Toon posts:

Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:37
patjuh1 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:57:
Mooie actie op vlees bij www.inamood.nl tm einde van jaar 20% korting.
Producten worden met droogijs ingevroren thuis bezorgd.

Code ARE-YOU-INAMOOD
Zojuist geprobeerd, krijg de melding dat deze code niet geldig is.

MW | BF1 Stats

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-03 23:51
*knip* Dit is meer een vraag voor in Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 4

[Voor 103% gewijzigd door Yorinn op 23-11-2020 21:59]

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
15% korting bij Beef Exclusief. Ook op Masterbuilt en Kamado Joe.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bij Vuur en Rook the windmill Do's aan 33% korting.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• vso
  • Niet online

vso

tja...

bij ing staat er een weber bakplaat deze https://www.coolblue.nl/p...5/weber-gbs-bakplaat.html

voor 40,- (rentepunten 20,- korting ???)

en 20,- korting (per aankoop) voor premiumsteak.nl .. ken de winkel niet en zo te zoeken is het ook niet op het forum genoemd .. dus ..

Tja vanalles

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Braaimaster heeft weer tot eind vh jaar 2 halen 1 betalen op de potjies
https://braaimaster.nl/producten/categorieen/potjies

Zwembad - Braaihok - YouTube - BraaiTV - TBNT

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Herqs thermometer voor 29,- nu, koopje als je het mij vraagt!
Heb hem al 3 jaar, nog geen batterij hoeven verwisselen, app is prima, niet hoogstaand, maar doet wat het moet doen! (Betere keuze dan Ikea thermometer in mijn ogen)

https://www.praxis.nl/tui...WwJX91__&M_BT=66415363945

Extra losse probes (2stuks) staan er ook bij voor 11.99

[Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 28-11-2020 09:27]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 19:08
Martinusz schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:23:
Herqs thermometer voor 29,- nu, koopje als je het mij vraagt!
Heb hem al 3 jaar, nog geen batterij hoeven verwisselen, app is prima, niet hoogstaand, maar doet wat het moet doen! (Betere keuze dan Ikea thermometer in mijn ogen)

https://www.praxis.nl/tui...WwJX91__&M_BT=66415363945

Extra losse probes (2stuks) staan er ook bij voor 11.99
Misschien icm https://www.slogrill.eu/ een hele mooie deal!

Volgens mij van mede-tweaker @galadril

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:19
Bij de webshop van Inkbird (https://inkbird.shop/) sinds gisteren 20% korting op alle vleesthermometers.

Ik heb zelf de Wifi thermometer met instant reader gekocht voor ca. €77.
De Wifi thermomter los kost ca. €67. Goedkoopste prijs elders is volgens mij bij Dryrub voor €85.

Voor een tientje extra lijkt de set mij een mooie deal. De instant reader is in NL-webshops ca. €25.

• Chevy454
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Zephyer
20% korting op alle BBQ's (en accessoires) bij Intratuin.

MW | BF1 Stats

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-03 20:55

MM99

That is the way I am!

Niet echt direct een bbq, maar meer voor op de bbq. Ik kwam dit net tegen: handig voor als je grote diepvries hebt: https://megafoodstunter.nl/

• Demiesehv
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09:14
MM99 schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:15:
Niet echt direct een bbq, maar meer voor op de bbq. Ik kwam dit net tegen: handig voor als je grote diepvries hebt: https://megafoodstunter.nl/
Skip die zooi maar gewoon lekker, want dat is de grootste rommel die er is.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Demiesehv schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:44:
[...]

Skip die zooi maar gewoon lekker, want dat is de grootste rommel die er is.
4,8 kilo ossenhaas voor 82 euro... Ik zou dat zelf ook niet gaan eten

• Demiesehv
  • Laatst online: 09:14
418O2 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:51:
[...]

