7400 Wp op het dak
Tot nu toe alleen dit:van duin schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:23:
Nog iemand leuk koopje kunnen doen?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
heb je een linkje naar die cbd?Theo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:28:
[...]
Een pot met CBD pillen voor 35 euro terwijl ze elders, als ze in de aanbieding zijn, 50 euro kosten. En een leuk bureaulampje
Nu nog even wachten of er nog een leuke hunt voorbijkomt voordat ik afreken. of een gratis verzendcode @Webcare iBOOD
7400 Wp op het dak
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
melvin95 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:23:
Helaas... wilde met Paypal betalen en dat duurde blijkbaar dus te lang......
Das normaal, kans is gewoon ontzettend klein (tientallen boxen en duizenden mensen die tegelijkertijd op oneclickpay klikken)Powder Toastman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:24:
Hier ook blijven hangen bij de check-out
Heb je num? Wow, volgens de mods zou het deze keer echt wel een goeie box moeten zijn...laat je wel ff weten wat erin zit?! Gefeliciteerd!mcbacon0 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:22:
Bijna 2 dagen op moeten wachten, maar dan heb ik hem toch nog! Hopen dat het het waard was.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
En dan eindigt de slechtste hunt sinds mensenheugenisSong schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:48:
Nog 15 minuten....
Helemaal mee eens!derhenno schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:55:
[...]
En dan eindigt de slechtste hunt sinds mensenheugenis
Nou echt wat een drama.derhenno schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:55:
[...]
En dan eindigt de slechtste hunt sinds mensenheugenis
Ik post hier uiteraard het lijstje met wat er in zitderhenno schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:30:
[...]
Heb je num? Wow, volgens de mods zou het deze keer echt wel een goeie box moeten zijn...laat je wel ff weten wat erin zit?! Gefeliciteerd!
Duurt nog wel even waarschijnlijk want er staat nu dat hij pas op 11 juni wordt verzonden.
Errug benieuwd, zou wel (eindelijk) weer eens een hele goeie box kunnen zijn. Gun het je in ieder geval van harte!mcbacon0 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:01:
[...]
Ik post hier uiteraard het lijstje met wat er in zit![]()
Duurt nog wel even waarschijnlijk want er staat nu dat hij pas op 11 juni wordt verzonden.
aub even sheetje vullenmcbacon0 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:22:
Bijna 2 dagen op moeten wachten, maar dan heb ik hem toch nog! Hopen dat het het waard was.
https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=363247797
Ah daar is hij, ik zocht hem al.pvnzoest schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 07:58:
[...]
aub even sheetje vullen![]()
https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=363247797
[ Voor 5% gewijzigd door MR._.CAT op 31-05-2019 12:29 ]
Producten Aantal
Sport & Fashion Box 1x
We zijn druk bezig met uitzoeken waarom dit zo is. Zodat we je zo snel mogelijk van meer duidelijkheid kunnen voorzien.
Sorry, je hoort snel van ons!
zucht
Verwijderd

Dat was de enige dag waarop ik én Dynalogic
Ook hier wel heel benieuwd naar de elektronicaboxen. Duurt lang!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat is een prima box voor 50 euro zeg!Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:25:
Mijn sport & Fashion box is binnen, heb hem toegevoegd aan de sheet.
[ Voor 66% gewijzigd door macbay op 05-06-2019 14:57 ]
Marc o'polo Toilettas cognac
Marc O'Polo Rugtas Fiftythree Black
MKBM Shirt SIZE L (2x)
Eagle Creek Bagage ID-set ZWART
Timberland Lightweigth Parka Beige
Claessens Tshirt maat S
2 persoons luxe luchtbed
Schoenen maat 37, van die wandelschoenen.
MKBM shirt L
Lacoste zwembroek M
Claessens boxershort 2 pack 2x M
Regen en windjack L
Aftersun lotion
Lacoste trui 3xl
Aangezien alles klein valt waar ik normaal m heb, gaat de box wel gewoon retour.
Claesen's 2 pack boxer Maat S (CL2071)
Claesen's 2 pack boxer Maat XL (CL2071)
MKBM shirt SIZE M ZWART
MKBM shirt SIZE XS ZWART
Teva M Arrowood Lux Mid WP Zwart Maat 44,5
Qua waarde niet verkeerd maar geen bruikbare spullen,
box gaat terug.
1x Lacoste vest (grijs)- Dames maat 38
5x MKBM tshirt (zwart) - maat S
1x MKBM tshirt (zwart) - maat M
1x MKBM korte broek (wit) - maat L
2x Claesens boxershort (wit)- maat XL
1x Humberto h3047 croco (donkerblauw)- maat 40
1x Timberland Col Block Windbreake (knal blauw)- maat XL
Ooit was hiervan de nieuwwaarde vast meer dan 50 euro. Maar aangezien ik maat L heb pas ik alleen de korte broek
Coleman luchtbed
Onderbroek maat m 2* dual pack
Humberto schoen maat 40
Mkbm maat XS zwart
Vaude jas blauw xl
Ook deze gaat retour
Waarde is wel ruim boven de 50 euro.Roberto2310 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:17:
Enorm droevige box hier
Coleman luchtbed
Onderbroek maat m 2* dual pack
Humberto schoen maat 40
Mkbm maat XS zwart
Vaude jas blauw xl
Ook deze gaat retour
Verwijderd
Ik ben zeker tevreden. Mn man is blij met het horloge en ook de Timberland jassen zijn ideaal voor op de camping en S past mij ook prima. Toevallig een kennis met maat 48.5 dus die wou graag de schoenen overkopen. Nu kijken of we nog wat andere items kunnen slijten.
Coleman luchtbed
Humberto schoenen maat 40
MKBM shirt L
Lacoste zwembroek M
Claessens boxershort 2 pack 2x M
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Beiden: de elektronicabox bestaat, maar de inhoud is de laatste jaren een grapRichh schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 01:06:
Is die elektronica box nou een grap of bestaat hij echt?
Ben wel benieuwd naar de inhoud van jullie elektronica boxen
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Yorinn op 13-06-2019 20:10 ]
YouTube: 14 juni 2019
Dit geeft hoop
[ Voor 6% gewijzigd door Xephicon op 14-06-2019 13:08 ]
De hele hunt gehoopt om de de S2000Pro's te kunnen scoren, zonder resultaat...zitten ze in de boxXephicon schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:07:
Eerste unboxing van een E-Box van @crazymister
YouTube: 14 juni 2019
Dit geeft hoop
Afgezien van de speakers vind ik het maar zozo, maar wel beter dan voorheen. Dit geeft idd hoop: succes mensen die de box hebben weten te bemachtigen
mijn box moet ik nog binnen krijgen....de unboxing was van @crazymister maar die van mij zal zo te zien ook exact t zelfde zijn.mcbacon0 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:56:
Ook mijn box is binnen, kijk voor de inhoud naar de unboxing van @Xephicon. Ze hebben namelijk eact dezelfde inhoud.
[ Voor 91% gewijzigd door Yorinn op 15-06-2019 10:08 ]
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Dit topic is gesloten.
![]()
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod