Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ruudox schreef op zondag 10 september 2023 @ 09:18:
[...]

...

Meeste door kan je door Excelent trows krijgen toch.
Klopt, ruim 9k XP

Ik was al kort na de start van het event begonnen met m'n best te doen voor een Excellent bij Lechonk, alle andere Pokémon (op een random Hariyama of Chansey na) vang ik d.m.v. quick catchen. Scheelt echt een hoop tijd en de XP komt met bakken tegelijk binnenstromen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:11
patrickt35 schreef op zondag 10 september 2023 @ 08:07:
[...]

Hoeveel eitjes heb je dan wel niet gebruikt? 8)7
Drie in totaal: ‘s ochtends dik een uur gelopen met twee eitjes en daily adventure incense+2x gewone incense+wat er normaal al spawnde. Quick catch en zoveel mogelijk excellent proberen te gooien, is niet lastig op Lechonk, Buizel, Houndour en de nieuwe starters. Mega Pidgeot erbij voor extra XP voor Lechonk, Fletchling en Swablu, allemaal common spawns. Resultaat: dik tweeënhalf miljoen 🤑 en nog maar een paar honderdduizend te gaan tot level 50.

Dus ‘s avonds nog een rondje met nog een eitje en presto 😎.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40
sixtiek schreef op zondag 10 september 2023 @ 10:57:
[...]

Drie in totaal: ‘s ochtends dik een uur gelopen met twee eitjes en daily adventure incense+2x gewone incense+wat er normaal al spawnde. Quick catch en zoveel mogelijk excellent proberen te gooien, is niet lastig op Lechonk, Buizel, Houndour en de nieuwe starters. Mega Pidgeot erbij voor extra XP voor Lechonk, Fletchling en Swablu, allemaal common spawns. Resultaat: dik tweeënhalf miljoen 🤑 en nog maar een paar honderdduizend te gaan tot level 50.

Dus ‘s avonds nog een rondje met nog een eitje en presto 😎.
Dan moet ik nog maar meer oefenen op mijn excellent throws denk ik.
1 op de 5 ofzo is hier excellent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYhHRX097zVmmudO_lSOWo1Hp2g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cUF4n0RSK9GH6oRwKKes3vyg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 10-09-2023 11:06 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
patrickt35 schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:02:
[...]

Dan moet ik nog maar meer oefenen op mijn excellent throws denk ik.
1 op de 5 ofzo is hier excellent.
Oefenen loont echt inderdaad, helemaal nu 👍.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
sixtiek schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:07:
[...]

Oefenen loont echt inderdaad, helemaal nu 👍.
Ik gooi altijd mijn pokeballen weg, om zoveel mogelijk ultra ballen te kunnen hebben in mijn rugzak. Ik heb dus 1100 ultra ballen, en bijna geen normale ballen.
En juist nu zijn de rode ballen belangrijk om zovaak mogelijk excellent te kunnen gooien op 1 Pokemon.
Dus heb vanmorgen rode ballen gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 15-09 08:37
pinokkia schreef op zondag 10 september 2023 @ 10:31:
Eindelijk kan ik ook nu eigen routes maken. Ik dacht dat het pas kon bij level 45 of 48. Ik heb nml zelf maar level 40.
Hier ook de mogelijkheid om ze te maken. Mooie is dat ik ze indien en gelijk goedgekeurd zijn. Hele park kleurt nu blauw van de routes hier :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-09 16:14
patrickt35 schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:18:
[...]

Ik gooi altijd mijn pokeballen weg, om zoveel mogelijk ultra ballen te kunnen hebben in mijn rugzak. Ik heb dus 1100 ultra ballen, en bijna geen normale ballen.
En juist nu zijn de rode ballen belangrijk om zovaak mogelijk excellent te kunnen gooien op 1 Pokemon.
Dus heb vanmorgen rode ballen gekocht 8)7
Dat voegt niet veel toe, toch? Alleen de worp waarmee je vangt geeft XP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
Indicatie schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:34:
[...]

Niet voor de XP, maar wel voor de excellent throws voor de master ball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:49

hneel

denkt er het zijne van

We hadden in ons dorp al enige tijd 1 route. Gisteren kwam er een 2e bij. Ik dacht eerst dat het er een van mij was, maar het bleek dat een medespeler precies dezelfde route had aangevraagd.

En vandaag zijn ze plots allebei verdwenen. :(

Wat een faal, dat hele route gebeuren. Die cells kreeg ik ook maar niet te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Indicatie schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:34:
[...]

Vorige week spawnde hier een Rhydon. Die ging er eens rustig voor zitten, en ik kon er excellent rode ballen tegenaan gooien. Bij de 11e bal vond hij het wel welletjes en besloot hij maar in de bal te kruipen. Meteen aardig opgeschoten in de masterball-research...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkCantPark
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2023

MarkCantPark

Stay awhile and listen...

Dank voor alle hulp. Ik ga de aangeraden apps installeren, ik gok YouTube hier ook wat mee kan helpen.

Net onderstaande kunnen vangen, wellicht de perfecte specs maar wel blij mee :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8jwlPqaKqLgTNNh7p3Rtf0Icno=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PijkEyKaFoYyMjNZpcUhpAPi.png?f=fotoalbum_large

MarkdeBruin.net | "Bigger Lens, Better Picture"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
MarkCantPark schreef op zondag 10 september 2023 @ 14:56:
Dank voor alle hulp. Ik ga de aangeraden apps installeren, ik gok YouTube hier ook wat mee kan helpen.

Net onderstaande kunnen vangen, wellicht de perfecte specs maar wel blij mee :

[Afbeelding]
Zie dat je deze in DH gevangen hebt. Zit nog steeds een grote Pokemon community.
Raiden veel en doen ook veel samen. Zeker de campfire installeren.

Ben als ik in DH ben ook met ze aan het lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 09:08
Gisteren in de 2de raid een Hundo Bombirdier.

Moet wel zeggen ook tijdens het maken van een route de gps heel erg janky kan doen, of iig die route zodanig verneukt dat ze het tijdens de review rechtzetten, zodat het tenminste niet lijkt alsof ik door gebouwen heen ben gelopen of hele rare bochten heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Oef, die Frigibax wordt een zeldzame spawn dit evenement. Gisteren een wandeling van 23 kilometer, om en nabij de duizend catches en ik heb er welgeteld eentje gezien en gevangen. Daarna natuurlijk niet meer het silhouet zichtbaar op de radar waardoor vangen wat lastiger werd, maar ik heb wel af en toe gecontroleerd of een Frigibax op de nearby stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:40
Toevallig las ik er een artikel over Frigibax (wist er voor die tijd nog niks vanaf) en toen ik Pokemon Go opende in bed, stond hij naast mijn huis :D. Gelijk gevangen en als buddy gezet. Niet de beste IVs, maar zo kan ik in ieder geval wat candy verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mars18 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:05:
Gister een goede dag gehad.

3 Shiny op een dag
Hoppip
Houndour
Buizel

Dag er voor
Fletchling
Vandaag weer een shiny Hoppip gevangen.
Compleet :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 07:41
Mars18 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:44:
Eindelijk een ready button.
Alleen werkt het niet bij een solo raid
Klopt zeker nu we 60 raids moeten binnen harken voor task.

@ iedereen
Ik ben tijdje uit running geweest( meniscus operatie)dus heb pokemon go laten versloffen(offens1)

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
mat.hi.as schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:32:
Toevallig las ik er een artikel over Frigibax (wist er voor die tijd nog niks vanaf) en toen ik Pokemon Go opende in bed, stond hij naast mijn huis :D. Gelijk gevangen en als buddy gezet. Niet de beste IVs, maar zo kan ik in ieder geval wat candy verzamelen.
Heb je ontzettend geluk mee gehad! Wat ik ervan lees op Reddit zijn ze echt heel schaars. Wel lastig jagen ook als je ze niet meer als nieuwe catch op de nearby radar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Armada. schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:03:
[...]
Heb je ontzettend geluk mee gehad! Wat ik ervan lees op Reddit zijn ze echt heel schaars. Wel lastig jagen ook als je ze niet meer als nieuwe catch op de nearby radar hebt.
Dat laatste is inderdaad waar, maar anders begin ik er nooit candy voor te verzamelen :+. En met nog 600 rare candy kan ik altijd nog wel wat extra maken, mocht het nodig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:17
skassie schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:27:
[...]

Hier ook de mogelijkheid om ze te maken. Mooie is dat ik ze indien en gelijk goedgekeurd zijn. Hele park kleurt nu blauw van de routes hier :)
Heb tot nu toe gisteren ff snel een route gemaakt maar bij mij is het in behandeling voor goed/afgekeurd. Dus moet maar afwachten of de route goed/afgekeurd.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:59:
[...]

@ iedereen
Ik ben tijdje uit running geweest( meniscus operatie)dus heb pokemon go laten versloffen(offens1)
Welkom terug kerel! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Offens1490 schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:59:
[...]

@ iedereen
Hopelijk je knie nu weer helemaal goed. Rustig aan wandelen is volgens mij wel goed om te doen.

En net zoals @Statiegeld zegt welkom terug. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Gisteravond het geluk gehad om Frigibax ook te vangen. Had na alles wat ik las niet echt de hoop hem snel te vangen maar das toch gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
skassie schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:15:
Gisteravond het geluk gehad om Frigibax ook te vangen. Had na alles wat ik las niet echt de hoop hem snel te vangen maar das toch gelukt :)
Ik ook. :) 0.30 nog even Pokémon openen en zag dat hij een paar straten verder op zat. Lange tijd geleden dat ik snachts nog op straat liep voor een Pokémon. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Raem schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:23:
[...]

Ik ook. :) 0.30 nog even Pokémon openen en zag dat hij een paar straten verder op zat. Lange tijd geleden dat ik snachts nog op straat liep voor een Pokémon. :P
Ik om iets voor 00:00 uur. Misschien hebben we hiermee een idee wanneer hij er is. Zag in de comments hierboven dat iemand hem ook in bed had gevangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ah ik vroeg me al af waar/wanneer die Frigibax te vangen zou zijn. Ik zie hem bij een paar van mijn vriendenlijst, maar heb hem nog niet op de radar gehad. Ik wilde net gaan kijken of het toevallig een betaalde research was, maar blijkbaar komt hij gewoon weinig voor, en dan nog vooral 's nachts?

Deze site heeft het erover dat hij geboost wordt bij sneeuw/storm, maar dat zal hier voorlopig niet gebeuren. Een andere optie zou zijn om een Glacial lure aan een stop te hangen.

Naast Frigibax heb ik Bombirdier ook nog niet gezien. Heeft iemand die al wel gevangen?

[ Voor 37% gewijzigd door gwystyl op 12-09-2023 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
gwystyl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:31:
Ah ik vroeg me al af waar/wanneer die Frigibax te vangen zou zijn. Ik zie hem bij een paar van mijn vriendenlijst, maar heb hem nog niet op de radar gehad. Ik wilde net gaan kijken of het toevallig een betaalde research was, maar blijkbaar komt hij gewoon weinig voor, en dan nog vooral 's nachts?

Deze site heeft het erover dat hij geboost wordt bij sneeuw/storm, maar dat zal hier voorlopig niet gebeuren. Een andere optie zou zijn om een Glacial lure aan een stop te hangen.

Naast Frigibax heb ik Bombirdier ook nog niet gezien. Heeft iemand die al wel gevangen?
Bombirdier 1 x gevangen door remote invite vanuit Italy. En gisteren zat hij in de gym voor het huis dus dat was een easy catch. Is met 2 man te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
skassie schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:37:
[...]

Bombirdier 1 x gevangen door remote invite vanuit Italy. En gisteren zat hij in de gym voor het huis dus dat was een easy catch. Is met 2 man te doen.
In je eentje kan het ook! Ik ben lvl42 en haalde het. Let wel: neem pokemons die snel damage uitdelen want anders kom je tijd te kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
low_n_slow schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:46:
[...]

In je eentje kan het ook! Ik ben lvl42 en haalde het. Let wel: neem pokemons die snel damage uitdelen want anders kom je tijd te kort.
ah das mooi. Speel vaak met mijn zoontje vandaar dat ik alleen wist dat het met 2 te doen was. Lvl43 hier en hij 40 (bijna 41)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Oh dat is mooi, dan ga ik het vanavond wel proberen te vinden met mijn account en die van mijn zoontje; we moeten toch ergens die 60 raids gaan doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt1982
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16-09 09:14
Die 60 raids wordt bij mij ook de grootste uitdaging vrees ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ja, de 60 raids gaat hem niet worden denk ik. Als ik er speciaal voor ga spelen zou ik het makkelijk kunnen redden, er zijn genoeg gyms op loopafstand, maar met mijn huidige speelwijze komt het te vaak net niet uit. Geen probleem, dan maar geen master ball.

Alle overige tasks lijken wel te moeten kunnen. Zit nog op schema voor de rest. Toch een leuke bonus als je een lucky egg combineert met alle rewards tegelijk pakken.

De adventure sync maakt het soms nog wel lastig. Gevalletje 5km lopen en dan "best I can do is 0.7km" zeg maar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08:42
Bombirdier kan goed in je eentje.
Kies wel electric en rock types, dan komt het wel goed.

De 60 raids ben ik nog voor op schema. Maar als je alleen 's avonds 1 tot 1,5 uur speelt vereist het wel wat toeweiding.
Toevallig moet ik nog nog een paar researches doen waar ik veel raids voor moet doen, waaronder voor lvl 47 30 raids met alleen maar unieke pokemons in het team.
Dus ik houd vol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
IntToStr schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 12:17:
Ja, de 60 raids gaat hem niet worden denk ik. Als ik er speciaal voor ga spelen zou ik het makkelijk kunnen redden, er zijn genoeg gyms op loopafstand, maar met mijn huidige speelwijze komt het te vaak net niet uit. Geen probleem, dan maar geen master ball.

Alle overige tasks lijken wel te moeten kunnen. Zit nog op schema voor de rest. Toch een leuke bonus als je een lucky egg combineert met alle rewards tegelijk pakken.
We hebben 82 dagen de tijd gekregen. In die 82 dagen kun je 4100 muntjes in de gym verdienen. Daar kun je 41 extra raidpassen van kopen, of 20 remote raidpassen. En verder kun je raidpassen beperkt opsparen. Als ik hem vandaag niet gebruik kan ik er morgen 2 gratis doen.

Het enige waarmee ik momenteel achterloop, is met die 30 eieren uitlopen. Eigen schuld, ik heb een paar 10 km eieren in de incubator gestopt... :D

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Oekiejoekie schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:04:
[...]

We hebben 82 dagen de tijd gekregen. In die 82 dagen kun je 4100 muntjes in de gym verdienen. Daar kun je 41 extra raidpassen van kopen, of 20 remote raidpassen. En verder kun je raidpassen beperkt opsparen. Als ik hem vandaag niet gebruik kan ik er morgen 2 gratis doen.

Het enige waarmee ik momenteel achterloop, is met die 30 eieren uitlopen. Eigen schuld, ik heb een paar 10 km eieren in de incubator gestopt... :D
die 10 km moeten ook een keer toch :) En met een incubator gaat het vaak ook lekker snel. ik moet nog 25 raids. 18 excellent en 99 research en dan ben ik klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zonde vandaag, Moltres kwam in het wild, Was zo bijdehand om een screenshot te maken en toen liep Pokemon vast, weg was die...

Wel een shiny Fletchling net..

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Mars18 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:43:
Zonde vandaag, Moltres kwam in het wild, Was zo bijdehand om een screenshot te maken en toen liep Pokemon vast, weg was die...

Galerian Moltres op je daily incense bedoel je dan? Grote kans dat die dan toch weg was gevlogen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Raem schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 14:07:
[...]

Galerian Moltres op je daily incense bedoel je dan? Grote kans dat die dan toch weg was gevlogen. :P
Ja die... Had nog een master ball klaar staan dus had hem wel gevangen, en hij was maar 43 cp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Mars18 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 14:08:
[...]

Ja die... Had nog een master ball klaar staan dus had hem wel gevangen, en hij was maar 43 cp
Ah ja, dan is het wel zonde inderdaad. Ik hoop hem binnenkort ook weer eens tegen te komen, dan gebruik ik ook mijn master ball. Is de laatste van die Galerian vogels die ik nog moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ja, de 60 raids is een issue als je niet veel speelt, probeer er iig elke dag de gratis te doen, ook al is het maar een 1 ster ofzo. Zit nu op ongeveer op 20/60 dus zeker nog op koers.

Ik moet alleen nog Zapdos van de 3 Galar birds, en eigenlijk zijn dat de enige die het waard zijn om een masterball op te gooien. Mijn eerste had ik namelijk gebruikt op een hoog CP Galar Articuno, had nog leuke IV's ook voor een wild catch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:08
Die 60 raids gaat voor mij ook een lelijke kluif worden. Ik speel dagelijks, maar raids doe ik zelden.. En die ready-button moeten ze ook gewoon beschikbaar maken voor 1 persoon bij een 1-3 * raid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:55

Haan

dotnetter

Raids gaat ook mijn struikelblok worden, ik zit pas op 2/60 :')

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt1982
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16-09 09:14
Yep die ready button zou wel een uitkomst zijn bij 1 speler. Continu wachten tot je mag spelen ben ik niet zo een voorstander van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 03:48
Als je best veel opdrachten moet doen voor fatsoenlijke rewards dan wil ik daar best wat tijd in stoppen. Maar ál die opdrachten voor één master ball? Zijn ze gek geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Iemand die pokemon plus ++ heeft?
Krijg taak niet voltooid. Heb al e.e.a gewijzight van great naar ultra en visa versa.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/78J09--iKL1iqGAH41BxeVjuwOs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VGGo0YnmoBVjYtllr9jzuPJq.png?f=fotoalbum_large

Kwam net binnen toen ik minder mobiel was dus was wel een life saver voor onderweg in de auto :)

[ Voor 5% gewijzigd door Offens1490 op 12-09-2023 19:14 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinokkia
Offens1490 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:14:
Krijg taak niet voltooid. Heb al e.e.a gewijzight van great naar ultra en visa versa.
[Afbeelding]

Kwam net binnen toen ik minder mobiel was dus was wel een life saver voor onderweg in de auto :)
Bij instellingen ballen gooien op handmatig en tevens kan je kiezen tussen Poke/great en ultra bal. Tevens Enable Poke Ball Auto Throw op off zetten.

Button-Throw Poke Ball Selection
Poke ball
Great ball
Ultra

[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 12-09-2023 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Offens1490 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:14:
[Afbeelding]

Zoals @pinokkia al zegt moet het er als volgt uit zien (great of ultra mag je dan zelf kiezen in dat menu):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gLGI1iPo3iom5hwuBxBzWL5sQKA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/a7lUzuvKak3G2ttPSsElzotp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
@pinokkia @skipe

Hartelijk dank, verrek nu ik jullie plaatjes/tekst zie zie ik het ook staan in het grijs |:(

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

skipe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:13:
[...]

Zoals @pinokkia al zegt moet het er als volgt uit zien (great of ultra mag je dan zelf kiezen in dat menu):

[Afbeelding]
Oh dat klinkt logisch... Auto throw moet uit omdat hij dan alleen rode ballen pakt 8)7. Ik heb sinds eergisteren ook een Pokebal++ en zat me hetzelfde af te vragen :+

Ik ga nog wel een trilmotor mod of verwijdering doen, want vooral vrouwlief wordt er nu al gek van en ik vind het ook erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
gwystyl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 23:15:
[...]

Oh dat klinkt logisch... Auto throw moet uit omdat hij dan alleen rode ballen pakt 8)7. Ik heb sinds eergisteren ook een Pokebal++ en zat me hetzelfde af te vragen :+

Ik ga nog wel een trilmotor mod of verwijdering doen, want vooral vrouwlief wordt er nu al gek van en ik vind het ook erg irritant.
Ik word ook gek van die trilmotor maar ook van de “disco” verlichting.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Mars18 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:43:

Hmm, dat klinkt bekend vanuit een lokale groepsapp. :+ Was die Fletchling toevallig 545 cp?

• Mars18
Autofan1985 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:29:
[...]

Hmm, dat klinkt bekend vanuit een lokale groepsapp. :+ Was die Fletchling toevallig 545 cp?
Haha ja :*)

• Statiegeld
  • Niet online
Shiny odds zijn dus zeer hoog voor o.a. Fletchling: ben er al 2 tegengekomen en alle Pogo-Youtubers vangen ze ook om de haverklap.

Jammer, had liever gezien dat alle wild spawns dezelfde shiny odds zouden hebben :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
gwystyl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:31:
Frigibax (...) blijkbaar komt hij gewoon weinig voor, en dan nog vooral 's nachts?
Vanochtend iets voor half elf zag ik er voor het eerst eentje *O* . Frigibax zit sinds afgelopen zondag in het spel, net als Nymble en Pawmi. Van die twee heb ik allebei al ruim 100 gevangen dus in mijn ervaring is Frigibax inderdaad zeldzaam. Maar dus ook overdag te vinden.
Een andere optie zou zijn om een Glacial lure aan een stop te hangen.
Dat gaat je niet helpen, dan kan je beter een normale lure inzetten. De speciale lures zoals Glacial geven òf een reguliere spawn (dus ook event spawns) òf een spawn uit een pool van Pokémon die bij dat type lure horen. Frigibax zit niet in die pool dus met een Glacial lure heb je minder kans op een Frigibax spawn dan met een normale lure.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:44
Ik kwam gisteren ook een Frigibax op de radar tegen. Kinderen in de auto en met 3 man naar de Pokestop.

Blijkt dat die F”@!ing pokestop op een afgesloten terrein ligt. Alles geprobeerd om dicht in de buurt te komen maar helaas geen Frigibax.

Die pokestop gelijk als invalid gemarkeerd. Hopelijk gooien ze die er snel uit.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Akaendra
Net tijdens de lunchpauze iig een Shiny Lechonk, dus die kunnen we ook van de lijst afhalen.
Frigibax meerdere keren wel op de radar gezien maar vaak te ver weg om echt moeite voor te doen. Die zal ongetwijfeld nog wel blijven spawnen voorlopig, maar hopelijk gewoon in een 1 ster raid worden geplaatst.

• mat.hi.as
Geef het een jaartje (of 2), dan komt er vanzelf een Community Day ervan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
Akaendra schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:39:
Net tijdens de lunchpauze iig een Shiny Lechonk, dus die kunnen we ook van de lijst afhalen.
Frigibax meerdere keren wel op de radar gezien maar vaak te ver weg om echt moeite voor te doen. Die zal ongetwijfeld nog wel blijven spawnen voorlopig, maar hopelijk gewoon in een 1 ster raid worden geplaatst.
En Frigibax krijgt uiteindelijk toch wel een CD. Met Noibat was ik ook steeds aan het jagen, tot ik er genoeg had voor een evo (en een shiny), kwam een maand later de cd... Ga nu geen hele einden meer omlopen voor een pokémon.

Dit event inmiddels
3 shiny Houndour
3 shiny Fletching
3 shiny Hoppip
1 shiny Lechonk
1 shiny Turtonator
1 shiny Unown
1 shiny Wurmple

maar nog geen enkele shiny Buizel :'(

• Autofan1985
mat.hi.as schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:56:
Geef het een jaartje (of 2), dan komt er vanzelf een Community Day ervan :)
Ik hou dat op minimaal 4 jaar. Eerst krijgen we Goomy (Pseudo Legendary gen 6), dan Jangmo-o (Pseudo gen 7), dan Dreepy (Pseudo gen 8) en dan pas Frigibax (Pseudo gen 9). En waar we er voorgaande jaren steeds 1 kregen hebben we dit jaar hebben we ook geen Pseudo legendary community day gehad. Alhoewel: we hebben in Januari een Larvitar classic com day gehad. Dus eigenlijk moet ik zeggen: we hebben dit jaar ook geen nieuwe Pseudo Legendary community day gehad. :+

Voor de volledigheid een overzichtje:
  • Dratini (gen 1): 24-02-2018
  • Larvitar (gen 2): 16-06-2018
  • Beldum (gen 3): 21-10-2018
  • Bagon (gen 4): 13-04-2019
  • Gible (gen 4): 06-06-2021
  • Deino (gen 5): 25-06-2022
Waar ze in 2018 (introductie van de Community days) dus redelijk los gingen is het daarna (maximaal) 1 per jaar geweest.

• Indicatie
Autofan1985 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:32:
[...]

Ik hou dat op minimaal 4 jaar. Eerst krijgen we Goomy (Pseudo Legendary gen 6), dan Jangmo-o (Pseudo gen 7), dan Dreepy (Pseudo gen 8) en dan pas Frigibax (Pseudo gen 9). En waar we er voorgaande jaren steeds 1 kregen hebben we dit jaar hebben we ook geen Pseudo legendary community day gehad. Alhoewel: we hebben in Januari een Larvitar classic com day gehad. Dus eigenlijk moet ik zeggen: we hebben dit jaar ook geen nieuwe Pseudo Legendary community day gehad. :+

Voor de volledigheid een overzichtje:
  • Dratini (gen 1): 24-02-2018
  • Larvitar (gen 2): 16-06-2018
  • Beldum (gen 3): 21-10-2018
  • Bagon (gen 4): 13-04-2019
  • Gible (gen 4): 06-06-2021
  • Deino (gen 5): 25-06-2022
Waar ze in 2018 (introductie van de Community days) dus redelijk los gingen is het daarna (maximaal) 1 per jaar geweest.
Is Axew geen pseudo? (CD op 10-6-2023)
(en telt Noibat niet een klein beetje mee? Was superzeldzaam in het wild)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Indicatie schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:07:
[...]

Is Axew geen pseudo? (CD op 10-6-2023)
(en telt Noibat niet een klein beetje mee? Was superzeldzaam in het wild)
Haxorus is geen pseudo legendary nee. Daarvoor komt hij 60 basestats tekort. En Noivern 65. Pseudo Legendaries (de laatste evolutie van de lijn, mega evoluties uitgezonderd) hebben namelijk altijd een base stat total van 600 in de main series games.

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 09:59
Wat kan je eigenlijk met die coins van die golden stops? heb er nu 33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Frantic schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:36:
Wat kan je eigenlijk met die coins van die golden stops? heb er nu 33
Gimmighoul evolueren in Gholdengo zodra je er 999 van hebt.

• Frantic
Autofan1985 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:41:
[...]

Gimmighoul evolueren in Gholdengo zodra je er 999 van hebt.
Ah..

dan moet ik die eerst maar eens vangen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Frantic schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:59:
[...]

Ah..

dan moet ik die eerst maar eens vangen :+
Gimmighoul kan je krijgen door een postcard uit je boek naar Pokémon Scarlet/Violet op een Switch te sturen. Dan krijg je een Gimmighoul tas, en als je die opent (net als de Meltan box), spawnen er Gimmighoul gedurende een half uur. In Scarlet/Violet kan je vervolgens een Vivillon vangen met het patroon van de regio van je postkaart.
Zie hier voor een langere uitleg met plaatjes

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ruudox schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:25:
nou als tweaker kan ik de go plus + natuurlijk niet standaard laten. + ik werd gek van de vibrati

Heb dus even de moter zo netjes mogelijk uitgesloopt.

Ik zag ook al mods om het ultra/grwat balle nte laten gooien zonder een knop in te drukken, maar dat spul had ik helaas (nog) niet tuis, misschien leuk voor binnenkort een keer.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb net mijn eigen Pokemon Go Plus + gemod. Ik heb helaas geen soldeerboutje bijdehand, dus ik heb het nog iets simpeler aangepakt. Ik heb de batterij losgehaald, zodat ik het trilmotortje los kon halen. Om het trillende gewichtje heb ik een stukje afgeknopte foam-oordop gepropt, en het geheel weer in elkaar gezet. Hierdoor wordt het motortje ook beperkt in trillen. Het is wel raar, want de lichtjes gaan niet de hele tijd aan, dus het is een vreemde gewaarwording. Het scheelt wel een hoop herrie en trillende tafels of andere dingen waar de ++ in/op/onder lag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCSG1XCcFK8AZ_qAP9LId7rTkcg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MlwEsPaREshgctwcqLJBFmrf.jpg?f=fotoalbum_large

Ballen vangen met de knop is inmiddels gelukt, nu maar eens mijn oude S20 erbij pakken om "slaaptracking" te doen, want de Pokémon Sleep app werkt niet op mijn Fold 4 :(. Dat is blijkbaar ook een bekend probleem, maar tot het opgelost wordt moet het dus met een omweg......

• mhoogendam
  • Laatst online: 16-09 11:23
Hundo, shundo... maar hoe noemen we dit dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gvr9RqI90B5Rsb4ajE4tNSjJf6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mys2IicaN1y9TS2Kys1QcH58.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

mhoogendam schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:58:
Hundo, shundo... maar hoe noemen we dit dan?
[Afbeelding]
Lundo.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Rene
Ik heb gisteren een pokestop gerapporteerd omdat deze niet vrij toegankelijk is. Kreeg net een mail van Niantic dat mijn request rejected is.

Kan je daar nog wat aan doen? De betreffende stop ligt midden in een viskwekerij achter een gesloten poort…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0f9s_a7A5qIS40tgfHYcmnFyJuM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8dY5A4P0TepN4QoNvkJYHhq1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5tdCdPDg6k0RLNj8QVNlCiv3NXw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/29rulQ41cz1xMy6gQ71AxZp8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ALgILZZFL2jNYIbd6rdP3sH4DY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zwY1OsBtgRQdnBoKzaqOX1nV.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Rene op 14-09-2023 08:04 ]

• Mars18
Gister nog een shiny Houndour, die had ik al compleet, gaat door naar mijn schoonouders.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Rene schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:01:
Ik heb gisteren een pokestop gerapporteerd omdat deze niet vrij toegankelijk is. Kreeg net een mail van Niantic dat mijn request rejected is.

Kan je daar nog wat aan doen? De betreffende stop ligt midden in een viskwekerij achter een gesloten poort…
Hun beleid is dat dat gewoon mag. Zolang het maar veilig toegankelijk is, enzovoort. Niet iedereen hoeft bij iedere stop te kunnen.

Op de Efteling liggen ook talloze stops en gyms, waar je ook niet bij kan als je geen kaartje koopt. Of na sluitingstijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

hneel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:32:
[...]

Hun beleid is dat dat gewoon mag. Zolang het maar veilig toegankelijk is, enzovoort. Niet iedereen hoeft bij iedere stop te kunnen.

Op de Efteling liggen ook talloze stops en gyms, waar je ook niet bij kan als je geen kaartje koopt. Of na sluitingstijd.
Volgens de criteria van Niantic moet een wayspot wel “publicly accessible” zijn: https://niantic.helpshift...2771-acceptance-criteria/

Als hier echt alleen werknemers van het bedrijf bij kunnen, vind ik dat wel vreemd als ze dat toestaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Tourniquet op 14-09-2023 09:31 ]

• Frantic
Tourniquet schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:05:
[...]

Volgens de criteria van Niantic moet een wayspot wel “publicly accessible” zijn: https://niantic.helpshift...2771-acceptance-criteria/
dierentuinen/pretparken zijn ook niet 24/7 publiek toegankelijk maar wel vergeven van pokerstops..

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Frantic schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:31:
[...]

dierentuinen/pretparken zijn ook niet 24/7 publiek toegankelijk maar wel vergeven van pokerstops..
Vind ik toch wat anders dan een plek waar alleen werknemers van een bedrijf bij kunnen. Maarja, ik ben Niantic niet. :P

• sixtiek
Tourniquet schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:32:
[...]

Vind ik toch wat anders dan een plek waar alleen werknemers van een bedrijf bij kunnen. Maarja, ik ben Niantic niet. :P
Daarom zijn dierentuinen en pretparken wel publicly accessible (met toegangsbewijs, dat dan wel) en plekken waar alleen werknemers van een bedrijf bij kunnen niet, lijkt me. Maar wie doet die appeals eigenlijk, Niantic zelf of de Wayfarer community?

• Autofan1985
Wayfarer doet ze en daar gaat heel veel mis heb ik zelf het idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
hneel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:32:
[...]

Dit brengt mooie herinneringen aan Ingress naar boven.

Tijdens een grote internationale field- op waren enkele ankerpunten midden in de Efteling. Toen de smurfen de velden neer wilden halen moesten ze eerst toegangskaarten gaan kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
turambar schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:53:
[...]

Tijdens een grote internationale field- op waren enkele ankerpunten midden in de Efteling. Toen de smurfen de velden neer wilden halen moesten ze eerst toegangskaarten gaan kopen
En Ingress kennende doen de Smurfen alles om de Kikkers dwars te zitten. :+

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Autofan1985 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:38:
Wayfarer doet ze en daar gaat heel veel mis heb ik zelf het idee.
Nee, de appeals gaan naar Niantic.

• Autofan1985
hneel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:12:
[...]

Nee, de appeals gaan naar Niantic.
Bijzonder dat ik ze dan voorbij heb zien komen toen ik nog Wayfarer deed.

• Rene
De pokestop die Ik poste is dus NIET publiek toegankelijk. Dat heb ik ook expliciet als reden aangegeven (als je op report pokestop drukt).

Dit vind ik wel wat anders dan de Efteling zoals eerder als voorbeeld aangehaald.

Vind het maar een rare gang van zaken, je kan dan net zo goed heel die report functie eruit halen.

Ik kan nu dus ook gewoon alle kunstwerken op mijn werk (parkeerplaats) als pokestop nomineren en hopen dat er 1 doorheen komt ;)

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
Inderdaad wat raar, als het op een privé terrein is, mag het normaal niet. Anders kan je evengoed in je achtertuin eentje zetten en die worden gerejected. Ach ja, nog eens proberen, zo duidelijk mogelijk maken en hopen dat je deze keer een betere niantic medewerker hebt?

Ik ben nu ook routes aan het maken, vanmorgen de eerste gedaan, vanavond nog twee andere. Hopelijk worden ze snel aanvaard.

Die bombirdier raid en frigibax spawn nog geen één keer gezien, ook niet op radar... Zelfs niet in brussel bij mijn werk. Heb nu ook wel geen zin om hiervoor te gaan rondrijden. Maar toch jammer hoe weinig die er is.

Masterball progress gaat vrij goed, zit nu aan 9 raids. 41 field researches, 81 excellents en 13 eieren. De 2km eieren worden wel vervangen door 5km, dus dat is iets lastiger en moet ik in het oog houden. Anderzijds zit ik daar al bijna in de helft nu.

• skassie
Lointje schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:00:
Inderdaad wat raar, als het op een privé terrein is, mag het normaal niet. Anders kan je evengoed in je achtertuin eentje zetten en die worden gerejected. Ach ja, nog eens proberen, zo duidelijk mogelijk maken en hopen dat je deze keer een betere niantic medewerker hebt?

Ik ben nu ook routes aan het maken, vanmorgen de eerste gedaan, vanavond nog twee andere. Hopelijk worden ze snel aanvaard.

Die bombirdier raid en frigibax spawn nog geen één keer gezien, ook niet op radar... Zelfs niet in brussel bij mijn werk. Heb nu ook wel geen zin om hiervoor te gaan rondrijden. Maar toch jammer hoe weinig die er is.

