1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
13:37
zelfde als in de arena denk ik, dus : jaIvysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:25:
Iemand ervaring met voetbal bijwonen daar helemaal boven aan in het stadion? Dan kijk je toch praktisch naar 22 stippen?
Valt reuze mee in de meeste stadionsIvysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:25:
Iemand ervaring met voetbal bijwonen daar helemaal boven aan in het stadion? Dan kijk je toch praktisch naar 22 stippen?
1x, bij finale euro 2000 in de kuip zat ik op de aller bovenste rij. Je ziet wel het spelletje maar sommige spelers van elkaar onderscheiden werd toch wat moeilijker. Kan ook zijn dat het me niet echt boeide aangezien nl in de halve finale was uitgeschakeldIvysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:25:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
13:37
Heb 'k nie.Ivysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:28:
Nederland lekker uit zijn Duits winnen. Mark my words. 5 euro.
Is ook een kwaliteit!Ivysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:28:
Nederland lekker uit zijn Duits winnen. Mark my words. 5 euro.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Deze is nieuw gebouwd voor de EK 2016 ja ...Typhone schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:28:
Ik ben in 2002 of 2003 ooit met Ajax in Lyon geweest. Maar ik weet niet of dat hetzelfde stadion is als dit of dat het nieuw is. Voor mn gevoel was dat anders maar ik heb niet gegoogled dus zeker weten doe ik het niet.

ziet er niet goed uit
ze gaat door
[ Voor 59% gewijzigd door Yemoke op 03-07-2019 21:32 ]
daar was ik ook bij.... ander stadionTyphone schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:28:
Ik ben in 2002 of 2003 ooit met Ajax in Lyon geweest. Maar ik weet niet of dat hetzelfde stadion is als dit of dat het nieuw is. Voor mn gevoel was dat anders maar ik heb niet gegoogled dus zeker weten doe ik het niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VD Vaart! 0-2
Hup Beerensteyn... heel blijven aub.
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 03-07-2019 21:32 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Terwijl ze zelf de bal haddenMx. Alba schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:32:
Sportief de bal teruggegeven!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Klopt.Ivysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:25:
Alleen arme sloebers zitten boven. Het klinkt lullig, maar dat is het ook. Ja, je kan een verrekijker meenemen, maar dat moet dan ook nog maar mogen van het stadion. Daarnaast is het onverstandig om dure spullen mee te nemen.
Dat is ook een reden dat het PSV stadion erg prettig toeven is. Niet te groot en je kan toch alles goed bekijken. Lekker compact met een goede sfeer.
Mag ook wel .. ze mekkeren zelf altijd over een hogere pijngrensPlayer1S schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:35:
Toch vind ik het wel een verademing dat wanneer er 1 pijn heeft ze ook echt pijn hebben.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vrije trappen en penaltiescarpebios schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:35:
Alle ballen gaan lang naar Zweden of worden verkeerd aangespeeld. Hoe zijn we tot de halve finale gekomen?
Pfoei top keepertje
[ Voor 7% gewijzigd door Yemoke op 03-07-2019 21:37 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tweede helft vol eropGrindtegel schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:38:
het is weer zo abominabel slecht wat nederland laat zien, om te janken

Jaa en die pakt dan even haar beste moment van het WKIvysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:40:
@Yemoke dan beerensteijn er uit en Sanden er in. Gok ik zo.

Het maakt niets uit wie van die twee er staat, als ze niet (goed) aangespeeld worden...Ivysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:40:
@Yemoke dan beerensteijn er uit en Sanden er in. Gok ik zo.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Stel ze redden het tot de finale, dan word USA wel een flinke klusLeon Zwiers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:41:
Echt om te huilen het niveau van NL.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Hoezo? America first, the Netherlands secondYemoke schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:42:
[...]
Stel ze redden het tot de finale, dan word USA wel een flinke klus
USA slacht ze.Yemoke schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:42:
[...]
Stel ze redden het tot de finale, dan word USA wel een flinke klus
Nederland speelt echt kansloos. Ongeveer het niveau van de eerste wedstrijd
Van Dongen en Van Lunteren er uit lijkt mij beter...Pinobigbird schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:43:
Ik zeg Van Dongen en Van de Donk eruit, en tweemaal Groenen erbij.
Maar voor wie weet ik ook niet...

edit: wat hierboven gezegd wordt
[ Voor 33% gewijzigd door gws24 op 03-07-2019 21:46 ]
Echt die had ze echt neer moeten leggendr.lowtune schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:45:
Miedema lekker aan het egotrippen, had de bal daar ook kunnen afgeven natuurlijk.

