Wat een gare manier van de baan opdraaien ook zeg, je staat achter een 'bult' en draait er zo op. Dan maar meer tijd verliezen en eerst de neus de juist op brengen met behulp van de achteruit in zo'n ding
Nou kwam die Toyota ook natuurlijk redelijk plots, als je dan op een heuvel staat helpt dat ook niet echt. Ik kan me voorstellen dat de coureur in de Dragonspeed de Toyota niet heeft gezien...
[Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2019 09:30]
@CH4OS ik heb in een Blancpain Huracan gezeten. Natuurlijk net ff anders dan de Dragonspeed maar je ziet echt geen ****. En ik had nog niet eens een helm op.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja was gaaf om gister even in te schakelen. Net als F1 Monaco wordt je toch warm van binnen als je de baan voor het eerst dat jaar ziet.
Nu hopen dat vriendinlief vanavond weg is, dan kan ik lekker kwalifica....ik bedoel het jaarlijkse feest der vangrailreparaties kijken.
Nu hopen dat vriendinlief vanavond weg is, dan kan ik lekker kwalifica....ik bedoel het jaarlijkse feest der vangrailreparaties kijken.
Cash is king.
Toen mijn broer en ik gisteren arriveerden reed er zelfs een knal oranje Lamborghini (volgens mij de Huracan, niet zeker van trouwens) de camping op... Was ook wel een raar gezicht, hahaha! Je verwacht zo'n auto niet op de camping, hahaha.MAX3400 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:42:
@CH4OS ik heb in een Blancpain Huracan gezeten. Natuurlijk net ff anders dan de Dragonspeed maar je ziet echt geen ****. En ik had nog niet eens een helm op.
Dumpen en een vriending zoeken die wel interesse heeft in doelloos naar een time-tracker kijkenmk1992 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:24:

Op Pistonheads maken ze er een hele happening van; maar die gaan dan ook met 400 man naar Frankrijk: https://www.pistonheads.c...ic.asp?h=0&f=25&t=1807881CH4OS schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:32:
[...]
Toen mijn broer en ik gisteren arriveerden reed er zelfs een knal oranje Lamborghini (volgens mij de Huracan, niet zeker van trouwens) de camping op... Was ook wel een raar gezicht, hahaha! Je verwacht zo'n auto niet op de camping, hahaha.
[Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 13-06-2019 10:36]
Zomaar een vraagje:
Moet je een kaartje hebben om de auto's te kunnen zien racen. of zijn er plekken waar je kunt komen zonder ticket?
Moet je een kaartje hebben om de auto's te kunnen zien racen. of zijn er plekken waar je kunt komen zonder ticket?
Je hebt minimaal een general access kaart nodig, prijzen weet ik even niet uit het hoofd. Daarmee kun je naar (alle?) staanplaatsen.p.d.akkerman schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:50:
Zomaar een vraagje:
[Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2019 14:21]
Ik neem meestal een jaar, die meerprijs valt mee. Dan heb je gelijk het complete WEC seizoen en andere auto- en motorsporten, zoals Formule E, WRX/WRC
[Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2019 14:41]
Dat is waar, maar ik ben doof/Cochlear implantaat en er zijn geen ondertitels. Dus versta er geen 'fuck' van. Een hele race rondjes kijken zonder commentaar is ook eigenlijk niets. Maar Le Mans is leuk. Beetje mobiel, beetje internetten, beetje gamen en met een half oog naar Le Mans kijken. 24 uur lang.CH4OS schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:41:
Ik neem meestal een jaar, die meerprijs valt mee. Dan heb je gelijk het complete WEC seizoen en andere auto- en motorsporten, zoals Formule E, WRX/WRC

Volgens mij alleen dat Mike extra moet uitkijken voor (dubbel) gele vlaggen en als dat niet gebeurd er consequenties voor hem zijn?ge-flopt schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:43:
Denk dat Toyota #7 gas moet gaan geven:
[Afbeelding]
Nieuwe kwalificaties zometeen:
19:00 - 21:00
22:00 - 00:00
Enjoy!
/edit: voor de Eurosport-kijkers (app/site) - er is een probleem met het valideren van je gegevens en mogelijk raak je wel ingelogd maar kan je alsnog geen videos kijken.
19:00 - 21:00
22:00 - 00:00
Enjoy!
/edit: voor de Eurosport-kijkers (app/site) - er is een probleem met het valideren van je gegevens en mogelijk raak je wel ingelogd maar kan je alsnog geen videos kijken.
[Voor 55% gewijzigd door MAX3400 op 13-06-2019 19:16]
Het staat aan, hoor.
Even eten en kieke. Jammer dat er geen ondertiteling is. Deaf lifes matter, grapje. Joh. Ben niet zo'n gekkie. Straks in het donker kwalificatie. Dat is het mooiste. Al die lichtjes.
Vrijdag is een rustdag, toch? en dan Zaterdag hoppa aan de bananen.

