iBOOD Hunt 28 & 29 Mei 2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 18.920 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-04 20:07
Mij is het nog nooit gelukt om een doos te scoren en ik heb inderdaad de laatste hunts alleen maar negatieve reacties gelezen op de inhoud van de dozen. De oplossing die ze nu doen om de dozen te verdelen tussen kleding of beddengoed of elektronica vindt ik eigenlijk ook niks. Wie besteld er nu een doos met kleding? Kun je beter naar het Salvation Army sturen, niet? Zo'n doos met "rommel"; afwisselend scheermesjes, skittles een zwaailamp en een notebook, lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:31
Song schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:14:
Mij is het nog nooit gelukt om een doos te scoren en ik heb inderdaad de laatste hunts alleen maar negatieve reacties gelezen op de inhoud van de dozen. De oplossing die ze nu doen om de dozen te verdelen tussen kleding of beddengoed of elektronica vindt ik eigenlijk ook niks. Wie besteld er nu een doos met kleding? Kun je beter naar het Salvation Army sturen, niet? Zo'n doos met "rommel"; afwisselend scheermesjes, skittles een zwaailamp en een notebook, lijkt me wel wat.
Ik vind deze onderverdeling juist prima, meesten hebben niks met of aan kleding/schoenen, maar ze moeten de elektronicaboxen echt aantrekkelijker maken dan (gewoonweg bagger de laatste jaren). Nu heb ik ergens op het forum gelezen dat er weer eens fatsoenlijk elektronica in zou moeten zitten (jaja, eerst zien dan geloven). Als dat zo is verklaart het misschien waarom tot nu toe geen enkele (elektronica)box is langsgekomen: geen honderden baggerdozen meer maar slechts een beperkt aantal goede dozen (moet niet te duur worden allemaal natuurlijk). We zullen zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 11:23
the-edge schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:56:
Ik ben aan het wachten op een Robomow grasmaaier :)
Het is weliswaar geen Robomow, maar wel eentje van Wolf Garten in de flashsale (onder dikke deals).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van duin
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11-2020
Powder Toastman schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:26:
[...]

Het is weliswaar geen Robomow, maar wel eentje van Wolf Garten in de flashsale (onder dikke deals).
:)

[ Voor 17% gewijzigd door van duin op 28-05-2019 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• van duin
derhenno schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:21:
[...]

Ik vind deze onderverdeling juist prima, meesten hebben niks met of aan kleding/schoenen, maar ze moeten de elektronicaboxen echt aantrekkelijker maken dan (gewoonweg bagger de laatste jaren). Nu heb ik ergens op het forum gelezen dat er weer eens fatsoenlijk elektronica in zou moeten zitten (jaja, eerst zien dan geloven). Als dat zo is verklaart het misschien waarom tot nu toe geen enkele (elektronica)box is langsgekomen: geen honderden baggerdozen meer maar slechts een beperkt aantal goede dozen (moet niet te duur worden allemaal natuurlijk). We zullen zien...
Wat heb je aan een doos kleding als het jou maat niet is dus vogende hunt kledingboxen op maat,haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-05 12:41
derhenno schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:13:
[...]

Echte koopjes zijn zeldzaam, heel vaak dezelfde (oninteressante) meuk, boxen zijn al jaren echt behooooooorlijk minder vergeleken met vroeger. Ibood draait ook al jaren miljoenen verlies (om meerdere redenen). Vraag me af wanneer MM de stekker eruit trekt (sinds de overname door MM is het ook met sprongen achteruit gegaan by the way)
Precies vroeger boden nog wel eens scherpe deals tijdens de hunt met bv goede mid range telefoons.
Nu is t alleen maar bagger helaas lijkt wel de inboedel van de kijkshop :o

[ Voor 3% gewijzigd door alki op 28-05-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
alki schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:39:
[...]

Precies vroeger boden nog wel eens scherpe deals tijdens de hunt met bv goede mid range telefoons.
Nu is t alleen maar bagger helaas lijkt wel de inboedel van de kijkshop :o
Eerder de overtollige gevalletjes waterschade van de MediaMarkt :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Hahaha, heb ik de box te pakken, blijkt het de Sport&Fashion-box te zijn....GEANNULEERD DUS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:59
derhenno schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:51:
Hahaha, heb ik de box te pakken, blijkt het de Sport&Fashion-box te zijn....GEANNULEERD DUS!
Haha, ik had hem ook bijna besteld, maar door de uitleg van hierboven getriggerd om even goed te kijken :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Tinusvolkel schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:53:
[...]

