Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:44:
[...]

Dus... ik ben triest :) omdat ik een tientje betaal voor iets waar ik heel lang plezier aaan beleef.... beetje vreemde (trieste) opmerking vind ik.
Waar zeg ik dat ik jou triest vind? Ga je ergens nuttig over opwinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:28:
[...]

Behalve laten zien dat je bereid bent om geld neer te leggen voor een visueel effect. Dat kan je tegenstander imponeren. :) Ik kom echt veel te veel lui in rare gekleurde pakjes met tracer rounds tegen.
Waarom mensen hier geld aan uit geven snap ik wel maar ik vind het ergens triest. Dat tientje had ergens een betere bestemming gehad. Maar goed, dat geldt voor bijna alle tientjes die aan iets anders dan eten en onderdak worden besteed natuurlijk. :)
Ik heb een tientje neergelegd voor de battlepass. Waarom? Het is een F2P-game waar ik toch wel wat uurtjes instop, dus ondersteun de developer toch een beetje. Daarnaast verdien je elke battlepass meer dan genoeg cp om een nieuwe battlepass voor het volgende seizoen aan te schaffen.

Als je ergens tijd aan spendeert, is het geen probleem om er wat geld aan uit te geven. De ene wappie geeft het uit aan iets als colored traces in Warzone, de ander geeft het uit aan een tv-abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
Ik heb me een muis en keybord aangesloten op mijn ps4, omdat ik dat toch wel gewend was van mijn pc periode, 15 jaar geleden.

Maar ik weet niet goed welke knoppen ik best op mijn keyboard of muis kan binden.

Is er nog iemand die met mouse keybord speelt en zijn key bindings wilt delen?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
C00P schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 03:45:
Ik heb me een muis en keybord aangesloten op mijn ps4, omdat ik dat toch wel gewend was van mijn pc periode, 15 jaar geleden.

Maar ik weet niet goed welke knoppen ik best op mijn keyboard of muis kan binden.

Is er nog iemand die met mouse keybord speelt en zijn key bindings wilt delen?
Dit https://gamewith.net/cod-modernwarfare/article/show/12065

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 11:37
chimera2 schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:22:
al flink op weg met de officer callenges.

van de 100 zit ik al op 53%
nog 5 kills maken met het karretje en dan heb ik ze tot nu toe allemaal vrij snel gehaald.
kijk wel op tegen de juggernaut en de 50 kills met die IAV
de rest is goed te doen.

Clan challenge met gemak gehaald :)

deze week Wins
De Juggernaut kan je in coop-mode selecteren bij "weapons" en dan "munition select". In de game zelf selecteren/activeren en je hebt hem gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
This week sees the continuation of Season 3 in Call of Duty: Modern Warfare and Warzone, which will feature new playlists updates and more across the game. In MP, there will be Cabin Fever Playlist, 3v3 Gunfight Tournaments, and Cranked. For Warzone, BR Solos, Trios, and Quads will remain available, but Plunder Duos will be replaced with Plunder Trios.
Weer geen BR duos deze week :F

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb toch de indruk dat de "PLUNDER" community aan het krimpen is, zelf op zo'n korte termijn.
Ik heb zelf heel wat ingame friend waarvan er de afgelopen week heel wat gestopt zijn met spelen.
Plunder duo's is geen fun, teveel squads en al snel leaved de medespeler als het geen echte buddies zijn.

BR vind ik helemaal niks.. de opzet is gewoon wachten en kampen tot je iedereen ziet huppelen uit het gas.. boring. Het lijkt een grote map "de warzone map" maar als er 102 / 2 = 51 squad zijn is dat toch teveel van het goede 2min lopen en je wordt gesniped!

Ter info.. ik heb zelf zeker al meer dan over 200 speel-uren en weer bijna 155.. maar ik moet zeggen sinds vorige week heb ik meer zin om de gewone multiplayer terug te spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door laurensdbb op 21-04-2020 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
gekke-gerrit schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:43:
[...]

Welkom bij de club! Nu veel spelen en veel potjes winnen :+

#Assassinrath Xbox one ( Geen warzone :+ )
Als er weer een plekje vrijkomt, kunnen jullie een berichtje sturen?

Ik speel veel MP Domination, geen Plunder of Warzone

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 20:53
Buddha_ schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:47:
[...]

Als er weer een plekje vrijkomt, kunnen jullie een berichtje sturen?

