Even serieus, over een auto van dat bedrag mag je inderdaad gewoon uitgaan dat het je van A naar B brengt en voor het prijskaartje in een luxe vorm.
Nu snap ik ook dat het uiteindelijk een grote
computer is voor een groot deel. Echter moet je niet consumenten zomaar een update in het gezicht gooien waardoor dingen niet of slechter werken. Zorg dan voor een beta-kanaal voor de echte testers out there haha.
Ik zie regelmatig hier in dit topic (als lurker) voorbij komen dat je alles van Tesla moet slikken. Ja het is een vet merk, ja ze maken vette auto's, ja aan de ene kant zijn ze briljant. Maar kritiek en feedback moet duidelijk meewegen, daar denken ze bij Tesla net zo over. Die proberen een autobedrijf in relatief korte tijd (vergeleken met andere grote automerken en het aandeel op het wegdek) uit de grond te stampen. Daarvan moeten ze leren en dat kan alleen wanneer je niet altijd een 10+ krijgt op alles, maar ook simpelweg eens een 4.
Niet alles is heilig in de heilige koe. (Niet specifiek bedoeld op je quote overigens, maar het gevoel van "fanboy-isme" in dit topic). Soms lijkt het net een SmartphoneMerk discussie topic!
Als ik kijk tussen de verschillende reviews zijn de meeste mensen simpelweg overbluft van het autonoom rijden (wat prachtige techniek en ervaring is), maar ook zonder autonoom functie moet de auto worden getest op dagelijkse zaken, van A naar B. Als er dan een deur niet recht zit, windgeruis is, rammeltjes, dan hoef je daar niet mee akkoord te gaan in mijn mening.
Elk merk heeft dit trouwens vroeg of laat met een model, terugroepacties, gezeik, etc. Maar mensen blijft kritisch en je auto zal alleen maar evolueren denk ik?