Haha, ik had hem ook bijna besteld, maar door de uitleg van hierboven getriggerd om even goed te kijken :)
Geen tijd om te kijken...anders ben je al te laat 8)7
Dit is echt k**** :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-05 13:58
Slim om alles in thema's op te delen :)

Wellicht wil ik dan nog wél voor de gadgets box gaan :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Ik vond het al raar dat het me lukte om tijdens de middag (lekker druk) een box te bemachtigen, gezien mijn locatie (hoge ping)...nu weet ik waarom: ik was 1 van de weinige die klikte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van duin
derhenno schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:57:
Ik vond het al raar dat het me lukte om tijdens de middag (lekker druk) een box te bemachtigen, gezien mijn locatie (hoge ping)...nu weet ik waarom: ik was 1 van de weinige die klikte 8)
ik had ook geklikt,1 klik betaling,in verwerking en daarna lege winkelmand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
van duin schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:05:
[...]

ik had ook geklikt,1 klik betaling,in verwerking en daarna lege winkelmand.
Wees blij, niks gemist (kleding past zelden en ik heb me in het verleden toch wat lelijke kleding in de box gehad) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• van duin
derhenno schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:07:
[...]

Wees blij, niks gemist (kleding past zelden en ik heb me in het verleden toch wat lelijke kleding in de box gehad) 8)
Idd,juist eens in de flashdeals gekeken bij kleding en schoenen...Me happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van duin
die dekbedbox blijft maar staan,precies niet populair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
Om dan toch nog een beetje positief te blijven.... (misschien lokt dat kortingscodes voor de verzending uit...)
Andere hunts vond ik het zo storend dat in de carrousel continu dingen voorbij kwamen die voor dezelfde prijs in de flash of "alle deals" stonden. Nu zie ik in de carrousel ook artikelen die elders niet op de site staan of met extra korting t.o.v. flashdeals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van duin
iedereen wacht op de electronicabox. Voor deze in de flash geen belanstelling: https://www.ibood.com/be/...ken-box-260-x-200-cm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 17:28

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

van duin schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:12:
iedereen wacht op de electronicabox. Voor deze in de flash geen belanstelling: https://www.ibood.com/be/...ken-box-260-x-200-cm.html
Poeh hey, wie heeft er dan ook een bed van 260 x 200, super huge. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Inderdaad, de boxen met meer courante maten zijn al een tijdje weg.
Ook nooit geweten dat er zulke grote dekbedden waren, dacht dat 240x200cm wel zo'n beetje de grootste afmetingen waren voor een dekbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MaakmeGek schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:14:
[...]

Poeh hey, wie heeft er dan ook een bed van 260 x 200, super huge. 8)7
Beetje Lits-jumeaux bed is 240 x 200, of wat ook vaak voorkomt, 2x 1 persoons bed/boxspring van 120cm, en je wilt natuurlijk dat je dekbed groter is dan het bed ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Madshark op 28-05-2019 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-05 14:24
Toch maar iets leuks besteld, nieuwprijs is anders maar een paar euro hoger maar zat toch al een tijdje te zoeken naar een nieuwe powerbank :P
https://www.ibood.com/nl/...powerbank-oplader-eu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:32
Mijn eerste aankoop van deze hunt is een ventilator. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:40
Hier een baardtrimmer voor vaderdag... jaja. :D
En een alleszuiger van Bosch uit de Flash sale, wel bijzonder dat ik nu al een mailtje heb mogen ontvangen (verzend dag zou vrijdag zijn) dat ze het verzenden al hebben uitgesteld hebben naar 4 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Afgezien van enkele hele leuke (lees: goedkope) tv's valt het verder erg tegen: geen interessante prijzen in de flashsales en nog geen elektronicabox sinds vannacht....poepoe. Ibood: voorheen bleef ik aan het scherm geplakt, nu plak ik jullie liever achter het scherm :P ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:01

KroeT

[...]

Hmm. Deze Heos speakers lijken een mooie deal. 339 in de pricewatch en 249 op iBood.

