Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

SkyStreaker schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:58:
[...]

@Deathchant - Onderstaande gemist, denk ik?

[...]

Ik zou zeggen, wacht af ^^
Discussie over bovenstaande loopt, ik verwacht in de middag nog een update te kunnen geven.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoOw
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
Bij mij staat de PostNL bezorging nog steeds op 'Zending gestorteerd' en dit al sinds gisterenavond.
Vrees dat ik hem pas morgen ga binnen krijgen, maar wie weet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:01
Iemand van Bol al een track and trace gehad? Ik hoop namelijk nog het adres te kunnen wijzigen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
Drama dit! Bestel je de 1st class via de Square-Enix store, is nog niet eens verzonden!

IK WIL HET SPEL NU!!! Ik wacht al jaren hierop! F*CK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenzo040
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 04-09 18:21
Nedgame kon mij aan de telefoon niks vertellen, er werd alleen gezegd "wacht maar op een mailtje". Hij vroeg wel nadrukkelijk of ik de Deluxe edition had besteld of niet. Misschien komen de deluxe editions later?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

Qweridee schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:56:
Drama dit! Bestel je de 1st class via de Square-Enix store, is nog niet eens verzonden!

IK WIL HET SPEL NU!!! Ik wacht al jaren hierop! F*CK
Je wacht al iets van 23 jaar. Die paar dagen kun je wel hebben toch? :P

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
Sharky schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:06:
[...]

Je wacht al iets van 23 jaar. Die paar dagen kun je wel hebben toch? :P
Zo werkt dat helaas niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Net van bol.com de DLC binnen haha nice!

Dafuq? Mijn Sephiroth-code is ineens niet meer geldig? Iemand anders problemen?

[ Voor 50% gewijzigd door SkyStreaker op 03-04-2020 11:19 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57
Ik mag een PS4 Pro van een collega lenen for the time being, zodat ik geen achterlijke nieuwprijzen hoef te betalen voor een 2e hands PS4 Pro :D Ik ben ook gewoon stom geweest; ik had 2 weken geleden die PS4 Pro bij Nedgame moeten kopen voor 298 euro. Helaas viste ik achter het net.

Ik bezit een PSX en een PS3, maar ik ben behalve FF7 en Mortal Kombat geen consolegamer, dus ik heb me niet meer verdiept in Playstations enzo. Mijn vraag is: als mijn collega besluit om de PS4 terug te willen, kan ik mijn savegames gewoon op een USBtje zetten? Ik ga er even vanuit van wel :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@Deathchant Ja, maak een account aan op de PS4. Sla ze op en gebruik hetzelfde account op je eigen ps4 later.

[ Voor 52% gewijzigd door SkyStreaker op 03-04-2020 11:21 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

SkyStreaker schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:21:
@Deathchant Ja, maak een account aan op de PS4. Sla ze op en gebruik hetzelfde account op je eigen ps4 later.
Let op, indien je ps plus hebt, kun je je saves games ook in de cloud gooien, anders idd fysieke media nodig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hem al binnen?
Is hij er al bij media markt in de winkel?
Of bij nedgame op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Oh thanks!! Dan weet ik dat dat geen issue is. USB stickje erin kan altijd nog. Ik zal gewoon een account maken (heb ik nog geloof ik) en dan wanneer ik de PS4 Pro terug moet geven het account weggooien.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Kalder schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:41:
[...]

Wat doe je hier dan nog??? Hij is zeker nog aan het installeren, kun je even spoilen hoe zwaar hij weegt voor de HDD?
Niet echt een spoiler, dus gewoon even zo:
Het hoesje geeft aan 100GB de daadwerkelijk install is bij mij nu 90GB.
Dus dat wordt opgeschonen als je dat niet meer vrij hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
@Verwijderd Een topic schoppen omdat je binnen 4 minuten geen reactie hebt gehad is hier op tweakers niet de bedoeling.
Je moet even geduld hebben voor iemand informatie heeft.
Maar wat houdt je tegen om de telefoon in te klimmen en beide te bellen?

Ikzelf ga mijn deluxe versie pas ophalen zodra de GM winkel weer open is. Ga ook niet de gewone nu bestellen en later weer inleveren. Kan wel, maar ben nog met tig spellen bezig. Dus dan komt het na de Corona tijd wel. Dan maar even wat geduld.

