[ECCp] DPC-Flex

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Topicstarter
Keej... ik heb wat geprobeerd:

ik heb in mn dp-list heb ik alle oude (mijn) user info verandert naar de DPC-Flex info:
code:
1
DPC-flex,stefanfransen@hetnet.nl,stefanfransen

en ik heb de userinf veranderd naar hetzelfde... maar dat is toch niet nodig? Ik kan toch gewoon afzonderlijke DP's toewijzen (door gewoon per dp in de dplist een code te geven, zoals die hierboven, maar anders mn oude?)

Of heb ik het verkeerd, ik heb gesearched, en heb wel wat gevonden, maar dit is me toch nog niet echt helemaal duidelijk...?

Verderz, heb ik zojuist 126 DP's geflushed onder die gegevens, dus dat gaat wel goed :)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Volgens mij zet dat eccp proggie gewoon standaard alstie een pakje afheeft de inhoud van de userinf achter dat pakketje. Dus als je je userinf veranderd zal ieder pakketje vanaf dan die tekst erachter hebben staan.

Maar als je al gedane 9niet verzonden!) pakketjes ook onder DPC-flex wilt verzenden zul je bij elke regel de info moeten veranderen.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 10:31 schreef m.m het volgende:
Volgens mij zet dat eccp proggie gewoon standaard alstie een pakje afheeft de inhoud van de userinf achter dat pakketje. Dus als je je userinf veranderd zal ieder pakketje vanaf dan die tekst erachter hebben staan.

Maar als je al gedane 9niet verzonden!) pakketjes ook onder DPC-flex wilt verzenden zul je bij elke regel de info moeten veranderen.
Nou ik had dus ook mijn .inf aangepast, maar hij flushte gewoon nog onder m'n oude naam :?

• MM
  • Niet online

MM

Op zaterdag 28 juli 2001 11:49 schreef Herr_Qn het volgende:

[..]

Nou ik had dus ook mijn .inf aangepast, maar hij flushte gewoon nog onder m'n oude naam :?
hmmm vaag. probeer eens een reinstall

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Je moet je cliënt natuurlijk wel herstarten. :P

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• _Gekkie_

_Gekkie_

Topicstarter
Maar dat vervangen van de regels is een eitje (Textpad->Replace :))

Dus dat is het probleem nie :)

Mooisow.. Maar M.M hoe kan ik nou wel aangeven dat ik het ben? (Zoals nu het geval is, met deze gegevens:
code:
1
DPC-flex,stefanfransen@hetnet.nl,stefanfransen

Zou het iets van [DPC-Flex]Dudes@TheBenny kunnen zijn ofnie? hmmmzzz

Verwijderd

Is het trouwens een idee om G@H op 2 augustus (de dag na hun MF) te joinen om meteen de output hoger te houden?

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 12:25
Op zaterdag 28 juli 2001 16:02 schreef Gizmooh het volgende:
Is het trouwens een idee om G@H op 2 augustus (de dag na hun MF) te joinen om meteen de output hoger te houden?
Jep. Dat is een idee. MM!!!

Verwijderd

/me vindt dat ook een fantastisch idee ;)

En ik denk dat de andere g@h freaks dit ook erg zullen waarderen. :9~ :9~ :9~

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kom maar op met je Mhzjes!!!

OGR schijnt niet nodig te zijn, dus ik zeg: "Welkom bij Genome@Home, waar dagelijks top 10 staan mogelijk is >:) :P ( :) ;( :'( )*

* Die laatste drie smilies gaan met jullie hulp natuurlijk verdwijnen! :)

D3 char(s)

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Als alle flexwerkers onder 1 account flushen kan het nog wel een tijdje duren. :{

BTW: ik heb gisteren op de faq-pagina nog een tooltje toegevoegd:
Crashmonitor: This program checks the G@H... thread every 60 seconds. If it is running, nothing happens, but if G@H... has crashed it will restart it.
On the second restart, it deletes the WU and gets a new one.
Had ik die enkele weken terug maar gehad :'(

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 16:02 schreef Gizmooh het volgende:
Jeuj ! doen ! *D

• _Gekkie_

_Gekkie_

Topicstarter
Keej..

Toch snap ik dat G@H nog niet helemaal... dacht van goh, kan ik lekker een pc die achter een isdn lijnte hangt laten DPC-Flexen voor G@H, maar snapte de proggies toch nie echt hoor...
(FAQ wel gelezen, maar dan nog, kans op hangende pc's/wu's/openstaande internet verbindingen etc etc :? )

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 20:48 schreef Crack het volgende:
Als alle flexwerkers onder 1 account flushen kan het nog wel een tijdje duren. :{
Hoezo kan nog wel tijdje duren, wat is het probleem dan????????????