[ Voor 29% gewijzigd door KroeT op 28-05-2019 21:02 ]

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:18
van duin schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:12:
Ik had hem bijna besteld, maar ik moest hem opnieuw opzoeken in de Nederlandse webshop en zag toen dat het om overtrekken ging en niet om dekbedden.
Dus bedankt voor het linken naar de Belgische winkel :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik ga geen box meer bestellen al zou ik er toevallig een zien, ik vind het 't gehannes met terugsturen en claimen van de retourkosten zoals vorige keer niet eens meer waard.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pivcPxF.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:38

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Leuk dat splitsen van die boxen... maar dan de box die het meest gewild is niet langs laten komen.... echt jammer.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LJzvRap.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 29-05-2019 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Goedemorgen! Geen idee waar ze bij iBood mee bezig zijn maar nog steeds geen elektronicabox? ...... (sprakeloos) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dit toetsenbord ziet er best wel aardig uit volgens mij!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-02 10:26
miicker schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:25:
Ik ga geen box meer bestellen al zou ik er toevallig een zien, ik vind het 't gehannes met terugsturen en claimen van de retourkosten zoals vorige keer niet eens meer waard.
Gaat toch relatief vlot om het terug te vragen van Paypal (de retourkosten)? Of heb ik dit mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
BramCoding schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:35:
[...]

Gaat toch relatief vlot om het terug te vragen van Paypal (de retourkosten)? Of heb ik dit mis?
Ging redelijk snel inderdaad, maar al met al (wegbrengen van het pakket, labelen, alles in en uit de doos halen) kost je al snel dik een uur, dat is het me simpelweg niet meer waard.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webcare iBOOD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Anoniem: 1206090 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:12:
Even een vraagje @Webcare iBOOD.

Mag ik aannemen dat het merendeel van de producten zoals gebruikelijk meerdere malen aangeboden zal gaan worden?
Je mag nergens vanuit gaan, maar het zou zomaar kunnen >:)
Zo ja, dan dus een vraag over deze accu-steelstofzuiger die eerder langskwam:
https://www.ibood.com/nl/...-one-steelstofzuiger.html

Daar loopt nl. momenteel een €30 cashbackactie op. Zie hier:
https://www.rowentapromot...-%E2%82%AC100-retour.html

Daar staat die RH9253 ook tussen. In de actievoorwaarden worden de deelnemende verkopers genoemd. Daar staat MediaMarkt bij maar iBood, dat al sinds enkele jaren 100% eigendom van MM is, wordt in die lijst niet apart vermeld. Wat mag ik daaruit concluderen? Koopt iBood deze producten in via hetzelfde inkoopkanaal als MM? Met een factuur erbij van MM is het natuurlijk geen probleem maar ik neem aan dat je die niet kunt krijgen maar dat het een factuur met de iBood naam erop zal zijn.
Ik doe geen uitspraken over onze inkoopkanalen. Wel kan ik aangeven dat als fabrikanten cashback-acties hebben die enkel geldig zijn bij specifieke winkels, dat je daar alleen gebruik van kunt maken als wij (iBOOD, niet ons grote zusje MediaMarkt) in de lijst staan van de deelnemende winkels. Als je bij ons een deal scoort, krijg je een factuur van ons, iBOOD. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:45
De iPad pro 2017 12.9 voor 599 was wel een goede deal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1206090

OK. Bedankt voor de reactie @Webcare iBOOD.

Ik achtte dit wel de meest waarschijnlijke uitkomst maar in het kader van "je weet maar nooit" wou ik het toch maar even gevraagd hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Kut, net gemist...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p3Din1D.jpg

(moest ik even delen gezien de discussie in de discord chat :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Richh schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:57:
Kut, net gemist...

[Afbeelding]

(moest ik even delen gezien de discussie in de discord chat :) )
Hij is leuk :D

Wel een beetje saaie hunt. Geen boxen die voorbij komen. En de producten zijn helaas ook niet al te best geprijsd. Ik zat even over de handdoeken na te denken maar met verzendkosten druip ik dan weer af. Wellicht komt er nog iets leuks voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EJanus
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:28
hmartino schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:59:
[...]

Ik zat even over de handdoeken na te denken maar met verzendkosten druip ik dan weer af.
Tja, als je de handdoeken wél gekocht had, had dat niet gehoeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Laatst online: 11-10-2024
EJanus schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:21:
[...]

Tja, als je de handdoeken wél gekocht had, had dat niet gehoeven :+
Daar zeg je me wat. Maar daarvoor heb ik ze niet nodig ;)

Was leuk om weer de huidige handdoeken te vervangen mits ze goed zijn van kwaliteit.
Vind de vrouw leuk. En hoor ik minder commentaar als ik weer eens de verkeerde handdoek pak omdat de ene voor een gast is, en de andere voor mijn dochter. Ik krijg de oude aangeboden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMaN82
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 18:54
hmartino schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:59:
[...]

Hij is leuk :D

Wel een beetje saaie hunt. Geen boxen die voorbij komen. En de producten zijn helaas ook niet al te best geprijsd. Ik zat even over de handdoeken na te denken maar met verzendkosten druip ik dan weer af. Wellicht komt er nog iets leuks voorbij.
Check anders je spam box in je mail, ik heb vlak voor de hunt een code gekregen die goed was voor gratis verzending (en ik heb al jaren niet besteld bij iBood).

Vond zelf die espresso-apparaten wel redelijk goede deals. Toch gemiddeld boven de 100 euro korting. Was er zelf al een tijdje naar opzoek (met lage prioriteit) en heb de Philips HD8830/10 (wat mij betreft de beste deal die ze hebben, qua korting) besteld voor 220 zonder verzendkosten dus. Bij een een of andere vage verkoper/reseller op Bol.com is hij 345, bij alle andere verkooppunten 450 euro. Dus wat mij betreft een prima deal. Maar goed, het is maar net waar je naar op zoek bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van duin
Nog iemand leuk koopje kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:28

Theo

moederbord

van duin schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:23:
Een pot met CBD pillen voor 35 euro terwijl ze elders, als ze in de aanbieding zijn, 50 euro kosten. En een leuk bureaulampje :)

Nu nog even wachten of er nog een leuke hunt voorbijkomt voordat ik afreken. of een gratis verzendcode @Webcare iBOOD

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 16-05 11:41
van duin schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:23:
Tot nu toe alleen dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/saPkkB0QYpO6VO3dAxARsKL6/full.png

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van duin
Theo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:28:
[...]

Een pot met CBD pillen voor 35 euro terwijl ze elders, als ze in de aanbieding zijn, 50 euro kosten. En een leuk bureaulampje :)

Nu nog even wachten of er nog een leuke hunt voorbijkomt voordat ik afreken. of een gratis verzendcode @Webcare iBOOD
heb je een linkje naar die cbd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:28

Theo

moederbord

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 13:06
Hebben meer mensen dat de Hunt niet te volgens is via de iBood App? Bij het wisselen van de Hunt zie je vaak alleen de flashsales artikelen maar niet het nieuwe Hunt artikel. En als je vervolgens naar de startpagina gaat zie je alleen de Dagdeals. En zomaar op een willekeurige tijd verschijnt opens het Hunt artkel weer terwijl op de PC al lang weer een nieuwe is geweest. Geen pijl op te trekken. Die App werkt dus ook voor geen meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:58
@Tranquility idem hier. Gister even geprobeerd maar werkt inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
verwerken... verwerken....

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Laatst online: 22:03
Bijna 2 dagen op moeten wachten, maar dan heb ik hem toch nog! Hopen dat het het waard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin95
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Helaas... wilde met Paypal betalen en dat duurde blijkbaar dus te lang......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Hier ook blijven hangen bij de check-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
melvin95 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:23:
Helaas... wilde met Paypal betalen en dat duurde blijkbaar dus te lang......
Powder Toastman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:24:
Hier ook blijven hangen bij de check-out
Das normaal, kans is gewoon ontzettend klein (tientallen boxen en duizenden mensen die tegelijkertijd op oneclickpay klikken) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
mcbacon0 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:22:
Bijna 2 dagen op moeten wachten, maar dan heb ik hem toch nog! Hopen dat het het waard was.
Heb je num? Wow, volgens de mods zou het deze keer echt wel een goeie box moeten zijn...laat je wel ff weten wat erin zit?! Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:38

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Onbekende fout... en bedankt.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
Nog 15 minuten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derhenno
En dan eindigt de slechtste hunt sinds mensenheugenis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van duin
derhenno schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:55:
[...]

Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-05 16:16
derhenno schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:55:
[...]

Nou echt wat een drama. :F ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcbacon0
derhenno schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:30:
[...]

Heb je num? Wow, volgens de mods zou het deze keer echt wel een goeie box moeten zijn...laat je wel ff weten wat erin zit?! Gefeliciteerd!
Ik post hier uiteraard het lijstje met wat er in zit :)
Duurt nog wel even waarschijnlijk want er staat nu dat hij pas op 11 juni wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
mcbacon0 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:01:
[...]

