Ja, was al een paar keer voorbij gekomen:
alle wedstrijden zijn via de stream te volgen. Alleen is de kwaliteit ervan niet vergelijkbaar met die van een tv uitzending (wel acceptabel nog, voor als het niet anders kan

).
Yavaris schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:58:
[...]
Haha ik ook niet. Dus ik dacht ik google ff snel de regels en die zeiden juist dat het dan wel buitenspel is. Maar goed, als ze zelfs met de VAR erbij goedkeuren dan snap ik t zelf blijkbaar niet

Volgens mij gaf ze zelf al een doelpunt aan en van de VAR moest ze zelf nog een keer komen kijken. Dus misschien vonden ze het wel géén doelpunt Schijnbaar toch in eerste instantie afgekeurd. Dan liep ze ook nog eens met gele kaarten te strooien voor niks dus met een beetje geluk zien we die voorlopig niet meer terug

.
Letterlijk de regels op de letter volgend (de allerlaatste versie ervan, aangezien je nogal makkelijk oude regels tegen kan komen

) zou het een geldig doelpunt moeten zijn: ze leidt die speelster die kopte niet af met een of andere opvallende beweging en had er ook geen direct contact mee.
Eerst was het nog, al dan niet tussen de regels door, dat als je richting de bal ging in buitenspel positie het gewoon buitenspel was.
In de echte wereld liep ze gewoon achter de speelster die kopte, hopend dat ie er net overheen zou vallen, en de verdedigster voelde zich daardoor genoodzaakt te koppen. In eerste instantie waren er ook alleen die twee speelsters, misschien had ze niet eens weet dat er hulp bij was gekomen.
Maar als ze het kopduel was aangegaan ipv erachter wachtend in de hoop dat ie eroverheen viel dan was het wel 'interfering with the opponent' wat fysiek contact.
[
Voor 68% gewijzigd door
apis29 op 14-06-2019 09:32
]