Ik speel veel MP Domination, geen Plunder of Warzone

Er zijn meerdere clans
tweakers
tweakers.net
don't play get kicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
laurensdbb schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:39:
BR vind ik helemaal niks.. de opzet is gewoon wachten en kampen tot je iedereen ziet huppelen uit het gas.. boring. Het lijkt een grote map "de warzone map" maar als er 102 / 2 = 51 squad zijn is dat toch teveel van het goede 2min lopen en je wordt gesniped!

Ter info.. ik heb zelf zeker al meer dan over 200 speel-uren en weer bijna 155.. maar ik moet zeggen sinds vorige week heb ik meer zin om de gewone multiplayer terug te spelen.
De hele opzet is tot laatste overblijven, en hoe je dat doet is helemaal aan jou..Opzet is zeker niet campen ;)
Leuk ook om te weten dat ze aan het testen zijn met 200 man in dezelfde map 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
chimera2 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:49:
[...]

Er zijn meerdere clans
tweakers
tweakers.net
don't play get kicked
Thanks, ik zit nu bij tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

wat is nu eigenlijk het echte voordeel van zo'n battlepass, m.a.w., als ik hem volgend seizoen niet haal, haal je dan enkel niet de "cammo's etc" ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
donvalentino schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:29:
wat is nu eigenlijk het echte voordeel van zo'n battlepass, m.a.w., als ik hem volgend seizoen niet haal, haal je dan enkel niet de "cammo's etc" ?
Inderdaad, de Battlepass geeft je alleen extra operators en skins (met sommige bijbehorende missies), blueprints, XP token dat soort dingen. De wapens in het seizoen zitten ook in de free tier.

Niet iets waardoor de ervaring (als je niet geeft om dat soort dingen) minder wordt. Haal je deze keer niet het eind (m.a.w. niet je 1000CP) kan je de volgende keer wel gewoon Free tier spelen, je krijgt dan ook een paar 100CP gratis, zodat je het seizoen daarna misschien weer 'gratis' kan spelen.

Als je even een paar pagina's terug lees is het Battlepass gebeuren al vaker langs gekomen.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Thanks! ja zit nu op de +/- 1500 points, maar zit te twijfelen om toch eens een pack te kopen i.p.v. volgend seizoen weer battlepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-09 21:21
Waar kan je die tracers eigenlijk kopen? Was aan het zoeken in de store maar kan ze niet vinden, iemand die toevallig weet waar je die kan vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
tukkerterror90 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:09:
Waar kan je die tracers eigenlijk kopen? Was aan het zoeken in de store maar kan ze niet vinden, iemand die toevallig weet waar je die kan vinden?
Zit ingebouwd in bepaalde skins, ik vind het afschuwelijk en en raak compleet afgeleid van die onzin.
donvalentino schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:55:
Thanks! ja zit nu op de +/- 1500 points, maar zit te twijfelen om toch eens een pack te kopen i.p.v. volgend seizoen weer battlepass.
Zo'n pack is 1-2 skins en wat onzin die niemand gebruikt, een battlepass is stapels skins voor guns en operators. Die keuze is vrij snel gemaakt lijkt mij, daarnaast verdien je de pass ook terug als je de BP voltooit.

[ Voor 39% gewijzigd door unfor op 21-04-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
unfor schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:17:
Zo'n pack is 1-2 skins en wat onzin die niemand gebruikt, een battlepass is stapels skins voor guns en operators. Die keuze is vrij snel gemaakt lijkt mij, daarnaast verdien je de pass ook terug als je de BP voltooit.
Zo'n pack ;)

Die Battlepass zit vol met spam brol en dingen die totaal niet "uniek" zijn (bij seizoen 2 was 50% van een lobby die ghost skin..). Je moet nog genoeg kunnen spelen in dat seizoen ook (zit meestal maar lvl 50 à 75 vd pass).
Als ik uiteindelijk met de gratis coins een skin wil kopen, gaat het een zijn die ik effectief wel zou willen hebben en die je enerzijds niet vaak ziet en anderzijds er wel nog "cool" uit ziet.

De eerste Battlepass had ik gekocht met gratis coins (begonnen op 1200), maar heb ik achteraf spijt van gehad.
Ik gebruik er letterlijk niets van.

maw. Quality over Quantity for me :)

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 21-04-2020 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
SmokingCrop schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:02:
[...]

maw. Quality over Quantity for me :)
Ik vind de mil-sim skins alleen al de 1000 points waard, en dan nog deze beauty. :P

Afbeeldingslocatie: https://cdn1.dotesports.com/wp-content/uploads/2020/04/08091253/cod173-1-1024x576.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
unfor schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:32:
[...]

Ik vind de mil-sim skins alleen al de 1000 points waard, en dan nog deze beauty. :P

[Afbeelding]
Speel nu ook sinds een paar potjes met dat ding, viespeukje is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Froop1992 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:40:
[...]

Speel nu ook sinds een paar potjes met dat ding, viespeukje is het.
Close range in warzone pak ik hem over mijn AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
unfor schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:52:
[...]

Close range in warzone pak ik hem over mijn AR.
AR pak ik sowieso bijna nooit meer. Of de Oden met de MP7, of de MP7 met de Renetti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 07:52
Waarom blijft mijn weekly contribution in squad op 0 staan al speel en win ik wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 13:02
Erm.

Ik wilde dus één van mn weapon classes (oftewel, nu ''loadouts'' genoemd) hernoemen naar iets met ''Class'' er in.... maar dat mag niet?

Omdat het woordje ''class'' ''godslastering'' is? Say what?

Altans die melding krijg ik als ik het probeer?

Wat is dit godverdomme nu weer dan?' :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 22:21
Haha :P tis maar waar je je druk om maakt though :P

Ik heb de mijne gewoon genoemd naar de wapens die erin zitten xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:32
TgR_KILLER schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 23:08:
Ik heb de mijne gewoon genoemd naar de wapens die erin zitten xD
Hé, thanks voor de tip, maakt de handeling in Warzone bij een free loudout drop net wat minder paniekerig 😁

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Ruiten_Wisser schreef op woensdag 22 april 2020 @ 00:01:
[...]

Hé, thanks voor de tip, maakt de handeling in Warzone bij een free loudout drop net wat minder paniekerig 😁
Nog een tipje; zet er bij of het een ghost of overkill loadout is.
Dan heb je altijd snel de juiste te pakken.

Ik heb in principe 3 vaste loadouts.
1 overkill met grau en kar98 voor rustige landing.
1 ghost met grau en renetti burst voor drukke close combat landing.
1 ghost kar98 renetti loadout om mijn bovenste loadouts aan te vullen.

[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 22-04-2020 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Is die kar zo'n goede sniper dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 13:31
Vandaag weer wat lekkere potjes warzone.
Toch nog wel een vraag.
Hebben jullie nog iets aangepast in je settings(ps4) players? Qua sensitivity of aim? Om het net wat soepeler te spelen, heb soms het idee dat ik langzaam draai of naar mn scope ga.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:20
sten123 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 00:46:
Toch nog wel een vraag.
Hebben jullie nog iets aangepast in je settings(ps4) players? Qua sensitivity of aim? Om het net wat soepeler te spelen, heb soms het idee dat ik langzaam draai of naar mn scope ga.
hoe snel je naar je scope gaat hangt van je wapen af en de attachments op een wapen. De sensitivity heb ik hoog als ik op console speel. vergt wat oefening maar als je er mee kan spelen ben je wel snel. heb hem op 12 volgens mij

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:00

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Moet je de behaalde Double Weapon XP tokens etc eigenlijk in het lopende seizoen gebruiken of schuiven die door naar het volgende seizoen?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
DeWaanzin schreef op woensdag 22 april 2020 @ 08:07:
Moet je de behaalde Double Weapon XP tokens etc eigenlijk in het lopende seizoen gebruiken of schuiven die door naar het volgende seizoen?
Schuiven door naar het volgende seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:58
Ik ga af en toe wat vaker de normale multiplayer oppakken t.o.v. Warzone. Soms kom je echt nauwelijks in gevechten en dan ben ik nog niet echt lekker 'warm' gespeeld. De pre game lobby met een LMG of longbow
heeft daar ook niet altijd een lekker effect op. Merk dat ik soms dan echt half lig te slapen en dat dit mijn kans op de kill nóg kleiner maakt dan die al was ;) Gisteren echt zuchtend het spel afgesloten omdat het niet mijn dag was haha.

Kan ik zo gelijk de wapens een beetje levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Laatst online: 15-09 21:20
PsychoBoyJack schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:43:
Erm.

Ik wilde dus één van mn weapon classes (oftewel, nu ''loadouts'' genoemd) hernoemen naar iets met ''Class'' er in.... maar dat mag niet?

Omdat het woordje ''class'' ''godslastering'' is? Say what?

Altans die melding krijg ik als ik het probeer?

Wat is dit godverdomme nu weer dan?' :X
Waarschijnlijk door de -ass in class. Ik mocht ook geen naam met assualt erin aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sten123 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 00:46:
Toch nog wel een vraag.
Mijn sens staat op 13 of 15 dacht ik. Ben dat gewend.