Verwijderd

kunnen de dpc-flexers dan niet gaan sparen voor 2 augustus dat die gelijk met een binkerige hoeveelheid binnen komt

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wil DPC-Flex onder 1 account G@H joinen, dan moet er 1 persoon (bij voorkeur MM, maar iig 1 persoon) een accountje aanmaken en DPC joinen.

Het enige wat er in de clients van de flexers moet komen staan is subteamnaam DPC-Flex en het teamnummer (1651007169) :)

D3 char(s)

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 10:58 schreef Blistimo het volgende:
Wil DPC-Flex onder 1 account G@H joinen, dan moet er 1 persoon (bij voorkeur MM, maar iig 1 persoon) een accountje aanmaken en DPC joinen.

Het enige wat er in de clients van de flexers moet komen staan is subteamnaam DPC-Flex en het teamnummer (1651007169) :)
Ja dat lijkt mij ook en da's toch niet zo moeilijk. Maar goed, laten we ff afwachten wat MM erover kwijt wil. :7

• MM
  • Niet online

MM

Ik reg wel ff 1tje, Tha_snail had geloof ik al een hotmailadres geregd, die kunnen we wel gebruiken, maar ik zal dus even moeten wachten tot 'ie terug is.

• MM
  • Niet online

MM

o dat had meneer tha_snail alweer gedaan.

• Tha_Snail
Op zondag 29 juli 2001 16:52 schreef m.m het volgende:
Ik reg wel ff 1tje, Tha_snail had geloof ik al een hotmailadres geregd, die kunnen we wel gebruiken, maar ik zal dus even moeten wachten tot 'ie terug is.
Op zondag 29 juli 2001 18:41 schreef m.m het volgende:
o dat had meneer tha_snail alweer gedaan.
Ik was zo vrij geweest :)

Tja, ik was even weg uit het DPC-flex kanaal, #dpcflex @ irc.sorcery.net, want ik moest even een fietstochtje houden :)

Nu we dus Genome@home gaan doen, dit is de Genome@home site waar je de cliënt kunt neerhalen. Het ID = DPC_flex. Het e-mailadres is dpc_flex@hotmail.com, dat e-mailadres had ik dus geregd. Verder is het teamnummer 1651007169.

• MM
  • Niet online

MM

Op zondag 29 juli 2001 19:18 schreef tha_snail het volgende:

[..]

[..]

Ik was zo vrij geweest :)

Tja, ik was even weg uit het DPC-flex kanaal, #dpcflex @ irc.sorcery.net, want ik moest even een fietstochtje houden :)

Nu we dus Genome@home gaan doen, dit is de Genome@home site waar je de cliënt kunt neerhalen. Het ID = DPC_flex. Het e-mailadres is dpc_flex@hotmail.com, dat e-mailadres had ik dus geregd. Verder is het teamnummer 1651007169.
wees dan zo vrij mij even het password te mailen graag (van de hotmail)

• Tha_Snail
Op zondag 29 juli 2001 19:20 schreef m.m het volgende:

[..]

wees dan zo vrij mij even het password te mailen graag (van de hotmail)
Zie topic in dat channel op IRC van DPC-flex.

Verwijderd

Betekent dat buffers van ECCp legen en overstappen, of doorgaan met ECCp tot het bericht verschijnt dat we overstappen?

Verwijderd

Ok ben met het eerste genoompje begonnen :)

Heb naast die dosclient ook crashmonitor geinstalleerd, iemand nog suggesties voor het optimaal laten draaien van G@H?

• Tha_Snail
Op zondag 29 juli 2001 20:05 schreef Gizmooh het volgende:
Betekent dat buffers van ECCp legen en overstappen, of doorgaan met ECCp tot het bericht verschijnt dat we overstappen?
Als we niet dagelijks op 1 staan bij ECCp (zie de hitparade van vandaag (gisteren)), dan zullen we vrees ik weer moeten gaan ECCpen.. Dus dit betekent: op eigen inzicht overstappen. Ook omdat in Genome@home geen acute nood aan MHzen is :)

Maar als morgen gewoon blijkt dat we de beste zijn (wat ik ook verwacht :+ ) dan kunnen we allemaal veilig de buffers legen en overstappen :)

Verwijderd

Nou volgens mij kunnen ze bij G@H best wel wat Mhz'en gebruiken, maar ik ga langzamerhand mijn buffers legen en overstappen. B-)

Verwijderd

Ik wacht nog even af hoe het met ECCp verder gaat...als er van de +/- 50 flushende members opeens 10 naar DPC_flex G@H overstappen denk ik dat dat wel een behoorlijke inzinking kan betekenen.

Zodra blijkt dat DPC bij ECCp dagelijks gewoon op #1 staat dan join ik direct het DPC_Flex team bij G@H :)

• Tha_Snail
Op zondag 29 juli 2001 21:25 schreef Gizmooh het volgende:
Nou volgens mij kunnen ze bij G@H best wel wat Mhz'en gebruiken, maar ik ga langzamerhand mijn buffers legen en overstappen. B-)
Da's waar, met wat extra MHzen zouden we zo die TDI-club en The Knights Who Say NI weer kunnen inhalen :)

Dit is het tweede project van DPC-flex, nu moeten we zo'n beetje echt laten zien wat we waard zijn :)

• Tha_Snail
Op zondag 29 juli 2001 21:29 schreef Herr_Qn het volgende:
Ik wacht nog even af hoe het met ECCp verder gaat...als er van de +/- 50 flushende members opeens 10 naar DPC_flex G@H overstappen denk ik dat dat wel een behoorlijke inzinking kan betekenen.

Zodra blijkt dat DPC bij ECCp dagelijks gewoon op #1 staat dan join ik direct het DPC_Flex team bij G@H :)
Inderdaad, 't is nog even oppassen geblazen. Als morgen/overmorgen blijkt dat we het niet aankunnen, schakel ik weer een computertje terug naar ECCp :)

Verwijderd

Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe groot is het DPC-Flex team momenteel :?

Hoeveel deelnemers en Mhz'en :?

Nogmaals welkom bij DPC Genome@Home :)
Waar iedere MegaHertz nog steeds erg welkom is >:)

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 22:22 schreef Pjabber het volgende:
Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe groot is het DPC-Flex team momenteel :?

Hoeveel deelnemers en Mhz'en :?

Nogmaals welkom bij DPC Genome@Home :)
Waar iedere MegaHertz nog steeds erg welkom is >:)
Zie daarvoor deze draad, daar staat dat DPC-Flex zo'n 15.000 Mhz tot z'n beschikking heeft, maar ik neem aan dat het inmiddels wel meer is :)

Verwijderd

Bedankt :Y)

Verwijderd

Is er iemand op de hoogte van het password dat bij de subteamnaam hoort, zodat je de client ook kunt downloaden???????

Verwijderd

Downloaden onder een andere naam en pas bij het installen de juiste gegevens invullen.

• Tha_Snail
Op maandag 30 juli 2001 14:33 schreef Gizmooh het volgende:
Is er iemand op de hoogte van het password dat bij de subteamnaam hoort, zodat je de client ook kunt downloaden???????
Op maandag 30 juli 2001 14:35 schreef jolly het volgende:
Downloaden onder een andere naam en pas bij het installen de juiste gegevens invullen.
Inderdaad, dat password geblaat is allemaal niet zo erg en interessant.

ID = DPC_flex
E-mailadres = dpc_flex@hotmail.com
Teamnummer = 1651007169
Wachtwoord = -verzinmaarwat-

• _Gekkie_

_Gekkie_

Topicstarter
Keej

ff back to ECCp-[DPC]Flex ik heb zojuist 100 WU's voor Flex geflushed... :)

Toch lekker als ik hier bij mn pa zo'n Ghz tot mn beschikking heb (die wel 24/7 aantaan >:))

Edit: ECCp-[DPC]Flex Info
Hint: You will need to give the program a handle (nickname). This is the name that will be shown for you on the stats page. While it does not need to be unique, you might want to decide on one now and check out the users stats page to see if somebody is already using it. This list might be long, so maybe go there and tell your browser to search for the nickname you want to see if it's already in use.
The stats page shows the total results per handle. So if two people have the same one, their combined total will be shown. I'll still have the actual names and emails for each result so I can identify the individuals responsible for the final solution.
Dus je hoeft dus alleen de Handle (nick) hetzelfde te hebben??!

• MM
  • Niet online

MM

Op maandag 30 juli 2001 15:37 schreef _Gekkie_ het volgende:
Keej

Toch lekker als ik hier bij mn pa zo'n Ghz tot mn beschikking heb (die wel 24/7 aantaan >:))

[..]

jah

• MM
  • Niet online

MM

Volgens mij moeten we eccp toch nog even blijven helpen!

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 15:37 schreef _Gekkie_ het volgende:
Keej

[..]

Let er wel goed op dat je de hoofdletters ook goed overneemt, want het is case sensitive >:) Daar zijn al meer teams ingestonken, waardoor ze dubbel in de stats staan :(

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op maandag 30 juli 2001 22:08 schreef Pjabber het volgende:

[..]

Let er wel goed op dat je de hoofdletters ook goed overneemt, want het is case sensitive >:) Daar zijn al meer teams ingestonken, waardoor ze dubbel in de stats staan :(
* Blistimo knipoogt naar [eNeRGy] en NightHawk ;)

>:) >:) >:) :P

D3 char(s)

Pagina: 1