Dit kan ik bevestigen, heb vorige week op een zelfde manier ook een Bastard gekocht. Per account kun je max van elke soort 2 bonnen bestellen. Dus per account max 600 Euro. M'n vriendin en ik hebben beide ING, dus dan hebben we ook beide 2 accounts (=2 x 600).Nopro schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 14:15:
Ik heb afgelopen maandag de Bastard Urban Large besteld via de website van Intratuin. Daarvoor heb ik 12 ING bonnen gebruikt. Ikzelf heb 2x €50, 2x €100 en 2x €150 gekocht via de ING. Mijn vrouw heeft vervolgens via haar ING hetzelfde aantal bonnen gekocht. Deze heb ik alle 12 bij het afrekenen ingevoerd en de bbq wordt ergens deze week geleverd. Werkte prima. Overigens staat in de voorwaarde van de ING dat de bonnen binnen 14 dagen geretourneerd mogen worden (mocht het onverhoopt toch niet meer werken).
Overigens weet ik niet of deze constructie in de fysieke winkel geaccepteerd wordt.
In de voorwaarden lees ik niet een reden dat ze kadobonnen niet als betaalmiddel accepteren. Ik lees wel dat de korting niet geldt als je een kadobon koopt, maar dat lijkt me logisch. Ik zou als ik jou was ook nog een andere Intratuin bellen, of even mailen met de klantenservice (dan heb je het ook zwart op wit).
/f/image/Juaw4dujW6avnm5DekWZYWCK.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nnWx2aBP8OPGzKVm8NSdYWLA.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/YlbFaJx2SHi52qUCfimJjsP3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZiT333duHwQVYU5yGlXwSyYL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Dob7wZ2bxIxFl6yJkky8tXN2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5ReEWOQpYAomQR5EemERDzs1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p79y0o5DThnT2rfH6DDjgMkw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eOom1yROzmqJxDS4hpcxXyrC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/puJ9gdqOMamRXsdVKnN9ovhY.jpg?f=fotoalbum_large)