Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20:48
Pizza_Boom schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 21:26:
[...]

Stel je niet aan, kom nou.
Het gaat er meer om dat TS beweert niet aanwezig te zijn bij de BBQ. Dan maakt het niet uit hoe laat de onofficiële start was, de officiële start, de officiële eindtijd, de informele eindtijd, tot hoe laat hij die dag werkte, dat hij theoretisch gezien aanwezig had kunnen zijn of wat de stand van de maan was. Hij was er niet, punt.

TS heeft een collega die liegt en TS verzint er van alles bij om het verhaal geschikt te maken voor een soap. Waarom kunnen zijn collega's niks herinneren als er niks is gebeurd? Waarom vinden ze het moeilijk om 'te getuigen' 'tegen' TS terwijl ze alleen maar kunnen beamen dat er niks is gebeurd. Volgens TS komt dat omdat ze een eventuele aanrijding waarbij twee van hun collega's zijn betrokken zijn vergeten. Ik word nog steeds herinnert aan een uitspraak die ik 3 jaar geleden heb gedaan op mijn werk, maar in de wereld van TS is er blijkbaar twijfel or er wel of geen poging tot doodslag heeft plaatsgevonden in een omgeving waarbij een boel mensen van het werk aanwezig waren. In plaats dat collega's zeggen "er is niks gebeurd" geven ze aan dat ze het zich niet kunnen herinneren, alsof er toch een mogelijkheid is dat het incident heeft plaatsgevonden, maar daarna blijkbaar nooit meer ter sprake is gekomen.

TS creëert zoveel drama om de valse beschuldiging heen. Sterker nog, de intimiderende collega heeft het onderspit al gedolven, maar TS komt plots op de proppen met 'nieuwe informatie' om het topic weer wat leven in te blazen.

• Fore!
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 07:59
.

[Voor 99% gewijzigd door Fore! op 20-07-2019 00:12. Reden: Is al op gereageerd]

Acties:
  • +15Henk 'm!

• Alsjemenou
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-04 23:01
Ik heb niet het hele topic en de gehele situatie gelezen. De belangrijkste dingen op een rij:

- Neem geen juridisch advies aan van mensen op fora;
- Schakel rechtsbijstand/professionele hulp in. Die kan je veel beter adviseren wat te doen;
- Onderneem zelf geen actie richting de persoon, laat je werkgever en politie de nodige processen doorlopen. Elke ondernomen actie zet jezelf in een nadelige positie, wat men hier ook zegt;
- Slachtoffer geworden van een strafbaar feit, zoals stalking, smaad of laster? Doe aangifte bij de politie;
- Wordt je verdacht/beschuldigd van een strafbaar feit, ongeacht jouw betrokkenheid? Schakel een raadsman in en onderneem verder geen actie.

Je hebt jezelf in een lastige situatie gebracht door alles op internet te zetten, ook al ben je misschien zelf het slachtoffer. De persoon waarmee je een conflict hebt kan dit ook lezen en gebruiken in jouw nadeel. Al je berichten verwijderen of een moderator vragen om ook de quotes te verwijderen is geen overbodige luxe.

Succes

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:21
Onbevestigde geruchten hebben geen ander doel dan angst zaaien. Laat dat dus.

[Voor 83% gewijzigd door Ardana op 21-07-2019 11:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 03-04 20:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik neem aan dat je deze online gevonden hebt of weet je of dit ook echt de TS is?
In beide gevallen een goede psychopaat (de dader).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 08:24

Racing_Reporter

Mediaproducent

@jadjong Waarom eerst dit bericht erin slingeren, als eerste is het best wel een punt van identificatie, en als tweede ook nog eens onbevestigd? Vind ik persoonlijk niet heel netjes.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:21
Er is geen enkele relatie met de TS. Enige overeenkomst is een debiele (ex)collega die een beetje raar doet.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Toppe schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:54:
...Probleem met het "stalken" is vrij eenvoudig: Je mag gewoon op een stoep staan en rond kijken, tenslotte doet hij het niet als we thuis zijn en ik heb geen tijden. Om dus de beelden van de hele dag te gaan zitten bekijken vindt ik zonde van mijn tijd, ik gun hem dat niet....
Je vindt het zonde van je tijd om beelden te bekijken die kunnen dienen als bewijs voor jouw zaak, maar je vindt het niet zonde van je tijd om hier uitgebreid te vertellen wat er gebeurd is. Ik zou zeggen, pas die insteek van geen tijd aan besteden toe bij alles wat over hem gaat. Totaal negeren. Ga lekker met je zwangere vrouw genieten van de vakantie en laat hem in zijn eigen sop gaar koken.
...Ik heb deze man absoluut nooit bedreigd met de dood, mishandeling of het toebrengen van enig fysiek letsel dan ook. Heb wel meermaals gewaarschuwd dat deze collega op moet houden met zijn praktijken. Ook hier zonder het toebrengen van enig letsel dan ook...
Er is kennelijk iets wat die man triggert om op jou te focussen in plaats van een willekeurige andere collega. Als je weet wat dat is, kun je wellicht een oplossing vinden. Dat kan ook iets zijn waar je destijds niet eens bij stilgestaan hebt. Bijvoorbeeld een onschuldig grapje dat bij hem als een belediging binnen is gekomen.
Fraggert schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:31:
[...]
Hoi,

waar jij geen rekening mee houdt is het effect dat het gedrag van de collega op @Toppe kan hebben.

Ik lees in je post ook steeds dat jij het niet vervelend zou vinden als een collega voor je raam gaat staan koekeloeren, sterker nog, jij vind het een beetje lachwekkend. Een ander kan dat als zeer bedreigend vinden.

Het staat je niet zo netjes dat jij hier zo bagatelliserend op reageert. @Toppe bepaalt toch zeker zelf wel in hoeverre hij hier last van heeft.
In mijn werk ervaren mijn collega's (en ja, ook ikzelf) ook alle mogelijke vormen van agressie, mijn drempel ligt ook vrij hoog terwijl anderen zich vrij snel bedreigt voelen. Dat is echt zeer persoonlijk.
Hoewel iedereen anders reageert zou ik zeggen: grow a pair. Als hij kwaad in de zin heeft dan gaat hij niet opzichtig door je raam koekeloeren, maar dan pakt hij je op een onverwacht moment. Iets met blaffende honden....

@Toppe bepaalt zelf in hoeverre hij hier last van heeft, maar heeft daarmee tevens invloed op het vervolg. Hoe minder aandacht je hem geeft hoe beter. Maar goed, iedereen zit daar anders in inderdaad.
Pizza_Boom schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 15:14:
...Lekkere collega's heb je als die niet eens hun vaste collega willen helpen bij het van tafel krijgen van een valse aangifte tegen hem. Realiseren je collega's dat op het moment dat dit wel in een rechtzaak eindigt, zij gedwongen kunnen worden te getuigen? Je klinkt niet als arts, persoon is geen familie en het betreft ook hunzelf niet, dus kunnen ze zich niet beroepen op het verschoningsrecht. Lafbekken. :(

Dat niet herinneren zal een gemiddelde rechter doorheen prikken....
Het is lastig een getuige die dat veinst alsnog te laten verklaren.

Je staat bij dit soort figuren altijd achter: onberekenbaar, nemen grote risico's, manipuleren en dergelijke. Je doet het goed door hem te ontlopen. Blijf dat doen en geniet van het lekkere weer. Als je aan hem denkt dan heeft hij macht over je (en kost het je tijd). Als jij hem niet aangereden hebt, dan is er geen bewijs lijkt mij.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:37

Ardana

Moderator General Chat

Silent tears

Modbreak:Ik heb een aantal berichten naar TC verplaatst. Gebruik de TR knop, maar spreek elkaar niet aan, val elkaar niet aan en ga niet op de man spelen. Stuur desnoods een mod een DM.

Note to self: being good is often more important than being right.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 03-04 16:40

SeatRider

Wait, wut?

Roenie schreef op zondag 21 juli 2019 @ 14:15:
[...]
Er is kennelijk iets wat die man triggert om op jou te focussen in plaats van een willekeurige andere collega. Als je weet wat dat is, kun je wellicht een oplossing vinden. Dat kan ook iets zijn waar je destijds niet eens bij stilgestaan hebt. Bijvoorbeeld een onschuldig grapje dat bij hem als een belediging binnen is gekomen.
[...]
Het feit dat hij ervoor gezorgd heeft dat deze collega ontslagen werd?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
Ook mooi, dus het gedrag van die collega heeft daar niets mee te maken? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
SeatRider schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:59:
[...]

Je zegt nu letterlijk dat Toppe deze persoon *zelf* ontslagen heeft.

Kijk uit wat je feit noemt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
SeatRider schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:59:
[...]

Nee, waar het allemaal mee begon.

• Geerrrt
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 26-03 15:56
@Toppe Hoe is dit afgelopen?

Eury#2434

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08:22

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Ben ook wel benieuwd hoe dit fage verhaal is afgelopen?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 03-04 20:17
Tja, eindstand is dat we ondertussen niets meer vernomen hebben van deze beste man. Al heel het uiteindelijk best wel voor wat spanningen in zowel de prive als werksfeer veroorzaakt. Niet alleen bij mij maar bij een groot deel van de collega's.

Zijn 'wens' was dat het re-integreren vanwege ziektewet niet bij ons zou plaatst vinden maar op een andere locatie. Dat is uiteindelijk ook gebeurt maar wel met de kanttekening dat het contract niet verlengd zou worden. Dat is uiteindelijk ook niet gebeurt.

Ikzelf heb ook iets meer duidelijkheid waarvoor de aangifte gedaan zou zijn. Situatie is/was vrij lullig: Ik rijdt wel met heftruck en de betreffende collega zou op dat moment tegen de achterkant aan hebben gestaan. Ik ben dus van hem weggereden. Wellicht schrik oid waardoor hij op dat moment al gezegd zou hebben dat ik hem heb willen 'aanrijden'. Leidinggevende zou hebben gezegd "Er is niets gebeurt".

