Hmmm 
RTL en Eurosport tegelijk reclame.... dat was niet de afspraak.....

Zit je op de verkeerde stream. Je moet die van 14.45 tot 04.00 hebben. Dan reclamevrijPalingDrone schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:16:
Hmmm
Zag het ... volgende keer zoek ik een betaalde goede HD/4K stream om het te volgen. Was niet erg voorbereid omdat ik van mening was dat dit voorafgaande mijn interesse niet zou hebben.PalingDrone schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:16:
Hmmm
[Voor 6% gewijzigd door PalingDrone op 16-06-2019 01:22]
Vraag me toch af wat dan meer van invloed is voor grip als je dit soort ongevallen ziet. Is het het inrubberen van de baan wat grip geeft, of zal die temperatuur dan zo'n van belang zijn. Altijd een kwestie van beide natuurlijk, maar nu de temperatuur zakt, zie je ook het aantal ongevallen m.b.t. grip toenemen.Edd schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:23:
Hm.. Die van SMP Racing lijkt ook afgeschreven te zijn..
En dat terwijl de lucht "dichter" wordt en dus meer downforce. Banden koelen trouwens niet echt hard af ondanks dat het buiten enkele graden koeler is.Turbo-Puppy schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:29:
[...]
maar nu de temperatuur zakt, zie je ook het aantal ongevallen m.b.t. grip toenemen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mijn beredenering is ... als de baantemperatuur 10 graden zakt .. dan moet dat ook minimaal terugzakken in de bandentemperatuur. De wrijving neemt immers niet toe. Valide punt is dat de DF toeneemt, maar zou die dat dan volledig compenseren?MAX3400 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:31:
[...]
En dat terwijl de lucht "dichter" wordt en dus meer downforce. Banden koelen trouwens niet echt hard af ondanks dat het buiten enkele graden koeler is.
Of een gevalletje driver error misschien? Donker, vermoeid..Turbo-Puppy schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:29:
Vraag me toch af wat dan meer van invloed is voor grip als je dit soort ongevallen ziet. Is het het inrubberen van de baan wat grip geeft, of zal die temperatuur dan zo'n van belang zijn. Altijd een kwestie van beide natuurlijk, maar nu de temperatuur zakt, zie je ook het aantal ongevallen m.b.t. grip toenemen.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[Voor 61% gewijzigd door Ivysaur op 16-06-2019 01:39]
Alweer, dat is afgestemdPalingDrone schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:16:
Hmmm
Overdracht van temps is niet lineair. In tegenstelling tot die kauwgum in de F1, hebben deze banden een iets dikker loopvlak waardoor warmte langer blijft hangen.Turbo-Puppy schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:37:
[...]
Mijn beredenering is ... als de baantemperatuur 10 graden zakt .. dan moet dat ook minimaal terugzakken in de bandentemperatuur. De wrijving neemt immers niet toe. Valide punt is dat de DF toeneemt, maar zou die dat dan volledig compenseren?
** bah ik wil naar bed, maar eigenlijk wil ik nog een uurtje kijken. Dillema's .... morgen vandaag vaderdag.
Extra tv? Laptop? Smartphone?Ivysaur schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:42:
Wil eigenlijk ook even gamen. Maar eurosport player kan geen pop out. En dan dat popout schermpje ergens in de hoek plaatsen.
Jammer. Hehe
[Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2019 01:43]
Daarom wilde ik een oud laptopje reanimeren, de linux versie die erop stond hakkelde op streamen dus nu iets ultralichts erop frotten en in een ooghoek de 24H volgen.Ivysaur schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:42:
Wil eigenlijk ook even gamen. Maar eurosport player kan geen pop out. En dan dat popout schermpje ergens in de hoek plaatsen.
Jammer. Hehe
Ach.. Op RTL7 kun je het nog een beetje volgen met het kleine schermpje.
-
True & True .. ik schiet de vraag voor grap morgen eens in op Twitter bij Tom. Niet dat ik jou verhaal niet geloof ... maar ik ben wel nieuwsgierig naar die balans tussen afkoelen van banden en downforce ...waarschijnlijk een zit er een onvoorziene variabele in de weg die je niet zag aankomen. (gok ik zo)MAX3400 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:42:
[...]
Overdracht van temps is niet lineair. In tegenstelling tot die kauwgum in de F1, hebben deze banden een iets dikker loopvlak waardoor warmte langer blijft hangen.
Soit, 3 eraf in goed een uur; doorrekenen kom ik op 11 man aan finish
[...]
[...]
Extra tv? Laptop? Smartphone?
[Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2019 01:51]
Ik was te laat ... wat was het antwoord?MAX3400 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 01:51:
@Turbo-Puppy
[Afbeelding]
Wordt nu beantwoord op Eurosport
/edit: bandendruk-aanpassing is key
Druk van de banden aanpassen. Ze hebben het niet als dusdanig gezegd maar ik weet van mijn eigen ervaring dat banden met een iets hogere druk sneller warm worden (en blijven).
#EurosportPalingDrone schreef op zondag 16 juni 2019 @ 02:01:
Pfff ik dacht dat Coronel erg was op RTL maar wat er nu zit.....
[Voor 17% gewijzigd door PalingDrone op 16-06-2019 02:08]
Bedtijd voor je?
[Voor 73% gewijzigd door PalingDrone op 16-06-2019 02:13]
SorryPalingDrone schreef op zondag 16 juni 2019 @ 02:10:
Niet tegen medetweakers
[Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2019 02:14]
[Voor 23% gewijzigd door PalingDrone op 16-06-2019 02:16]
regen bevestigd .... zag hem op Youtube in een side comment voorbij komen.
#popcornPalingDrone schreef op zondag 16 juni 2019 @ 02:14:
Jeeuj, natte nacht
Dat gaat leuk worden, laat het maar pleuren!
[Voor 61% gewijzigd door Ivysaur op 16-06-2019 02:22]
Op jacht gaat naar bier, ff kijken of in de kelder nog een secret stash ligt
IRL wenst Max niet zoveel regen meer hoor ... Dat chassis dit jaar is heel aardig, maar dan wel vooral op droog. Op Nat houdt heel RB zijn hart vast.Ivysaur schreef op zondag 16 juni 2019 @ 02:16:
Lekker de lekker. Max natuurlijk jaloers nu. Die kreeg geen regen tijdens iRacing Le mans hehe.
Laat het schaatsen maar beginnen.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Maandag is er gewoon werk hoor
Waarschijnlijk hebben ze een je zoekt het maar uit-order gekregen dus lekker tegen elkaar opboksen. Lmp 1 veld stelt eigenlijk niets voor. Gazo te goed. Revolution eentje dnf en eentje te langzaam. Dragonspeed en die andere eigenlijk gewoon Lmp2.josh-hill schreef op zondag 16 juni 2019 @ 02:25:
Had van tevoren niet gedacht dat het gevecht tussen de Toyotas nog interessant zou worden, maar ze gaan er echt voor!
[Voor 5% gewijzigd door Ivysaur op 16-06-2019 02:31]
Ik heb nog een sixpack koud staan. Maar in de schuur staat ook nog wel watPalingDrone schreef op zondag 16 juni 2019 @ 02:17:
[...]
Op jacht gaat naar bier, ff kijken of in de kelder nog een secret stash ligt
Meh, ik ga op bed liggen. Timer op de tv; zie wel of / hoe lang ik het nog trek. Koffietimer staat wel al aan voor 8:30 zometeen
Grrr, ik kom tot 2 liter cola, 2 blikjes bier en 1 six pack...... radlersig69 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 02:31:
[...]
Ik heb nog een sixpack koud staan. Maar in de schuur staat ook nog wel wat [Afbeelding]
He, ik ben openminded... Alles kan tegenwoordig
[Voor 15% gewijzigd door PalingDrone op 16-06-2019 02:51]
[Voor 33% gewijzigd door Ivysaur op 16-06-2019 02:52]
Pakken Koopmans poffertjesmix te over..... wat is het toch ongelijk verdeeld in de wereld
Ik hoop het ooit een keer mee te maken. Porsches, Ferrari's, prachtig! (Heb ik niet hoor, maar wel eens een paar ritjes mogen doen) Maar dit is echt x2. Ooit...Ivysaur schreef op zondag 16 juni 2019 @ 03:07:
Bijna poëzie, hè
[Voor 11% gewijzigd door sig69 op 16-06-2019 03:13]
[Voor 26% gewijzigd door Ivysaur op 16-06-2019 03:33]
Alonso is ook niet de minste natuurlijk . Maar misschien teamorders ook?PalingDrone schreef op zondag 16 juni 2019 @ 03:35:
Alonso knalt ff knap vlot naar die andere Toyota, impressive!
Ivysaur schreef op zondag 16 juni 2019 @ 02:46:
@bvk ga slapen. Je verstrooid mijn last man standing. Hehe.
[Voor 19% gewijzigd door Ivysaur op 16-06-2019 03:51]
[Voor 6% gewijzigd door sig69 op 16-06-2019 03:54]
Hmmm dat staat hier ook, ga winX er maar eens opzetten, linux en multimedia is totnogtoe een stotterende ervaring.sig69 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 03:53:
Oh hij is gewoon up to date hoor. Een ssd en Windows 10 en de centrino2 kickt ass!
[Voor 14% gewijzigd door PalingDrone op 16-06-2019 03:57]
Morgen volle maan hèIvysaur schreef op zondag 16 juni 2019 @ 04:04:
Buiten begint het al war blauwer te worden.
Als ik hier over mijn rechterschouder kijk zie ik de dageraad ook weer aanbreken.Ivysaur schreef op zondag 16 juni 2019 @ 04:04:
Buiten begint het al war blauwer te worden.
[Voor 112% gewijzigd door PalingDrone op 16-06-2019 04:58]
[Voor 59% gewijzigd door PalingDrone op 16-06-2019 05:14]
[Voor 16% gewijzigd door PalingDrone op 16-06-2019 05:18]
[Voor 30% gewijzigd door PalingDrone op 16-06-2019 05:53]
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details