[Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Pagina: 1 ... 22 ... 52 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:03
Als je niet kunt voetballen heb je niks aan tactiek, en die Amerikanen kunnen i.t.t. het Nederlands elftal wel voetballen.

En dat gelul van twee jaar gelden waren ze zo goed word ik ook moe van, dat was twee jaar geleden het is nu gewoon bedroevend, wat is er in twee jaar gebeurd, je zou zeggen dat het op technisch gebied beter zou moeten zijn maar het tegenovergestelde blijkt waar. Ik heb alle wedstrijden gezien van het nl elftal dit WK en ook aardig veel andere teams en het is echt een verschrikking om de Nederlandse dames te zien. Geen enkele goal vanuit een spelsituatie in de 8e en 4e finale, het is om te janken. Ja ze zijn door en met het oneindige geluk wat ze al het hele toernooi hebben gaan ze waarschijnlijk zelfs nog de finale halen maar kom op zeg, het is toch armoede troef, zeker als je usa-eng hebt gezien en usa-fra.

Leer eerst een bal passen en aannemen en ga dan over tactiek nadenken. Het begint bij de basis is die is ver te zoeken bij Nl op een paar dooie spelmomenten na. Martens kan voetballen, Miedema kan goed koppen en Spitse heeft een aardige vrije trap. And that's it.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi dat Nl zo ver komt en ik gun het de dames van harte, maar puur voetballend gezien is het drie keer niks en ga het dan ook niet mooier maken dan het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:56

Sport_Life

Solvitur ambulando

Grindtegel schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 00:07:
Als je niet kunt voetballen heb je niks aan tactiek, en die Amerikanen kunnen i.t.t. het Nederlands elftal wel voetballen.

En dat gelul van twee jaar gelden waren ze zo goed word ik ook moe van, dat was twee jaar geleden het is nu gewoon bedroevend, wat is er in twee jaar gebeurd, je zou zeggen dat het op technisch gebied beter zou moeten zijn maar het tegenovergestelde blijkt waar. Ik heb alle wedstrijden gezien van het nl elftal dit WK en ook aardig veel andere teams en het is echt een verschrikking om de Nederlandse dames te zien. Geen enkele goal vanuit een spelsituatie in de 8e en 4e finale, het is om te janken. Ja ze zijn door en met het oneindige geluk wat ze al het hele toernooi hebben gaan ze waarschijnlijk zelfs nog de finale halen maar kom op zeg, het is toch armoede troef, zeker als je usa-eng hebt gezien en usa-fra.

Leer eerst een bal passen en aannemen en ga dan over tactiek nadenken. Het begint bij de basis is die is ver te zoeken bij Nl op een paar dooie spelmomenten na. Martens kan voetballen, Miedema kan goed koppen en Spitse heeft een aardige vrije trap. And that's it.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi dat Nl zo ver komt en ik gun het de dames van harte, maar puur voetballend gezien is het drie keer niks en ga het dan ook niet mooier maken dan het is.
Mwa niet helemaal mee eens, de eerste poule wedstrijden waren niet best en vd Sanden bakt er niets van, maar verder vind ik het bij vlagen best redelijk. Kan nou ook niet zeggen dat ze echt zijn uitgedaagd.

Tuurlijk als je het vergelijkt met bv Ajax in de champignons league waar we van hebben zitten smullen dan is het niveau een paar klassen lager, maar dat is niet helemaal eerlijk, los van de fysieke kracht bij mannen hebben de vrouwen een veel kleinere vijver om uit te vissen.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mx. Alba schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:50:
[...]

Twee dagen voor Independence Day, de Anglosaxon Derby. :D
O-) (edit: dit dus https://pbs.twimg.com/media/D-f8VIDVAAE27VK.jpg)
[Instagram: USA defeats England (again) 🇺🇸🔥]

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 03-07-2019 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
Grindtegel schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 00:07:

Ok, je hebt best een punt.

Maar ga nu eens husselen met de opstelling en speelwijze van Nederland. Dus zeg maar meer de Ajax/Barca stijl van spelen. Dan zie je wel de potentie van het elftal. Daar kan de USA niet tegenop voetballen.

Ik weet het. Het zijn wensgedachtes, maar we staan niet hopeloos achter op de Amerikanen. Je moet alleen die Wiegman lozen en een wijf met ballen aanstellen. Misschien nog een keer Vera Pauw. De moeder van het vrouwenvoetbal.

Ik weet zeker dat het tijdperk van de Amerikaanse overheersing voorbij is. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan, maar het gaat wel gebeuren.

Dan moet er wel serieus poen en randzaken voor de vrouwen gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelsters van de V.S. gedroegen zich wel irritant, door veel blessures te veinzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben benieuwd wanneer Wiegman eindelijk het lef heeft om Van de Sande op de bank te laten. Mochten we de finale halen denk ik niet dat de linksback van de USA moeite heeft met zo'n one-trick pony.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24
Gunner schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:33:
Ben benieuwd wanneer Wiegman eindelijk het lef heeft om Van de Sande op de bank te laten. Mochten we de finale halen denk ik niet dat de linksback van de USA moeite heeft met zo'n one-trick pony.
Ik hoop vanavond al!

Damn, ik ben in de rust bedje gaan opzoeken omdat ik er vroeg uit moest vanochtend, maar toch nog veel gemist lees ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24
Wedstrijd van 3 juli:
21:00 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/w1GCD6iZiqQEp9p9q87gxdgQ/full.pngNederland vs Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8pWFjKZr7bBhfy5YTlfdtWeu/full.pngZweden

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-egnLEU0AAKHaI.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
mavaros schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 00:49:
[...]

Ok, je hebt best een punt.

Maar ga nu eens husselen met de opstelling en speelwijze van Nederland. Dus zeg maar meer de Ajax/Barca stijl van spelen. Dan zie je wel de potentie van het elftal. Daar kan de USA niet tegenop voetballen.
Worden ze er technisch beter van als je de boel door elkaar gooit? Gaan ze dan wel ballen goed aannemen en vasthouden? Gaat die keeper dan ineens wel ballen vangen?
Ik weet het. Het zijn wensgedachtes, maar we staan niet hopeloos achter op de Amerikanen. Je moet alleen die Wiegman lozen en een wijf met ballen aanstellen. Misschien nog een keer Vera Pauw. De moeder van het vrouwenvoetbal.
Wat is dat toch voor een vreemde gedachte dat er een vrouw voor een groep vrouwen zou moeten staan. (eigenlijk net als bij de scheidsrechters. Waarom toch zo geforceerd daar vrouwen neerzetten?)
Verwijderd schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:31:
Speelsters van de V.S. gedroegen zich wel irritant, door veel blessures te veinzen.
Bewezen effectief gedrag. De mannen doen dat al jaren.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:00

Typhone

Who Dares Wins

Ik vind dat er een gigantisch verschil zit in benadering. Als je de buitenlandse zenders hoort over het vrouwenvoetbal dan is dat 'on par' met de mannelijke equivalent. In Nederland valt het heel erg op dat zo'n beetje alles wat Oranje doet 'magisch, goed' etc is. Terwijl dat helemáál niet zo is. Zo krijg je gaandeweg de wedstrijd onbewust door de commentator het gevoel dat het heel wat beter is dan wat je ogen zien. Alsof er een soort instructie achter zit (illuminati confirmed :+ ) maar dat zal waarschijnlijk niet zo zijn natuurlijk ;).

Wegspringende ballen bij Miedema, drie-vier balcontacten om een bal aan te nemen worden allemaal als 'goede aanname van Miedema op een 'moeilijke bal'' omschreven. Terwijl het een pass is over 8m die echt niet moeilijk is. Ik ben blij als dat 'romantiserende sausje' eindelijk eens wegvalt. Dat zou een absolute zegen zijn en wellicht ook wat de vrouwen nodig hebben. Het mag wel wat harder wat mij betreft. Zo'n vd Sanden wordt er hier regelmatig uitgepikt en ik wil niet in herhaling vallen maar ik snap niet dat er geen enkele uitbarsting van de spitsen komt richting haar. Niet om vd Sanden kapot te maken maar om ook eens een signaal af te geven aan Wiegman: luister er staan 3 man vrij voor goal en vd Sanden verprutst werkelijk élke voorzet van de flank. Dat kost energie, creëert geen kansen en zorgt ervoor dat je elke keer vroeg in de omschakeling moet.

Dat laat ik het voetbaltechnische en het voetbaltactische aspect helemaal in het midden.

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 03-07-2019 10:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Typhone schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:17:
Ik vind dat er een gigantisch verschil zit in benadering. Als je de buitenlandse zenders hoort over het vrouwenvoetbal dan is dat 'on par' met de mannelijke equivalent. In Nederland valt het heel erg op dat zo'n beetje alles wat Oranje doet 'magisch, goed' etc is. Terwijl dat helemáál niet zo is. Zo krijg je gaandeweg de wedstrijd onbewust door de commentator het gevoel dat het heel wat beter is dan wat je ogen zien.
Commentatoren filteren mijn hersenen meestal nogal snel automatisch weg, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar verder valt het mij juist op dat zo'n beetje alles wat Oranje doet als abominabel wordt gezien in Nederland. Dat is natuurlijk ook weer zwaar overdreven.
Uitspraken dat ze überhaupt niet kunnen voetballen slaan gewoon nergens op.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ze kunnen zeker voetballen maar niet elke pass die 15m de diepte in wordt gespeeld is een prachtige pass van v. Dongen maar gewoon 'een pass'. Daar zit het verschil hem een beetje in. En veel wordt bepaald op de beslissende momenten of mogelijk beslissende momenten. Als je dan de vertragende acties van Spitse ziet of de, reeds eerder genoemde, acties van vd Sanden dan heb je het wel over een WK, wel over je A-selectie en wel over een selectie die zelf ook wel ziet dat bepaalde spelers iets 'brengen'. Dat staat ver van abominabel af maar zeker ook nog ver van suprematie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:54
Spitse moet het ook van trage momenten hebben, zie de 2 vrije trappen tegen Italïe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:31

Fiber

Beaches are for storming.

Ach, vijf wedstrijden op rij gewonnen en eigenlijk nog niet echt in de problemen geweest dit WK en eigenlijk ook nog niet niet echt getest. Dan doe je toch iets goed of de rest is nog veel matiger...

Tegen Zweden zal het echt niet makkelijk worden, maar ik heb wel goede hoop dat er 'gewoon' weer gewonnen gaat worden...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:24:
[...]

Commentatoren filteren mijn hersenen meestal nogal snel automatisch weg, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar verder valt het mij juist op dat zo'n beetje alles wat Oranje doet als abominabel wordt gezien in Nederland. Dat is natuurlijk ook weer zwaar overdreven.
Uitspraken dat ze überhaupt niet kunnen voetballen slaan gewoon nergens op.
Zeker.

Daar komt bij dat de realistische analyse van de USA is: snel scoren met behulp van (overigens uitstekende) vleugelaanvallers, terugplooien, marge uitbouwen (zie eerste item) bus parkeren. Reactievoetbal.
Overigens ook wel met een scherpe spits.
Ik vond het best knap dat ENG nog wist te scoren, want de defensie van USA is vrij hecht en lastig te penetreren, tenzij je echt een vlijmscherpe spits hebt, die kan sleuren, bikkelen én altijd exact op de juiste plaats staat. White is dat, maar kreeg te weinig aanvoer.

Mogelijk, maar de tegenstanders wisten het tot nog toe niet te realiseren. Het moet te doen zijn. Als NED weet te winnen van ZWE dan is het zeker niet onmogelijk. Neutraliseer wel de spitsen!

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 03-07-2019 12:54 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 09:06
Volgens de Zweedse pers (Dagens Nyheter) gaat Zweden vanavond wel winnen - na de revanche op Duitsland is het nu tijd voor revanche op Nederland (nu er van Duitsland gewonnen is heeft men veel zelfvertrouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ramzzz schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:51:
[...]

Zeker.

Daar komt bij dat de realistische analyse van de USA is: snel scoren met behulp van (overigens uitstekende) vleugelaanvallers, terugplooien, marge uitbouwen (zie eerste item) bus parkeren. Reactievoetbal.
Overigens ook wel met een scherpe spits.
Ik vond het best knap dat ENG nog wist te scoren, want de defensie van USA is vrij hecht en lastig te penetreren, tenzij je echt een vlijmscherpe spits hebt, die kan sleuren, bikkelen én altijd exact op de juiste plaats staat. White is dat, maar kreeg te weinig aanvoer.

Mogelijk, maar de tegenstanders wisten het tot nog toe niet te realiseren. Het moet te doen zijn. Als NED weet te winnen van ZWE dan is het zeker niet onmogelijk. Neutraliseer wel de spitsen!
Tja, Engeland had gewoon pech met die buitenspelgoal en als ze dan die penalty er gewoon inschieten hadden ze nog kunnen winnen ook... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Fiber schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:04:
[...]

Tja, Engeland had gewoon pech met die buitenspelgoal en als ze dan die penalty er gewoon inschieten hadden ze nog kunnen winnen ook... O-)
Ja USA heeft de nodige mazzel gehad ja, Horan had er bijv. al lang met 2x geel af gemoeten, dat was zeer inconsequent gefloten...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12
KNVB heeft een tof filmpje gemaakt over de Oranje Leeuwinnen

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:28:
Ze kunnen zeker voetballen maar niet elke pass die 15m de diepte in wordt gespeeld is een prachtige pass van v. Dongen maar gewoon 'een pass'. Daar zit het verschil hem een beetje in.
Dat een pass over vijftien meter als prachtig wordt gezien is alles behalve mijn ervaring. Het zal een kwestie van perceptie zijn, maar het lijkt er in mijn ogen nogal op dat het voor velen moeilijk is om positieve punten te zien of überhaupt te benoemen.
Tegenover elke idolate kijker staat een veelvoud van cynici. De balans is echt nog lang niet naar 'magisch' uitgeslagen zoals je wilt doen voorkomen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Mijn voorspelling: 3-2 voor Nederland, na verlenging en penalties. <+:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

mavaros schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:40:
Mijn voorspelling: 3-2 voor Nederland, na verlenging en penalties. <+:)
Krijg al een hartverzakking als ik er aan denk... O-)

Doe mij maar een saaie reguliere 2-0 voor Nederland met doelpunten in de 15e en 60e minuut of zo. Is beter voor mijn hart. Hoeven ze nog niet eens goed te spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Fiber schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:49:
[...]

Krijg al een hartverzakking als ik er aan denk... O-)

Doe mij maar een saaie reguliere 2-0 voor Nederland met doelpunten in de 15e en 60e minuut of zo. Is beter voor mijn hart. Hoeven ze nog niet eens goed te spelen... :)
Zeker. Het scenario met verlengen en pingels is vrijwel fataal, als je nog tegen een topfit team USA moet, dat een dag extra rust heeft. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:38:
[...]

Dat een pass over vijftien meter als prachtig wordt gezien is alles behalve mijn ervaring. Het zal een kwestie van perceptie zijn, maar het lijkt er in mijn ogen nogal op dat het voor velen moeilijk is om positieve punten te zien of überhaupt te benoemen.
Tegenover elke idolate kijker staat een veelvoud van cynici. De balans is echt nog lang niet naar 'magisch' uitgeslagen zoals je wilt doen voorkomen. :)
Daar heb jij een goed punt. Wellicht vallen juist die uitspraken van de commentator mij meer op. :)
Vanavond zal ik aanwezig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ramzzz schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:07:
[...]

Ja USA heeft de nodige mazzel gehad ja, Horan had er bijv. al lang met 2x geel af gemoeten, dat was zeer inconsequent gefloten...
eerder in de achtste finales ook al. als ze geen 2 penalties hadden gekregen (1 zeer discutabele) zaten ze nu allang niet meer in het toernooi. tegen frankrijk moest ook meer dan de helft van dat team achterin gaan staan.
tegen engeland door 2mm gered.

nee, zo goed vind ik de vs niet, i.t.t. vele anderen lijkt wel. :+
als ze dit toernooi winnen denk ik dat dat voorlopig de laatste keer is. want dit was dan wel by the skin of their teeth.

[ Voor 3% gewijzigd door dawg op 03-07-2019 15:24 ]

It’s the economy, stupid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
dawg schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 15:22:
[...]

eerder in de achtste finales ook al. als ze geen 2 penalties hadden gekregen (1 zeer discutabele) zaten ze nu allang niet meer in het toernooi. tegen frankrijk moest ook meer dan de helft van dat team achterin gaan staan.

als ze dit toernooi winnen denk ik dat dat voorlopig de laatste keer is. want dit was dan wel by the skin of their teeth.
By the skin of their teeth? Voor het gemak vergeet je dan even dat ze nooit achter gestaan hebben. Zonder die tweede penalty tegen Spanje of buitenspel goal van Engeland stond het nog steeds gewoon gelijk.
Frankrijk was wat mij betreft het enige team met echt de wapens en 'kunde' om gewoon van Amerika te kunnen winnen maar die hebben het zelf verprutst. Goed recht van Amerika om na een vroege voorsprong tegen Frankrijk op de counter te gaan spelen en zo van hun snelheid en de ruimte gebruik te maken. Was gewoon domme tactiek om met voorzetten Thauvin te willen bereiken. Als die Diani ipv voorzetten haar tegenstander echt had opgezocht had ze geheid een penalty versierd. Speel lekker met Le Sommer als valse 9 ipv die houten klaas voorin en dan had je ook nog steekballen kunnen geven.
En volgens de analyse van Tifo die ik vooaf gepost had speelde Amerika 3 verschillende systemen tegen Frankrijk ipv 'enkel 4-1-4-1'.
Neville heeft zelf Engeland vleugellam gemaakt door zn systeem te veranderen, daar hoefde Amerika niet eens wat voor te doen :+

Onverslaanbaar zijn ze zeker niet, je moet alleen wel durven voetballen (en het niet ver .... pesten in de passing anders heb je een counter om je oren :P. Japan, Frankrijk en Duitsland hebben/hadden dat voetballende vermogen, de rest nog lang niet (o ja Spanje vergeet ik nog, die het ook pas in de tweede helft lieten zien, alleen geen vuurkracht voorin in deze selectie [bij Japan nu ook niet meer]).
Optie twee is dus de dubbeldekker parkeren a la Zweden in Rio (die was nog lelijker dan Inter tegen Barcelona/welk Mourinho team dan ook in een finale)

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 03-07-2019 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
dawg schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 15:22:
[...]

De laatste alinea is ook wat ik denk. Als de USA nu kampioen wordt, dan is dat de laatste keer.

Ze spelen nog altijd goed voetbal, maar het is te klinisch. Er zit geen speelsheid en variatie in dat team. Dat zie je bij de Europese en Zuid Amerikaanse ploegen wel. Het moet allemaal nog beter, maar het zit er wel al in.

De Amerikanen gaan nooit beter worden, want voetbal zit niet in hun dna. En eigenlijk is dat helemaal niet erg. Ik wil echt voetbal zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

apis29 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:06:
[...]

By the skin of their teeth? Voor het gemak vergeet je dan even dat ze nooit achter gestaan hebben. Zonder die tweede penalty tegen Spanje of buitenspel goal van Engeland stond het nog steeds gewoon gelijk.
Frankrijk was wat mij betreft het enige team met echt de wapens en 'kunde' om gewoon van Amerika te kunnen winnen maar die hebben het zelf verprutst. Goed recht van Amerika om na een vroege voorsprong tegen Frankrijk op de counter te gaan spelen en zo van hun snelheid en de ruimte gebruik te maken. Was gewoon domme tactiek om met voorzetten Thauvin te willen bereiken. Als die Diani ipv voorzetten haar tegenstander echt had opgezocht had ze geheid een penalty versierd. Speel lekker met Le Sommer als valse 9 ipv die houten klaas voorin en dan had je ook nog steekballen kunnen geven.
En volgens de analyse van Tifo die ik vooaf gepost had speelde Amerika 3 verschillende systemen tegen Frankrijk ipv 'enkel 4-1-4-1'.
Neville heeft zelf Engeland vleugellam gemaakt door zn systeem te veranderen, daar hoefde Amerika niet eens wat voor te doen :+

Onverslaanbaar zijn ze zeker niet, je moet alleen wel durven voetballen (en het niet ver .... pesten in de passing anders heb je een counter om je oren :P. Japan, Frankrijk en Duitsland hebben/hadden dat voetballende vermogen, de rest nog lang niet (o ja Spanje vergeet ik nog, die het ook pas in de tweede helft lieten zien, alleen geen vuurkracht voorin in deze selectie [bij Japan nu ook niet meer]).
Optie twee is dus de dubbeldekker parkeren a la Zweden in Rio (die was nog lelijker dan Inter tegen Barcelona/welk Mourinho team dan ook in een finale)
nouja, als de vs goed speelt, speelt oranje ook goed. bij beiden is het gewoon niet wat het was een tijd geleden.

inderdaad, je moet durven voetballen. ik heb dan ook wel de indruk dat iedereen wat angstig is voor de vs, al komt dat ook omdat ze zich zo overdreven arrogant (beetje dat 'murica, fuck yeah!-idee) opstellen. de vs ten voeten uit, ik vind dat tenenkrommend en onsympathiek en ik ben de eerste om toe te geven dat dat wel meespeelt in mijn analyse. ;)

echter. tegen spanje kregen ze 2 penalties, waarvan 1 erg discutabel. dan was het wellicht gelijk gebleven, maar mijn punt was meer dat het niet zo gemakkelijk en met grote overmacht ging als men het in de vs (en ook wel elders) momenteel doet voorstellen. de vs heeft gewoon ook veel geluk gehad in mijn bescheiden mening. :+ het waren alles behalve walk overs.

tegen frankrijk vond ik het overigens wel een mooi koekje van eigen deeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Hup Beerensteijn. Je kan het <3

Betreft Sanden; kan iemand trouwens wat voorbeelden geven van andere voetballers of sporters, die allerlei sponsorcontracten tekenden enzovoort, en daarna op een groot toernooi compleet faalden? Drenthe lijkt me een mooi voorbeeld.

[ Voor 79% gewijzigd door Ivysaur op 03-07-2019 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:19
Ivysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:48:

Betreft Sanden; kan iemand trouwens wat voorbeelden geven van andere voetballers of sporters, die allerlei sponsorcontracten tekenden enzovoort, en daarna op een groot toernooi compleet faalden? Drenthe lijkt me een mooi voorbeeld.
Kuch, ik denk dat Messi best een voorbeeld is, vorig jaar was bv dramatisch bij Argentinië

Wat betreft vdS, als je vóór het toernooi zó bezig bent met dat onzinnige panter print haar van je, heb je de prioriteiten m.i. ook niet op scherp staan.. net als voetballers die vlak voor een toernooi nog even extra coole tattoo moeten laten plaatsen...
Zoals:
Raheem Sterling shoots himself in the foot

[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 03-07-2019 17:29 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros

Geen vrouwen, maar mannen zijn er genoeg.

Messi, Ronaldo, Neymar, Kluivert, Seedorf, Van Gaal en Lothar Matheus. Ik kan nog wel even doorgaan met mislukte spelers.

Die laatste twee doe ik er voor de gein bij. Want ook zij mislukten op een groot toernooi. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:17
@mavaros Dat zijn toch geen vergelijkingen? Je noemt namen die het op een EK/WK niet ver schoppen omdat hun team steken laat vallen. vdSanden is toch echt een zwakke schakel in het Nederlands team, samen met het soms wat slaperig uitziende verdedigen :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
kevz schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:01:
@mavaros Dat zijn toch geen vergelijkingen? Je noemt namen die het op een EK/WK niet ver schoppen omdat hun team steken laat vallen. vdSanden is toch echt een zwakke schakel in het Nederlands team, samen met het soms wat slaperig uitziende verdedigen :P
Hmmm. Volgens mij maakt het niet uit of je een rukteam om je heen hebt staan. Als topper, faal je gewoon. Je bent onderdeel van een elftal en hebt geniale kwaliteiten. Dan is verliezen een dikke streep door de eeuwige roem.

Maar ik snap je wel en het vergelijk is wat krom. Helaas kan ik geen vrouwelijke voorbeelden bedenken. Ja, een van de zusjes Williams uit het tennis. Misschien die hardloopster die eigenlijk 7 kampster is? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

GAIAjohan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:25:
[...]

Kuch, ik denk dat Messi best een voorbeeld is, vorig jaar was bv dramatisch bij Argentinië

Wat betreft vdS, als je vóór het toernooi zó bezig bent met dat onzinnige panter print haar van je, heb je de prioriteiten m.i. ook niet op scherp staan.. net als voetballers die vlak voor een toernooi nog even extra coole tattoo moeten laten plaatsen...
Zoals:
Raheem Sterling shoots himself in the foot
Heel Brazilië in '14? Wat een laffe bende was dat zeg. :N

Duitsland in '18?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-kReTQXkAAZhfV.jpg

Ben benieuwd wat Beerensteyn kan als ze mag beginnen. Lijkt me de sterkste opstelling :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:25:
Het is altijd gemakkelijk om een speler te pakken op extern zichtbare zaken. Ook hierin vangen de hoge bomen veel wind. Je weet echter niet wat de rest van de spelers hebben gedaan, het feit dat ze gekozen heeft voor een opvallende haardos zegt in zijn geheel weinig tot niets over haar voorbereiding. Niets over de scherpte waarmee ze het toernooi in zijn gegaan.

Dat ze nu niet presteert klopt maar dat kan - en ligt waarschijnlijk aan meer dingen - liggen dan enkel het kapsel. Te gemakkelijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
tJonge: de vrouwen gaan een Wk winnen voor de mannen. Nu MIJN hamvraag: wil ik dat? Hoewel ik de humor ervan inzie, is het niet iets dat ik wens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Sjah schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:39:
tJonge: de vrouwen gaan een Wk winnen voor de mannen. Nu MIJN hamvraag: wil ik dat? Hoewel ik de humor ervan inzie, is het niet iets dat ik wens.
Welke humor? En waarom zou je dat niet wensen?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Dat lijken mij vragen die je zelf zou moeten kunnen beantwoorden, neem aan dat jij weet HOE ZWAAR een weredltitel Voetbal (M) wordt gewenst sinds de jaren 70....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sjah schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:51:
Dat lijken mij vragen die je zelf zou moeten kunnen beantwoorden, neem aan dat jij weet HOE ZWAAR een weredltitel Voetbal (M) wordt gewenst sinds de jaren 70....
Het zou juist de druk weg kunnen halen ;)

En ja, ik zou het prachtig vinden als de dames het voor elkaar krijgen. Go go go! :)F *O*

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
mavaros schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:53:
[...]

Geen vrouwen, maar mannen zijn er genoeg.

Messi, Ronaldo, Neymar, Kluivert, Seedorf, Van Gaal en Lothar Matheus. Ik kan nog wel even doorgaan met mislukte spelers.

Die laatste twee doe ik er voor de gein bij. Want ook zij mislukten op een groot toernooi. ;)
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

mavaros schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:13:
[...]

Hmmm. Volgens mij maakt het niet uit of je een rukteam om je heen hebt staan. Als topper, faal je gewoon. Je bent onderdeel van een elftal en hebt geniale kwaliteiten. Dan is verliezen een dikke streep door de eeuwige roem.

Maar ik snap je wel en het vergelijk is wat krom. Helaas kan ik geen vrouwelijke voorbeelden bedenken. Ja, een van de zusjes Williams uit het tennis. Misschien die hardloopster die eigenlijk 7 kampster is? -O-
alex morgan. veel sponsoren, maar heeft dit wk nog niet echt gepresteerd als je thailand voor spek & bonen zou tellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

vd sanden op de bank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:05

Pierre

Van nature lui!

Dat is hoog tijd.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Sjah schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:51:
Dus dan zou je toch juist wel wensen dat ze winnen? Eindelijk!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik heb het over de echte Ronaldo. Dat was een speler bij PSV en hij was heel goed. Die Portugese nieuwe Ronaldo faalt overigens ook met zijn land. Maar die bedoelde ik niet. _O-

Seedorf is als clubspeler een absoluut heerschap. Groot speler, maar in het landenteam was het zwaar ruk. Ja, een hoop onheil aanrichten met Reiziger. Ineens konden we niet meer voetballen. Dus Seedorf telt ook mee. Dikke contracten, maar falen op een groot toernooi.

Het maakt allemaal verder niet uit, want het is maar voetbal. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Je kan hier natuurlijk een hele rij namen op noemen van draft busts. Vrijwel oneindig ;)
Bij voetbal kan je aan spelers denken die voor een groot bedrag gekocht zijn en er daarna niks meer van bakten (Denilson, Goetze, Draxler, Schürrle, Torres, Andy Carroll, etc.).
Van der Sanden heeft natuurlijk wel nog in de CL finale een goede wedstrijd neergezet en dat is misschien een maandje geleden. Dat ze met dr kapsel bezig is is niets anders dan een NL team wat een kapper mee invliegt naar een WK in 2010/2014 en daar ondanks de grote afleiding van het scheren zilver en brons naar huis slepen. Ja zónder die kapper was het natuurlijk twee keer goud geweest :P O-)
Grotere probleem is misschien wel Miedema die zelf nog niet eens weet wat ze gaat doen. Hoe moet vd Sanden daar een normale voorzet op geven ;) . Die beweegt helemaal niet als een normale spits/volgens vaste patronen, elke keer doet die wat anders onvoorspelbaars (bij één vd wedstrijden zag je vdS er helemaal gek van worden, die ging al vragen wat ze nou wilde).

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 03-07-2019 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:22
Enige lastige is dan wel .. stel 2e helft .. nog niet voor en beerensteyn is moe gestreden .. durf je die dan nog te vervangen door vd sanden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

gekkie schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:28:
[...]

Enige lastige is dan wel .. stel 2e helft .. nog niet voor en beerensteyn is moe gestreden .. durf je die dan nog te vervangen door vd sanden ?
weinig keuze denk ik? ligt er ook aan hoe de wedstrijd verloopt. we zullen zien! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:44
Heuy heuy geen Sanden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
gekkie schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:28:
[...]

Niet van die enge rare dingen zeggen. Beerensteijn nooit moe! Zij de nieuwe Sanden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Hurtig ipv Rolfö (middenvelder ipv linksbuiten). Rolfö geschorst of geblesseerd geloof ik ...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-kZzGiWsAAdLIV.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 03-07-2019 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Ivysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:39:
[...]
Niet van die enge rare dingen zeggen. Beerensteijn nooit moe! Zij de nieuwe Sanden. :D
Zit ze nu in de kappersstoel dan ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@apis29 Hurtig, doet mijn hartje sneller kloppen. <3 Word een mooie pot straks.
@gekkie Nee, gekkie. Zij de nieuwe oogappel. Sanden 2017, Beerensteijn 2019.

[ Voor 33% gewijzigd door Ivysaur op 03-07-2019 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
:)F Hup holland hup :)F
Afbeeldingslocatie: https://i1012.photobucket.com/albums/af243/b0bx/b0bxvuvuzela7.gifAfbeeldingslocatie: https://i1012.photobucket.com/albums/af243/b0bx/b0bxvuvuzela7.gifAfbeeldingslocatie: https://i1012.photobucket.com/albums/af243/b0bx/b0bxvuvuzela7.gifAfbeeldingslocatie: https://i1012.photobucket.com/albums/af243/b0bx/b0bxvuvuzela7.gifAfbeeldingslocatie: https://i1012.photobucket.com/albums/af243/b0bx/b0bxvuvuzela7.gif
Aanvalluuh! :)F

[ Voor 91% gewijzigd door Yemoke op 03-07-2019 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
hup Holland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:12

AzzKickah

06-CENSORED

Kom op meissies!! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hup Holland hup

[ Voor 78% gewijzigd door Exocet op 03-07-2019 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Het blijft toch jammer, dat je de overbuurman vals kan horen zingen.

Een stadion hoort te kolken en te trillen op de grondvesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 21:19
Napo schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:39:
[...]

Het is altijd gemakkelijk om een speler te pakken op extern zichtbare zaken. Ook hierin vangen de hoge bomen veel wind. Je weet echter niet wat de rest van de spelers hebben gedaan, het feit dat ze gekozen heeft voor een opvallende haardos zegt in zijn geheel weinig tot niets over haar voorbereiding. Niets over de scherpte waarmee ze het toernooi in zijn gegaan.

Dat ze nu niet presteert klopt maar dat kan - en ligt waarschijnlijk aan meer dingen - liggen dan enkel het kapsel. Te gemakkelijk dit.
Ze begon er zelf over dat zij 'het mooiste haar van het toernooi' had... Zulke compleet nutteloze zaken houdt je m.i. alleen van je werkelijke doel af

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 17:55

Nibbz

Postmaster General

Ben benieuwd! Nederland speelt elke wedstrijd ietsjes beter. Hopelijk nu weer beter!

(Gelukkig hoeven ze niet met 6 doelpunten verschil van Zweden te winnen :) )

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
scheids heeft beetje ongelukkige kleur aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
P.O. Box schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:03:
Fluor roze was misschien beter geweest ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
De opening doet pijn aan de ogen

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

P.O. Box schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:03:
Ja, nu je het zegt... Ook met die zwarte sokken erbij maakt het extra lastig. Had de scheids geen gele sokken aan kunnen doen bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Typhone ik ben al aardig onderweg met het turven van klachten, hoever ben jij met turven van ophemelen? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:06:
@Typhone ik ben al aardig onderweg met het turven van klachten, hoever ben jij met turven van ophemelen? :P
Hahaha ik sta nog op 1: ‘dat gaat goed zojuist, hard en goed’.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Dat was best wel slordig

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat deed die Hurtig best handig. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:59:
[...]

Ze begon er zelf over dat zij 'het mooiste haar van het toernooi' had... Zulke compleet nutteloze zaken houdt je m.i. alleen van je werkelijke doel af
In welke context is dat gezegd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Het begin is iig weer ouderwets waardeloos ;)

Toch weer beginnen met die Spitse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Weer die aanname Miedema :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ligt het aan mij of is de npo stream framerate schokkerig. Alsof het loopt op 15 fps. Krijgt er koppijn van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
miedema toch, potver :D
Ivysaur schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:10:
Ligt het aan mij of is de npo stream framerate schokkerig. Alsof het loopt op 15 fps. Krijgt er koppijn van
hier geen problemen met de stream van nos.nl

[ Voor 85% gewijzigd door Yemoke op 03-07-2019 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25
Troost je, ik krijg ook koppijn van het kijken naar de wedstrijd op kabel tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JeroenTheStig schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:11:
Troost je, ik krijg ook koppijn van het kijken naar de wedstrijd op kabel tv
Och je kan ook wat anders kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
het is nog wat voorzichtig allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Oh my god hoe kan die rechter spits helemaal vrij lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Zo dan hier komen ze goed weg, pfoei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Bijna Doei nederland. Oof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zweden sterker. NL moet echt wel uit een ander vaatje gaan tappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
was gewoon buitenspel geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Au op haar hand gestaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Yemoke schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:13:
Zo dan hier komen ze goed weg, pfoei.
Nou ja, goed? Keeperswissel zit niemand op te wachten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kijk dat is echte pijn. Die 400 keer draaien op de grond als een wilde tonijn is never pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Bikkel, doorgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Mx. Alba schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:14:
[...]

Nou ja, goed? Keeperswissel zit niemand op te wachten!
Nee inderdaad, iets te voorbarig van mij!

Ze kan door d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Yemoke op 03-07-2019 21:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verfrissend om te zien dat een Beerensteyn na balverlies meteen terug rent en daarmee druk zet. In plaats van gefrustreerd sjokken omdat het weer eens niet lukt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Noppen met vol gewicht van iemand op je hand doet echt pijn. Hopenlijk krijgt ze niet veel last van. Echte bikkel.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:14:
Kijk dat is echte pijn. Die 400 keer draaien op de grond als een wilde tonijn is never pijn.
Dat kan ze niet eens als ze het zou proberen met die motoriek :P . Bij elke botsing met haar roept ze al om de medic O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 17:55

Nibbz

Postmaster General

Martens al lekker actief iig

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:50

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Die beelden waarin je zag dat ze het uitschreeuwde van de pijn :X
Je voelt bijna haar pijn, zeg! :o

Hopelijk kan ze de in de wedstrijd blijven.
Maar wie is anders haar vervanger?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Er zijn al veel lange ballen aangekomen

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

AW_Bos schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:19:
[...]

De keeper van IFK Göteborg maar hoe die ook weer heet... zit op de bank bij NL hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Hurtig goed bezig.

"I hurt myself today
To see if I still feel."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Loes Geurts heet zoiets, een verbetering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
AW_Bos schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:19:
[...]

V.d Sar met een blonde pruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

mavaros schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:21:
[...]

V.d Sar met een blonde pruik.
Of die penaltystopper met een blonde pruik. Hoe heette hij ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 09:06
Hans van Breukelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Mx. Alba Tim krul. Fm-legende
Pagina: 1 ... 22 ... 52 Laatste

Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.