4,8 kilo ossenhaas voor 82 euro... Ik zou dat zelf ook niet gaan eten
Prijs wil niet alles zeggen net met de bf deals was de ossenhaas 2kg voor 25 euro en die was prima.
Alleen dit bedrijf verkoopt alleen spullen die aan en over de datum zijn en van slechte kwaliteit.
Voorbeeld ze verkopen ook tomahawks voor veel geld alleen zijn het die van de netorama van varken

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-03 09:36

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

MM99 schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:15:
Ik heb inmiddels 2x bij megafoodstunter besteld, maar wilde eerder niet reageren omdat het me hier voor aanbiedingen lijkt, niet voor ervaringen. Gezien de overige reacties, toch maar wel gedaan:

Mijn ervaring:
Let op met wat je besteld. Foto's zijn niet van de producten, omschrijvingen zijn vaak krom.

Ik bestelde "kant en klare" speklapjes. Dit bleken voorgegaarde speklappen te zijn. Technisch gezien hadden ze gelijk, de foto was van rauwe speklappen en ik had nog nooit gehoord van speklappen die alleen maar opgewarmd hoefde te worden. Zoals je je kunt voorstellen zijn deze amper te eten.

Maiskippen: 12 (kleine) mais kippen voor 25 euro, dit aantal kan afwijken.
Deze kippen zijn aan het EINDE van hun houdbaarheids termijn, wat betekend dat de ~2 jaar in de vriezer hebben gelegen. Dit proef je inmiddels ook wel terug. Qua kilo prijs zit je tegen een normale diepgevroren supermarkt kip.

Zalm: Zalm met en zonder vel door elkaar in 1 doos, niet spectaculair qua prijs, maar was prima zalm.
Kon waarschijnlijk niet verkocht worden omdat het door elkaar zat.

"Kip Knakworsten": 10 kilo knakworsten voor 10 euro. Soms staat er 10 kilo, soms staat er 20, soms staat er 200 knakworsten. Prima deal voor die prijs, zijn geen echte knakworsten, soort van hot dog worsten met veelal kapotte verpakkingen. Prima te eten van de bbq,niet aan te raden om in water op te warmen.

"Kip en vlees pakket": Hier had ik goede hoop mee. Viel vies tegen. Zat wat vacuum verpakte vieze hamburgers in, wat (best lekkere) kaas grillworst, wat kippenvleugeltjes en een enorme hoeveelheid aan Indische gehaktballtjes. Het meeste was prima te eten, maar het was de prijs echt niet waard. 70% van de vulling was gehaktballetjes. Plaatje klopte 100% niet. (staat erbij, maar goed, je verwacht toch wat)

Lekker bekken (niet bbq, maar het enige wat enigzins positef was, dus vermeld toch maar): 3 (4?) zakken lekkerbekken ~ 10 kilo. Prima visjes, lekker uit de pan met wat kruiden. Goede prijs voor wat het was.

Dit heb ik besteld toen het nog gratis bezoring boven de 50 euro was. Nu moet je boven de 100 euro gaan.
Je kan nu soms wel afhalen bij een vrachtwagen die een korte stop maakt waar je dan heen kan voor gratis afhaling. Overigens nog nooit een stop gezien in de buurt.

Zou ik het weer doen? Mocht de vrachtwagen DICHT in de buurt komen en mochten ze een enorm goede deal hebben die niet mijn hele vriezer in 1x vol stampt (die broodjes zijn goed geprijsd, maar ik kan echt niet 1 horeca doos in mijn vriezer kwijt, ook niet als hij 5 euro is).

• Ruubschen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-02-2022
IdieEasy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:01:
[...]

Ik heb inmiddels 2x bij megafoodstunter besteld, maar wilde eerder niet reageren omdat het me hier voor aanbiedingen lijkt, niet voor ervaringen. Gezien de overige reacties, toch maar wel gedaan:

Mijn ervaring:
Let op met wat je besteld. Foto's zijn niet van de producten, omschrijvingen zijn vaak krom.
Waardevolle reactie dit, bedankt voor het posten _/-\o_ Heb zelf al vaak getwijfeld maar zie er na dit te lezen toch maar beter vanaf.

• Zephyer
Grizzly Kamado's in de aanbieding bij Welkoop.

MW | BF1 Stats

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-03 16:17
Zephyer schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:02:
Let op, ik heb begrepen dat de 2021 versie van grizzly veel verbeteringen doorgevoerd krijgt.

