Toon posts:

DPC-flex: aantal MHz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om eens te inventariseren hoeveel MHz het DPC-flex team op de been kan brengen, ff een inventarisatie.
Tot nu toe hebben we, als begin:

Tha Snail: 1650 MHz
Gizmooh : 800MHz
Gekkie : 333MHz
Frenzy : 900MHz
Jolly : 700MHz

OK, who's next, post je donatie in deze thread.*D

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Even een vraagie, ben je "verplicht" een client te draaien ? Het zit namelijk zo, de client draait op een aantal servers die ook enigzins een functie vervuld, het zou vervelend zijn als die uitvalt (is gewoon prive). Nu wil ik altijd eerst die client goed "checken" voordat ik m 24h/dag draai zonder dat ik bij m'n servers in de buurt kom. Sommige clients vallen helaas af, omdat deze nogal crash gevoelig zijn.

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik ben wel van plan mee te doen, echter wel onder mijn eigen teamnaam. Eea is ook afhankelijk van voor welk os er clients beschikbaar zijn, ik heb in ieder geval zo'n 5000 Mhz. tot mijn beschikking thuis.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Topicstarter
Je bent uiteraard niet verplicht een bepaalde client te draaien. En het is mischien verstandig om voordat er ingestapt wordt in een bepaald project, de desbetreffende client te testen op stabiliteit etc. Ik heb daar niet zoveel verstand van, maar zolang we aan "bekende" projecten als ECCp meedoen lijkt me er genoeg bekend over de betrouwbaarheid ed.
Het is natuurlijk wel handig dat als je deelneemt in het flex-team dat je aan de projecten deelneemt waar het team ook aan deelneemt. Maar je kunt altijd in of uitstappen en mag ook onder je eigen naam meedoen als je dat graag wil. Het is voor de "teamspirit" en voor de duidelijke betekenis van het flex-team voor een project natuurlijk leuker om allemaal onder dezelfde naam te werken.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:56

WouterG

Dit is geen ondertitel

Mits we aan nuttige projekten mee gaan doen heb ik de beschikking over 1250 ruwe megahertzen. En die doneer ik bij deze dan aan het Flex teaM

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op dinsdag 17 juli 2001 16:11 schreef Gizmooh het volgende:
Om eens te inventariseren hoeveel MHz het DPC-flex team op de been kan brengen, ff een inventarisatie.
[..]
OK, who's next, post je donatie in deze thread.*D
466 MHz hier

http://www.donorofniet.nl/

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 12:25
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Gizmooh:    800 MHz
Gekkie:     333 MHz
Frenzy:     900 MHz
Jolly:  700 MHz
TomcatX:   1250 MHz
Jeroon  466 MHz
Elteor     5000 MHz
------------------- +
Totaal    11099 MHz

Edit-Note: Ruwweg doen we voor elke MHz 1 RC5 blokje. 10000MHz aan Pentiums = 9000 blokjes, 10000MHz aan Athlon's = 11000 blokjes. Ruwweg dus :)
Op dinsdag 17 juli 2001 16:55 schreef TomcatX het volgende:
Mits we aan nuttige projekten mee gaan doen...
Valt ECCp-109 daaronder, of wordt het het project daarna (Genome@home/UD THINK oid)?

Verwijderd

Genome kan wel zowieso wel wat hulp gebruiken :)

• Tha_Snail
/\
||
||
||
^^

Kick :)

Er zijn vast en zekersteweten wel meer mensen die meedoen met DPC-flex, allen, komt hier en post uw MHz donatie power aan DPC-flex :) We moeten toch minimaal 20GHz hebben om een redelijke impact te geven aan een project waar we aan mee zullen doen!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

vergeet mijn 750Mhz niet guys>:)
Ik ben niet helemaal duidelijk geweeest in mijn .plan vrees ik (of vele hebben 'em nog niet gelezen), maar ik zal het eens uit proberen te leggen. Je kunt je huidige emailadres houden, je moet alleen in je userinf.txt de subteamnaam veranderen in DPC-flex. That's all.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• MM
  • Niet online

MM

tha_snail, hoe kom je bij 1650Mhz, denk je dat je die 1,4Ghz athlon zo hoog krijgt (of tel je nu een paar pc's op?)
en kom effe op msn of #dpc aub

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• MM
  • Niet online

MM

<----- check me nieuwe icoontje :)

• Tha_Snail
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Jeroon  466 MHz
Elteor     5000 MHz
MM      750 MHz
------------------- +
Totaal    11849 MHz
Op dinsdag 17 juli 2001 22:59 schreef m.m het volgende:
tha_snail, hoe kom je bij 1650Mhz, denk je dat je die 1,4Ghz athlon zo hoog krijgt (of tel je nu een paar pc's op?)
en kom effe op msn of #dpc aub
Ik tel m'n (binnenkort) 2 huispc's bij elkaar op en houdt die comps van Anthony in m'n achterhoofd. MSN = done zoals je zag ;)
Op dinsdag 17 juli 2001 23:03 schreef m.m het volgende:
<----- check me nieuwe icoontje :)
Done.
Op dinsdag 17 juli 2001 22:58 schreef m.m het volgende:
vergeet mijn 750Mhz niet guys>:)
Ik ben niet helemaal duidelijk geweeest in mijn .plan vrees ik (of vele hebben 'em nog niet gelezen), maar ik zal het eens uit proberen te leggen. Je kunt je huidige emailadres houden, je moet alleen in je userinf.txt de subteamnaam veranderen in DPC-flex. That's all.
750 MHz staat er bij :) DPC-flex joinen wordt morgen, nu gauw The X-Files kijken :)

• MM
  • Niet online

MM

Op dinsdag 17 juli 2001 23:05 schreef tha_snail het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Jeroon  466 MHz
Elteor     5000 MHz
MM      750 MHz
------------------- +
Totaal    11849 MHz

[..]

Ik tel m'n (binnenkort) 2 huispc's bij elkaar op en houdt die comps van Anthony in m'n achterhoofd. MSN = done zoals je zag ;)
[..]

Done.
[..]

750 MHz staat er bij :) DPC-flex joinen wordt morgen, nu gauw The X-Files kijken :)
2 huispc's? je krijgt die A1,4 toch omdat die PIII450 weg moet. anywayz, ik ga wel een keer met je chatten binnenkort, scheelt weer wat ruimte op de server:)

• MM
  • Niet online

MM

Op dinsdag 17 juli 2001 16:32 schreef Elteor het volgende:
Ik ben wel van plan mee te doen, echter wel onder mijn eigen teamnaam. Eea is ook afhankelijk van voor welk os er clients beschikbaar zijn, ik heb in ieder geval zo'n 5000 Mhz. tot mijn beschikking thuis.
Welk OS? vul hiet hier maar in.

Verwijderd

600 Mhz hiero :)

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
minstens 100.000 mhz is nodig om er echt impact mee te hebben. Ons teampie heeft 80.000mhz op ogr staan, echter moet je er rekening mee houden dat de pc's zelf ook dingen te doen hebben en niet 24/7 idle zijn, laat staan 24/7 aanstaan! De 80K bij ons is net voldoende voor een 9e plek.

• Tha_Snail
Op woensdag 18 juli 2001 06:20 schreef m.m het volgende:
2 huispc's? je krijgt die A1,4 toch omdat die PIII450 weg moet. anywayz, ik ga wel een keer met je chatten binnenkort, scheelt weer wat ruimte op de server:)
Hé ja, kom eens op de chat, zet je ICQ eens aan, meld je eens aan op MSN, kom eens op IRC als ik er wel ben :P Scheelt inderdaad een boel serverload :)

A 1,4? Ben ik gek, die dingen zijn 300 gulden duurder dan de 1,2's, da's een makkelijke keus :) De P450 houden we als het goed is, we willen er namelijk 2 hebben want 1 is echt te weinig. En aangezien er op 1 gekaart moet worden, is de P450 daar uitermate geschikt voor *D
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Jeroon  466 MHz
Elteor     5000 MHz
MM      750 MHz
Herr Qn     600 MHz
------------------- +
Totaal    12449 MHz

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
hmmm. als we zo door gaan doe ik er ook nog wel mijn oude 550 bij
dus in totaal 1450mhz

• Tha_Snail
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Tha Snail: 1983 MHz
Frenzy:    1450 MHz
Jeroon  466 MHz
Elteor     5000 MHz
MM      750 MHz
Herr Qn     600 MHz
------------------- +
Totaal    13332 MHz

Helemaal onderaan http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/team23.html is een DPC-flex team verschenen met tot nu toe 3 punten. * Tha_Snail roept allen op die met het DPC-flex subteam mee willen doen bij ECCp-109 om in de userfile van hun cliënt hun teamnaam te veranderen in DPC-flex. Ik heb nog niks gehoord over proxy's bij ECCp-109, dus leden uit elkaar houden zal nog een beetje behoorlijk moeilijk gaan.