Masterball progress gaat vrij goed, zit nu aan 9 raids. 41 field researches, 81 excellents en 13 eieren. De 2km eieren worden wel vervangen door 5km, dus dat is iets lastiger en moet ik in het oog houden. Anderzijds zit ik daar al bijna in de helft nu.
Gisteren bij mij in de buurt 3x Bombidier. Wil je volgende keer wel invite geven. Natuurlijk moet je wel een remote pass hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Lointje schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:00:
Priveterrein is een groot misverstand. De oorzaak is dat Niantic dat slecht vertaald heeft in de nederlandse versie van Wayfarer.
Privaat terrein is dus volgens hun geen probleem. Alleen geen 'Single Family Private Residential Property' zoals dat in het engels genoemd wordt. Keyword hier is 'Residential'. Oftewel: alleen als het een woonhuis beteft (+ bijbehorende tuin) van 1 gezien, dan mag het niet. Appartementsgebouw of flat mag dan weer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Waarom zou je zo'n pokestop eigenlijk willen laten verwijderen? Als er iemand werkt die daarmee een beetje zijn items kan aanvullen, prima toch?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Is dit nou die zeldzame Pokémon? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ak7etuV-9FVnko4qvR1iGlHYPo4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eLmi7n5QNQi4PpmMPWqmC7dl.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: maar ff serieus, dit is de eerste Frigibax die ik tegen ben gekomen, en dan gelijk een Hundo O+
Ik ga hem volproppen met Rare Candy (XL) en aanstellen als nieuwe Buddy.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oY3K6R6yzELqvxkAnn26SKDIAxE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AfnsswyOYM6znjS8JmQRMXtz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Statiegeld op 14-09-2023 16:11 ]

• Offens1490
Statiegeld schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:00:
Is dit nou die zeldzame Pokémon? :+

[Afbeelding]

Edit: maar ff serieus, dit is de eerste Frigibax die ik tegen ben gekomen, en dan gelijk een Hundo O+
Ik ga hem volproppen met Rare Candy (XL) en aanstellen als nieuwe Buddy.

[Afbeelding]
Vandaag stevige wandeling gemaakt om te kijken hoe mij knie het doet.

Heb er werkelijk 0,0 van gezien, speklap wordt ik wel moe van en ook 0 shiny. Ben ik weer aan het lopen vergeet ik mijn buddy te voeden 8)7.

Morgen ronde 2 ben benieuwd nu nog mooie dagen.

AnimeAdicted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:34:
[...]

Vandaag stevige wandeling gemaakt om te kijken hoe mij knie het doet.

Heb er werkelijk 0,0 van gezien, speklap wordt ik wel moe van en ook 0 shiny. Ben ik weer aan het lopen vergeet ik mijn buddy te voeden 8)7.

Morgen ronde 2 ben benieuwd nu nog mooie dagen.
Komt wel goed, vooral rustig aan doen ;)

Heb me nog niet erg ingelezen in deze nieuwe Pokémon maar het is een beetje de ice-type versie van Bagon/Gible/Larvitar/Deino, gaat dus binnenkort geheid een eigen Comm-day krijgen :P

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
turambar schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:53:
[...]

Of een smurf had een seizoenskaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Feli @Statiegeld met de hundo. Kan er ook maar 1 zijn die dit geluk heeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
skassie schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:24:
[...]

Gisteren bij mij in de buurt 3x Bombidier. Wil je volgende keer wel invite geven. Natuurlijk moet je wel een remote pass hebben.
Geen idee wat je gedaan hebt, maar vanmorgen zat er eindelijk één in een van de 5 gyms hier, dus even de gsm van slapende vriendin meegenomen en voor beiden gaan halen.
Edit: is het blijkbaar een hundo 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Lointje op 15-09-2023 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
Was mijn Pokemon Plus Plus kwijt, na 3 weken toch gevonden, nu heb ik er 2, die aanstaan :)

Vandaag shiny Hoppip en Fletching gevangen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skassie
Lointje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:20:
[...]

Geen idee wat je gedaan hebt, maar vanmorgen zat er eindelijk één in een van de 5 gyms hier, dus even de gsm van slapende vriendin meegenomen en voor beiden gaan halen.
Edit: is het blijkbaar een hundo 8)
Ik heb jou ook het geluk gegeven dat @Statiegeld normaal heeft, Rest van NL en BE hebben nu pech :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:14:
Feli @Statiegeld met de hundo. Kan er ook maar 1 zijn die dit geluk heeft...
Buiten PoGo heb ik alleen maar pech dus ik ben er blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Wat me opvalt is dat ik nu gevoel heb weinig items krijg. Pokeballs voornamelijk.

Ook de 1 ster shadow geeft nu alle 4 de keren een 3 ster

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Laatst online: 16-09 11:23
Merk het ook met de ballen. Zijn minder uit de stops en minder uit gifts.
Het was ook eerst 5 of 10 uit gifts, nu 3 of 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Offens1490 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:06:
Wat me opvalt is dat ik nu gevoel heb weinig items krijg. Pokeballs voornamelijk.

Ook de 1 ster shadow geeft nu alle 4 de keren een 3 ster
Dat is niet een gevoel, dat is ook daadwerkelijk zo :)
https://www.reddit.com/r/...eballs_bundles_size_from/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
die pokeballs worden gecompenseerd door degene uit de golden stops lijkt het wel.

trouwens: nemen die gimmighoul coins inventory slots in? wordt nogal een aanslag als je er 999 moet verzamelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Frantic schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:55:
die pokeballs worden gecompenseerd door degene uit de golden stops lijkt het wel.

trouwens: nemen die gimmighoul coins inventory slots in? wordt nogal een aanslag als je er 999 moet verzamelen..
Nee gelukkig niet
Pagina: 1 ... 94 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!