Vrijdag is een rustdag, toch? en dan Zaterdag hoppa aan de bananen.
En vloeistof op de weg.Holkers schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:26:
Je mag ook niet meer roken op Le Mans...
Rode vlag, Rebellion z’n motor opgeblazen?
Denk het wel.

Edit: Dan maar even Netlix.
[Voor 5% gewijzigd door Ivysaur op 13-06-2019 19:38]
Ik kan goed de hele 24H live kijken, en natuurlijk alle trainingen/kwalificaties! Iedereen verklaart me voor gek, geen idee waarom!!
De race in Le Mans is gewoon heerlijk om te kijken, er gebeurt altijd wel iets, wel erg jammer dat de LMP1 klasse niet echt meer een race is.
De race in Le Mans is gewoon heerlijk om te kijken, er gebeurt altijd wel iets, wel erg jammer dat de LMP1 klasse niet echt meer een race is.
@pilskes En het mooie is dat een week later, als ik het goed heb, de Le Mans 24 uur rFactor 2 wordt verreden. Dus dubbel zo veel plezier. 

VInd het nog steeds jammer dat ze geen filter op de camera plakken tegen die Lens flares van de koplampen/ Vind dat toch het minste tijdens nachtrijden. Je ziet enkel lampjes voorbij komen ipv een auto.
Dat is toch een aantal weken bij iRacing Le Mans 24 een stuk beter. Geen lens flares
Edit: Tijdens Le Mans is er ook een eSport race bezig in één van de gebouwen. Racen ze 24 uur lang op Motorsport Forza.
Had dan gekozen voor rFactor 2, Raceroom of iRacing ofzo. Naja Forza Motorsport ook sponsor van Le Mans, geloof ik.
Edit2: Daar gaan we weer. Tot 00.00 Le Mans en dan 2 of 3 uur later, hopelijk, laatste finale NBA
Dat is toch een aantal weken bij iRacing Le Mans 24 een stuk beter. Geen lens flares

Edit: Tijdens Le Mans is er ook een eSport race bezig in één van de gebouwen. Racen ze 24 uur lang op Motorsport Forza.

Edit2: Daar gaan we weer. Tot 00.00 Le Mans en dan 2 of 3 uur later, hopelijk, laatste finale NBA

[Voor 37% gewijzigd door Ivysaur op 13-06-2019 22:07]
En om mee te rijden tijdens de huidige sessie:Fuelke schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:03:
Meerijden met de #1 Rebellion
[YouTube: Watch 24h Le Mans LIVE Stream Powered by Motul: Q2]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ja, dat klopt ja.Holkers schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:11:
Jemig, co-commentator bij Eurosport bevestigd bijna alles. “Ja”... “ja”...
En nu jij het geschreven heb, ben ik er op gaan letten.

