Wie gaat er zometeen nog meer langzaam rijdend al toeterend door de straat? Dat hoort toch na een wedstrijd (als die gewonnen is)?
12....
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ok, Naja, van de Sanden had dan misschien wel beter bij de cornervlag kunnen rekken
En weer een Zweedse corner?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Voorop in de polonaise zo!Typhone schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:29:
Daar zit een Friese doorloper op de tribune zeg. Pfoe 👽
Het is Turkije nietMonkeyJohn schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:29:
Wie gaat er zometeen nog meer langzaam rijdend al toeterend door de straat? Dat hoort toch na een wedstrijd (als die gewonnen is)?
Vd Sanden.. Hou de bal vast..! Of geef eens een goede voorzet. Prutser.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Sorry ben m'n turkse paspoort kwijt.MonkeyJohn schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:29:
Ongelofelijk zeg. 12 hoekschoppen weggeven.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zijn Nederlanders. Geen Turken. Wij gaan rustig slapen.MonkeyJohn schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:29:
Bal vasthouden verdorie. Je hebt ze in de tang
Ach mijn buren zijn toch al wakker dankzij mijn vreugdeuiting van net toen het doelpunt viel...MonkeyJohn schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:29:

I have stability. The ability to stab.
zitten er hier nog ajaxieden te kijken?
<evil face>
<evil face>
Moeten wel blijven voetballen. Zo is het vragen om problemen.
Ik zou me pas zorgen maken als Hildegård Moura erin komt ^^...
Ik heb nu naast klamme handjes ook zwetende tenen. Man.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ok, dat kan ze maar beter ook niet doen 🤦🏻♂️chengbondkwok schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:30:
Ok, Naja, van de Sanden had dan misschien wel beter bij de cornervlag kunnen rekken
Zelfs dat kunnen ze niet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wauw echt? Geef de bal dan direct terug vd Sanden.
⏩ PVOutput☀️
Nog twee minuten!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wel leuk dat ze mogelijk waarschijnlijk doorgaan. Maar dat is natuurlijk een farce. Wat een matig elftal zeg
Verwijderd
Pfff! Veel te lang natuurlijk!AW_Bos schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:32:
Nog twee minuten!
Echt super slecht.
ze motten gewoon blijven voetballen, dat domme gedoe om die hoek in te duiken steeds
Schieten kan ook van de lijstchengbondkwok schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:32:
[...]
Ok, dat kan ze maar beter ook niet doen 🤦🏻♂️
Kijk die van de Donk blijven staan ipv mee aansluiten ook he... 4 tegen 2 wordt zo 2 tegen 2. Tactiek...
Man man man
Uhh..
Vrouw vrouw vrouw
Uhh..
Vrouw vrouw vrouw
......
Au.
Au.
⏩ PVOutput☀️
Pfffffff
Ze zijn ook pas 120 minuten bezig...Typhone schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:33:
Kijk die van de Donk blijven staan ipv mee aansluiten ook he... 4 tegen 2 wordt zo 2 tegen 2. Tactiek...
Aslani TKO...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Het is gelukkig 1-0 en op naar de finale. Vraag me niet hoe....

Verwijderd
Van de Sande wilde het te mooi doen zo te zien.
Krijg nu wat, zelfs een brancard op het veld in de laatste minuten van de tweede helft van de verlenging?
Krijg nu wat, zelfs een brancard op het veld in de laatste minuten van de tweede helft van de verlenging?
Is er niet. Maar fluiten omdat er iemand op de grond ligt is gebruikelijk dit toernooi.sambalbaj schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:33:
Wat is daar de overtreding?
Zo kunnen we natuurlijk de finale ook nog winnen... Slechter spelen maar toch met 1-0 door het oog van de naald kruipen.
Ik heb mijn Fitbit maar afgedaan, wil mijn hartslag niet weten
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
soms is 10 tegen elf betersambalbaj schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:34:
11 tegen 10 verder
Watskeburt? Gewoon van haar stokkie gegaan?
Helemaal top deze prestatie, maar ben ik nou echt de enige die bij die back van Netherlands moet denken aan die reclame?

[ Voor 79% gewijzigd door naitsoezn op 03-07-2019 23:40 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Kunnen er ook 5 extra worden als het ipv 2-0 1-1 wordt.
Bal tegen haar kaak gekopt. Maar waarom dat een vrije trap voor Zweden zou zijn weet ik ook niet.
STOP DIE TIJD NOU MAAR DAN...

Aah okeVrietje schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:36:
Bal tegen haar kaak gekopt. Maar waarom dat een vrije trap voor Zweden zou zijn weet ik ook niet.

Hier voor verandering heel rustig.. Niveau is te slecht om er iets van spanning voor te hebben.gambieter schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:35:
Ik heb mijn Fitbit maar afgedaan, wil mijn hartslag niet weten
⏩ PVOutput☀️
wiegman houdt het niet meer zo te zien.
[ Voor 7% gewijzigd door dawg op 03-07-2019 23:37 ]
Ja die is echt KO.
Oef die val zag er ook niet lekker uit

Oef, nu zie ik die val. Autsch.....
Hoe dan? Of krijgen we blessuretijd in blessuretijd?Ivysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:37:
Zou geniaal zijn als nu 1-1 word

Dit, hier zoals normaal 62...Quad schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:36:
[...]
Hier voor verandering heel rustig.. Niveau is te slecht om er iets van spanning voor te hebben.
Terwijl bij Ajax VS Tottenham het vast 170 was...
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Pfff. Vind dat dweilorkest meestal wel sfeer. Maar ze mogen wel even stoppen met het hela hola héé als er iemand half KO wordt afgevoerd.
Coding in the cold; <brrrrr />
Finale!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Klem vast en klaar
wereldkampioen tegen europees kampioen, dat is dan wel weer geinig
En nu op naar het vierde WK finale trauma.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
jaaaa toch maar geflikt!
jackie jackie jackie

jackie jackie jackie
Verwijderd
Prachtig hoor! Ook de vrouwen gaan finale spelen. Laten we hopen dat zij het wel voor elkaar weten te krijgen!
Een beetje bizar einde, maar wel weer tof dat we naar de finale zijn!
Joehoe! Naar de finale! 
Ga ik de Zweedse dames troosten, of de Nederlandse dames feliciteren?
Keuzes, keuzes...
Ga ik de Zweedse dames troosten, of de Nederlandse dames feliciteren?
Keuzes, keuzes...
[ Voor 8% gewijzigd door Jorgen op 03-07-2019 23:42 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Maar wel heeel blij dat ze in de finale staan!
Super!
Super!

⏩ PVOutput☀️
Willen jullie het gezeur over het niveau achterwege laten? De volgende verplaats ik richting TC en krijgt een PM
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.