Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:47
dindr schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:05:
[...]

De battle pass is prima in elkaar gezet en biedt geen enkel voordeel. De store on the other hand... Ik heb een keer een volle groepje, zes man gehad die allen de Cerise Scar en Cerulean Kilo hadden in Azhir Cave, nou je weet niet wat je meemaakt in de grot, alle tracers, lichtshow! Blind!
Dat laatste lijkt me ook best grappig :+ en dan het liefst in Azhir Cave (Night) 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
xoniq schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:00:
[...]

Maar die wapens zijn ook free tiers, dus die kan je gewoon vrijspelen, (Grau is een fijn wapen trouwens). Ik dacht dat die tracers gewoon in het pack zaten, maar dus nog een extra aanschaf (24 euro ongeveer?)
Ha, daar (free tier) had ik dan weer niet naar gekeken ;)
Nope, die zit in Nikto operator pack. Rode waren rond de Kerst te koop in een aparte weapon pack.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:40
Heeft warzone wel zijn eigen battlepas? dat je niet met allemaal meuk voor het originele spel zit(wat ik niet heb)

Ik vind het soms wel wat onduidelijk. Ik heb een eige loadout gemaakt, maar toen ik gister bij de buy station een loadout marker kocht zat mijn customised loadout er niet tussen? :+ ben lvl 29 ofzo.

[ Voor 46% gewijzigd door Ambition88 op 30-03-2020 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Ambition88 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:39:
Heeft warzone wel zijn eigen battlepas? dat je niet met allemaal meuk voor het originele spel zit(wat ik niet heb)

Ik vind het soms wel wat onduidelijk. Ik heb een eige loadout gemaakt, maar toen ik gister bij de buy station een loadout marker kocht zat mijn customised loadout er niet tussen? :+ ben lvl 29 ofzo.
Nee, is een Battlepass ' CoD-wide'. Wat kameraden hebben ook alleen WZ (ik heb zelf de fullgame), maar die hebben gewoon custom loadouts als we een loadout crate looten... Vreemd dat jouw custom loadout er dan niet bij zit...

Je kan inprincipe alles uit de BP gewoon in WZ gebruiken... dus de XP tokens, stickers voor wapens, operator skins, blueprints...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
dizzytal schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:56:
[...]

Nee, is een Battlepass ' CoD-wide'. Wat kameraden hebben ook alleen WZ (ik heb zelf de fullgame), maar die hebben gewoon custom loadouts als we een loadout crate looten... Vreemd dat jouw custom loadout er dan niet bij zit...

Je kan inprincipe alles uit de BP gewoon in WZ gebruiken... dus de XP tokens, stickers voor wapens, operator skins, blueprints...
Ja vind ik zelf ook apart heb hem zelfs een naam gegeven dat ik hem kan herkennen, maar hij zit er gewoon niet tussen, alleen maar ''random'' default loadouts zou toch geen rocket science moeten zijn zou je denken.

Het is niet vanaf een bepaald level dat je ze pas kan gebruiken? :+

Ga er vanavond nog wel even mee stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:47
dizzytal schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:10:
[...]

Ha, daar (free tier) had ik dan weer niet naar gekeken ;)
Daarom, wapens zijn altijd te verkrijgen. Je krijgt met Battle Pass die tiers sneller, maar ze zitten vrijwel altijd redelijk in het begin van de tiers, dus reguliere spelers kunnen deze redelijk vlot vrijspelen. Dus er zijn eigenlijk geen exclusieve wapens voor Battle Pass users. En ze worden vaker aangeboden in seasons, dus mensen die een seizoen amper gespeeld hebben, kunnen deze in het seizoen erop wel weer unlocken, en dan hebben andere spelers alweer andere wapens.

Dus het volgt elkaar wel wat op, maar gelukkig geen exclusiviteit in wapens of maps. (Enkel dus in blueprints waar je een wapen+attachment eerder hebt dan 'andere' gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor zin hebben die blueprints? Je kan die gun zelf ook bij de gunsmith maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Is er ook een GoT regiment actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:13:
Wat voor zin hebben die blueprints? Je kan die gun zelf ook bij de gunsmith maken toch?
In theorie met de attachments wel maar de kleurstellingen (mocht dat je ding zijn, of de gun nog niet gold hebben) zijn wel uniek voor de Blueprints dacht ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:50
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:13:
Door die blueprints heb ik op sommige wapens attachments zitten, die je normaal pas krijgt als het wapen een level heeft van 46 ozo. Nu heb je ze al, zonder een kogel geschoten te hebben. Soms best handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Zaratrass schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:17:
Is er ook een GoT regiment actief?
Ja die is er, moet je even je gegevens achterlaten dan kan de juiste persoon je inviten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nol_NL schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:41:
[...]

Door die blueprints heb ik op sommige wapens attachments zitten, die je normaal pas krijgt als het wapen een level heeft van 46 ozo. Nu heb je ze al, zonder een kogel geschoten te hebben. Soms best handig...
Ah zo. Dat is wel handig ja. Hoe sneller de stippled tape op de kolf zit hoe beter. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 30-03-2020 12:50 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Oulewappeur schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:45:
[...]

Ja die is er, moet je even je gegevens achterlaten dan kan de juiste persoon je inviten :)
Ik neem aan deze info hier plaatsen?

PSid: Zaratras3377 (heb een mic)
Activisionid: Zaratras#9294829

alvast bedankt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Weet iemand of je de legendary ghost skin die je in de battlepass op lvl 100 alleen kan krijgen via de battlepass of ook ingame in de store als losse skin kan kopen?

lvl 100 halen gaat me niet meer lukken in een week.

Ging net ffe ingame checken maar blijkbaar kan je pas zien welke skins beschikbaarzijn als je de operator in kwestie hebt unlocked, lekker handig. ;w

[ Voor 7% gewijzigd door Ambition88 op 30-03-2020 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/romoPG3e7h0aEyV-bNZN3-e3-58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H4M2d7lnbtwvgXhUoiYJT7qB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 30-03-2020 14:20 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-09 20:17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Ambition88 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:09:
Weet iemand of je de legendary ghost skin die je in de battlepass op lvl 100 alleen kan krijgen via de battlepass of ook ingame in de store als losse skin kan kopen?

lvl 100 halen gaat me niet meer lukken in een week.

Ging net ffe ingame checken maar blijkbaar kan je pas zien welke skins beschikbaarzijn als je de operator in kwestie hebt unlocked, lekker handig. ;w
Je kan, als je echt wil, tier skips kopen.

De skin zelf is denk ik gewoon eenmalig te halen op level 100.. misschien in de toekomst dat je hem los kan kopen, maar verwacht ik eigenlijk niet... dit is gewoon om te showcases dat je level 100 gehaald hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 16:20
DeEeekhoorn schreef op maandag 30 maart 2020 @ 10:14:
[...]

1 JOKR erop en het is afgelopen :)
Lock, fire&forget, en de truck is sowieso kapot, als 't meezit de inzittenden ook.

Ondertussen al weet ik 't hoeveel teamwipes gehad hierdoor.. Ondanks de heldere melding "Missile locking" blijven sommigen toch zitten. En als je dat wilt voorkomen, beetje inschatten wanneer ze een voertuig pakken, en al locken/schieten voordat ze instappen. Dan weten ze niet wat ze overkomt.
Jup, al wordt deze niet zo vaak gedropt en mag van mij de melding wel uit dat er een missile lock is :+ Ik probeer meestal wel om een launcher op te pakken als secondary, zolang de teamgenoten dan maar een sniper als secondary hebben oid. Suggestie van brandstof is wel een goede trouwens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Link naar Duitse PSN Store.

https://store.playstation...le&utm_term=ps-we-5-89521

/edit: Komt de Remaster eigenlijk ook naar Xbox One of enkel naar PS4?

Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/03/113073FuieZz3hVXzu_P2GZm1ptIN0P8FN00z5xTkFtET4zAyEfOyNe_jvayQvxyu1GoP-9zh0oiqeIZiourza1dpSQ1keim.jpg

Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/03/11307tz6TeZf1RQ5uPK6wfz9dpy9lNzwU2HAKLgYAJeARNRo5ZDTVaPNQowh-r9t5VFhAwWvvO9BIOzolPU0mCX9qBsxJdbr.jpg

Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/03/11307oEAruD5GcL7y_gsXjlWQ35-bUjcg1iFkPnELHePyrgg4muatVNvsRWNk_A-kBp_hZByGkkTNET-7JEUl3aeB7MwOHfM.jpg

Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/03/11307emhuPSP_M3P9fItd1EUjwKC6dv9wuZtmlOqJ-0Dzyewf0trgMM49DV_P1ZimiGGPTZERWAvXVW7J80DCNccD90TdZLN.jpg

Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/03/11307D6Ln-vVNjDhegws2OHjRHJGY0i3gEJnjpHHVt_IGPbkmLPiAYns-vIDQ77-oelWYpyeGDJ-kVMKz_stkqTXtBITDsfV.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Rivanov op 30-03-2020 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:14
Blaauw87 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:22:
[...]

Jup, al wordt deze niet zo vaak gedropt en mag van mij de melding wel uit dat er een missile lock is :+ Ik probeer meestal wel om een launcher op te pakken als secondary, zolang de teamgenoten dan maar een sniper als secondary hebben oid. Suggestie van brandstof is wel een goede trouwens!
Ik heb bijna altijd een JOKR als secondary welke ik eventueel inwissel (als bijv. ammo op is) voor een sniper of iets anders.
Een erg onderschat wapen, maar je kan zulke mooie dingen ermee doen :D
Je kan alle rijdende en vliegende rommel ermee neerhalen.
Je kan campers op een dak of heuvel ermee verrassen.
Ik heb er al vele mooie momenten mee mogen beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
dizzytal schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:20:
[...]

De skin zelf is denk ik gewoon eenmalig te halen op level 100.. misschien in de toekomst dat je hem los kan kopen, maar verwacht ik eigenlijk niet... dit is gewoon om te showcases dat je level 100 gehaald hebt..
Wordt wel een dure grap dan voor een skin, maar vind hem wel echt dik.
Anderzijds heb ik naast nioh 2 toch niet veel te spelen de komende maanden dus paar tientjes aan een spel wat je vaak gaat spelen, vind ik wel te ''rechtvaardigen'' :+

Als je de BP koopt unlock je sowieso alle levels tot waar je al bent gekomen toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Ambition88 op 30-03-2020 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:25
Geen multiplayer voor mw2 vind ik wel zonde.
Ook beetje rare timing nu modern Warfare het zo goed doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:30
Frank_P schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:32:
[...]

Ik heb bijna altijd een JOKR als secondary welke ik eventueel inwissel (als bijv. ammo op is) voor een sniper of iets anders.
Precies.. Ik run in het squad met m'n maten altijd een JOKR, en zit zelden zonder ammo omdat zij ook de raketten opsparen voor me. Zorgt ervoor dat ik Ghost kan runnen, en in combinatie met een PKM is dat geen straf :)
Leukste om nu te doen is JOKR-en vanuit een Heli op al het grond-grut wat rondrijdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:55
Volgens mij is dit nog niet eerder hier gepost (sorry als dat wel zo is, heb wel gezocht) en ik vond dit heel vet om te zien. Een voormalig marinier die het spel speelt en zijn commentaar erop (hij is onder de indruk):

Niet vergeten om de ondertiteling aan te zetten:

Deel 2: YouTube: 전직 특수부대원이 하는 FPS 게임 '콜오브듀티 모던워페어' 2편

Best leerzaam ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
Frank_P schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:32:
[...]

Kan Jokr gebruiken zonder te target locken? Helemaal geen idee van!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik gebruik vaak die RPG (zonder iemand te locken) werkt vaak ook goed gezien de auto's vaak op je af komen rijden, tot nu toe gaat dit best goed en is best vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Goed filmpje voor de instellingen van de ps4/xbox : YouTube: Warzone | 15 Secret Settings for Controller Players (PS4 & Xbox One)...

Zoek verder een filmpje/tips voor Warzone omtrent welke loadouts goed zijn. Weke perk en tactics?

Gisteren voor het eerst met een vriend 4 uur lang gespeeld. Ging steeds beter. Een paar keer 10e geworden dus gaat de goede kant op. Moet ook vaker iets kopen zoals UAV. Bewaar nu het geld om mijn buddy terug te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Wackmack schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:03:
Goed filmpje voor de instellingen van de ps4/xbox : YouTube: Warzone | 15 Secret Settings for Controller Players (PS4 & Xbox One)...

Zoek verder een filmpje/tips voor Warzone omtrent welke loadouts goed zijn. Weke perk en tactics?

Gisteren voor het eerst met een vriend 4 uur lang gespeeld. Ging steeds beter. Een paar keer 10e geworden dus gaat de goede kant op. Moet ook vaker iets kopen zoals UAV. Bewaar nu het geld om mijn buddy terug te kopen.
Andere tip die vele niet weten;

Als je in een squad van 3 zit, en iedereen activeert zijn/haar UAV tegelijk dan krijg je een advanced UAV die alle 150 spelers over de hele map laat zien ;)

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
I ColoSsuZz I schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:12:
[...]

Als je in een squad van 3 zit, en iedereen activeert zijn/haar UAV tegelijk dan krijg je een advanced UAV die alle 150 spelers over de hele map laat zien ;)
Volgens mij is dat wel redelijk bekend inmiddels. Je hoeft niet eens in een squad van drie te zitten (het is praktischer OK) maar je kan gewoon zelf 3x direct achter elkaar een UAV kopen (of iemand twee en iemand anders een), ze moeten alleen op het zelfde moment actief zijn. Het effect duurt maar heel even, dus je hebt minder tijd als je er zelf ook nog wat moet kopen.

Dan het grote voordeel.. de Advanced UAV laat niet alleen alle spelers zien, maar ze worden ook pijltjes (als je teammates zegmaar) zodat je ook ziet waar ze heen gaan/kijken, imho gaat 't daarom, niet om alle spelers...

Daarnaast vind ik persoonlijk 3x een normale UAV van een meerwaarde dan de Advanced UAV.

[ Voor 1% gewijzigd door dizzytal op 30-03-2020 16:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

donvalentino schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:49:
Ik gebruik vaak die RPG (zonder iemand te locken) werkt vaak ook goed gezien de auto's vaak op je af komen rijden, tot nu toe gaat dit best goed en is best vermakelijk.
ik vind geweldig om halve lmg magazijn erin te pompen, maar rpg wel effectiever :+

pc; hollandhards#2930 (battlenet)

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 30-03-2020 16:23 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Kzag nog wat mensen die in het regiment wouden. Stuur me een pm zodat ik het niet vergeet dan voeg ik jullie toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Dazzler2120 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:40:
[...]

Kan Jokr gebruiken zonder te target locken? Helemaal geen idee van!
Dat klopt, je kan hem overal op locken, maar op vehicles/heli's lockt hij automatisch.
Geweldig om campers op een berg of huisje eraf te schieten van een grote afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
dizzytal schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:20:
[...]

Besloten dat dit geintje toch te duur is en hopen dat de nikto bundle weer een keer in de store komt kan ik die voor 2 tientjes oppikken, die skin is ook wel dik. :)

Ik neem aan dat je die zonder de battlepass ook kan spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 30-03-2020 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ambition88 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:47:
[...]

Besloten dat dit geintje toch te duur is en hopen dat de nikto bundle weer een keer in de store komt kan ik die voor 2 tientjes oppikken, die skin is ook wel dik. :)
Mis ik dan iets, die kan je nu toch gewoon nog kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
biggydeen2 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:51:
[...]