• Zephyer
Zaratrass schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:04:
[...]

Let op, ik heb begrepen dat de 2021 versie van grizzly veel verbeteringen doorgevoerd krijgt.
Goed punt, heb je toevallig een bron?

MW | BF1 Stats

• Zaratrass
Zephyer schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:05:
[...]

Goed punt, heb je toevallig een bron?
Ik heb vlees onlangs afgehaald bij smokey basterds, toen kreeg ik een rondleiding van de eigenaar door zijn BBQ experience (voor workshops) en kwamen we aan de praat over Kamado's onder de 1000,- . Toen begon hij over de 2021 versie van Grizzly en de verbeteringen. Ik meen gasveer voor deksel, betere wielen, andere planken (geen hout ivm rot/schimmel) en een verbetering aan de dome. Meer dan die bron heb ik helaas niet. Ik was net al aan het kijken op de website, daar staat geen aankondiging of iets dergelijk.

• Ruubschen
Zephyer schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:02:
Het is mij overigens opgevallen dat de Horeca Houtskool (zakken van 10kg met extra grote stukken) uit het assortiment lijkt te zijn verdwenen. Hier hadden ze in augustus nog een "3 halen=2 betalen" actie. Jammer want dat is echt fijne houtskool.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:24

PnD

like in Pinda ^_^

Zaratrass schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:10:
[...]

Ik heb vlees onlangs afgehaald bij smokey basterds, toen kreeg ik een rondleiding van de eigenaar door zijn BBQ experience (voor workshops) en kwamen we aan de praat over Kamado's onder de 1000,- . Toen begon hij over de 2021 versie van Grizzly en de verbeteringen. Ik meen gasveer voor deksel, betere wielen, andere planken (geen hout ivm rot/schimmel) en een verbetering aan de dome. Meer dan die bron heb ik helaas niet. Ik was net al aan het kijken op de website, daar staat geen aankondiging of iets dergelijk.
Dan zou ik zeker wachten. Ik heb hem gekocht deze zomer voor ca. € 620 (20% korting bij welkoop) en kan de schimmelende planken bevestigen :|

Ga er misschien maar een klacht over geven. Hij staat onder een overkapping netjes uit de regen, maar het rot weg waar je bij staat 8)7 Verder niks te klagen overigens :*)

Al mijn oude & nieuwe systemen

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-03 18:53
Ruubschen schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:28:
[...]

Het is mij overigens opgevallen dat de Horeca Houtskool (zakken van 10kg met extra grote stukken) uit het assortiment lijkt te zijn verdwenen. Hier hadden ze in augustus nog een "3 halen=2 betalen" actie. Jammer want dat is echt fijne houtskool.
Klopt! Ik heb die afgelopen zomer ook gekocht en zocht ze laatst weer op de website maar niets te vinden. Wellicht ‘seizoen’ gebonden en van het voorjaar weer aanwezig.

Vind ze scherp qua prijs, goed branden alleen wel iets meer as resten dan andere merken. Maar dat laatste is te overzien :*)

• Ruubschen
wienjo schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:48:
[...]

Klopt! Ik heb die afgelopen zomer ook gekocht en zocht ze laatst weer op de website maar niets te vinden. Wellicht ‘seizoen’ gebonden en van het voorjaar weer aanwezig.

Vind ze scherp qua prijs, goed branden alleen wel iets meer as resten dan andere merken. Maar dat laatste is te overzien :*)
Dezelfde ervaringen hier. Ik heb het vergeleken met Dammers en daar doet die Welkoop zak niet voor onder IMHO (brandt lang en er zijn hoge temperaturen mee te behalen voor oa. pizza). Hopelijk van het voorjaar weer te krijgen.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Verdere discussie over kolen, briketten, barbecues enz. mag in Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 4 gevoerd worden. Dan kunnen we hier weer verder gaan met aanbiedingen posten.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Zephyer
Grill guru large in de aanbieding bij de Makro.

