Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ik ben blij dat Activision CoD:MW Warzone voor iedereen open heeft gegooid. Nooit het spel gekocht want wist niet zeker of mijn systeem het trekt. Blijkbaar wel. Nu ook twee maps van de multiplayer voor een weekend gratis en het schiet lekker weg op een paar jaar oude laptop op een 1440P scherm. :)

Dit mogen bedrijven wel vaker doen. :)

Wat mij ook opvalt is dat ik voornamelijk als PC speler in een lobby zit met console spelers en dat ik als beginnende speler met kop en schouders erboven uit steek qua kills en dat killen ook best makkelijk is. :P Verbaasd me dat ze controller en keyboard+muis spelers bij elkaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Ik kan maar moeilijk een potje vinden jullie ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 22:43:
Ik ben blij dat Activision CoD:MW Warzone voor iedereen open heeft gegooid. Nooit het spel gekocht want wist niet zeker of mijn systeem het trekt. Blijkbaar wel. Nu ook twee maps van de multiplayer voor een weekend gratis en het schiet lekker weg op een paar jaar oude laptop op een 1440P scherm. :)

Wat mij ook opvalt is dat ik voornamelijk als PC speler in een lobby zit met console spelers en dat ik als beginnende speler met kop en schouders erboven uit steek qua kills en dat killen ook best makkelijk is. :P Verbaasd me dat ze controller en keyboard+muis spelers bij elkaar doen.
Een beetje serieuze console speler zet crossplay uit. Je hebt met de casuals die dit weekend een keer spelen te maken en niet weten dat crossplay bestaat. Als je het spel koopt en volgende week speelt ga je wat beter je best moeten doen. :)

@heppe01 duurde bij mij ook langer dan normaal. Zelfs de Rust/Shipment modus duurt lang.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2020 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Denk dat het druk is op de servers vanwege het double XP weekend..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb een klein vraagje wat betreft Warzone. Af en toe krijg ik te horen Enemy UAV activated ofzoiets. Wanneer krijg je deze melding te horen? Als iemand in de directe omgeving zoon ding gebruikt? Of als iemand dat ding ergens op de map gebruikt (indien deze optie dan wordt de UAV echt maar bitter weinig gebruikt)?

Indien het antwoord optie 1 is. Over welke afstand hebben we het dan?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Deze week toch al een paar keer gespeeld en nog steeds 0 multiplayer kills in the tournament league :/

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:04

g0tanks

Moderator CSA
Oxigeon schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 23:57:
(indien deze optie dan wordt de UAV echt maar bitter weinig gebruikt)?
Geen idee wat de range van de notificatie is, maar een UAV is niet heel goedkoop hè. Richting de endgame zie ik ze best vaak gebruik worden, maar in het begin houd je die $4k liever voor een redeploy.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik had tot nu toe de DMR's altijd links laten liggen, maar dat had ik beter niet kunnen doen. :P

[YouTube: COD MW - EBR M14 - Found my new favourite rifle..]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 22:39:
Vraag me af of veel mensen dat doen om 2 keer een loadout te kopen?
Kost toch aardig wat en met dat geld heb ik liever een uav, gas mask en self revive.
Veel zullen het er niet zijn, want meestal is dat niet nodig vanwege het feit dat het spel zelf ook loadout drops geeft. Maar de genen die het doen, zijn mensen die dan wel veel geld verzameld hebben. Een paar keer in solo had ik tegen de 30k bij elkaar, het was maar dat ik ook loadout drop van het spel kreeg, anders had ik ook een 2de gekocht. Als je in trio's bent, kan dat dus ook aardig helpen.

die 2 loudouts drops zijn een handige manier om de "overkill" perk te onzeilen en 2 wapens te hebben terwijl je "ghost" behoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 20:53
RoyPeterse schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 18:53:
[...]

van mij mag er wel vers bloed in de groep. zie veelal dezelfde groep genoten die niet meespelen.
Kunnen we beter de deur open zetten voor mensen die wel mee willen spelen om het doel te halen
Dan meot je @crimby even vragen. Die is de leader.

Blijkbaar kan iedereen die 10 tiers skips krijggen. Ik kan ze alleen niet vinden :S
Als je lvl 100 ben dan neemt hij de 10 skips naar volgend seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:45
chimera2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 09:22:
[...]

Blijkbaar kan iedereen die 10 tiers skips krijggen. Ik kan ze alleen niet vinden :S
[YouTube: Modern Warfare: The SEASON 3 PREVIEW & Final Events... (New Maps, Operator & More)]
Ik ruim af en toe wel op hoor! Ik ben er vanaf aankomende week weer bij :-D

Edit: er zijn weer 2 plekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:45
chimera2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 09:22:
[...]

[YouTube: Modern Warfare: The SEASON 3 PREVIEW & Final Events... (New Maps, Operator & More)]
Ik ben Battle Pass lvl 100 en kan ze ook niet vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

teddy270us schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 08:58:
[...]

Veel zullen het er niet zijn, want meestal is dat niet nodig vanwege het feit dat het spel zelf ook loadout drops geeft. Maar de genen die het doen, zijn mensen die dan wel veel geld verzameld hebben. Een paar keer in solo had ik tegen de 30k bij elkaar, het was maar dat ik ook loadout drop van het spel kreeg, anders had ik ook een 2de gekocht. Als je in trio's bent, kan dat dus ook aardig helpen.

die 2 loudouts drops zijn een handige manier om de "overkill" perk te onzeilen en 2 wapens te hebben terwijl je "ghost" behoudt.
Vaak koop ik ook 2x een load out puur om de overkill te omzeilen inderdaad. Gisteren wat mooie momenten gepakt.