Begrepen dat GameMania heel veel klachten krijgt van mensen met de Deluxe versie en hoe ze het oplossen. Lijkt mij en anderen ook niet zo dat ze het niet kunnen regelen dat het opgestuurd wordt, ik bedoel. Ze hebben mensen over toch? >_>
Daarbij zijn blijkbaar in de winkel op te halen normale versie ook geannuleerd.

[ Voor 57% gewijzigd door Arunia op 03-04-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Arunia schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 12:01:
Lijkt mij en anderen ook niet zo dat ze het niet kunnen regelen dat het opgestuurd wordt, ik bedoel. Ze hebben mensen over toch? >_>
Dat begrijp ik ook niet. De normale game wordt toch ook gewoon verstuurd, waarom die deluxe dan niet? Is dat omdat er iets van een statue/beeldje bij zit wat kapot kan gaan? Dat is toch niet anders dan andere spullen opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Deathchant Probleem is dat velen hem hebben gereserveerd en niet al betaald. Bij dat laatste zou het geen probleem moeten zijn.
Enige logistieke wat ze moeten regelen is dat er betaald kan worden voor die items en dan moeten ze het gewoon kunnen versturen.
De vraag is, hoeveel werk zou dat zijn. In mijn ogen zitten er nu waarschijnlijk ook medewerkers gewoon thuis.

Nu ik dit tik krijg ik reactie op mijn twittervraag.
Het is ook niet stiekem mogelijk. Denk dat het systeem er niet op ingericht is om reserveringen te verplaatsen of achteraf betalingen te doen.
Ben daar al vaker tegenaan gelopen met een reservering waarbij de verkeerde locatie stond (andere kant van NL). Deze moest geannuleerd worden en opnieuw ergens anders aangevraagd (ofwel, achteraan in de rij op die locatie).

En er werd net aangegeven dat FB is dicht gezet en een reactie op twitter ook niet meer kan. Alles via contactformulier.

[ Voor 42% gewijzigd door Arunia op 03-04-2020 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Deathchant schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 12:10:
[...]

Dat begrijp ik ook niet. De normale game wordt toch ook gewoon verstuurd, waarom die deluxe dan niet? Is dat omdat er iets van een statue/beeldje bij zit wat kapot kan gaan? Dat is toch niet anders dan andere spullen opsturen?
Een cd en een boek. Maar heb het idee dat de deluxe niet eerder geleverd is aan winkels..afwachten. media markt heeft de normale op de 4e staan en de deluxe gister ook, maar nu weer de 10e. Ze reageren tot nu toe niet via messenger.

Nog nooit zo uitgekeken naar een nieuwe game sinds het origineel

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 03-04-2020 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Ik wilde in eerste instantie de meest luxe versie bestellen, maar ik vond het echt wat te gortig, hoe fan ik ook ben. Dus toen wilde ik die van 90 euro bestellen, maar in the end dacht ik om dat later pas te doen als het wat goedkoper is. Dus ik heb bij allyourgames gewoon het normale spel gepreordered en direct betaald. Ik ga er alsnog vanuit dat ik het de 10e binnen heb (al dan niet met brievenbuspost).

EDIT: ik vind het niet erg om spoilers te lezen, dus als iemand die nu al begonnen is spoilers kwijt wil, ik wil het wel graag lezen (in spoilertags) :)

[ Voor 16% gewijzigd door Deathchant op 03-04-2020 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 07:00
Mijn kopie is binnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:15
Gratz! _/-\o_
Installleren die zooi en gaan met die banaan!
Ik moet nog een weekje wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die digitaal heeft gekocht en al kan downloaden?
Ik zie overal berichten dat mensen kunnen downloaden maar zelf nog steeds niks.

Wil eigenlijk annuleren en gewoon bij bol.com kopen. Belachelijk dat je als fan 90 euro voor een digitale deluxe betaald en dat mijn oma hem morgen in huis kan hebben als ze nu via bol besteld terwijl ik een week moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenzo040
Bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:22
Verwijderd schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:33:
Iemand hier die digitaal heeft gekocht en al kan downloaden?
Ik zie overal berichten dat mensen kunnen downloaden maar zelf nog steeds niks.

Wil eigenlijk annuleren en gewoon bij bol.com kopen. Belachelijk dat je als fan 90 euro voor een digitale deluxe betaald en dat mijn oma hem morgen in huis kan hebben als ze nu via bol besteld terwijl ik een week moet wachten...
Kunnen downloaden =/= kunnen spelen.
De preload is naar voren gehaald, je kan hem digitaal pas op 10/4 spelen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX:

Hoe en waar dan????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:40:
[...]

Kunnen downloaden =/= kunnen spelen.
De preload is naar voren gehaald, je kan hem digitaal pas op 10/4 spelen.
Ja i know. Maar ik zie dus nog steeds geen download optie. Staat gewoon pas dat ik hem over 7 dagen kan spelen..

Ergens hoop ik dat square hem gewoon dit weekend vrijgeeft. Dat een fysieke kopie een dag of 2 eerder uitkomt kan ik nog begrijpen, maar mensen spelen al 10 dagen voor de release :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Snelle blik langs dit topic levert op dat sommige hem al ontvangen hebben via Wehkamp en Nedgame. Vanochtend las ik dat Bol zelfde dag bezorging aanbood. Echter, bij het bestellen zag ik deze optie niet, anders vandaag in huis.... Het rare is dat sommigen daar beweren dat same day delivery wel mogelijk is.

https://www.budgetgaming....26&start=27&show=&action=

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Arunia schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 12:01:
Begrepen dat GameMania heel veel klachten krijgt van mensen met de Deluxe versie en hoe ze het oplossen. Lijkt mij en anderen ook niet zo dat ze het niet kunnen regelen dat het opgestuurd wordt, ik bedoel. Ze hebben mensen over toch? >_>
Daarbij zijn blijkbaar in de winkel op te halen normale versie ook geannuleerd.
Ik vind eigenlijk dat Game Mania er best netjes mee om gaat. We moeten ons in deze tijd allemaal wat flexibeler opstellen. Blijkbaar heeft GM geen systeem klaar om achteraf betalingen af te handelen. Snap ook wel dat ze daarom winkel bestellingen niet zomaar versturen.
Dat ze vervolgens aanbieden dat je de normale versie kunt bestellen en deze tegen het volledige aankoopbedrag weer kunt inruilen wanneer de winkels weer open zijn vind ik erg coulant van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 07:00
Sorry guys, eerder gemeld maar ik woon in de UK waar een aantal shops al shippen. Ik had zelf ook een digital preorder staan maar die geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
De status bij bol.com is gewijzigd. Vandaag besteld, morgen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegean
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
WinterX schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:58:
De status bij bol.com is gewijzigd. Vandaag besteld, morgen bezorgd.
Inderdaad. Hier is de status van mijn bestelling nog altijd: Wordt 10 april 2020 bezorgd. Bij jou?

Wel heb ik de preorder dlc ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Aegean schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:00:
[...]

Inderdaad. Hier is de status van mijn bestelling nog altijd: Wordt 10 april 2020 bezorgd. Bij jou?

Wel heb ik de preorder dlc ontvangen.
Same here.

De summon code werkt goed maar die met Sephiroth theme niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

wilmundo schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:47:
Snelle blik langs dit topic levert op dat sommige hem al ontvangen hebben via Wehkamp en Nedgame. Vanochtend las ik dat Bol zelfde dag bezorging aanbood. Echter, bij het bestellen zag ik deze optie niet, anders vandaag in huis.... Het rare is dat sommigen daar beweren dat same day delivery wel mogelijk is.

https://www.budgetgaming....26&start=27&show=&action=
Same day delivery is wel mogelijk echter niet voor dit product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Ben benieuwd naar de ervaringen hier.

[ Voor 65% gewijzigd door jrd op 03-04-2020 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Misiek schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:12:
[...]

Same day delivery is wel mogelijk echter niet voor dit product.
Bij mij wel, maar is dus locatiegebonden. Zit in Den Haag.
Disclaimer: alleen als je Select erbij neemt.

[ Voor 11% gewijzigd door Sluuz op 03-04-2020 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiOcean
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09-2021
Net bij m'n lokale gameboer opgehaald, dus ook aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Hier helaas nog niks van bol.com ontvangen qua pre-order bonus of verzendbevestiging. Had ook nog een chat gestart maar kwam ik niet veel verder mee, wel dat ze als goed is vandaag gingen verzenden maar diegene aan de andere kant van de chat wist niks van een pre-order bonus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Vitwiz schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:40:
Hier helaas nog niks van bol.com ontvangen qua pre-order bonus of verzendbevestiging. Had ook nog een chat gestart maar kwam ik niet veel verder mee, wel dat ze als goed is vandaag gingen verzenden maar diegene aan de andere kant van de chat wist niks van een pre-order bonus..
https://n.tech.bol.com/article/83971-final-fantasy-vii

Misschien kun je deze pagina nog als bewijs gebruiken dat je recht heb op een pre-order bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaiOcean welke winkel en een foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaiOcean schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:35:
Net bij m'n lokale gameboer opgehaald, dus ook aan de slag!
Welke shop en heb je een foto?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaiOcean
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09-2021
enige gameshop in Beverwijk die nog open is ;),

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7waH5Roj55BlKcQD1QdTTE8OVzI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XaQ43PuEN8pLO6C38hqTzqQh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Toch wel raar: je hebt gepreordered, ver vooruit betaald, en je kunt als 1 van de laatsten het spel krijgen omdat de betreffende winkel op 10 april "pas" levert, en bij bol.com, waarbij je nu gewoon kunt bestellen, heb je het morgen in huis zonder preorder whatsoever....Enige troost: ik heb "maar" 50 euro betaald en niet 60, maar dit is wel een voorbeeld waarbij een preorder weinig zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Deathchant schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:06:
Toch wel raar: je hebt gepreordered, ver vooruit betaald, en je kunt als 1 van de laatsten het spel krijgen omdat de betreffende winkel op 10 april "pas" levert, en bij bol.com, waarbij je nu gewoon kunt bestellen, heb je het morgen in huis zonder preorder whatsoever....Enige troost: ik heb "maar" 50 euro betaald en niet 60, maar dit is wel een voorbeeld waarbij een preorder weinig zin heeft.
Ik snap uberhaupt niet helemaal waarom console gamers nog zo krampachtig vast houden aan hun fysieke disc games.
Laatste keer dat ik een disc game kocht was ongeveer 15 jaar geleden.
Gewoon digitaal kopen en dan heb je hem direct on release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaiOcean schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:05:
enige gameshop in Beverwijk die nog open is ;),

[Afbeelding]
deze winkel?

http://www.bmmgamesnvinyl.nl/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
@unfor Ik begrijp het wel. Iets fysieks hebben. Zodra de servers uitgezet worden kun je je digitale games nooit meer binnen halen. Voor sommige mensen is het niet boeiend, maar ik heb de consoles van jong tot nu nog steeds in bezit.
Soms heb ik spellen digitaal, maar veelal toch echt fysiek of later eens fysiek gekocht ter vervangen van de digitale versie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

unfor schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:09:
[...]

Ik snap uberhaupt niet helemaal waarom console gamers nog zo krampachtig vast houden aan hun fysieke disc games.
Zal ik het je uitleggen? Sommigen onder ons willen het ook tastbaar hebben, op display kunnen zetten of een andere gevoel kunnen appreciëren van eigendom. Ik vindt het jammer dat je dat "krampachtig" noemt, terwijl ik het bijvoorbeeld simpelweg leuk vindt om het in mijn handen te kunnen houden.

En anders dan dat, kan je het ook nog eens makkelijk verkopen, lenen, etc., nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
[...]

Kan je je steam games verkopen? Nee? Doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
WinterX schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:20:
[...]

Ik snap, je wilt er nog niet aan. Het word jullie ook nog wel door de strot geduwd hoor, dan wen je snel genoeg. De distributie en drukken van discs/hoezen is onnodig duur en de console industrie wil daar zo snel mogelijk van af, daar naast zijn de marges op online games voor de fabrikant veel beter.

[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 03-04-2020 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15-09 16:17
WinterX schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:20:
[...]

Hoeveel games heb ik doorverkocht in die 25 jaar dat ik game? 1. Ok doei.
Wat een non-discussie.

Anyhoe, net mail gehad van bol over de DLC codes met daarin wat al gezegd wordt, namelijk dat de code voor het theme pas vanaf 10 april werkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Henkie_NtA op 03-04-2020 15:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Sephiroth-theme DLC werkt pas vanaf 10 april, net van bol.com gehoord :)

Duh, hierboven :+ :D
unfor schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:20:
[...]

Ik snap, je wilt er nog niet aan. Het word jullie ook nog wel door de strot geduwd hoor, dan wen je snel genoeg. De distributie en drukken van discs/hoezen is onnodig duur en de console industrie wil daar zo snel mogelijk van af, daar naast zijn de marges op online games voor de fabrikant veel beter.
Dat is een hele, hele andere discussie dan de motivatie voor een tastbaar product.