MW | BF1 Stats

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-03 17:49
GrillEye Pro Plus Vleesthermometer van 109.00 nu 69.95 https://www.ibood.com/ext...lus-vleesthermometer.html

Een mooie vlees thermometer. Altijd handig

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:26
Reeds één post terug gemeld

[Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 20-12-2020 11:47]

American Express vraagbaak

• IdieEasy

IdieEasy

Beimer en Fontijn hebben wat eindejaars acties. (vooral met dubbel doel koeien):

Fontijn (Weesp):

Beimer (Enschede):

En een webshop Beimer:

Ik had nog 6 kilo entrecote liggen, maar voor zo'n prijsje haal ik er nog wel 6 kilo bij :+

• Zaratrass
Inkbird BG-HH1C in de aanbieding bij Amazon voor 6,29

Link

[Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 29-12-2020 19:41. Reden: (Mogelijke) referral verwijderd.]

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:56
Zaratrass schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:13:
Inkbird BG-HH1C in de aanbieding bij Amazon voor 6,29

Link
Ik zie 8,99 staan.
Nevermind, kortingscoupon.

[Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 29-12-2020 19:41]

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:54
Als er nog iemand op zoek is naar een Traeger Pro 780, bij Fonq is er nog 1 op voorraad voor €999,- nog steeds duur, maar bij alle andere webshops kost die €1299,- dus een behoorlijke besparing.

Ik had eerst de Pro 575 besteld (Die was bij Fonq €899,-) maar heb die nu geannuleerd en de 780 besteld.

Link: https://www.fonq.nl/produ...es-pelletbarbecue/484906/

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• mgizmo
Ozzie schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:31:
Als er nog iemand op zoek is naar een Traeger Pro 780, bij Fonq is er nog 1 op voorraad voor €999,- nog steeds duur, maar bij alle andere webshops kost die €1299,- dus een behoorlijke besparing.

Ik had eerst de Pro 575 besteld (Die was bij Fonq €899,-) maar heb die nu geannuleerd en de 780 besteld.

Link: https://www.fonq.nl/produ...es-pelletbarbecue/484906/
Zonder het gesprek aan te gaan is dat inderdaad een mooie besparing, maar bij mij triggert het altijd als webshops dezelfde prijs hanteren. Dan krijgen ze die veelal opgelegd vanuit de fabrikant en dan is een mailtje (om maar een vorm te noemen) snel gestuurd en krijg ik vaak inderdaad te horen dat achter de schermen er ruimte is om een andere prijs af te spreken.

• Martinusz
  • Nu online
Magazijnopruiming bij bbqexperiencecenter:
https://www.bbqexperience...ucten/magazijn-opruiming/

Zitten wel wat leuke prijzen bij voor Green Egg, Kamado Joe, Bastard etc.

• IdieEasy

IdieEasy

In de aanbieding bij de Makro, 5kg spare-ribs, wide cut.
Heb ze een keer eerder gehad, waren prima, maar heb weinig om mee te vergelijken.
Van 20-1 tot 2-2.

Als je 40 kilo wil afnemen zijn deze nog goedkoper, maar dan moet je wel een flinke vriezer hebben. :+

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:26
Alleen vandaag: procureur bij de Beimer winkel in Enschede voor 3,95 de kilo, voor de mensen die in de buurt wonen.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

IdieEasy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:29:
In de aanbieding bij de Makro, 5kg spare-ribs, wide cut.
Heb ze een keer eerder gehad, waren prima, maar heb weinig om mee te vergelijken.
Van 20-1 tot 2-2.

[Afbeelding]

Als je 40 kilo wil afnemen zijn deze nog goedkoper, maar dan moet je wel een flinke vriezer hebben. :+
Zijn echt wel okay maar niet superspeciaal.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• 418O2
Boudewijn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:59:
[...]

Zijn echt wel okay maar niet superspeciaal.
Voor dat geld hoef je niet veel te verwachten.

Vooral veel voor weinig.

[Voor 14% gewijzigd door 418O2 op 20-01-2021 10:01]

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

418O2 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:00:
[...]

Voor dat geld hoef je niet veel te verwachten.

Vooral veel voor weinig.
offtopic:
Dat geldt voor 90% van wat de Nederlander eet.
De beimer gooi en smijtaanbiedingen overtuigen mij ook niet bepaald.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• Ozzie
offtopic:
Spareribs koop je toch ook niet omdat ze super speciaal zijn? Gooi er toch een vracht kruiden en specerijen overheen. Als je iets speciaals wil kan je beter een ander stukje vlees kopen

Ik had vorige week de dik bevleesde spareribs van de Makro en die waren prima. Aangezien die van dezelfde leverancier zijn ga ik er vanuit dat deze ook gewoon prima zijn. Ik vond de dik bevleesde zelfs een beetje te dik, zo'n homp vlees bovenop hoeft van mij niet zo nodig.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• IdieEasy

IdieEasy

Boudewijn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:08:
[...]

offtopic:
Dat geldt voor 90% van wat de Nederlander eet.
De beimer gooi en smijtaanbiedingen overtuigen mij ook niet bepaald.
Ik eet met veel plezier wekelijks vlees van Beimer.
Beter dan de supermarkt, en nog eens goedkoper ook.
Persoonlijk eet ik liever 3-4x "goed" dan 1x "perfect"

Iedereen zo zijn ding natuurlijk, maar ik heb het geld niet om alles perfect te kopen.
Dus smijt aanbiedingen ben ik erg blij mee! :+

• Chevy454
  • Niet online
Members only:

• Zephyer
Mooi, gebruik gemaakt van 50-65% kortingen :)

MW | BF1 Stats

• Chevy454
  • Niet online
Members only:

• wwwmarcel
  • Laatst online: 07:03
Is die masterbuild te vergelijken met een green egg?...ik zag een vrij complete versie, Kamado classic met levenslange garantie...iets wat je bij de bastard bv niet hebt dacht ik

• Martinusz
  • Nu online
wwwmarcel schreef op zondag 31 januari 2021 @ 23:21:
[...]

Is die masterbuild te vergelijken met een green egg?...ik zag een vrij complete versie, Kamado classic met levenslange garantie...iets wat je bij de bastard bv niet hebt dacht ik
Master Built is een Kamado Joe Classic 1 alleen dan in het zwart. Kamado Joe en Green egg zijn wel de A-merken.

(Masterbuilt is het moederbedrijf van Kamado Joe)

@wwwmarcel Waarom bestellen in Duitsland? In NL zijn er ook genoeg op voorraad, kreeg van de week nog 2 mails van verkopers die ze nog hebben. Of is het in Duitsland goedkoper?
Garantie verloopt via Masterbuilt/Kamado Joe, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

[Voor 22% gewijzigd door Martinusz op 05-02-2021 09:49]

• wwwmarcel
ps. ik kan hem de masterbuilt nu nog bestellen in Duitsland..op zich weten ze niks van garantie...en geven ze aan 2 jr...ik had gevraagd naar lebenslang ;-)
maakt dat voor de rest niet uit, omdat de garantie via masterbuilt/kamado joe zelf loopt?

• wwwmarcel
Martinusz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 23:39:
[...]

@wwwmarcel Waarom bestellen in Duitsland? In NL zijn er ook genoeg op voorraad, kreeg van de week nog 2 mails van verkopers die ze nog hebben. Of is het in Duitsland goedkoper?
Garantie verloopt via Masterbuilt/Kamado Joe, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
via Duitsland 645.- en 60.- verzending
in NL zie ik hem alleen bij fond voor 750.-

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
wwwmarcel schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:17:
[...]

via Duitsland 645.- en 60.- verzending
in NL zie ik hem alleen bij fond voor 750.-
Is wellicht persoonlijk maar voor 45 euro zou ik het gedoe er niet bij willen om hem in Duitsland te halen als er wat mee is.

• wwwmarcel
tomtom901 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Is wellicht persoonlijk maar voor 45 euro zou ik het gedoe er niet bij willen om hem in Duitsland te halen als er wat mee is.
tja, is ook wel een kleine keuze...via fonq komt hij waarschijnlijk uit Frankrijk..(althans ik dacht dat dat frans was)
en als er iets is, gaat het dan toch via de garantie van masterbuilt(?)

vd 45.- haal ik dan weer wat accessoires , maar is nog wel een twijfel ja

• mgizmo
wwwmarcel schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:54:
[...]

tja, is ook wel een kleine keuze...via fonq komt hij waarschijnlijk uit Frankrijk..(althans ik dacht dat dat frans was)
en als er iets is, gaat het dan toch via de garantie van masterbuilt(?)

vd 45.- haal ik dan weer wat accessoires , maar is nog wel een twijfel ja
Fonq zit met opslag in Utrecht (Reactorweg 53).

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Mensen, graag weer terug ontopic. Kijk ook even goed naar de topic waarschuwing. Het topic lijkt nu te veranderen in een algemeen barbeque discussie topic en dat is niet de bedoeling

• Wouter87
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09-2021
*knip*, zie modbreak hierboven

[Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 10-02-2021 10:30]

• 418O2
https://www.vuurenrook.nl...-in-smoke-chips-deal.html

9*1.5kg smoke chips voor 42 euro. Allerlei smaken, leuk om mee te experimenteren

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:34
Weber Master Touch 5750 voor € 269

https://www.obelink.nl/we...50-gbs-kolenbarbecue.html

• Chevy454
  • Niet online
Das het oude model MT, het nieuwe model heeft de deflector plate en een scharnierend deksel.
Misschien is het beter om voor het nieuwe model te gaan.

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:34
Chevy454 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:19:
[...]

Das het oude model MT, het nieuwe model heeft de deflector plate en een scharnierend deksel.
Misschien is het beter om voor het nieuwe model te gaan.
Met het scharnierend deksel is toch de 5770 (of 5775, dan zit er ook nog een sear grate bij)?

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:41

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Als alternatief voor de One minute lighter en Looftlighter:

https://www.ibood.com/diy...undai-onkruidbrander.html

|| System Specs ||

• Chevy454
  • Niet online
*knip* Dit topic is bedoeld om aanbiedingen te delen, niet voor offtopic vragen over bezorgdiensten.

[Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 02-03-2021 22:54]

• Dennis1812
  • Laatst online: 16:03

Dennis1812

Amateur prutser

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Dit gaat dus om de volgende aanbieding;

Dagdeal: Vuur&Rook Up In Smoke Chunk Deal
Bestaande uit:

Vuur&Rook Low&Slow Appel Chunks 1.5 kg
Vuur&Rook Low&Slow Kersen Chunks 1.5 kg
Vuur&Rook Low&Slow Beuken Chunks 1.5 kg
Vuur&Rook Low&Slow Eiken Chunks 1.5 kg
Vuur&Rook Low&Slow Alder Chunks 1.5 kg
Vuur&Rook Low&Slow Hickory Chunks 1.5 kg
Vuur&Rook Low&Slow Rode Wijn / Eiken Chunks 1.5 kg
Vuur&Rook Low&Slow Whisky / Eiken Chunks 1.5 kg
Vuur&Rook Low&Slow Olijven Chunks 1.5 kg

Normale prijs: €154,99
Aanbiedingsprijs: €49,99

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• happy killer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-03 16:21
Yorinn schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:12:
[...]

Bestaande uit:

En uitverkocht. :|

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Volgens mij had ik de laatste :F

@happy killer zo te zien zijn ze er weer!

[Voor 12% gewijzigd door LAD93 op 04-03-2021 09:51]

per aspera ad astra

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:54
Yorinn schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:12:
[...]

Bestaande uit:

€79,99 inmiddels. Blijf het veeeel te duur vinden voor 13.5 kg hout :P Maar goed, gemakt dient de mens, ik scoor in de buurt wel wat, of pluk wat eiken/beuken uit mijn kachelhouthok.

• happy killer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-03 16:21
LAD93 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:46:
[...]

Volgens mij had ik de laatste :F

@happy killer zo te zien zijn ze er weer!
En nu is de hele link weg. :?

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik zie het - apart... denk dat er of iets fout is gegaan of dat het zo hard gelopen heeft...

per aspera ad astra

• GerverCom
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-01 18:11
Als je de App gebruikt is de deal nog wel beschikbaar voor 50 euro. (~5 minuten geleden).

• Chevy454
  • Niet online
Members only:

• 418O2
robkrekel schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:59:
[...]
€79,99 inmiddels. Blijf het veeeel te duur vinden voor 13.5 kg hout :P Maar goed, gemakt dient de mens, ik scoor in de buurt wel wat, of pluk wat eiken/beuken uit mijn kachelhouthok.
offtopic:
Moet je dat wel hebben en rund/varken maken ;)
Waarom mo?

[Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 05-03-2021 13:07]

• 418O2

binnenkort weer Grill Gurus bij de AH (via pepper)

[Voor 69% gewijzigd door 418O2 op 17-03-2021 15:16]

• Chevy454
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:14:
[Afbeelding]
Deze heeft niet de platesetter erbij. als je deze los erbij moet kopen ben je niet goedkoper uit.

• newtastyland
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:06
Chevy454 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:10:
[...]

Deze heeft niet de plate setter erbij. als je deze los erbij moet kopen ben je niet goedkoper uit.
Ik zie op https://www.grillguru.nl/products/grill-guru-medium/ een prijs incl wat extra's voor € 649,00.
Een plate setter en hoes kosten bij hun 65, de pook kon ik niet vinden.

Kortom, de AH aanbieding is interessant, ook omdat ze elders of niet op voorraad zijn of duurder.

Of heb ik iets gemist?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Zephyer
Meerdere Kamado’s komende week in de aanbieding bij intratuin;

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kanye
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03 17:10
Zephyer schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:29:
Meerdere Kamado’s komende week in de aanbieding bij intratuin;

[Afbeelding]
Held! Dankjewel voor het delen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pusherman_
  • Laatst online: 23-03 11:04
418O2 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:14:
[Afbeelding]
Deze is van vorig jaar april.
Was je daar zelf inmiddels ook achter ivm gewijzigd bericht? 🤣

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Neil CB
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-03 14:39
https://www.welkoop.nl/wi...oolbarbecue-zwart_1191977

Bij Welkoop wordt de Weber - Go-Anywhere verkocht voor 79,00 eur.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zephyer

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16:23
Bij sligro. Prijs is ex btw

• Nicootje077
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:31
Bovenstaande Sligro aanbieding is geldig van 08-04 t/m 27-04, en volgens de folder is het een gratis zak van 10kg Grill Guru houtskool dus geen Bonfire!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:54
@Nicootje077 Huh?

Er is ook niks mis met bonfire, daar werk ik al een jaar of twee naar volle tevredenheid mee voor L&S

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03 18:17
Ik kan nergens uit opmaken of dit de nieuwe versie is met de P-tjes en de markeringen op de luchttoevoer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RMES
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 00:20
kadoendra schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:46:
[...]

Ik kan nergens uit opmaken of dit de nieuwe versie is met de P-tjes en de markeringen op de luchttoevoer.
Goeie vraag, als ik op de foto inzoom dan zie je volgens mij nog net het eerste icoontje.

Ik kan hem vanmiddag ophalen bij de Gamma, dan kan ik het nog even checken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kadoendra
RMES schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:10:
[...]

Ik kan hem vanmiddag ophalen bij de Gamma, dan kan ik het nog even checken.
Als je dat zou willen doen; heel graag! _/-\o_ (en het hier dan even melden uiteraard :) )

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RMES
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 00:20
kadoendra schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:42:
[...]

Als je dat zou willen doen; heel graag! _/-\o_ (en het hier dan even melden uiteraard :) )
Het is inderdaad met de 'ptjes' en de luchttoevoer markeringen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kadoendra
RMES schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:44:
[...]

Het is inderdaad met de 'ptjes' en de luchttoevoer markeringen.
[Afbeelding][Afbeelding]
Mooi. Bedankt en veel plezier met je BBQ!

• J-East
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:19
*knip* Vragen naar aanbiedingen is niet de bedoeling.

[Voor 81% gewijzigd door Yorinn op 12-04-2021 20:00]

• Ozzie
Bij de karwei is de Weber Go Anywhere in de aanbieding voor 83,99

https://www.karwei.nl/ass...-anywhere-zwart/p/B506186

• doogster
  • Niet online
Zelfs op alle Webers heeft Karwei nu 20% korting.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-03 14:19
Makro heeft wat mooie BBQ aanbiedingen, waaronder een Weber-Go-Anywhere clone voor 19,95 incl btw:

https://folders.makro.nl/buiten-eten-140421/page/1

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

migros

Nooit meer een Samsung

https://www.hornbach.nl/s...7-cm/8086991/artikel.html

Overal al maanden voor meer dan 100 euro maar hier al maanden voor 79 euro. Gisteren 1 gekocht en bevalt zeer goed.

Leuk man gatheren

• BrcBas
  • Laatst online: 00:22
Ik was in de running voor een Big Joe 3, toevallig kwam ik hem net tegen in de aanbieding bij Osdorp!

https://www.osdorp.nl/pro...e-barbecue-big-joe-iii-7f

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:39
BrcBas schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:27:
Ik was in de running voor een Big Joe 3, toevallig kwam ik hem net tegen in de aanbieding bij Osdorp!

https://www.osdorp.nl/pro...e-barbecue-big-joe-iii-7f
That is one big joe

• Zaratrass
Römertopf Bricknick BBQ-steen @ Makro in aanbieding voor €24,19 incl. btw

https://folders.makro.nl/buiten-eten-140421/page/36-37

Acties:
  • +2Henk 'm!

• J-East
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:19
Ik zie dat ‘ie nog niet gepost is, maar Welkoop heeft de Grizzly Grills Elite kamado’s (compact, medium en large) te koop met 15% korting. Interessante modellen tegen dito prijzen. Online ook nog 9% cashback via verschillende sites.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:51
De Appie happie Grill Guru aanbieding is er weer

https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/bbqshop/108/

Stond al een paar dagen online als je er via Google naar zocht, maar pas bestelbaar sinds vannacht. Ik zie net dat die nu ook op de homepage staat.

Bedenk wel dat het een kale kamado is. Maar mocht je een schort en aspook al hebben, en je dus alleen maar een aparte platesetter hoeft aan te schaffen dat het dan best een goede deal is.

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:53
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:00:
Bedenk wel dat het een kale kamado is. Maar mocht je een schort en aspook al hebben, en je dus alleen maar een aparte platesetter hoeft aan te schaffen dat het dan best een goede deal is.
En die (pook/platesetter/cover/...) zijn ook in de aanbieding:
https://lekkerweglekkerth...uru-pakket-compact/97363/
https://lekkerweglekkerth...rill-pakket-medium/97366/

• IdieEasy

IdieEasy

Karwei, online en in de winkels.

Goedkope briketten, niets speciaals, maar 80 cent per kilo is vrij goedkoop. Ik heb in ieder geval mijn voorraad voor de weber weer aangevuld.

https://www.karwei.nl/ass...iket-zak-a-10kg/p/B563606

[Voor 13% gewijzigd door IdieEasy op 23-04-2021 11:21]

• Pusherman_
  • Laatst online: 23-03 11:04
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:00:
De Appie happie Grill Guru aanbieding is er weer

https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/bbqshop/108/

Stond al een paar dagen online als je er via Google naar zocht, maar pas bestelbaar sinds vannacht. Ik zie net dat die nu ook op de homepage staat.

€60 duurder dan vorig jaar (+15%)

€560 inclusief deflector, aspook, hoes en kookschort.

Is dat wel een beetje een ok deal dan?
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Let op:
• Vergeet niet om bij aanbiedingen rechtstreeks naar de website te linken. Referrals worden verwijderd.
• Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (incl. aanbiedingsprijs), dus niet alleen de melding.
• Vergeet niet om de aanbiedingsprijs (en eventueel een Pricewatch-link) te vermelden bij je aanbieding.
Slowchat is niet de bedoeling
• Melden wat je besteld hebt, is niet de bedoeling van het topic.
• Vragen naar aanbiedingen is ook hier niet de bedoeling.
• Kortingscodes mogen in het topic geplaatst worden, per DM uitdelen is niet de bedoeling.

Discussie over de verschillende barbecues mag in Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 4

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee