Activision, het is me toch iets.
Ja niet al te beste timing nu Valorant op twitch juist al op 1.1M viewers zit. Komen zo nog wat gefrustreerde CoD fans bijTomski1986 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:30:
Activision, het is me toch iets.

Idd, wtf.UltraInstinct schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 18:13:
[...]
Ik maak dit altijd mee als ik een goede load out heb gekregen.
Maar vanaf ga ik nu stoppen. Ze doen niks tegen cheaters.
Had exact dit (spoel wat vooruit):
Wallhack, aimbot etc
YouTube: HACKER GETS 49 KILLS AND *BREAKS* THE WARZONE KILL RECORD! WTF IS TH...

Ja, maar dat is niet wat ik bedoelVrijdag schreef op donderdag 9 april 2020 @ 14:43:
[...]
Of ze horen je. Ik speel met een headset en dat is echt zoveel beter om locatie van de tegenstander te bepalen.
Vijand: "Stampstampstamp"
Ik: Met FMJ dwars door de muur knallen.
Vijand: "¢$£π™|$€__-€&#+![]()
Een beetje dus zoals je vaak hebt dat je op je eigen scherm allang achter een object staat (muur, steen, whatever) en de tegenstander je gewoon dood kan schieten omdat jij op zijn beeld nog helemaal de dekking niet bereikt hebt. (En dan heb ik het dus niet over het gebruik van FMJ maar over het feit dat hij/zij niet gehinderd word door het object, want die is er op zijn/haar beeld gewoon niet)
Je weet dat je al een hele tijd gewoon cheats hebt voor consoles he? Dus het fabeltje dat je alleen op de PC cheaters hebt is bullshit en allang niet meer zo!Oxigeon schreef op donderdag 9 april 2020 @ 18:50:
[...]
Het probleem is alleen dat warzone met crossplay zich dus ook verplaatst naar de ps4 en Xbox. Waar je normaal geen last hebt van cheaters
Speel je console? Want op de PC kan je gewoon rechtermuisknop doen om je muis te kunnen gebruiken in het scoreboard en dan kan je dus zo mensen reporten. Het heeft alleen 0,0 nut want de CoD reeks staat er nou niet echt om bekend dat ze veel tegen cheaters doen.miicker schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 18:04:
[...]
Er zijn veel cheaters ja. Een deel gebruikt ESP. Laatst gekilled op een manier waarvan ik dacht, hoe wist hij dat ik daar zat?! (Ik had cold blooded en ghost, lag achter een bosje en werd dood gesniped). Toen even die gast gaan spectaten. Hij volgde mensen al terwijl ze achter muren liepen e.d.
Maar ook mensen met aimbot. Gister nog een gast die op kilometers afstand mensen dood schoot met een Oden met iron sight. Hij schoot alleen maar headshots.
Wat ik erg slecht vind is dat er vrijwel geen manier is om dit soort gasten te reporten. Dan moet je al de username gaan noteren en het dan later doen. In de meeste andere shooters kan dit gewoon vanuit het scorebord.
Daarnaast ook laatst een keer gespeeld met een random waarvan ik redelijk overtuigd was dat hij een aimbot had. Die had aan het eind van het potje warzone 23 kills. Vooral de snelheid waarmee hij sniper kills maakte was niet normaal, de één na de ander.
Eens in de zoveel tijd heb je een keer een bericht erover, maar dat is echt peanuts. Dat zijn alleen die n00bs die niet weten hoe te cheaten. Dus die hebben alleen headshots en gaan mensen door muren heen volgen. Er zijn er genoeg die weten hoe ze "onopvallend" moeten cheaten en dat soort dingen dus gewoon niet doen.
De laatste 2 weken kom ik in vrijwel elke dag wel een of meerdere cheaters tegen (en voor de duidelijkheid, ik kan heel goed tegen mijn verlies en ik vind het ook helemaal niet erg als iemand beter is dan ik, want dat is denk ik 80% van de playerbase wel). Maar ik weet wel heel goed op wat voor soort gedrag ik moet letten.
Ik speel inderdaad pc, maar in warzone zie je alleen je eigen scorebord (misschien niet als je iemand spectate, dat weet ik niet)mvds schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 20:53:
[...]
Speel je console? Want op de PC kan je gewoon rechtermuisknop doen om je muis te kunnen gebruiken in het scoreboard en dan kan je dus zo mensen reporten. Het heeft alleen 0,0 nut want de CoD reeks staat er nou niet echt om bekend dat ze veel tegen cheaters doen.
Eens in de zoveel tijd heb je een keer een bericht erover, maar dat is echt peanuts. Dat zijn alleen die n00bs die niet weten hoe te cheaten. Dus die hebben alleen headshots en gaan mensen door muren heen volgen. Er zijn er genoeg die weten hoe ze "onopvallend" moeten cheaten en dat soort dingen dus gewoon niet doen.
De laatste 2 weken kom ik in vrijwel elke dag wel een of meerdere cheaters tegen (en voor de duidelijkheid, ik kan heel goed tegen mijn verlies en ik vind het ook helemaal niet erg als iemand beter is dan ik, want dat is denk ik 80% van de playerbase wel). Maar ik weet wel heel goed op wat voor soort gedrag ik moet letten.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Net ook geconfronteerd met wallhacks aimbots whatever. We speelde cross play op de ps4. Op het hoogste gebouw met 4 en de seconde dat we over het randje keken gingen we down door een sniper kogel.
Heb ik ook last van. Een workaround is je vrienden even toe te voegen in de game met hun Activision account, welke rechtsboven in beeld staat. Dat werkt net effe beter vaak.NielsD91 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:46:
Ik loop tegen een probleem aan. Vrienden kunnen mij niet zien in hun vriendenlijst in de Warzone-omgeving. Buiten het spel om kom ik wel voor in hun vriendenlijst als online. Hoe kan ik dit verhelpen? Zij kunnen mij niet joinen (ook als ik ze uitnodig), maar ik kan hun wel joinen. Heb de instellingen al bekeken, maar kan nergens vinden of ik mezelf ergens op offline heb gezet. Ik speel op de PS4.
Dat is ook een goeie. Heb gisteren mijn router meer opengezet, maar mocht niet baten. Ik ga jouw manier proberen.vaagisdenaam schreef op zondag 12 april 2020 @ 01:08:
[...]
Heb ik ook last van. Een workaround is je vrienden even toe te voegen in de game met hun Activision account, welke rechtsboven in beeld staat. Dat werkt net effe beter vaak.
Gisteravond de beste avond tot nu toe gehad. Tot nu toe maximaal 1 game per dag gewonnen. Gisteravond 2 achter elkaar gewonnen en later die avond nog 1! 3 op 1 avond dus. 2 van de drie games waren we zelf met z'n tweeën (in trio's). Ging erg lekker dus
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Wie heeft een er een goede set up voor de M4A1 met als speelstijl;
Aanvallend, licht aggresief ( waar moet je dan opletten? mobiliteit , laser en een optic? weinig recoil)
en andere hand tactische speelstijl en veel je tegenstander outflanken enzo?
ik hecht zelf waarde aan recoil stability en damage, range
Aanvallend, licht aggresief ( waar moet je dan opletten? mobiliteit , laser en een optic? weinig recoil)
Gisteren een team gejoined, op een gegeven moment was ik dood en keek ik mee met een speler.
Wat schetste mijn verbazing, hij kon deuren half openen om naar buiten te peeken..
Nu heb ik als console speler alleen de mogelijkheid om open of dicht te doen, door kruisje in te houden, of is er nog een mogelijkheid??
Kan aardig wat voordeel bieden, maakte ook veel minder geluid door half te openen
Wat schetste mijn verbazing, hij kon deuren half openen om naar buiten te peeken..
Nu heb ik als console speler alleen de mogelijkheid om open of dicht te doen, door kruisje in te houden, of is er nog een mogelijkheid??
Kan aardig wat voordeel bieden, maakte ook veel minder geluid door half te openen
Mijn PS4 geeft ook NAT-type 2 aan, maar ik ondervind geen problemen.NielsD91 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:27:
[...]
Alright, ik heb poorten opengezet in mijn modem. Hopelijk lost dit de boel op (overigens stond mijn PS4 zelf op NAT-type 2). Ik kan het hopelijk vanavond nog testen. Thanks voor je hulp tot nu toe.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Verwijderd
Je moet daarvoor als je voor een deur staat aim down sight doen, dan kun je peeken.Frank1973 schreef op zondag 12 april 2020 @ 11:25:
Gisteren een team gejoined, op een gegeven moment was ik dood en keek ik mee met een speler.
M4 is niet de end all be all rifle.. Ik zie veel mensen nooit verder kijken dan M4 omdat die ooit OP was. Je kunt met de meeste AR wel agressief spelers. Standaard mods Voor alle wapens: monolithic supressor en extended mag 50/60, extended barrel, ik stop overal de commando grip op omdat horizontale recoil de lastigste is te counteren. Dan mods die ADS versnellen en wellicht een sight 1x.Verwijderd schreef op zondag 12 april 2020 @ 11:05:
Ik zelf kies als AR een wapen met ironsight die prettig voor mij werken zodat ik een slot vrij houd.
Mijn favoriet is de Grau556, Ram7, M13.
Scar en Oden vind ik erg coole wapens maar niet effectief op de short range.
Gister een potje aan het spelen met randoms, waarbij ik doodga, Gulag verlies. Die gasten hebben met elkaar gewoon genoeg centen om mij terug te kopen... nee hoor, kopen rustig wat armor plates...
Zag in de OP dat er een discord is voor mede-tweakers, helemaal goed, daar kom ik me vanaf nu ook melden!
Zag in de OP dat er een discord is voor mede-tweakers, helemaal goed, daar kom ik me vanaf nu ook melden!
Helaas geen veranderingen. Ik heb de vraag ook al bij Activision neergelegd, hopelijk antwoorden ze snel.koenvdlinden schreef op zondag 12 april 2020 @ 11:28:
[...]
Mijn PS4 geeft ook NAT-type 2 aan, maar ik ondervind geen problemen.
Ik zou ook eens kijken naar de Ram 7, mijn absolute favoriet!unfor schreef op zondag 12 april 2020 @ 11:52:
[...]
M4 is niet de end all be all rifle.. Ik zie veel mensen nooit verder kijken dan M4 omdat die ooit OP was. Je kunt met de meeste AR wel agressief spelers. Standaard mods Voor alle wapens: monolithic supressor en extended mag 50/60, extended barrel, ik stop overal de commando grip op omdat horizontale recoil de lastigste is te counteren. Dan mods die ADS versnellen en wellicht een sight 1x.
Ik zelf kies als AR een wapen met ironsight die prettig voor mij werken zodat ik een slot vrij houd.
Mijn favoriet is de Grau556, Ram7, M13.
Scar en Oden vind ik erg coole wapens maar niet effectief op de short range.
I am the great Cornholio!
Is er nog een actief regiment die ik zou kunnen joinen? Wordt nogal gek van alle randoms/quitters
Naam: IcolossuzzI
Naam: IcolossuzzI
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
god damn, lang geleden nog zo'n goede match gehad, sta er zelf wat van te trillen, spannend tot op de laatste seconde
Andere team paar keer horen ragen toen ik ze weer vd flank allemaal neer haalde
Of dan een Quad airstrike toen we net allemaal dood waren, good times.
/f/image/fuRfVXKWtwPV7M9HQxfSJNOm.png?f=fotoalbum_medium)
• Monolithic supressor Muzzle
• Stock m16 grenadier Barrel
• G.I. Mini Reflex optic
• Commando Foregrip
• Stippled Grip Tape Rear Grip
Qua speelstijl is het erg afhankelijk van de gamemode. Bij objective based gamemodes dien je de map echt goed te kennen, dan kan je namelijk vrij goed voorspellen waar ze spawnen en kan je zo de loop-routes voorspellen. Sta dan wat verder van je team op die loop-routes en dan is het nog puur om je eigen skills te doen.
Andere team paar keer horen ragen toen ik ze weer vd flank allemaal neer haalde
Of dan een Quad airstrike toen we net allemaal dood waren, good times.
/f/image/fuRfVXKWtwPV7M9HQxfSJNOm.png?f=fotoalbum_medium)
Ik run meestal met deze setup op M4A1 (zoals ook in de game vd screenshot hierboven):Verwijderd schreef op zondag 12 april 2020 @ 11:05:
• Monolithic supressor Muzzle
• Stock m16 grenadier Barrel
• G.I. Mini Reflex optic
• Commando Foregrip
• Stippled Grip Tape Rear Grip
Qua speelstijl is het erg afhankelijk van de gamemode. Bij objective based gamemodes dien je de map echt goed te kennen, dan kan je namelijk vrij goed voorspellen waar ze spawnen en kan je zo de loop-routes voorspellen. Sta dan wat verder van je team op die loop-routes en dan is het nog puur om je eigen skills te doen.
[ Voor 96% gewijzigd door SmokingCrop op 12-04-2020 17:40 ]
Kan PS4 samen met Xbox?
Xbox: SendexNL
Als je Multiplatform aan laat staan, kan je PS4 met Xbox en met PC samen spelenMPC60 schreef op zondag 12 april 2020 @ 17:27:
Kan PS4 samen met Xbox?
Ik heb op mijn ax50 sniper (zo heet die toch?) de eerste thermal vrijgespeeld en dacht dan heb je geen flare. Maar ik heb alsnog een flare. Waar ligt dat aan en wat doe ik fout? Dacht dat alle thermals geen flare hadden of is er 1 specifieke?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Glare heet dat. En alle scopes van boven 4x hebben scope glare.Leoon. schreef op zondag 12 april 2020 @ 17:32:
Ik heb op mijn ax50 sniper (zo heet die toch?) de eerste thermal vrijgespeeld en dacht dan heb je geen flare. Maar ik heb alsnog een flare. Waar ligt dat aan en wat doe ik fout? Dacht dat alle thermals geen flare hadden of is er 1 specifieke?
De 3x nvg scopes hebben dat niet.
Hangt van het aantal x zoom wat de scope heeft alles met x4 (of 3,5) of meer heeft flare.Leoon. schreef op zondag 12 april 2020 @ 17:32:
Edit: net te laat
Computer says no
Glare it is. Ga ik eens even kijken welke scope dat is, zal dus wel boven de 4x zittenunfor schreef op zondag 12 april 2020 @ 17:36:
[...]
Glare heet dat. En alle scopes van boven 4x hebben scope glare.
Edit:
High powered 8x thermal sniper scope uses heat signature to highlight targets and provide visibility in all lighting conditions.
Die had ik er op. Ik moet even blijven doorsparen voor de merc thermal die is 3,25x.
Weet ik dat ook weer thanks!
[ Voor 29% gewijzigd door Oekol op 12-04-2020 17:41 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
woop woop, vanaaf toch mijn eerste 3vs3 BR win gehaald. Hele tijd rustig aan gedaan tot de cirkel kleiner werd en toen naar binnen, hoop gasten dmg gehad en cranky maaide ze neer haha. Maar wel een leuke win! Op het laatst was het 3 vs 3.. en die andere 3 zaten buiten de cirkel dus gingen dood haha dus dat was een verrassend eind. Maar eind goed al goed
(ok screenshot op verkeerde moment gemaakt maar het was een win xD zie placement bonus)
:strip_exif()/f/image/jJ9ralcwKnPFfwQ71xJNZJLf.jpg?f=fotoalbum_large)
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
De servers liggen er weer uit?
2x deze week al.
PC btw.
2x deze week al.
PC btw.
Yup op xbox ookJordy_413 schreef op zondag 12 april 2020 @ 21:06:
2x deze week al.
PC btw.
Pfff hier ook al, PS4. Gekke is dat een vriend 'n de party wel door kan spelen.Jordy_413 schreef op zondag 12 april 2020 @ 21:06:
2x deze week al.
PC btw.
Daar gaan we weer “Connection Failed” 🙈
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hier ook eruit gegooid midden tijdens een potje Plunder. Eerste keer dat ik dit mee maak overigens, ik speel op de PC
[ Voor 10% gewijzigd door Shiny Disco op 12-04-2020 21:16 ]
UPDATE: The Modern Warfare and Warzone servers are coming back online.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 12 april 2020
If you are experiencing issues, restart your console or PC to get back in.https://t.co/FE8LxXLwGp
Hebben we het dan eigenlijk ook over alle niet thermal scopes? Dus als het maar onder de 4x zoom blijft geen glare?unfor schreef op zondag 12 april 2020 @ 17:36:
[...]
Glare heet dat. En alle scopes van boven 4x hebben scope glare.
Op ps4 doet hij het weer.
Wel bij het opstarten van het spel de melding gekregen dat de resolutie door het spel is veranderd.
Iemand anders die melding ook gehad?
Wel bij het opstarten van het spel de melding gekregen dat de resolutie door het spel is veranderd.
Iemand anders die melding ook gehad?
PSN ID: RedrumNL
Valt me nog mee. Is het standaard antwoord niet "installeer gewoon Windows even opnieuw om te kijken of dat helpt".
Of is dat meer Spotify helpdesk niveau?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja. Staat overigens ingame duidelijk uitgelegd bij iedere scope die glare heeft.Leoon. schreef op zondag 12 april 2020 @ 21:52:
[...]
Hebben we het dan eigenlijk ook over alle niet thermal scopes? Dus als het maar onder de 4x zoom blijft geen glare?
Blijft toch een drama deze game en de connectie/lag
Verwijderd
HC is echt niet te doen vanavond. Ga denk ik ff kappen met longshots halen en gewoon core doen dan merk ik een stuk minder als het laggyonzinpotjes zijn.I ColoSsuZz I schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:38:
Verkeerde topic. Excuses.
[ Voor 90% gewijzigd door Franko P. op 12-04-2020 23:07 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Wow, net mijn eerste solo gewonnen! Wat super super vet. Laatste 10 echt spannend. Dit keer super focus grhad, goede perks, cold blooded, ghost, 2 x smg met een demper en thermos. Verder veel grhad aan de heart sensor. Als laatste, die persoon reed in een auto. Kon hem gelukkig killen vanaf de berg. Heerlijk gevoel 👌
Ps: je kan de game toch alleen terug kijken als het van te voren opneemt? 😚
[ Voor 11% gewijzigd door Wackmack op 12-04-2020 23:50 ]
wat is dat toch? ik hoor af en toe een soort van reload sound. sinds een paar dagen. voorheen was dat er nooit.
horen de spelers van de enemy team dat dan ook? "verraad"dat geluid dan mijn positie?
horen de spelers van de enemy team dat dan ook? "verraad"dat geluid dan mijn positie?
Jup 😋Vrijdag schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:05:
[...]
Valt me nog mee. Is het standaard antwoord niet "installeer gewoon Windows even opnieuw om te kijken of dat helpt".
Of is dat meer Spotify helpdesk niveau?
Ik wil graag samenspelen met iemand hier voor warzone. Maar bij mijn Activision ID staat leoon3 klopt dit dan? Zie hier hele andere namen.
Hahahaha... Jij verwacht dat met 50 miljoen mensen in de rij staan ordentelijk verloopt ?I ColoSsuZz I schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:38:
Add hollandhards#2030 , wordt beetje moe van halve squadsLeoon. schreef op maandag 13 april 2020 @ 00:19:
Ik wil graag samenspelen met iemand hier voor warzone. Maar bij mijn Activision ID staat leoon3 klopt dit dan? Zie hier hele andere namen.
Moet ik dat in COD adden of op de ps4?himlims_ schreef op maandag 13 april 2020 @ 01:59:
[...]
Add hollandhards#2030 , wordt beetje moe van halve squads
Zal eens in de cod app kijken
Kon je - denk ik- vinden in de cod app. Maar wel zonder die cijfers. Check ff of 't goed is gegaan graag
[ Voor 18% gewijzigd door Oekol op 13-04-2020 08:57 ]
Weet iemand mijn laatste vraag. Zou ik mijn laatste sessie nog terug kunnen kijken?Wackmack schreef op zondag 12 april 2020 @ 23:42:
Wow, net mijn eerste solo gewonnen! Wat super super vet. Laatste 10 echt spannend. Dit keer super focus grhad, goede perks, cold blooded, ghost, 2 x smg met een demper en thermos. Verder veel grhad aan de heart sensor. Als laatste, die persoon reed in een auto. Kon hem gelukkig killen vanaf de berg. Heerlijk gevoel 👌
Achteraf een pot terugkijken is helaas niet mogelijk. Zou ik ook graag willen zien maar zal nooit gebeuren gok ik. Af en toe denk ik hoe kan ik gekillt worden op deze positie. Dan denk ik Echt van hoe kan ik die ooit voorbij gelopen zijn.Wackmack schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:03:
[...]
Weet iemand mijn laatste vraag. Zou ik mijn laatste sessie nog terug kunnen kijken?
Verder hoop ik eigenlijk wel echt dat ze morgen een duo modus erin proppen zodat we nooit meer in een 2 squad zitten als we trios spelen. Dit probleem wordt steeds maar groter zo lijkt het. Denk je eventjes een quad squad te joinen heb je hetzelfde probleem. Zit je met 2 personen in een 4 persoon squad. Hier mag wat mij betreft echt wel iets aan gedaan worden. Al denk ik dat dit wel gaat gebeuren de komende tijd wat hier is zeer veel commentaar op.
Edit: kun je eigenlijk via de regiments pagina andere potjes van tweakers joinen? Dit zou het probleem al gedeeltelijk oplossen lijkt mij
[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 13-04-2020 09:33 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Aha, kan dus niet. Zie heel YouTube vol staan met sessies van Warzone. Is dat dan alleen opgenomen op de pc? Zag namelijk volgens mij wel een optie dat je het op kan nemen op de ps4. Dit moet je toch van te voren aanzetten.Oxigeon schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:31:
[...]
Achteraf een pot terugkijken is helaas niet mogelijk. Zou ik ook graag willen zien maar zal nooit gebeuren gok ik. Af en toe denk ik hoe kan ik gekillt worden op deze positie. Dan denk ik Echt van hoe kan ik die ooit voorbij gelopen zijn.
Verder hoop ik eigenlijk wel echt dat ze morgen een duo modus erin proppen zodat we nooit meer in een 2 squad zitten als we trios spelen. Dit probleem wordt steeds maar groter zo lijkt het. Denk je eventjes een quad squad te joinen heb je hetzelfde probleem. Zit je met 2 personen in een 4 persoon squad. Hier mag wat mij betreft echt wel iets aan gedaan worden. Al denk ik dat dit wel gaat gebeuren de komende tijd wat hier is zeer veel commentaar op.
Edit: kun je eigenlijk via de regiments pagina andere potjes van tweakers joinen? Dit zou het probleem al gedeeltelijk oplossen lijkt mij
Mis verdere ook Squads for two. Speel nu vaak met ze tweeën. Komt vast snel deze modus.
Potje warzone duurt ongeveer een half uurtje. Je kan inderdaad gameplay op de ps4 opslaan. Je kan instellen hoe lang hij moet opslaan. Nadat je dit hebt opgeslagen kun je dit bewerken in de sharefactory en uploaden naar youtube. Wat ik echter meestal doe is livestreamen via twitch. Deze beelden kun je ook exporteren naar youtube. Of ik maak hoogtepunten in deze opnamen waarvan ik de hoogtepunten upload naar youtube vanuit twitch.Wackmack schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:38:
[...]
Aha, kan dus niet. Zie heel YouTube vol staan met sessies van Warzone. Is dat dan alleen opgenomen op de pc? Zag namelijk volgens mij wel een optie dat je het op kan nemen op de ps4. Dit moet je toch van te voren aanzetten.
Mis verdere ook Squads for two. Speel nu vaak met ze tweeën. Komt vast snel deze modus.
Voorbeelden hiervan kun je zien op mijn YouTube kanaal. De meest recente zijn wat kills / leuke momenten met mijn JOKR.
Moet er nog 1 uploaden maar heb nog geen tijd gehad om hem uit twitch te knippen met mijn laptop. Hiermee wipe ik een team die bij een helikopter staan op een dak. Door dit team te killen kan mijn squad veilig vanaf een dak komen. Vond dit persoonlijk wel een van mijn best ondersteunende acties in warzone.
Als je even door denkt, 50 mil.. Wat denk je dat dat opbrengt? Meer dan genoeg dat dit soort shit niet nodig is op deze frequentie. Of vind je dat normaal?Nol_NL schreef op maandag 13 april 2020 @ 01:46:
[...]
Hahahaha... Jij verwacht dat met 50 miljoen mensen in de rij staan ordentelijk verloopt ?
Dat is de beta van Modern Warfare 2019
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Precies... Als je even door denkt. Hoeveel denk je dat een streaming dienst als Netflix binnen harkt ? En waarom hebben die momenteel de resolutie van de dienst verlaagd ? Heel misschien loopt CoD hier ook tegenaan. Momenteel zijn dingen namelijk niet " normaal ". Als snap ik dat het makkelijk klagen is vanuit de gamezetel.I ColoSsuZz I schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:54:
[...]
Als je even door denkt, 50 mil.. Wat denk je dat dat opbrengt? Meer dan genoeg dat dit soort shit niet nodig is op deze frequentie. Of vind je dat normaal?
Dan zou 't constant zijn, wat vervolgens niet het geval is.. En zou 't ook niet als zijnde storing/ experiencing issues worden aangemerktNol_NL schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:38:
[...]
Precies... Als je even door denkt. Hoeveel denk je dat een streaming dienst als Netflix binnen harkt ? En waarom hebben die momenteel de resolutie van de dienst verlaagd ? Heel misschien loopt CoD hier ook tegenaan. Momenteel zijn dingen namelijk niet " normaal ". Als snap ik dat het makkelijk klagen is vanuit de gamezetel.
Mooiste actie van vandaag. Hadden op een berg net 1 team omgelegd, daarna aan de overkant op een andere berg stonden andere mensen ons te snipen. 2 gasten achter een rots.. 1 RPG.. team wipe haha
RPG is zo heerlijk 
PS, nr 2.. gisteren de eerste en nu de 2de haha.
PS, nr 2.. gisteren de eerste en nu de 2de haha.
:strip_exif()/f/image/ZFjMKv6kwQMbX3tr6zoTY5Nd.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door TgR_KILLER op 13-04-2020 17:40 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Het is maar hoe 't gebruikt wordt. Wij hadden gisteren bij stadium.. Laatste 15 zaten er 3 verstopt in een hoekje, alle 3 met RPGs..
Heel triest als je zo moet winnen

Ha, de solo win is hier ook binnen. Op het laatste enkel gebruik gemaakt van de choppaaaa 😂
YouTube: warzone solo win - Using only the chopper
YouTube: warzone solo win - Using only the chopper
Iemand een potje nu? PSN: heppe01
Ik heb een headset.
Ik heb een headset.
Oh ja daar word ik ook wel gek van hoor. Net ook paar potjes achter elkaar door RPG's gemold.. zou toch wel fijn zijn als RPG meer dmg doet tegen voertuigen dan tegen spelers ergens.. Sommige gebruiken RPG gewoon als primaire wapen en gebruiken niks anders meer. Dat zou ik niet eens meer leuk vinden.I ColoSsuZz I schreef op maandag 13 april 2020 @ 17:48:
[...]
Het is maar hoe 't gebruikt wordt. Wij hadden gisteren bij stadium.. Laatste 15 zaten er 3 verstopt in een hoekje, alle 3 met RPGs..
Heel triest als je zo moet winnen
Die gasten op die berg zaten achter bosjes en rotsen, ik zag ze niet eens met mijn scope. Dus een raket die kant op sturen was de enige oplossing.
Heb nu een hele tijd met de ram7 en p90 gespeeld. Vind de ak47 een heel gaaf machine en zou daar mee willen spelen maar wat is die traag pfff. Welke attachments gebruiken jullie voor de ak47 en is er ook een attachtment om snel te kunnen vuren? Met de ram7 is het aimen schieten en kogels vliegen er meteen uit bij de ak duurt het even voor er iets uit komt.
Wat mij betreft mag die hele RPG eruit en enkel nog vehicle lockon rockets erinTgR_KILLER schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:56:
[...]
Oh ja daar word ik ook wel gek van hoor. Net ook paar potjes achter elkaar door RPG's gemold.. zou toch wel fijn zijn als RPG meer dmg doet tegen voertuigen dan tegen spelers ergens.. Sommige gebruiken RPG gewoon als primaire wapen en gebruiken niks anders meer. Dat zou ik niet eens meer leuk vinden.
Die gasten op die berg zaten achter bosjes en rotsen, ik zag ze niet eens met mijn scope. Dus een raket die kant op sturen was de enige oplossing.
If you can't beat them, join them.TgR_KILLER schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:56:
[...]
Oh ja daar word ik ook wel gek van hoor. Net ook paar potjes achter elkaar door RPG's gemold.. zou toch wel fijn zijn als RPG meer dmg doet tegen voertuigen dan tegen spelers ergens.. Sommige gebruiken RPG gewoon als primaire wapen en gebruiken niks anders meer. Dat zou ik niet eens meer leuk vinden.
Ik of één team maat gebruikt altijd een RPG als tweede wapen. Met name op de ratten die blijven campen in een huis. De andere dragen ook nog 12 kogels waardoor je nooit te kort komt. Zojuist m'n eerste solo win behaald met 11 kills 5k damage zonder RPG te gebruiken!
Moet zeggen dat ik wel eens geraakt word door een RPG maar nooit gedood.
Ik had toen straks 2x dat ik aan RPG dood ging. 1 keer stond een heel team op het dak te campen en gewoon met RPG's te schieten ipv snipers oid.. want ja als je geen skillz hebt moet je iets. en 1 gast in een ander potje kwam van uit een steegje achter auto's dodgend met RPG's schietend op ons af..
Ik gebruik ze in omstandigheden die erom vragen.. maar dit is gewoon nuts.
Ik gebruik ze in omstandigheden die erom vragen.. maar dit is gewoon nuts.
Verwijderd
In Hardcore modus kom je dingen ook veel tegen. Vooral van eigen teamies op mij merk ik.
Vergeet niet dat mensen challenges uit de main game proberen te halen. Als je daarmee ook nog makkelijker kan winnen in Warzone ga je dat veel zien.
Ik ben ondertussen alle 0 attachments en longshots in HC aan het halen. Dat gaat verdomd makkelijk.
Ik ben ondertussen alle 0 attachments en longshots in HC aan het halen. Dat gaat verdomd makkelijk.
We've now issued over 70,000 bans worldwide to protect #Warzone from cheaters. We're continuing to deploy dedicated security updates and work continues on improving in-game reporting. We'll share more details soon. We are watching. We have zero tolerance for cheaters.
— Infinity Ward (@InfinityWard) 13 april 2020
RPG is voor long distance best dodgy, was dus wel een toffe kill om te zien! Wat vooral zou helpen voor de RPG is dat de max ammo op 2 of 3 rockets blijft. Met een ammunition box heb je er geloof ik 8, dat is echt belachelijk veel. Ik moet zeggen dat ik de RPG ook behoorlijk spam want het is toch behoorlijk effectief... Is het overpowered? Dat zeker, maar dat vindt ik ook van wapens met thermal optics en de kracht van voertuigen.TgR_KILLER schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:56:
[...]
Ik denk dat rebuys ook wel een staffel qua prijs mag hebben. Iemand voor de 2e keer terug kopen zou duurder moeten zijn, hetzelfde dan ook voor andere dingen die je koopt. Elke UAV die je koopt wordt per keer 500 dollar duurder oid..
Meer geld voor rebuys is misschien wel een optie ja, wordt het gebalanceerder. Volgens mij heb je max 7 RPG's.. 1 geladen en 6 extra.Blaauw87 schreef op maandag 13 april 2020 @ 23:06:
[...]
RPG is voor long distance best dodgy, was dus wel een toffe kill om te zien! Wat vooral zou helpen voor de RPG is dat de max ammo op 2 of 3 rockets blijft. Met een ammunition box heb je er geloof ik 8, dat is echt belachelijk veel. Ik moet zeggen dat ik de RPG ook behoorlijk spam want het is toch behoorlijk effectief... Is het overpowered? Dat zeker, maar dat vindt ik ook van wapens met thermal optics en de kracht van voertuigen.
Ik denk dat rebuys ook wel een staffel qua prijs mag hebben. Iemand voor de 2e keer terug kopen zou duurder moeten zijn, hetzelfde dan ook voor andere dingen die je koopt. Elke UAV die je koopt wordt per keer 500 dollar duurder oid..
Overigens vind ik de thermal optics wel mee vallen. iig zodra ik mijn loadout heb, ghost en cold blood. Ik had vanavond ergens zon thermal optics vandaan van de grond. Dat werkte dus van geen meter toen ik gaste probeerde af te schieten die al hun loadout hadden, je zag ze slechter dan met een normale scope.
Ik speel tegenwoordig wat vaker solo, want als ik in een quad of in een drie-persoons groep terecht kom, dan willen ze perse ergens dichtbij landen, en dan gaan ze zo snel dood, dat ze ermee kappen...
En dan speel moet ik alsnog alleen spelen...tegen squads. Soms jointed er niemand en ben ik alsnog solo aan het spelen.
En dan speel moet ik alsnog alleen spelen...tegen squads. Soms jointed er niemand en ben ik alsnog solo aan het spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door DeArmeStudent op 13-04-2020 23:59 ]
RPG is best wel overpowered in combinatie met een ammo box en amped perk. Je kan als team 3x7 raketten pompen in een héle korte tijd. Dit doe ik eigenlijk met m'n hele squad. We presteren veel beter sinds we dit onze tactics zijn, in plaats van snipen.
Het is goud voor voertuigen of om campers uit een gebouw te flushen.
Ik merk dat ik zelf ook best vaak ermee kapot gemaakt wordt though. Wat mij betreft zou het wat gebalanceerder zijn door een ammo box slechts 2± rockets te geven in plaats van 6.
Het is goud voor voertuigen of om campers uit een gebouw te flushen.
Ik merk dat ik zelf ook best vaak ermee kapot gemaakt wordt though. Wat mij betreft zou het wat gebalanceerder zijn door een ammo box slechts 2± rockets te geven in plaats van 6.
Deze week nieuwe playlist; shotty snipers in warzone en aankomend weeekend weer dubbel xp en dubbel weapon xp!!
Bron: https://charlieintel.com/...arfare-and-warzone/60183/
Bron: https://charlieintel.com/...arfare-and-warzone/60183/
[ Voor 26% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 14-04-2020 08:59 ]
Gisteravond voor het eerst met wat gasten via Discord samen gespeeld in een Quad-Squad, moet zeggen: dat is toch wel erg leuk.DeArmeStudent schreef op maandag 13 april 2020 @ 23:52:
Ik speel tegenwoordig wat vaker solo, want als ik in een quad of in een drie-persoons groep terecht kom, dan willen ze perse ergens dichtbij landen, en dan gaan ze zo snel dood, dat ze ermee kappen...
Vaak zonder Discord gespeeld en dan met random-dudes. Vaak heb je nog pech als het twee Fransen zijn, dan versta je er niks van en die trekken hun eigen plan. Duitsers kan ik nog wel redelijk verstaan, dus dat gaat nog wel (en ze vinden WWII-grapjes ook nog wel grappig).
Ik heb warzone op de PlayStation, hoe kan ik makkelijk een groep tweakers joinen die aan het spelen is? Is er een regiment? Of hoe kan ik het beste connecten?
https://discord.gg/zBCHtqMAwaken1 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:25:
Ik heb warzone op de PlayStation, hoe kan ik makkelijk een groep tweakers joinen die aan het spelen is? Is er een regiment? Of hoe kan ik het beste connecten?
Elke avond wel een aantal!
AK is mijn main voor Hardcore (instant kill op alle ranges), op core is hij niet echt geweldig voor mijn playstyle, plus dat het een idiote hoeveelheid recoil heeft dus voor longrange is het niet echt te gebruiken.BlackBarryNL schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:24:
Heb nu een hele tijd met de ram7 en p90 gespeeld. Vind de ak47 een heel gaaf machine en zou daar mee willen spelen maar wat is die traag pfff. Welke attachments gebruiken jullie voor de ak47 en is er ook een attachtment om snel te kunnen vuren? Met de ram7 is het aimen schieten en kogels vliegen er meteen uit bij de ak duurt het even voor er iets uit komt.
Speel hem met lightweight supresor - 8,1'' barrel - 1MW laser - skeleton stock - stippeld grip dan heb je best aanvaardbare ADS, recoil is een ander verhaal, maar als je op HC toch maar 1 schot nodig hebt boeit dat niet zo.
Enig idee of ik alle operator skins kan gebruiken in Warzone? Stel ik zou zo'n pack kopen, kan ik die dan ook sowieso gebruiken?
Ik speel COD MW en Warzone, maar heb in Warzone eigenlijk nog nooit andere skins gezien dan de default unlockables.
Ik speel COD MW en Warzone, maar heb in Warzone eigenlijk nog nooit andere skins gezien dan de default unlockables.
Ik speel in Warzone gewoon met mijn geunlockte skins hoor
Ja maar wat voor unlock? als in een gekochte pack?mvds schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:27:
Ik speel in Warzone gewoon met mijn geunlockte skins hoor
Je kan skins die je geunlockt hebt in de spec ops missies gebruiken.crimby schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:28:
[...]
Ja maar wat voor unlock? als in een gekochte pack?
Deze skins zijn verder te "unlocken" door bepaalde missies te voltooien in Warzone of de standaard multiplayer modes geloof ik.
Thanks die heb ik ook nog niet allemaal unlocked, maar ik ben nu op zoek naar de specifieke betaalde bundels. Bv Nikto of een andere pack met een speciale skin.Swaxie schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:48:
[...]
Je kan skins die je geunlockt hebt in de spec ops missies gebruiken.
Deze skins zijn verder te "unlocken" door bepaalde missies te voltooien in Warzone of de standaard multiplayer modes geloof ik.
PS. Ik zie in de PS store een Season 3 gratis bundel voor PS Plus members!!
[ Voor 7% gewijzigd door crimby op 14-04-2020 11:50 ]
Yep, die moet je dan wel als favourite zetten en dan pakt ie die als skin in Warzonecrimby schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:28:
[...]
Ja maar wat voor unlock? als in een gekochte pack?
Perfect! Toch maar eens shoppen dan :-) kijken of er iets leuks tussen zit.mvds schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:58:
[...]
Yep, die moet je dan wel als favourite zetten en dan pakt ie die als skin in Warzone
Kan iemand dit bevestigen? ik dacht dat je deze alleen kon unlocken in de multiplayer.Swaxie schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:48:
[...]
Je kan skins die je geunlockt hebt in de spec ops missies gebruiken.
Voor de PS4 spelers met psplus is er nog een gratis Combat pack

Dit pack bevat:
- Epische Operator-skin voor Wyatt
- Blauwdruk voor episch snipergeweer
- Blauwdruk voor episch pistool
- Episch tactisch mes
- Epische wapenamulet
- Episch geanimeerd visitekaartje
- Zeldzame spray
- 2x wapen-XP-token (60 minuten)
[ Voor 26% gewijzigd door Rappa1985 op 14-04-2020 13:58 ]
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
alles wat je in WZ/plunder doet aan kills, telt gewoon mee voor je skins/challenges enz. zelfs de kills die je eventueel in de "lobby" maakt, zolang je aan de eisen van die bewuste challenge/skin voldoet.Ambition88 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:47:
[...]
Kan iemand dit bevestigen? ik dacht dat je deze alleen kon unlocken in de multiplayer.
[ Voor 42% gewijzigd door teddy270us op 14-04-2020 18:52 ]
Alle camo's die je unlocked hebt voor een specifieke gun kun je op die gun altijd gebruiken. En deze kun je overal unlocken, zolang je de challenge doet die er bij hoort, dus bijvoorbeeld met 5 attachments of while crouching enzovoorts.Ambition88 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:47:
[...]
Kan iemand dit bevestigen? ik dacht dat je deze alleen kon unlocken in de multiplayer.
Het is dus waar
Sinds afgelopen weekend ook begonnen, meteen erg verslavend spel, moet zeggen dat ik niets heb gemerkt qua hackers, volgens mij valt dat op EU servers wel mee (schijnt op Asia servers wel een drama te zijn).
Tellen kills in de lobby mee? Ik heb daar eens een quad gepakt en wat poppetjes overreden. Die telde toen niet mee (of was bugged).teddy270us schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:00:
[...]
alles wat je in WZ/plunder doet aan kills, telt gewoon mee voor je skins/challenges enz. zelfs de kills die je eventueel in de "lobby" maakt, zolang je aan de eisen van die bewuste challenge/skin voldoet.
Anderonderwerp: zijn er mensen hier die het zelfde probleem hebben als ik: dat het niet lukt om de akimbo van Renetti te unlocken? de teller (5x 3 kills maken in verschillende matches) blijft vast steken bij 2 bij mij...
Sinds ik crossplay heb uitgezet moet ik zeggen dat ik in de potten warzone ook beter presteer. Weet niet of het gewoon toeval was of dat ik gewoon vaak door iemand vanuit een PC gekillt werd. Speel zelf PS4Homeland schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:19:
Sinds afgelopen weekend ook begonnen, meteen erg verslavend spel, moet zeggen dat ik niets heb gemerkt qua hackers, volgens mij valt dat op EU servers wel mee (schijnt op Asia servers wel een drama te zijn).
[ Voor 27% gewijzigd door Oxigeon op 14-04-2020 14:57 ]
Yep, tellen gewoon mee. Ook voor wapenskins en attachments enzoOxigeon schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:56:
[...]
Tellen kills in de lobby mee? Ik heb daar eens een quad gepakt en wat poppetjes overreden. Die telde toen niet mee (of was bugged).
Het irriteert me dat ik vaak niet meer zie wat voor gun ik oppak omdat het vaak nu andere versies zijn van een bepaalde gun, is dit makkelijk terug te vinden wat nu wat is?
Ik weet het niet maar ik speel vanaf het begin warzone. Toen zaten er een paar guns in de game. Toen zag je vooral varianten op die guns. Sindsdien zijn er niet veel bijgekomen. Aan de vorm kon je dan zien welke gun het was.donvalentino schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:58:
Het irriteert me dat ik vaak niet meer zie wat voor gun ik oppak omdat het vaak nu andere versies zijn van een bepaalde gun, is dit makkelijk terug te vinden wat nu wat is?
Veel voorbeelden van verschillende guns:
M4a1
Mp7
M13
En dat shitgeweer wat voor mijn gevoel een uur moet laden voordat ik kan schieten welke ik ook vrijwel elke keer laat liggen haha. En zo zitten er nog wel wat meer wapens in maar deze pak ik vrijwel altijd op. En zie je ook wel een beetje aan de vorm welke het is.
Sja @theduke1989, servercapaciteit word ingecalculeerd op een normaallijn, niet op een piekdrukte...
PS4 PSN: Dazzler2120
Update is live. Wederom BR Trio's eruit gehaald om plaats te maken voor die snipers/shotgun mode...
Snap niet zo goed waar ze mee bezig zijn maar goed, voeg lekker modus toe en laat de oude staan.

Snap niet zo goed waar ze mee bezig zijn maar goed, voeg lekker modus toe en laat de oude staan.
Wat een amateurs daar! Die nieuwe modus is dan wel met drie
[ Voor 45% gewijzigd door pina op 14-04-2020 19:37 ]
Serieus?Skinnyice schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:09:
Update is live. Wederom BR Trio's eruit gehaald om plaats te maken voor die snipers/shotgun mode...![]()
De reden dat Trio's er niet in zat omdat servers anders niet snel genoeg vol zouden komen is met die Queue ook wel uit de wereld geholpen.
Wat een schijtbende weer. We zijn nu met zes en moeten gewoon rouleren. Anders hadden we gewoon 2 squads van 3 kunnen doen.
Ik snap het ook gewoon niet. De feedback was toch vanuit de community vrij duidelijk dat trio heel erg gewenst was?!
Ik snap het ook gewoon niet. De feedback was toch vanuit de community vrij duidelijk dat trio heel erg gewenst was?!
Met de basegame deden ze dat ook al. Kneiter irritantSkinnyice schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:09:
Update is live. Wederom BR Trio's eruit gehaald om plaats te maken voor die snipers/shotgun mode...![]()
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.