Ik heb zojuist een Panasonic Viera TX-P50ST50 proberen restaureren, deze heeft lang boven een oven gehangen waardoor er veel vetplekken waren op het scherm die eraf geschraapt moesten worden (mbv een creditcard), poetsmiddel werkte hiervoor niet. Echter merk ik nu dat de vetlaag en het schrapen ervoor gezorgd heeft dat de glans wegg is op die plekken, en dit is zeer onaangenaam tijdens het kijken.
Hier een foto:

Is het mogelijk om dit te maken op een manier? De glanslaag weer aanbrengen op een manier? Het is een plasma tv, is het mogelijk om het voorste deeltje (de glaslaag) te vervangen? Dus niet het echte scherm zelf want daar is niks mis mee, enkel de buitenste laag.
Alle tips zijn welkom, denk dat ik tv om zeep heb geholpen, eerst was hetook onaangenaam om naar te kijken door de vetlaag die aanwezig was, maar nu is het nog veel erger.
Alvast bedankt.
Hier een foto:

Is het mogelijk om dit te maken op een manier? De glanslaag weer aanbrengen op een manier? Het is een plasma tv, is het mogelijk om het voorste deeltje (de glaslaag) te vervangen? Dus niet het echte scherm zelf want daar is niks mis mee, enkel de buitenste laag.
Alle tips zijn welkom, denk dat ik tv om zeep heb geholpen, eerst was hetook onaangenaam om naar te kijken door de vetlaag die aanwezig was, maar nu is het nog veel erger.
Alvast bedankt.