Maar goed. Het hoofdstuk is voor mij nu wel afgedaan. Wat mij betreft mag hier een slotje op.

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:27
Toppe schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:20:
[...]

Ikzelf heb ook iets meer duidelijkheid waarvoor de aangifte gedaan zou zijn. Situatie is/was vrij lullig: Ik rijdt wel met heftruck en de betreffende collega zou op dat moment tegen de achterkant aan hebben gestaan. Ik ben dus van hem weggereden. Wellicht schrik oid waardoor hij op dat moment al gezegd zou hebben dat ik hem heb willen 'aanrijden'. Leidinggevende zou hebben gezegd "Er is niets gebeurt".
En dat was dan compleet toevallig op de dag van de BBQ, maar niet op de BBQ zelf?
Dus heel het wel dronken/niet-dronken/heel dronken, aanvangsuur, wel/niet aanwezig gedoe was eigenlijk gewoon ruis achteraf gezien?
Toppe schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:04:
Toevallig net weer wat nieuwe informatie gekregen: Tijdens de zelfde barbecue zou ik (onder invloed?) agressief zijn geworden en gepoogd hebben hem aan te rijden. De twee getuigen zouden dit gezien hebben. Deze ontkennen en zeggen niets er van te weten (wat frustreert, zijn ze het vergeten?). Daarbij ben ik bij de laatste barbecue waar hij was dus niet aanwezig.

Tot op heden heb ik nog geen bezoek en/of brief gehad om langs te komen op het bureau. Ik neem aan dat als ze de zaak serieus zouden oppakken ze mij dan wel komen bezoeken/sommeren zsm langs te komen. Zwart wit gezien is het volgens de politie namelijk poging tot doodslag...
Dat dus.

[Voor 45% gewijzigd door Kheos op 12-02-2020 05:29]

• Toppe
Kheos schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 04:46:
[...]

En dat was dan compleet toevallig op de dag van de BBQ, maar niet op de BBQ zelf?
Dus heel het wel dronken/niet-dronken/heel dronken, aanvangsuur, wel/niet aanwezig gedoe was eigenlijk gewoon ruis achteraf gezien?

[...]

Dat dus.
Niet op de dag van de bewuste bbq. Meneer probeerde een soort schot hagel af te vuren en kijken er zou raken. Niets dus.

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20:48
Dan is deze kwestie over getuigen die niet willen getuigen over een gebeurtenis die niet is gebeurd op een plek waar je niet aanwezig was met een collega die geen collega meer is toch nog goed af gelopen. Kan me voorstellen dat dit de gemoederen binnen het bedrijf flink heeft bezig gehouden.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Droefsnoet schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:12:
Dan is deze kwestie over getuigen die niet willen getuigen over een gebeurtenis die niet is gebeurd op een plek waar je niet aanwezig was met een collega die geen collega meer is toch nog goed af gelopen. Kan me voorstellen dat dit de gemoederen binnen het bedrijf flink heeft bezig gehouden.
Op een dag dat er geen BBQ was, met een heftruck op een plek waar geen voertuigen kunnen komen. Ik denk dat er nog wel een verfilming komt van Eyeworks en De Mol.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Joey117
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:23
Toppe schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:54:
Het feit dat ik het liefst een stuk hout pak en achter hem aan ga zeg ik natuurlijk niet tegen hem zelf.
Houdt er ook rekening mee dat dit soort dingen op een openbaar forum vermelden misschien niet slim is. De kans dat je stalker/ex-collega dit ziet en gebruikt in zijn zaak is dan ook aanwezig.

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08:22

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Wat een raar verhaal met een raar eind.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Toppe
Marzman schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 12:16:
[...]
Op een dag dat er geen BBQ was, met een heftruck op een plek waar geen voertuigen kunnen komen. Ik denk dat er nog wel een verfilming komt van Eyeworks en De Mol.
Onze trucks komen door het hele pand hoor. Alleen het kantoor is veilig ;)

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:27
Toppe schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:48:
[...]

Onze trucks komen door het hele pand hoor.
Behalve dan waar de BBQ was.
Toppe schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:48:
- Getuigen geven aan zich niets te kunnen herinneren van het voorval
- Getuigen willen niet getuigen omdat ze een negatieve relatie hebben met betrokkenen
- Ikzelf was niet aanwezig op de barbecue zowel collega's als klanten zullen dit beamen
- Ikzelf kan niet onder invloed zijn aangezien ik nog nooit één druppel gedronken heb, laat staan gebruik van drugs...
- Locatie van de barbecue op het werk maakt het vrijwel onmogelijk om iemand aan de rijden, met het gebruikte apparaat kom je namelijk niet op die plek (overigens heeft rijdend materiaal voorrang bij ons binnen, staat ook duidelijk aangegeven)
- Verhaal is gewoon verzonnen...

• Toppe
Kheos schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:25:
[...]

Behalve dan waar de BBQ was.

[...]
Bij een bbq worden er tafels en een bar neer gezet dat voorkomt dat je er dan kan komen :)

Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True