Knoppen indeling heb ik op tactical bumper jumper gezet, in combinatie met de paddles kan ik vrijwel alles doen zonder mijn vingers van de knoppen te halen.

Speelde gisteren even op de tv. Min zoontje was eerst Lego Worlds aan het spelen en de Playstation stond daar nog aangesloten. Wat een enorm verschil, de tv is al wat ouder en het speelde echt alsof ik onderwater liep. Vreselijk traag en niet responsief. Ben veel te veel gewend aan de snelheid van mijn monitor. En dat is niet eens de snelste.

@Beavbusi in hardcore is de MK een beter alternatief voor sniper. Doe er een sniperscope of een thermal op, long barrel, anti recoil grip en tape en hatsikidee, knallen maar 8) Hoge vuursnelheid, sneller herladen/groter magazijn, en weinig recoil. Ook een snellere ads.

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 22-04-2020 10:24 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:39

mvds

Totally awesome!

SixFo schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:41:
[...]
Waarschijnlijk door de -ass in class. Ik mocht ook geen naam met assualt erin aanmaken.
Dat telt toch niet voor je loadouts? Ik heb ook een klasse met assault in de naam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EWKtfBLUwAEnI9Q?format=jpg&name=large

bron: https://twitter.com/InfinityWard/status/1252754414542061568

Dit is toch wel de meest geniale reactie op cheaters ooit! Stop ze gewoon lekker allemaal bij elkaar xD

[ Voor 25% gewijzigd door IceBlackz op 22-04-2020 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

Na wat tips hier vanavond toch maar eens wat loadouts gaan aanpassen.
Heb nu wz1 en wz2 als loadout naam. Waarbij ik uiteraard start met wz1 en later als overga naar wz2 met ghost.

Misschien moet ik inderdaad wel 3 losdouts maken waarbij er nog 1tje bijkomt voor de mid.. range. Nu heb ik de mp7 met ghost en de JOKR. Maar die kan ik netzogoed weg doen. Die jokr gebruik je echt vrijwel nooit op het einde

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:51:
Na wat tips hier vanavond toch maar eens wat loadouts gaan aanpassen.
Heb nu wz1 en wz2 als loadout naam. Waarbij ik uiteraard start met wz1 en later als overga naar wz2 met ghost.

Misschien moet ik inderdaad wel 3 losdouts maken waarbij er nog 1tje bijkomt voor de mid.. range. Nu heb ik de mp7 met ghost en de JOKR. Maar die kan ik netzogoed weg doen. Die jokr gebruik je echt vrijwel nooit op het einde
Ik had eerst de JOKR, die is soms wel handig om op grote afstand een voertuig uit. te schakelen op korte afstand is een RPG een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-09 20:45
Zeker! Zowel Warzone als Multiplayer werkt de overkill perk (een van mn favo's :-D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
IceBlackz schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:39:
[Afbeelding]

Dit is toch wel de meest geniale reactie op cheaters ooit! Stop ze gewoon lekker allemaal bij elkaar xD
hahaha nice!!
Anyway hoe report je simpel? Ik speel op de PS4 en erger me soms echt kapot aan mensen. Is het reporten alleen voor cheating of ook vanwege aanstootgevend gedrag of geschreeuw :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
IceBlackz schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:39:
[Afbeelding]

Zou eigenlijk zo'n lobby wel eens willen spectaten. Kijken wie de beste aimbot heeft en wint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:05:
[...]

Zou eigenlijk zo'n lobby wel eens willen spectaten. Kijken wie de beste aimbot heeft en wint :+
En hoeveel er gejankt gaat worden omdat het misschien nu wel uit komt op skills en reactiesnelheid aangezien iedereen hier wallhack en aimbot heeft hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
crimby schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:02:
[...]

hahaha nice!!
Anyway hoe report je simpel? Ik speel op de PS4 en erger me soms echt kapot aan mensen. Is het reporten alleen voor cheating of ook vanwege aanstootgevend gedrag of geschreeuw :+ :+
https://support.activisio...ll-of-duty-modern-warfare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
En daar staat ook het antwoord op de 2e vraag van @crimby :
We take these issues very seriously, and we appreciate your bringing cheaters and offensive players to our attention. Your report will be reviewed, and we will take appropriate actions if necessary. Due to confidentiality, we cannot provide updates or actions taken as a result of your report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Laatst online: 09:56
unfor schreef op woensdag 22 april 2020 @ 00:07:
[...]

Zou nog even een loadout met full load pakken voor late spawn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Thanks!
IceBlackz schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:13:
[...]

En daar staat ook het antwoord op de 2e vraag van @crimby :

[...]
En thanks!

Weer een nieuwe hobby zo tijdens de lockdown.. lekker mensen verlinken hahaha!
unfor schreef op woensdag 22 april 2020 @ 00:07:
[...]

Moet ik misschien ook eens beter over nadenken. Ik speel nu met een lekkere Grau en vervolgens een sniper die ik aan het levelen ben (raar genoeg zonder attachments hehehe).
Misschien moet ik ook eens loadouts bedenken per game fase

[ Voor 39% gewijzigd door crimby op 22-04-2020 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ruiten_Wisser schreef op woensdag 22 april 2020 @ 00:01:
[...]

Haha ik pak sowieso eigenlijk altijd de bovenste :P das mijn M4 loadout. Maar heb alle andere er ook zo in staan. Dus M4 / RPG-7 en M13 / RPG-7 en AX50 / X16 :P

En onderaan 2 loadouts die ik echt voor MP gebruikte dus daar heb ik MP achter staan. Maar was enkel in dat free weekend.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
TgR_KILLER schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:25:
[...]

Haha ik pak sowieso eigenlijk altijd de bovenste :P das mijn M4 loadout. Maar heb alle andere er ook zo in staan. Dus M4 / RPG-7 en M13 / RPG-7 en AX50 / X16 :P

En onderaan 2 loadouts die ik echt voor MP gebruikte dus daar heb ik MP achter staan. Maar was enkel in dat free weekend.
M13 is ook echt mijn favo! icm .50 cal sniper.
Maar geen Grau 5.56 in het assortiment? Die zou je eens moeten proberen :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

is de terminal scope generfd toevallig?
Ondanks dat mensen cold blood hebben zag ik vaak mensen op afstand vrij goed, sinds een week ofzo niet meer valt me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:39

mvds

Totally awesome!

donvalentino schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:06:
is de terminal scope generfd toevallig?
Ondanks dat mensen cold blood hebben zag ik vaak mensen op afstand vrij goed, sinds een week ofzo niet meer valt me op.
thermal ;)

Maar dat zag ik ook ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
crimby schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:27:
[...]

M13 is ook echt mijn favo! icm .50 cal sniper.
Maar geen Grau 5.56 in het assortiment? Die zou je eens moeten proberen :-D
Ik heb ook wel de Grau, en MP5 en MP7 allemaal in een loadout maar gebruik ze eigenlijk nooit ;). de M4 is de enige die ook maxed out is met level 71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Maar op de ps4 zelf kun je toch niet cheaten afgezien van de controller mods? Wall hacks aim bots etc is toch alleen mogelijk op de pc en dus kun je er als ps4 speler toch alleen mee geconfronteerd worden als je cross play aan het staan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 20:35
Wat is er aan de hand met trios en quads? Krijg met geen mogelijkheid een team. Kom iedere keer solo in een game.

Edit: nvm lol. Squad fill stond uit om de een of andere reden 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door sjufke op 22-04-2020 16:27 ]

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Grau schiet ook wel lekker maar op de één of andere manier leg ik het er wel sneller mee af (dan bv m4a1 m13), mensen tips m.b.t. de beste attachments hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:02:
[...]

hahaha nice!!
Jij hebt niet standaard iedereen die niet in je party zit gemute? :P Ik kan zelfs geen berichten ontvangen van anderen, hooguit vriendschapsverzoeken. Krijg ik ook nooit, op de spaarzame Tjechische camhoer na dan :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
Vrijdag schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:29:
[...]

Jij hebt niet standaard iedereen die niet in je party zit gemute? :P Ik kan zelfs geen berichten ontvangen van anderen, hooguit vriendschapsverzoeken. Krijg ik ook nooit, op de spaarzame Tjechische camhoer na dan :9
Oh, sharing is caring brozhar...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Vrijdag schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:29:
[...]

Ja eigenlijk wel maar soms vergeet ik dat en heb je weer zo’n idioot die moet bleren hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat mij nou ook wel tof lijkt, Warzone in het donker, of Warzone op Hardcore mode (of alle twee tegelijk). Gewoon een beetje variatie in de tent want anders wordt het mij wel wat saai nu er wat wins opzitten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Meer mensen last van een lange queue? Iedereen waar ik mee speel heeft precies 20 minuten staan en er lijkt geen beweging in te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:59
To easy schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:31:
Meer mensen last van een lange queue? Iedereen waar ik mee speel heeft precies 20 minuten staan en er lijkt geen beweging in te komen...
Precies hetzelfde hier.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
To easy schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:31:
Same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Update: hij doet het bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Randomly komt er iemand doorheen blijkbaar, de meeste zitten gewoon in queue. Iemand kwam er door na opnieuw opstarten, dat heb ik 4 keer geprobeerd. Ik heb het nu maar gewoon opgegeven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Olé, het is weeral om zeep. Activision en Blizzard zijn echt een dikke schande aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apexia0087
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 19:05
Tip voor als je de 20 min /queve hebt, gewoon paar keer herstarten en nog x proberen, na 3 reboots zit ik erin.

Strava Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 20:35
Er was ook een restart nodig vanwege een update. Misschien dat het er iets mee te maken had?

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heel de dag keihard thuis gewerkt, kleine op bed, gegeten, serie gekeken met de vrouw, 21:15 console aan, wachtrij van 20 minuten.

Lekker lekker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SvaeqNR2XGSAjyubwhIn3QuusME=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SMmwUuyRInOX2AcLHjaBEdJO.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ik ook en wauw, ik stond netjes in de QQ te wachten, komt ie vervolgens met een update -> Update needs restart. Dus ik de game herstarten, weer in de queue! 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door Milo44 op 22-04-2020 21:25 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:17
Donstil schreef op woensdag 22 april 2020 @ 21:20:
Heel de dag keihard thuis gewerkt, kleine op bed, gegeten, serie gekeken met de vrouw, 21:15 console aan, wachtrij van 20 minuten.

Lekker lekker.

[Afbeelding]
Hier ook, schijt dag op kantoor, wezen sporten, vrouw zit in een Skype vergadering. Dacht mooi te gaan knallen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maatje van mij was er wel in. Dus die sessie gejoined, misschien toeval maar zit er nu in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:17
Game sluiten. Opnieuw verbinden. Update uitvoeren. Nog een keer verbinden en ik zat er ook in :)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Dham wat is die Grau een fijn wapen om mee te spelen. Zojuist gebruikt ipv m13 en M4A1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:07
sten123 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 00:10:
Dham wat is die Grau een fijn wapen om mee te spelen. Zojuist gebruikt ipv m13 en M4A1
Probeer wel het Control en Mobility zo hoog mogelijk te krijgen met attachments. Dan heb je weinig recoil en een snelle aimdownsight.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06:44
Plunder met 2 is werkelijk saai! Er gebeurd zo weinig sinds deze aanpassing.

Ook aangezien je maar met 2 bent spawn je altijd wel ergens anders aangezien je beide vaak dood gaat. Dit is werkelijk frustrerend. Op deze manier zijn er bijna nergens meer 'hotspots'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Rubberen schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:02:

Ook aangezien je maar met 2 bent spawn je altijd wel ergens anders aangezien je beide vaak dood gaat. Dit is werkelijk frustrerend. Op deze manier zijn er bijna nergens meer 'hotspots'.
Laatst met een maatje gespeeld, vond het juist heel vet! We spelen vaker met zn 2en. Hij speelt altijd Assault en ik veel met de Sniper en die combi werkt in deze variant bijzonder goed. Redelijk vaak in de top 10 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:55
Een van mijn kritiekpunten van Modern Warfare zelf, was het gebrek aan fatsoenlijke multi maps. Ik moet zeggen dat ze dat aardig hebben opgelost de laatste maanden, door veel nieuwe fatsoenlijke maps toe te voegen.

Dan wel een kritiekpuntje over Warzone: ik ben echt geen fan van SBMM in dit spel. Ik speel vast met 2 vrienden trios. We spelen wel op aardig niveau en hebben flink wat wins inmiddels. Ik vind het niveau van de tegenspelers ook vrij hoog.
Ik ging afgelopen week met een andere vriend spelen die een stuk minder goed is. En holy shit, wat-een-verschil. Stiekem wel erg leuk. Logisch dat ze voor SBMM hebben gekozen, maar wel jammer.

Zitten er trouwens nadelen aan een hybrid scope (ACOG red dot) vergeleken met een normale ACOG (of red dot)? Is je ADS nog langzamer bijvoorbeeld, of maakt het niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
sten123 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 00:10:
Pc of console? Heb idee dat veel pc gamers er mee spelen vanwege de recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Plunder werkt juist fijn, met z'n 2en is genoeg om efficient aan de slag te gaan en merk dat het vrij makkelijk is om in de top10 te komen met een beetje samenwerken en een aardige strategie. Gisteravond ook weer een ronde gewonnen, iets wat in BR toch een stuk moeilijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Alvast voor de volgende COD :)

[ Voor 64% gewijzigd door chimera2 op 23-04-2020 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Rubberen schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:02:

Als je de King bent dan wordt je zelf de Hotspot. Veel van die helipads zijn totaal niet veilig. Daarom loopt de king vaak met een berg geld in de rondte.

Absurd trouwens dat een Bounty nu in overtime nu ruim $250.000 is.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik heb liever een COD MW sequel hehe
BF Vietnam was toentertijd wel leuk, maar ben een beetje klaar met de historische shooters (en wil ik ook niet vliegen zoals in advanced warfare).

Fijne/leuke aan COD MW is dat iedereen een beetje een eigen manier van spelen ontwikkeld omdat er zoveel guns en attachments zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
crimby schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:56:
[...]

Ik heb liever een COD MW sequel hehe
BF Vietnam was toentertijd wel leuk, maar ben een beetje klaar met de historische shooters (en wil ik ook niet vliegen zoals in advanced warfare).

Fijne/leuke aan COD MW is dat iedereen een beetje een eigen manier van spelen ontwikkeld omdat er zoveel guns en attachments zijn.
Ja of een prequel naar de voorgeschiedenis van 141 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
Fuujii schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:45:
Een van mijn kritiekpunten van Modern Warfare zelf, was het gebrek aan fatsoenlijke multi maps. Ik moet zeggen dat ze dat aardig hebben opgelost de laatste maanden, door veel nieuwe fatsoenlijke maps toe te voegen.

Dan wel een kritiekpuntje over Warzone: ik ben echt geen fan van SBMM in dit spel. Ik speel vast met 2 vrienden trios. We spelen wel op aardig niveau en hebben flink wat wins inmiddels. Ik vind het niveau van de tegenspelers ook vrij hoog.
Ik ging afgelopen week met een andere vriend spelen die een stuk minder goed is. En holy shit, wat-een-verschil. Stiekem wel erg leuk. Logisch dat ze voor SBMM hebben gekozen, maar wel jammer.

Zitten er trouwens nadelen aan een hybrid scope (ACOG red dot) vergeleken met een normale ACOG (of red dot)? Is je ADS nog langzamer bijvoorbeeld, of maakt het niet uit?
Het is prima dat ze SBMM toepassen op MW maar wat een draak is het ook zeg. Je merkt het vooral als je solo speelt, wat ik vaak doe. Als ik een potje keihard ga, zeg 4 k/d plus, dan kom ik in de eerst volgende potjes erna in sweatlobbies vol pros die enkel de mp5 en m4 gebruiken, geen porren aan. Ik kom dan ook niet mee, en eindig vaak onderaan omdat mijn gemiddelde skillrating gewoon VEEL lager is. Na een paar pro lobbies kelderen me stats weer en bepaald de RNG SBMM draak dat ik weer in noob lobbies terecht moet komen, het resultaat? Ik trek iedereen uit elkaar, net bots.

Oh shit, daar kom je weer in een prolobby.

Het is niet consistent, werkt niet, gaat niet en zorgt voor frustraties.

In plaats van fatsoenlijke rating ladders op basis van je alltime stats kiezen ze ervoor om te matchmaken op basis van de laatste paar matches lijkt het wel, dat zijn mijn ervaringen.

Dit zorgt ervoor dat ik nooit consistent goed kan scoren wat wel fijn zou zijn om beter te worden en gaandeweg omhoog klim. Denk aan het systeem van CSGO of R6 Siege wat stukken beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

is er door Activision al aangekondig dat er een duo's mode komt voor Warzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
donvalentino schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:19:
is er door Activision al aangekondig dat er een duo's mode komt voor Warzone?
Niet officieel, maar komt dit seizoen ;)
(ik verwacht volgende week)

[ Voor 8% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 23-04-2020 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
To easy schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:09:
[...]

Pc of console? Heb idee dat veel pc gamers er mee spelen vanwege de recoil.
Ik speel ermee op de PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
iemand enig idee of er in de coop niet een IAV zit?
ben nu bijna bij de verrotse challenge.
juggernaut was achteraf echt de makkelijkse challenge van allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
dindr schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:15:
[...]

Het is prima dat ze SBMM toepassen op MW maar wat een draak is het ook zeg. Je merkt het vooral als je solo speelt, wat ik vaak doe. Als ik een potje keihard ga, zeg 4 k/d plus, dan kom ik in de eerst volgende potjes erna in sweatlobbies vol pros die enkel de mp5 en m4 gebruiken, geen porren aan. Ik kom dan ook niet mee, en eindig vaak onderaan omdat mijn gemiddelde skillrating gewoon VEEL lager is. Na een paar pro lobbies kelderen me stats weer en bepaald de RNG SBMM draak dat ik weer in noob lobbies terecht moet komen, het resultaat? Ik trek iedereen uit elkaar, net bots.

