sukkel 24 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 17:42:
discussie gaat voorbij aan essentie, persoonlijk of zakelijk gebruik als communicatie middel met 3-4 uur per dag schermtijd voor bellen en internetten kan een se van bijna 3 jaar en met 92% batterij bijna 2 dagen aan zelfs met 3/4 van maximale beeldscherm helderheid
een kind dat het als nieuw speelgoed ziet en er 8+ uur op wil spelen, helaas dan moet haar moeder wat anders kopen of een snoertje aansluiten op net of accu/powerbank
Het spijt me, maar jouw betoog gaat m.i. voorbij aan de essentie. Wat zeg je nu eigenlijk tegen TS? Dat hij inhoudelijk in gesprek moet gaan met de koper over waarom de batterij bij haar korter meegaat dan bij hem? Waar denk je dat dat toe leidt? Ik kan TS alleen maar adviseren om juist niet inhoudelijk in gesprek te gaan over de batterij van de iPhone.
Het maakt namelijk helemaal niets uit welk product er werd verkocht en wat technisch wel of niet het geval is of kan zijn. Tweedehands verkoop kent z'n (ongeschreven) regels. Vertrouwen is het sleutelwoord. Reclameren mag als koper, maar verwacht er niets van. Belachelijk is natuurlijk dat TS gevraagd wordt om zélf met een oplossing te komen...
Irrelevante emotie. Jee, ik lijk wel een advocaat.

Ik weet niet of je dat eerste zou moeten doen, maar met het laatste ben ik het zeker eens.
[
Voor 17% gewijzigd door
FreshM op 22-07-2019 00:10
]