Ik post hier uiteraard het lijstje met wat er in zit :)
Duurt nog wel even waarschijnlijk want er staat nu dat hij pas op 11 juni wordt verzonden.
Errug benieuwd, zou wel (eindelijk) weer eens een hele goeie box kunnen zijn. Gun het je in ieder geval van harte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
Ik vond deze beter dan de vorige. Er zaten in de carrousel echte aanbiedingen ipv herhalingen van de flashsales. Maar weinig boxen en weinig verzendkortingcodes gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-05 08:12
mcbacon0 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:22:
aub even sheetje vullen :)
https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=363247797

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MR._.CAT
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-05 22:48
Dekbedovertrek box binnen best goed gevuld voor 30,- :o

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/418017579026874369/583961422363361311/20190531_121324.jpg?width=1043&height=782

[ Voor 5% gewijzigd door MR._.CAT op 31-05-2019 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-02 10:26
Ik ben benieuwd naar de Elektronica boxen, volgens mij gaan ze deze keer terug heel hard gevuld zijn aangezien er zo weinig verkocht werden. Zelf helaas geen kunnen scoren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
Op 2019-05-31 zouden we onderstaande product(en) uit je bestelling SO3144885 verzenden, maar we zien in ons systeem dat dit niet is gebeurd.
Producten Aantal
Sport & Fashion Box 1x
We zijn druk bezig met uitzoeken waarom dit zo is. Zodat we je zo snel mogelijk van meer duidelijkheid kunnen voorzien.
Sorry, je hoort snel van ons!

zucht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto2310
  • Registratie: Januari 2009
Ook hier de sport & fashion box met vertraging, nog geen nieuw afgegeven verzenddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-05 16:32
Bij mij inderdaad ook nog niet, collega heeft een alexa speaker besteld die kreeg een vergelijkbare mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 611688

Mijn sport & Fashion stond wel sinds afgelopen vrijdag op verzonden. Alleen blijft bij bij DHL hangen op zending aangemeld. Dus geloof nog niet dat die van mij daadwerkelijk verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
1e sport and fashion box is geleverd bij hunter (hier geen member geloof ik)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/418017579026874369/585139633612914718/image0.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/418017579026874369/585139745227669536/image0.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/418017579026874369/585139886386839553/image0.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1175350

Iets zegt me dat het krokodilletje een beetje ziek is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mijn airco komt vrijdag *O*

Dat was de enige dag waarop ik én Dynalogic :r :r kan - dat ik daar 20 euro verzendkosten aan betaal. Maargoed.

Ook hier wel heel benieuwd naar de elektronicaboxen. Duurt lang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaZnGaNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto2310
Ik krijg zojuist bericht dat de sport & fashion box is aangemeld bij DHL, er zit vordering in de zaak :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mijn sport & Fashion box is binnen, heb hem toegevoegd aan de sheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Laatst online: 04-05 21:26
Anoniem: 611688 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:25:
Mijn sport & Fashion box is binnen, heb hem toegevoegd aan de sheet.
Dat is een prima box voor 50 euro zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macbay
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik krijg de mijn fashion box morgen. Ben benieuwd!!

[ Voor 66% gewijzigd door macbay op 05-06-2019 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
Mijn box is ook binnen:

Marc o'polo Toilettas cognac
Marc O'Polo Rugtas Fiftythree Black
MKBM Shirt SIZE L (2x)
Eagle Creek Bagage ID-set ZWART
Timberland Lightweigth Parka Beige
Claessens Tshirt maat S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Laatst online: 04-05 21:26
Ik heb hem ook binnen.

2 persoons luxe luchtbed
Schoenen maat 37, van die wandelschoenen.
MKBM shirt L
Lacoste zwembroek M
Claessens boxershort 2 pack 2x M
Regen en windjack L
Aftersun lotion
Lacoste trui 3xl

Aangezien alles klein valt waar ik normaal m heb, gaat de box wel gewoon retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiboumans
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-07-2023
2x Timberland Lightweigth Parka Beige
Claesen's 2 pack boxer Maat S (CL2071)
Claesen's 2 pack boxer Maat XL (CL2071)
MKBM shirt SIZE M ZWART
MKBM shirt SIZE XS ZWART
Teva M Arrowood Lux Mid WP Zwart Maat 44,5

Qua waarde niet verkeerd maar geen bruikbare spullen,
box gaat terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macbay
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-01-2024
Mijn sport & Fashion box is ook binnen. Onderstaande zit er in.

1x Lacoste vest (grijs)- Dames maat 38
5x MKBM tshirt (zwart) - maat S
1x MKBM tshirt (zwart) - maat M
1x MKBM korte broek (wit) - maat L
2x Claesens boxershort (wit)- maat XL
1x Humberto h3047 croco (donkerblauw)- maat 40
1x Timberland Col Block Windbreake (knal blauw)- maat XL

Ooit was hiervan de nieuwwaarde vast meer dan 50 euro. Maar aangezien ik maat L heb pas ik alleen de korte broek _O- Dus de gehele box gaat retour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto2310
Enorm droevige box hier

Coleman luchtbed
Onderbroek maat m 2* dual pack
Humberto schoen maat 40
Mkbm maat XS zwart
Vaude jas blauw xl

Ook deze gaat retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 14:43
Roberto2310 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:17:
Enorm droevige box hier

Coleman luchtbed
Onderbroek maat m 2* dual pack
Humberto schoen maat 40
Mkbm maat XS zwart
Vaude jas blauw xl

Ook deze gaat retour
Waarde is wel ruim boven de 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto2310
Ja, dat werd ook gemeld, minimaal 4 keer de waarde. dat is het ook wel in adviesprijs maar het zijn dan ook net maten waar je niets mee kan, en om de box te houden voor 4 onderbroeken :X
skdevil schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:59:
[...]

Waarde is wel ruim boven de 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Keversloper schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:17:
[...]

Dat is een prima box voor 50 euro zeg!
Ik ben zeker tevreden. Mn man is blij met het horloge en ook de Timberland jassen zijn ideaal voor op de camping en S past mij ook prima. Toevallig een kennis met maat 48.5 dus die wou graag de schoenen overkopen. Nu kijken of we nog wat andere items kunnen slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-05 16:32
Ook die van mij gaat retour.

Coleman luchtbed
Humberto schoenen maat 40
MKBM shirt L
Lacoste zwembroek M
Claessens boxershort 2 pack 2x M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Is die elektronica box nou een grap of bestaat hij echt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derhenno
Richh schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 01:06:
Is die elektronica box nou een grap of bestaat hij echt?
Beiden: de elektronicabox bestaat, maar de inhoud is de laatste jaren een grap :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chienboy
  • Laatst online: 31-01-2024
Nog steeds niemand hem ontvangen?
Ben wel benieuwd naar de inhoud van jullie elektronica boxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Hij lijkt eindelijk te zijn verzonden. Dus hopelijk morgen de unboxings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1222178

*knip* Dat kan je allemaal vinden via Het algemeen beleid #topicplaatsen. Dat is geen vraag voor een Hunt-topic.

[ Voor 78% gewijzigd door Yorinn op 13-06-2019 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xephicon
  • Laatst online: 08-05 09:55
Eerste unboxing van een E-Box van @crazymister
YouTube: 14 juni 2019
Dit geeft hoop :)

[ Voor 6% gewijzigd door Xephicon op 14-06-2019 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Xephicon schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:07:
Eerste unboxing van een E-Box van @crazymister
YouTube: 14 juni 2019
Dit geeft hoop :)
De hele hunt gehoopt om de de S2000Pro's te kunnen scoren, zonder resultaat...zitten ze in de box 8)7
Afgezien van de speakers vind ik het maar zozo, maar wel beter dan voorheen. Dit geeft idd hoop: succes mensen die de box hebben weten te bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Ook mijn box is binnen, kijk voor de inhoud naar de unboxing van @Xephicon. Ze hebben namelijk eact dezelfde inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephicon
  • Laatst online: 08-05 09:55
mcbacon0 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:56:
Ook mijn box is binnen, kijk voor de inhoud naar de unboxing van @Xephicon. Ze hebben namelijk eact dezelfde inhoud.
mijn box moet ik nog binnen krijgen....de unboxing was van @crazymister maar die van mij zal zo te zien ook exact t zelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymister
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:02
*knip* Het is V&A voor.

[ Voor 91% gewijzigd door Yorinn op 15-06-2019 10:08 ]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nieuwe hunt, nieuw topic. Verder dus in iBOOD Hunt 27 augustus 2019.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod