Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:13:
[...]

En nog even een reminder voor iedereen die alle Eeveelutions moet doen. Espeon en Umbreon evolueren zolang die Eevee nog je buddy is!
Ik had hem al geswapped en dacht daar aan op het moment dat ik op de evolve knop drukte... Voor niets 10km gelopen :')
Aan de evolve button kan je al zien wat het word. ? = Vaporeon, jolteon of espeon, de rest zie je als buddy met juiste dagdeel als umbreon of espeon, en als je die speciale lures aan hebt en je bent genoeg dichtbij de stop, zie je leafeon of glaceon

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:10

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:19:
[...]

Aan de evolve button kan je al zien wat het word. ? = Vaporeon, jolteon of espeon, de rest zie je als buddy met juiste dagdeel als umbreon of espeon, en als je die speciale lures aan hebt en je bent genoeg dichtbij de stop, zie je leafeon of glaceon
Dat is ook wat mijn brein zei op het moment dat ik op die knop drukte. Net te laat :P
Het is ook al weer heel lang gelden dat ik een Espeon of Umbreon geevolved heb. Like, toen ze net uit kwamen twee van elk geloof ik, verder niet meer :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zit deze video van Brandon te bekijken.
YouTube: MY STORY ON BECOMING WORLD NO.1 IN POKEMON GO IN XP - BrandonTan91 P...

Wat ik me afvraag hoe kan zo iemand hele dagen spelen vooral in 2016

Had hij de loterij gewonnen?

[ Voor 29% gewijzigd door Wii4all op 15-12-2020 23:54 ]

Burp

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:27:
[...]

De radar blokkeert inderdaad Jessie en James. Beide radars trouwens. Dus un-equip ze
Nee hoor, vandaag met radar 2 x Jessie en James gehad

System | Racing is in my Blood

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Barfman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 00:17:
[...]

Nee hoor, vandaag met radar 2 x Jessie en James gehad
Blij om te horen dat ze kennelijk toch bestaan. Ik ben weer 3 of 4 ballonnen met grunts verder helaas. Ik heb ook even op reddit gekeken en daar staat het ook vol met spelers die J&J nergens kunnen vinden. Ik begrijp dat er geen tijdsdruk op het evenement zit maar het voelt toch een beetje suf.

Ik erger me ook een beetje aan de eieren momenteel. Je ziet pas dat ze uit komen als je een x aantal seconden geen input hebt gegeven. Negen van de tien keer heb ik dan alweer een pokestop gedraaid en een nieuw waardeloos 5 km ei in ontvangst genomen terwijl ik juist 7 km en 12 km eieren wil hebben...
[/rant]

Verwijderd

ErikT738 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:10:
[...]

Blij om te horen dat ze kennelijk toch bestaan. Ik ben weer 3 of 4 ballonnen met grunts verder helaas. Ik heb ook even op reddit gekeken en daar staat het ook vol met spelers die J&J nergens kunnen vinden. Ik begrijp dat er geen tijdsdruk op het evenement zit maar het voelt toch een beetje suf.

Ik erger me ook een beetje aan de eieren momenteel. Je ziet pas dat ze uit komen als je een x aantal seconden geen input hebt gegeven. Negen van de tien keer heb ik dan alweer een pokestop gedraaid en een nieuw waardeloos 5 km ei in ontvangst genomen terwijl ik juist 7 km en 12 km eieren wil hebben...
[/rant]
Want 7 en 12km eieren zijn niet waardeloos 8)7

• ErikT738
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:56:
[...]

Want 7 en 12km eieren zijn niet waardeloos 8)7
Nou ja, als je daar nog niet alles uit hebt en uit de 2 en 5 km eieren wel... Ik mis nog de Galarian Zigzagoon en Ponyta en die krokodil uit de rocket eieren.

10 km zou in principe ook nog welkom zijn, maar de laatste drie keer bevatte die een Klink :'(

• Wii4all
  • Niet online
is de GPS bij jullie in pokemon go ook zo aan het driften de laatste dagen?

Wij gebruiken thuis 3 telefoons van verschillende merken...oneplus / samsung
Op beide telefoons drift mijn poppetje vrolijk in de buurt...
Normaal was dit altijd stabiel op dezelfde plek maar nu op verschillende telefoons soms ben ik ruim 200 meter buiten mijn locatie.

Burp

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-11 16:35
Wii4all schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:23:

Normaal was dit altijd stabiel op dezelfde plek maar nu op verschillende telefoons soms ben ik ruim 200 meter buiten mijn locatie.
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik heb inderdaad precies hetzelfde probleem.
Ik zit al sinds maandag te wachten op die laatste Meowth Hot Air Balloon, gisteren 12 uur lang de mobiel aan laten staan aan de lader. Tot op heden geen Meowth Balloon gehad helaas..

