Dit topic is bedoeld voor alle interessante acties een aanbieding omtrent de barbecue.
Binnenkort zal de startpost aangevuld worden.

Binnenkort zal de startpost aangevuld worden.
[Voor 93% gewijzigd door Hari-Bo op 07-06-2019 10:20]
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
[Voor 101% gewijzigd door terracide op 29-04-2021 09:50]
Kleine aanpassing, duurdere kamado's worden ook gemaakt van klei maar dat wordt versterkt met cordieriet om de hittebestendigheid (het krimpen/uitzetten door temperatuurverschillen) te verbeteren. Het percentage cordieriet zal ook bij alle merken verschillenterracide schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:41:
Ok dan begin ik wel met low-budget aanbiedingen die ik mijn ogen het best zijn.
[i]Even heel kort door de bocht over goedkope en dure kamado's: goedkope kamado's zijn gemaakt van klei (niet heel erg, Japan doet het er al 4000 jaar mee) en de duurdere kamado's zijn gemaakt van het mineraal cordierite (magnesium-aluminium-silicaat). De laatste is sterker en kan beter tegen hitte en fabrikanten geven hier langer garantie op, vaak levenslang.
check dat klopt. Het is een formule die ze allemaal geheim houden omdat deze per merk verschilt, ik pas het aan.Gadgeteer schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:56:
[...]
Kleine aanpassing, duurdere kamado's worden ook gemaakt van klei maar dat wordt versterkt met cordieriet om de hittebestendigheid (het krimpen/uitzetten door temperatuurverschillen) te verbeteren. Het percentage cordieriet zal ook bij alle merken verschillen
There are no secrets, only information you do not yet have
check!Dracula schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:28:
@terracide Je link naar de ggc klopt niet.
Moet zijn: https://www.grillguru.nl/...c-compact-accessoire-set/
[Voor 29% gewijzigd door dizzytal op 08-06-2019 11:08]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Naar mijn weten is het een Auplex NL product.De Grizzly Grills Kamado Large wordt geleverd inclusief verrijdbaar onderstel, twee handige hard houten inklapbare zijtafels, chipfeeder, aspook, houtskoolmandje, deelbare platesetter en een deelbaar RVS rooster (46cm).
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
[Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 10-06-2019 11:56]
Lijkt op de Blokker ei van vorige keer, echter wat upgrades zo te zien zoals de margrietschijf en veren voor de dekseldizzytal schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:03:
Volgende week zaterdag (15-6) bij de Aldi ook een mini Kamado, 99 euro. Staat weinig bijzonders bij anders dan ingebouwde thermometer en 33cm doorsnede.
https://www.aldi.nl/onze-...i-kamado-293.article.html
Float like a butterfly, sting like a bee.
Woolfy681 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:54:
voor de mensen die nog twijfelen of er een kleine kamado bij willen er is nu 50% korting bij Lidl dus voor 50 euro heb je er een.
https://www.lidl-shop.nl/...me%3Aaffiliate%2Cla%3Ashp
[Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 11-06-2019 19:53]
Same, refresh en de prijs was wegWillianv schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:20:
De kamado van de lidl is weer 99 euro... was net te laat met bestellen.
Met gestrekt been.
Zonder deflector is het een grill. Kan ook maar dan kan je net zo goed een normale bbq nemen. Neemt niet weg dat je een heat deflector heel simpel zelf kan maken voor minder dan 5 euro. Of er een kleine gietijzer pannetje in kan bange als heat deflector. Er is van alles mogelijk.vhal schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:18:
Voor de Lidl kamado, is een extra heatdeflector noodzakelijk om erbij te rekenen qua prijs? Dit lijkt mij nou typisch zo'n onderdeel wat minstens de helft is qua kosten
[Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 11-06-2019 18:34]
[Voor 88% gewijzigd door Yorinn op 12-06-2019 14:40]
[Voor 88% gewijzigd door Perkouw op 13-06-2019 17:39]
Met gestrekt been.