[ Voor 92% gewijzigd door SkyStreaker op 03-04-2020 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het is heel simpel. Laat ieder gewoon in zijn waarde. Als je het digitaal wilt hebben, lekker digitaal. Wil je het fysiek, lekker fysiek.

Ik heb zelf fysiek FFVII PS1 (niet platinum), PC versie, cd met alle muziek van FFVII, maar ook digitaal via SE zelf en dan straks fysiek FFVIIR voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Speciale editie van 100 euro net opgehaald bij de gameboer in men dorp:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamennn vanavondddd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 20:22
Vanochtend heb je twee DLC-codes ontvangen via de mail. Als het goed is werkt de 'Chocobo Chick Summon Materia’ DLC-bonus naar behoren.

De 'Sephiroth PS4 Dynamisch Thema' DLC werkt echter pas vanaf zaterdag 10 april 2020. Dit is de oorspronkelijke releasedatum. De gameleverancier heeft vanwege de coronacrisis besloten om de release naar voren te halen, vandaar dat de werkzaamheid van de tweede DLC-code afwijkt.

De codes zijn beide in orde, echter kun je de Dynamisch Thema pas vanaf 10 april 2020 in gebruik nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Silooy schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:37:
Vanochtend heb je twee DLC-codes ontvangen via de mail. Als het goed is werkt de 'Chocobo Chick Summon Materia’ DLC-bonus naar behoren.

De 'Sephiroth PS4 Dynamisch Thema' DLC werkt echter pas vanaf zaterdag 10 april 2020. Dit is de oorspronkelijke releasedatum. De gameleverancier heeft vanwege de coronacrisis besloten om de release naar voren te halen, vandaar dat de werkzaamheid van de tweede DLC-code afwijkt.

De codes zijn beide in orde, echter kun je de Dynamisch Thema pas vanaf 10 april 2020 in gebruik nemen.
Ook hier. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kacang
Had liever een bericht gehad met een Track & Trace haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wordt hij al verkocht bij de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 11:45
Nieuwevolger schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:02:
Wordt hij al verkocht bij de mediamarkt?
gebeld, maar waren ze wat vaag over. zou pas morgen verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

[...]

• Je kan ze uitlenen,
  • Verkopen,
  • In je gameroom uitstallen ;-)
  • Over 20 jaar nog steeds offline spelen
Kijk voor de gein eens op V&A. Ja digitaal is makkelijker, maar het heeft ook downsides. Misschien niet belangrijk voor jou, maar blijkbaar wel voor anderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 03-04-2020 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik de PS1 (versie van FF 7) grijs heb gespeeld. Oh wait, dat was ie al... Door de jaren heen ben ik steeds minder gaan gamen. Laatst had ik de demo van deze remake gespeeld op de PS4 en ik moet zeggen, het was toch een beetje overweldigend.

Makkelijke tegenstanders kon het bijna niet mis gaan, maar ik merkte dat ik tijdens het gamen het super irritant vond steeds uitleg te krijgen hoe je iets kan/moet doen. De baas in de demo moest ik een paar keer doen, omdat ik nog erg ben blijven hangen in dat turn based gebeuren. Heeft iemand een filmpje waar de mogelijkheden, materia, limit breaks etc etc wordt toegelicht? Denk dat ik het na verloop van tijd prima onder de knie zal hebben, maar toch. Wil goed beslagen ten ijs komen!

Flickr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Oké nu ben ik wel redelijk teleurgesteld in AllYourGames ...

Al die berichten hier wekken toch wat jaloezie op, haha. Lucky bastards! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Casual_T schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:14:

Same! Balen dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyran
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-11-2020
MM Den Bosch heeft het in ieder geval niet op voorraad, net gevraagd. Netjes wachten op Bol.com dan maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Casual_T schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:14:

Kunnen ze natuurlijk niets aan doen. Square levert eerder uit zodat iedereen hem netjes uiterlijk 10 April binnen heeft.

Natuurlijk zijn dan sommige winkels eerder, maar daar kan AYG waarschijnlijk niet veel aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaan jullie vanavond ook helemaal losssss?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:10
Mensen heb een klein beetje geduld, het is maar een videospelletje....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

ShininNL schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:38:
"Maar...", geen idee van de voor sommigen overweldigende gevoelens voor nostalgie? Ook een "spelletje" kan emoties doen losbarsten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
ShininNL schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:38:
Nee, het is Final Fantasy 7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Ik vond de PSX-versie van de muziek toch net ff wat beter dan de PC-versie. PC versie klonk iets meer meer "midi" dan de PSX-versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Net een verzendbevestiging van de bcc. Nog geen bezorgtijd bekend maar dat zal wel morgen zijn. Ze verzenden met DHL.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deathchant
Holy shite man, elke keer als ik het those who fight melodietje hoor ga ik uit mijn plaat. Dé vetste tune van heel FF7! Die in je link duurt ook nog lekker lang van 48:18 t/m 57:22 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Deathchant schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:52:
[...]

Holy shite man, elke keer als ik het those who fight melodietje hoor ga ik uit mijn plaat. Dé vetste tune van heel FF7! Die in je link duurt ook nog lekker lang van 48:18 t/m 57:22 :)
En altijd balen als het gevecht afgelopen was als dit stuk begon: YouTube: Final Fantasy VII Remake Soundtrack (FFVII Remake OST - Demo and Vin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
52:40

Awesome.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Tifa's Theme <3 Kippenvel.
Ik hoop zo dat ik het bezorgadres nog kan aanpassen zodra ik de track and trace heb. Anders wordt het morgen gewoon op het werk zitten om het pakket in ontvangst te nemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40
Deathchant schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:46:
[...]

Ik vond de PSX-versie van de muziek toch net ff wat beter dan de PC-versie. PC versie klonk iets meer meer "midi" dan de PSX-versie :P
Tenzij je een speciale geluidskaart met een wavetable had, dan klonk 't juist weer super op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
sharkzor schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:06:
[...]

gebeld, maar waren ze wat vaag over. zou pas morgen verkocht worden.
Ben net in Hengelo geweest, daar was die niet. Maar op budgetgaming stond er een foto dat ze hem in deventer wel verkopen (met een foto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:21
Hoe komen jullie aan die themes van Tifa en Sephiroth? exclusief voor bepaalde shop of versie?
edit; Oh met Tifa's theme bedoel je wellicht de soundtrack? :+

Heb nu 2 uur gespeeld. Stukje verder dan de demo dus. Tot nu toe is het heel goed. Enig klein puntje van kritiek is dat de camera soms wat in de war is. Je kan wel vrij veel aanpassen in de settings, ga daar eens naar kijken...

[ Voor 9% gewijzigd door Anton.net op 03-04-2020 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Anton.net schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 17:16:
Hoe komen jullie aan die themes van Tifa en Sephiroth? exclusief voor bepaalde shop of versie?
edit; Oh met Tifa's theme bedoel je wellicht de soundtrack? :+
Met tifa's theme word idd de soundtrack bedoeld, sephiroth theme is onderdeel van pre-order bonus.

edit:
Vond deze wel grappig, 1 april grap natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Kalder op 03-04-2020 17:45 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoOw
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
exoOw schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:47:
Bij mij staat de PostNL bezorging nog steeds op 'Zending gestorteerd' en dit al sinds gisterenavond.
Vrees dat ik hem pas morgen ga binnen krijgen, maar wie weet. :/
En de track & trace was aangepast naar 'Bezorger Onderweg' om 10:53.
Levering tussen 12:15 en 16:15, nu 17:47 en nog geen bezorger gezien :-(

Ach, dan hopelijk morgen maar, veel plezier aan degene die hem al hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Iemand van bol al een track en trace code ontvangen?
Duurt laaang....

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Kalder schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 17:57:
Iemand van bol al een track en trace code ontvangen?
Duurt laaang....
Je krijgt de code in de nacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Deathchant wat @tiguan ook aan geeft. Ik heb altijd een creative geluidskaart gehad. En die wave tables gaven de extra oempf. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cenzo040
Ik heb hem binnen! De nostalgie begint een weekje eerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Cenzo040 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 18:05:
Ik heb hem binnen! De nostalgie begint een weekje eerder!
welk webshop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cenzo040
Nedgame, ik heb hem overigens zelf op gehaald. Het is de Deluxe edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 19:32

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Vroeger dit spel helemaal grijs gespeeld op de PSX. Ik heb dan ook hélemaal nooit iets gehad met RPG, maar FFVII is voor mij toch wel een erg speciaal spel geweest. Ik heb de PS4 een paar jaar geleden speciaal voor dit spel aangeschaft, vlak nadat het werd aangekondigd, dus hopelijk het wachten waard geweest. De PS4 heb letterlijk weer van de zolder gehaald en moeten afstoffen en na 3 jaar weer aangesloten zodat ik dit spel kan gaan spelen.

Vandaag jarig en zag dat de game toch al iets eerder beschikbaar is dan 10 april. Van mijn werk een cadeaubon van 25euro gehad van Bol, dus die mooi kunnen besteden.

Kan niet wachten!

[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 03-04-2020 18:19 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 15:38

s0kkie

Cowabunga

FREAKJAM schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 18:17:
Vroeger dit spel helemaal grijs gespeeld op de PSX. Ik heb dan ook hélemaal nooit iets gehad met RPG, maar FFVII is voor mij toch wel een erg speciaal spel geweest. Ik heb de PS4 een paar jaar geleden speciaal voor dit spel aangeschaft, vlak nadat het werd aangekondigd, dus hopelijk het wachten waard geweest. De PS4 heb letterlijk weer van de zolder gehaald en moeten afstoffen en na 3 jaar weer aangesloten zodat ik dit spel kan gaan spelen.

Vandaag jarig en zag dat de game toch al iets eerder beschikbaar is dan 10 april. Van mijn werk een cadeaubon van 25euro gehad van Bol, dus die mooi kunnen besteden.

Kan niet wachten!
Er waren die 3 jaren toch echt wel nog tientallen aanraders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

FREAKJAM schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 18:17:

Kan niet wachten!
Idem. Maar weinig rpg's gespeeld, FF7 is de absolute topper en heb vorig jaar speciaal een PS4 gekocht hiervoor. Door de hype kan het alleen maar tegenvallen.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En al eerste ervaringen? zal wel een trip naar memory lane zijn, maar ik ben benieuwd of het echt de magie heeft die het origineel had! (morgen krijg ik hem pas binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
Zojuist T&T gekregen van bol.com. Niet via mail maar al wel te zien in je account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

A

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Silooy schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:23:
Zojuist T&T gekregen van bol.com. Niet via mail maar al wel te zien in je account
Bol.com stuur games zonder t&t denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
WinterX schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:28:
[...]

Bol.com stuur games zonder t&t denk ik.
De Deluxe niet lijkt mij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens al bij chapter 6.
Wat mij betreft zwaar overhyped de game

Combat 6 uit 10
Verhaal 7 uit 10
Graphics 7 uit 10.

Zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:32:
Overigens al bij chapter 6.
Wat mij betreft zwaar overhyped de game

Combat 6 uit 10
Verhaal 7 uit 10
Graphics 7 uit 10.

Zonde
Ik heb alleen maar lovende verhalen over de combat en graphics gehoord. (demo)
En hoe kan het verhaal nu 7/10 zijn, heb jij de oorspronkelijke FF7 ook gespeeld?
Zeg niet dat je mening verkeerd is ofzo, maar ben wel benieuwd waar dit vandaan komt.
Ik heb zelf nog niet gespeeld en ben van plan morgen een PS4 hiervoor op te pikken, als het toch een tegenvaller is hoor ik het graag voor mijn aanschaf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:45:
[...]

Ik heb alleen maar lovende verhalen over de combat en graphics gehoord. (demo)
En hoe kan het verhaal nu 7/10 zijn, heb jij de oorspronkelijke FF7 ook gespeeld?
Zeg niet dat je mening verkeerd is ofzo, maar ben wel benieuwd waar dit vandaan komt.
Ik heb zelf nog niet gespeeld en ben van plan morgen een PS4 hiervoor op te pikken, als het toch een tegenvaller is hoor ik het graag voor mijn aanschaf. :P
Probeer hem uit zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Laatst online: 23:09
Heeft iemand toevallig de firstclass editie in bestelling staan bij square? Mijne staat op ‘shippment requested’ dus zal nog wel ff duren.

Ach nog genoeg te doen met doom en RE3. Wacht er al 5 jaar op die extra paar dagen/weken maken dan ook niet meer uit.

Wie hem al heeft. Veel plezier ermee!

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:46:
[...]

Probeer hem uit zou ik zeggen!
Lekker makkelijk zonder PS4 en game, ik wacht wel even mening af van anderen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Let op:
- Probeer de game/het verhaal niet te verpesten voor anderen. Gebruik spoiler tags!
- Het is niet de bedoeling om te vragen waar de game te koop is, gebruik de search,google en de bekende verkoopsites.