Sinds kort speel ik met de m4a1 en een JOKR. Was eerst niet zoon fan van die JOKR. Maar na een paar keer wat oefenen bevalt me dat ding steeds meer.

Gisteren met dat ding een helikopter gelockt en meteen geschoten. Team wiped. Ook een paar keer geschoten en dat ze dan uit de heli springen. Weer wat geleerd dus...

Keren erna de voertuigen locken en even afwachten wat ze doen. Springen ze eruit of blijven ze zitten. Na een 10 seconden blijven zitten haal ik de trekker over waarna het voertuig ontploft. Mooi als je dan 3 kills maakt.

Gisteren een jeep gelockt waar 3 personen inzaten. Deze rennen eruit en rennen naar een andere auto in het veld. Ik de volgende JOKR alvast verstuurd voordat ze in die nieuwe auto zitten. Weer stappen ze eruit. Blijft die melding in beeld staan of hoe zit dat met zoon ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:45
Wooow toch goed dat ik besloot nog even te spelen, toch weer mooi 10 gratis tiers mee kunnen pakken! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:44
Hmm hebben ze met de laatste update SOLO uit warzone gehaald..

De enige reden voor mijn om uberhaupt Warzone te spelen.

Jammer dan maar weer Ground War

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:31
oldsmelly schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 13:14:
Hmm hebben ze met de laatste update SOLO uit warzone gehaald..

De enige reden voor mijn om uberhaupt Warzone te spelen.

Jammer dan maar weer Ground War
Solo in Warzone staat nu onder playlists. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Mijn autisme kan nog steeds niet met die groene blokjes omgaan. Is daar al een truckje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28
Kenny_026 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 13:32:
Mijn autisme kan nog steeds niet met die groene blokjes omgaan. Is daar al een truckje voor?
Groene blokjes?

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ja nieuwe unlocks van attachments en charms bij wapens

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 13:32:
Er is helaas geen "mark all as read" functie. Je moet echt alle wapens af om de attachments, verfjes, charms en stickers af te gaan :-( En vergeet je cards, quips, sprays, blueprints, horloges en emblems niet :{

Ik vind het ook heel irritant. In andere CoDs kon dat namelijk wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 04-04-2020 14:17 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Kenny_026 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 14:00:
[...]

Ja nieuwe unlocks van attachments en charms bij wapens
Oh die dingen, ik heb er niet zoveel last van.. ik heb alles gewoon een keer aangeklikt.. speel voornamelijk met mijn M4 en plunder dus speel niet zoveel meer vrij haha.

Maar ik kan er ook niet tegen nee, al die shit moet uit zijn xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:23

thijsco19

KTM 990 SMT

Net weer een paar filmpjes zitten kijken en daarin zag ik de map euphrates bridge voorbij komen.

In de tiental potjes die ik inmiddels gedaan heb is deze map, en nog een aantal, nog nooit voorbij gekomen?
Heb de meest standaard game modes aanstaan welke beschikbaar zijn in deze map.

Mis ik ergens een instelling?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:23
thijsco19 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:33:
Net weer een paar filmpjes zitten kijken en daarin zag ik de map euphrates bridge voorbij komen.

In de tiental potjes die ik inmiddels gedaan heb is deze map, en nog een aantal, nog nooit voorbij gekomen?
Heb de meest standaard game modes aanstaan welke beschikbaar zijn in deze map.

Mis ik ergens een instelling?
Dat is een 10vs10 map. Dus je moet de juiste playlist hiervoor aanduiden om deze te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik snap al die andere M4 setups die mensen gebruiken.. dit weekend is MP ook beschikbaar voor gratis spelers dus paar potjes geprobeerd, je krijgt gewoon random een game mode toegekend ofzo.. Maar mijn warzone spec werkt daar echt niet op die kleine maps haha. Dus er vlug maar 1 gemaakt met no stock, reflex sight en allemaal dingen voor vlugge aim en movement. Dat werkte op zich best wel lekker, maar toch niet helemaal mijn ding, gaat zo super snel.

Paar ok potjes BR gespeeld. 1x 2de geworden.. de rest ging wat minder. Net uber dom allemaal net een loadout gehaald. maar omdat er zo enorm veel mensen dood waren ging de cirkel meteen enorm klein dus het gas super snel. Je kon er niet meer uit lopen en we zaten niet op te letten :/. Dus met veel geld en een complete loadout helemaal dood aan de rand van de map. Zo dom xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Ik heb een 3e man nodig voor warzone, wil iemand joinen?

OllyNL#2045

[ Voor 20% gewijzigd door OllyNL op 04-04-2020 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vrijdag schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 14:15:
[...]

Er is helaas geen "mark all as read" functie. Je moet echt alle wapens af om de attachments, verfjes, charms en stickers af te gaan :-( En vergeet je cards, quips, sprays, blueprints, horloges en emblems niet :{

Ik vind het ook heel irritant. In andere CoDs kon dat namelijk wel.
Inderdaad ene optie Mark all as read zou perfect zijn. Ik irriteer me ook mateloos aan die groene blokjes. Zeker nu met warzone als je in een pot wordt gedropt en je rankt een wapen naar level 3 ofzo. Allee. Voeg dinsdag even die knop toe :P

Edit: 1 ding snap ik wel niet. Hoezo kan ik mijn m4 naar level 71 ranken en mijn mp7 maar max level 54. Hoezo is dit eigenlijk niet voor elke wapen gelijk?