[Voor 39% gewijzigd door terracide op 18-06-2019 18:22]
Is wel een heel byzondere : "Robuuste keramische kom voor temperaturen van meer dan 1000 graden"KJac schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:10:
Op ibood staat vandaag een 13inch patton voor 99 euro. Zullen de meesten waarschijnlijk al wel gezien hebben
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Rond Eindhoven nergens te verkrijgen,meeste winkels hadden er nog nooit van gehoordterracide schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:39:
Zoals jullie misschien weten verkopen ze voor de Bastard een bbq kookplaat met los handvat van gietijzer met daaronder een plank als houder voor 19.95:
[Afbeelding]
Nu verkoopt blokker ongeveer het zelfde (maar volgens mij 2 cm diagonaal groter) voor 11.24:
[Afbeelding]
https://www.blokker.nl/p/...-grijpsteel-25-cm/1918882
Ik heb deze besteld (in de winkel gratis als je het een dag later komt ophalen) om op mijn heat deflector te zetten als lekbak.
Ik heb hem gekocht en hij past echt helemaal perfect in de beugel van een Bastard platesetter:
[Afbeelding]
Let wel dat ik een Auplex NL Inferno Compact model heb. Geen large
[Voor 6% gewijzigd door GRAD85 op 19-06-2019 10:57]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
gewoon in de winkel bestellen met zo'n zuil. Duurt een dag, dan kan je ze in de winkel ophalen,beter twee stuks bestellen dan is het gratis (moet meer dan 20 euro zijn) en dan bij het ophalen lever je er weer 1 in dan krijg je meteen je geld terug.GRAD85 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:56:
[...]
Rond Eindhoven nergens te verkrijgen,meeste winkels hadden er nog nooit van gehoord
https://www.lidl-shop.nl/...ANDMANN-Kamado/p100253138Vincent17 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:22:
Iemand nog een tip waar het action ei te koop is?
Heb nu een Weber master touch 57cm, maar wil wel eens een kleine kamado gaan proberen.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Zelfs beter, beter scharnier en niet mat
[Voor 94% gewijzigd door Yorinn op 21-06-2019 20:50]
Heb hem voor mijn zwager besteld. Want ik heb mijn Grillguru compact inmiddels al. Las wel reacties op Pepper dat mensen hem gebroken en al hadden ontvangen qua firebox.InfoTracer schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 07:32:
Lidl heeft weer de kamado aanbieding van 50 euro.
https://www.lidl-shop.nl/...ANDMANN-Kamado/p100253138
Net in de winkel gehaald. Stond nog boordje met oude prijs bij, mevrouw kon niets vinden in de folder. Toen even nummer ingeklopt op de kassa en daar kwam wel de juiste prijs naar voren.InfoTracer schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 07:32:
Dank! Was de vorige keer net te laat. Heb al een Action Kamado maar voor 5 tientjes kan ik deze niet laten liggen.InfoTracer schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 07:32:
De wijzen komen uit het Oosten!
Staan ze ook in de winkel? Dan ga ik er vanmiddag ff eentje halenmatthijst schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:32:
Ook gehaald. Wat heb je nu nog nodig (een reflectie plate oid)?
Deze foto komt uit Lidl Heerhugowaard:Raymond schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:35:
[...]
Staan ze ook in de winkel? Dan ga ik er vanmiddag ff eentje halen
Nou, in geen enkele Blokker te vinden. Overal waar een beperkte voorraad was volgens de site kenden ze deze niet eens. Online niet te reserveren. Ben online steeds in een grotere staal gaan zoeken en vond 60 km verderop een Blokker die ze nog op voorraad had. Filiaal Almere Muziekwijk, vlak naast het station. En daar kwam ik vandaag toevallig langs. Voor de zekerheid eerst nog gebeld. Ze hebben er nu nog 7. Maar het belangrijkste: hij past ook perfect in de beugel van de Grill Guru Compact.terracide schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:39:
Zoals jullie misschien weten verkopen ze voor de Bastard een bbq kookplaat met los handvat van gietijzer met daaronder een plank als houder voor 19.95:
[Afbeelding]
Nu verkoopt blokker ongeveer het zelfde (maar volgens mij 2 cm diagonaal groter) voor 11.24:
[Afbeelding]
Ik heb deze besteld (in de winkel gratis als je het een dag later komt ophalen) om op mijn heat deflector te zetten als lekbak.
Ik heb hem gekocht en hij past echt helemaal perfect in de beugel van een Bastard platesetter:
[Afbeelding]
Let wel dat ik een Auplex NL Inferno Compact model heb. Geen large
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Je kan in de blokkers zelf bestellen als ze ze niet hebben bij ons. Maar goed om te horen dat het je gelukt is en dat ie ook past in een GGC beugel! Ik ben er iig nog steeds erg blij mee. Werkt echt perfect.ma9ma schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 19:20:
[...]
Nou, in geen enkele Blokker te vinden. Overal waar een beperkte voorraad was volgens de site kenden ze deze niet eens. Online niet te reserveren. Ben online steeds in een grotere staal gaan zoeken en vond 60 km verderop een Blokker die ze nog op voorraad had. Filiaal Almere Muziekwijk, vlak naast het station. En daar kwam ik vandaag toevallig langs. Voor de zekerheid eerst nog gebeld. Ze hebben er nu nog 7. Maar het belangrijkste: hij past ook perfect in de beugel van de Grill Guru Compact.
Dat wist ik dan weer niet. Meerendeel van de verkopers waren zo resoluut in het "hebben we niet en ken ik ook niet" dat dit niet eens ter sprake kwam. Maakt niet uit. Goede tip voor een ander die deze wil hebben.terracide schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 19:23:
[...]
Je kan in de blokkers zelf bestellen als ze ze niet hebben bij ons. Maar goed om te horen dat het je gelukt is en dat ie ook past in een GGC beugel! Ik ben er iig nog steeds erg blij mee. Werkt echt perfect.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Dat heb ik dus geprobeerd in Eindhoven,maar op de site is niks te vinden,ook niet met het artikelnr.terracide schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 19:23:
[...]
Je kan in de blokkers zelf bestellen als ze ze niet hebben bij ons. Maar goed om te horen dat het je gelukt is en dat ie ook past in een GGC beugel! Ik ben er iig nog steeds erg blij mee. Werkt echt perfect.
Ik had de link in mijn originele post er gewoon bij staan:GRAD85 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:39:
[...]
Dat heb ik dus geprobeerd in Eindhoven,maar op de site is niks te vinden,ook niet met het artikelnr.
Had het over die zuil in de winkel,heb het gelijk geprobeerd een dag nadat jij hem gekocht had.terracide schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:41:
[...]
Ik had de link in mijn originele post er gewoon bij staan:
Artikelnummer: 2106026
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Let wel op de hoge verzendkosten a 29 euro, wat een groot deel van de korting teniet doet.Nico Klus schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:39:
Diverse lidl bbq's flink afgeprijsd
Zoals https://www.lidl-shop.nl/...moker-barbecue/p100256722
Voor de rest zie hier https://www.lidl-shop.nl/...tuinhaard+%7C%7C+barbecue
Helaas geen komado...
Lidl heeft €3,99 verzendkosten en alleen een toeslag op sommige zware dingen. Meeste bbq's niet.Yorinn schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:51:
[...]
Let wel op de hoge verzendkosten a 29 euro, wat een groot deel van de korting teniet doet.
[Voor 11% gewijzigd door Artbij op 17-07-2019 13:06]
Met gestrekt been.
Klopt. En 30 euro toeslag op zware pakketten.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik had m ook gezien, twijfel alleen na het lezen van deze 'voorwaarde' "De barbecue kan afwijken van het getoonde model. De gecommuniceerde waarde is de minimale consumentenwaarde van de Weber barbecue."Edman schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:09:
Alleen vandaag: Weber Compact Kettle houtskoolbarbecue t.w.v. €99 voor €13,75 via https://stunt.vriendenloterij.nl/speel-mee-online
(na 1e incasso direct opzeggen)
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Dank voor de tip! Je kunt ook nog via cashbackxl (of een variant daarop) een cashback krijgen van (maximaal) 7,50 op je eerste abonnement bij die loterij.Edman schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:09:
Alleen vandaag: Weber Compact Kettle houtskoolbarbecue t.w.v. €99 voor €13,75 via https://stunt.vriendenloterij.nl/speel-mee-online
(na 1e incasso direct opzeggen)
Peace is not simply the absence of war.
[Voor 101% gewijzigd door Yorinn op 22-07-2019 12:46]
Peace is not simply the absence of war.
[Voor 27% gewijzigd door Raek op 25-07-2019 16:01]
Waar zag je dit staan? Zie het nergens terug op de site.Anoniem: 477788 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 08:28:
Het Luxe Buitenleven heeft tot 4 augustus 10% zomerkorting op alles.
Anoniem: 477788
Het stond op hun home page, volgens mij op die foto van de watermeloen (staat nu ook geen tekst meer op). Maar ik zie het zelf nu ook niet meer staan helaas.Anoniem: 156876 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:05:
[...]
Waar zag je dit staan? Zie het nergens terug op de site.
[Voor 7% gewijzigd door Pizzaman op 31-07-2019 19:55]
Misschien handig om aan te geven dat het om de Grizzly Grills Compact (33cm) gaat voor 269.Pizzaman schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:00:
Welkoop heeft nu wel een interessant aanbieding:
https://www.welkoop.nl/wi...tm_campaign=reclamefolder
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Goede aanvulling, ik heb het aangepast!Taigu schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:45:
[...]
Misschien handig om aan te geven dat het om de Grizzly Grills Compact (33cm) gaat voor 269.
Afgelopen weekend bij Makro Vianen de Tarrington House (Auplex) 54cm Oranje in de aanbieding voor 299 excl. (~369 incl BTW) gezien.
[Voor 28% gewijzigd door Dracula op 14-08-2019 21:22]
Een goede grap mag vrienden kosten.
Betekent dat dan dat je deze voor de helft kan krijgen?Tomatoman schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:08:
Voor iedereen met een Makro-pas:
[Afbeelding]
Alleen woensdag geldig. Hoewel veel barbecues inmiddels niet meer op voorraad zijn, kun je in deze folder het oorspronkelijke assortiment zien. Vanuit de folder kun je door op de desbetreffende barbecue te klikken bij de voorraadinfo komen. Let op: “beperkte voorraad” betekent volgens het hoofdkantoor meestal dat er helemaal geen voorraad meer is. Bij twijfel: even naar het algemene nummer van Makro bellen voor actuele voorraadinformatie.
[Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 20-08-2019 22:28]
Ja, dat is wat het betekentJoosie200 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:23:
[...]
Betekent dat dan dat je deze voor de helft kan krijgen?
Als je pech hebt, slaan ze je hier mee om de oren:Joosie200 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:23:
725 euro incl btw = 367,50 euro morgen?![]()
Maar eens spieken of de Hornbach mee gaat plus 10% korting geeftVoor 330 euro een large meenemen is te mooi om waar te zijn.
Maar proberen kan altijdDe laagste prijsgarantie geldt niet voor uitverkopen.
Gereduceerde prijzen in het kader van uitverkopen, seizoensuitverkopen of uitverkopen van individuele producten kunnen niet geldend gemaakt worden voor de laagste prijsgarantie.
Een beetje oplettende medewerker zal daar op wijzen ja.Raymond schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:14:
[...]
Als je pech hebt, slaan ze je hier mee om de oren:
[...]
Maar proberen kan altijd
Meerdere winkelketens doen dat, volgens mij. Een maand geleden gaf Tuinland ook al flinke korting. Daarbij ging het volgens mij wel om de showmodellen en niet om de volledige voorraad,dus dat is wel een plus voor de MakroTomatoman schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 22:09:
Vanochtend was het al vanaf de winkelopening enorm druk bij Makro ‘s-Hertogenbosch. Al die mensen waren speciaal op de barbecues afgekomen. Het was maar goed dat ik de barbecue die ik op het oog had gisteren al had gereserveerd, ander was hij er hoogstwaarschijnlijk niet meer geweest. Makro wilde aan het eind van het seizoen van zijn barbecuevoorraad af en ik vermoed dat dat goed is gelukt.
PB 3.2
[Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 23-08-2019 19:51]
Mag ik vragen welke Karwei dit was? Gisteravond namelijk naar 2 Karwei's gereden naar aanleiding van jou bericht maar bij beide was niks. Er was helemaal niks, nog geen eens de korting van 25% die Karwei nu op alle BBQ's heeft. Bij beide Karwei's zat de normale prijs erop, heel jammerj0ck0z schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:20:
Gister heel bizar. Ik loop de Karwei binnen voor wat tuinspullen. Is er een medewerker op alle showroombarbeques een 70% kortingssticker aan het plakken. Ik zeg; klopt dat wel, dat is wel héél erg goedkoop? Ja hoor, zei hij, we moeten erg vanaf. Dus ik heb letterlijk 7 Webers in de aanhanger gezet en meegenomen. Incl. een Spirit E310 voor een kleine 200 euro...
Ik vraag me nog steeds af of het wel klopt...
https://www.karwei.nl/ass...arbecues?hp-1935-barbecueFrid0 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:16:
[...]
Mag ik vragen welke Karwei dit was? Gisteravond namelijk naar 2 Karwei's gereden naar aanleiding van jou bericht maar bij beide was niks. Er was helemaal niks, nog geen eens de korting van 25% die Karwei nu op alle BBQ's heeft. Bij beide Karwei's zat de normale prijs erop, heel jammer
PB 3.2
Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details