Stonden er 3 op rij te wachten
[ Voor 6% gewijzigd door Yemoke op 03-07-2019 21:46 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
dat lijkt bij meerdere teams zo te zijn. zodra ze de lijn van de 16 zien hebben ze alleen nog maar oog voor het doel. zie ik de actie van Press gisteren aan het begin van de 2e helft.dr.lowtune schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:45:
Miedema lekker aan het egotrippen, had de bal daar ook kunnen afgeven natuurlijk.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Grappig inderdaad. Moet 45 + 3 zijn...Pinobigbird schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:48:
De klok geeft 47' minuten aan. Heb ik de rust gemist?
Gelukkig is Zweden niet veel beter dan Nederland...
Of in 1 keer aannemen een keer... zou ook fijn zijn...dr.lowtune schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:45:
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Hahaha.Pinobigbird schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:48:
De klok geeft 47' minuten aan. Heb ik de rust gemist?
Not sure if serious..
/edit
Oh ik ben niet scherp, klopt inderdaad niet
[ Voor 12% gewijzigd door FreakNL op 03-07-2019 21:50 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:24
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Op de een of andere manier ligt Nederland dit soort wedstrijden wel.
Ik zie het Zweden nog winnen, maar wordt graag verrast
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heb het wel voor het grootste deel op de ARD gekeken overigens, beter stadiongeluiden te horen en 'ander' commentaar natuurlijk.
[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 03-07-2019 21:54 ]
Vast wel. Vrije trap en/of corner van Spitse en goals van Miedema en Beerensteijn of zo...DaniëlWW2 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:50:
En dat was de traditionele, niet aan te zien, eerste helft van Oranje. Nu kijken of er ook een traditionele tweede helft volgt waar gewoon gewonnen word.

Verwijderd
Van der Donk en Groenen zitten echt totaal niet in de wedstrijd.
Nou dit zijn natuurlijk wel de sterkste speelsters van alle landen dus het zal allemaal wat moeilijker zijn dan in de reguliere competitie.Ivysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:52:
Vraag me soms af hoe Miedema er nou 20+ heeft ifeschoten bij haar clubje en ook nog topscorer is van het Nederlands elftal want ze heeft van die momenten dat ze er echt helemaal niks van bakt.
★ What does that mean? ★
Mijn eerste eerste ervaring was toen ik 15 jaar oud was, en met mijn vader en de collega's van zijn werk naar Ajax - Arsenal ging in het ArenA. De spelers op het veld lijken, op de hoogte van waar je op de tribune zit, bijzonder klein, en mijn eerste vraag was: "Wat doet die jeugd op het veld?"Ivysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:25:
Nee, dat waren de echte spelers..
Later zagen we tijdens voetbal dat van Robin van Persië onderuit ging op het veld, waarna er flink gejuicht werd.
Hierop zei mijn vader dat van Persië een ex-Feyenoorder is, hebben ze in het Amsterdamse Arena weinig mee te doen
Verder werd op gegeven moment door een voetbalschoen van een speler het grasveld gemold. Waarna deze weer netjes door de speler met teruggelegd en werd aangestampt, wat er wel geinig uitzag.
Tijdens een voetbalwedstrijd in het stadion zie je gewoon meer dan wat de camera filmt en wat je op je tv scherm ziet.
Aanrader!!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Try, try and try againIvysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:52:
Vraag me soms af hoe Miedema er nou 20+ heeft ifeschoten bij haar clubje en ook nog topscorer is van het Nederlands elftal want ze heeft van die momenten dat ze er echt helemaal niks van bakt.
Anyway, hoop dat de coach een goed tussenpraatje heeft. Even motivatie er in stampen. En dan knallen
Maar als het slecht is kun je niet even zappen.AW_Bos schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:54:
[...]
Tijdens een voetbalwedstrijd in het stadion zie je gewoon meer dan wat de camera filmt en wat je op je tv scherm ziet.
Aanrader!!
En als het koud is of niet overdekt en het regent, ook geen lolletje.
Maar als je voetbal leuk vindt moet je toch minimaal een paar keer gaan.
★ What does that mean? ★
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Miedema zal wel gewisseld worden. Het is allemaal niet best maar zij is wel heel zwak.Fiber schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:52:
[...]
Vast wel. Vrije trap en/of corner van Spitse en goals van Miedema en Beerensteijn of zo...
alles kan off-topic
Haha je zegt het wat bruut maar ik moest lachenGrindtegel schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:04:
ik kijk een pot het liefst op tv met dit forum erbij en dan lekker zeiken als het niks is. heb ik toch nog pret tijdens een kutwedstrijd
Verwijderd
Miedema? Denk dat eerder van der Donk en Groenen rijp waren voor een wissel. Kwamen geen van beiden aan voetballen toe. Niet toevallig dat Zweden de overhand had op het middenveld.Ankona schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:04:
[...]
Miedema zal wel gewisseld worden. Het is allemaal niet best maar zij is wel heel zwak.
Het groeit steeds meer naar de NL mannen toe .. je ziet de vorderingen.gws24 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:07:
What the hell? Ze weten echt niet meer hoe ze moeten aanvallen, continu balletje terug helemaal naar achteren terwijl je ver op de helft van de Zweden bent.
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.