Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
hoxyz schreef op woensdag 11 september 2019 @ 19:41:
2000,- o.b.v van 32 uur gekregen met nog zat doorgroeimogelijkheden. Oftewel 2500,- voor een volle werkweek.

Een raise van 691,52,- en erg leuke projecten momenteel :D
Gefeliciteerd! Mooie stap.

Ik wil je alleen wel een suggestie meegeven; je wordt nog steeds niet bepaald fantastisch betaald. Als je volgend jaar een minimale verhoging krijgt (of erger: geen) onder het mom van "je hebt een hele grote gehad" dan is het echt tijd om op zoek te gaan naar een andere werkgever die wel goed betaalt voor ervaren developers.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
t_captain schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:07:

offtopic:
Wat is dat toch met 32 uur werken als je geen gezin hebt? Daar lijkt een mentaliteits erandering te hebben plaatsgevonden rond bouwjaar 1990.
Is dit niet gewoon on-topic? :? Het is letterlijk onderdeel van het topic én de beloning die erbij hoort.

Zelf heb ik ook jarenlang (tussen mijn 29e en 35e) 32 uur gewerkt als front-end developer. Geen gezin, enkel een inwonende vriendin voor 3 van de 6 jaar, en ik was lekker 1 dag in de week vrij. Heerlijk is dat. Ik kon nog steeds veel geld per maand sparen en luxe wonen, en mocht ik ooit meer geld nodig hebben dan ging ik gewoon weer terug naar 40 uur en kreeg ik d'r zomaar +25% netto salaris bij :7

Een weekend van 3 dagen, of je breekt de week door woensdag vrij te zijn. Ik stelde mij altijd flexibel op door, waar nodig, 5 dagen te werken en vakantiedagen op te bouwen. Of door mijn vrije dag op een andere dag in de week op te nemen. Dat werkt dan ook de andere kant op als ik opeens besluit "jongens, in plaats van maandag ben ik volgende week vrijdag vrij" :)

Mede dáárom vind ik een goed salaris belangrijk. Het stelt de werknemer in staat zich meer vrijheden te veroorloven. En ik ben sterk van mening dat ik wekelijks zeker niet minder productief was dan toen ik 40 uur werkte. Rust is veel waard.
Pagina: 1 2 Laatste