Mis ik dan iets, die kan je nu toch gewoon nog kopen?
Huh echt, waar? ik keek net ingame in de store zag hem er niet bij staan alleen de talon bundle ofzo.
ik hoop graag dat ik het mis heb..

Iemand anders die kan bevestigen of dit klopt? zoek me de pleuris in die shop maar zie hem niet staan.
Lees op het internet wel dat mensen zeggen als je eerst iets anders koopt dat het kan dat hij er dan bij komt, maar dat ga ik dus mooi niet doen hè. :+

[ Voor 29% gewijzigd door Ambition88 op 30-03-2020 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 18:55
Heeft iemand die Battle Pass gekocht? Heb je daar nou ook serieus wat aan? Ik krijg elke keer die popups en heb al 30 levels vrijgespeeld ofzo.

Al die wapen builds die je vrij speelt die maken me niet zoveel uit, mijn eigen wapens zijn al goed genoeg.. Skins zijn leuk maar noodzakelijk? Nah ook niet echt..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Lees hier vanalles over de JOKR. Zit deze alleen in kisten of kun je deze ook zo vrij spelen? Anders moet ik me daar ook eens in gaan verdiepen. Lijkt me niks leukers dan Heli's en auto's neerhalen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
I ColoSsuZz I schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:12:
[...]

Aah cool dat wist ik niet :)
TgR_KILLER schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:23:
Heeft iemand die Battle Pass gekocht? Heb je daar nou ook serieus wat aan? Ik krijg elke keer die popups en heb al 30 levels vrijgespeeld ofzo.

Al die wapen builds die je vrij speelt die maken me niet zoveel uit, mijn eigen wapens zijn al goed genoeg.. Skins zijn leuk maar noodzakelijk? Nah ook niet echt..
Als ik dit zo lees dan zou ik hem vooral niet kopen ;)
Ik heb hem overigens wel, na een paar keer Victory Royale is voor mij de lol daar wel vanaf en dan houd battlepass en de daily’s het precies fris genoeg.

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 30-03-2020 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Oxigeon schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:34:
Lees hier vanalles over de JOKR. Zit deze alleen in kisten of kun je deze ook zo vrij spelen? Anders moet ik me daar ook eens in gaan verdiepen. Lijkt me niks leukers dan Heli's en auto's neerhalen.
is een secundary wapen net als je pistol

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:34:
Ik heb een extra Loadout gemaakt voor Warzone met de JOKR erin. Dat werkt voor mij wel fijn.
(Naar de hartslag sensor die ik in de normale multiplayer niet gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30

De rewards voegen op een enkele skin na niet heel veel toe, het is vooral leuk om bezig te kunnen zijn met challenges door de potjes heen, dat voegt toch wat meer diepte toevdan elke keer weer hetzelfde potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Puur visueel, sommige unlocks zijn blueprint van gun; handig omdat je dan niet alle adding hoeft vrij te spelen. Verder biedt t weinig.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Thanks voor alle input :p... het de 10 euro niet waard dus ;) wat ik eigenlijk al wel dacht.

Zou het normaal misschien nog wel doen, maar in de financieel onzekere tijden van nu laat ik het maar gewoon ff haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

TgR_KILLER schreef op maandag 30 maart 2020 @ 18:51:
Thanks voor alle input :p... het de 10 euro niet waard dus ;) wat ik eigenlijk al wel dacht.

Zou het normaal misschien nog wel doen, maar in de financieel onzekere tijden van nu laat ik het maar gewoon ff haha.
Achteraf gezien had ik het misschien ook niet gedaan omdat je niet iets extra's hebt waar je echt voordeel mee hebt ten opzichte van andere die niet zo'n pas heeft.
Echter kostte het maar 10 euro en doordat ik elke battlepass tot 100 haal heb ik nu gratis elk seizoen een nieuwe battlepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had laatst nog een tientje over en heb toen de points gekocht en daarmee de pass aangeschaft.

Heeft het toegevoegde waarde? Tenzij je een modepopje/hipster bent die gek is op vreselijk opzichtige kleurtjes die het vooral voor de tegenstander makkelijker maken, neen.

Maar ik vind het wel leuk omdat je dan weer wat hebt om vrij te spelen. En je hebt wat extra challenges/missies. Met de punten die je weer in de pass krijgt kan je de nieuwe weer aanschaffen.

Ik vind het wel jammer dat er geen prestige mode meer inzit. Want met de bijna wekelijkse dubbel xp en tokens ben je in no time weer max level.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Oh die battlepasses zijn per seizoen ook? Dus de shizzle die je nu vrij speelt heb je dan volgend seizoen niet eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op maandag 30 maart 2020 @ 18:55:
Oh die battlepasses zijn per seizoen ook? Dus de shizzle die je nu vrij speelt heb je dan volgend seizoen niet eens?
Jawel, wat je nu vrijspeelt blijft ook voor jou. Maar per seizoen beginnen ze weer opnieuw. Nu krijg je, als je alles haalt in totaal iets van 1300 punten (uit mijn hoofd) dus het is maar een éénmalige aanschaf.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Vrijdag schreef op maandag 30 maart 2020 @ 18:58:
[...]

Jawel, wat je nu vrijspeelt blijft ook voor jou. Maar per seizoen beginnen ze weer opnieuw. Nu krijg je, als je alles haalt in totaal iets van 1300 punten (uit mijn hoofd) dus het is maar een éénmalige aanschaf.
Ah ok op die fiets.. en elk seizoen komt er dan nieuwe content oid?

Heb al die seizoenen nooit gesnapt in games... Ik speel echt te weinig dit soort games xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

TgR_KILLER schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:00:
[...]

Ah ok op die fiets.. en elk seizoen komt er dan nieuwe content oid?

Heb al die seizoenen nooit gesnapt in games... Ik speel echt te weinig dit soort games xD
Elk seizoen komt er nieuwe content. Let wel op. Als je nu de pass koopt is deze nog maar een dag of 8 geldig. Want ik zeg uit mijn hoofd dat dit seizoen en dus de battle pass stoppen op 7 april. Daarna zal dus een nieuw seizoen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Oxigeon schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:18:
[...]

Elk seizoen komt er nieuwe content. Let wel op. Als je nu de pass koopt is deze nog maar een dag of 8 geldig. Want ik zeg uit mijn hoofd dat dit seizoen en dus de battle pass stoppen op 7 april. Daarna zal dus een nieuw seizoen starten.
Ja snap nu die teller ingame ook haha.. inderdaad loopt nog maar 7 dagen en een beetje, nu een pass aanschaffen is sowieso niet handig dus.

Misschien schaf ik er komend seizoen wel 1tje aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

TgR_KILLER schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:19:
[...]

Ja snap nu die teller ingame ook haha.. inderdaad loopt nog maar 7 dagen en een beetje, nu een pass aanschaffen is sowieso niet handig dus.

Ik heb gisteren het volgende gedaan. Ik had 1000 punten bij elkaar. Vraag me niet hoe. Maar allemaal gratis. Ook nog van cod ww2. Ik was al level 43 ofzo en kreeg als ik de pass zou pakken 500 cod punten. Dan kan ik het volgende seizoen (over 7 dagen dus). Een nieuwe pass kopen voor 5 euro.

Vind de Ghost operator gewoon vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik heb een fout gehad tijdens update, hij ging naar de verkeerde schijf (vreemd want daar staat niets).. En nu krijg ik continu error, heb hem eraf gegooid maar kan nu ook niet herinstalleren.. Morgen opnieuw proberen en anders even battlenet opnieuw installeren. Wat een ellende, na een volle week + weekend weer eens knallen, maar dat wordt me door de neus geboord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Ik kwam er vandaag achter de er ook time trials zijn met quads. In het trial menu van season 2 staan 2 quad races. Met name die waarbij je 3 sterren haalt met 54 secondes is vrij gemakkelijk.

Easy xp, werkt ook als je dubbel xp aan hebt (20k per 3-sterren race).

[ Voor 0% gewijzigd door HansPatat050 op 30-03-2020 20:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Hermaniak88 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:06:
Ik kwam er vandaag achter de er ook time trials zijn met quads. In het trial menu van season 2 staan 2 quad races. Met name die waarbij je 3 sterren haalt met 54 secondes is vrij gemakkelijk.

Easy xp, werkt ook als je dubbel xp aan hebt (20k per 3-sterren race).
Ja.. die trails.. leuk.. de eerste die ik opstarte crashte mijn game meteen.. Trail token kwijt en dus niks aan gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
TgR_KILLER schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:19:
[...]

Ja ligt er een beetje aan welk level je bent, ik heb eergisteren die van mij gekocht toen ik op Season rank 63 zat, door het kopen van de pass ging ik van 1200 CC naar 900 CC, omdat alle eerdere rewards ook gewoon toegevoegd worden. Heb er nu weer 1000 voor de volgende pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ambition88 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:51:
[...]

Huh echt, waar? ik keek net ingame in de store zag hem er niet bij staan alleen de talon bundle ofzo.

Iemand anders die kan bevestigen of dit klopt? zoek me de pleuris in die shop maar zie hem niet staan.
Lees op het internet wel dat mensen zeggen als je eerst iets anders koopt dat het kan dat hij er dan bij komt, maar dat ga ik dus mooi niet doen hè. :+
Deze week nog zien staan maar hij is nu idd verdwenen.. heb verder niks gekocht dus dat zal het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Het idee van een season pass is inderdaad dat je na de eenmalige aanschaf door te blijven spelen genoeg coins uit de season pass beloningen verdiend waarmee je de volgende season pass weer van kan halen.
Als je nu al een hoog level bent kan het nog interessant zijn, dan haal je het er wel uit voor de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Ambition88 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:51:
[...]

Inderdaad, Nikto is weer uit de store. Zal net zo als de vorige keer nog wel terugkomen verwacht ik... Mace zit er wel in.. als je gekleurde tracers wilt kun je voor Tracer pack Red gaan die staat er nu weer... 1600CP ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Het ging vanavond best lekker.. ben level 77 nu, M4 is level 68.. deze setup bevalt me wel :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yBxmrVF/2nd.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1zMKQsJ/11-kills.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:45

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
TgR_KILLER schreef op maandag 30 maart 2020 @ 23:00:
Het ging vanavond best lekker.. ben level 77 nu, M4 is level 68.. deze setup bevalt me wel :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice! Ik ben nog een beetje zoekende naar de juiste balans in mijn loadouts. Ga dit weekend ook maar eens gebruiken voor de double XP om wat wapens te ranken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Hier ook gisteren een paar goede games! 1 game waar ik 5 recon missions had gedaan, dus iedere cirkel wist. Uiteindelijk als 8ste doodgegaan door mijn eigen potato aim. Daarna game gestart met doel om mezelf 2x te downen en te reviven (ivm challenge). Gooi granaat terwijl ik self-revive heb, gewoon instakill op mezelf. Blijkbaar werkt dit niet op jezelf / kan je jezelf niet downen? Uiteindelijk de Gulag gewonnen en met 9 kills mijn eerste solowin gepakt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y1FuMgQJZMp5yoYGsTTX3AznV84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dT7x5siwQIshqQjk79EGxFTd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Blaauw87 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 00:46:
[...]

Nice! Ik ben nog een beetje zoekende naar de juiste balans in mijn loadouts. Ga dit weekend ook maar eens gebruiken voor de double XP om wat wapens te ranken :)
Ik gebruik maar 1 loadout echt, gebruik ook maar 1 wapen eigenlijk haha.

Mijn M4:
Corvus Custom Marksman
4.0x Flip Hybrid
Monolithic Suppressor
Ranger Foregrip
60 round mag

en een 1911 als backup, maar die gebruik ik eigenlijk nooit en swap ik vaak voor een SMG of sniper als ik er 1 vind.

Daarnaast cold blooded + ghost om zo ondetectbaar mogelijk te zijn. en Amped voor snellere wapen swap. Al denk ik dat ik Amped er dus ook uit ga halen omdat ik eigenlijk mijn M4 in 80% van de situaties gebruik.. Misschien dat ik tracker dan neem.

Verder een standaard granaat en de heartbeat sensor mee.

Das zo'n beetje mijn setup nu. en bevalt me best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
TgR_KILLER schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 12:33:
[...]

Mijn M4:
Corvus Custom Marksman
4.0x Flip Hybrid
Monolithic Suppressor
Ranger Foregrip
60 round mag

en een 1911 als backup, maar die gebruik ik eigenlijk nooit en swap ik vaak voor een SMG of sniper als ik er 1 vind.

Daarnaast cold blooded + ghost om zo ondetectbaar mogelijk te zijn. en Amped voor snellere wapen swap. Al denk ik dat ik Amped er dus ook uit ga halen omdat ik eigenlijk mijn M4 in 80% van de situaties gebruik.. Misschien dat ik tracker dan neem.

Standaard M4tje! Heb ik ook hele tijd gebruikt (wel andere attchments though) maar sinds 2 dagen overgestapt op de Grau en dat bevalt mij wellicht nog wel iets meer als de vertrouwde M4 :o

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Laatst online: 16-09 18:17
Ik hoop dat ze dit weekend dan ook weer komen met een 24/7 shoot the shipment rotatie. Lekker shoothouse en shipment wapens grinden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:05
Dazzler2120 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:00:
Hier ook gisteren een paar goede games! 1 game waar ik 5 recon missions had gedaan, dus iedere cirkel wist. Uiteindelijk als 8ste doodgegaan door mijn eigen potato aim. Daarna game gestart met doel om mezelf 2x te downen en te reviven (ivm challenge). Gooi granaat terwijl ik self-revive heb, gewoon instakill op mezelf. Blijkbaar werkt dit niet op jezelf / kan je jezelf niet downen? Uiteindelijk de Gulag gewonnen en met 9 kills mijn eerste solowin gepakt!
Met de 1.18 update is de self-revive in solo BR bugged. Soms werkt hij wel, maar het merendeel van de tijd werkt hij niet en ga je gewoon instant neer. De self-revive kopen is dus op dit moment een beetje een russische roulette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Is er trouwens nog plek in de Tweakers regiment? Of een andere welke misschien een happy hour (daar zitten de voordelen?) ergens in de avond zit?

Had laatst een uitnodiging gehad (waarvoor dank..) maar die happy hour was ergens in de middag. Dan ben ik 80% van de tijd gewoon aan het werk, herkende ook eigenlijk qua naam niemand met wie ik eens had samen gespeeld of op Discord zat maar dat zal aan mij liggen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Hogader schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 13:17:
[...]

Met de 1.18 update is de self-revive in solo BR bugged. Soms werkt hij wel, maar het merendeel van de tijd werkt hij niet en ga je gewoon instant neer. De self-revive kopen is dus op dit moment een beetje een russische roulette.
Ahh dat verklaart heel veel. Dan ga ik het vanaf nu in squads proberen voor die challenge... Dankjewel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 07:56
TgR_KILLER schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 13:33:
Is er trouwens nog plek in de Tweakers regiment? Of een andere welke misschien een happy hour (daar zitten de voordelen?) ergens in de avond zit?

Had laatst een uitnodiging gehad (waarvoor dank..) maar die happy hour was ergens in de middag. Dan ben ik 80% van de tijd gewoon aan het werk, herkende ook eigenlijk qua naam niemand met wie ik eens had samen gespeeld of op Discord zat maar dat zal aan mij liggen haha.
@Chelseamarre123 kan jij hem uitnodigen?

Volgens mij kunnen er 250 in.
En het happy hour is om 20.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimera2 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 13:40:
[...]

@Chelseamarre123 kan jij hem uitnodigen?

Volgens mij kunnen er 250 in.
En het happy hour is om 20.00
Ik kreeg de melding dat de happy hour naar 9pm is gegaan (tijd is verzet?). Dus dan is het nu 9-10 I guess..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
TgR_KILLER schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 13:33:

Stuur me effe een pm met je naam + console dan voeg ik je straks toe.

Ja happy hour is automatisch aangepast zag ik ivm zomeruur.
Liever terug naar 20u? Voor mij maakt het zoveel niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 13:58:
[...]

Stuur me effe een pm met je naam + console dan voeg ik je straks toe.

Ja happy hour is automatisch aangepast zag ik ivm zomeruur.
Liever terug naar 20u? Voor mij maakt het zoveel niet uit.
Send!
8 of 9 maakt voor mij weinig uit in ieder geval, speel dan meestal toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Zijn er mensen die mij tips kunnen geven om beter te worden in de normale multiplayer?

In black ops 3 was ik altijd bovenaan qua kills.
En nu ben ik de gene die aan het feeden is :(

Ik kan gewoon niet normaal spelen.

Je ziet je vijanden amper en ze komen echt van alle hoeken en gaten. Vergeleken met bo3 is dit spel heel anders en te moeilijk

[ Voor 24% gewijzigd door ThaddeusX op 31-03-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Oefenen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Git gud

Even zonder de smart-ass te spelen komt het daar wel op neer, dat je het gevoel hebt dat mensen van alle kanten komt, komt ook doordat je nog weinig mapknowledge hebt. Wat zijn de chokepoints, de run routes etc. Er zijn naar mijn mening meer looproutes en minder lineaire levels, dus is het ook makkelijker geworden om te flanken. Dat is in je speelstijl iets waar je rekening mee kan en moet houden. Behalve als je Rust of dat kleine container level hebt, dat is gewoon pure fun en pure chaos :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
@Dazzler2120 flanken kan ook, door het midden kan ook. Maar houdt er rekening mee dat vaak de main routes, midden, flanks vaak juist bezet worden.

Shipment op zich is prima als je missions moet doen bijvoorbeeld 30 stun granates etc dan zijn dat soort missies ideaal.

Op Warzone (Battle Royale) bijvoorbeeld Plunder, hoef je amper te schieten en kan je ook winnen door alleen goed te looten met je maten. Wij winnen altijd door goed te looten. Gevechten komen er amper, misschien pas op het einde wanneer je spotted bent. Maar dan ben je dus bijna klaar en ben je met 3 man etc.

Battlenet heeft helaas problemen. kan niet opgestart worden op PC, en maten hebben last op console

[ Voor 8% gewijzigd door theduke1989 op 31-03-2020 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
ThaddeusX schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:56:
Zijn er mensen die mij tips kunnen geven om beter te worden in de normale multiplayer?

In black ops 3 was ik altijd bovenaan qua kills.
En nu ben ik de gene die aan het feeden is :(

Ik kan gewoon niet normaal spelen.

Je ziet je vijanden amper en ze komen echt van alle hoeken en gaten. Vergeleken met bo3 is dit spel heel anders en te moeilijk
Voorzichtiger spelen.
De TTK is heel kort, dus je bent zo dood.
Als je als een wilde rond rent ben je altijd te laat en lig je al voordat je kan reageren op degene die als 1e schiet.
Slimmer en iets voorzichtiger spelen dus en pre-aimen.
Sowieso is een goede aim een must in dit spel, probeer echt voor upper torso/head te aimen.

Daarnaast uiteraard map knowledge en goed de minimap etc in de gaten houden.
Maar oefening baart kunst, dus geef niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
@ThaddeusX Probeer ook wat potjes tegen bots te spelen in levels die je niet goed kent. Daardoor leer je de looproutes en dus pre-aim hoekjes wat beter kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 13:04:
[...]

Standaard M4tje! Heb ik ook hele tijd gebruikt (wel andere attchments though) maar sinds 2 dagen overgestapt op de Grau en dat bevalt mij wellicht nog wel iets meer als de vertrouwde M4 :o
Ik neig er ook naar om de Grau wat vaker te proberen, ik zal deze even gaan levelen voor wat extra attachments. Heb je een set-up voor de Grau die je wilt delen?
TgR_KILLER schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 12:33:
[...]

Mijn M4:
Corvus Custom Marksman
4.0x Flip Hybrid
Monolithic Suppressor
Ranger Foregrip
60 round mag

Lijkt veel op mijn set-up! Zal vanavond eens kijken hoe die van mij precies in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Weet iemand hoe de perk heet in warzone wanneer je spotted in beeld komt te staan? Heb deze een keer gehad en vind het eigenlijk niet meer in het lijstje. Of staat hij bij de eerste 2 perks.

Wil zelf namelijk het liefste cold blooded en ghost aan laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 07:56
Oxigeon schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:11:
Weet iemand hoe de perk heet in warzone wanneer je spotted in beeld komt te staan? Heb deze een keer gehad en vind het eigenlijk niet meer in het lijstje. Of staat hij bij de eerste 2 perks.

Is dat niet die Snapshot Grenade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09

Agent47

I always close my contracts.

Iemand enig idee wanneer MW2 remastered verschijnt in de PS4 store, qua tijdstip?

[ Voor 12% gewijzigd door Agent47 op 31-03-2020 16:19 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 12:54

High Alert is dat. Uit mijn hoofd de 2e perk.

[ Voor 3% gewijzigd door jOnAt op 31-03-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123

Of als iemand met een drone naar enemies spot via field upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 12:54
Ik zou wel lol kunnen beleven aan een mode zonder loadout drops en met perks in Lootboxes. Ik merk dat het toch wel veel van hetzelfde is; m4, aug, snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
jOnAt schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:42:
Ik zou wel lol kunnen beleven aan een mode zonder loadout drops en met perks in Lootboxes. Ik merk dat het toch wel veel van hetzelfde is; m4, aug, snipers.
Klopt, vind het van de ene kant wel fijn, de lootdropboxes, van de andere kant is het stiekem ook wel jammer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL

[ Voor 34% gewijzigd door Buizerd__NL op 31-03-2020 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
25€ voor alleen de campaign vind ik best wel veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 20:01:
25€ voor alleen de campaign vind ik best wel veel.
Niet alleen voor de campaign, je krijgt ook de Ghost skin en emblems en M4 loadout en nog veel meer

Update:

Bundel bevat:

– UDT Classic Ghost-skin
– 2 wapenblauwdrukken
– Wapenamulet
– Genadeklap
– Gesproken opmerking
– Geanimeerd visitekaartje
– Embleem
– 2 Battle Pass-tierskips

[ Voor 28% gewijzigd door Buizerd__NL op 31-03-2020 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 12:16
Het is wel triest, maar zag net 3 vrachtwagens en een jeep rondjes rijden op het laatst. Waren met 15 man over ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
baronruud schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 20:21:
Het is wel triest, maar zag net 3 vrachtwagens en een jeep rondjes rijden op het laatst. Waren met 15 man over ofzo.
nou dan had je zelf niet de juiste counter setup. Proximity mines , claymores en RPG's zijn wat dat betreft your friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Godverdomme, net finale in warzone nog met man of 5 over en plots een precision airstrike op men kop. Zeer frustrerend om zo te verliezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 12:16
Dazzler2120 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 20:31:
[...]

nou dan had je zelf niet de juiste counter setup. Proximity mines , claymores en RPG's zijn wat dat betreft your friend
Zeker wel, RPG. Alle 3 trucks de lucht in d:)b
Maar is wel een trend en zou eventueel iets aangepakt kunnen worden.

[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 31-03-2020 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:49

Oekol

waka waka hey hey

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 20:58:
Godverdomme, net finale in warzone nog met man of 5 over en plots een precision airstrike op men kop. Zeer frustrerend om zo te verliezen
goed gespeeld van de ander om het zo lang te hebben kunnen bewaren als je het mij vraagt toch?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Voor het eerst in dagen weer normaal BR gespeeld.. is toch wel even wennen na paar dagen plunder grinden xD.. Ja je hebt nog herkansingen maar niet zoals met plunder haha. 1x 10de geworden de rest ruim buiten de top 10 geëindigd. speel beetje te agressief voor BR vrees ik.

Wel iemand dood geschoten die in zo'n vrachtwagen op mij af kwam scheuren, dat was wel satisfaction :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:11
Ik vond dit oprecht de tofste BR die er is. Nu was er 1 of andere randdebiel geweest bij infinity ward die het een goed idee vond om een noobtube met 6mags toe te voegen. What the actual fuck??

30mill spelers was niet genoeg.. laten we het ook extra leuk maken voor de super slechte speler die niks kan raken zodat zij tenminste een 1shot kill kunnen krijgen.

Echt weer zo'n typische CoD Dev team beslissing. net 2e erdoor geworden en eerder op de avond 4e. gewoon een team wat de storm cirkel campt en last minute even granaten sprayed

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 22:25:
Ik vond dit oprecht de tofste BR die er is. Nu was er 1 of andere randdebiel geweest bij infinity ward die het een goed idee vond om een noobtube met 6mags toe te voegen. What the actual fuck??

30mill spelers was niet genoeg.. laten we het ook extra leuk maken voor de super slechte speler die niks kan raken zodat zij tenminste een 1shot kill kunnen krijgen.

Echt weer zo'n typische CoD Dev team beslissing. net 2e erdoor geworden en eerder op de avond 4e. gewoon een team wat de storm cirkel campt en last minute even granaten sprayed
Is er iets dat jij kan doen om te voorkomen dat die noobtube je doodmaakt?

____

Ik was van plan de remastered mw2 campaign te kopen. Even oude gloriedagen ophalen. Maar de zin is er alweer uit door de timed exclusive. Voor wie is zo een deal nou goed? Gaat iemand een extra Playstation kopen voor een spel uit 2008? Het maakt me niet zoveel uit, het schijfje kan ook gewoon in de One en dan heb ik hem al om full HD. Dus laat ik de maand voorbijgaan en koop ik hem niet. Een eenzaam protest tegen sukkelige praktijken.

Mappacks timed exclusive maken vroeger snapte ik wel. Dat is geld waard voor Microsoft /Sony want mensen gingen de console halen waarbij je eerder kon spelen. Dat is nu niet aan de orde, zo laat in de cyclus, dus waar is het goed voor?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2020 23:10 ]

Pagina: 1 ... 67 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.