Verder merk ik wel dat ik bij de mp7 de camouflage al flink heb geunlockt. Al ga ik wel merken dat de longshots een probleem gaan worden. Heeft iemand tips daarvoor?

[ Voor 20% gewijzigd door Oxigeon op 05-04-2020 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Oxigeon schreef op zondag 5 april 2020 @ 00:14:
[...]
Verder merk ik wel dat ik bij de mp7 de camouflage al flink heb geunlockt. Al ga ik wel merken dat de longshots een probleem gaan worden. Heeft iemand tips daarvoor?
Stopping power field upgrade gebruiken, werkt ook bij shotguns voor longshot kills voor mij. Verder is het gewoon een grind om die te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Paul-G schreef op zondag 5 april 2020 @ 09:45:
[...]

Stopping power field upgrade gebruiken, werkt ook bij shotguns voor longshot kills voor mij. Verder is het gewoon een grind om die te unlocken.
Na mijn opmerking hier heb ik even gegoogeld. Schijnt dat ik de hardcore modus in moet duiken met een scope op de mp7. Dat zou de snelste manier zijn. Verder zal de no attachments ook wel even werk zijn omdat ik zo gewent ben geraakt aan de attachments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op zondag 5 april 2020 @ 09:49:
[...]

Na mijn opmerking hier heb ik even gegoogeld. Schijnt dat ik de hardcore modus in moet duiken met een scope op de mp7. Dat zou de snelste manier zijn. Verder zal de no attachments ook wel even werk zijn omdat ik zo gewent ben geraakt aan de attachments
No attachments haal ik altijd in Shipment. Het is niet alsof je daar hoeft te mikken of vaak hoeft te herladen. :) (Niet dat ik ook maar 1 gouden camo heb. 3000 kills met de famas en nog 19 longshots te gaan.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op zondag 5 april 2020 @ 10:06:
[...]

No attachments haal ik altijd in Shipment. Het is niet alsof je daar hoeft te mikken of vaak hoeft te herladen. :) (Niet dat ik ook maar 1 gouden camo heb. 3000 kills met de famas en nog 19 longshots te gaan.)
Dat zou er inderdaad de beste map voor zijn. Maar meestal als ik die map wil tegenkomen dan komt hij niet tevoorschijn. Want je kan nergens op map selecteren toch?

Een map waar ik Echt een hekel aan heb is die Azure Cave. Die mogen ze er voor mij echt wel uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op zondag 5 april 2020 @ 10:19:
[...]

Dat zou er inderdaad de beste map voor zijn. Maar meestal als ik die map wil tegenkomen dan komt hij niet tevoorschijn. Want je kan nergens op map selecteren toch?

Een map waar ik Echt een hekel aan heb is die Azure Cave. Die mogen ze er voor mij echt wel uithalen.
Er zijn vaak zat shipment playlists toch? Nu heb je Rust/Shipment moshpit.

Die Cave map vind ik best OK als beide teams voor de objective gaan. Als iedereen gaat campen vind ik het verschrikkelijk. En ik ben er nog steeds niet achter wat 'enemy at the cave entrance' betekent. Net zo een top call-out als enemy at the shipping container in Shipment. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2020 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Anya Palace echt volkomen kut. Veel te groot maar ondanks de grootte een aantal te makkelijke chokepoints.

Alleen in ground war heeft die map bestaansrecht. Als ze het nou in twee delen hadden opgesplitst, het paleis en de sloppenwijk, dan was het nog leuk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:26
Is er een groep oid om samen mee warzone te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:03
Vrijdag schreef op zondag 5 april 2020 @ 10:34:
Ik vind Anya Palace echt volkomen kut. Veel te groot maar ondanks de grootte een aantal te makkelijke chokepoints.

Alleen in ground war heeft die map bestaansrecht. Als ze het nou in twee delen hadden opgesplitst, het paleis en de sloppenwijk, dan was het nog leuk.
Qua mapdesign is het bij MW gewoon kut. Mw1, mw2 en blops1 waren de goeie tijden.
Het is blijkbaar moeilijk om nieuwe en goede te ontwerpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Even googlen op mp7 loadout zijn meta classes waaronder een m4a1 dat je bijna geen recoil hebt waardoor longe range ook wat makkelijker word
Oxigeon schreef op zondag 5 april 2020 @ 00:14:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Vraagje:
Ik wil de ribbons halen en moet 25 kills met APC turret.
Is dat de tank zelf of het geschut op een tank?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op zondag 5 april 2020 @ 14:05:
Vraagje:
Ik wil de ribbons halen en moet 25 kills met APC turret.
Is dat de tank zelf of het geschut op een tank?
Die op het dak. Dus je moet net mazzel hebben dat er plek is :P

Hoewel het volgens mij ook werkt met je LAV die je kan inzetten als killstreak (in de grotere mappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Vrijdag schreef op zondag 5 april 2020 @ 14:09:
[...]

Die op het dak. Dus je moet net mazzel hebben dat er plek is :P

Hoewel het volgens mij ook werkt met je LAV die je kan inzetten als killstreak (in de grotere mappen)
Oh daar heb ik net meerdere kills mee gemaakt. En sta nog steeds op 1/25. Zal toch niet weer bugged zijn net zoals seizoen 1 hè.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bij ons is er altijd wel iemand waar de Daily’s/missies/battle pass niets registreert. Vandaag lijk ik de joker te zijn.

Meer mensen daar last van? Wij hebben nog niet echt een oplossing gevonden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Nog steeds geen 10 tier skip in de store in MW op de PS4... blijft vreemd

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
In dit gratis MP weekend samen met double XP maar net even een potje of 6 MP gedaan. Wel beetje van allerlei random matches en modes maar op zich wel leuk. Begonnen met de GRAU een beetje te levelen, Begon op level 1 nu is ie 26 haha. ging ook best wel ok al is MP toch wel heel anders dan Warzone..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wSuYsfy1wGVosf4uNn1EiFLZeXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FkGMBfRdzINM3xvnanPDo3Hv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op zondag 5 april 2020 @ 14:15:
[...]

Oh daar heb ik net meerdere kills mee gemaakt. En sta nog steeds op 1/25. Zal toch niet weer bugged zijn net zoals seizoen 1 hè.
Hmm, of ben ik nu in de war met een andere challenge? Ik dacht dat die LAV namelijk ook telde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Haal de meeste long shots met smg's op rust tegenwoordig.
Heb je net lange stukken voor longshots.
Ook eventueel een thermal + met smokes werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:38:
[...]

Dat is een 10vs10 map. Dus je moet de juiste playlist hiervoor aanduiden om deze te krijgen
De TDM 10v10? Die staat aangevinkt.
Zal wel even alles uit vinken behalve die TDM 10v10, eens zien of ik hem dan tegenkom.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op zondag 5 april 2020 @ 10:06:
[...]

Hardcore spelen voor alle longshots. Heb je zo binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolverine9000 schreef op zondag 5 april 2020 @ 20:16:
[...]

Hardcore spelen voor alle longshots. Heb je zo binnen
Yep, thanks voor de tip! Ben niet heel erg gebrand op camos maar zal het wel een keer proberen. HC vond ik in eerdere delen wel tof ik ben alleen bang dat het in deze iets te campy is voor mijn plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:01
Donstil schreef op zondag 5 april 2020 @ 14:44:
Bij ons is er altijd wel iemand waar de Daily’s/missies/battle pass niets registreert. Vandaag lijk ik de joker te zijn.

Meer mensen daar last van? Wij hebben nog niet echt een oplossing gevonden.
Bij wordt de XP niet geregistreerd, sinds vanmiddag.

Gelukkig niet de enigste.

[ Voor 13% gewijzigd door Buizerd__NL op 05-04-2020 21:07 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Buizerd__NL schreef op zondag 5 april 2020 @ 21:01:
[...]

Bij wordt de XP niet geregistreerd, sinds vanmiddag
Aah ja ook heel irritant.
Over XP gesproken. Ik start elke keer als ik de game opstart op Level 1 8)7

En dan krijg ik na een pot net zoveel XP als ik had voor al mijn levens+wat ik die pot verdient heb 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:18
tukkEEEr schreef op zondag 5 april 2020 @ 12:18:
Even googlen op mp7 loadout zijn meta classes waaronder een m4a1 dat je bijna geen recoil hebt waardoor longe range ook wat makkelijker word

[...]
Post hem maar als je hem gevonden hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gebruik ik een killstreak (ps4)
Ik druk naar rechts dan draai ik op een killstreak maar hoe daadwerkelijk los telatem op mn tegenstander?

Andere vraag ik gebruik 1 gun kilo 141 redelijk war upgrades. Als ik bij m4a1 kies begin ik dan weer als basis. Moet ik dan tig potjes knallen voor dat ik wat leuke gadgets voor deze gun heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 5 april 2020 @ 23:10:
Ik druk naar rechts dan draai ik op een killstreak maar hoe daadwerkelijk los telatem op mn tegenstander?

Andere vraag ik gebruik 1 gun kilo 141 redelijk war upgrades. Als ik bij m4a1 kies begin ik dan weer als basis. Moet ik dan tig potjes knallen voor dat ik wat leuke gadgets voor deze gun heb?
Killstreak werkt met 1 keer naar rechts als je er eentje hebt. Als je er meerdere hebt moet je nadat je naar rechts hebt gedrukt nogmaals de dpad gebruiken (in de richting van de streak die je in wilt zetten).

Gun levels zijn per gun. Dus ja, opnieuw levelen voor attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op zondag 5 april 2020 @ 23:10:

Ligt eraan welke killstreak je hebt. Een uav druk je op rechterpijltje en die doet het automatisch. Heb je een raket ofzo dan ga je naar een view waar je de raket ziet.

Antwoord op je andere vraag: elke gun moet apart geleveld worden. Maw. Elke gun start bij level 1 en moet je apart omhoog werken. Tig potjes knallen valt wel mee.

Met de volledige versie rol je eventjes de multiplayer in en in een pot of 5 ben je toch al aardig wat levels omhoog mits het goed gaat. Als je het alleen met warzone moet doen duurt het uiteraard wat langer omdat je daar gewoonweg minder kills/xp pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Laatst online: 22-03-2024
Jenzo schreef op zondag 5 april 2020 @ 15:15:
Nog steeds geen 10 tier skip in de store in MW op de PS4... blijft vreemd
Voor mij op PC ook niet gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb hem wel gehad iig... Moet nog 1 game spelen voor game pass lvl 100 :-) Dus vanavond maar even behalen.
Vind het een vet spel, enige wat het voor mij nog beter zou maken is de removal van loadouts, en meer een lootsysteem zoals PubG maken (Dus random scopes vinden, random guns, eigen gun kan je ingame samen stellen).
Maar heeft beiden zo hun charme.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Helicopters _/-\o_

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dazzler2120 schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:23:
Ik heb hem wel gehad iig... Moet nog 1 game spelen voor game pass lvl 100 :-) Dus vanavond maar even behalen.
Vind het een vet spel, enige wat het voor mij nog beter zou maken is de removal van loadouts, en meer een lootsysteem zoals PubG maken (Dus random scopes vinden, random guns, eigen gun kan je ingame samen stellen).
Maar heeft beiden zo hun charme.
Dat vind ik juist wat deze game goed voor elkaar heeft, dat lootsysteem. PUBG is daardoor (vind ik) erg traag en veel looten. Deze game is juist heerlijk fast paced, mede hierdoor. (heeft fortnite toch iets goed gebracht :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Door Warzone kom je in MP alleen maar full "clans" tegen. Matchmaking kan dus toch slechter...hele dag alleen maar Arklov Peak en potjes die al begonnen zijn. Iets met map rotatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Laatst online: 17-09 14:11
polopolo150 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 22:43:

I had precies hetzelfde, was bang dat de game toch niet zou lopen op mijn oude i7 930 met een GTX970. Maar als ik de instellingen op laag zet is het prima te doen al ziet het er allemaal niet zo spectaculair uit als ik graag zou willen.

Zit te twijfelen om de game misschien toch nog te kopen, al vindt ik wel dat er verdacht veel cheaters spelen. Ik heb potjes waar ik makkelijk bovenaan eindig en mij afvraag of ze het spel überhaupt snappen en andere potjes wordt ik elke seconde afgeschoten op de meest belachelijke manieren. Men schiet al voordat je ergens de hoek om komt en dan ook nog met silcence steps aan.

Ben nog een beetje aan het twijfelen op dit moment, jammer genoeg zakt de prijs niet bepaald al hebben ze nu wel een aanbieding..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Het toont vooral hoe OP die dingen zijn. Ik vind het zelf nogal een toxic manier van spelen die de lol snel van het spel afhaalt. Zeker in solo modus wordt ik gek van de trucks en heli's.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:03
miicker schreef op maandag 6 april 2020 @ 20:26:
[...]

Het toont vooral hoe OP die dingen zijn. Ik vind het zelf nogal een toxic manier van spelen die de lol snel van het spel afhaalt. Zeker in solo modus wordt ik gek van de trucks en heli's.
Gewoon altijd met een RPG als secondary lopen. Vorige week in solo, 3 trucks in de één na laatste cirkel de lucht in geknald oOo . Helaas uiteindelijk 3e geworden, maar die 3 trucks gaf wel voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Heeft iemand een idee hoe ik in godsnaam die weekly challenges kan completen. Ik heb nu al meerdere potjes gewonnen met 2 legendary wapens als loadout, maar ik zit nogsteeds op 1 kill volgens de weekly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand idee wat dit voor XP bonus is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ul_WfZbwZBFO1HgxoiDQQAyiTQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lSGTwfB5RGRma7ocrrffnj45.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:47:
Iemand idee wat dit voor XP bonus is?

[Afbeelding]
XP tokens die je unlocked via tiers of single player.

Zijn het btw niet waard aangezien ze doorlopen als je in het menu bent...zonde dus.

Die 10% bonus krijg je als je battle pass hebt volgens mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Ari Gold op 06-04-2020 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ari Gold schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:16:
[...]

XP tokens die je unlocked via tiers of single player.

Zijn het btw niet waard aangezien ze doorlopen als je in het menu bent...zonde dus.

Die 10% bonus krijg je als je battle pass hebt volgens mij.
Nee ik bedoelde die blauwe eigenlijk. Die andere zijn van DubbelXP Weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:25:
[...]

Nee ik bedoelde die blauwe eigenlijk. Die andere zijn van DubbelXP Weekend.
Ja, dat is een XP token. Met L3 kan je zien welke je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ari Gold schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:28:
[...]

Ik wil je niet tegenspreken maar dit lijkt wat anders, die zijn allemaal vierkant/een ruit.

Had ook niets gestart.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 06-04-2020 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ari Gold schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:28:
[...]

Klopt niet, deze is als je in een regiment zit en het happy hour bezig is. Dan krijg je een uur lang dubbel xp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:41:
[...]

Ik wil je niet tegenspreken maar dit lijkt wat anders, die zijn allemaal vierkant/een ruit.

Had ook niets gestart.
Je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Laatste 10 potjes plunder wordt ik nooit meer met anderen in een clan gestopt. Ben redelijk goed in plunder en ook alleen kom ik meestal wel in de top 3 terecht. Echter om te winnen is het handiger om met 3 personen samen te spelen. Enig idee hoe dit komt? Anderen ook ervaring mee?

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Laatst online: 13-09 13:16
Donstil schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:41:
[...]

Had ook niets gestart.
Is van je happy hour omdat je in een regiment zit

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
worldfastest schreef op maandag 6 april 2020 @ 23:05:
Laatste 10 potjes plunder wordt ik nooit meer met anderen in een clan gestopt. Ben redelijk goed in plunder en ook alleen kom ik meestal wel in de top 3 terecht. Echter om te winnen is het handiger om met 3 personen samen te spelen. Enig idee hoe dit komt? Anderen ook ervaring mee?
Ja gebeurt soms, ik ga dan altijd uit de lobby voordat de game start en zoek opnieuw in de hoop dan wel teamgenoten te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Chelseamarre123 schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:45:
[...]

Klopt niet, deze is als je in een regiment zit en het happy hour bezig is. Dan krijg je een uur lang dubbel xp
Ik heb altijd het idee dat de dubbel xp alleen maar telt als het potje is agelopen. Of is hij meteen bij elke kill al dubbel xp?

Dit betekent dan dat je beter gewoon multiplayer kan doen ipv warzone omdat je gewoon veel meer potjes multiplayer kan spelen ipv 2 potjes warzone in dat uur tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-09 14:25
Oxigeon schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 06:43:
[...]

Dit betekent dan dat je beter gewoon multiplayer kan doen ipv warzone omdat je gewoon veel meer potjes multiplayer kan spelen ipv 2 potjes warzone in dat uur tijd
Klopt ja, als je snel levels omhoog wilt kun je beter Multiplayer spelen. Dit weekend mooi kunnen profiteren van het gratis weekend. Heel wat camo’s vrij kunnen spelen voor de M4a1z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Laatst online: 11-09 08:14
Misschien is hij ingesteld op "don't fill"? Ik meen links onder in je scherm voordat je het potjes start.

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
miicker schreef op maandag 6 april 2020 @ 20:26:
[...]

Dan maak je toch gewoon een loadout met een JOKR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik heb exact hetzelfde alleen dan in battle royale. Als ik met een kameraad speel zitten we elk potjes met zn tweeen in het spel terwijl de "fill squad/group" optie gewoon aanstaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
I ColoSsuZz I schreef op maandag 6 april 2020 @ 23:22:
[...]

Is van je happy hour omdat je in een regiment zit
Aah cool dat is het ja. Ik zit in een regiment maar was dat al glad vergeten. Ze blijken 21:00-22:00 happy hour te hebben. (Precies wanneer ik speel dus dat komt goed uit)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
biggydeen2 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:34:
[...]

Dan maak je toch gewoon een loadout met een JOKR?
Dat zou dan ten koste gaan van mijn AX-50 die ik juist hard nodig heb :p

Heb trouwens afgelopen weekend mijn eerste solo win te pakken :D
Gister weer samen met een vriend een win in de normale battle royale. Totale win teller staat nu op 9. Ik heb in totaal 4 potjes plunder gespeeld en die ook 1 keer gewonnen, maar dat vind ik toch een minder leuke modus.

Ik heb nu over het algemeen een speel strategie waarmee ik meestal wel top 10 eindig en het volhoud tot meestal minimaal iets voor de laatste cirkel. Alhoewel je voornamelijk in het begin van het spel wat geluk nodig hebt, heb ik toch wat tips genoteerd die ik zelf hanteer, misschien voor meer mensen interessant:
- Land nooit te dicht langs de linie waar het vliegtuig overheen vliegt, daar landen vaak veel te veel mensen wat zorgt voor een vroege confrontatie met verschillende teams. Als je het wint is het leuk, maar vaak (zeker als je met randoms speelt) is het een gegarandeerde loss.
- Land op plaatsen waar geen benaming bij staat. Je hebt op de map plaatsen dichtbij met een naam aangemerkt gebied, vaak met weinig huisjes, maar vaak genoeg loot, zeker in solo modus.
- Land indien mogelijk in eerste instantie buiten de cirkel, maar wel in de buurt van een recon missie.
- Zorg dat je zo snel mogelijk wapens hebt die je fijn vind, bijvoorbeeld een M13 met een RPG of sniper.
- Tip: als je in een gebied start met meer mensen is dit meestal een gegarandeerde kill: pak een shotgun, ga een huis binnen waar een kist staat, doe de deur weer dicht zodat het lijkt alsof het huis nog niet geloot is, ga naast de kist zitten en wacht :)

Als je wat loot (en dus geld) hebt verzameld, dan kun je kiezen wat je gaat doen: een recon missie of een buy station opzoeken. Mij valt de laatste tijd op dat buy stations in de eerste fase van het spel vaak relatief veilig zijn. Daarna zitten er vaak mensen bij te campen en je op te wachten. Nu een load-out drop duurder is geworden kies ik er zelf vaak voor om de gratis drop af te wachten. Echter heb ik 2 warzone loadouts, en het liefst wil ik ze beide hebben. Ik heb 1 loadout met overkill, die pak ik als eerst (daarnaast zit er cold blodded op en spotter). Daar zit een M13 (of M4) in en een AX-50. Als ik dan genoeg geld heb voor een tweede drop, of er komt een tweede gratis drop dan pak ik mijn 2e load-out. Die is in principe hetzelfde, maar heeft ghost i.p.v. overkill. Ik wissel dan mijn secundairy meteen met mijn zojuist gedropte AX-50, zodat ik dezelfde load-out heb, alleen dan met ghost. Mocht ik in de beginfase een goede sniper vinden pak ik vaak meteen mijn eerste load-out. Ik merk dat met name in solo ghost een must is. Iedereen gebruikt daar UAV's. Ook in de normale BR is het echt goed om te hebben omdat daar veel mensen gebruik maken van een heartbeat sensor.

Wat ik meestal koop is een self-revive (ookal komt het niet heel vaak voor dat ik hem ook daadwerkelijk kan gebruiken). Daarnaast zorg ik dat ik 5 spare armor plates heb en een gasmasker. Als ik dan nog geld overheb koop ik er een UAV bij. Na het kopen ga ik door met recon missies. Liefst zo veel mogelijk, maar ik ontwijk hierbij wel het liefst drukke gebieden zoals downtown. Vaak zorg ik ervoor dat ik ongeveer de voorlaatste cirkel kan zien d.m.v. recon missies. Als je dat bereikt hebt kun je eventueel een buy station opzoeken en de eerder genoemde zaken aanvullen. Een munitions box kan ook erg handig zijn.

Als er minder dan 10 mensen inzitten is het handig een UAV te activeren, zeker als er dan nog mensen zijn zonder ghost. Sowieso is het handig om te letten op hoeveel mensen (en hoeveel teams) er nog zijn, zeker in de laatste cirkel. Vaak kun je dan goed uitrekenen of je nog tegen grote teams aan het vechten bent of mensen die alleen zijn overgebleven.

Als ik met anderen speel zorg ik er daarnaast ook vaak voor dat ik minimaal 3K op zak heb, zodat ik niet heel lang hoef te looten mocht er een teamgenoot teruggekocht moeten worden.

Ik weet het, lange post, maar hoop dat jullie er iets aan hebben :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
miicker schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:29:
[...]

Ik heb nu over het algemeen een speel strategie waarmee ik meestal wel top 10 eindig en het volhoud tot meestal minimaal iets voor de laatste cirkel. Alhoewel je voornamelijk in het begin van het spel wat geluk nodig hebt, heb ik toch wat tips genoteerd die ik zelf hanteer, misschien voor meer mensen interessant:
- Land nooit te dicht langs de linie waar het vliegtuig overheen vliegt, daar landen vaak veel te veel mensen wat zorgt voor een vroege confrontatie met verschillende teams. Als je het wint is het leuk, maar vaak (zeker als je met randoms speelt) is het een gegarandeerde loss.
- Land op plaatsen waar geen benaming bij staat. Je hebt op de map plaatsen dichtbij met een naam aangemerkt gebied, vaak met weinig huisjes, maar vaak genoeg loot, zeker in solo modus.
- Land indien mogelijk in eerste instantie buiten de cirkel, maar wel in de buurt van een recon missie.
- Zorg dat je zo snel mogelijk wapens hebt die je fijn vind, bijvoorbeeld een M13 met een RPG of sniper.
- Tip: als je in een gebied start met meer mensen is dit meestal een gegarandeerde kill: pak een shotgun, ga een huis binnen waar een kist staat, doe de deur weer dicht zodat het lijkt alsof het huis nog niet geloot is, ga naast de kist zitten en wacht :)
Ik heb het hele verhaal nog niet eens gelezen, maar dit bovenstaande is wel echt zwaar kansloos.. |:(
Tegenwoordig is het steeds meer Camp of Duty..

[ Voor 11% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 07-04-2020 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:32:
[...]

Ik heb het hele verhaal nog niet eens gelezen, maar dit bovenstaande is wel echt zwaar kansloos.. |:(
Tegenwoordig is het steeds meer Camp of Duty..
Het gaat over Warzone...daar heb ik in ieder geval niet het idee dat het een campfestijn is. De normale mp paar keer gespeeld maar dat is wel een grote kampeerboerderij.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
P.E.No.1 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:50:
[...]

Het gaat over Warzone...daar heb ik in ieder geval niet het idee dat het een campfestijn is. De normale mp paar keer gespeeld maar dat is wel een grote kampeerboerderij.
Zeker nog geen BR Solo gespeeld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:10:
[...]

Zeker nog geen BR Solo gespeeld? :+
Jawel, niet zo heel vaak maar nog nooit door een sniper gekilled geweest.

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
P.E.No.1 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:12:
[...]

Jawel, niet zo heel vaak maar nog nooit door een sniper gekilled geweest.
Ik heb het ook niet over snipers, maar over die irritante kampeerders die met ghost en heartbeat in een wc/badkamer zitten te wachten |:( of bij kistjes etc..

[ Voor 3% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 07-04-2020 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:14:
[...]

Ik heb het ook niet over snipers, maar over die irritante kampeerders die met ghost en heartbeat in een wc/badkamer zitten te wachten |:( of bij kistjes etc..
Maar is dat niet zoals een Battle Royale gespeeld moet worden. Afwachtend, overleven, om te winnen.

Ik speel iedere avond met een vriend en wonder boven wonder hebben we met zijn 2e nog geen enkele keer victory behaald. Al heel vaak heel dichtbij geweest, maar op het eind missen we vaak het geduld. We zitten ook wel eens op een dak, te wachten totdat de cirkel verplaatst. Als ik dan goed zit en ik heb een goede loadout, waarom dan nog verplaatsen?

De echte campers die naast kistjes zitten ben ik gelukkig nog niet tegengekomen. Vaak is het einde verhaal als een team van 3 ergens zit, dan ben je met 2 man toch echt vaak kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
JoostRAW18 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:34:
[...]

Maar is dat niet zoals een Battle Royale gespeeld moet worden. Afwachtend, overleven, om te winnen.

Ik speel iedere avond met een vriend en wonder boven wonder hebben we met zijn 2e nog geen enkele keer victory behaald. Al heel vaak heel dichtbij geweest, maar op het eind missen we vaak het geduld. We zitten ook wel eens op een dak, te wachten totdat de cirkel verplaatst. Als ik dan goed zit en ik heb een goede loadout, waarom dan nog verplaatsen?

De echte campers die naast kistjes zitten ben ik gelukkig nog niet tegengekomen. Vaak is het einde verhaal als een team van 3 ergens zit, dan ben je met 2 man toch echt vaak kansloos.
Er is ook niks mis met voorzichtig en afwachten spelen. Dat hoort er, zeker tegen het einde, bij. Ik heb het nu over die personen die (halve) game stil zitten met ghost en heartbeat wachtende tot iemand hun voorbij loopt.. En ja zo zijn er heel wat, vooral in BR Solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:38
Vraagje, ik zit te denken om de Battlepas nog even snel te halen. Ben ver genoeg om voldoende punten te krijgen voor het nieuwe seizoen en dan heb ik de extras van dit seizoen. Ik heb dan alleen nog wel de 10 gratis tiers nodig. Krijg ik deze nog als ik de Battlepas nu aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 20:53
Ananas_NL schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:41:
Vraagje, ik zit te denken om de Battlepas nog even snel te halen. Ben ver genoeg om voldoende punten te krijgen voor het nieuwe seizoen en dan heb ik de extras van dit seizoen. Ik heb dan alleen nog wel de 10 gratis tiers nodig. Krijg ik deze nog als ik de Battlepas nu aanschaf?
zonde om hem nu nog te kopen als donderdag de nieuwe komt.
Er is nog een bug dat niet iedereen die 10tier skip krijgt.
Volgens mij moet je wel aardig ver gaan om de volgende batlepas eruit te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Ananas_NL schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:41:
Er is niemand die dat weet momenteel, het is erg stil vanuit IW...

https://www.reddit.com/r/...nt_have_my_10_tier_skips/

Wel krijg je sowieso genoeg cod points vanuit de battlepass terug om de volgende er van te kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 07-04-2020 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoostRAW18
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:37:
[...]

Er is ook niks mis met voorzichtig en afwachten spelen. Dat hoort er, zeker tegen het einde, bij. Ik heb het nu over die personen die (halve) game stil zitten met ghost en heartbeat wachtende tot iemand hun voorbij loopt.. En ja zo zijn er heel wat, vooral in BR Solo.
Klopt, terwijl dat in Solo juist niet nodig is. Daar kun je de meeste 1 op 1 gunfights wel winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:37:
[...]

Tja, ieder z'n speelstijl natuurlijk. 't is dan maar net wat je leuks vind in een game, ga je voor uitsluitend voor de kills no matter what (dus ook als je 'tactisch afwacht' in een huisje) of wil je gewoon een leuke pot spelen, met wat actie (waar in het afwachten in een huisje tot er iemand binnen stormt persoonlijk niet onder schaar) en wat kills.

Wij (met ons vast game groepje) spelen toch wel wat actiever, doen wat contracts (circle peak en scavenger) , als we dan.. zeg 8ste worden met wat kills en de nodige actie kan het toch een leuke pot geweest zijn..

Voor die campers; je zou eens kunnen kijken naar een (solo) loadout met snapshot grenade, of gewoon standaard die dingen oppakken. Gooi die een huisje in als je denk dat er iemand in zit.. dan zie je ze wel zitten..

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wat ik ook vaak gebruik is om niet als een gek te beginnen lopen als de cirkel kleiner word maar meer met het einde van de cirkel mee opschuift. Zo voorkom je toch vaak dat je in de rug geschoten word, zeker in het eindspel vind ik dit zeer handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:24:
Wat ik ook vaak gebruik is om niet als een gek te beginnen lopen als de cirkel kleiner word maar meer met het einde van de cirkel mee opschuift. Zo voorkom je toch vaak dat je in de rug geschoten word, zeker in het eindspel vind ik dit zeer handig.
Wat wel weer het volgende nadeel met zich mee brengt: Spelers zoals ik wachten spelers zoals jou op zodat jij met de extra stress zit dat je de cirkel nog in moet en je tegelijkertijd onder vuur ligt door mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:38
chimera2 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:45:
[...]

zonde om hem nu nog te kopen als donderdag de nieuwe komt.
Er is nog een bug dat niet iedereen die 10tier skip krijgt.
Volgens mij moet je wel aardig ver gaan om de volgende batlepas eruit te halen.
Is het niet zo dat waar je nu bent in de tiers je dit allemaal ontgrendeld?
Maar die bug is inderdaad wel iets wat mij tegenhoudt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:51
Ananas_NL schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:37:
[...]

Is het niet zo dat waar je nu bent in de tiers je dit allemaal ontgrendeld?
Maar die bug is inderdaad wel iets wat mij tegenhoudt...
Jawel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ben toch eigenlijk stiekem wel benieuwd wanneer nu het volgende seizoen start... is dat nu vanavond? Of morgen of donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Oxigeon schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:03:
Ben toch eigenlijk stiekem wel benieuwd wanneer nu het volgende seizoen start... is dat nu vanavond? Of morgen of donderdag?
Volgens mij verloopt hij vandaag toch? Dan zou vanavond meest logisch zijn (meteen als seizoen 2 eindigt)

(als zie ik een hoop berichten dat het vanaf 8 april begint)

[ Voor 8% gewijzigd door donvalentino op 07-04-2020 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Volgens de geruchten start volgens mij morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
8/4 heeft het cod twitter account getweet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:03:
Volgens mij woensdag avond, ergens tussen zeven en acht.

Gisteren stond er nog 1day11 hours op de teller.

Pagina: 1 ... 69 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.