Verwijderd

OK, mijn Athlon700 graast nu voor DPC-flex :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 15:24 schreef jolly het volgende:
OK, mijn Athlon700 graast nu voor DPC-flex :)
Mijn Tbird 800 ook en de 290 gespaarde puntjes voor de inhaalflush gaan er morgen uit als vliegende start voor DPC-flex B-)

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Hoe ziet 't file userinf.txt er uit?

Straks staat DPC-flex 10x vermeld in de lijst.
Of kan je gewoon je eigen emailadres/naam blijven gebruiken en is alleen de teamnaam bepalend?

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 15:44 schreef Crack het volgende:
Hoe ziet 't file userinf.txt er uit?

Straks staat DPC-flex 10x vermeld in de lijst.
Of kan je gewoon je eigen emailadres/naam blijven gebruiken en is alleen de teamnaam bepalend?
Wat het 1e betreft, nij staat gewoon in je ECCp file als userinf en is een notepad file.

Wat het 2e betreft, dat vraag ik mij dus ook af van dat e-mail adres

Verwijderd

Tja, dat zullen we dan morgen wel zien als de stats zijn bijgewerkt. ;)

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Volgens mij moeten we hetzelfde userinf.txt-file gebruiken, anders gaat 't fout.
Kan diegene, die al geflusht heeft zijn bestand hier niet FF publiceren?

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 16:10 schreef Crack het volgende:
...
Kan diegene, die al geflusht heeft zijn bestand hier niet FF publiceren?
Lijkt me een goed idee en zullen we anders niet gewoon ff een e-mail adres afspreken?

Verwijderd

Topicstarter
Quote uit de ECCp-109 FAQ:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
- Kan ik meerdere pc's op 1 naam laten kraken?
Ja, dat kan. Gewoon overal dezelfde username en emailadres invullen.
In de eccp109 map staat een bestandje userinf.txt, daarin kun je zien wat de huidige instellingen zijn. (formaat "username,emailadres,identificatie". De identificatie is een naam die wordt gebruikt als er problemen zijn, 2 users met dezelfde naam, maar met verschillend emailadres ofzo.. (ja dat kan ). Als je wilt kun je dus 2 computers een verschillende identificatie geven, zodat je bij problemen na kunt gaan welke computer de troubles geeft..)

--------------------------------------------------------------------------------

Verschillende e-mail adressen kan dus niet. (met dank aan Tha Snail voor de research)

• MM
  • Niet online

MM

Op woensdag 18 juli 2001 17:14 schreef Gizmooh het volgende:
Quote uit de ECCp-109 FAQ:
quote:
- Kan ik meerdere pc's op 1 naam laten kraken?
Ja, dat kan. Gewoon overal dezelfde username en emailadres invullen.
In de eccp109 map staat een bestandje userinf.txt, daarin kun je zien wat de huidige instellingen zijn. (formaat "username,emailadres,identificatie". De identificatie is een naam die wordt gebruikt als er problemen zijn, 2 users met dezelfde naam, maar met verschillend emailadres ofzo.. (ja dat kan ). Als je wilt kun je dus 2 computers een verschillende identificatie geven, zodat je bij problemen na kunt gaan welke computer de troubles geeft..)

Verschillende e-mail adressen kan dus niet. (met dank aan Tha Snail voor de research)
hmmm, ik heb toch heel andere ervaringen, maar goed. Als jullie allemaal hetzelfde userinf.txt willen, download 'em 4 woorden terug of typ dit over:
code:
1
DPC-flex,stefanfransen@hetnet.nl,stefanfransen

Verwijderd

Topicstarter
OK is gebeurt en 302 dp's onderweg voor de kick-off morgen. :9~

• MM
  • Niet online

MM

volgens Ikarus mogen we geen aggressieve reclame meer toepassen :'(

Allemaal effe kalm dus (DS ziet er op toe >:) )

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik doe er vooralsnog 560 mhz 24/7 en 600 die af en toe aanstaat bij. :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Tha_Snail
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Tha Snail: 1983 MHz
Frenzy:    1450 MHz
Jeroon:     466 MHz
Elteor:    5000 MHz
MM:    750 MHz
Herr Qn:    600 MHz
Bram538:   1160 MHz
------------------- +
Totaal:   14492 MHz

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Het klopt toch dat ik gewoon de dplist kan aanpassen op de gegevens zoals jij die gaf m.m:
code:
1
DPC-flex,stefanfransen@hetnet.nl,stefanfransen

Ik heb daar nu iig gewoon nog mn oude gegevens staan.. maar ik kan die dplist gewoon in Textpad wijzigen :) Gaat super.. zo kan ik tenminste dplist's emailen en bijelkander voegen... (om op diemanier een "buffer" op te bouwen :)

Werkt Pfect! :)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Pagina: 1