Ruudox schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:25:
nou als tweaker kan ik de go plus + natuurlijk niet standaard laten. + ik werd gek van de vibrati
Heb dus even de moter zo netjes mogelijk uitgesloopt.
Ik zag ook al mods om het ultra/grwat balle nte laten gooien zonder een knop in te drukken, maar dat spul had ik helaas (nog) niet tuis, misschien leuk voor binnenkort een keer.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb net mijn eigen Pokemon Go Plus + gemod. Ik heb helaas geen soldeerboutje bijdehand, dus ik heb het nog iets simpeler aangepakt. Ik heb de batterij losgehaald, zodat ik het trilmotortje los kon halen. Om het trillende gewichtje heb ik een stukje afgeknopte foam-oordop gepropt, en het geheel weer in elkaar gezet. Hierdoor wordt het motortje ook beperkt in trillen. Het is wel raar, want de lichtjes gaan niet de hele tijd aan, dus het is een vreemde gewaarwording. Het scheelt wel een hoop herrie en trillende tafels of andere dingen waar de ++ in/op/onder lag.
Ballen vangen met de knop is inmiddels gelukt, nu maar eens mijn oude S20 erbij pakken om "slaaptracking" te doen, want de Pokémon Sleep app werkt niet op mijn Fold 4

. Dat is blijkbaar ook een
bekend probleem, maar tot het opgelost wordt moet het dus met een omweg......