Heel irritant ja inderdaad.
Weer rood. Gaat lekker zo. Viel me op dat Thung, van Jackie Chann racing, geboren is in Velp. Grappig.
Edit: Kessel racing goed in de gaten houden. ben benieuwd
Edit: Kessel racing goed in de gaten houden. ben benieuwd
[Voor 23% gewijzigd door Ivysaur op 13-06-2019 22:52]
JaPaulus07 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:09:
NL commentaar op eurosport?
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
De eerste uitvaller door een crash is overigens alweer een feit:
https://www.motorsport.co...n-practice-crash/4473708/
Nog voor de start. Zou daar ook een prijs voor zijn?
Waarschijnlijk hebben ze nu wel meer media aandacht dan anders dus ze halen er wel wat uit.Amphiebietje schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:34:
De eerste uitvaller door een crash is overigens alweer een feit:
Maar ze hebben zich terug getrokken omdat ze geen vervangende rijder konden krijgen.
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Racing Team Nederland start mooi op de 8ste plaats (alle tijden van de nr1 zijn geschrapt). Hun beste quali ooit. Mooi begin!
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Miste het weegmomentge-flopt schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:36:
@Tijn96 waarom zijn de tijden geschrapt van de nummer 1?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Weegmoment gemist in Q3, alle tijden van Q3 zijn geschrapt, daardoor start die auto 14e ipv 1e in de klasse.ge-flopt schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:36:
Tijn96 waarom zijn de tijden geschrapt van de nummer 1?
Dat is een bummer voor ze. Ben benieuwd welke plek ze eindigen. Van 14e naar podium zou wel leuk zijn.
Morgen heb ik echter een barbecue. Even via hotspotje van mijn broertje om 15.00 Start van Le Mans kijken en dan om 17.00 gewoon thuis op de bank.
Dat is het leven.
Trouwens LMP1 maar 8 deelnemers vind dat wel erg karig. Was vorig jaar ook al zo, geloof ik. Dan is het geen racen meer maar rondjes om de kerk.
Morgen heb ik echter een barbecue. Even via hotspotje van mijn broertje om 15.00 Start van Le Mans kijken en dan om 17.00 gewoon thuis op de bank.
Dat is het leven.
Trouwens LMP1 maar 8 deelnemers vind dat wel erg karig. Was vorig jaar ook al zo, geloof ik. Dan is het geen racen meer maar rondjes om de kerk.

[Voor 21% gewijzigd door Ivysaur op 14-06-2019 17:29]
Ik heb een bijzondere vraag; is er toevallig een Tweaker automonteur op/rond het circuit aanwezig die mij zou kunnen helpen?
Ik en vriendin zijn net aangekomen met een Mercedes GL 320 uit 2008 op camping Beausejour, en kwamen bij parkeren er achter dat de motor oververhit is geraakt en wat koelvloeistof heeft gelekt. Nu zijn we benieuwd of er iemand is die even mee kan kijken om te bepalen hoe groot de schade (ongeveer) is
Mocht je kunnen en willen helpen, stuur me een DM
Ik en vriendin zijn net aangekomen met een Mercedes GL 320 uit 2008 op camping Beausejour, en kwamen bij parkeren er achter dat de motor oververhit is geraakt en wat koelvloeistof heeft gelekt. Nu zijn we benieuwd of er iemand is die even mee kan kijken om te bepalen hoe groot de schade (ongeveer) is

Ik kan vragen of 1 van neefjes daar is...TiesB schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:34:
Ik heb een bijzondere vraag; is er toevallig een Tweaker automonteur op/rond het circuit aanwezig die mij zou kunnen helpen?
Voor je eigen gemak. Een summiere omschrijving en wat foto’s kan een goede monteur op dit forum wellicht ook voldoende aanwijzingen geven om tot een goed advies te komen. (Ik ben niet zo technisch, maar dit kwam zo in me op).

Drijft er olie in je expansievat van de koelvloeistof? Zit er überhaupt nog koelvloeistof in dat vat? Zie je ergens een plek onder de auto komen?
Basale vragen die ze als eerste gaan stellen. Als je ja op vraag 1 zegt: laat maar staan. Vraag 2 en 3 zijn vaak bij elkaar te beantwoorden en geven je een goede richting aan waar te zoeken
(En nee, geen monteur maar heb oude golfjes gehad met te weinig pk voor m’n ambitie dus heb nog wel eens een lek in het koelsysteem meegemaakt
)
Basale vragen die ze als eerste gaan stellen. Als je ja op vraag 1 zegt: laat maar staan. Vraag 2 en 3 zijn vaak bij elkaar te beantwoorden en geven je een goede richting aan waar te zoeken
(En nee, geen monteur maar heb oude golfjes gehad met te weinig pk voor m’n ambitie dus heb nog wel eens een lek in het koelsysteem meegemaakt

[Voor 18% gewijzigd door Holk op 14-06-2019 18:23]
Als je wil graag! Net ook contact gehad met ANWB, en de auto wordt afgesleept morgenochtend. Dit willen we het liefst voorkomen aangezien we maandag graag weer aan de studie gaan, maar ik ben me er van bewust dat het zeer waarschijnlijk is dat de auto dan nog bij de garage zal staan...Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:48:
[...]
Ik kan vragen of 1 van neefjes daar is...
Voor je eigen gemak. Een summiere omschrijving en wat foto’s kan een goede monteur op dit forum wellicht ook voldoende aanwijzingen geven om tot een goed advies te komen. (Ik ben niet zo technisch, maar dit kwam zo in me op).
Een omschrijving: we parkeren auto, er komt een middelmatige hoeveelheid rook/damp onder de linkervoorkant van de motorkap vandaan, en we zien vloeistof lekken van wat lijk een groep slangen, maar dat is erg slecht te zien. Met mijn beperkte autokennis ben ik er vrij zeker van dat het koelvloeistof is door de geur. Temperatuur van vloeistof wordt op dashboard (scherm waar je expliciet naartoe moet klikken) als 120°C weergegeven, en ik hoor het ook borrelen bij de motor.
Ik denk dat foto's niet heel veel toevoegen, aangezien het oprecht slecht te zien is. Ik heb een foto met daarop gemarkeerd welk gebied grofweg de vloeistof vandaan lekte: https://ibb.co/hMjSRWF
@TiesB Haal je oliebuivuldop er is vanaf. Zit er een soort bruinig substantie dan is de koppakking lek. Zo niet dan zit er ergens een lek. Slangetje los. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten. Gewoon bijvullen, na Le Mans naar huis rijden en om het uur even bijvullen.
Klinkt als een gescheurde slang, of als je geluk hebt een slang die van z’n koppeling geschoven is. Afkoelen en kijken of je een gat kan vinden. Rijden is een No-Go dus gaat langer weekend worden
@Ivysaur ik zou het niet onderschatten, koelsysteem staat onder druk en dan ben je heel snel door je vloeistof heen.
@Ivysaur ik zou het niet onderschatten, koelsysteem staat onder druk en dan ben je heel snel door je vloeistof heen.
[Voor 23% gewijzigd door Holk op 14-06-2019 18:37]
Heb je de provisional entry list voor volgend jaar al gezien? Deelnemersveld is dan nóg kariger dan nu, GTE Pro rijden dan maar zes auto's.Ivysaur schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:28:

[Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2019 18:55]
Middels whatsapp de vraag uitgezet.TiesB schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:28:
[...]
Als je wil graag! Net ook contact gehad met ANWB, en de auto wordt afgesleept morgenochtend. Dit willen we het liefst voorkomen aangezien we maandag graag weer aan de studie gaan, maar ik ben me er van bewust dat het zeer waarschijnlijk is dat de auto dan nog bij de garage zal staan...
Een omschrijving: we parkeren auto, er komt een middelmatige hoeveelheid rook/damp onder de linkervoorkant van de motorkap vandaan, en we zien vloeistof lekken van wat lijk een groep slangen, maar dat is erg slecht te zien. Met mijn beperkte autokennis ben ik er vrij zeker van dat het koelvloeistof is door de geur. Temperatuur van vloeistof wordt op dashboard (scherm waar je expliciet naartoe moet klikken) als 120°C weergegeven, en ik hoor het ook borrelen bij de motor.
Ik denk dat foto's niet heel veel toevoegen, aangezien het oprecht slecht te zien is. Ik heb een foto met daarop gemarkeerd welk gebied grofweg de vloeistof vandaan lekte: https://ibb.co/hMjSRWF
Misschien mag dit snel een eigen topic krijgen? Moderators houden hier niet zo van, maar we hebben er vast een goede plaats voor. Met een kleine 700.000 tweakers moet het haalbaar zijn om een goed advies te krijgen voor morgen denk ik.
Ondanks de ellende... wens ik je wel een mooi weekend toe! Niet te veel aan denken, vooral genieten. -HET KOMT ALTIJD GOED!-

[Voor 15% gewijzigd door Turbo-Puppy op 14-06-2019 19:10]
Waarchijnlijk stond je voor het parkeren eerst in een warme file? Kreeg je niet eerder waarschuwingen van de temperatuur van de auto? Misschien (mijn gok) is de koelfan op je radiateur stuk.. en dan te weinig koeling zonder rijwind. Evt je koelvloeistof bijvullen (desnoods tijdelijk gewoon water) en dan tijdens het rijden goed de temperatuur in de gaten houden en niet in een file belanden..TiesB schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:28:
[...]
Als je wil graag! Net ook contact gehad met ANWB, en de auto wordt afgesleept morgenochtend. Dit willen we het liefst voorkomen aangezien we maandag graag weer aan de studie gaan, maar ik ben me er van bewust dat het zeer waarschijnlijk is dat de auto dan nog bij de garage zal staan...
I served in a company of heroes.
Houd er rekening mee dat die lijst de WEC is, voor Le Mans krijgen ze er wel vaker wat inschrijvingen bij uit de JLMS, IMSA etcCH4OS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:42:
[...]
Heb je de provisional entry list voor volgend jaar al gezien? Deelnemersveld is dan nóg kariger dan nu, GTE Pro rijden dan maar zes auto's.Hopelijk herstelt 2020/2021 het een en ander met de hypercars in de Hyper Sport categorie.
En zoals bijv de Entry van ByKolles staat ook niet op de lijst.J-M-T schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:38:
[...]
Houd er rekening mee dat die lijst de WEC is, voor Le Mans krijgen ze er wel vaker wat inschrijvingen bij uit de JLMS, IMSA etc
ByKolles gaat een part-time schedule rijden, met name waarschijnlijk alleen de Europese races (Silverstone/Spa/Le Mans).
Dit zodat ze dan in 2020-2021 met een Hypercar kunnen komen

En mogelijk komt toch nog Ford GT in GTE-Pro met Multimatic (niet als fabrieksteam dan). Maar die hadden de officiele deadline niet gehaald, maar zijn wel in overleg met de FIA & Ford om aan de start te komen.
[Voor 17% gewijzigd door Ryur op 14-06-2019 21:45]
Dat is waar idd. Maar zoals het er nu naar uitziet is het best karig. Het verbaasd mij niet als ELMS e.d. uitgenodigd gaan worden om mee te doen volgend jaar.J-M-T schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:38:
Houd er rekening mee dat die lijst de WEC is, voor Le Mans krijgen ze er wel vaker wat inschrijvingen bij uit de JLMS, IMSA etc

Was trouwens wel tof om vandaag tijdens de pitwalk de LMPH2G wagen te zien!
[Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 15-06-2019 00:39]
Iemand die abonnement op Eurosport Player heeft en even kan kijken of er weer een non-commentary feed aanwezig is, zoals andere jaren? Lees op Reddit namelijk een bericht dat dit jaar geen non-commentary feed bij de Eurosport Player zit. Maar dat zou ook kunnen dat dit een UK versie was en dat daar verschil in zit.
Vind dat namelijk ideaal om deze feed te bekijken i.c.m. het commentaar van Radio Le Mans.
Vind dat namelijk ideaal om deze feed te bekijken i.c.m. het commentaar van Radio Le Mans.

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Ik had woensdag even op de Eurosport Player gekeken en daar had ik gewoon een kanaal zonder commentaar.Rivanov schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 09:43:
Iemand die abonnement op Eurosport Player heeft en even kan kijken of er weer een non-commentary feed aanwezig is, zoals andere jaren? Lees op Reddit namelijk een bericht dat dit jaar geen non-commentary feed bij de Eurosport Player zit. Maar dat zou ook kunnen dat dit een UK versie was en dat daar verschil in zit.
Dus als het goed is wel.

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally
Top. Thanks voor je snelle antwoord @Niellie41.
Dan sluit ik even een maandje af.
Dan sluit ik even een maandje af.
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Geen audio only stream hier op Eurosport player
Hmmm... wat is het nu?Martin90 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 09:52:
Geen audio only stream hier op Eurosport player

Hij is er niet, is ook discussie over op andere race forums. Mogelijk wel voor de race maar vraag het me af
Bij de kwalificatie had de continue feed van EuroSport Engels commentaar.
Edit. De replay van de warming up van vanmorgen is ook voorzien van Engels commentaar
Edit. De replay van de warming up van vanmorgen is ook voorzien van Engels commentaar
[Voor 37% gewijzigd door JohanKupers op 15-06-2019 10:39]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Hmm, wel balen als Eurosport dat dit jaar niet heeft. Andere jaren hebben ze altijd een aparte stream zonder commentaar. Dat was echt ideaal om deze te syncen met de Radio Le Mans YouTube feed.
Heb ze via Twitter een bericht gestuurd, maar verwacht weinig reactie vandaag.
Heb ze via Twitter een bericht gestuurd, maar verwacht weinig reactie vandaag.
[Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 15-06-2019 10:43]
Ik heb ook liever een stream met enkel ambient sounds die ik dan combineer met RLM dan eentje met commentaar maar als ze enkel dat laatste aanbieden dan gaat de Eurosport Player gewoon op mute. je mist dan een beetje de ambient sound, maar na een tijdje let je daar toch niet meer op, alleen kan het bij onboards wat vreemd overkomen als je niet perfect gesynct bent.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Succes jongens en meisjes. Nog een uurtje. Ik zelf denkt om 3 uur naar bed. 9 uur opstaan en de laatste 6 uur nog even meemaken.
Start Le Mans op grote scherm, NL even pop-out. En dan omschakelen.
GF HL
Start Le Mans op grote scherm, NL even pop-out. En dan omschakelen.

GF HL
[Voor 21% gewijzigd door Ivysaur op 15-06-2019 14:30]
Sommige mensen hebben geen regulieren televisie meer vanwege al het reclameHolkers schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:31:
Waarom op Eurosport kijken als RTL7 dit 24 uur lang uitzend?

Geen tv abbo/aansluiting. Of ze moeten het nog ergens live uitzenden/streamen op het web. Maar geen idee of RTL7 daar fan van is.Holkers schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:31:
Waarom op Eurosport kijken als RTL7 dit 24 uur lang uitzend?
dat volkslied.......... Mijn oren....

[Voor 7% gewijzigd door Paulus07 op 15-06-2019 14:39]
Nou kijk ik best veel Netflix, maar om nou geen normaal tv abo te hebben. Ach, ieder z’n meugt. Commentator bij Eurosport kan me ook niet echt bekoren (Nederlands)
heb ook al 3 jaar geen tv abo meer hoor, er is toch alleen maar meuk op te zien met elke 10 minuten reclame.
lekker eurosport voor 2 tientjes per jaar en ik mis die 'normale' kanalen echt geen dag hoor.
lekker eurosport voor 2 tientjes per jaar en ik mis die 'normale' kanalen echt geen dag hoor.
https://www.lemans.org/en/24-hours-of-le-mans/live-timingDibbuz schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:48:
Is er ergens een site met live timing en positie op de baan?
Niet de mooiste lay-out, maar simpel gevonden met de eerste hit op Google.
Edit: jammer genoeg geen positie op de baan.

[Voor 7% gewijzigd door Panini op 15-06-2019 14:59]
Die had ik ook maar ik hoopte op een andere die beter isPanini schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:58:
[...]
https://www.lemans.org/en/24-hours-of-le-mans/live-timing
Niet de mooiste lay-out, maar simpel gevonden met de eerste hit op Google.
Edit: jammer genoeg geen positie op de baan.

Waar vui zit, zit geen glans!
Wat een gat al tussen de 7 en de 8. Normaal (eerdere jaren) reden die bijna zij aan zij de eerste uur over de baan. Nu 'al' 5 seconden verschil na 3 ronden
Bizar hoeveel plekken Giedo aan het begin heeft gewonnen. Stak de Dunlop chicane af, maar blijkbaar legaal (geen plekken gewonnen daar?).
GTE Pro is weer een mooi gevecht... Heel jammer dat Ford en BMW ermee stoppen.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Hier is een goeie live stream
knip, illegale stream
knip, illegale stream
[Voor 47% gewijzigd door Outerspace op 15-06-2019 16:04]
Leek erop dat hij de chicane voor start/finish een gaatje had en die dicht reed en zo met meer snelheid dat de rest de race begon. Slimjosh-hill schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 15:28:
Bizar hoeveel plekken Giedo aan het begin heeft gewonnen. Stak de Dunlop chicane af, maar blijkbaar legaal (geen plekken gewonnen daar?).
Oei, lekke band voor Giedo. Gestopt en gewisseld met Nyck en weer door...
Weinig tijd verloren, half minuutje oid. Alleen benieuwd of ze 2 of 3 stints wilden rijden op dat setje. Wel gênant dat Kalf die op 10 meter stond niet zag dat ze een lekke band hadden (op RTL7) terwijl dat wel heel duidelijk was..
Op het YT kanaal van Ford performance zijn live beelden te zien vanaf de Fords, je kan kijken naar de gecombineerde stream met radio Le Mans of de individuele streams vanaf de auto's met onboard geluid.
YouTube: 2019 Le Mans 24H LIVE - Ford GT Onboard Cams + Radio Le Mans Commentary
Volgens mij legaal, maar mocht een mod daar anders over denken dan deze post graag deleten.
YouTube: 2019 Le Mans 24H LIVE - Ford GT Onboard Cams + Radio Le Mans Commentary
Volgens mij legaal, maar mocht een mod daar anders over denken dan deze post graag deleten.
Het is het eigen youtube kanaal van Ford geloof ik. Dus is gewoon legaal.PalingDrone schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 16:41:
Op het YT kanaal van Ford performance zijn live beelden te zien vanaf de Fords, je kan kijken naar de gecombineerde stream met radio Le Mans of de individuele streams vanaf de auto's met onboard geluid.
Je kunt op Youtube ook livestreams volgen van de 2 Toyota's.
YouTube: LIVE - 24h of Le Mans - OnBoard #7
[Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 15-06-2019 16:45]
Toyota #7, #8: https://toyotagazooracing...ns-onboard-live-2019.html
Rebellion #1: YouTube: Motul
Ford #66, #67, #68, #69: YouTube: Ford Performance
Signatech Alpine #36: YouTube: Alpine
Rebellion #1: YouTube: Motul
Ford #66, #67, #68, #69: YouTube: Ford Performance
Signatech Alpine #36: YouTube: Alpine
De #29 van Racing Team NL heeft dus weer een lekke band gehad, verliest zijn karkas in de Porsche Curves. Rechtsachter, welke was eerder lek?
Eurosport 1 (kanaal 35 KPN) zend toch bijna alles uit als ik zo naar de programmering kijk.M!chel schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 15:29:
Hier is een goeie live stream
[mbr]knip, illegale stream[/]

Met jullie tip voor Radio Le Mans ga ik het commentaar van RTL 7 maar uitzetten. Met de nieuwe duo die is gekomen vond ik het wel minder geworden.
Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB
Even eten bij de familie en dan weer knallen op Le Mans! Over een uur of 3 is het al donker. Dan is het het leukst.
Dat gaat dan verder op Eurosport 2 dus ja die zenden alles uit.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:08:
[...]
Eurosport 1 (kanaal 35 KPN) zend toch bijna alles uit als ik zo naar de programmering kijk.
Poeh, die stond even lastig over de baan 

Forza Ferrari.. Go Molina

Idd Ziggo vind ik ook niks. Ik vind Eurosport wel relaxedpolopolo150 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:30:
Met jullie tip voor Radio Le Mans ga ik het commentaar van RTL 7 maar uitzetten. Met de nieuwe duo die is gekomen vond ik het wel minder geworden.

Forza Ferrari.. Go Molina

[Voor 83% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-06-2019 18:53]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik hoop eigenlijk weer op een duel zoals met Bourdais in de Ford en Makowiecki in de Porsche. Dat was vorig jaar echt fantastisch om te zien 

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Stream van de Eurosport player vindt ik ook wel goed, met het Engelse commentaar.
[Voor 20% gewijzigd door JohanKupers op 15-06-2019 18:55]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ik heb de Nederlandse op staan 
Mooi man die GTE pro, als nog mooi binnen dezelfde ronde en zit dicht op elkaar.
Het Aston Martin team van Nicki Thiim is wel ver afgezakt.. Heb een paar uurtjes gemist. Is er iets gebeurt of puur op pace en strategie afgezakt??

Mooi man die GTE pro, als nog mooi binnen dezelfde ronde en zit dicht op elkaar.

Het Aston Martin team van Nicki Thiim is wel ver afgezakt.. Heb een paar uurtjes gemist. Is er iets gebeurt of puur op pace en strategie afgezakt??
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Wat een raar fenomeen is dat knipperen met koplampen zeg.
Kan niet helemaal de zin hiervan plaatsen eerlijk gezegd.
Attenderen dat jij, er als snellere klasse, er graag voorbij wil!Turbo-Puppy schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 19:09:
"Make way, ik kom eraan..."Turbo-Puppy schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 19:09:
tegen de tragere voor hem. Kan zeker geen kwaad voor de 'amateurs' die meedoen.
OK duel Ferrari met Porsche is ook goed. Ik pak de popcorn vast 

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dan zou ik het nog logisch vinden maar net zag ik de Ferrari het in een direct gevecht bij de Porsche ook doen, terwijl de Porsche nipt sneller leek.daveknoop schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 19:11:
[...]
Attenderen dat jij, er als snellere klasse, er graag voorbij wil!
Het is gewoon intimideren... zo van "ik ben sneller, aan de kant!"
Er rijden vier klasse. Drie snelheden. Lmp1 en 2 gaan echt niet achter een gt zitten wachten.josh-hill schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 19:16:
Het is gewoon intimideren... zo van "ik ben sneller, aan de kant!"