Moet er nog een en dan kan ik gaan vangen :)

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 16-12-2020 10:49 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Audiowaste @Wii4all op mijn Galaxy S8 drift hij heel erg, inderdaad tot wel meer dan 200m van waar ik ben. De S20 doet het beter. Dit is alleen niet bepaald van de laatste tijd maar al veel langer.

@G_Dragon krijg je wel zwarte team Rocket ballonnen? Meestal spawnen ze bij mij net na bepaalde hele uren (ik dacht 0, 3 6, 9, 12, 15, 18, 21 maar dat kan mijn inbeelding zijn), vooral als je het spel opnieuw opstart. Als je hem alleen opent vanuit de achtergrond, is hij bij mij een tijd aan het laden voor stops, gyms en spawns opnieuw verschijnen. Daarna komt er pas een ei uit of verschijnt er soms een ballon.

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 16-12-2020 11:52 ]

gwystyl schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:50:
@Audiowaste @Wii4all op mijn Galaxy S8 drift hij heel erg, inderdaad tot wel meer dan 200m van waar ik ben. De S20 doet het beter. Dit is alleen niet bepaald van de laatste tijd maar al veel langer.

@G_Dragon krijg je wel zwarte team Rocket ballonnen? Meestal spawnen ze bij mij net na bepaalde hele uren (ik dacht 0, 3 6, 9, 12, 15, 18, 21 maar dat kan mijn inbeelding zijn), vooral als je het spel opnieuw opstart. Als je hem alleen opent vanuit de achtergrond, is hij bij mij een tijd aan het laden voor stops, gyms en spawns opnieuw verschijnen. Daarna komt er pas een ei uit of verschijnt er soms een ballon.
Ja ik kreeg veel van die zwarte ballonnen, opnieuw opstarten heb ik in die 12 uur ook wel meer dan 5 keer gedaan :). Bedankt voor de tip :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:24
ErikT738 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:10:
[...]

Er zit wel degelijk tijdsdruk op. De quest in zonder timing. Maar die ballonnen zijn morgenavond afgelopen. Dan kan je dus mooi wachten totdat ze terugkomen voordat je de quest kan afronden.

Hier ook weer 2 grunts :(

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Verwijderd

Rene schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:03:
[...]

Er zit wel degelijk tijdsdruk op. De quest in zonder timing. Maar die ballonnen zijn morgenavond afgelopen. Dan kan je dus mooi wachten totdat ze terugkomen voordat je de quest kan afronden.

J&j komen, ik dacht, op 25 december weer terug

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:23
Rene schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:03:
[...]

Niantic heeft al laten weten dat de Jesse & James ballonnen langer in de game blijven. Nog onbekend tot wanneer.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:20

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Wii4all schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:23:

Lekker laten driften, zeker als dat poppetje vrolijk rond beweegt, is goed voor je afstanden ;)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Freee!!

Freee!!

G_Dragon schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:48:
Ik zit al sinds maandag te wachten op die laatste Meowth Hot Air Balloon, gisteren 12 uur lang de mobiel aan laten staan aan de lader. Tot op heden geen Meowth Balloon gehad helaas..

Moet er nog een en dan kan ik gaan vangen :)
Herstarten

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Ik heb vanmiddag de app al 10x opnieuw gestart zonder 1 hot air balloon.. andere tips?

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 16-12-2020 15:13 ]

• Freee!!

Freee!!

G_Dragon schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:13:
[...]
Ik heb vanmiddag de app al 10x opnieuw gestart zonder 1 hot air balloon.. andere tips?
Dat is een beetje overdreven vaak, die ballons komen om 00:00, 06:00, 12:00 en 18:00. Als je telefoon/PoGO uitstaat of iets anders in PoGO blokkeert die ballon, dan kun je die verwachten zogauw het wel kan, maar vaker komen ze echt niet.
NB: Er is al aangekondigd, dat de ballons op 25 december wel vaker komen.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-11 19:25

Largo

Donderdraak

G_Dragon schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:13:
[...]

Tis echt random, en zeker niet 1:1.

[ Voor 12% gewijzigd door Largo op 16-12-2020 23:27 ]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 08:45

Haan

dotnetter

Net m'n tweede ballon tegengekomen, quest afgerond en een
spoiler:
shiny celebi :*)
ontvangen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Largo schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:24:
[...]

Tis echt random, en zeker niet 1:1.
Thanks !

Ik heb de techniek nu onder de knie en weet nu op welke tijden zie inderdaad verschijnen.
Ik heb vandaag nog 2 kansen, hoop dat hij er dan bij zit :)

• Largo

Largo

Donderdraak

Ik duim voor je :-)

Ik ving gisternacht (00:00 verschijning) ook pas mijn eerste 2.
Maar aangezien er geen eindtijd op zit geen issue.

Zouden J&J niet volledig verdwijnen? Ik vond het maar matig interessant.

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Zie ik nou iets over het hoofd of vragen ze echt 9 euro voor een galarian mr mime + evolutie? Dat vind ik namelijk nogal mager voor die prijs.

• TMDC
  • Niet online
Largo schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:43:
Zouden J&J niet volledig verdwijnen? Ik vond het maar matig interessant.
De eerste paar keer vond ik het wel leuk, daarna werd het heel snel vervelend. Vooral die veel te lange "dialogen" begonnen/beginnen te irriteren.

• ErikT738
  • Nu online
JohnBQ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:06:
Zie ik nou iets over het hoofd of vragen ze echt 9 euro voor een galarian mr mime + evolutie? Dat vind ik namelijk nogal mager voor die prijs.
Echt een idioot bedrag voor wat het is. Ik wil best een euro of twee uitgeven voor wat extra content in een event maar dit gaat wel heel ver (zowel de prijs als de nieuwe Pokemon die achter een paywall zit).

Ik heb sinds m'n vorige post overigens nog steeds geen Jesse en James ballon gezien terwijl ik geen spawn heb gemist :')

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ja nogal bizar. Blijkbaar denken ze; eens kijken hoe ver we kunnen gaan.
Kanto event heb ik nog in overweging, maar dit... man man man het is echt schaamteloos.
TMDC schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:15:
[...]

De eerste paar keer vond ik het wel leuk, daarna werd het heel snel vervelend. Vooral die veel te lange "dialogen" begonnen/beginnen te irriteren.
Precies dat. Maak het dan zo dat na de eerste keer je een verkorte versie oid krijgt of dat je het helemaal kunt skippen.

[ Voor 32% gewijzigd door FreqAmsterdam op 17-12-2020 15:36 ]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ach, ze zijn in ieder geval wel consequent :).
Zoonlief kijkt sinds kort de tekenfilms op Netflix, en elke keer als J&J in beeld komen houden ze ook hele dialogen voor er gevochten wordt. Daar zijn ze alleen wat afwisselender volgens mij (al moet ik bekennen dat ik er nu in PoGo zo snel mogelijk op tik dus niet eens kijk of de tekst anders is).

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Klopt, maar je krijgt wel +- aan 1500 coins spulletjes als rewards, zie hier:

https://leekduck.com/even...mr-mime-special-research/

Dan is het aan jezelf om te bepalen of je het waard vindt of niet.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Blijft jammer dat je geen ticket van Pokémon coins kunt kopen, heb er genoeg gespaard.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:55
Deze keer even niet, geen zin om 9 euro af te tikken voor dit. Te weinig rewards en wil eigenlijk ook andere dingen doen dit weekend.

• Freee!!

Freee!!

aljooge schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:25:
Deze keer even niet, geen zin om 9 euro af te tikken voor dit. Te weinig rewards en wil eigenlijk ook andere dingen doen dit weekend.
Dat geldt voor mij dubbel, als ik het voor mezelf aftik, moet ik dat eigenlijk ook voor mijn zoon doen.

• aljooge
Het gaat me misschien ook even om dat ik niet oneindig veel geld in een spel wil stoppen, voor je het in de gaten hebt, zit er
toch voor honderden, misschien wel duizend euro in pokemon go. Maar ik doe dit om een motivatie te hebben om lekker buiten te zijn, wat vangen, gym leeg halen, samen raiden. Wil er best een paar euro in stoppen, maar wel met mate. 9 euro voor 3 raid pasjes een poffin en een paar incubators en die pokemon clown is het even niet waard

• Largo

Largo

Donderdraak

9 euro voor een mr Mime, en dan 13 voor een shiny Mew in februari.
Dat is wat je noemt een sellout.

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:13
Largo schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:16:
9 euro voor een mr Mime, en dan 13 voor een shiny Mew in februari.
Dat is wat je noemt een sellout.
Mwa, het Pokémon Tour: Kanto event vind ik nog mee vallen. Daar betaal je daadwerkelijk voor een event, en als reward zit daar een shiny Mew Special Research bij. Dat event is in ieder geval een stuk uitgebreider en het is voor mij dan ook bijna zeker dat ik dat event ga doen.

Voor het Mr. Mime event ga ik natuurlijk niet betalen, die prijs slaat helemaal nergens op. Komt vanzelf een keer in het spel voor iedereen. Het is ook een simpele dex entry, en dus nergens goed voor (zowel PvP als PvE niet).

• Largo

Largo

Donderdraak

MusicMaikel schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:04:
[...]

Mwa, het Pokémon Tour: Kanto event vind ik nog mee vallen. Daar betaal je daadwerkelijk voor een event, en als reward zit daar een shiny Mew Special Research bij. Dat event is in ieder geval een stuk uitgebreider en het is voor mij dan ook bijna zeker dat ik dat event ga doen.
Ok! Ik dacht dat dat ook maar 1 dag was. Misschien toch doen dan :)
Laatste dagen lopen stressen omdat het event met Jessie en James maar 3 dagen duurde, zag ik vanmorgen in de groepsapp dat deze verlengt is met ongeveer 70+ dagen. Maar! Gelukkig gisteren wel de Shiny Celebi mogen vangen _/-\o_

• MusicMaikel
Largo schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:41:
[...]

Ok! Ik dacht dat dat ook maar 1 dag was. Misschien toch doen dan :)
Het is ook maar 1 dag, alleen je hebt er wat meer napret van omdat je die Special Research krijgt.

Voor mij is het vooral van belang dat ik de Community Day moves krijg van de starters, die heb ik destijds gemist. Ook de raidbosses, met name Mewtwo, zijn leuk. En natuurlijk ook de nieuwe shiny releases: Ditto (!), Snorlax, Hitmonchan en Hitmonlee. Het is gewoon een leuk event waarbij ALLES shiny te vangen is en sommige ook nog boosted (ligt er aan welke versie je neemt, groen of rood).

Overigens krijg je bij het kopen van het ticket ook toegang tot de €1 Timed Researches voor de Community Days januari 2021 en februari 2021 als je voor 13 januari het ticket koopt. Je krijgt de februari Timed Research als je voor 3 februari het ticket koopt.

• Haan

Haan

dotnetter

Ik zie hier net in een gym iemand met level 47, damn. 100 miljoen xp voor nodig en dan nog al die extra opdrachten :|

• Freee!!

Freee!!

Haan schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 20:21:
Ik zie hier net in een gym iemand met level 47, damn. 100 miljoen xp voor nodig en dan nog al die extra opdrachten :|
Dat is wel extreem ja, ik heb iemand in mijn friends lijst met level 44. Die opdrachten zijn overigens niet het ergste, het verzamelen van voldoende XP kost meer tijd als je dat nog niet hebt.

• Rene
Toch maar en Mr Mime ticket gekocht.

Ja de prijs slaat nergens op om eerlijk te zijn. Maar aan de andere kant is het ticket net zo duur als 1 biertje in de kroeg, en daar krijg ik ook niets voor terug ;).

Alle items zijn ook iets waard, ook al kan je dat bij elkaar sparen met muntjes.

• Haan

Haan

dotnetter

Net een registeel raid gedaan, maar bij het vangen reageerde het scherm opeens niet meer, knoppen nog wel (foto maken, bessen selecteren), maar ik kon dus geen ballen gooien |:( kan ik daar ergens een klacht over indienen? Ik wil eigenlijk m'n remote raid pass terug.

• Freee!!

Freee!!

Haan schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:07:
Net een registeel raid gedaan, maar bij het vangen reageerde het scherm opeens niet meer, knoppen nog wel (foto maken, bessen selecteren), maar ik kon dus geen ballen gooien |:( kan ik daar ergens een klacht over indienen? Ik wil eigenlijk m'n remote raid pass terug.
Je kunt naar "Get Support" in de Settings gaan. Met een beetje mazzel krijg je inderdaad je remote raid pass terug.

• Wii4all
  • Niet online
Vorige week na 2 raids een shiny regirock en nu bij de tweede een shiny het kan verkeren

Burp

• Rene
Haan schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:07:
Dit heb ik al 2x gehad. Gewoon een klacht indienen, dan krijg je je pas terug. Zolang het geen shiny was kan je opnieuw raiden ;)

• ZeRoC00L
  • Niet online
Als die persoon al vanaf het begin pogo speelt is het toch best mogelijk?
Het is niet dat die 100 miljoen zo in de laatste maand verdiend is.

En doordat ze het waarschijnlijk al zo lang spelen hebben ze ook genoeg coins voor (remote) raid passen enzo

Volg je bankbiljetten

• Haan

Haan

dotnetter

Freee!! schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:30:
[...]

Je kunt naar "Get Support" in de Settings gaan. Met een beetje mazzel krijg je inderdaad je remote raid pass terug.
Gedaan en inmiddels inderdaad een nieuwe pass gekregen :)

• Freee!!

Freee!!

Promo-code:
TRFJVYZVVV8R4

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik open PoGo net, en wil wat cadeautjes openen. Ik zie dat er een nieuwe optie bij is gekomen: "can receive a gift". Daar heb ik al lang op gewacht; tot nu toe ging ik bijna elke dag de hele lijst af om te kijken aan wie ik nog een cadeautje kon slijten. Dat kan nu een stuk sneller.

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:11
gwystyl schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:17:
Ik open PoGo net, en wil wat cadeautjes openen. Ik zie dat er een nieuwe optie bij is gekomen: "can receive a gift". Daar heb ik al lang op gewacht; tot nu toe ging ik bijna elke dag de hele lijst af om te kijken aan wie ik nog een cadeautje kon slijten. Dat kan nu een stuk sneller.
Je kunt nu zelfs zoeken op 'giftable'. Dan krijg je alleen degene waar je een gift naar kan sturen.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

EciRuam schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:22:
[...]

Je kunt nu zelfs zoeken op 'giftable'. Dan krijg je alleen degene waar je een gift naar kan sturen.
Ah handig, dan kan je zelf sorteren op iets anders (friendship status e.d.). De functie lijkt al lang voorbereid te zijn, maar nu eindelijk te werken volgens nwtv

• Wii4all
  • Niet online
Dat hebben ze wel goed gedaan de laatste tijd van die slimme zoekfuncties etc.

Burp

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Alleen jammer dat als je op "giftable" zoekt je ook friends krijgt die vandaag al een cadeau hebben ontvangen en uitgepakt. Die kan je nu dus geen gift meer sturen, maar komt dus wel naar voren in de giftable search

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• Largo

Largo

Donderdraak

Vandaag begonnen!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6HD-OlyKO-6wNmK5nWTN-N6-uZY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EwEY6odaAVhVYgkHlT5QrWhU.jpg?f=fotoalbum_large
happy hunting :)

• Wii4all
  • Niet online
Ik zag het had toch een paar nieuwe pokemons welke ik nog niet had.

Burp

• MusicMaikel
Wii4all schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:28:
Ik zag het had toch een paar nieuwe pokemons welke ik nog niet had.
Dat zullen vermoedelijk degene zijn met een hoedje, had ik ook vanochtend. Vanillite is degene die nieuw-nieuw is.

• mat.hi.as
  • Nu online
Die Mega Abomasnow, betreft dat als raidboss, of wanneer je hem zelf hebt ("will be more powerful (CP boost)")

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Aangezien het over Mega Abomasnow gaat dan vermoed ik als je hem zelf als Mega-evolve hebt...

Vraagje: nu de Kalos League open is heb ik eigenlijk verdomd weinig Kalos pokemon gezien. Fletchling, genoeg om te evolven, net als Litleo (heb ik ondertussen in mannelijke en vrouwelijk vorm) en Bunnelby zijn genoeg aanwezig. FRoakie af en toe, Fennekin het eerste weekend nest als Chespin, Espurr en Noibat (die ik niet in mijn buurt ben tegengekomen terwijl ik door half Roosendaal ben gereden en dus ook niet heb gevangen).
Iemand nog andere Pokemon gevangen buiten dit stel?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• skipe
TheCapK schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:06:
Aangezien het over Mega Abomasnow gaat dan vermoed ik als je hem zelf als Mega-evolve hebt...

Vraagje: nu de Kalos League open is heb ik eigenlijk verdomd weinig Kalos pokemon gezien. Fletchling, genoeg om te evolven, net als Litleo (heb ik ondertussen in mannelijke en vrouwelijk vorm) en Bunnelby zijn genoeg aanwezig. FRoakie af en toe, Fennekin het eerste weekend nest als Chespin, Espurr en Noibat (die ik niet in mijn buurt ben tegengekomen terwijl ik door half Roosendaal ben gereden en dus ook niet heb gevangen).
Espurr alleen in raids, noibat is best wel rare.. dat was hem verder idd, meer is er nog niet released

• Freee!!

Freee!!

skipe schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:14:
[...]
Espurr alleen in raids, noibat is best wel rare.. dat was hem verder idd, meer is er nog niet released
Noibat is zo zeldzaam, dat ik de twee goede die ik heb (één Lucky) als buddies gebruik om meer candy te verzamelen.

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-11 22:47

Een shiny Abomasnow. Telt dat ook :9

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:18
Mocht er iemand nog vrienden willen worden, mijn code is 7372 3816 6878
Ik speel voornamelijk omgeving Middelburg/Vlissingen. Ik zal af en toe een cadeautje sturen

• Freee!!

Freee!!

J-roenn schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:20:
Mocht er iemand nog vrienden willen worden, mijn code is 7372 3816 6878
Ik speel voornamelijk omgeving Middelburg/Vlissingen. Ik zal af en toe een cadeautje sturen
Nu is wel de tijd daarvoor, de limieten zijn net tijdelijk verhoogd.

• Rene
Freee!! schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:43:
[...]

Noibat is zo zeldzaam, dat ik de twee goede die ik heb (één Lucky) als buddies gebruik om meer candy te verzamelen.
Beetje de nieuwe Meltan. 400 Candy met 5km buddy distance. En dan krijg je er een nagenoeg waardeloze Pokemon voor terug ;).

• skipe
Rene schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:17:
[...]

Beetje de nieuwe Meltan. 400 Candy met 5km buddy distance. En dan krijg je er een nagenoeg waardeloze Pokemon voor terug ;).
Alleen moet je voor meltan 20km/candy lopen 7(8)7

• Barfman

Je vergeet Klefki, maar die zou niet moeten voorkomen in Nederland. Gek genoeg staat hij hier als "seen" in mijn pokedex en dan zit ik in Noord Holland Noord.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Barfman schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:08:
[...]

Je vergeet Klefki, maar die zou niet moeten voorkomen in Nederland. Gek genoeg staat hij hier als "seen" in mijn pokedex en dan zit ik in Noord Holland Noord.
Dan heb je hem gezien in een Gym.

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Level 47 is nu de max wat je kan bereiken, hier ook iemand in de groep die lvl 47 is.

• Largo

Largo

Donderdraak

Barfman schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:08:
[...]

Ik denk dat je hem in Limburg wel kan vangen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y0cnADJZKnaFEsl71zD2Isz6VNs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UG4QWhsNWVvdGgsX9PDMoqhe.jpg?f=user_large
Als je daar ook niet geweest bent is het een gym geweest idd.

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-11 22:47
@Barfman

Klefki zie ik ook vaak in "nearby" staan hier in Belgie ( Oost-Vlaanderen ), jammer genoeg nog niet zelf tegengekomen in het wild.

[ Voor 7% gewijzigd door justmike op 23-12-2020 10:54 ]

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:48
Largo schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:41:
[...]

Ik denk dat je hem in Limburg wel kan vangen:
[Afbeelding]
Als je daar ook niet geweest bent is het een gym geweest idd.
Ik heb een paar keer gekeken in Zuid-Limburg, o.a. in Heerlen-centrum. Nergens te vinden. Ik vermoed dat dat kaartje dus niet klopt. Het lijkt erop dat dit kaartje wel klopt: https://www.scribblemaps....er_than_France/nWnRgm3P9p

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Wim8282 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:23:
[...]

Ik heb een paar keer gekeken in Zuid-Limburg, o.a. in Heerlen-centrum. Nergens te vinden. Ik vermoed dat dat kaartje dus niet klopt. Het lijkt erop dat dit kaartje wel klopt: https://www.scribblemaps....er_than_France/nWnRgm3P9p
Dat is wel weer zodanig dicht bij de grens dat ik misschien dan toch net een kansje maak. Volgende keer dat ik ga tanken toch maar ff Pokemon aanzetten.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand misschien een tip voor me, ik heb sinds gister een nieuwe telefoon gotcha 1 verbonden. Alleen hij vangt nu geen pokemons meer. De instelling staat wel op alles vangen. In pokemon go zie ik wel dat roze driehoekje boven de pokemon en dan gebeurt er niks. Mij vriendin had hetzelfde toen ze van account swtichte.

Burp

• skipe
Nog een keer op je oude en nieuwe telefoon ontkoppelen, gotcha opnieuw opstarten als die dat kan? (Evolve wel) en dan opnieuw koppelen aan je nieuwe foon

• Wii4all
  • Niet online
skipe schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 21:58:
Nog een keer op je oude en nieuwe telefoon ontkoppelen, gotcha opnieuw opstarten als die dat kan? (Evolve wel) en dan opnieuw koppelen aan je nieuwe foon
Ik heb het nu zo gedaan het lijkt te werken

10 keer in en uit de stekker gedaan dan reset hij zich schijnt.

Daarna pokemon go en gotcha app eraf en cache van de apps gewist

Daarna gotcha geïnstalleerd weer verbonden

Daarna pokemon go gestart en verbonden

Net ving hij 2 pokemons moet het dalijk nog goed testen maar het lijkt te werken

Burp

• Stephaniedt
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-03-2023
skipe schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:32:
[...]

Alleen moet je voor meltan 20km/candy lopen 7(8)7
Of je Nintendo account koppelen en om de 3 dagen een mystery box openen? Gaat veel sneller ;)

• mat.hi.as
  • Nu online
Kan je twee verschillende Pokeball / Plus dingen koppelen aan 1 account? Ik had zelf al een Pokeball Plus, en voor Kerst een Gotcha evolve gekregen. Die l;aatste lijkt me erg handig om te gebruiken wanneer ik niet kan spelen/drukken, maar wel rondloop/fiets, en de Pokeball wil ik nog wel gebruiken wanneer ik echt aan het Pokemonnen ben. Ik wil ze dus niet tegelijk gebruiken, maar ik wil ze beide snel kunnen (ont)koppelen. Iemand daar ervaring mee?

• skipe
Stephaniedt schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:44:
[...]

Of je Nintendo account koppelen en om de 3 dagen een mystery box openen? Gaat veel sneller ;)
Klopt.. maar ging om het idee

• Freee!!

Freee!!

skipe schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:37:
[...]
Klopt.. maar ging om het idee
Ik had mijn enige Meltan al naar Melmetal geëvolueerd voordat ik (met Pokémon Home) de beschikking kreeg over zo'n Mystery Box.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:04

hneel

denkt er het zijne van

Wat gaat het effect van XL candy zijn op de de meta? Gaan nieuwere pokemon straks de beste zijn?
Want bij veel van wat nu je best pokemon zijn ga je moeilijk XL candy kunnen bemachtigen. Al die oude legendaries die (waarschijnlijk) niet meer terug komen.
Terwijl de beesten die nu te vangen zijn op level 40 misschien nog sub-toppers zijn, maar na power-uppen misschien wel de betere kunnen worden.
Wat denken jullie? Welke pokemon maken een kans?

• Freee!!

Freee!!

hneel schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:12:
Wat gaat het effect van XL candy zijn op de de meta? Gaan nieuwere pokemon straks de beste zijn?
Want bij veel van wat nu je best pokemon zijn ga je moeilijk XL candy kunnen bemachtigen. Al die oude legendaries die (waarschijnlijk) niet meer terug komen.
Terwijl de beesten die nu te vangen zijn op level 40 misschien nog sub-toppers zijn, maar na power-uppen misschien wel de betere kunnen worden.
Ook die oude, die nu niet meer te vangen zijn, kunnen een power-up krijgen met Rare Candy XL.

• skipe
Freee!! schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:53:
[...]

Ook die oude, die nu niet meer te vangen zijn, kunnen een power-up krijgen met Rare Candy XL.
Klopt, maar hij doelt erop dat je niet snel aan rare xl candy kunt komen... Dus alleen nieuwe raidbossen wat dat betreft interessant zijn.

Ik ben van mening dat je pokies die je nou gebruikt tegen raidbossen interessant zijn om te maxen naar 50, bijvoorbeeld swinub machop rhyhorn

• Wii4all
  • Niet online
Begint lekker 2e ho oh raid en meteen een hundo

Burp

• Rene
Wii4all schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:05:
Begint lekker 2e ho oh raid en meteen een hundo
Hier was de derde Shiny 👍. De overige slechts 2*

• aljooge
hneel schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:12:
Tuurlijk komen die oudere legendaries terug. Alle legendaries komen terug en zeker nu met die xl candy is dit weer een extra reden om pasjes uit te geven, muntjes te kopen en Niantic nog rijker te maken.

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Weet iemand of de naam truc met Eevee evoluties voor Espeon, Umbreon, Leafeon en Glaceon nog steeds werkt als je deze al gebruik hebt?

Strava

Verwijderd

Ezio schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:17:
Weet iemand of de naam truc met Eevee evoluties voor Espeon, Umbreon, Leafeon en Glaceon nog steeds werkt als je deze al gebruik hebt?
Werkt uiteraard maar 1x

• mat.hi.as
  • Nu online
Ik ben blij dat ik die nametrick nog niet had gebruikt. Nu nog wel wachten totdat het avond is voor Umbreon en dan level 42 :). Nametrick alleen gebruikt voor Leafeon en Glaceon.

[ Voor 17% gewijzigd door mat.hi.as op 03-01-2021 15:52 ]

• Freee!!

Freee!!

mat.hi.as schreef op zondag 3 januari 2021 @ 15:51:
Ik ben blij dat ik die nametrick nog niet had gebruikt. Nu nog wel wachten totdat het avond is voor Umbreon en dan level 42 :). Nametrick alleen gebruikt voor Leafeon en Glaceon.
Die laatste twee kun je ook gericht evolueren met een Mossy resp. Glacial Lure (en die hoeft niet eens van jezelf te zijn ;) ).
Die eenmalige nametrick is alleen nodig voor Vaporeon, Flareon en Jolteon, maar toeval is goed genoeg, ik had maar vier Eevees nodig voor die drie (vers gevangen trash met voldoende Eevee candy op voorraad).

