gebruik hem nooit zo lang achter elkaar dat ie dan op gaat. Ik hoef hem ook maar 1x per week op te laden en dat is dan inclusief aardig wat uurtjes de lego handleiding open hebben staan. Hoeft niet op volle brightness, want het scherm is fel genoeg. Eigenlijk alleen in de felle zon is wat minder, maar je ziet pas recent smartphones die dat beter voor elkaar hebben. Ik gok dat ie een uurtje of 12 screen on time zal hebben, maar het kan ook best meer zijn.eswa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:30:
Cool! Thanks voor de antwoorden! Zag inderdaad dat ze bij de S9 op het kleinste model weer de OLED terug hadden gebracht. Maar (mede daardoor) is die wel aan de prijs. Uiteindelijk is dat vermoedelijk de beste optie op dit moment als geld geen rol speelt, maar ik weet nog niet helemaal of een Android tablet de oplossing is die ik nodig heb, vandaar misschien goed te testen op een S6.
Goed te lezen dat jullie nog tevreden zijn! Hoe is het met de batterij?
Het enige is inderdaad die updates die hij niet meer krijgt. Opzich geen probleem als ie prima werkt nu, en als de beveiligingsupdates nog wel komen (zei het sporadisch), dan zal het wel goed zitten.