In plaats van fatsoenlijke rating ladders op basis van je alltime stats kiezen ze ervoor om te matchmaken op basis van de laatste paar matches lijkt het wel, dat zijn mijn ervaringen.

Dit zorgt ervoor dat ik nooit consistent goed kan scoren wat wel fijn zou zijn om beter te worden en gaandeweg omhoog klim. Denk aan het systeem van CSGO of R6 Siege wat stukken beter werkt.
Hmm ik ervaar dit toch anders, merk niet dusdanige niveauverschillen zoals jij ze nu omschrijft. 9 op de 10 keer als ik op een negatieve streak/erg slechte pot heb is dat volledig aan mezelf te wijten. Die 1 keer is te wijten aan bugs of hackers.
Het ligt er voor mij wel vaker aan of ik op prime-time ga spelen of een ander moment van de dag.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freekdamen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 08:12
chimera2 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:38:
iemand enig idee of er in de coop niet een IAV zit?
ben nu bijna bij de verrotse challenge.
juggernaut was achteraf echt de makkelijkse challenge van allemaal
Coop weet ik niet, maar in de grotere maps (Arklov Peak) kan je een echte IAV als killstreak krijgen. Zelf heb ik de challenge gehaald in Ground War, op de Farmland map. Bij je HQ punt spawned elke match wel een aantal keer een IAV. Per match haalde ik ongeveer 20 / 25 kills met de IAV als je een beetje slim rond de rand van de map rijdt. Hier staan vaak veel snipers die je makkelijk kan afschieten (letten meestal toch niet op wat er om hun heen gebeurd :+ ) En daarnaast rondom de huisjes best wel wat kills te halen. Na ongeveer 3 matches had was ik er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupje360
  • Laatst online: 17-09 07:52
Gupje360 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:28:
Waarom blijft mijn weekly contribution in squad op 0 staan al speel en win ik wel?
Nu ben ik gekickd door niks doen, klopt geen hol van! Speel de hele dag door multiplayer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Alleen maar verbindingsproblemen vanavond, kan met geen mogelijkheid verder komen dan de lobby en zelfs daarvoor loopt hij al vaak vast. Meer mensen met problemen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Homeland schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:06:
Alleen maar verbindingsproblemen vanavond, kan met geen mogelijkheid verder komen dan de lobby en zelfs daarvoor loopt hij al vaak vast. Meer mensen met problemen hier?
Geen verbindingsproblemen maar wel enorme lag op de muis. Soms gebeurd dit wel eens maar zo extreem als vanavond heb ik het nog niet meegemaakt. Het is vrijwel onspeelbaar als je in een gunfight zit. Aimen gaat voor geen meter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Laatst online: 09:58
Ik had vanavond moeite met een party te starten met pc gamers, ik speel zelf op de Xbox en ik kreeg ze niet in mijn buddy list of ze bleven offline staan. Ik had contact met ze via Discord en probeerde ze toe te voegen via een Activision Account en Battlenet. Iemand anders dit ook meegemaakt en kan ik hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
dindr schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:15:
[...]

Precies, zijn ook mijn ervaringen, tuurlijk zitten er gewoon klote potjes tussen van mijn kant tussen maar de verschillen soms zijn zo huge….. frustreert en irriteert.....

Maar we gamen gewoon door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
freekdamen schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:11:
[...]

Coop weet ik niet, maar in de grotere maps (Arklov Peak) kan je een echte IAV als killstreak krijgen. Zelf heb ik de challenge gehaald in Ground War, op de Farmland map. Bij je HQ punt spawned elke match wel een aantal keer een IAV. Per match haalde ik ongeveer 20 / 25 kills met de IAV als je een beetje slim rond de rand van de map rijdt. Hier staan vaak veel snipers die je makkelijk kan afschieten (letten meestal toch niet op wat er om hun heen gebeurd :+ ) En daarnaast rondom de huisjes best wel wat kills te halen. Na ongeveer 3 matches had was ik er vanaf.
20kills?? _/-\o_

ik haal er ongeveer 5 per potje ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fECjxdU.jpg

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
gatverdamme alweer een update...

Ik speel dit spel niet dagelijks maar 1 of 2x per week. Voor mijn gevoel moet ik steeeeeds een update laten uitvoeren als ik even een potje wil rammen... Heel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ja wat is dit voor cryptische update haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Plunder Trios is er nu als vervanging van Duo's.
Pagina: 1 ... 76 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.