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik hoop dat het toeval een beetje meewerkt dan. Ik heb Eevee candy genoeg (bijna 2000), maar slechts 6 Eevee bewaard voor het geval ik ze ooit wil evolueren. Van de meeste evoluties heb ik er genoeg (5 vaporeon, 3 jolteon en flareon, 2 espeon en glaceon, 1 umbreon en leafeon) en één shiny.

Maar goed, eerst nog maar twee raids afwerken voor ik lvl 41 kan worden. Ik heb 12M XP, dus volgens mij bijna genoeg voor lvl 42. Daarna gaat het waarschijnlijk heeeeeeel lang duren voor ik nog verder kom.

edit: level veranderd nav de posts hieronder :z

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 03-01-2021 20:40 ]

• Freee!!

Freee!!

gwystyl schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:43:
Ik hoop dat het toeval een beetje meewerkt dan. Ik heb Eevee candy genoeg (bijna 2000), maar slechts 6 Eevee bewaard voor het geval ik ze ooit wil evolueren. Van de meeste evoluties heb ik er genoeg (5 vaporeon, 3 jolteon en flareon, 2 espeon en glaceon, 1 umbreon en leafeon) en één shiny.

Maar goed, eerst nog maar twee raids afwerken voor ik lvl 41 kan worden. Ik heb 12M XP, dus volgens mij genoeg voor lvl 44. Daarna gaat het waarschijnlijk heeeeeeel lang duren voor ik nog verder kom.
Die 12M is bij lange na niet genoeg, vanaf 41 naar 44 vereist 27,5M XP extra, zie:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/763452720068689950/782691794626019408/FB_IMG_1606678490474.jpg

• skipe
Freee!! schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:52:
[...]

Die 12M is bij lange na niet genoeg, vanaf 41 naar 44 vereist 27,5M XP extra, zie:
[Afbeelding]
Alleen voor lvl 47 hoef je ala het goed is maar 3 te maxen ipv 6

• Freee!!

Freee!!

skipe schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:43:
[...]
Alleen voor lvl 47 hoef je ala het goed is maar 3 te maxen ipv 6
Ik zie het wel tegen dat ik daar ben, moet eerst nog 2,4M tot lvl 44. Maar gelukkig heb ik de benodigde Platina medailles voor lvl 47 al klaar staan, dus dat onderdeel is voor lvl 45 al afgetikt.

• Largo

Largo

Donderdraak

gwystyl schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:43:

Maar goed, eerst nog maar twee raids afwerken voor ik lvl 41 kan worden. Ik heb 12M XP, dus volgens mij genoeg voor lvl 44. Daarna gaat het waarschijnlijk heeeeeeel lang duren voor ik nog verder kom.
Ik zag het nog niet in de antwoorden: Espeon en Umbreon krijg je door met eevee als buddy 10km te lopen en dan overdag (espeon) en snachts (Umbreon) te evolueren....

[ Voor 3% gewijzigd door Largo op 03-01-2021 20:12 ]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Freee!! schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:52:
[...]

[Afbeelding]
Ik zie het.... ik had 12M van de benodigde 6, dus nog 6 en een beetje over. Ik heb nu na 2 raids en levelup naar level 41 ruim 6M van de 7,5M die ik nodig heb, dus ik heb inderdaad behoorlijk scheef gekeken 8)7 O-)
Dan heb ik gelukkig ook nog aardig wat tijd voor de overige opdrachten 8)

Blijkbaar klopt die lijst waar ik naar linkte niet, want jouw op infographic staan hele andere XP requirements waarvan die van level 42 in ieder geval klopt.

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 03-01-2021 20:41 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:00
Ben nog op zoek naar nieuwe vriendjes.

5121 3384 0503

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 21:03
Hoe zit het met die "Unova Collection Challenge", moet je ze in deze week vangen of is het al goed als je ze allemaal in 'voorraad' hebt?

Dat is mij niet echt duidelijk.

• ZeRoC00L
  • Niet online
Suicyder schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:49:
Hoe zit het met die "Unova Collection Challenge", moet je ze in deze week vangen of is het al goed als je ze allemaal in 'voorraad' hebt?

Dat is mij niet echt duidelijk.
Vangen, anders heeft het merendeel van de spelers de challange al meteen gehaald natuurlijk......

Dat de opdracht nu al 'beschikbaar' is heeft volgens mij geen nut, officieel begint deze pas morgen om 10:00u, dus zullen de pokemons om te vangen ook dan pas beschikbaar komen verwacht ik. Ik heb ze in ieder geval nog niet gezien.

Volg je bankbiljetten

• Barfman
Net Lillipup gevangen en je krijgt een groen vinkje bij je challenge. Je kan ze dus al vangen.

• skipe
Alleen niet iedereen heeft die quest al, waarschijnlijk omdat het pas vanaf morgen id
Pagina: 1 ... 39 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!